Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:45:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165496 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2012.10.13 szombat, 13:25:22 »

ma nézegettem az árakat és igen jó áron vannak a gátlók
fel is hívtam őket amikor láttam, h októberben féláron be is szerelik (gólyaláb pár 6000ft)
mivel árban (elsők érdekeltek) kb. mind 17eft körül van kivéve a kyb gátlók megkérdeztem mit ajánlanak. hát ők a mondroe reflex-et ajánlottak. annak valamiben kulömbözik a szeleprendszere és elvileg az egyenletlenebb utakra van ajánlva mer jobb az úttartása. a sachs supertouring és e között vaciláltam és hirtelen felindulásból meg is rendeltem a monroe reflex gátlókat, holnap be is szerelik.
majd megírom mik a tapasztalatok

megvolt a gátló csere
a szerelő is korrekt, hozzáértő, merem ajánlani
a kiszerelt gátlóknál az volt az érdekes, h nem az volt szharabb állapotban amelyik szivárgott már fél éve hanem a másik.
már hazamenet (kb. 10km) érezni lehetett a külömbséget, legfőképp kanyarodásnál
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2012.10.16 kedd, 11:02:52 »

Sziasztok!
Kérlek ajánljatok egy elfogadható árban és minőségben hátsó lenégscsílapítót 5ajtóshoz.
Mert végig szemezgettem itt a fórumot és igazából pontos márkát, típust senkitől sem sikerült szereznem.

Köszönöm. worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2012.10.16 kedd, 11:05:36 »

Sziasztok!
Kérlek ajánljatok egy elfogadható árban és minőségben hátsó lenégscsílapítót 5ajtóshoz.
Mert végig szemezgettem itt a fórumot és igazából pontos márkát, típust senkitől sem sikerült szereznem.

Köszönöm. worship

Relhist nem rég cserélt, és meg van elégedve vele. Keresd őt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2012.10.16 kedd, 11:09:47 »

Relhist nem rég cserélt, és meg van elégedve vele. Keresd őt.

THX worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:28:51 »

Sziasztok Urak!

Kérlek ajánljatok ültető szettet, valami megbízható márkát és azért elfogadható árban.
Mivel nagygenerálon lesz az autó, így gondoltam ezt is beiktatóm.
Előre is köszönöm a segítséget.
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:50:34 »

Sziasztok Urak!

Kérlek ajánljatok ültető szettet, valami megbízható márkát és azért elfogadható árban.
Mivel nagygenerálon lesz az autó, így gondoltam ezt is beiktatóm.
Előre is köszönöm a segítséget.
 worship

Eibach Pro Kit

kb 1,5 éve bentvannak, gyári gátlókkal tökéletes.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:19:07 »

Eibach Pro Kit

kb 1,5 éve bentvannak, gyári gátlókkal tökéletes.

Honnan, hogyér'?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:30:31 »

Honnan, hogyér'?

AndyA
Engem is érdekelne Cheesy
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 20:20:02 »

Honnan, hogyér'?

AndyA
engem is

 legjobb áram 1,5 éve volt rá 40eft újonnan szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 20:28:57 »

engem is

 legjobb áram 1,5 éve volt rá 40eft újonnan szomoru1
És egyébként tudsz valamit ajánlani, mondjuk egy linket, hoyg merre nézelődjek, mert én most 80-alatt nem nagyon találtam  wow1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 20:30:24 »

És egyébként tudsz valamit ajánlani, mondjuk egy linket, hoyg merre nézelődjek, mert én most 80-alatt nem nagyon találtam  wow1
egy telefonszámom van, hogy hol kell megkérdezni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 20:40:25 »

egy telefonszámom van, hogy hol kell megkérdezni Wink

Szia!

Azt PÜ-ben megköszönném!   worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 21:16:15 »

És egyébként tudsz valamit ajánlani, mondjuk egy linket, hoyg merre nézelődjek, mert én most 80-alatt nem nagyon találtam  wow1

http://www.ebay.de/itm/Eibach-Federn-Pro-Kit-Ford-Mondeo-III-Limousine-B5Y-B4Y-E10-35-004-02-22-/221085760132?pt=DE_Autoteile&hash=item3379bcfa84#ht_6318wt_1010

50k-ért itt van.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 23:55:54 »


Lehet most kérdezek nagyon nagy baromságot, de ehhez még pluszba a lengéscsillapító még???  szomoru1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2012.10.19 péntek, 06:29:33 »

Lehet most kérdezek nagyon nagy baromságot, de ehhez még pluszba a lengéscsillapító még???  szomoru1
ehez nem kell.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2012.10.19 péntek, 06:29:43 »

Szia!

Azt PÜ-ben megköszönném!   worship
Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2012.10.19 péntek, 07:27:21 »

Lehet most kérdezek nagyon nagy baromságot, de ehhez még pluszba a lengéscsillapító még???  szomoru1

Van már az autóban, nem? Ehhez nem kell másik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2012.10.19 péntek, 08:42:31 »

Van már az autóban, nem? Ehhez nem kell másik.

AndyA
Van, de a jobb hátsóm kilyukadt és így azt cserélnem kell, meg gondoltam, hogy azért egy ültető rugó szettnek más 'agresszívabb' lengéscsillapító kell, mint a gyári. worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2012.10.19 péntek, 09:12:16 »

Van, de a jobb hátsóm kilyukadt és így azt cserélnem kell, meg gondoltam, hogy azért egy ültető rugó szettnek más 'agresszívabb' lengéscsillapító kell, mint a gyári. worship

Ennek még pont nem. Van olyan készlet is, amihez azt is adják, csak az kicsivel drágább. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2012.10.19 péntek, 09:13:59 »

Ennek még pont nem. Van olyan készlet is, amihez azt is adják, csak az kicsivel drágább. Smiley

AndyA

Mivel lengéscsillapítót így is úgy is kell cserélnem, nem járnék jobban, ha olyan szettet néznék ami tartalmazza a rugót és a gólyát? Vagy jobban járok ha külön-külön veszem meg?  worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2012.10.19 péntek, 09:30:55 »

Mivel lengéscsillapítót így is úgy is kell cserélnem, nem járnék jobban, ha olyan szettet néznék ami tartalmazza a rugót és a gólyát? Vagy jobban járok ha külön-külön veszem meg?  worship

Jó az egyben szett, ha van rá pénzed. Smiley

Ha nem annyira, akkor vegyél gyári vagy hasonlü gátlót olcsóér, és tedd mellé az Eibach rugót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2012.10.19 péntek, 10:17:57 »

Jó az egyben szett, ha van rá pénzed. Smiley

Ha nem annyira, akkor vegyél gyári vagy hasonlü gátlót olcsóér, és tedd mellé az Eibach rugót.

AndyA

Oksa, hát ha lehet 70e körül szeretnék maradni. Cheesy
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2012.10.19 péntek, 10:24:28 »

A Hans-Preist és Meyle lengőkar es stab pálca vonatkozásában jó választás lehet?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2012.10.19 péntek, 12:16:33 »

Oksa, hát ha lehet 70e körül szeretnék maradni. Cheesy
 worship

Ami egyben van rugó és gátló (coilover) az jóval drágább. A gyári lengéscsillapítók elbírják ezeket a rugókat, de az igazi az lenne, ha ST gátlókat (vagy az annak megfelelő Sachs gátlókat) szereznél melléjük (vagy Bilstein B6-ot, vagy sárga Koni-t, de az már az igen drága kategória  vigyor3). 70-ből úgy jössz ki, ha csak a jobb hátsó gátlót cseréled új gyárira (feltéve, hogy a bal még nagyon jó állapotban van) + a rugók, vagy két jó állapotú bontott gyári hátsó + rugók.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2012.10.19 péntek, 12:45:56 »

Ami egyben van rugó és gátló (coilover) az jóval drágább. A gyári lengéscsillapítók elbírják ezeket a rugókat, de az igazi az lenne, ha ST gátlókat (vagy az annak megfelelő Sachs gátlókat) szereznél melléjük (vagy Bilstein B6-ot, vagy sárga Koni-t, de az már az igen drága kategória  vigyor3). 70-ből úgy jössz ki, ha csak a jobb hátsó gátlót cseréled új gyárira (feltéve, hogy a bal még nagyon jó állapotban van) + a rugók, vagy két jó állapotú bontott gyári hátsó + rugók.

Egyszerre kell cserélni a két oldalon. Nem jó játszani kétféle keménységű csillapítóval a két oldalon - nem kimondott életbiztosítás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2012.10.19 péntek, 13:02:48 »

Egyszerre kell cserélni a két oldalon. Nem jó játszani kétféle keménységű csillapítóval a két oldalon - nem kimondott életbiztosítás.

AndyA
Mindenképpen cserélem mind a 2 oldalt!  worship
Az előző tulaj 4 éve cserélt bennük gyárit és idáig bírták, tehát mindenképpen a másik is elég használatos már.
Egyébként abban segíthetnétek  worship , hogy ha megcsinálom az ültetés, mit érdemes még cserélni olyankor, hogy az akkor úgy is viselkedjem alattam, ahogy szeretném.
Ne haragudjatok a sok hülye kérésért, kérdésért, de első autós vagyok és még kezdő ebben a témában.  worship worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2012.10.19 péntek, 13:05:42 »

Egyszerre kell cserélni a két oldalon. Nem jó játszani kétféle keménységű csillapítóval a két oldalon - nem kimondott életbiztosítás.

AndyA

Ezért mondtam, hogy akkor, ha a bal oldali nagyon jó állapotú, azt elfelejtettem mellétenni, hogy gyári is legyen. De most olvasom, hogy 4 éves, tehát ez a lehetőség valóban nem játszik.

Mindenképpen cserélem mind a 2 oldalt!  worship
Az előző tulaj 4 éve cserélt bennük gyárit és idáig bírták, tehát mindenképpen a másik is elég használatos már.
Egyébként abban segíthetnétek  worship , hogy ha megcsinálom az ültetés, mit érdemes még cserélni olyankor, hogy az akkor úgy is viselkedjem alattam, ahogy szeretném.
Ne haragudjatok a sok hülye kérésért, kérdésért, de első autós vagyok és még kezdő ebben a témában.  worship worship

Hogy szeretnéd, hogy viselkedjen?
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2012.10.19 péntek, 13:08:22 »

Ezért mondtam, hogy akkor, ha a bal oldali nagyon jó állapotú, azt elfelejtettem mellétenni, hogy gyári is legyen. De most olvasom, hogy 4 éves, tehát ez a lehetőség valóban nem játszik.

Hogy szeretnéd, hogy viselkedjen?
Egy kicsit keményebben, ne nagyon hajózzon a hátulja. worship
Valami ilyesmire gondoltam kiindulási alapnak; http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/FIX-FUTOM%C5%B0VEK/TA-Technix-FIX-FUTOM%C5%B0/FORD/MONDEO/EVOFO109-R495-Ford-Mondeo-30/30mm-es-Ta-Technix-Fix-Futom%C5%B1-Evj.-2000.10-2007.05.html
Vélemény?
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2012.10.19 péntek, 13:21:59 »


http://www.ebay.at/itm/TA-Technix-Sportfahrwerk-Ford-Mondeo-Typ-B4Y-B5Y-30-30mm-/320865162479?pt=DE_Autoteile&hash=item4ab50dd4ef

Nagyjából árában van. De ennél többet nem tudok róla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2012.10.19 péntek, 13:28:56 »


Szerintem az ST, vagy gyári gátlók + Eibach rugók kombináció magasabb minőséget képvisel. Mindkét megoldás biztosan csökkenti a kocsi hajó-szerűségét, a TA-Technixről viszont sok külföldi fórumon azt írják, hogy túl kemény, volt akinek elkezdett nyiszogni a lengéscsillapója, volt akinek tönkrement 2000 mérföld után, van akinek meg semmi baja nincs vele.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2012.10.19 péntek, 19:44:34 »

Szerintem az ST, vagy gyári gátlók + Eibach rugók kombináció magasabb minőséget képvisel. Mindkét megoldás biztosan csökkenti a kocsi hajó-szerűségét, a TA-Technixről viszont sok külföldi fórumon azt írják, hogy túl kemény, volt akinek elkezdett nyiszogni a lengéscsillapója, volt akinek tönkrement 2000 mérföld után, van akinek meg semmi baja nincs vele.

Oksa, szemezgetek még egy kicsit a neten.... taps
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 07:56:59 »

 
  Jó reggelt!

 Tegnap este az autó azt csinálta, hogy városban egy jobbos kanyarban normálisan hajtva óriási dübbenést hallottam a bal elejénél.  Megálltam, mert azt hittem odavágtak valamit, de nem. Megrángattam a kereket, semmi. Óvatosan tovább mentem kormányt meg-meg rántottam,semmi. Fordulok be az utcánkba egy balossal és újra Shocked dübben. Tapasztalt már valaki hasonlót, vagy tudja valaki, hogy mi lehet ez. Rugótőrés, vagy mi produkálhat még ilyet a futó, ill. kormány műnél?  wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2012.10.23 kedd, 13:22:29 »

Udv mindenkinek!

Lehet hogy volt mar szo itt valahol hogy hogy lehet leszedni egy galyra vagott kerek anyat, de most sajnos nincs idom megnezni.
Tudnatok segiteni? Eppen most jovok a gumistol es rozsas lopasgatlo anyat hazavagta a barom. Nem figyeltem egy pillanatra es mar neki is ugrott a legkulcsal! persze mondanom se kell hogy persze nem rakta ra rendesen, es es a rozsa alakbol kort esztergalt egy mozdulattal.

Kinek milyen otlete van az anya kiszedesehez?

Elore is koszonom a segitseget!

Tovabbi szep napot mindnkinek.

Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2012.10.23 kedd, 13:31:07 »

Udv mindenkinek!

Lehet hogy volt mar szo itt valahol hogy hogy lehet leszedni egy galyra vagott kerek anyat, de most sajnos nincs idom megnezni.
Tudnatok segiteni? Eppen most jovok a gumistol es rozsas lopasgatlo anyat hazavagta a barom. Nem figyeltem egy pillanatra es mar neki is ugrott a legkulcsal! persze mondanom se kell hogy persze nem rakta ra rendesen, es es a rozsa alakbol kort esztergalt egy mozdulattal.

Kinek milyen otlete van az anya kiszedesehez?

Elore is koszonom a segitseget!

Tovabbi szep napot mindnkinek.


Első és legfontosabb dolog, hogyha ő rontotta el ős is hozza helyre! Nincs melléduma!  gun

Én már láttam olyan kerékőrt, amibe bele volt vágva. Ahonnan szereztem kérdeztem hogy mi történt vele. Azt mondták, hogy a tulaj elhagyta a kerékőr kulcsát, de a kereket le kellett venni. Az anyába belevágtak, és ebbe a vágatba tettek egy hidegvágót, és kalapáccsal ütögetve noszogatták az anyát, hogy letekeredjen. De szerintem egy tapasztalt gumis ezt is meg tudja oldani! Én tutkó visszamennék és nem lennék nyugodt.  gun
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2012.10.23 kedd, 13:31:20 »

Udv mindenkinek!

Lehet hogy volt mar szo itt valahol hogy hogy lehet leszedni egy galyra vagott kerek anyat, de most sajnos nincs idom megnezni.
Tudnatok segiteni? Eppen most jovok a gumistol es rozsas lopasgatlo anyat hazavagta a barom. Nem figyeltem egy pillanatra es mar neki is ugrott a legkulcsal! persze mondanom se kell hogy persze nem rakta ra rendesen, es es a rozsa alakbol kort esztergalt egy mozdulattal.

Kinek milyen otlete van az anya kiszedesehez?

Elore is koszonom a segitseget!

Tovabbi szep napot mindnkinek.


Gondolom alu felni, és mélyedésben van a kerékőr(csavar).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2012.10.23 kedd, 14:09:44 »

Gondolom alu felni, és mélyedésben van a kerékőr(csavar).

Ilyenkor copás van.

Ami működhet, hogy megfúrod tengelyirányban mondjuk egy 6-os fúróval magát a 12 mm-es kerékcsavart. Ettől az anya szorítása enyhül rajta, mert összébb tudja szorítani a tőcsavart. Utána lehet mindenféle letekerő műtétekkel próbálkozni - majd kicserélni a tőcsavart, ha már lenn van a kerék...

500 Ft egy ilyen tőcsavar, nem tétel. Hátsó agyban elég egyszerű cserélni. Az elsőnél a hivatalos, gyári álláspont az, hogy ki kell szedni az agyat, ami egyben első kerékcsapágy cserét is jelent. A valóságban egy kis Dremel vagy hasonló kell, hogy a csavart kicsit beütve a fejét hátulról félig le tudd reszelni, és kijön az agy mellett. Az újat berakni is úgy kell, hogy a kalapjából egy egész picit ferdén leköszörülsz, hogy beférjen. A menetirány szerint elülső oldalon van egy kis mélyedés az agyon, oda kell forgatni az üres csavarhelyet, ott lehet a legkönnyebben berakni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2012.10.23 kedd, 16:29:46 »

egy telefonszámom van, hogy hol kell megkérdezni Wink

Rick. Nála vettem én is.

Zsolti! Egyébként azt hiszem igazad volt a szegecselt lengőkarral kapcsolatban. Az autó durván kemény és stabil lett az új szegecses lengőkarral (eddig csavaros volt benne), de szilentek is lettek cserélve, szóval lehet, hogy nem csak azért. Az Eibachhal és sportgátlókkal verhetetlen a kanyarsebessége a kocsinak. Rázós úton és kis sebességnél kellemetlen egy kicsit, de nagy sebességen tökéletes...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:07:45 »

Rick. Nála vettem én is.

Zsolti! Egyébként azt hiszem igazad volt a szegecselt lengőkarral kapcsolatban. Az autó durván kemény és stabil lett az új szegecses lengőkarral (eddig csavaros volt benne), de szilentek is lettek cserélve, szóval lehet, hogy nem csak azért. Az Eibachhal és sportgátlókkal verhetetlen a kanyarsebessége a kocsinak. Rázós úton és kis sebességnél kellemetlen egy kicsit, de nagy sebességen tökéletes...
én is gondolkodom rajta eljen csak a gond, hogy most néztük, hogy beállásnál az ST lökös alatt marad 2cm elöl vigyor3 ültetve már nem menne be Undecided

 worship amit vettünk sedant, azon is olyan az egyik oldal, én sem érzem olyan stabilnak, mint a kombit Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2012.10.23 kedd, 22:08:47 »

Udv mindenkinek!

Lehet hogy volt mar szo itt valahol hogy hogy lehet leszedni egy galyra vagott kerek anyat, de most sajnos nincs idom megnezni.
Tudnatok segiteni? Eppen most jovok a gumistol es rozsas lopasgatlo anyat hazavagta a barom. Nem figyeltem egy pillanatra es mar neki is ugrott a legkulcsal! persze mondanom se kell hogy persze nem rakta ra rendesen, es es a rozsa alakbol kort esztergalt egy mozdulattal.

Kinek milyen otlete van az anya kiszedesehez?

Elore is koszonom a segitseget!

Tovabbi szep napot mindnkinek.


Van speckó leszedő ilyenre.   Ha mégsincs, akkor rá kell hegeszteni egy 6 lapfejű anyát a kerékőrre, és letekerni. Elég jól el kell találni a hegesztést, de nekem  2.ra sikerült jó múltkor, és pont mondeo volt  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2012.10.24 szerda, 08:20:46 »

Ilyenkor copás van.

Ami működhet, hogy megfúrod tengelyirányban mondjuk egy 6-os fúróval magát a 12 mm-es kerékcsavart. Ettől az anya szorítása enyhül rajta, mert összébb tudja szorítani a tőcsavart. Utána lehet mindenféle letekerő műtétekkel próbálkozni - majd kicserélni a tőcsavart, ha már lenn van a kerék...

500 Ft egy ilyen tőcsavar, nem tétel. Hátsó agyban elég egyszerű cserélni. Az elsőnél a hivatalos, gyári álláspont az, hogy ki kell szedni az agyat, ami egyben első kerékcsapágy cserét is jelent. A valóságban egy kis Dremel vagy hasonló kell, hogy a csavart kicsit beütve a fejét hátulról félig le tudd reszelni, és kijön az agy mellett. Az újat berakni is úgy kell, hogy a kalapjából egy egész picit ferdén leköszörülsz, hogy beférjen. A menetirány szerint elülső oldalon van egy kis mélyedés az agyon, oda kell forgatni az üres csavarhelyet, ott lehet a legkönnyebben berakni.

AndyA

A bal hatsorol van szo es alufelni szepen besullyesztett csavarokkal.
Szoval marad a szokasos csavar kiszedesi eljaras ahogy latom. remenykedtem, hogy talan van valami bonyolultabb, de kevesbe drasztilus eljaras.

 
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2012.10.24 szerda, 08:26:03 »

A bal hatsorol van szo es alufelni szepen besullyesztett csavarokkal.
Szoval marad a szokasos csavar kiszedesi eljaras ahogy latom. remenykedtem, hogy talan van valami bonyolultabb, de kevesbe drasztilus eljaras.

Ott sokkal egyszerűbb a tőcsavart kicserélni, úgyhogy nyugodtan szét lehet fúrni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2012.10.24 szerda, 13:32:02 »

A bal hatsorol van szo es alufelni szepen besullyesztett csavarokkal.
Szoval marad a szokasos csavar kiszedesi eljaras ahogy latom. remenykedtem, hogy talan van valami bonyolultabb, de kevesbe drasztilus eljaras.
2-vel korábban írtam megoldást 2-őt is ami nem szívás.  De ha akartok akkor furkáljatok meg cseréljetek tőcsavart
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 08:55:45 »

Sziasztok,
nemrég voltam futóműállitáson (kicsit jobbra húzott), minden jó lett,
de megjegyezték, hogy a jobb oldali kormányösszekötő (asszem igy hivta, nem értek hozzá sajnos)
gyengécske és hamarosan cserélni kellene. Cserélt valaki ilyet, mennyibe kerül alkatrész, munka?
illetve mit kockáztatok, ha nem cserélem azonnal?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 09:25:53 »

Sziasztok,
nemrég voltam futóműállitáson (kicsit jobbra húzott), minden jó lett,
de megjegyezték, hogy a jobb oldali kormányösszekötő (asszem igy hivta, nem értek hozzá sajnos)
gyengécske és hamarosan cserélni kellene. Cserélt valaki ilyet, mennyibe kerül alkatrész, munka?
illetve mit kockáztatok, ha nem cserélem azonnal?

Előbb-utóbb elkezd kopogni. Amúgy pár ezer Ft-os tétel, és nem túl nagy műtét házilag sem kicserélni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 14:53:50 »


  Jó reggelt!

 Tegnap este az autó azt csinálta, hogy városban egy jobbos kanyarban normálisan hajtva óriási dübbenést hallottam a bal elejénél.  Megálltam, mert azt hittem odavágtak valamit, de nem. Megrángattam a kereket, semmi. Óvatosan tovább mentem kormányt meg-meg rántottam,semmi. Fordulok be az utcánkba egy balossal és újra Shocked dübben. Tapasztalt már valaki hasonlót, vagy tudja valaki, hogy mi lehet ez. Rugótőrés, vagy mi produkálhat még ilyet a futó, ill. kormány műnél?  wave
Rugótörés!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 15:25:20 »

Rugótörés!

Hasonló tünetek voltak nekem is tavasszal. Rugótörés volt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 15:26:14 »

Előbb-utóbb elkezd kopogni. Amúgy pár ezer Ft-os tétel, és nem túl nagy műtét házilag sem kicserélni.

AndyA
Köszönöm! Beütemezem hamarosra akkor.
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 16:26:23 »

Udv minden kedves forumtarsnak!  Nemreg kertem a segitsegeteket kerekor ugyben. Hivatalosan is jelentem a problema megoldva 3 perc alatt. Volt idom egy kicsit keresgelni a neten, es talaltam egy megoldast ami gyors es olcso. A munka menete a kovetkezo. Fogsz egy krova fejet ami olyan nagy, hogy eppen megy ra a kerekorre (lehetoleg ne a hatlap fejut), majd technikai segitsegul hivsz egy ket kilos kalapacsot hogy ramenjen, es egyszeruen letekered! Gyors, egyszeru, es ha van egy satud, akkor meg a krova fejet sem kell eldobni, csupan kiutod, es ha jo minosegu akkor egy par karcolassal megussza a mokat. Remelem mas is hasznat tudja majd venni ennek az infonak ha elhagyja, vagy hasonlokeppen jar mint hogy egy szakbarbar nekiugrik legkulcsal. Ui.: Nekem bevalt, ez nem azt jelenti hogy mindig mukodik, de egy probat meger az tuti. Sok sikert!
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 17:23:28 »

Udv minden kedves forumtarsnak!  Nemreg kertem a segitsegeteket kerekor ugyben. Hivatalosan is jelentem a problema megoldva 3 perc alatt. Volt idom egy kicsit keresgelni a neten, es talaltam egy megoldast ami gyors es olcso. A munka menete a kovetkezo. Fogsz egy krova fejet ami olyan nagy, hogy eppen megy ra a kerekorre (lehetoleg ne a hatlap fejut), majd technikai segitsegul hivsz egy ket kilos kalapacsot hogy ramenjen, es egyszeruen letekered! Gyors, egyszeru, es ha van egy satud, akkor meg a krova fejet sem kell eldobni, csupan kiutod, es ha jo minosegu akkor egy par karcolassal megussza a mokat. Remelem mas is hasznat tudja majd venni ennek az infonak ha elhagyja, vagy hasonlokeppen jar mint hogy egy szakbarbar nekiugrik legkulcsal. Ui.: Nekem bevalt, ez nem azt jelenti hogy mindig mukodik, de egy probat meger az tuti. Sok sikert!
mostmár magadon tapasztaltad ,hogy lopják az alufelniket a tolvajok.  eplus2
ennyit ér a kerékör  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 17:26:43 »

Rugótörés!

  Köszi a választ azóta magam is meggyőződtem róla, ma pedig meg is érkezett a cseredarab. worship wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.