Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
172
173
174
175
176
177
178
[
179
]
180
181
182
183
184
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3171686 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8900 Dátum:
2019.08.07 szerda, 14:48:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.06 kedd, 10:39:40
Ha hajtószár + fejben gondolkodsz, akkor a 3/8"-os az, ami átfér a szerelőlyukon, vagy olyan T50 bit kell, ami kb. 10 centi hosszú. Lehet 10-es hatlapfejű végű T50 bitet is használni egy 10-es kulcsba fogva, de akkor is hosszú kell belőle, hogy a 10-es dugó elférjen kívül.
Nézd meg az új csavarokat is, mert mostanában nem T50-et adnak már hozzájuk, hanem E-Torx 12-est. Ahhoz mondjuk egy BMW hengerfejcsavar kulcs az ideális megoldás. 1/2"-os az egyik vége, 12 cm hosszú, E12 van a másik végén, és gond nélkül átfér a szerelőnyíláson is.
AndyA
Akkor ez már jó lehet vagy mivel gondolom a dugóval együtt 100mm, akkor ez még rövid?
https://praktikusszerszam.hu/termekek/sk12-t50-100-12-os-hosszitott-100-mm-es-torx-dugokulcs-t-50-p239141.html
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8901 Dátum:
2019.08.07 szerda, 14:48:55 »
Idézetet írta: zsombi - 2019.08.06 kedd, 12:01:55
Anno a 3/8-os fejből kellett kicsit köszörülnöm és az éppen befért.
Méretet nem tudok...
Köszi, de sajna nincs 3/8"-os fejem...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8902 Dátum:
2019.08.07 szerda, 18:41:15 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.07 szerda, 14:48:10
Akkor ez már jó lehet vagy mivel gondolom a dugóval együtt 100mm, akkor ez még rövid?
https://praktikusszerszam.hu/termekek/sk12-t50-100-12-os-hosszitott-100-mm-es-torx-dugokulcs-t-50-p239141.html
Az én E12-es félcollosom 140 mm hosszú. Az biztosan elegendő.
Kimentem a garázsba, és lemértem neked gyorsba'. A vas, ahol a csavar felfekszik, pontosan 5 cm-re van a kerékagy felfekvő felületétől (a külső oldaltól), azaz a 10 centis bit bőven elegendő.
Tegyél a csavarra menetrügzítőt, ha nincs rajta gyárilag. Egyfelől nem szeretnéd, hogy menet közben kitekeredjen, másfelől sokkal nehezebben rohad be, így legközelebb is ki tudod majd tekerni, amikor szükség lesz rá.
Andya
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8903 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 04:27:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.07 szerda, 18:41:15
Az én E12-es félcollosom 140 mm hosszú. Az biztosan elegendő.
Kimentem a garázsba, és lemértem neked gyorsba'. A vas, ahol a csavar felfekszik, pontosan 5 cm-re van a kerékagy felfekvő felületétől (a külső oldaltól), azaz a 10 centis bit bőven elegendő.
Tegyél a csavarra menetrügzítőt, ha nincs rajta gyárilag. Egyfelől nem szeretnéd, hogy menet közben kitekeredjen, másfelől sokkal nehezebben rohad be, így legközelebb is ki tudod majd tekerni, amikor szükség lesz rá.
Andya
Köszönöm, hogy lemérted!
Akkor megveszem azt, amit belinkeltem...
Menetrögzítőből milyet vegyek? Kenjem be a menetet végig körbe mindenhol?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8904 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 05:46:12 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.08 csütörtök, 04:27:00
Köszönöm, hogy lemérted!
Akkor megveszem azt, amit belinkeltem...
Menetrögzítőből milyet vegyek? Kenjem be a menetet végig körbe mindenhol?
A kék elég, a normál.
Igen, a szokásos 1-2 cseppnél célszerű kicsit többet, hogy rendesen körbebefussa a menetet a csavar elülső harmadán.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8905 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 10:59:49 »
Agyhalál...
Hétvégén beszerelném az új kerékagyat, de mindenhol csak rendelésre találok kulcsot hozzá. Vagy ha van, akkor postázzák, de holnapig nem ér ide.
Kérdés: Nincs valakinek kölcsönbe egy ilyen t50-es eszköze a szétszereléséhez és mivel még nem jött meg a futár nem tudom, hogy az újhoz melyik fajta csavart adták így lehet, hogy egy külső E12-es tekerentyűre is hálásan megköszönve szükségem volna.
Azt gondoltam, hogy bemegyek egy boltba és megveszem...
Köszönettel:
Koniman
Update: Találtam T50-est 100mm hosszút dugóval együtt... Mai átvétellel! Juhejj!!
Remélem az új csavar nem a másik fajta...
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.08 csütörtök, 11:40:07 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8906 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 12:33:41 »
Tudom, hogy fenn vannak a meghúzási nyomatékok az oldalon, de egyik anya sem olyan, mint ami nekem van az alufelnin.
Nem forgó alátétes, csak sima kúpos anya. Hány Nm-re javasolt meghúzni? 110 Nm-re húztam, sok-kevés?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8907 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 13:31:04 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.08.08 csütörtök, 12:33:41
Tudom, hogy fenn vannak a meghúzási nyomatékok az oldalon, de egyik anya sem olyan, mint ami nekem van az alufelnin.
Nem forgó alátétes, csak sima kúpos anya. Hány Nm-re javasolt meghúzni? 110 Nm-re húztam, sok-kevés?
Az is fent van...
Ne a szöveges részt nézd, abban sok a hiba. (ahogy itt az oldalon sok cikkben, FAQ-ban is...)
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.08 csütörtök, 13:39:47 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8908 Dátum:
2019.08.09 péntek, 07:26:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.08 csütörtök, 13:31:04
Az is fent van...
Ne a szöveges részt nézd, abban sok a hiba. (ahogy itt az oldalon sok cikkben, FAQ-ban is...)
A legjobban hasonlító csavarhoz 140 Nm-t mutat/ír, de azt soknak érzem. Nem sok?
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8909 Dátum:
2019.08.09 péntek, 07:40:39 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.08.09 péntek, 07:26:00
A legjobban hasonlító csavarhoz 140 Nm-t mutat/ír, de azt soknak érzem. Nem sok?
Én az mk4-nél 140-re húzom meg. Persze ez nem biztos, hogy számodra releváns, de szerintem nagy bajt nem tudsz okozni vele. Egy gumisnál erősre állított légkulcsnál biztosan jobb megoldás.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8910 Dátum:
2019.08.09 péntek, 07:42:32 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.08.08 csütörtök, 12:33:41
Tudom, hogy fenn vannak a meghúzási nyomatékok az oldalon, de egyik anya sem olyan, mint ami nekem van az alufelnin.
Nem forgó alátétes, csak sima kúpos anya. Hány Nm-re javasolt meghúzni? 110 Nm-re húztam, sok-kevés?
Szerintem az bőven elég. 90 körüli értékre emlékszem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8911 Dátum:
2019.08.09 péntek, 10:30:14 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.08.09 péntek, 07:40:39
Én az mk4-nél 140-re húzom meg. Persze ez nem biztos, hogy számodra releváns, de szerintem nagy bajt nem tudsz okozni vele. Egy gumisnál erősre állított légkulcsnál biztosan jobb megoldás.
Kicsit tartok a 140 Nm-től, a fékremegéses Wiki-s cikkben sem nagyon javasolja a 110 Nm-nél többet.
Bár az is tény, hogy a MK4-re 140 Nm-t ír. Gumis után mindig újrahúzom, nem bízom bennük, hacsak nem nyomatékkulccsal fejezi be a műveletet.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8912 Dátum:
2019.08.09 péntek, 10:31:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.09 péntek, 07:42:32
Szerintem az bőven elég. 90 körüli értékre emlékszem.
AndyA
Ja, inkább erre az értékre teszem le a voksom, most 110 Nm-re van húzva, és szerintem így is marad.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8913 Dátum:
2019.08.09 péntek, 14:56:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.08 csütörtök, 05:46:12
A kék elég, a normál.
Igen, a szokásos 1-2 cseppnél célszerű kicsit többet, hogy rendesen körbebefussa a menetet a csavar elülső harmadán.
AndyA
Mindegy milyen gyártmány, csak az a lényeg hogy kék legyen? a legolcsóbb is jó?
Esetleg ilyen?
http://www.homasita.hu/product/10142707
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.10 szombat, 07:02:06 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8914 Dátum:
2019.08.10 szombat, 12:05:06 »
Na, 4-ből egy nem jött ki, mert a torx alakzat korróziója miatt csak elforog benne a kulcs.
Amennyiben flexel levágom a fejet és leszedem az agyat, akkor ki tudom vhogy tekerni a csavart?
Gondoltam dupla anyára és úgy megfogva??
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8915 Dátum:
2019.08.10 szombat, 15:05:15 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.10 szombat, 12:05:06
Na, 4-ből egy nem jött ki, mert a torx alakzat korróziója miatt csak elforog benne a kulcs.
Amennyiben flexel levágom a fejet és leszedem az agyat, akkor ki tudom vhogy tekerni a csavart?
Gondoltam dupla anyára és úgy megfogva??
Anyát ráhegeszteni és kihajtani.
Dupla anya nem fér rá és a hegesztés még meleget is ad neki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8916 Dátum:
2019.08.10 szombat, 18:29:57 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.09 péntek, 14:56:58
Mindegy milyen gyártmány, csak az a lényeg hogy kék legyen? a legolcsóbb is jó?
Esetleg ilyen?
http://www.homasita.hu/product/10142707
Csavarrögzítő = Loctite.
A kék az oldható, a zöld az erős (ezt ki lehet csavarni, de küzdős lehet, melegítős stb.), a piros az a végleges, ahhoz dinamit kell, hogy kiszedd.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8917 Dátum:
2019.08.10 szombat, 18:31:56 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.10 szombat, 12:05:06
Na, 4-ből egy nem jött ki, mert a torx alakzat korróziója miatt csak elforog benne a kulcs.
Amennyiben flexel levágom a fejet és leszedem az agyat, akkor ki tudom vhogy tekerni a csavart?
Gondoltam dupla anyára és úgy megfogva??
Próbálkozhatsz (ha van otthon) balmenetes csavarkitekerő eszközzel, de szerintem a tutti megoldás GSR-é.
Nekem anno beleszakadt az egyik csavar, úgy kellett kifúrni. Az sem volt kéjhömpöly.
Pont emiatt a korróziós-elforgós dolog miatt lett mostanában T50 helyett E12 a csavar feje.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8918 Dátum:
2019.08.10 szombat, 19:17:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.10 szombat, 18:29:57
Csavarrögzítő = Loctite.
A kék az oldható, a zöld az erős (ezt ki lehet csavarni, de küzdős lehet, melegítős stb.), a piros az a végleges, ahhoz dinamit kell, hogy kiszedd.
AndyA
Azért a piros nem ennyire komoly, az inkább csapágyrőgzítő, mintsem csavar.
Hivatalosan mindegyiket melegíteni kell meghazározott hőfokra az oldás előtt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8919 Dátum:
2019.08.10 szombat, 19:19:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.10 szombat, 18:31:56
Próbálkozhatsz (ha van otthon) balmenetes csavarkitekerő eszközzel, de szerintem a tutti megoldás GSR-é.
Nekem anno beleszakadt az egyik csavar, úgy kellett kifúrni. Az sem volt kéjhömpöly.
Pont emiatt a korróziós-elforgós dolog miatt lett mostanában T50 helyett E12 a csavar feje.
AndyA
A tiéd pont egy balra fogó dugókulcs fejű kihajtóval lazítottuk....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8920 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 08:10:17 »
AndyA, MegGyőző!
Köszönöm, mindkettőtöknek a javaslatokat, de sajnos addigra már megvoltam vele...
Végűl levágtam flex-el a csavarfejet. ( nem volt dugófejű csavarkiszedőm... )
Az agyat kemény kalapács ütésekkel kellett különválasztanom a konzoltól ( 17 év az 17 év ), utána vacakoltam a dupla anyás megoldással (a másodig anya csak félig menne rá,de az is elég lenne...), viszont hiába reszeltem körbe a levágott csavarvéget az anyát nem tudtam rátekerni normálisan, mert vmiért csak ferdén akart rákapni, de ha lett volna hegesztő aparátom, akkor ráhegesztettem volna azon a kis felületen, mert sztem az is elég lett volna neki.
Végül vízfacsarós szorításommal és egy papagálykulccsal ki-be tekergetéssel és fújkálással kiszedtem a csavart.
Faja lett... A kivett agyat kézzel alig lehetett már megforgatni...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8921 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 08:12:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.10 szombat, 18:31:56
Próbálkozhatsz (ha van otthon) balmenetes csavarkitekerő eszközzel, de szerintem a tutti megoldás GSR-é.
Nekem anno beleszakadt az egyik csavar, úgy kellett kifúrni. Az sem volt kéjhömpöly.
Pont emiatt a korróziós-elforgós dolog miatt lett mostanában T50 helyett E12 a csavar feje.
AndyA
Mi az a híres GSR-es megoldás?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8922 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 08:23:46 »
Ja, miután a hátsó rendszert rendberaktam megnéztem az elejét, mert bal elölről idönként zörgést lehetett hallani, ami ha egy picit rátettem a lában a fékre abba is maradt.
A féknyereg egyik rögzítő csavarjánál kotyog a nyereg és a konzol között, olyan mintha nem lenne meghúzva rendesen a csavarja.
A nyereg rögzítőcsavarját, ami a csúszó perselybe megy nem lehet jobban meghúzni... - kitekeregni nem fog... Mitől jött létre ez az állapot???
Felújítókészletet néztem már ezt:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/2_0/D/fekrendszer---absasresp/feknyereg-alkatreszek/feknyereg-szerelek?sid=56544680
A Cromaxnál is láttam kedvezőbb áron, de nem tudni, hogy zsírt adnak-e hozzá...
https://cromax.hu/fekrendszer/elso_fekrendszer/elso_feknyereg_alkatreszei/elso_feknyereg_javito_keszlet_ford_mondeo_2000-2007_csuszka_16335
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.11 vasárnap, 08:29:55 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8923 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 08:29:07 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.11 vasárnap, 08:23:46
Ja, miután a hátsó rendszert rendberaktam megnéztem az elejét, mert bal elölről idönként zörgést lehetett hallani, ami ha egy picit rátettem a lában a fékre abba is maradt.
A féknyereg egyik rögzítő csavarjánál kotyog a nyereg és a konzol között, olyan mintha nem lenne meghúzva rendesen a csavarja.
A nyereg rögzítőcsavarját, ami a csúszó perselybe megy nem lehet jobban meghúzni... - kitekeregni nem fog... Mitől jött létre ez az állapot???
Felújítókészletet néztem már ezt:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/2_0/D/fekrendszer---absasresp/feknyereg-alkatreszek/feknyereg-szerelek?sid=56544680
elkopott a vezetőpersely!?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8924 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 08:32:34 »
Idézetet írta: alf® - 2019.08.11 vasárnap, 08:29:07
elkopott a vezetőpersely!?
Akkor ezekre a felújító cuccokra lesz szükség...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8925 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 11:02:51 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.11 vasárnap, 08:23:46
Ja, miután a hátsó rendszert rendberaktam megnéztem az elejét, mert bal elölről idönként zörgést lehetett hallani, ami ha egy picit rátettem a lában a fékre abba is maradt.
A féknyereg egyik rögzítő csavarjánál kotyog a nyereg és a konzol között, olyan mintha nem lenne meghúzva rendesen a csavarja.
A nyereg rögzítőcsavarját, ami a csúszó perselybe megy nem lehet jobban meghúzni... - kitekeregni nem fog... Mitől jött létre ez az állapot???
Felújítókészletet néztem már ezt:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/2_0/D/fekrendszer---absasresp/feknyereg-alkatreszek/feknyereg-szerelek?sid=56544680
A Cromaxnál is láttam kedvezőbb áron, de nem tudni, hogy zsírt adnak-e hozzá...
https://cromax.hu/fekrendszer/elso_fekrendszer/elso_feknyereg_alkatreszei/elso_feknyereg_javito_keszlet_ford_mondeo_2000-2007_csuszka_16335
Szia!
Vettem én is ilyen felújító készletet a cromax-nál. Az olcsóbbikat, és volt benne zsír egy kis tasakban.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8926 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 14:36:15 »
Idézetet írta: gyurci - 2019.08.11 vasárnap, 11:02:51
Szia!
Vettem én is ilyen felújító készletet a cromax-nál. Az olcsóbbikat, és volt benne zsír egy kis tasakban.
Szia!
Az a 2.000Ft-os?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8927 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 20:23:55 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.11 vasárnap, 14:36:15
Szia!
Az a 2.000Ft-os?
A 2000ft-os igen. De vettem tőlük a 3000ft-ost is, és abban is volt zsír.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8928 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 22:07:59 »
Idézetet írta: gyurci - 2019.08.11 vasárnap, 20:23:55
A 2000ft-os igen. De vettem tőlük a 3000ft-ost is, és abban is volt zsír.
Ok, köszi, akkor hétfőn bevásárolok...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8929 Dátum:
2019.08.13 kedd, 23:48:38 »
Sziasztok,
pár hete elkezdett recsegni - ropogni a kocsi jobb eleje.
SOS begurultam egy szervizbe, hogy egyáltalán mehetek-e vele, vagy életveszélyes...
Mire a szerelő srác ráállt az aknára, már mondta is, hogy ez tuti toronycsapágy.
Bejelentkeztem a Cromax-hoz toronycsapágy cserére, amit meg is csináltak, és azt mondták, hogy egyéb problémát nem találtak az első futóműben.
Mikor érte mentem, a szerviz vezető állt ki az autóval, és mondja nekem, hogy minden ok az autóval, de a jobb eleje nagyon ropog, érdemes lenne megnézetni, majd jöjjek vissza...
Szal a toronycsapágy kicserélve, de az jobb eleje pont úgyanúgy recseg ropog, mint előtte...
A bejáratot futómű szerelő csak 20-a után lesz nyitva, szal addig remélem nem hullik szét alattam....
Van vkinek ötlete mi lehet ez amúgy?
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8930 Dátum:
2019.08.13 kedd, 23:54:22 »
Idézetet írta: Levis - 2019.08.13 kedd, 23:48:38
Sziasztok,
pár hete elkezdett recsegni - ropogni a kocsi jobb eleje.
SOS begurultam egy szervizbe, hogy egyáltalán mehetek-e vele, vagy életveszélyes...
Mire a szerelő srác ráállt az aknára, már mondta is, hogy ez tuti toronycsapágy.
Bejelentkeztem a Cromax-hoz toronycsapágy cserére, amit meg is csináltak, és azt mondták, hogy egyéb problémát nem találtak az első futóműben.
Mikor érte mentem, a szerviz vezető állt ki az autóval, és mondja nekem, hogy minden ok az autóval, de a jobb eleje nagyon ropog, érdemes lenne megnézetni, majd jöjjek vissza...
Szal a toronycsapágy kicserélve, de az jobb eleje pont úgyanúgy recseg ropog, mint előtte...
A bejáratot futómű szerelő csak 20-a után lesz nyitva, szal addig remélem nem hullik szét alattam....
Van vkinek ötlete mi lehet ez amúgy?
Szia,
egy barátom járt úgy, hogy neki is ropogott az eleje. Diagnózis: toronycsapágy. Kicseréltette, de ugyanúgy ropogott. Újabb diagnózis: kormánymű. Mivel ez már húzósabb összeg lett volna, nem cseréltette, helyette viszont a kutyacsontot igen(az is gyanús volt). És láss csodát, az volt a ropogás oka.
Persze lehet nálad nem ez lesz, de érdemes ránézni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8931 Dátum:
2019.08.14 szerda, 00:00:02 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2019.08.13 kedd, 23:54:22
Szia,
egy barátom járt úgy, hogy neki is ropogott az eleje. Diagnózis: toronycsapágy. Kicseréltette, de ugyanúgy ropogott. Újabb diagnózis: kormánymű. Mivel ez már húzósabb összeg lett volna, nem cseréltette, helyette viszont a kutyacsontot igen(az is gyanús volt). És láss csodát, az volt a ropogás oka.
Persze lehet nálad nem ez lesz, de érdemes ránézni.
A kutyavsomr inkább erősen fémesen kopog, nem ropog...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8932 Dátum:
2019.08.14 szerda, 00:01:45 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.08.14 szerda, 00:00:02
A kutyavsomr inkább erősen fémesen kopog, nem ropog...
Igen, én is úgy tudtam. De ez ropogott.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8933 Dátum:
2019.08.14 szerda, 06:20:38 »
Idézetet írta: Levis - 2019.08.13 kedd, 23:48:38
Sziasztok,
pár hete elkezdett recsegni - ropogni a kocsi jobb eleje.
SOS begurultam egy szervizbe, hogy egyáltalán mehetek-e vele, vagy életveszélyes...
Mire a szerelő srác ráállt az aknára, már mondta is, hogy ez tuti toronycsapágy.
Bejelentkeztem a Cromax-hoz toronycsapágy cserére, amit meg is csináltak, és azt mondták, hogy egyéb problémát nem találtak az első futóműben.
Mikor érte mentem, a szerviz vezető állt ki az autóval, és mondja nekem, hogy minden ok az autóval, de a jobb eleje nagyon ropog, érdemes lenne megnézetni, majd jöjjek vissza...
Szal a toronycsapágy kicserélve, de az jobb eleje pont úgyanúgy recseg ropog, mint előtte...
A bejáratot futómű szerelő csak 20-a után lesz nyitva, szal addig remélem nem hullik szét alattam....
Van vkinek ötlete mi lehet ez amúgy?
Nekem mindkét rugótörést ropogással, pattogással jelezte. Főleg kormány tekergetésnél volt hallható. Mindkét esetben a rugó tetejéből törött le darab.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8934 Dátum:
2019.08.14 szerda, 09:05:25 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.08.14 szerda, 00:00:02
A kutyavsomr inkább erősen fémesen kopog, nem ropog...
Az mi az a
kutyavsomr
?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8935 Dátum:
2019.08.14 szerda, 11:55:17 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.08.14 szerda, 06:20:38
Nekem mindkét rugótörést ropogással, pattogással jelezte. Főleg kormány tekergetésnél volt hallható. Mindkét esetben a rugó tetejéből törött le darab.
a toronycsapágy cseréhez ki kellett szedni az egész gólyalábat, nem? Csak észre vették volna ha törött a rugó...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8936 Dátum:
2019.08.14 szerda, 14:34:50 »
Idézetet írta: Levis - 2019.08.14 szerda, 11:55:17
a toronycsapágy cseréhez ki kellett szedni az egész gólyalábat, nem? Csak észre vették volna ha törött a rugó...
Lehet akkor törték el.
Egyébként nem értem, ha cserélték a toronycsapágyat és a csere után is ugyanúgy ropog, akkor miért mondja a szerelő, hogy minden rendben az autóval, de meg kellene nézni mert valami ropog?
Nem pont azért lett cserélve az alkatrész mert ropog? Kicsit vicces.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8937 Dátum:
2019.08.14 szerda, 15:14:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2019.08.14 szerda, 14:34:50
Lehet akkor törték el.
Egyébként nem értem, ha cserélték a toronycsapágyat és a csere után is ugyanúgy ropog, akkor miért mondja a szerelő, hogy minden rendben az autóval, de meg kellene nézni mert valami ropog?
Nem pont azért lett cserélve az alkatrész mert ropog? Kicsit vicces.
Akkor elmondom a folyamatot. (hogyan történhetett)
1. Ropogó hang.
2. X szerelő azt mondta toronycsapágy. (Aztán lehet nem is az a hiba.)
3. Cromaxékhoz érkezik az autó, kérnék egy toronycsapágy cserét. (mert X azt mondta)
Nem hibamegállapításra kérték őket. A megrendelt munkát elvégezték, ennyi.
Elvégezték a toronycsapágy cserét, azzal minden rendben van.
Nincs itt vicces dolog, tévedés/nem alapos átvizsgálás volt feltehetően az első állomáson. Ez szomorú inkább, mint vicces.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8938 Dátum:
2019.08.14 szerda, 16:23:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.14 szerda, 15:14:14
Akkor elmondom a folyamatot. (hogyan történhetett)
1. Ropogó hang.
2. X szerelő azt mondta toronycsapágy. (Aztán lehet nem is az a hiba.)
3. Cromaxékhoz érkezik az autó, kérnék egy toronycsapágy cserét. (mert X azt mondta)
Nem hibamegállapításra kérték őket. A megrendelt munkát elvégezték, ennyi.
Elvégezték a toronycsapágy cserét, azzal minden rendben van.
Nincs itt vicces dolog, tévedés/nem alapos átvizsgálás volt feltehetően az első állomáson. Ez szomorú inkább, mint vicces.
Persze, ebben igazad van...
Ott ment félre a dolog, hogy amikor a Cromax-os munkafelvevővel beszéltem, mondtam neki, hogy ropog az eleje, és nagy valószínűséggel toronycsapágy lesz. Kértem nézzük már meg mennyibe fájna a toronycsapágy csere, csak hogy be tudjam lőni..
Erre össze is dobott egy árajánlatot (52e HUF).
Amikor vittem az autót egy hét múlva, ott már ezt az árajánlat vették elő és ez alapján melóztak, amin már nem volt ott, amit szóban beszéltünk. Az én hibám, hogy nem figyeltem erre, és nem úgy adtam le, hogy ropog az eleje és csináljátok meg..
De, akkor sem hiszem, hogy egy hozzáértő embernek nem tűnik fel, hogy vmi nem ok és legalább feltűntetik a munkalapon, hogy találtak ezt meg azt..
Mikor felhívtak, hgy kész az autó, rákérdeztem, hogy találtak e más problémát, és azt mondták, hogy minden ok a futómável, fékkel stb..
A teleszkóp nyiszorog picit, de az olaj nem folyik belőle, szal nem gond. De ez a hang szerintem nem onnan jön...
na mind1, legközelebb okosabb leszek
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8939 Dátum:
2019.08.14 szerda, 17:01:13 »
Idézetet írta: Levis - 2019.08.14 szerda, 16:23:36
Persze, ebben igazad van...
Ott ment félre a dolog, hogy amikor a Cromax-os munkafelvevővel beszéltem, mondtam neki, hogy ropog az eleje, és nagy valószínűséggel toronycsapágy lesz. Kértem nézzük már meg mennyibe fájna a toronycsapágy csere, csak hogy be tudjam lőni..
Erre össze is dobott egy árajánlatot (52e HUF).
Amikor vittem az autót egy hét múlva, ott már ezt az árajánlat vették elő és ez alapján melóztak, amin már nem volt ott, amit szóban beszéltünk. Az én hibám, hogy nem figyeltem erre, és nem úgy adtam le, hogy ropog az eleje és csináljátok meg..
De, akkor sem hiszem, hogy egy hozzáértő embernek nem tűnik fel, hogy vmi nem ok és legalább feltűntetik a munkalapon, hogy találtak ezt meg azt..
Mikor felhívtak, hgy kész az autó, rákérdeztem, hogy találtak e más problémát, és azt mondták, hogy minden ok a futómável, fékkel stb..
A teleszkóp nyiszorog picit, de az olaj nem folyik belőle, szal nem gond. De ez a hang szerintem nem onnan jön...
na mind1, legközelebb okosabb leszek
52ezer Ft?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8940 Dátum:
2019.08.15 csütörtök, 08:34:33 »
Futómű beállításra a Kwik fit műhelyek jók lehetnek? Van tapasztalat?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8941 Dátum:
2019.08.19 hétfő, 18:53:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.14 szerda, 09:05:25
Az mi az a
kutyavsomr
?
Android hejesírásellenőrző automatikus javítás funkció.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8942 Dátum:
2019.08.19 hétfő, 19:07:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.19 hétfő, 18:53:44
Android hejesírásellenőrző automatikus javítás funkció.
AndyA
Harapott almás telefonja van BT-nek.
Ha ez lenne a he
J
esírás és a javítás, hát akkor inkább ne!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8943 Dátum:
2019.08.26 hétfő, 08:27:45 »
Sziasztok,
Szeretném kérdezni, mi okozza a hátsó futómű felől hallható recsegés/nyikorgás szerű zajt, amikor áthaladok egy fekvőrendőrön?
Új hátsó lengéscsillapító + kutyacsont került be, de már előtte is hallatszott. A rugók épek, kínomban minden összeérő fém, fém - gumi kapcsolatot szilikonzsírral összekentem. Még a toronygumit is.
A lengőkarokat fellazítottam, (szelíd erőszakra mindegyik csavar fellazult) WD40, majd vissza. Futómű feszes, nem talált rajta kivetnivalót a felülvizsgálat.
Már csak a hosszlengőkar első forgáspontját nem piszkáltam...
Füllel nem tudtam behatárolni, olyan, mintha több helyen is nyekeregne, ahogy emelem a hátulját.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8944 Dátum:
2019.08.26 hétfő, 08:45:48 »
Idézetet írta: Trendi - 2019.08.26 hétfő, 08:27:45
Sziasztok,
Szeretném kérdezni, mi okozza a hátsó futómű felől hallható recsegés/nyikorgás szerű zajt, amikor áthaladok egy fekvőrendőrön?
Új hátsó lengéscsillapító + kutyacsont került be, de már előtte is hallatszott. A rugók épek, kínomban minden összeérő fém, fém - gumi kapcsolatot szilikonzsírral összekentem. Még a toronygumit is.
A lengőkarokat fellazítottam, (szelíd erőszakra mindegyik csavar fellazult) WD40, majd vissza. Futómű feszes, nem talált rajta kivetnivalót a felülvizsgálat.
Már csak a hosszlengőkar első forgáspontját nem piszkáltam...
Füllel nem tudtam behatárolni, olyan, mintha több helyen is nyekeregne, ahogy emelem a hátulját.
Kombi vagy 4/5 ajtós? Nincs benne az aláírásodban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8945 Dátum:
2019.08.26 hétfő, 08:49:15 »
4 ajtós, szedán
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.26 hétfő, 08:45:48
Kombi vagy 4/5 ajtós? Nincs benne az aláírásodban.
AndyA
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8946 Dátum:
2019.08.26 hétfő, 12:23:34 »
És még kindig recseg
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.26 hétfő, 08:45:48
Kombi vagy 4/5 ajtós? Nincs benne az aláírásodban.
AndyA
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8947 Dátum:
2019.08.26 hétfő, 13:54:10 »
Idézetet írta: Trendi - 2019.08.26 hétfő, 12:23:34
És még kindig recseg
Keresztstabilizátor szilentek szeretnek hátul nyekeregni.
Akna, vagy falaki feküdjön be alá, valaki meg hintáztassa. Az egyes alkatrészeket megfogdosva érezni lehet hogy mi adja a hangot.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8948 Dátum:
2019.08.27 kedd, 07:24:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.08.26 hétfő, 13:54:10
Keresztstabilizátor szilentek szeretnek hátul nyekeregni.
Akna, vagy falaki feküdjön be alá, valaki meg hintáztassa. Az egyes alkatrészeket megfogdosva érezni lehet hogy mi adja a hangot.
...és vigyázzon az ujjára.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8949 Dátum:
2019.08.27 kedd, 08:09:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.27 kedd, 07:24:03
...és vigyázzon az ujjára.
AndyA
Áhh, ha szerencséje van, akkor pont ott csípi be ahol a probléma van, a vér pedig beszivárog, és elcsendesül a szilent
Naplózva
Oldalak:
1
...
172
173
174
175
176
177
178
[
179
]
180
181
182
183
184
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ