Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:08:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164662 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:19:16 »

AndyA,

nekem egyre gyanúsabb a féktárcsa..  rinya
nekem olyan 100-110 között eléggé ráz a kormány/rezonél a futómű. Fékezéskor is eléggé ráz, de majdnem 0-ig, mondjuk nekem  inkább alacsonyabb sebességről fékezéskor kezdi el.

Lehet hogy ezt mind a féktárcsa okozza?

Futóművet pár hete ellenőrizték és állították, de nem lett jobb..  szomoru1

A féktárcsa csak fékezéskor ráz. Nagyon el kell menjen félre, hogy menet közben is rázzon...

Kormányösszekötő vagy kerékcsapágy előbb lesz, vagy féltengely, ha álló helyzetig végig rázkódik fékezés nélkül is. Az első persze a kerék centírozása.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:20:53 »

A féktárcsa csak fékezéskor ráz. Nagyon el kell menjen félre, hogy menet közben is rázzon...

Kormányösszekötő vagy kerékcsapágy előbb lesz, vagy féltengely, ha álló helyzetig végig rázkódik fékezés nélkül is. Az első persze a kerék centírozása.

AndyA


felni görgőzés, új gumik, alig van súly a centirozés után, szal a kerekkel nem lehet gond + futóműállítás is volt.
De a gond nem változott.. falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:21:23 »

de 110 tempomtnál a rezonanciát is okozhatja?
szerintem azt nem.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:22:34 »

de 110 tempomtnál a rezonanciát is okozhatja?
amúgy ahogy írják is, ilyen tempónál szokott előjönni a centír hiba.

nézd meg a felnik belsejét, hogy nincs-e tele kosszal, én a lemezfelnikkel mindig így szoktam járni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:23:59 »


felni görgőzés, új gumik, alig van súly a centirozés után, szal a kerekkel nem lehet gond + futóműállítás is volt.
De a gond nem változott.. falbav

Tavaly ugyanezt eljátszattam a zsírúj Conti gumikkal (kettőt még ki is cseréltettem garanciába)...Hálistennek nemrég elkoptak. Azóta az új gumikkal tökéletes.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:40:21 »

amúgy ahogy írják is, ilyen tempónál szokott előjönni a centír hiba.

nézd meg a felnik belsejét, hogy nincs-e tele kosszal, én a lemezfelnikkel mindig így szoktam járni.

még a fékpor nyomokat is eltüntettem amikor feltettem a nyári szettet  hehe
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2012.05.04 péntek, 19:11:32 »

amúgy ahogy írják is, ilyen tempónál szokott előjönni a centír hiba.

nézd meg a felnik belsejét, hogy nincs-e tele kosszal, én a lemezfelnikkel mindig így szoktam járni.

szálszakadt gumi is lehet, amelyik gumi üt, az olyan 90-120 között szokott érződni.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2012.05.04 péntek, 19:15:27 »

Kedves Fórumtárs!
Nagyon hasznos lehet egy pár ilyen felhajtó rámpa, ilyen méltányos áron.Köszönöm a linket.
 Tisztelettel László!
Kedves László!
Valójában nem tudom, hogy a weboldal (és a bolt) tényleg működik-e, mert kicsit hiányosnak tűnik. Jómagam nem találtam telefonos, csak e-mailes elérhetőséget. E-mailben kérdeztem is tőlük valamit, de még nem kaptam választ. Ha neked sikerül, akkor légy szíves írd meg, hogy mik a tapasztalataid. Én is gondolkozom két ilyen rámpa megvételén.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2012.05.05 szombat, 20:33:09 »

szálszakadt gumi is lehet, amelyik gumi üt, az olyan 90-120 között szokott érződni.
az én jobb elsőm mikor szálszakadt volt már ha lépésben mentem akkor is mozgott a kocsi eleje fel-le
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 08:45:23 »

Elmúlt a rázkódás nagyja. Sosem találjátok ki, mitől...

Amikor játszogattam, rángattam a kerekeket, levettem őket. Amikor visszatettem, a kulccsal, de a szár nélkül, kézzel tekertem be mind az 5 csavart, amíg hagyták magukat, és onnan húztam őket tovább rendesen. Úgy néz ki, hogy amikor a gumis felteszi a kereket, fogja a légkulcsot, és beteker vele egy csavart koppig, majd elkezdi a többit is ugyanígy tovább betekerni, képes egy egész picit félrehúzni a féktárcsát, hogy utána nagyobb tempónál üssön.

Azért a lengőkar hátsó, olajos szilentjét még megnézem majd. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 08:52:20 »

Elmúlt a rázkódás nagyja. Sosem találjátok ki, mitől...

Amikor játszogattam, rángattam a kerekeket, levettem őket. Amikor visszatettem, a kulccsal, de a szár nélkül, kézzel tekertem be mind az 5 csavart, amíg hagyták magukat, és onnan húztam őket tovább rendesen. Úgy néz ki, hogy amikor a gumis felteszi a kereket, fogja a légkulcsot, és beteker vele egy csavart koppig, majd elkezdi a többit is ugyanígy tovább betekerni, képes egy egész picit félrehúzni a féktárcsát, hogy utána nagyobb tempónál üssön.

Azért a lengőkar hátsó, olajos szilentjét még megnézem majd. Smiley

AndyA
képtelenség! Az agy betájolja! Ha még sem,a felniddel van baj!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 11:36:36 »

képtelenség! Az agy betájolja! Ha még sem,a felniddel van baj!

Frissen kiegyengetve, centírozva. Más ötlet?  integet2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 12:51:53 »

Frissen kiegyengetve, centírozva. Más ötlet?  integet2

AndyA

A lyukakra gondolhat szerintem, vagy a közepére. Mármint, h ki van bővülve valamelyik. A felni közepe ha pontosan illeszkedik az agyra, nem engedhetné meg, h félre menjen. De ha fullra rátépnek egyet légkulccsal, és utána a többit is,  ráadásul nem átlósan, az szerintem sem jó.  Meg most így jó lett akkor más nem lehet.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:56:12 »

Frissen kiegyengetve, centírozva. Más ötlet?  integet2

AndyA
befosnék,ha a kerékcsavar elhúzná a féktárcsát!Ilyen egyszerűen nincs!
Aztán ott van,hogy az agy 63,3mm es átmérője századra illeszkedik a felni közepébe.Ha mégsem-erre írtam lejjebb-,akkor a felnivel van baj.Miután az agy pereme acél,a felnid meg alu,így az agy hibájának kevesebb az esélye.
Vagy valami olyan súlyhiba van a keréktárcsa és a gumisfelni között,ami okozza ezt a rázkódást,csak most máshogy került vissza a tárcsára a kerék,és ezért szűnt meg a rázkódás.ez már csak elmélkedés,de esélyes......
Bár ilyet szerintem a centír okoz.Pontosabban az excentrikusság.Hiába centírozza ki a gumis,ő csak a súlyokkal a kerék súlyközpontosságát állítja be!
Ha van egy nyolcas a gumiban,és a centírt nullásra megcsinálja,attól még az rázni fogja a kormányt!
Sajnos volt nekem is ilyen gumim,asszem pirelli 6000 volt még az A4esemen.Lekellett cserélnem őket,mert 8as volt a gumiban.És csak a becsületes gumis mondja meg a frankót-az ő szemük és hozzáértésük meglátja,mert sok inkább elteszi a szerelési díjat,mondván,hogy jó a centír,te meg eszed a kefét,hogy miért remeg a kormányod.

Halkan megjegyzem pont Relhist járt úgy kb 2éve,hogy az alig pár hónapos féktárcsájáról megvolt győződve,hogy nem üthet.Egészen addig,amíg el nem vitte megméretni,és kiderült,hogy bőven a tűrésmezőn kívül van a tárcsák futása.
Ezen te már túl vagy?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:11:58 »

befosnék,ha a kerékcsavar elhúzná a féktárcsát!Ilyen egyszerűen nincs!
Aztán ott van,hogy az agy 63,3mm es átmérője századra illeszkedik a felni közepébe.Ha mégsem-erre írtam lejjebb-,akkor a felnivel van baj.Miután az agy pereme acél,a felnid meg alu,így az agy hibájának kevesebb az esélye.
Vagy valami olyan súlyhiba van a keréktárcsa és a gumisfelni között,ami okozza ezt a rázkódást,csak most máshogy került vissza a tárcsára a kerék,és ezért szűnt meg a rázkódás.ez már csak elmélkedés,de esélyes......
Bár ilyet szerintem a centír okoz.Pontosabban az excentrikusság.Hiába centírozza ki a gumis,ő csak a súlyokkal a kerék súlyközpontosságát állítja be!
Ha van egy nyolcas a gumiban,és a centírt nullásra megcsinálja,attól még az rázni fogja a kormányt!
Sajnos volt nekem is ilyen gumim,asszem pirelli 6000 volt még az A4esemen.Lekellett cserélnem őket,mert 8as volt a gumiban.És csak a becsületes gumis mondja meg a frankót-az ő szemük és hozzáértésük meglátja,mert sok inkább elteszi a szerelési díjat,mondván,hogy jó a centír,te meg eszed a kefét,hogy miért remeg a kormányod.

Halkan megjegyzem pont Relhist járt úgy kb 2éve,hogy az alig pár hónapos féktárcsájáról megvolt győződve,hogy nem üthet.Egészen addig,amíg el nem vitte megméretni,és kiderült,hogy bőven a tűrésmezőn kívül van a tárcsák futása.
Ezen te már túl vagy?

Mint említettem, kizárólag 100-120 körül és fölött, bizonyos fékerő esetén rázott. Vettem amúgy két új tárcsát is, alkalomadtán felpakolom azokat, utána meglátjuk. Smiley

Sem a felni, sem a gumi sem magasságban, sem oldalt nem ütött, amikor megforgatták centírozáskor. Direkt figyelem már az ilyesmit, amióta tudom, hogy mennyit számít.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:13:24 »

Mint említettem, kizárólag 100-120 körül és fölött, bizonyos fékerő esetén rázott. Vettem amúgy két új tárcsát is, alkalomadtán felpakolom azokat, utána meglátjuk. Smiley

Sem a felni, sem a gumi sem magasságban, sem oldalt nem ütött, amikor megforgatták centírozáskor. Direkt figyelem már az ilyesmit, amióta tudom, hogy mennyit számít.

AndyA
akkor a tárcsa csere után áttörés várható! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:13:54 »

befosnék,ha a kerékcsavar elhúzná a féktárcsát!Ilyen egyszerűen nincs!
Aztán ott van,hogy az agy 63,3mm es átmérője századra illeszkedik a felni közepébe.Ha mégsem-erre írtam lejjebb-,akkor a felnivel van baj.Miután az agy pereme acél,a felnid meg alu,így az agy hibájának kevesebb az esélye.

Hát ez az... viszont. Olyan is lehet, hogy két kerék is problémás. Ha együtt van a két hiba, erősítik egymást, ha pont egy fél körrel eltér, úgymond semlegesítik.
Ha első kerékről van szó, azok nem ugyanannyit forognak, így időről időre változik a helyzet. Nekem volt ilyenem... hol rázott, hol nem.
Amikor meg levette a kereket, nem pont ugyanúgy rakta vissza - és akár okozhat ilyet.
Vagy, üt a tárcsa is, meg a kerék is  vigyor3 ha így rakod fel, jó, ha úgy, nem jó  vigyor3
Próbáként megcserélném a két első kereket. Vagy visszaraknám a télit.
A 100-120 eléggé centrírozár-ütés-gumin szálszakadás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:14:22 »

akkor a tárcsa csere után áttörés várható! vigyor3

Ha rosszul rögzíti?  vigyor3 Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:28:31 »

Hát ez az... viszont. Olyan is lehet, hogy két kerék is problémás. Ha együtt van a két hiba, erősítik egymást, ha pont egy fél körrel eltér, úgymond semlegesítik.
Ha első kerékről van szó, azok nem ugyanannyit forognak, így időről időre változik a helyzet. Nekem volt ilyenem... hol rázott, hol nem.
Amikor meg levette a kereket, nem pont ugyanúgy rakta vissza - és akár okozhat ilyet.
Vagy, üt a tárcsa is, meg a kerék is  vigyor3 ha így rakod fel, jó, ha úgy, nem jó  vigyor3
Próbáként megcserélném a két első kereket. Vagy visszaraknám a télit.
A 100-120 eléggé centrírozár-ütés-gumin szálszakadás.

Csak fékezésnél? És akkor most mitől múlt el? Nem tudok ebben a verzióban semi hinni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 15:30:32 »

Csak fékezésnél? És akkor most mitől múlt el? Nem tudok ebben a verzióban semi hinni.

Másképp raktad fel a kereket...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 15:08:02 »

Kedves László!
Valójában nem tudom, hogy a weboldal (és a bolt) tényleg működik-e, mert kicsit hiányosnak tűnik. Jómagam nem találtam telefonos, csak e-mailes elérhetőséget. E-mailben kérdeztem is tőlük valamit, de még nem kaptam választ. Ha neked sikerül, akkor légy szíves írd meg, hogy mik a tapasztalataid. Én is gondolkozom két ilyen rámpa megvételén.
Tisztelt Fórumtárs!
A megadott linkkel én sem tudtam kapcsolatot teremteni. Viszont találtam egy komolyabb céget. www.uni-max.hu Egy pár feljáró rámpa 12.687Ft áfával. Gondolkodom rajta, hogy meglepem megam vele. Egyszerübb ráálni, mint emelgetni és bakkal alátámasztani. Arról nem is beszélve, hogy magasabb mintha emelővel meg emelem és stabilan áll az autó, nyugodtan lehet alatta dolgozni.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.07 hétfő, 19:02:39 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 17:33:02 »

nem, egy olyannal nem vagyok előrébb, mert aknám van, és a kerék ugyan úgy a földön lenne.

valami ilyesmi lenne jó (nem, nem találtam olyat, amin mk3-as áll eplus2):

[img width=800 height=462]http://www.corghi.hu/upload/Image/ERCO300/2.jpg[/img

[img width=800 height=410]http://www.corghi.hu/upload/Image/ERCO25S/2.jpg[/img

Azért egy MK3ast ráphotoshopozhattál volna...  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.07 hétfő, 20:25:42 írta AndyA » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 17:34:21 »

Ha 100-110 közötti haladásnál ráz, az majdnem biztos hogy centír hiba. A fékezés közbeni pedig szinte biztos féktárcsa. vigyor3

Fékezés közbeni rázásnál nem csak a tárcsa lehet lúdas, akkor is ráz, ha a féknyereg nem párhuzamosan fut a tárcsával.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 19:24:30 »

Fékezés közbeni rázásnál nem csak a tárcsa lehet lúdas, akkor is ráz, ha a féknyereg nem párhuzamosan fut a tárcsával.
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem erről az a véleményem, hogy a csonk álványra szerelt féknyereg biztosan párhuzamos a tárcsával, egy esetet kivéve amikor a csapágy eltud mozdulni a csapágyházban. Emiatt a tárcsára feszülő fékpofa beremegteti a nem központosan futó és elmozdulni képes féktárcsát a tengellyel együtt. Egy tized miliméteres lógás is beremegtetheti a kormányt, fékezés közben. Tapasztalatból beszélek, a régi Fordomnál ugyanez a probléma volt. Mindent meg próbáltam ki is cseréltem, a problémát végül a csonk álvány (csapágyház) teljes cseréje oldotta meg. Az új csonk álványba a régi csapágy ment vissza mert kifogástalan volt és maradt egy fölös csapágyam.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2012.05.08 kedd, 22:56:38 »

Tisztelt Fórumtárs!
A megadott linkkel én sem tudtam kapcsolatot teremteni. Viszont találtam egy komolyabb céget. www.uni-max.hu Egy pár feljáró rámpa 12.687Ft áfával. Gondolkodom rajta, hogy meglepem megam vele. Egyszerübb ráálni, mint emelgetni és bakkal alátámasztani. Arról nem is beszélve, hogy magasabb mintha emelővel meg emelem és stabilan áll az autó, nyugodtan lehet alatta dolgozni.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Közben megtaláltam, hogy miért nem válaszolt az előző cég. Felszámolták: http://www.foe.hu/index.php?mact=News,cntnt01,print,0&cntnt01articleid=6824&cntnt01showtemplate=false&cntnt01returnid=66
Az általad belinkelt cég cseh/szlovák, ezért számolj még a szállítási költséggel is. Valamint reklamáció esetén nehezebb lehet az ügyintézés velük.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2012.05.09 szerda, 08:02:34 »

Kedves László!
Közben megtaláltam, hogy miért nem válaszolt az előző cég. Felszámolták: http://www.foe.hu/index.php?mact=News,cntnt01,print,0&cntnt01articleid=6824&cntnt01showtemplate=false&cntnt01returnid=66
Az általad belinkelt cég cseh/szlovák, ezért számolj még a szállítási költséggel is. Valamint reklamáció esetén nehezebb lehet az ügyintézés velük.

Nézzetek körül rámpaügyben pl. az ebay.at-n bécsi szállítással vagy a forstinger.at webáruházában. Innen meg hazaviszem valamelyik hétvégén. Kombiban csak elfér, nem? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2012.05.09 szerda, 12:38:56 »

Nézzetek körül rámpaügyben pl. az ebay.at-n bécsi szállítással vagy a forstinger.at webáruházában. Innen meg hazaviszem valamelyik hétvégén. Kombiban csak elfér, nem? Smiley

AndyA
Köszi de most lehet, hogy kihagyom, mert a klímakompresszorom (azaz a klímakuplung/tárcsa) bedöglött. Viszem holnap javíttatni. Lesz hova tenni a morzsát.
Egyébként a méret az kb: 20cm x 26cm x 91cm egyenként, és 16 kg a kettő. Nem mindegyik elég széles a Mondeo 205-ös vagy 225-ös kerekeihez. Ezeket találtam:
1.) Rámpa1.
2.) Rámpa2. Ők MO-ra is szállítanak, de szerintem ez keskeny a Mondeo kerekéhez.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2012.05.11 péntek, 23:00:23 »

Hátul a kézifékkötél tud igen erős kopogó hangot adni. Pedig a gyári tartóval van odafogva:  http://www.cromax.hu/index.php?katid=51609196&termek_al_id=17906&katnev=Bal

Hogy kell rendesen rögzíteni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2012.05.11 péntek, 23:04:02 »

Hátul a kézifékkötél tud igen erős kopogó hangot adni. Pedig a gyári tartóval van odafogva:  http://www.cromax.hu/index.php?katid=51609196&termek_al_id=17906&katnev=Bal

Hogy kell rendesen rögzíteni?

Két jó vastag kábelkötegelővel.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2012.05.11 péntek, 23:06:28 »

Két jó vastag kábelkötegelővel.

De azzal nem szorítja oda annyira, hogy kidörzsölődjön a kötél?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2012.05.11 péntek, 23:17:44 »

De azzal nem szorítja oda annyira, hogy kidörzsölődjön a kötél?

Gyárilag is van ott egy gumi réteg, ami védi a kötelet a lengőkartól. Fél év után nem látszik semmi kidörzsölődés rajta.

Szerk: De ha ez nem szimpatikus, akkor biztos cserélhető a kis tartókonzol a lengőkaron.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 23:20:49 írta tpmportal » Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 07:38:41 »

Kollégák!

Örömmel jelentem, hogy bepattant hátulra is a 2 db sport gátló, így már teljes a rendszer, a gép úgy feszül az úton, hogy csuda.
A jobbos cseréje 20 perc, a balosé 2 óra volt (én okos beleszakítottam a csavart az állványcsonkba, így nem kis szívás volt).

Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 11:01:09 »

Kollégák!

Örömmel jelentem, hogy bepattant hátulra is a 2 db sport gátló, így már teljes a rendszer, a gép úgy feszül az úton, hogy csuda.
A jobbos cseréje 20 perc, a balosé 2 óra volt (én okos beleszakítottam a csavart az állványcsonkba, így nem kis szívás volt).


csonkállványba smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 21:32:44 »

hétvégi szívatós meló képekben.
http://gin.uw.hu/picture/lcs/20120512074.JPG
http://gin.uw.hu/picture/lcs/20120512078.JPG
http://gin.uw.hu/picture/lcs/20120512079.JPG
http://gin.uw.hu/picture/lcs/20120512089.JPG
http://gin.uw.hu/picture/lcs/20120512090.JPG
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 22:39:53 »


Hát a harmadik kép felszisszenős. A boge ugyanaz mint a sachs, ugye?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2012.05.15 kedd, 08:07:46 »

Hát a harmadik kép felszisszenős. A boge ugyanaz mint a sachs, ugye?
szombat fél délkor meglehetősen.
Mindkét oldalon szakadt!!!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:59:56 »

Hát a harmadik kép felszisszenős. A boge ugyanaz mint a sachs, ugye?
egyébként ZF volt gyártónak feltüntetve itt is, ott is, így van abban valami, amit kérdeztél Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:40:34 »

Létezik olyan ültetőkészlet MK3 kombihoz, ami állítható, de nullától? Azaz ha feltekerem, a gyári magasság visszaállítható, ha meg letekerem, akkor mondjuk 30-40 mm-t lejjebb engedi az autót? Ilyet még nem sikerült találnom, csak olyat, ami eleve ültet mondjuk 2,5 centit, és csak azt tudnám állítani, hogy ennél még mennyivel többet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:41:30 »

Létezik olyan ültetőkészlet MK3 kombihoz, ami állítható, de nullától? Azaz ha feltekerem, a gyári magasság visszaállítható, ha meg letekerem, akkor mondjuk 30-40 mm-t lejjebb engedi az autót? Ilyet még nem sikerült találnom, csak olyat, ami eleve ültet mondjuk 2,5 centit, és csak azt tudnám állítani, hogy ennél még mennyivel többet.

AndyA

az olyat úgy hívják, hogy állítható futómű, álá gewinde vigyor3

pl: http://www.ebay.de/itm/Weitec-Gewinde-Hicon-GT-Ford-Mondeo-BWY-/390419637537?pt=DE_Autoteile&hash=item5ae6d2e521
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2012.05.16 szerda, 07:34:09 »

az ára érdekes..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2012.05.16 szerda, 07:51:13 »

az ára érdekes..
az  szomoru1

ugyanilyen korú vw passathoz a teljes gewinde 60K HUF, és hibátlan minőségű.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:16:33 »


"Tieferlegung: VA 35-65mm / HA: ca.40mm"

Vagyis elöl 35-65 között, hátul fixen 40 mm. Ez pont nem olyan, amilyet keresek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:28:19 »

"Tieferlegung: VA 35-65mm / HA: ca.40mm"

Vagyis elöl 35-65 között, hátul fixen 40 mm. Ez pont nem olyan, amilyet keresek.

AndyA
német tudásom elég szerény vigyor3

amúgy van még pár másik, nézd meg azokat is. a lényeg, hogy komplett állítható szettet vegyél, azokat lehet állítgatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:43:08 »

német tudásom elég szerény vigyor3

amúgy van még pár másik, nézd meg azokat is. a lényeg, hogy komplett állítható szettet vegyél, azokat lehet állítgatni

Ilyenből van, mint égen a csillag. De olyan nemigen, ami nem kapásból 25-35 mm ültetéssel indít, amihez képest még tovább lehet csak ültetni. Én abban nem vagyok biztos, hogy a magyar utakon szeretném ültetni egyáltalán - de azért néha szeretném... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:43:55 »

Ilyenből van, mint égen a csillag. De olyan nemigen, ami nem kapásból 25-35 mm ültetéssel indít, amihez képest még tovább lehet csak ültetni. Én abban nem vagyok biztos, hogy a magyar utakon szeretném ültetni egyáltalán - de azért néha szeretném... Smiley

AndyA
25-35mm az semmi, annyi simán vállalható az itthoni utakon is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 03:42:07 »

25-35mm az semmi, annyi simán vállalható az itthoni utakon is

Így van!  eljen Nekem sincs semmi bajom vele, még telerakott csomagtartóval sem!!!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 09:15:01 »

Sziasztok!Valószínű,hogy féltengej problémám van.Kanyarodáskor kopog néha illetve menet közbe is,nos az lenne a kérdésem,hogy
így mennyit tudok még vele menni,mert haza kéne mennem a németektől,és nem merek elindulni.Válaszotokat előre is kösz!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 11:23:31 »

Sziasztok!Valószínű,hogy féltengej problémám van.Kanyarodáskor kopog néha illetve menet közbe is,nos az lenne a kérdésem,hogy
így mennyit tudok még vele menni,mert haza kéne mennem a németektől,és nem merek elindulni.Válaszotokat előre is kösz!


Kopog, vagy recseg? Ha kopog, nem biztos, hogy féltengely. Nézd meg, nem szakadtak-e a gumiharangok, illetve minden csavar a helyén van-e. Ha mégis féltengely, nem lehet megjósolni mennyi van még hátra neki. A Hondámmal 2-3hónapig is jártam recsegő féltengellyel, az audimon az első hang észlelése után 2 nappal le is szakadt. Ha csak kanyarodáskor hallod, akkor ne adj gázt kanyarban, egyenes haladásnál kerüld a hirtelen gázadást, és a motorféket. Akkor talán hazajutsz.
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 11:52:54 »

Kopog, vagy recseg? Ha kopog, nem biztos, hogy féltengely. Nézd meg, nem szakadtak-e a gumiharangok, illetve minden csavar a helyén van-e. Ha mégis féltengely, nem lehet megjósolni mennyi van még hátra neki. A Hondámmal 2-3hónapig is jártam recsegő féltengellyel, az audimon az első hang észlelése után 2 nappal le is szakadt. Ha csak kanyarodáskor hallod, akkor ne adj gázt kanyarban, egyenes haladásnál kerüld a hirtelen gázadást, és a motorféket. Akkor talán hazajutsz.
Most egy kicsit megnyugtattál,mert nem recseg hanem koppan eggyet,de azt se mindig,menet közbe meg csak ha nagyon óvatosan indulok el akkor
hallom koppan.illetve fékezéskor is érzem,hogy valami nem az igazi,valami berázza vagy nem tudom,de biztos,hogy nem a féktárcsátol rázza be mert
ez a rázás nem olyan,és azóta rázza mióta hallom a kopogó hangot!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 13:07:03 »

Most egy kicsit megnyugtattál,mert nem recseg hanem koppan eggyet,de azt se mindig,menet közbe meg csak ha nagyon óvatosan indulok el akkor
hallom koppan.illetve fékezéskor is érzem,hogy valami nem az igazi,valami berázza vagy nem tudom,de biztos,hogy nem a féktárcsátol rázza be mert
ez a rázás nem olyan,és azóta rázza mióta hallom a kopogó hangot!
Kerékcsapágy vagy agy is lehet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.