Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:09:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3167321 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2950 Dátum:
2012.10.13 szombat, 13:25:22 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.10.12 péntek, 21:49:42
ma nézegettem az árakat és igen jó áron vannak a gátlók
fel is hívtam őket amikor láttam, h októberben féláron be is szerelik (gólyaláb pár 6000ft)
mivel árban (elsők érdekeltek) kb. mind 17eft körül van kivéve a kyb gátlók megkérdeztem mit ajánlanak. hát ők a mondroe reflex-et ajánlottak. annak valamiben kulömbözik a szeleprendszere és elvileg az egyenletlenebb utakra van ajánlva mer jobb az úttartása. a sachs supertouring és e között vaciláltam és hirtelen felindulásból meg is rendeltem a monroe reflex gátlókat, holnap be is szerelik.
majd megírom mik a tapasztalatok
megvolt a gátló csere
a szerelő is korrekt, hozzáértő, merem ajánlani
a kiszerelt gátlóknál az volt az érdekes, h nem az volt szharabb állapotban amelyik szivárgott már fél éve hanem a másik.
már hazamenet (kb. 10km) érezni lehetett a külömbséget, legfőképp kanyarodásnál
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2951 Dátum:
2012.10.16 kedd, 11:02:52 »
Sziasztok!
Kérlek ajánljatok egy elfogadható árban és minőségben hátsó lenégscsílapítót 5ajtóshoz.
Mert végig szemezgettem itt a fórumot és igazából pontos márkát, típust senkitől sem sikerült szereznem.
Köszönöm.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2952 Dátum:
2012.10.16 kedd, 11:05:36 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.16 kedd, 11:02:52
Sziasztok!
Kérlek ajánljatok egy elfogadható árban és minőségben hátsó lenégscsílapítót 5ajtóshoz.
Mert végig szemezgettem itt a fórumot és igazából pontos márkát, típust senkitől sem sikerült szereznem.
Köszönöm.
Relhist nem rég cserélt, és meg van elégedve vele. Keresd őt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2953 Dátum:
2012.10.16 kedd, 11:09:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.16 kedd, 11:05:36
Relhist nem rég cserélt, és meg van elégedve vele. Keresd őt.
THX
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2954 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 18:28:51 »
Sziasztok Urak!
Kérlek ajánljatok ültető szettet, valami megbízható márkát és azért elfogadható árban.
Mivel nagygenerálon lesz az autó, így gondoltam ezt is beiktatóm.
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2955 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 18:50:34 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.18 csütörtök, 18:28:51
Sziasztok Urak!
Kérlek ajánljatok ültető szettet, valami megbízható márkát és azért elfogadható árban.
Mivel nagygenerálon lesz az autó, így gondoltam ezt is beiktatóm.
Előre is köszönöm a segítséget.
Eibach Pro Kit
kb 1,5 éve bentvannak, gyári gátlókkal tökéletes.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2956 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 19:19:07 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.10.18 csütörtök, 18:50:34
Eibach Pro Kit
kb 1,5 éve bentvannak, gyári gátlókkal tökéletes.
Honnan, hogyér'?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2957 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 19:30:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.18 csütörtök, 19:19:07
Honnan, hogyér'?
AndyA
Engem is érdekelne
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2958 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 20:20:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.18 csütörtök, 19:19:07
Honnan, hogyér'?
AndyA
engem is
legjobb áram 1,5 éve volt rá 40eft újonnan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2959 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 20:28:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.18 csütörtök, 20:20:02
engem is
legjobb áram 1,5 éve volt rá 40eft újonnan
És egyébként tudsz valamit ajánlani, mondjuk egy linket, hoyg merre nézelődjek, mert én most 80-alatt nem nagyon találtam
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2960 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 20:30:24 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.18 csütörtök, 20:28:57
És egyébként tudsz valamit ajánlani, mondjuk egy linket, hoyg merre nézelődjek, mert én most 80-alatt nem nagyon találtam
egy telefonszámom van, hogy hol kell megkérdezni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2961 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 20:40:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.18 csütörtök, 20:30:24
egy telefonszámom van, hogy hol kell megkérdezni
Szia!
Azt PÜ-ben megköszönném!
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2962 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 21:16:15 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.18 csütörtök, 20:28:57
És egyébként tudsz valamit ajánlani, mondjuk egy linket, hoyg merre nézelődjek, mert én most 80-alatt nem nagyon találtam
http://www.ebay.de/itm/Eibach-Federn-Pro-Kit-Ford-Mondeo-III-Limousine-B5Y-B4Y-E10-35-004-02-22-/221085760132?pt=DE_Autoteile&hash=item3379bcfa84#ht_6318wt_1010
50k-ért itt van.
Naplózva
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2963 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 23:55:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.18 csütörtök, 21:16:15
http://www.ebay.de/itm/Eibach-Federn-Pro-Kit-Ford-Mondeo-III-Limousine-B5Y-B4Y-E10-35-004-02-22-/221085760132?pt=DE_Autoteile&hash=item3379bcfa84#ht_6318wt_1010
50k-ért itt van.
Lehet most kérdezek nagyon nagy baromságot, de ehhez még pluszba a lengéscsillapító még???
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2964 Dátum:
2012.10.19 péntek, 06:29:33 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.18 csütörtök, 23:55:54
Lehet most kérdezek nagyon nagy baromságot, de ehhez még pluszba a lengéscsillapító még???
ehez nem kell.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2965 Dátum:
2012.10.19 péntek, 06:29:43 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.18 csütörtök, 20:40:25
Szia!
Azt PÜ-ben megköszönném!
pü
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2966 Dátum:
2012.10.19 péntek, 07:27:21 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.18 csütörtök, 23:55:54
Lehet most kérdezek nagyon nagy baromságot, de ehhez még pluszba a lengéscsillapító még???
Van már az autóban, nem? Ehhez nem kell másik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2967 Dátum:
2012.10.19 péntek, 08:42:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 07:27:21
Van már az autóban, nem? Ehhez nem kell másik.
AndyA
Van, de a jobb hátsóm kilyukadt és így azt cserélnem kell, meg gondoltam, hogy azért egy ültető rugó szettnek más 'agresszívabb' lengéscsillapító kell, mint a gyári.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2968 Dátum:
2012.10.19 péntek, 09:12:16 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.19 péntek, 08:42:31
Van, de a jobb hátsóm kilyukadt és így azt cserélnem kell, meg gondoltam, hogy azért egy ültető rugó szettnek más 'agresszívabb' lengéscsillapító kell, mint a gyári.
Ennek még pont nem. Van olyan készlet is, amihez azt is adják, csak az kicsivel drágább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2969 Dátum:
2012.10.19 péntek, 09:13:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 09:12:16
Ennek még pont nem. Van olyan készlet is, amihez azt is adják, csak az kicsivel drágább.
AndyA
Mivel lengéscsillapítót így is úgy is kell cserélnem, nem járnék jobban, ha olyan szettet néznék ami tartalmazza a rugót és a gólyát? Vagy jobban járok ha külön-külön veszem meg?
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2970 Dátum:
2012.10.19 péntek, 09:30:55 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.19 péntek, 09:13:59
Mivel lengéscsillapítót így is úgy is kell cserélnem, nem járnék jobban, ha olyan szettet néznék ami tartalmazza a rugót és a gólyát? Vagy jobban járok ha külön-külön veszem meg?
Jó az egyben szett, ha van rá pénzed.
Ha nem annyira, akkor vegyél gyári vagy hasonlü gátlót olcsóér, és tedd mellé az Eibach rugót.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2971 Dátum:
2012.10.19 péntek, 10:17:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 09:30:55
Jó az egyben szett, ha van rá pénzed.
Ha nem annyira, akkor vegyél gyári vagy hasonlü gátlót olcsóér, és tedd mellé az Eibach rugót.
AndyA
Oksa, hát ha lehet 70e körül szeretnék maradni.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2972 Dátum:
2012.10.19 péntek, 10:24:28 »
A Hans-Preist és Meyle lengőkar es stab pálca vonatkozásában jó választás lehet?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2973 Dátum:
2012.10.19 péntek, 12:16:33 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.19 péntek, 10:17:57
Oksa, hát ha lehet 70e körül szeretnék maradni.
Ami egyben van rugó és gátló (coilover) az jóval drágább. A gyári lengéscsillapítók elbírják ezeket a rugókat, de az igazi az lenne, ha ST gátlókat (vagy az annak megfelelő Sachs gátlókat) szereznél melléjük (vagy Bilstein B6-ot, vagy sárga Koni-t, de az már az igen drága kategória
). 70-ből úgy jössz ki, ha csak a jobb hátsó gátlót cseréled új gyárira (feltéve, hogy a bal még nagyon jó állapotban van) + a rugók, vagy két jó állapotú bontott gyári hátsó + rugók.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2974 Dátum:
2012.10.19 péntek, 12:45:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.19 péntek, 12:16:33
Ami egyben van rugó és gátló (coilover) az jóval drágább. A gyári lengéscsillapítók elbírják ezeket a rugókat, de az igazi az lenne, ha ST gátlókat (vagy az annak megfelelő Sachs gátlókat) szereznél melléjük (vagy Bilstein B6-ot, vagy sárga Koni-t, de az már az igen drága kategória
). 70-ből úgy jössz ki, ha csak a jobb hátsó gátlót cseréled új gyárira (feltéve, hogy a bal még nagyon jó állapotban van) + a rugók, vagy két jó állapotú bontott gyári hátsó + rugók.
Egyszerre kell cserélni a két oldalon. Nem jó játszani kétféle keménységű csillapítóval a két oldalon - nem kimondott életbiztosítás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2975 Dátum:
2012.10.19 péntek, 13:02:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 12:45:56
Egyszerre kell cserélni a két oldalon. Nem jó játszani kétféle keménységű csillapítóval a két oldalon - nem kimondott életbiztosítás.
AndyA
Mindenképpen cserélem mind a 2 oldalt!
Az előző tulaj 4 éve cserélt bennük gyárit és idáig bírták, tehát mindenképpen a másik is elég használatos már.
Egyébként abban segíthetnétek
, hogy ha megcsinálom az ültetés, mit érdemes még cserélni olyankor, hogy az akkor úgy is viselkedjem alattam, ahogy szeretném.
Ne haragudjatok a sok hülye kérésért, kérdésért, de első autós vagyok és még kezdő ebben a témában.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2976 Dátum:
2012.10.19 péntek, 13:05:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 12:45:56
Egyszerre kell cserélni a két oldalon. Nem jó játszani kétféle keménységű csillapítóval a két oldalon - nem kimondott életbiztosítás.
AndyA
Ezért mondtam, hogy akkor, ha a bal oldali nagyon jó állapotú, azt elfelejtettem mellétenni, hogy gyári is legyen. De most olvasom, hogy 4 éves, tehát ez a lehetőség valóban nem játszik.
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.19 péntek, 13:02:48
Mindenképpen cserélem mind a 2 oldalt!
Az előző tulaj 4 éve cserélt bennük gyárit és idáig bírták, tehát mindenképpen a másik is elég használatos már.
Egyébként abban segíthetnétek
, hogy ha megcsinálom az ültetés, mit érdemes még cserélni olyankor, hogy az akkor úgy is viselkedjem alattam, ahogy szeretném.
Ne haragudjatok a sok hülye kérésért, kérdésért, de első autós vagyok és még kezdő ebben a témában.
Hogy szeretnéd, hogy viselkedjen?
Naplózva
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2977 Dátum:
2012.10.19 péntek, 13:08:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.19 péntek, 13:05:42
Ezért mondtam, hogy akkor, ha a bal oldali nagyon jó állapotú, azt elfelejtettem mellétenni, hogy gyári is legyen. De most olvasom, hogy 4 éves, tehát ez a lehetőség valóban nem játszik.
Hogy szeretnéd, hogy viselkedjen?
Egy kicsit keményebben, ne nagyon hajózzon a hátulja.
Valami ilyesmire gondoltam kiindulási alapnak;
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/FIX-FUTOM%C5%B0VEK/TA-Technix-FIX-FUTOM%C5%B0/FORD/MONDEO/EVOFO109-R495-Ford-Mondeo-30/30mm-es-Ta-Technix-Fix-Futom%C5%B1-Evj.-2000.10-2007.05.html
Vélemény?
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2978 Dátum:
2012.10.19 péntek, 13:21:59 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.19 péntek, 13:08:22
Egy kicsit keményebben, ne nagyon hajózzon a hátulja.
Valami ilyesmire gondoltam kiindulási alapnak;
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/FIX-FUTOM%C5%B0VEK/TA-Technix-FIX-FUTOM%C5%B0/FORD/MONDEO/EVOFO109-R495-Ford-Mondeo-30/30mm-es-Ta-Technix-Fix-Futom%C5%B1-Evj.-2000.10-2007.05.html
Vélemény?
http://www.ebay.at/itm/TA-Technix-Sportfahrwerk-Ford-Mondeo-Typ-B4Y-B5Y-30-30mm-/320865162479?pt=DE_Autoteile&hash=item4ab50dd4ef
Nagyjából árában van. De ennél többet nem tudok róla.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2979 Dátum:
2012.10.19 péntek, 13:28:56 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.10.19 péntek, 13:08:22
Egy kicsit keményebben, ne nagyon hajózzon a hátulja.
Valami ilyesmire gondoltam kiindulási alapnak;
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/FIX-FUTOM%C5%B0VEK/TA-Technix-FIX-FUTOM%C5%B0/FORD/MONDEO/EVOFO109-R495-Ford-Mondeo-30/30mm-es-Ta-Technix-Fix-Futom%C5%B1-Evj.-2000.10-2007.05.html
Vélemény?
Szerintem az ST, vagy gyári gátlók + Eibach rugók kombináció magasabb minőséget képvisel. Mindkét megoldás biztosan csökkenti a kocsi hajó-szerűségét, a TA-Technixről viszont sok külföldi fórumon azt írják, hogy túl kemény, volt akinek elkezdett nyiszogni a lengéscsillapója, volt akinek tönkrement 2000 mérföld után, van akinek meg semmi baja nincs vele.
Naplózva
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2980 Dátum:
2012.10.19 péntek, 19:44:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.19 péntek, 13:28:56
Szerintem az ST, vagy gyári gátlók + Eibach rugók kombináció magasabb minőséget képvisel. Mindkét megoldás biztosan csökkenti a kocsi hajó-szerűségét, a TA-Technixről viszont sok külföldi fórumon azt írják, hogy túl kemény, volt akinek elkezdett nyiszogni a lengéscsillapója, volt akinek tönkrement 2000 mérföld után, van akinek meg semmi baja nincs vele.
Oksa, szemezgetek még egy kicsit a neten....
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2981 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 07:56:59 »
Jó reggelt!
Tegnap este az autó azt csinálta, hogy városban egy jobbos kanyarban normálisan hajtva óriási dübbenést hallottam a bal elejénél. Megálltam, mert azt hittem odavágtak valamit, de nem. Megrángattam a kereket, semmi. Óvatosan tovább mentem kormányt meg-meg rántottam,semmi. Fordulok be az utcánkba egy balossal és újra
dübben. Tapasztalt már valaki hasonlót, vagy tudja valaki, hogy mi lehet ez. Rugótőrés, vagy mi produkálhat még ilyet a futó, ill. kormány műnél?
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2982 Dátum:
2012.10.23 kedd, 13:22:29 »
Udv mindenkinek!
Lehet hogy volt mar szo itt valahol hogy hogy lehet leszedni egy galyra vagott kerek anyat, de most sajnos nincs idom megnezni.
Tudnatok segiteni? Eppen most jovok a gumistol es rozsas lopasgatlo anyat hazavagta a barom. Nem figyeltem egy pillanatra es mar neki is ugrott a legkulcsal! persze mondanom se kell hogy persze nem rakta ra rendesen, es es a rozsa alakbol kort esztergalt egy mozdulattal.
Kinek milyen otlete van az anya kiszedesehez?
Elore is koszonom a segitseget!
Tovabbi szep napot mindnkinek.
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2983 Dátum:
2012.10.23 kedd, 13:31:07 »
Idézetet írta: piszi - 2012.10.23 kedd, 13:22:29
Udv mindenkinek!
Lehet hogy volt mar szo itt valahol hogy hogy lehet leszedni egy galyra vagott kerek anyat, de most sajnos nincs idom megnezni.
Tudnatok segiteni? Eppen most jovok a gumistol es rozsas lopasgatlo anyat hazavagta a barom. Nem figyeltem egy pillanatra es mar neki is ugrott a legkulcsal! persze mondanom se kell hogy persze nem rakta ra rendesen, es es a rozsa alakbol kort esztergalt egy mozdulattal.
Kinek milyen otlete van az anya kiszedesehez?
Elore is koszonom a segitseget!
Tovabbi szep napot mindnkinek.
Első és legfontosabb dolog, hogyha ő rontotta el ős is hozza helyre! Nincs melléduma!
Én már láttam olyan kerékőrt, amibe bele volt vágva. Ahonnan szereztem kérdeztem hogy mi történt vele. Azt mondták, hogy a tulaj elhagyta a kerékőr kulcsát, de a kereket le kellett venni. Az anyába belevágtak, és ebbe a vágatba tettek egy hidegvágót, és kalapáccsal ütögetve noszogatták az anyát, hogy letekeredjen. De szerintem egy tapasztalt gumis ezt is meg tudja oldani! Én tutkó visszamennék és nem lennék nyugodt.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2984 Dátum:
2012.10.23 kedd, 13:31:20 »
Idézetet írta: piszi - 2012.10.23 kedd, 13:22:29
Udv mindenkinek!
Lehet hogy volt mar szo itt valahol hogy hogy lehet leszedni egy galyra vagott kerek anyat, de most sajnos nincs idom megnezni.
Tudnatok segiteni? Eppen most jovok a gumistol es rozsas lopasgatlo anyat hazavagta a barom. Nem figyeltem egy pillanatra es mar neki is ugrott a legkulcsal! persze mondanom se kell hogy persze nem rakta ra rendesen, es es a rozsa alakbol kort esztergalt egy mozdulattal.
Kinek milyen otlete van az anya kiszedesehez?
Elore is koszonom a segitseget!
Tovabbi szep napot mindnkinek.
Gondolom alu felni, és mélyedésben van a kerékőr(csavar).
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2985 Dátum:
2012.10.23 kedd, 14:09:44 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.23 kedd, 13:31:20
Gondolom alu felni, és mélyedésben van a kerékőr(csavar).
Ilyenkor copás van.
Ami működhet, hogy megfúrod tengelyirányban mondjuk egy 6-os fúróval magát a 12 mm-es kerékcsavart. Ettől az anya szorítása enyhül rajta, mert összébb tudja szorítani a tőcsavart. Utána lehet mindenféle letekerő műtétekkel próbálkozni - majd kicserélni a tőcsavart, ha már lenn van a kerék...
500 Ft egy ilyen tőcsavar, nem tétel. Hátsó agyban elég egyszerű cserélni. Az elsőnél a hivatalos, gyári álláspont az, hogy ki kell szedni az agyat, ami egyben első kerékcsapágy cserét is jelent. A valóságban egy kis Dremel vagy hasonló kell, hogy a csavart kicsit beütve a fejét hátulról félig le tudd reszelni, és kijön az agy mellett. Az újat berakni is úgy kell, hogy a kalapjából egy egész picit ferdén leköszörülsz, hogy beférjen. A menetirány szerint elülső oldalon van egy kis mélyedés az agyon, oda kell forgatni az üres csavarhelyet, ott lehet a legkönnyebben berakni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2986 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:29:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.18 csütörtök, 20:30:24
egy telefonszámom van, hogy hol kell megkérdezni
Rick. Nála vettem én is.
Zsolti! Egyébként azt hiszem igazad volt a szegecselt lengőkarral kapcsolatban. Az autó durván kemény és stabil lett az új szegecses lengőkarral (eddig csavaros volt benne), de szilentek is lettek cserélve, szóval lehet, hogy nem csak azért. Az Eibachhal és sportgátlókkal verhetetlen a kanyarsebessége a kocsinak. Rázós úton és kis sebességnél kellemetlen egy kicsit, de nagy sebességen tökéletes...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2987 Dátum:
2012.10.23 kedd, 20:07:45 »
Idézetet írta: gabe - 2012.10.23 kedd, 16:29:46
Rick. Nála vettem én is.
Zsolti! Egyébként azt hiszem igazad volt a szegecselt lengőkarral kapcsolatban. Az autó durván kemény és stabil lett az új szegecses lengőkarral (eddig csavaros volt benne), de szilentek is lettek cserélve, szóval lehet, hogy nem csak azért. Az Eibachhal és sportgátlókkal verhetetlen a kanyarsebessége a kocsinak. Rázós úton és kis sebességnél kellemetlen egy kicsit, de nagy sebességen tökéletes...
én is gondolkodom rajta
csak a gond, hogy most néztük, hogy beállásnál az ST lökös alatt marad 2cm elöl
ültetve már nem menne be
amit vettünk sedant, azon is olyan az egyik oldal, én sem érzem olyan stabilnak, mint a kombit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2988 Dátum:
2012.10.23 kedd, 22:08:47 »
Idézetet írta: piszi - 2012.10.23 kedd, 13:22:29
Udv mindenkinek!
Lehet hogy volt mar szo itt valahol hogy hogy lehet leszedni egy galyra vagott kerek anyat, de most sajnos nincs idom megnezni.
Tudnatok segiteni? Eppen most jovok a gumistol es rozsas lopasgatlo anyat hazavagta a barom. Nem figyeltem egy pillanatra es mar neki is ugrott a legkulcsal! persze mondanom se kell hogy persze nem rakta ra rendesen, es es a rozsa alakbol kort esztergalt egy mozdulattal.
Kinek milyen otlete van az anya kiszedesehez?
Elore is koszonom a segitseget!
Tovabbi szep napot mindnkinek.
Van speckó leszedő ilyenre. Ha mégsincs, akkor rá kell hegeszteni egy 6 lapfejű anyát a kerékőrre, és letekerni. Elég jól el kell találni a hegesztést, de nekem 2.ra sikerült jó múltkor, és pont mondeo volt
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2989 Dátum:
2012.10.24 szerda, 08:20:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.23 kedd, 14:09:44
Ilyenkor copás van.
Ami működhet, hogy megfúrod tengelyirányban mondjuk egy 6-os fúróval magát a 12 mm-es kerékcsavart. Ettől az anya szorítása enyhül rajta, mert összébb tudja szorítani a tőcsavart. Utána lehet mindenféle letekerő műtétekkel próbálkozni - majd kicserélni a tőcsavart, ha már lenn van a kerék...
500 Ft egy ilyen tőcsavar, nem tétel. Hátsó agyban elég egyszerű cserélni. Az elsőnél a hivatalos, gyári álláspont az, hogy ki kell szedni az agyat, ami egyben első kerékcsapágy cserét is jelent. A valóságban egy kis Dremel vagy hasonló kell, hogy a csavart kicsit beütve a fejét hátulról félig le tudd reszelni, és kijön az agy mellett. Az újat berakni is úgy kell, hogy a kalapjából egy egész picit ferdén leköszörülsz, hogy beférjen. A menetirány szerint elülső oldalon van egy kis mélyedés az agyon, oda kell forgatni az üres csavarhelyet, ott lehet a legkönnyebben berakni.
AndyA
A bal hatsorol van szo es alufelni szepen besullyesztett csavarokkal.
Szoval marad a szokasos csavar kiszedesi eljaras ahogy latom. remenykedtem, hogy talan van valami bonyolultabb, de kevesbe drasztilus eljaras.
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2990 Dátum:
2012.10.24 szerda, 08:26:03 »
Idézetet írta: piszi - 2012.10.24 szerda, 08:20:46
A bal hatsorol van szo es alufelni szepen besullyesztett csavarokkal.
Szoval marad a szokasos csavar kiszedesi eljaras ahogy latom. remenykedtem, hogy talan van valami bonyolultabb, de kevesbe drasztilus eljaras.
Ott sokkal egyszerűbb a tőcsavart kicserélni, úgyhogy nyugodtan szét lehet fúrni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2991 Dátum:
2012.10.24 szerda, 13:32:02 »
Idézetet írta: piszi - 2012.10.24 szerda, 08:20:46
A bal hatsorol van szo es alufelni szepen besullyesztett csavarokkal.
Szoval marad a szokasos csavar kiszedesi eljaras ahogy latom. remenykedtem, hogy talan van valami bonyolultabb, de kevesbe drasztilus eljaras.
2-vel korábban írtam megoldást 2-őt is ami nem szívás. De ha akartok akkor furkáljatok meg cseréljetek tőcsavart
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
polgab
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2992 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 08:55:45 »
Sziasztok,
nemrég voltam futóműállitáson (kicsit jobbra húzott), minden jó lett,
de megjegyezték, hogy a jobb oldali kormányösszekötő (asszem igy hivta, nem értek hozzá sajnos)
gyengécske és hamarosan cserélni kellene. Cserélt valaki ilyet, mennyibe kerül alkatrész, munka?
illetve mit kockáztatok, ha nem cserélem azonnal?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2993 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 09:25:53 »
Idézetet írta: polgab - 2012.10.25 csütörtök, 08:55:45
Sziasztok,
nemrég voltam futóműállitáson (kicsit jobbra húzott), minden jó lett,
de megjegyezték, hogy a jobb oldali kormányösszekötő (asszem igy hivta, nem értek hozzá sajnos)
gyengécske és hamarosan cserélni kellene. Cserélt valaki ilyet, mennyibe kerül alkatrész, munka?
illetve mit kockáztatok, ha nem cserélem azonnal?
Előbb-utóbb elkezd kopogni. Amúgy pár ezer Ft-os tétel, és nem túl nagy műtét házilag sem kicserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2994 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 14:53:50 »
Idézetet írta: tibike71 - 2012.10.22 hétfő, 07:56:59
Jó reggelt!
Tegnap este az autó azt csinálta, hogy városban egy jobbos kanyarban normálisan hajtva óriási dübbenést hallottam a bal elejénél. Megálltam, mert azt hittem odavágtak valamit, de nem. Megrángattam a kereket, semmi. Óvatosan tovább mentem kormányt meg-meg rántottam,semmi. Fordulok be az utcánkba egy balossal és újra
dübben. Tapasztalt már valaki hasonlót, vagy tudja valaki, hogy mi lehet ez. Rugótőrés, vagy mi produkálhat még ilyet a futó, ill. kormány műnél?
Rugótörés!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2995 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 15:25:20 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.10.25 csütörtök, 14:53:50
Rugótörés!
Hasonló tünetek voltak nekem is tavasszal. Rugótörés volt.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
polgab
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2996 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 15:26:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.25 csütörtök, 09:25:53
Előbb-utóbb elkezd kopogni. Amúgy pár ezer Ft-os tétel, és nem túl nagy műtét házilag sem kicserélni.
AndyA
Köszönöm! Beütemezem hamarosra akkor.
Naplózva
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2997 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 16:26:23 »
Udv minden kedves forumtarsnak! Nemreg kertem a segitsegeteket kerekor ugyben. Hivatalosan is jelentem a problema megoldva 3 perc alatt. Volt idom egy kicsit keresgelni a neten, es talaltam egy megoldast ami gyors es olcso. A munka menete a kovetkezo. Fogsz egy krova fejet ami olyan nagy, hogy eppen megy ra a kerekorre (lehetoleg ne a hatlap fejut), majd technikai segitsegul hivsz egy ket kilos kalapacsot hogy ramenjen, es egyszeruen letekered! Gyors, egyszeru, es ha van egy satud, akkor meg a krova fejet sem kell eldobni, csupan kiutod, es ha jo minosegu akkor egy par karcolassal megussza a mokat. Remelem mas is hasznat tudja majd venni ennek az infonak ha elhagyja, vagy hasonlokeppen jar mint hogy egy szakbarbar nekiugrik legkulcsal. Ui.: Nekem bevalt, ez nem azt jelenti hogy mindig mukodik, de egy probat meger az tuti. Sok sikert!
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2998 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 17:23:28 »
Idézetet írta: piszi - 2012.10.25 csütörtök, 16:26:23
Udv minden kedves forumtarsnak! Nemreg kertem a segitsegeteket kerekor ugyben. Hivatalosan is jelentem a problema megoldva 3 perc alatt. Volt idom egy kicsit keresgelni a neten, es talaltam egy megoldast ami gyors es olcso. A munka menete a kovetkezo. Fogsz egy krova fejet ami olyan nagy, hogy eppen megy ra a kerekorre (lehetoleg ne a hatlap fejut), majd technikai segitsegul hivsz egy ket kilos kalapacsot hogy ramenjen, es egyszeruen letekered! Gyors, egyszeru, es ha van egy satud, akkor meg a krova fejet sem kell eldobni, csupan kiutod, es ha jo minosegu akkor egy par karcolassal megussza a mokat. Remelem mas is hasznat tudja majd venni ennek az infonak ha elhagyja, vagy hasonlokeppen jar mint hogy egy szakbarbar nekiugrik legkulcsal. Ui.: Nekem bevalt, ez nem azt jelenti hogy mindig mukodik, de egy probat meger az tuti. Sok sikert!
mostmár magadon tapasztaltad ,hogy lopják az alufelniket a tolvajok.
ennyit ér a kerékör
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2999 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 17:26:43 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.10.25 csütörtök, 14:53:50
Rugótörés!
Köszi a választ azóta magam is meggyőződtem róla, ma pedig meg is érkezett a cseredarab.
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ