Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:27:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11148220 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12550 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 22:46:57 »

a tiédnek a kódja nem jó másnak! nyes Wink
nah ezt nem tudtam. azt hittem, csak a típusok között van kóddiffi.  wow1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #12551 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 00:53:35 »

Mit vársz a frissítéstől? Miért akarod frissíteni?

Én nem akarom, csak felmerült, hogy valaki akarja én meg kíváncsi voltam Smiley

Nemsokára úgyis szeretnék tempomatot programoztatni, akkor meg gondolom ez is megesik, ha van újabb
Naplózva
nnorbert
Vendég
« Új hozzászólás #12552 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 06:23:28 »

Sziasztok!

Tud valaki segíteni tempomat beszerelésben?
Talán elég lenne a fórumon említett tempomat_diag.pdf is, de sehogyan sem találom.
Vettem egy tempomat készletet a MK3 benzinesemhez. Az enyémben viszont nulla előkészítés, kábelezés van hiába GHIA felszereltség. Nem találok olyan leírást amiben a nulla kábelezéstől le van írva, hogy mit hova kössek. A tempomat motorra megy 8 kábel, abból 2 a pedálkapcsolóhoz megvan és a többi?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #12553 Dátum: 2012.10.16 kedd, 16:46:07 »

Sziasztok!

Tud valaki segíteni tempomat beszerelésben?
Talán elég lenne a fórumon említett tempomat_diag.pdf is, de sehogyan sem találom.
Vettem egy tempomat készletet a MK3 benzinesemhez. Az enyémben viszont nulla előkészítés, kábelezés van hiába GHIA felszereltség. Nem találok olyan leírást amiben a nulla kábelezéstől le van írva, hogy mit hova kössek. A tempomat motorra megy 8 kábel, abból 2 a pedálkapcsolóhoz megvan és a többi?

Vik a te embered
nekem is Ő csinálta
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #12554 Dátum: 2012.10.16 kedd, 17:23:32 »

ismét generátor
Tegnap elvittem Dunakeszin a Stromfeld utcában levő villanyászhoz az autómat mivel azzal a villanyásszal aki eddig 2x is felújította a generátorom az uccsó 5ekm-ben nem jutottam semmire.
Elmondtam mi a szitu, fogta is a fejét a szaki.
Ahogy felnyitottuk a motorháztetőt mindjárt mondta is, h ezeknél a Mondeóknál alapból ki kell cserélni a pozitív akkusarut és behúzni még 1 töltőkábelt a generátortól a + saruig.
Az akkusaru a sok melegedés-hüléstől idővel elveszti a vezető képességét és inkább ellenálásként jelentkezik. Ford akkusaru...
Szétszedték a generátorom, 1 dióda szétolvadva, tele kosszal, 1db alkatrész se volt kicserélve felújítva.
Egyik csapágy zörgött, másik szorult...
Vagyis jóformán hozzá se nyúltak az előző szakik  falbav
Most 13.7V ad a feszszab. de azt atom stabilan. Felkapcsolt fényszóró, ködlámpa, első hátsó szélvédő fűtés és csak fogyaszó bekapcsoláskor leesik 0.1-0.2V-ot majd visszaáll 13.7V-ra.
28eft volt a tegnapí műtét.
ezzel nem is lenne bajom ha eddig nem költöttem volna el rá kb. ennyit a semmire
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12555 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:14:22 »

Hozzuk át ide a tdci topicból a generátoros problémát!

Innen: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0

Mindentől függetlenül, nem lenne rossz, ha leírnád azokat a feszültség-értékeket, amit kértem.
Új aksi, új generátor - láttam én már olyat, hogy valamelyik rossz volt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 20:21:54 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #12556 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:22:02 »

sziasztok.olyan kerdesem lenne.hogy benzines mondiba be e lehetne tenni dizelesbol kiszerelt muszerfalat amiben fedelzeti.
koszi a valaszokat elore is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12557 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:24:22 »

sziasztok.olyan kerdesem lenne.hogy benzines mondiba be e lehetne tenni dizelesbol kiszerelt muszerfalat amiben fedelzeti.
koszi a valaszokat elore is
szerintem nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12558 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:24:48 »

sziasztok.olyan kerdesem lenne.hogy benzines mondiba be e lehetne tenni dizelesbol kiszerelt muszerfalat amiben fedelzeti.
koszi a valaszokat elore is
be, csak nem fog rendesen működni a fordulatszám mérőd vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #12559 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:33:35 »

be, csak nem fog rendesen működni a fordulatszám mérőd vigyor3
azt nemlehet kicserelni valahogy?mivel az a problema vele hogy a fordulatszammero kiegett benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12560 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:35:05 »

be, csak nem fog rendesen működni a fordulatszám mérőd vigyor3
és az izzítójel?meg úgy egyébként sem hiszem,hogy a csatlakozásai is egyformák lennének teljesen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #12561 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:36:03 »

http://kepfeltoltes.hu/view/121016/2012-10-11_17.14.49_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
megegy olyan kerdes.az az erzekelo mire szolgal?benzines.esetleg 0 pont?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12562 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:37:38 »

http://kepfeltoltes.hu/view/121016/2012-10-11_17.14.49_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
megegy olyan kerdes.az az erzekelo mire szolgal?benzines.esetleg 0 pont?
ez a főtengelyszíjtárcsa alatt van ugye? A gyújtáshoz kell ....mindjárt megnézem.


AZ a ckp jeladó!
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 20:41:09 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #12563 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:50:46 »

ez a főtengelyszíjtárcsa alatt van ugye? A gyújtáshoz kell ....mindjárt megnézem.


AZ a ckp jeladó!

koszi szepen az infot.en meg majdnem levettem megtisztitani de aztan lattam hogy csusztathato es inkabb ugyhagytam.amugy a tippem az volt h a agyujtase a szenzor.mwgegyszer koszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12564 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:55:11 »

azt nemlehet kicserelni valahogy?mivel az a problema vele hogy a fordulatszammero kiegett benne.

az izzó?? 20ft cserélni Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #12565 Dátum: 2012.10.16 kedd, 21:16:33 »

Hozzuk át ide a tdci topicból a generátoros problémát!

Innen: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0

Mindentől függetlenül, nem lenne rossz, ha leírnád azokat a feszültség-értékeket, amit kértem.
Új aksi, új generátor - láttam én már olyat, hogy valamelyik rossz volt.


Rendben. Holnapra megmondom az értékeket. Köszi!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #12566 Dátum: 2012.10.16 kedd, 23:17:09 »

az izzó?? 20ft cserélni Cheesy

Azt mondta kiégett ... lehet hogy tűzkáros az egész kocsi Wink
Naplózva
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #12567 Dátum: 2012.10.17 szerda, 14:01:16 »

sziasztok!eppen a tempomatot szerelnem...  Wink nekem kék az ecu csatim es teljesen mas a kiosztäsa...valaki aki ert hozza csörgessen meg legyen olyan kedves es visszahivom!!! 0670-43-43-222 köszönöm!!! Wink
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #12568 Dátum: 2012.10.17 szerda, 20:56:08 »


Mindentől függetlenül, nem lenne rossz, ha leírnád azokat a feszültség-értékeket, amit kértem.
Új aksi, új generátor - láttam én már olyat, hogy valamelyik rossz volt.


Sajna, nem indul el az infóm (nem tudom miért).
De gondolom, a digivoltmérő is megteszi:
Akku gyújtás előtt:                               12,81V
gyújtás (izzítóval, miegymással+m.fény): 11,81V
gyújtás (miegymás nélkül+menetfény):    12,41V
alapjáraton (750 f/p):                           14,38V
fordulaton: (1800-1900 f/p):                  14,36V
alapjáraton (bekapcsolva minden, amit csak tudtam): 11,8V ?
leállítás után:                                      13,05V
kb 1 perc múlva, egyenletes csökkenéssel:12,81V

És a legfurcsább:
HHO-val, nem változik sem alapjáraton, sem fordulaton: 14,36V
(a generátor áramfelvétele, 10-15A között ingadozik)

Kiváncsian várom, mit szűrsz ki ebből.  Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12569 Dátum: 2012.10.17 szerda, 21:00:28 »



Sajna, nem indul el az infóm (nem tudom miért).
De gondolom, a digivoltmérő is megteszi:
Akku gyújtás előtt:                               12,81V
gyújtás (izzítóval, miegymással+m.fény): 11,81V
gyújtás (miegymás nélkül+menetfény):    12,41V
alapjáraton (750 f/p):                           14,38V
fordulaton: (1800-1900 f/p):                  14,36V
alapjáraton (bekapcsolva minden, amit csak tudtam): 11,8V ?
leállítás után:                                      13,05V
kb 1 perc múlva, egyenletes csökkenéssel:12,81V

És a legfurcsább:
HHO-val, nem változik sem alapjáraton, sem fordulaton: 14,36V
(a generátor áramfelvétele, 10-15A között ingadozik)

Kiváncsian várom, mit szűrsz ki ebből.  Wink

hát pl azt, hogy nem működik a HHO.  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12570 Dátum: 2012.10.17 szerda, 21:32:57 »

hát pl azt, hogy nem működik a HHO.  hehe
ez disznóság volt..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12571 Dátum: 2012.10.17 szerda, 22:18:52 »

Sajna, nem indul el az infóm (nem tudom miért).
De gondolom, a digivoltmérő is megteszi:
Akku gyújtás előtt:                               12,81V
gyújtás (izzítóval, miegymással+m.fény): 11,81V
gyújtás (miegymás nélkül+menetfény):    12,41V
alapjáraton (750 f/p):                           14,38V
fordulaton: (1800-1900 f/p):                  14,36V
alapjáraton (bekapcsolva minden, amit csak tudtam): 11,8V ?
leállítás után:                                      13,05V
kb 1 perc múlva, egyenletes csökkenéssel:12,81V

És a legfurcsább:
HHO-val, nem változik sem alapjáraton, sem fordulaton: 14,36V
(a generátor áramfelvétele, 10-15A között ingadozik)

Kiváncsian várom, mit szűrsz ki ebből.  Wink

Aksi jó, töltés jó... Akkor kéne megnézni, amikor emeli a fordulatot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12572 Dátum: 2012.10.17 szerda, 23:08:43 »

Aksi jó, töltés jó... Akkor kéne megnézni, amikor emeli a fordulatot.
Most én értem félre a dolgot de ha bekapcsol  mindent alapjáraton akkor mitől változik az érték 11.8V-ra mikor nem szabad,hogy lessen ha jó a töltés.???Csak kérdezem.mert nekem minden ha rávan adva megsem mozdul az érték!!!!!!!!!!14.4V.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #12573 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 11:36:48 »

Így néz ki az én ecum is: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/motorvezerlo_egyseg/ford_mondeo_mk3_focus_2_0_tdci_motorvezerlo_ecu_1658890154.html
Fingom nincs,h ebben melyik a tempomat  beka3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12574 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 15:07:16 »

igen, a 130le tdci ecujának más a csatija. tis-ből ki lehet bogarászni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #12575 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 15:47:04 »

Köszönöm az infót,már töltöm is! ;-)
Ha sikerül összehozni akkor megosztom a 130lovas klubtársak részére a tempomathoz szükséges lábszámokat Smiley






[quuote author=HZsolt92
link=topic=1591.msg707436#msg707436 date=1350565636]
igen, a 130le tdci ecujának más a csatija. tis-ből ki lehet bogarászni.
[/quote]
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12576 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 15:50:45 »

Köszönöm az infót,már töltöm is! ;-)
Ha sikerül összehozni akkor megosztom a 130lovas klubtársak részére a tempomathoz szükséges lábszámokat Smiley


eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #12577 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:54:32 »

Sziasztok

Milyen jelei vannak ha a generátor kezdi megadni magát? Vagy a kezdeti stádiumba lépett?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12578 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:56:37 »

Sziasztok

Milyen jelei vannak ha a generátor kezdi megadni magát? Vagy a kezdeti stádiumba lépett?
villogó fények,nincs töltés-ezért nehezebben indul.Magától gyorsul-emeli az alapjáratot a pcm.
Mit vettél észre?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #12579 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:59:29 »

ez disznóság volt..... eplus2

De legalább vicces!  nyes
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #12580 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:04:43 »

hát pl azt, hogy nem működik a HHO.  hehe


Magam is hajlanék rá, de bubizik rendesen.
Alapjáraton is, kb annyit termel, mint egy jól belakott boci.  wilting
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #12581 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:07:54 »

Villogó fények, alapjárat emelés az megvan. Még egy kellemetlen szúrós szagot is érzek a motortér felől. De mondjuk alapjáraton sincs olyan szép hangja mostanság.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #12582 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:12:28 »

Aksi jó, töltés jó... Akkor kéne megnézni, amikor emeli a fordulatot.


Köszönöm a megnyugtató infót.
Ahhoz 10-18 fok közötti hőmérséklet kell.
Reggel már hűvösebb van.
Majd ha hűl kicsit az idő délutánra.

Ma jött meg az ELM327 OBD II BLUETOOTH scannerem. (kerek 3e volt)
Hát ha az mutat valami okosat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12583 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:14:03 »

Villogó fények, alapjárat emelés az megvan. Még egy kellemetlen szúrós szagot is érzek a motortér felől. De mondjuk alapjáraton sincs olyan szép hangja mostanság.
akkor legalább tudod,hogy mi okozza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #12584 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:17:40 »

Nekem már van elm327 bluetooth és nem kommunikál a Mondeommal  falbav
Kíváncsi leszek Neked megy e majd





Köszönöm a megnyugtató infót.
Ahhoz 10-18 fok közötti hőmérséklet kell.
Reggel már hűvösebb van.
Majd ha hűl kicsit az idő délutánra.

Ma jött meg az ELM327 OBD II BLUETOOTH scannerem. (kerek 3e volt)
Hát ha az mutat valami okosat.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #12585 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:05:33 »

akkor legalább tudod,hogy mi okozza.
Akkor az a szag is a generátorból jön?? Azért remélem bírja még a telet.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12586 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:12:34 »

Akkor az a szag is a generátorból jön?? Azért remélem bírja még a telet.

Ha azt nem is, de legalább a hetet...
Tegyük fel, hogy rosszkor megy tönkre, monnyuk vidéken. Akkor a generátor felújításhoz jön még a vontatás/trélerezés/új aksi ára (hogy haza tudj jönni).
Én nem húznám sokáig... lehet, hogy most még csak a bronzkeféket kell cserélni, később már diódahíd és fesszabályzó is szóba jöhet. Így már jóval drágább...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #12587 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:14:48 »

Nekem már van elm327 bluetooth és nem kommunikál a Mondeommal  falbav
Kíváncsi leszek Neked megy e majd



Mindenhol azt mondták: okés lesz!  szomoru1
http://www.ebay.ca/itm/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290674342587
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #12588 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:34:51 »

Akkor az a szag is a generátorból jön?? Azért remélem bírja még a telet.
15-20k-ért már kaphatsz bontottan egy generátort. Vagy felújítatsz, vagy veszel egy bontottat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12589 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:42:08 »

15-20k-ért már kaphatsz bontottan egy generátort. Vagy felújítatsz, vagy veszel egy bontottat.

Párezerért kicserélik a keféket. Ha csak az a baja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #12590 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:55:08 »

Párezerért kicserélik a keféket. Ha csak az a baja.
Én azt csináltam, hogy vettem egy bontottat, és kicseréltettem. A régit átnézettem, amit kellett cseréltettem meg szabadonfutót tetettem a generátorra. Aztán felújított generátor vissza, a bontottat meg eladtam.

Egyébként ha már lent van a generátor érdemes átnézetni, és amit kell cserélni rajta.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #12591 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 23:05:46 »



Magam is hajlanék rá, de bubizik rendesen.
Alapjáraton is, kb annyit termel, mint egy jól belakott boci.  wilting

A motor alapjáraton percenként 2 m2 levegőt szív be.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #12592 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 23:21:14 »

A motor alapjáraton percenként 2 m2 levegőt szív be.

?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12593 Dátum: 2012.10.19 péntek, 07:35:05 »

?

Mondjuk 800 fordulat/perc, lökettérfogat 2 liter. Egy henger 400 szívóütemet végez ennyi idő alatt, tehát 400 x 2 liter, azaz 800 liter lesz percenként a beszívott levegő mennyisége. Mivel turbonyomás alapjáraton nincs, ezért további szorzó sincs.

Mondjuk ehhez képest is l***sz és esti fény mondjuk 1 liter hidrogén...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #12594 Dátum: 2012.10.19 péntek, 10:12:01 »

Eddig amiket próbáltam vele: Golf IV (nem) és a Mondim (nem)....
Viszont MB 211 320CDi - vel szépen muzsikált...
De remélem azért neked menni fog!
Én már ott tartok,h veszek egy gyári gépet 150ezer pénzért. Cheesy
A VCM talán vissza is hozná az árát...




Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #12595 Dátum: 2012.10.19 péntek, 10:22:25 »

Nekem már van elm327 bluetooth és nem kommunikál a Mondeommal  falbav
Kíváncsi leszek Neked megy e majd




nekem is van ilyenem és gond nélkül mükszik a mondival
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #12596 Dátum: 2012.10.19 péntek, 10:43:05 »

Igen a benzinessel megy f@szán Smiley
Csak mi tdci szívunk Smiley
Ja facelift után elvileg már megy azzal is...



nekem is van ilyenem és gond nélkül mükszik a mondival
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12597 Dátum: 2012.10.19 péntek, 11:50:59 »


Szia

Megnéztem TIS-ben.
A te ecu csatid jelölése C200. Neked a 12,13,57,60,77 lábakra lesz szükséged. Viszont a te ecu csatidhoz nem hiszem, hogy jók lesznek a régebbi(C100) csati érintkezői.

C200 '12' --> C414  '1' (pedálkapcsoló -> kuplung)
C200 '13' --> C32 '13' --> C413 '6' (kormány spirál -> kormánykapcsolók)
C200 '57' --> C32 '7' --> C413 '5' (kormány spirál -> kormánykapcsolók)
C200 '60' --> C32 '1' --> C449 '13' (műszerfal -> visszajelző)
C200 '77' --> C406 '1'  (pedálkapcsoló -> fék)

Érdemes lenne ellenőrizni a kormányspirált is (C413), hogy a C32 csatiból mennek -e kábelek oda.   



Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #12598 Dátum: 2012.10.19 péntek, 11:53:38 »

Zoleex Te Isten vagy!!!
Megvárjalak vele amíg hazaérsz,vagy essek neki? Smiley





Szia

Megnéztem TIS-ben.
A te ecu csatid jelölése C200. Neked a 12,13,57,60,77 lábakra lesz szükséged. Viszont a te ecu csatidhoz nem hiszem, hogy jók lesznek a régebbi(C100) csati érintkezői.

C200 '12' --> C414  '1' (pedálkapcsoló -> kuplung)
C200 '13' --> C32 '13' --> C413 '6' (kormány spirál -> kormánykapcsolók)
C200 '57' --> C32 '7' --> C413 '5' (kormány spirál -> kormánykapcsolók)
C200 '60' --> C32 '1' --> C449 '13' (műszerfal -> visszajelző)
C200 '77' --> C406 '1'  (pedálkapcsoló -> fék)

Érdemes lenne ellenőrizni a kormányspirált is (C413), hogy a C32 csatiból mennek -e kábelek oda.   




Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12599 Dátum: 2012.10.19 péntek, 12:05:12 »

Zoleex Te Isten vagy!!!
Megvárjalak vele amíg hazaérsz,vagy essek neki? Smiley






Sajnos nem vagyok az.  eplus2
Ezt neked kell eldönteni, ha megtudod csinálni egyedül akkor nyugodtan állj neki.
Én nem nagyon érek rá sajnos.  szomoru1 Talán jövőhét után lesz egy kis szabadidőm, ha addig ráér akkor segítek megcsinálni.
vagy kérdezd meg Viket ő hamar megcsinálja és utána még fel is tudja programozni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.