Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:17:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3167734 alkalommal)
0 Felhasználó és 180 vendég van a témában
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 12:18:18 »

Kopóalkatrészekre nem szoktak garanciát vállalni. Vagy ez milyen garancia?

Nincsenek 1 hónaposak se a fékek. A szerelő majd kicseréli őket, oldja meg ő.
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 16:51:41 »

Sziasztok!

Olvasgattam itt a fórumot és rájöttem hogy lassan nekem is rendbe kellene rakni a futóművet. (A hátulja nekem is  belendül kanyarba az eleje meg kopok kicsit.)
Tudnátok abban segíteni hogy miket kellene kicsererélni? Elől-hátul szilentek száma ill egyéb alkatreszek. Esetleg agy robbantott ábra szuper lenne. Esetleg bevált változtatások
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2012.11.13 kedd, 15:55:36 »

Próbáld ki lassan kanyarodva pl murván, és ha recseg-ropog, akkor gatter.
Kösz a tippet!
Csekk Wink
Üdv.
Naplózva
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:13:55 »

Szisztok!
Bal első toronycsapágyat mennyiért tudok jó áron szerezni?
illetve jobb hátsó kerékcsapágyat?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:38:13 »

Szisztok!
Bal első toronycsapágyat mennyiért tudok jó áron szerezni?
illetve jobb hátsó kerékcsapágyat?
Keres-Kinál rovatban (http://mondeo.hu/index.php?board=12.0) ott vannak a partnercéges topic-ok. Ott beírod és kapsz árat!

Aláírásba tedd be, hogy milyen autód van!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2012.11.14 szerda, 23:26:21 »

Keres-Kinál rovatban (http://mondeo.hu/index.php?board=12.0) ott vannak a partnercéges topic-ok. Ott beírod és kapsz árat!

Aláírásba tedd be, hogy milyen autód van!
köszi
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2012.11.17 szombat, 20:48:26 »

Annyira hasonlít, hogy jó is Smiley ~16000 pénz megspórolva.
Csere egyszerű, kb 1 óra alatt megvan.

Ez a szilent a kombinal az also "stabilizator"kar! Ugye!?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:27:30 »

Annyira hasonlít, hogy jó is Smiley ~16000 pénz megspórolva.
Csere egyszerű, kb 1 óra alatt megvan.
Ez a szilent a kombinal az also "stabilizator"kar! Ugye!?


A keresgélés során annyi megnevezést találtam erre, mint égen a csillag. Az biztos, hogy Microcat elülső hosszlengőként ismeri. Képeket róla itt találsz, hogy pontosan melyikről van szó:  http://sdrv.ms/SOI5ag
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.18 vasárnap, 10:43:12 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 09:59:49 »

Próbáljatok már meg az idézet után írni (/quote tag), és akkor még meg is lehet találni, hogy mit írtatok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 11:14:14 »

Haverral kicseréltük a múlt hétvégén az első lengőkart és a stab pálcákat. Hát a szilentek kivoltak nagyon, de a gömbfejek méginkább. Kézzel lehetett tekergetni, forgatgatni míg az újban mint a beton.
Mindenesetre 2 emberes a történet és nekünk beletelt pár órába mire végeztünk, de megérte, mert így legalább apránként megismerem a gépezetet.
Még hátra van a kerékagycsapágy és a generátor oldali feszítő cuccok csapágyak, egyebek.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 11:45:45 »

Valaki cserélt már trapéz gömbfejeket? Hogy lehet őket kiszedni? Kompletten csak a lengőkarral?
Köszi előre is!
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 19:44:29 »

Sziasztok!

Olvasgattam itt a fórumot és rájöttem hogy lassan nekem is rendbe kellene rakni a futóművet. (A hátulja nekem is  belendül kanyarba az eleje meg kopok kicsit.)
Tudnátok abban segíteni hogy miket kellene kicsererélni? Elől-hátul szilentek száma ill egyéb alkatreszek. Esetleg agy robbantott ábra szuper lenne. Esetleg bevált változtatások

Ebben a kérdésben nem jártas senki?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 19:57:56 »

Ebben a kérdésben nem jártas senki?
inkább el kellene menned 1 vizsgabázisra, és ott átrángatják az egész futóművet, megmérik a csillapítókat. Nem éri meg vaktában cserélgetni dolgokat.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 23:10:48 »

Valaki cserélt már trapéz gömbfejeket? Hogy lehet őket kiszedni? Kompletten csak a lengőkarral?
Köszi előre is!

Lehet cserélni, a gyári szegecselve van, azt le kell fúrni, és csavarokkal rögzíteni az újat. De többen kifejezték már ellenérzésüket ezzel kapcsolatban itt.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 21:39:22 »

Nem egy egyszerű mutatvány! Igaz nekem szerelő vette ki, de mégis hatalmas munka. Főleg, ha látod majd, hogy csak erőszak hatására hajlandó kijönni. Nyilván ez költséghatékonyabb, de járható megoldás.


Lehet cserélni, a gyári szegecselve van, azt le kell fúrni, és csavarokkal rögzíteni az újat. De többen kifejezték már ellenérzésüket ezzel kapcsolatban itt.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 21:53:27 »

Nem egy egyszerű mutatvány! Igaz nekem szerelő vette ki, de mégis hatalmas munka. Főleg, ha látod majd, hogy csak erőszak hatására hajlandó kijönni. Nyilván ez költséghatékonyabb, de járható megoldás.


én magam cseréltem, nekem nem volt nagy munka, habár volt oylan, h off(F astra) azzal szívtam nagyot a szegecsek leszedésével Cheesy de a sajátommal nem szívtam  Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2012.11.20 kedd, 17:12:20 »

inkább el kellene menned 1 vizsgabázisra, és ott átrángatják az egész futóművet, megmérik a csillapítókat. Nem éri meg vaktában cserélgetni dolgokat.

Fél éve  volt vizsgán, padon/ nem ismerősös téma/. Akko azt mondták minden rendben van.
Most viszont a farán azt érzem, hogy kanyarba ha fogok valami úthibát kirakja keresztbe. Smiley
Azért kérdeztem volna mik a szükseges emlemei a cserenek.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2012.11.20 kedd, 17:16:22 »

Fél éve  volt vizsgán, padon/ nem ismerősös téma/. Akko azt mondták minden rendben van.
Most viszont a farán azt érzem, hogy kanyarba ha fogok valami úthibát kirakja keresztbe. Smiley
Azért kérdeztem volna mik a szükseges emlemei a cserenek.

Nekem anno, Escort segge ugrott odébb az úthibánál. Lengéscsillapító csere oldotta meg. Be kéne méretned a gátlókat, esetleg.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2012.11.20 kedd, 18:07:27 »

Fél éve  volt vizsgán, padon/ nem ismerősös téma/. Akko azt mondták minden rendben van.
Most viszont a farán azt érzem, hogy kanyarba ha fogok valami úthibát kirakja keresztbe. Smiley
Azért kérdeztem volna mik a szükseges emlemei a cserenek.

Cserés a csillapítód. Mind a kettőt egyszerre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2012.11.20 kedd, 18:08:40 »

Elöl 40 mm, hátul 30 mm ültetés mennyire gáz egy kombinál? Még belefér, vagy az a 4 cm már sok egy kicsit a magyar utakon?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:04:38 »

Sziasztok! wave
Olyan problémám van a 2003-as 2.0 TDCI mondeommal,hogy induláskor kis sebességnél kanyarodás nagyon nehéz és hátramenetben kanyarodva még rángatja is a kormányt kissé nyikorog is.Normál sebességben nem nyikorog és nem is rángat és könnyü kezelni,csak indulásnál,parkolásnál szenvedek vele.
Nagy lehet a probléma?
Szervizbe viszem csak elötte kicsit képbe szeretnék lenni mivel állhatok szembe és ne álljak ott mint a totál hülye  vigyor3 és ne próbáljanak nagyon megvezetni.
Köszi! Pisó
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:23:22 »

Sziasztok! wave
Olyan problémám van a 2003-as 2.0 TDCI mondeommal,hogy induláskor kis sebességnél kanyarodás nagyon nehéz és hátramenetben kanyarodva még rángatja is a kormányt kissé nyikorog is.Normál sebességben nem nyikorog és nem is rángat és könnyü kezelni,csak indulásnál,parkolásnál szenvedek vele.
Nagy lehet a probléma?
Szervizbe viszem csak elötte kicsit képbe szeretnék lenni mivel állhatok szembe és ne álljak ott mint a totál hülye  vigyor3 és ne próbáljanak nagyon megvezetni.
Köszi! Pisó

kevés az infó,és sok a lehetőség.
Lehet futómű hiba-kerékösszetartás,esetleg féltengely kihajtás....
Aztán a kormánymű számlájára is lehet írni,esetleg a szervószivattyúra.

nehéz lesz kitalálni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:42:35 »

kevés az infó,és sok a lehetőség.
Lehet futómű hiba-kerékösszetartás,esetleg féltengely kihajtás....
Aztán a kormánymű számlájára is lehet írni,esetleg a szervószivattyúra.

nehéz lesz kitalálni....

Hát ez nem hangzik valami bíztatóan  falbav,lehet súlyossan a zsebembe kell néznem,mert parkoláskor nagyn zavaró a jelenség.
Több infót nem nagyon tudok leírni mert nem vagyok 1 nagy autó szerelő  vigyor3,csak azt tudom lírni amit tapasztalok.
Azért köszönöm  worship az infót legalább valamit tudok mondani h mit nézzen meg a szerelő.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2012.11.20 kedd, 21:44:37 »

Hát ez nem hangzik valami bíztatóan  falbav,lehet súlyossan a zsebembe kell néznem,mert parkoláskor nagyn zavaró a jelenség.
Több infót nem nagyon tudok leírni mert nem vagyok 1 nagy autó szerelő  vigyor3,csak azt tudom lírni amit tapasztalok.
Azért köszönöm  worship az infót legalább valamit tudok mondani h mit nézzen meg a szerelő.
Ez lehet akár szervó olaj hiány a nyikorog szij is lehet laza.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2012.11.21 szerda, 15:58:43 »

Cserés a csillapítód. Mind a kettőt egyszerre.

AndyA

Na jó egy kicsit túloztam a kitöréssel. Smiley Inkább csak inbolyog. Hasonló tünetek mint amit itt korábban leírtak és szilent cserével orvosolható volt. Ezért érdekelt volna engem egy robbantott ábra az elejéról es a farárol.
Egyébként az első lengőkarba  is cserélhető a szilent?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2012.11.21 szerda, 16:02:41 »

Fél éve  volt vizsgán, padon/ nem ismerősös téma/. Akko azt mondták minden rendben van.
Most viszont a farán azt érzem, hogy kanyarba ha fogok valami úthibát kirakja keresztbe. Smiley
Azért kérdeztem volna mik a szükseges emlemei a cserenek.
hátsó keresztlengőkar szilent!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2012.11.21 szerda, 16:28:08 »

Sziasztok! wave
Olyan problémám van a 2003-as 2.0 TDCI mondeommal,hogy induláskor kis sebességnél kanyarodás nagyon nehéz és hátramenetben kanyarodva még rángatja is a kormányt kissé nyikorog is.Normál sebességben nem nyikorog és nem is rángat és könnyü kezelni,csak indulásnál,parkolásnál szenvedek vele.
Nagy lehet a probléma?
Szervizbe viszem csak elötte kicsit képbe szeretnék lenni mivel állhatok szembe és ne álljak ott mint a totál hülye  vigyor3 és ne próbáljanak nagyon megvezetni.
Köszi! Pisó

Tisztelt Fórumtárs!
Egyet értek az alf által felsoroltakkal, de én elsősorban a kormánymü és a szervószivattyú párosra gyanakodnék. Mégpedig azért mert a kormányzás kis sebesség esetén nehéz. Mielőtt bárhová mennék lecserélném a szervó olajat és ha ekkor se javul a helyzet, akkor szerelő. A szevóolaj cserét megtalálod a FAQ topikban.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2012.11.21 szerda, 17:23:38 »

Na jó egy kicsit túloztam a kitöréssel. Smiley Inkább csak inbolyog. Hasonló tünetek mint amit itt korábban leírtak és szilent cserével orvosolható volt. Ezért érdekelt volna engem egy robbantott ábra az elejéról es a farárol.
Egyébként az első lengőkarba  is cserélhető a szilent?

Ha tudod valahol, próbáld ki, hogy egy lendületesebben vett kanyarban valamin ugorjon egyet a kerék, mittudomén, egy aknafedőn mondjuk. Ha érzed rendesen odébbmenni a seggét, akkor csillapító.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2012.11.21 szerda, 18:46:26 »

Valaki cserélt már trapéz gömbfejeket? Hogy lehet őket kiszedni? Kompletten csak a lengőkarral?
Köszi előre is!

Lehet, de tényleg szívás. Kicseréltem csavaros gömbfejre, de sosem volt annyira stabil, mint a szegecselt.
Most visszatértem a szegecselthez, és ez lehet az én hülyeségem, de stabilabbnak érzem.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2012.11.21 szerda, 19:25:25 »

Elöl 40 mm, hátul 30 mm ültetés mennyire gáz egy kombinál? Még belefér, vagy az a 4 cm már sok egy kicsit a magyar utakon?

AndyA

Nos, szakértő urak és hölgyek, erre senki többet, harmadszor?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2012.11.21 szerda, 19:53:15 »

Elöl 40 mm, hátul 30 mm ültetés mennyire gáz egy kombinál? Még belefér, vagy az a 4 cm már sok egy kicsit a magyar utakon?

AndyA

Nekem Eibach pro-kit 40/30 ültetőrugó szett volt a kombi alatt. 
Azért csak volt, mert számomra használhatatlan lett az autó.  szomoru1  Autópályán, országúton...gyorsabban vett kanyarokban és optikailag qva jó az biztos.  DE nálam elég sokszor előfordul, hogy kihasználom a kombi csomagterét főleg Bp-en....mikor olyan helyeken odaért a kocsi alja ahol a gyári szettel nem akkor elgondolkoztam. Szóval visszament a gyári + hátra egy kis emelés(airspring).  vigyor3
Igazából Neked kell tudnod, hogy megéri -e vagy sem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2012.11.21 szerda, 20:29:07 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egyet értek az alf által felsoroltakkal, de én elsősorban a kormánymü és a szervószivattyú párosra gyanakodnék. Mégpedig azért mert a kormányzás kis sebesség esetén nehéz. Mielőtt bárhová mennék lecserélném a szervó olajat és ha ekkor se javul a helyzet, akkor szerelő. A szevóolaj cserét megtalálod a FAQ topikban.
Tisztelettel László! worship

Köszönöm az infót! worship
Megpróbálom,veszíteni nem vesztek semmit az olajcserével és hátha bejön és nem kell szerelőhöz mennem  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2012.11.21 szerda, 23:44:06 »

Nekem Eibach pro-kit 40/30 ültetőrugó szett volt a kombi alatt. 
Azért csak volt, mert számomra használhatatlan lett az autó.  szomoru1  Autópályán, országúton...gyorsabban vett kanyarokban és optikailag qva jó az biztos.  DE nálam elég sokszor előfordul, hogy kihasználom a kombi csomagterét főleg Bp-en....mikor olyan helyeken odaért a kocsi alja ahol a gyári szettel nem akkor elgondolkoztam. Szóval visszament a gyári + hátra egy kis emelés(airspring).  vigyor3
Igazából Neked kell tudnod, hogy megéri -e vagy sem.

Anyagilag nyilván nem éri meg, de ez, mint tudjuk, nem erről szól. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 00:06:59 »

ez az airspringes cucc mennyibe kerül??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 00:07:12 »

Nekem Eibach pro-kit 40/30 ültetőrugó szett volt a kombi alatt. 
Azért csak volt, mert számomra használhatatlan lett az autó.  szomoru1  Autópályán, országúton...gyorsabban vett kanyarokban és optikailag qva jó az biztos.  DE nálam elég sokszor előfordul, hogy kihasználom a kombi csomagterét főleg Bp-en....mikor olyan helyeken odaért a kocsi alja ahol a gyári szettel nem akkor elgondolkoztam. Szóval visszament a gyári + hátra egy kis emelés(airspring).  vigyor3
Igazából Neked kell tudnod, hogy megéri -e vagy sem.
nem eladó véletlen?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 08:20:58 »

ez az airspringes cucc mennyibe kerül??

18 ezer volt másfél éve, most meg kell kérdezni őket. Sokkal több aligha lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 10:34:10 »

ez az airspringes cucc mennyibe kerül??
Tisztelt Fórumtárs!
A mostani árát nem tudom. De mindenképp tudom ajánlani. Nekem a régi Fordomban volt. Évekig használtam minden gond nélkül és egy rendkivűl stabil jól megépitett cucc. Nagyon sokat segitett a hátsó rugók és lengéscsillapítók tehermentesitésében. Arról nem is beszélve hogy sokkal stabilabb lett a gépezet. Még ha most 20 ezerbe kerül, akkor is megéri az árárt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 10:54:57 »

ez az airspringes cucc mennyibe kerül??

Az airspring valami 12-13 körül van...nem tudom pontosan, mert én szelephosszabbítókkal, utánvéttel fizettem 17 ezer körül.
Ha kell az ember elérhetősége szólj,  átdobom privátban. 
Ja...az eibach rugók már rég elkeltek.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 15:45:50 »

Az airspring valami 12-13 körül van...nem tudom pontosan, mert én szelephosszabbítókkal, utánvéttel fizettem 17 ezer körül.
Ha kell az ember elérhetősége szólj,  átdobom privátban. 
Ja...az eibach rugók már rég elkeltek.
jöhetne, mert tavasszal szükségem lesz rá a széles felnikhez nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 16:18:43 »

jöhetne, mert tavasszal szükségem lesz rá a széles felnikhez nyes

küldtem pü-ben a számot.
A széles felnihez nem inkább nyomtávszélesítésre lesz szükséged? Nekem a 8,5" széles felni elfért csak az ET miatt kellett volna 2cm nyomtávszélesítés.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 16:19:57 »

küldtem pü-ben a számot.
A széles felnihez nem inkább nyomtávszélesítésre lesz szükséged? Nekem a 8,5" széles felni elfért csak az ET miatt kellett volna 2cm nyomtávszélesítés.
az is lesz vigyor3 csak kelleni fog air is, hogy terhelésnél ne üljön rá Cheesy nekem 9,5 lesz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 16:25:23 »

az is lesz vigyor3 csak kelleni fog air is, hogy terhelésnél ne üljön rá Cheesy nekem 9,5 lesz vigyor3

9,5?! Mi lesz az úthenger?  eplus2
18" vagy 19"?
A 19" még elfér a mondi alatt gyári rugókkal.....ültetve már nagyon necces.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 17:30:26 »

9,5?! Mi lesz az úthenger?  eplus2
18" vagy 19"?
A 19" még elfér a mondi alatt gyári rugókkal.....ültetve már nagyon necces.   
18-as
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 18:21:20 »

az is lesz vigyor3 csak kelleni fog air is, hogy terhelésnél ne üljön rá Cheesy nekem 9,5 lesz vigyor3

Ha érdekel, eBay-en kapni olyan görgőt pár tíz fontért, amit felfogsz a kerékagyra a csavarokkal, és szépen apránként körözve, mindig kijjebb állítva ki tudod vele szélesíteni a sárvédő ívét... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:17:24 »

Ha érdekel, eBay-en kapni olyan görgőt pár tíz fontért, amit felfogsz a kerékagyra a csavarokkal, és szépen apránként körözve, mindig kijjebb állítva ki tudod vele szélesíteni a sárvédő ívét... Smiley

AndyA
most lett újrafényezve, ilyennel nem akarok most próbálkozni vigyor3

airspring is csak azért kell majd, hogy nagy terhelésnél ne üljön le a kocsi segge
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2012.11.23 péntek, 21:23:58 »

18-as
Ezt majd nézegeted, amelyiken meg a 16-os van azzal mész.. nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2012.11.23 péntek, 22:45:46 »

Ezt majd nézegeted, amelyiken meg a 16-os van azzal mész.. nyes
16 csak a sedanon lesz télen vigyor3 a kombi meg kap alfa brembo nyergeket, meg 320-as tárcsákat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:01:35 »

16 csak a sedanon lesz télen vigyor3 a kombi meg kap alfa brembo nyergeket, meg 320-as tárcsákat
Ha ez a fék abs bekapcsolásig tudja szárazon az autót, akkor miért kell nagyobb?
Mondjuk jól néz ki...   vigyor3 eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:03:50 »

Ha ez a fék abs bekapcsolásig tudja szárazon az autót, akkor miért kell nagyobb?
Mondjuk jól néz ki...   vigyor3 eplus2
mert megkell állítani azt a kéccá'ötvennéhány pacit...... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:08:06 »

Ha ez a fék abs bekapcsolásig tudja szárazon az autót, akkor miért kell nagyobb?
Mondjuk jól néz ki...   vigyor3 eplus2
mert jól néz ki nyes meg mert néha kevés a gyári nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.