Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:10:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164713 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
chucky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3050 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 12:18:18 »
Idézetet írta: joxer - 2012.11.10 szombat, 16:15:17
Kopóalkatrészekre nem szoktak garanciát vállalni. Vagy ez milyen garancia?
Nincsenek 1 hónaposak se a fékek. A szerelő majd kicseréli őket, oldja meg ő.
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3051 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 16:51:41 »
Sziasztok!
Olvasgattam itt a fórumot és rájöttem hogy lassan nekem is rendbe kellene rakni a futóművet. (A hátulja nekem is belendül kanyarba az eleje meg kopok kicsit.)
Tudnátok abban segíteni hogy miket kellene kicsererélni? Elől-hátul szilentek száma ill egyéb alkatreszek. Esetleg agy robbantott ábra szuper lenne. Esetleg bevált változtatások
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3052 Dátum:
2012.11.13 kedd, 15:55:36 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.11.11 vasárnap, 17:13:53
Próbáld ki lassan kanyarodva pl murván, és ha recseg-ropog, akkor gatter.
Kösz a tippet!
Csekk
Üdv.
Naplózva
sziki81
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3053 Dátum:
2012.11.14 szerda, 20:13:55 »
Szisztok!
Bal első toronycsapágyat mennyiért tudok jó áron szerezni?
illetve jobb hátsó kerékcsapágyat?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3054 Dátum:
2012.11.14 szerda, 20:38:13 »
Idézetet írta: sziki81 - 2012.11.14 szerda, 20:13:55
Szisztok!
Bal első toronycsapágyat mennyiért tudok jó áron szerezni?
illetve jobb hátsó kerékcsapágyat?
Keres-Kinál rovatban (
http://mondeo.hu/index.php?board=12.0
) ott vannak a partnercéges topic-ok. Ott beírod és kapsz árat!
Aláírásba tedd be, hogy milyen autód van!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
sziki81
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3055 Dátum:
2012.11.14 szerda, 23:26:21 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.14 szerda, 20:38:13
Keres-Kinál rovatban (
http://mondeo.hu/index.php?board=12.0
) ott vannak a partnercéges topic-ok. Ott beírod és kapsz árat!
Aláírásba tedd be, hogy milyen autód van!
köszi
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3056 Dátum:
2012.11.17 szombat, 20:48:26 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2012.11.02 péntek, 20:15:34
Annyira hasonlít, hogy jó is
~16000 pénz megspórolva.
Csere egyszerű, kb 1 óra alatt megvan.
Ez a szilent a kombinal az also "stabilizator"kar! Ugye!?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3057 Dátum:
2012.11.17 szombat, 22:27:30 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.11.17 szombat, 20:48:26
Idézetet írta: Zsolteey - 2012.11.02 péntek, 20:15:34
Annyira hasonlít, hogy jó is
~16000 pénz megspórolva.
Csere egyszerű, kb 1 óra alatt megvan.
Ez a szilent a kombinal az also "stabilizator"kar! Ugye!?
A keresgélés során annyi megnevezést találtam erre, mint égen a csillag. Az biztos, hogy Microcat elülső hosszlengőként ismeri. Képeket róla itt találsz, hogy pontosan melyikről van szó: http://sdrv.ms/SOI5ag
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.18 vasárnap, 10:43:12 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3058 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 09:59:49 »
Próbáljatok már meg az idézet után írni (/quote tag), és akkor még meg is lehet találni, hogy mit írtatok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3059 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 11:14:14 »
Haverral kicseréltük a múlt hétvégén az első lengőkart és a stab pálcákat. Hát a szilentek kivoltak nagyon, de a gömbfejek méginkább. Kézzel lehetett tekergetni, forgatgatni míg az újban mint a beton.
Mindenesetre 2 emberes a történet és nekünk beletelt pár órába mire végeztünk, de megérte, mert így legalább apránként megismerem a gépezetet.
Még hátra van a kerékagycsapágy és a generátor oldali feszítő cuccok csapágyak, egyebek.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
turpy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3060 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 11:45:45 »
Valaki cserélt már trapéz gömbfejeket? Hogy lehet őket kiszedni? Kompletten csak a lengőkarral?
Köszi előre is!
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3061 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 19:44:29 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.12 hétfő, 16:51:41
Sziasztok!
Olvasgattam itt a fórumot és rájöttem hogy lassan nekem is rendbe kellene rakni a futóművet. (A hátulja nekem is belendül kanyarba az eleje meg kopok kicsit.)
Tudnátok abban segíteni hogy miket kellene kicsererélni? Elől-hátul szilentek száma ill egyéb alkatreszek. Esetleg agy robbantott ábra szuper lenne. Esetleg bevált változtatások
Ebben a kérdésben nem jártas senki?
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3062 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 19:57:56 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.18 vasárnap, 19:44:29
Ebben a kérdésben nem jártas senki?
inkább el kellene menned 1 vizsgabázisra, és ott átrángatják az egész futóművet, megmérik a csillapítókat. Nem éri meg vaktában cserélgetni dolgokat.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3063 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 23:10:48 »
Idézetet írta: turpy - 2012.11.18 vasárnap, 11:45:45
Valaki cserélt már trapéz gömbfejeket? Hogy lehet őket kiszedni? Kompletten csak a lengőkarral?
Köszi előre is!
Lehet cserélni, a gyári szegecselve van, azt le kell fúrni, és csavarokkal rögzíteni az újat. De többen kifejezték már ellenérzésüket ezzel kapcsolatban itt.
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3064 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:39:22 »
Nem egy egyszerű mutatvány! Igaz nekem szerelő vette ki, de mégis hatalmas munka. Főleg, ha látod majd, hogy csak erőszak hatására hajlandó kijönni. Nyilván ez költséghatékonyabb, de járható megoldás.
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.18 vasárnap, 23:10:48
Lehet cserélni, a gyári szegecselve van, azt le kell fúrni, és csavarokkal rögzíteni az újat. De többen kifejezték már ellenérzésüket ezzel kapcsolatban itt.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3065 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:53:27 »
Idézetet írta: him007 - 2012.11.19 hétfő, 21:39:22
Nem egy egyszerű mutatvány! Igaz nekem szerelő vette ki, de mégis hatalmas munka. Főleg, ha látod majd, hogy csak erőszak hatására hajlandó kijönni. Nyilván ez költséghatékonyabb, de járható megoldás.
én magam cseréltem, nekem nem volt nagy munka, habár volt oylan, h off(F astra) azzal szívtam nagyot a szegecsek leszedésével
de a sajátommal nem szívtam
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3066 Dátum:
2012.11.20 kedd, 17:12:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.18 vasárnap, 19:57:56
inkább el kellene menned 1 vizsgabázisra, és ott átrángatják az egész futóművet, megmérik a csillapítókat. Nem éri meg vaktában cserélgetni dolgokat.
Fél éve volt vizsgán, padon/ nem ismerősös téma/. Akko azt mondták minden rendben van.
Most viszont a farán azt érzem, hogy kanyarba ha fogok valami úthibát kirakja keresztbe.
Azért kérdeztem volna mik a szükseges emlemei a cserenek.
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3067 Dátum:
2012.11.20 kedd, 17:16:22 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.20 kedd, 17:12:20
Fél éve volt vizsgán, padon/ nem ismerősös téma/. Akko azt mondták minden rendben van.
Most viszont a farán azt érzem, hogy kanyarba ha fogok valami úthibát kirakja keresztbe.
Azért kérdeztem volna mik a szükseges emlemei a cserenek.
Nekem anno, Escort segge ugrott odébb az úthibánál. Lengéscsillapító csere oldotta meg. Be kéne méretned a gátlókat, esetleg.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3068 Dátum:
2012.11.20 kedd, 18:07:27 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.20 kedd, 17:12:20
Fél éve volt vizsgán, padon/ nem ismerősös téma/. Akko azt mondták minden rendben van.
Most viszont a farán azt érzem, hogy kanyarba ha fogok valami úthibát kirakja keresztbe.
Azért kérdeztem volna mik a szükseges emlemei a cserenek.
Cserés a csillapítód. Mind a kettőt egyszerre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3069 Dátum:
2012.11.20 kedd, 18:08:40 »
Elöl 40 mm, hátul 30 mm ültetés mennyire gáz egy kombinál? Még belefér, vagy az a 4 cm már sok egy kicsit a magyar utakon?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pisó
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3070 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:04:38 »
Sziasztok!
Olyan problémám van a 2003-as 2.0 TDCI mondeommal,hogy induláskor kis sebességnél kanyarodás nagyon nehéz és hátramenetben kanyarodva még rángatja is a kormányt kissé nyikorog is.Normál sebességben nem nyikorog és nem is rángat és könnyü kezelni,csak indulásnál,parkolásnál szenvedek vele.
Nagy lehet a probléma?
Szervizbe viszem csak elötte kicsit képbe szeretnék lenni mivel állhatok szembe és ne álljak ott mint a totál hülye
és ne próbáljanak nagyon megvezetni.
Köszi! Pisó
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3071 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:23:22 »
Idézetet írta: Pisó - 2012.11.20 kedd, 19:04:38
Sziasztok!
Olyan problémám van a 2003-as 2.0 TDCI mondeommal,hogy induláskor kis sebességnél kanyarodás nagyon nehéz és hátramenetben kanyarodva még rángatja is a kormányt kissé nyikorog is.Normál sebességben nem nyikorog és nem is rángat és könnyü kezelni,csak indulásnál,parkolásnál szenvedek vele.
Nagy lehet a probléma?
Szervizbe viszem csak elötte kicsit képbe szeretnék lenni mivel állhatok szembe és ne álljak ott mint a totál hülye
és ne próbáljanak nagyon megvezetni.
Köszi! Pisó
kevés az infó,és sok a lehetőség.
Lehet futómű hiba-kerékösszetartás,esetleg féltengely kihajtás....
Aztán a kormánymű számlájára is lehet írni,esetleg a szervószivattyúra.
nehéz lesz kitalálni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pisó
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3072 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:42:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.20 kedd, 19:23:22
kevés az infó,és sok a lehetőség.
Lehet futómű hiba-kerékösszetartás,esetleg féltengely kihajtás....
Aztán a kormánymű számlájára is lehet írni,esetleg a szervószivattyúra.
nehéz lesz kitalálni....
Hát ez nem hangzik valami bíztatóan
,lehet súlyossan a zsebembe kell néznem,mert parkoláskor nagyn zavaró a jelenség.
Több infót nem nagyon tudok leírni mert nem vagyok 1 nagy autó szerelő
,csak azt tudom lírni amit tapasztalok.
Azért köszönöm
az infót legalább valamit tudok mondani h mit nézzen meg a szerelő.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3073 Dátum:
2012.11.20 kedd, 21:44:37 »
Idézetet írta: Pisó - 2012.11.20 kedd, 19:42:35
Hát ez nem hangzik valami bíztatóan
,lehet súlyossan a zsebembe kell néznem,mert parkoláskor nagyn zavaró a jelenség.
Több infót nem nagyon tudok leírni mert nem vagyok 1 nagy autó szerelő
,csak azt tudom lírni amit tapasztalok.
Azért köszönöm
az infót legalább valamit tudok mondani h mit nézzen meg a szerelő.
Ez lehet akár szervó olaj hiány a nyikorog szij is lehet laza.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3074 Dátum:
2012.11.21 szerda, 15:58:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.20 kedd, 18:07:27
Cserés a csillapítód. Mind a kettőt egyszerre.
AndyA
Na jó egy kicsit túloztam a kitöréssel.
Inkább csak inbolyog. Hasonló tünetek mint amit itt korábban leírtak és szilent cserével orvosolható volt. Ezért érdekelt volna engem egy robbantott ábra az elejéról es a farárol.
Egyébként az első lengőkarba is cserélhető a szilent?
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3075 Dátum:
2012.11.21 szerda, 16:02:41 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.20 kedd, 17:12:20
Fél éve volt vizsgán, padon/ nem ismerősös téma/. Akko azt mondták minden rendben van.
Most viszont a farán azt érzem, hogy kanyarba ha fogok valami úthibát kirakja keresztbe.
Azért kérdeztem volna mik a szükseges emlemei a cserenek.
hátsó keresztlengőkar szilent!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3076 Dátum:
2012.11.21 szerda, 16:28:08 »
Idézetet írta: Pisó - 2012.11.20 kedd, 19:04:38
Sziasztok!
Olyan problémám van a 2003-as 2.0 TDCI mondeommal,hogy induláskor kis sebességnél kanyarodás nagyon nehéz és hátramenetben kanyarodva még rángatja is a kormányt kissé nyikorog is.Normál sebességben nem nyikorog és nem is rángat és könnyü kezelni,csak indulásnál,parkolásnál szenvedek vele.
Nagy lehet a probléma?
Szervizbe viszem csak elötte kicsit képbe szeretnék lenni mivel állhatok szembe és ne álljak ott mint a totál hülye
és ne próbáljanak nagyon megvezetni.
Köszi! Pisó
Tisztelt Fórumtárs!
Egyet értek az alf által felsoroltakkal, de én elsősorban a kormánymü és a szervószivattyú párosra gyanakodnék. Mégpedig azért mert a kormányzás kis sebesség esetén nehéz. Mielőtt bárhová mennék lecserélném a szervó olajat és ha ekkor se javul a helyzet, akkor szerelő. A szevóolaj cserét megtalálod a FAQ topikban.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3077 Dátum:
2012.11.21 szerda, 17:23:38 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.21 szerda, 15:58:43
Na jó egy kicsit túloztam a kitöréssel.
Inkább csak inbolyog. Hasonló tünetek mint amit itt korábban leírtak és szilent cserével orvosolható volt. Ezért érdekelt volna engem egy robbantott ábra az elejéról es a farárol.
Egyébként az első lengőkarba is cserélhető a szilent?
Ha tudod valahol, próbáld ki, hogy egy lendületesebben vett kanyarban valamin ugorjon egyet a kerék, mittudomén, egy aknafedőn mondjuk. Ha érzed rendesen odébbmenni a seggét, akkor csillapító.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3078 Dátum:
2012.11.21 szerda, 18:46:26 »
Idézetet írta: turpy - 2012.11.18 vasárnap, 11:45:45
Valaki cserélt már trapéz gömbfejeket? Hogy lehet őket kiszedni? Kompletten csak a lengőkarral?
Köszi előre is!
Lehet, de tényleg szívás. Kicseréltem csavaros gömbfejre, de sosem volt annyira stabil, mint a szegecselt.
Most visszatértem a szegecselthez, és ez lehet az én hülyeségem, de stabilabbnak érzem.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3079 Dátum:
2012.11.21 szerda, 19:25:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.20 kedd, 18:08:40
Elöl 40 mm, hátul 30 mm ültetés mennyire gáz egy kombinál? Még belefér, vagy az a 4 cm már sok egy kicsit a magyar utakon?
AndyA
Nos, szakértő urak és hölgyek, erre senki többet, harmadszor?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3080 Dátum:
2012.11.21 szerda, 19:53:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.20 kedd, 18:08:40
Elöl 40 mm, hátul 30 mm ültetés mennyire gáz egy kombinál? Még belefér, vagy az a 4 cm már sok egy kicsit a magyar utakon?
AndyA
Nekem Eibach pro-kit 40/30 ültetőrugó szett volt a kombi alatt.
Azért csak volt, mert számomra használhatatlan lett az autó.
Autópályán, országúton...gyorsabban vett kanyarokban és optikailag qva jó az biztos. DE nálam elég sokszor előfordul, hogy kihasználom a kombi csomagterét főleg Bp-en....mikor olyan helyeken odaért a kocsi alja ahol a gyári szettel nem akkor elgondolkoztam. Szóval visszament a gyári + hátra egy kis emelés(airspring).
Igazából Neked kell tudnod, hogy megéri -e vagy sem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Pisó
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3081 Dátum:
2012.11.21 szerda, 20:29:07 »
Idézetet írta: László - 2012.11.21 szerda, 16:28:08
Tisztelt Fórumtárs!
Egyet értek az alf által felsoroltakkal, de én elsősorban a kormánymü és a szervószivattyú párosra gyanakodnék. Mégpedig azért mert a kormányzás kis sebesség esetén nehéz. Mielőtt bárhová mennék lecserélném a szervó olajat és ha ekkor se javul a helyzet, akkor szerelő. A szevóolaj cserét megtalálod a FAQ topikban.
Tisztelettel László!
Köszönöm az infót!
Megpróbálom,veszíteni nem vesztek semmit az olajcserével és hátha bejön és nem kell szerelőhöz mennem
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3082 Dátum:
2012.11.21 szerda, 23:44:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2012.11.21 szerda, 19:53:15
Nekem Eibach pro-kit 40/30 ültetőrugó szett volt a kombi alatt.
Azért csak volt, mert számomra használhatatlan lett az autó.
Autópályán, országúton...gyorsabban vett kanyarokban és optikailag qva jó az biztos. DE nálam elég sokszor előfordul, hogy kihasználom a kombi csomagterét főleg Bp-en....mikor olyan helyeken odaért a kocsi alja ahol a gyári szettel nem akkor elgondolkoztam. Szóval visszament a gyári + hátra egy kis emelés(airspring).
Igazából Neked kell tudnod, hogy megéri -e vagy sem.
Anyagilag nyilván nem éri meg, de ez, mint tudjuk, nem erről szól.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3083 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 00:06:59 »
ez az airspringes cucc mennyibe kerül??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3084 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 00:07:12 »
Idézetet írta: Zoleex - 2012.11.21 szerda, 19:53:15
Nekem Eibach pro-kit 40/30 ültetőrugó szett volt a kombi alatt.
Azért csak volt, mert számomra használhatatlan lett az autó.
Autópályán, országúton...gyorsabban vett kanyarokban és optikailag qva jó az biztos. DE nálam elég sokszor előfordul, hogy kihasználom a kombi csomagterét főleg Bp-en....mikor olyan helyeken odaért a kocsi alja ahol a gyári szettel nem akkor elgondolkoztam. Szóval visszament a gyári + hátra egy kis emelés(airspring).
Igazából Neked kell tudnod, hogy megéri -e vagy sem.
nem eladó véletlen??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3085 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 08:20:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.22 csütörtök, 00:06:59
ez az airspringes cucc mennyibe kerül??
18 ezer volt másfél éve, most meg kell kérdezni őket. Sokkal több aligha lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3086 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 10:34:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.22 csütörtök, 00:06:59
ez az airspringes cucc mennyibe kerül??
Tisztelt Fórumtárs!
A mostani árát nem tudom. De mindenképp tudom ajánlani. Nekem a régi Fordomban volt. Évekig használtam minden gond nélkül és egy rendkivűl stabil jól megépitett cucc. Nagyon sokat segitett a hátsó rugók és lengéscsillapítók tehermentesitésében. Arról nem is beszélve hogy sokkal stabilabb lett a gépezet. Még ha most 20 ezerbe kerül, akkor is megéri az árárt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3087 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 10:54:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.22 csütörtök, 00:06:59
ez az airspringes cucc mennyibe kerül??
Az airspring valami 12-13 körül van...nem tudom pontosan, mert én szelephosszabbítókkal, utánvéttel fizettem 17 ezer körül.
Ha kell az ember elérhetősége szólj, átdobom privátban.
Ja...az eibach rugók már rég elkeltek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3088 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 15:45:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2012.11.22 csütörtök, 10:54:57
Az airspring valami 12-13 körül van...nem tudom pontosan, mert én szelephosszabbítókkal, utánvéttel fizettem 17 ezer körül.
Ha kell az ember elérhetősége szólj, átdobom privátban.
Ja...az eibach rugók már rég elkeltek.
jöhetne, mert tavasszal szükségem lesz rá a széles felnikhez
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3089 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 16:18:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.22 csütörtök, 15:45:50
jöhetne, mert tavasszal szükségem lesz rá a széles felnikhez
küldtem pü-ben a számot.
A széles felnihez nem inkább nyomtávszélesítésre lesz szükséged? Nekem a 8,5" széles felni elfért csak az ET miatt kellett volna 2cm nyomtávszélesítés.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3090 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 16:19:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2012.11.22 csütörtök, 16:18:43
küldtem pü-ben a számot.
A széles felnihez nem inkább nyomtávszélesítésre lesz szükséged? Nekem a 8,5" széles felni elfért csak az ET miatt kellett volna 2cm nyomtávszélesítés.
az is lesz
csak kelleni fog air is, hogy terhelésnél ne üljön rá
nekem 9,5 lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3091 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 16:25:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.22 csütörtök, 16:19:57
az is lesz
csak kelleni fog air is, hogy terhelésnél ne üljön rá
nekem 9,5 lesz
9,5?! Mi lesz az úthenger?
18" vagy 19"?
A 19" még elfér a mondi alatt gyári rugókkal.....ültetve már nagyon necces.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3092 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 17:30:26 »
Idézetet írta: Zoleex - 2012.11.22 csütörtök, 16:25:23
9,5?! Mi lesz az úthenger?
18" vagy 19"?
A 19" még elfér a mondi alatt gyári rugókkal.....ültetve már nagyon necces.
18-as
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3093 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 18:21:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.22 csütörtök, 16:19:57
az is lesz
csak kelleni fog air is, hogy terhelésnél ne üljön rá
nekem 9,5 lesz
Ha érdekel, eBay-en kapni olyan görgőt pár tíz fontért, amit felfogsz a kerékagyra a csavarokkal, és szépen apránként körözve, mindig kijjebb állítva ki tudod vele szélesíteni a sárvédő ívét...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3094 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 21:17:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.22 csütörtök, 18:21:20
Ha érdekel, eBay-en kapni olyan görgőt pár tíz fontért, amit felfogsz a kerékagyra a csavarokkal, és szépen apránként körözve, mindig kijjebb állítva ki tudod vele szélesíteni a sárvédő ívét...
AndyA
most lett újrafényezve, ilyennel nem akarok most próbálkozni
airspring is csak azért kell majd, hogy nagy terhelésnél ne üljön le a kocsi segge
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3095 Dátum:
2012.11.23 péntek, 21:23:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.22 csütörtök, 17:30:26
18-as
Ezt majd nézegeted, amelyiken meg a 16-os van azzal mész..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3096 Dátum:
2012.11.23 péntek, 22:45:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.23 péntek, 21:23:58
Ezt majd nézegeted, amelyiken meg a 16-os van azzal mész..
16 csak a sedanon lesz télen
a kombi meg kap alfa brembo nyergeket, meg 320-as tárcsákat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3097 Dátum:
2012.11.24 szombat, 19:01:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.23 péntek, 22:45:46
16 csak a sedanon lesz télen
a kombi meg kap alfa brembo nyergeket, meg 320-as tárcsákat
Ha ez a fék abs bekapcsolásig tudja szárazon az autót, akkor miért kell nagyobb?
Mondjuk jól néz ki...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3098 Dátum:
2012.11.24 szombat, 19:03:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.24 szombat, 19:01:35
Ha ez a fék abs bekapcsolásig tudja szárazon az autót, akkor miért kell nagyobb?
Mondjuk jól néz ki...
mert megkell állítani azt a kéccá'ötvennéhány pacit......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3099 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 21:08:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.24 szombat, 19:01:35
Ha ez a fék abs bekapcsolásig tudja szárazon az autót, akkor miért kell nagyobb?
Mondjuk jól néz ki...
mert jól néz ki
meg mert néha kevés a gyári
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ