Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 08:02:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10099332 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 16:18:51 »

mukodik ? Van toltes ?

működik,van töltés
igazából az előző aksival sem volt gond csak most vettem bele egy új 65Ah-at mert mikor vettem csak 44ah-s volt benne
amikor cserélte az akkumulátoros akkor mondta hogy szerinte nem elég a töltés,ezután vittem el villamosságishoz
ő mondta hogy szerinte ez jó,még nem gázos
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 17:09:42 »

Ez a benyásoknál jó.

Ez senkinek sem jó.

Honnan vetted ezeket az értékeket? Ha 45A lenne a töltésed néhány perc után elkezdene
forni az akkusav, aztán szépen átforrósodna az egész. Nem folytatom mi lenne a vége gondolhatod.
A 13,6V-os töltő feszt mikor mértétek? alapjáraton vagy fordulaton? Be volt kapcsolva fogyasztó pl. világitás?
Ez a töltő fesz a "zselés" akkumlátorokhoz jó de a kocsiknál álltalában magasabb. ( Persze néhány luxus kategóriába raknak ezt de a
Ford nem ide tartozik.) rinya rinya
Általában 14,4V a normálisnak mondható de a Fordnál ez még ennél is magasabb szokott lenni. (ezért égnek ki gyakran az izzók)
Bekapcsolt világitásnál ez az érték jó, de mehet még lejjebb is ha bekapcsolod az ülésfűtést, ablakfűtést, stb...
A generátor tudhat 45A -ral is tölteni ( mág többel is ) de ahoz terhelésnek kell lenni rajta külömben az aksi bánnya.
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 17:36:39 »

Ez senkinek sem jó.

Honnan vetted ezeket az értékeket? Ha 45A lenne a töltésed néhány perc után elkezdene
forni az akkusav, aztán szépen átforrósodna az egész. Nem folytatom mi lenne a vége gondolhatod.
A 13,6V-os töltő feszt mikor mértétek? alapjáraton vagy fordulaton? Be volt kapcsolva fogyasztó pl. világitás?
Ez a töltő fesz a "zselés" akkumlátorokhoz jó de a kocsiknál álltalában magasabb. ( Persze néhány luxus kategóriába raknak ezt de a
Ford nem ide tartozik.) rinya rinya
Általában 14,4V a normálisnak mondható de a Fordnál ez még ennél is magasabb szokott lenni. (ezért égnek ki gyakran az izzók)
Bekapcsolt világitásnál ez az érték jó, de mehet még lejjebb is ha bekapcsolod az ülésfűtést, ablakfűtést, stb...
A generátor tudhat 45A -ral is tölteni ( mág többel is ) de ahoz terhelésnek kell lenni rajta külömben az aksi bánnya.

Ha az aksi lemerült, felszed az akár 45 A-ert is, gond nélkül (persze ez nem jó).
Ha egy új aksit tesz be az ember, az is húzni fogy egy komolyabb áramot (maga az autó elektronikája 15-20 ampert visz).
Ha semmilyen fogyasztó nincs bekapcsolva... az első szélvédő fűtés kb 70A... a lámpa meg kb 10A-ert.
Tehát, ha a motor járt, és a lámpás is világított, akkor a 45A az valójában 15-20A (a többit az autó elhasználta).
Az alapjáraton kell mérni a töltést, és elvileg bekapcsolt lámpánál ugyanakkor a feszültség, mint nélküle.
A fordnál sem magasabb. A normális a 14,4, ennél több nem kell.
A dízelnél 14,3-14,4 között van, a benzines meg 13,8-14,0. Szerintem a 13,6 kevés, én biz megnézném a szénkeféket (meg a gyűrűt).
Az generátor valami 90A-ert tud.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 18:34:08 »

Köszi ezt ismerem de nem a kapcsolóval van a gond.
A jelenség úgy jelentkezik, hogy ha este kellően hideg van akkor reggel nyitom a kocsit de a csomagtartót sem kintről sem bentről nem lehet kinyitni. Ilyenkor ha beülök és bezárom valamelyik belső zárat nem történik semmi. Majd kb. 20 perc mulva kattan egyet a rendszer, ekkor már működik a központi zár belűlről is, és nyitható a csomagtartó kintről, és bentről is.
Ebből gondolom, hogy aközponti vezérlőegység makacskodik. Tavaj télen a bal oldali első ajtóval játszotta ugyanezt.
Lelke van a drágaságomnak Smiley

Ja, nekem is pont ez a gondom. 10 fok alatt sz*rakszik a zár.Ez a központi vezérlő a kesztyütartó mögött van? Mert én onnan hallom a kattanást, ha bemelegszik a fűtéssel az ótó belseje. Ezt a f*st kellene cserélni? Tudtommal Siemens gyártmány azé gagyi...
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 18:49:43 »

Ez senkinek sem jó.

Honnan vetted ezeket az értékeket? Ha 45A lenne a töltésed néhány perc után elkezdene
forni az akkusav, aztán szépen átforrósodna az egész. Nem folytatom mi lenne a vége gondolhatod.
A 13,6V-os töltő feszt mikor mértétek? alapjáraton vagy fordulaton? Be volt kapcsolva fogyasztó pl. világitás?
Ez a töltő fesz a "zselés" akkumlátorokhoz jó de a kocsiknál álltalában magasabb. ( Persze néhány luxus kategóriába raknak ezt de a
Ford nem ide tartozik.) rinya rinya
Általában 14,4V a normálisnak mondható de a Fordnál ez még ennél is magasabb szokott lenni. (ezért égnek ki gyakran az izzók)
Bekapcsolt világitásnál ez az érték jó, de mehet még lejjebb is ha bekapcsolod az ülésfűtést, ablakfűtést, stb...
A generátor tudhat 45A -ral is tölteni ( mág többel is ) de ahoz terhelésnek kell lenni rajta külömben az aksi bánnya.

Zacci tudja,hogy jó! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 18:50:46 »

Ha az aksi lemerült, felszed az akár 45 A-ert is, gond nélkül (persze ez nem jó).
Ha egy új aksit tesz be az ember, az is húzni fogy egy komolyabb áramot (maga az autó elektronikája 15-20 ampert visz).
Ha semmilyen fogyasztó nincs bekapcsolva... az első szélvédő fűtés kb 70A... a lámpa meg kb 10A-ert.
Tehát, ha a motor járt, és a lámpás is világított, akkor a 45A az valójában 15-20A (a többit az autó elhasználta).
Az alapjáraton kell mérni a töltést, és elvileg bekapcsolt lámpánál ugyanakkor a feszültség, mint nélküle.
A fordnál sem magasabb. A normális a 14,4, ennél több nem kell.
A dízelnél 14,3-14,4 között van, a benzines meg 13,8-14,0. Szerintem a 13,6 kevés, én biz megnézném a szénkeféket (meg a gyűrűt).
Az generátor valami 90A-ert tud.
Bronz! eplus2
A kefecserét mindenképp megérné megejteni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 19:51:53 »

Ez senkinek sem jó.

Honnan vetted ezeket az értékeket? Ha 45A lenne a töltésed néhány perc után elkezdene
forni az akkusav, aztán szépen átforrósodna az egész. Nem folytatom mi lenne a vége gondolhatod.
A 13,6V-os töltő feszt mikor mértétek? alapjáraton vagy fordulaton? Be volt kapcsolva fogyasztó pl. világitás?
Ez a töltő fesz a "zselés" akkumlátorokhoz jó de a kocsiknál álltalában magasabb. ( Persze néhány luxus kategóriába raknak ezt de a
Ford nem ide tartozik.) rinya rinya
Általában 14,4V a normálisnak mondható de a Fordnál ez még ennél is magasabb szokott lenni. (ezért égnek ki gyakran az izzók)
Bekapcsolt világitásnál ez az érték jó, de mehet még lejjebb is ha bekapcsolod az ülésfűtést, ablakfűtést, stb...
A generátor tudhat 45A -ral is tölteni ( mág többel is ) de ahoz terhelésnek kell lenni rajta külömben az aksi bánnya.


Igaz,baromságot irtam.Mikor rajta volt fényszóró,szellőzés ilyesmi akkor mért 13.6V 45A töltést.Majd mikor lekapcsoltam mindent utána visszaállt 3-4A-ra de a feszültség nem ment 13.6-7 Vfölé.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 21:26:09 »

Igaz,baromságot irtam.Mikor rajta volt fényszóró,szellőzés ilyesmi akkor mért 13.6V 45A töltést.Majd mikor lekapcsoltam mindent utána visszaállt 3-4A-ra de a feszültség nem ment 13.6-7 Vfölé.

Viszont ez így teljesen jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.10.20 kedd, 12:03:06 »

eggy kis erdekesseg :
http://www.youtube.com/watch?v=0JSMQk61xQ8
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.10.20 kedd, 12:18:51 »

Ügyes! eljen
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.10.20 kedd, 18:07:11 »

Igaz,baromságot irtam.Mikor rajta volt fényszóró,szellőzés ilyesmi akkor mért 13.6V 45A töltést.Majd mikor lekapcsoltam mindent utána visszaállt 3-4A-ra de a feszültség nem ment 13.6-7 Vfölé.

Megnyugodhatsz.  Wink Wink
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.10.20 kedd, 23:46:20 »


Nagyon ügyes, de nekem ennyi türelmem nincs.

Amúgy: http://www.chromiumtech.co.uk/img/productImages/900/Mondeo%20AE4.jpg

nem is borzasztóan drága, de ki tudja be aplikálni a lámpatestbe szépen?

Üdv
Csaba
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.10.21 szerda, 07:39:45 »

Megnyugodhatsz.  Wink Wink

akkor nyugodt legyek,ne szaladgáljak másik villamosságishoz? nyes
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.10.21 szerda, 09:23:02 »

akkor nyugodt legyek,ne szaladgáljak másik villamosságishoz? nyes

Ha bekapcsolt fogyasztók mellett ( világítás, ventilátor, stb..) stabilan tartja a 13,6 V-ot, akkor a generátor termel elég
áramot, és a feszültség szabályzózó is megfelelően működik. Lehetne néhány tized volttal magasabb is de ez még belefér.
Szerintem!! Wink
Még megpróbálhatod a dudát is nyomni. eplus2
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
domino
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.10.21 szerda, 11:45:44 »

Megoldottam a makacskodó csomagtérajtó nyitását. A táirányítón lévő gomb kinyitja aztán meg bemelegszik az utastér és már minden tökéletesen működik. nyes
Naplózva
Mesi Atus
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.10.23 péntek, 20:07:21 »

Sziasztok! Most lettünk új tagok itt, gondoltunk be FORDulunk ide is.  Grin És mi is elkeztük tunigolni a gépet.  Cheesy  smile
Az első kérdésem az lenne, hogy az anyós oldali ülést elektromos lett és fűthetű, hűthető (fűthető volt, és nem elektromos). Hol kell azt megcsinálni, hogy működjön?Huh?Huh?
A második kérdés, hogy a vissza pillantok ilyen befordúlós alul villágítos lesznek, de a relé helyét nem találjuk. Hová kell betenni a relét???  szomoru1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.10.23 péntek, 20:37:18 »

Sziasztok! Most lettünk új tagok itt, gondoltunk be FORDulunk ide is.  Grin És mi is elkeztük tunigolni a gépet.  Cheesy  smile
Az első kérdésem az lenne, hogy az anyós oldali ülést elektromos lett és fűthetű, hűthető (fűthető volt, és nem elektromos). Hol kell azt megcsinálni, hogy működjön?Huh?Huh?
A második kérdés, hogy a vissza pillantok ilyen befordúlós alul villágítos lesznek, de a relé helyét nem találjuk. Hová kell betenni a relét???  szomoru1
Barna relé helye az utastéri biztosítéktábla alsó élére rögzített foglalatban van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.10.23 péntek, 23:12:32 »


Nagyon tisztelt "bajtársaim"!
Röviden leírnám az esetet:
Átt gurultam tankolni Komáromba. A kút előtt 200m-re haladás közben kifeküdtel a mutatók /maxra mind a 4/ kivilágított az összes ellenőrző fény, lenullázódott a napi
km számláló, és szólt a síp. Ez kb tartott 3-4mp-ig, miközben a motor rendesen ment,
majd mintha mi sem történt volna, minden vissza normál helyzetbe. Csak a számláló
maradt 0-án, vagy is az sem, mert közben áttugrott 0,1-re. Beértem b.kút, leáll, tank,
fizet, indít, haza, mint ha nem is ő lett volna arra a 3-4mp-re.

 Huh? Huh? Huh? Na, ez mi volt Huh? Huh? Huh? 
/Én majd frászt kaptam wilting ijedt fejvakaras/

Ötleteiteket igen csak várom, és előre is köszönöm worship worship worship
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.10.24 szombat, 00:44:21 »

Nagyon tisztelt "bajtársaim"!
Röviden leírnám az esetet:
Átt gurultam tankolni Komáromba. A kút előtt 200m-re haladás közben kifeküdtel a mutatók /maxra mind a 4/ kivilágított az összes ellenőrző

Majdnem biztos, hogy az aksid az utolsókat rúgja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.10.24 szombat, 07:46:39 »

Nagyon tisztelt "bajtársaim"!

Ötleteiteket igen csak várom, és előre is köszönöm worship worship worship

Ahogyan Angel írja, vége az akkumulátornak. Nekem is volt már ilyen. Mivel az autó pöccre indul, ezért a beindítással nincs baj, azt a két-három fordítást még bírja. Minél előbb cseréld ki!

Azt még azért megnézném, hogy az akkumulátor kábelek rendesen rögzítve vannak-e. De ha begurulsz egy akkumulátoroshoz vagy bármelyik szervizbe, egy pillanat alatt kimérik neked, hogy milyen állapotban van.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.24 szombat, 07:49:44 írta tomi3118 » Naplózva
Mesi Atus
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.10.24 szombat, 11:12:05 »

Sziasztok!

Azt elfejtettem írni, hogy az autó 2001-es és abban sehol sem találom a relé helyét.  szomoru1  Huh? Akkor most el kell vinnünk egy autó villamosságíhoz? És ki tud valamit, az elektromos ülésekről, hogy lehet beszerelni, az anyós oldalon? Amikor belett téve, kiírta a kompjuter, hogy a légzsákkal valami nincs renben? Valamki segítsen?  Shocked  rinya  vigyor3

Naplózva
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.10.24 szombat, 20:35:20 »

Sziasztok.Azt szeretném megkérdezni, hogy a fűtés bekapcsolásával elinduló klímakompresszor,természetes jelenség-e.Előre is köszi.
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.10.24 szombat, 21:00:00 »

Sziasztok.Azt szeretném megkérdezni, hogy a fűtés bekapcsolásával elinduló klímakompresszor,természetes jelenség-e.Előre is köszi.
Nemrég értekeztünk valahol, hogy a klímát külön kell leállítani valahogy...

szerk:

Zacci írta ...
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.24 szombat, 21:04:49 írta Tádé » Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.10.24 szombat, 21:10:27 »

Ahogyan Angel írja, vége az akkumulátornak. Nekem is volt már ilyen. Mivel az autó pöccre indul, ezért a beindítással nincs baj, azt a két-három fordítást még bírja. Minél előbb cseréld ki!

Azt még azért megnézném, hogy az akkumulátor kábelek rendesen rögzítve vannak-e. De ha begurulsz egy akkumulátoroshoz vagy bármelyik szervizbe, egy pillanat alatt kimérik neked, hogy milyen állapotban van.

Én nem gondolom, hogy az akkuval van probléma.
Az aksinál a kritikus pont az inditózás. Ekkor a kifolyó áram akár néhány száz amper is lehet, mág ha csak rövid időre is.( Kocsi és motor függő ) Ha ezt birja akkor nagy baj nem lehet. Szerintem a problémát inkább a műszerfal tápellátása vagy testelése körül kéne keresni.
Hogy ezek hol vannak azt nem tudom, de a többiek biztos tudnak segiteni.
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.10.24 szombat, 23:16:44 »

Ahogyan Angel írja, vége az akkumulátornak. Nekem is volt már ilyen. Mivel az autó pöccre indul, ezért a beindítással nincs baj, azt a két-három fordítást még bírja. Minél előbb cseréld ki!

Azt még azért megnézném, hogy az akkumulátor kábelek rendesen rögzítve vannak-e. De ha begurulsz egy akkumulátoroshoz vagy bármelyik szervizbe, egy pillanat alatt kimérik neked, hogy milyen állapotban van.

Hétfőn elivszem akutesztre, de ma péld. indít, világít, ablakot /elöl-hátul/ töröl, párásodott ventilátoroz , és semmi gondja nem volt!!!  Nem lehet ez mégis esetleg valami más Huh?
Azért az eddigi ötleteket nagyon köszi, de ha valakinek van még igen csak várom worship worship worship
Több ötlet több lehetőség!!!
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 08:26:09 »

Hétfőn elivszem akutesztre, de ma péld. indít, világít, ablakot /elöl-hátul/ töröl, párásodott ventilátoroz , és semmi gondja nem volt!!!  Nem lehet ez mégis esetleg valami más Huh?
Azért az eddigi ötleteket nagyon köszi, de ha valakinek van még igen csak várom worship worship worship
Több ötlet több lehetőség!!!
Testkábel az akkunál és a motor-váltó között!Ezeket szedd le ,tisztítsd meg,halványan szilikonzsír,és mehet vissza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 08:35:57 »

Tegnap 1 órás küzdelem árán tudtam leszedni az antennát a kocsiról! Úgy be volt rohadva a csavar, hogy egy fél doboz vd ráment mire letudtam tekerni, nyáron még simán lejött. Akinek még könnyen leszedhető, érdemes megzsírozni. Elég rossz anyagból csinálták a csavart!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 11:02:05 »

Tegnap 1 órás küzdelem árán tudtam leszedni az antennát a kocsiról! Úgy be volt rohadva a csavar, hogy egy fél doboz vd ráment mire letudtam tekerni, nyáron még simán lejött. Akinek még könnyen leszedhető, érdemes megzsírozni. Elég rossz anyagból csinálták a csavart!

Jaja, én már meg sem próbálom leszedni. Olyan autómosót választok, ahol visszafele nem jön a kefe vagy mosom kézzel. Ez a toyotában már régóta cool dolog volt, hogy az antenna a szélvédőbe építve található.

Üdv
Csaba
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 15:24:25 »

Jaja, én már meg sem próbálom leszedni. Olyan autómosót választok, ahol visszafele nem jön a kefe vagy mosom kézzel. Ez a toyotában már régóta cool dolog volt, hogy az antenna a szélvédőbe építve található.

Üdv
Csaba

Egyszer én is elfeledkeztem a visszafelé is mosó keféről. Le is törte az antennát.
Szerencsére nem nehéz cserélni, csak a belső világitást kell lebontani. Alatta van az antenna rögzitő csavarja. Nem kell a kábelt
is cserélni, mert az is ott csatlakozik a csonkra és bontható a kötés. 10-15 perc alatt cserélhető. nyes Wink  
Persze nem árt ha valaki kivülröl segit megtartani amig belülröl csavarozzod.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.25 vasárnap, 15:26:36 írta Joe164 » Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 17:45:04 »

Egyszer én is elfeledkeztem a visszafelé is mosó keféről. Le is törte az antennát.
Szerencsére nem nehéz cserélni, csak a belső világitást kell lebontani. Alatta van az antenna rögzitő csavarja. Nem kell a kábelt
is cserélni, mert az is ott csatlakozik a csonkra és bontható a kötés. 10-15 perc alatt cserélhető. nyes Wink  
Persze nem árt ha valaki kivülröl segit megtartani amig belülröl csavarozzod.

Köszi. Egyenlőre így marad Smiley : Majd veszek másik antennát aztán cserélem. Már csak jövőre.

Üdv
Csaba
Naplózva
ftomi76
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 17:12:05 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI Mondeo kombi tulaj vagyok. Nem tudom jó helyre írtam-e, de végülis van benne elektromosság is:

Elromlott a hátsó ablaktörlő motor (szétrohadt a házban lévő kütyük nagy része, és beállt az egész, lehet, hogy a villanymotor is leégett).

Kétrdéseim:

1) ki lehet azt egyszerűen deríteni, hogy maga a motor működőképes maradt-e?
2) én úgy tudom nincs ebből utángyártott, a gyári meg kb. 40000 pénz Sad(, tud valaki valami okosságot erre? (pl régebbi modellek bontott alkatrésze jó ehhez?)

Köszi a válaszokat előre is !
Üdv, Tamás
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 17:51:28 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI Mondeo kombi tulaj vagyok. Nem tudom jó helyre írtam-e, de végülis van benne elektromosság is:

Elromlott a hátsó ablaktörlő motor (szétrohadt a házban lévő kütyük nagy része, és beállt az egész, lehet, hogy a villanymotor is leégett).

Kétrdéseim:

1) ki lehet azt egyszerűen deríteni, hogy maga a motor működőképes maradt-e?
2) én úgy tudom nincs ebből utángyártott, a gyári meg kb. 40000 pénz Sad(, tud valaki valami okosságot erre? (pl régebbi modellek bontott alkatrésze jó ehhez?)

Köszi a válaszokat előre is !
Üdv, Tamás
Ha az segít, nekem Mk2-höz van 1 ilyen motorom.  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 19:17:03 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI Mondeo kombi tulaj vagyok. Nem tudom jó helyre írtam-e, de végülis van benne elektromosság is:

Elromlott a hátsó ablaktörlő motor (szétrohadt a házban lévő kütyük nagy része, és beállt az egész, lehet, hogy a villanymotor is leégett).

Kétrdéseim:

1) ki lehet azt egyszerűen deríteni, hogy maga a motor működőképes maradt-e?
2) én úgy tudom nincs ebből utángyártott, a gyári meg kb. 40000 pénz Sad(, tud valaki valami okosságot erre? (pl régebbi modellek bontott alkatrésze jó ehhez?)

Köszi a válaszokat előre is !
Üdv, Tamás
Ha pest környéki vagy ,szedesd ki valakivel,hozd el hozzám,megpróbálom életrekelteni neked költségek nélkül.......! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 19:25:48 »

Jó estét mindenkinek sajnos a gyári távirányítós központi zár behalt a kocsin, egyébként kb két hónapja kezdődött hogy a távrángatóval nem lehetett kinyitni, oké mondom akkor használom kulcsal, még egy hónap és már a kulcsra sem nyitja az ajtókat nekem kell kézzel mind a négyet. De a legtutibb az most van két hete már a jobb oldali ajtókat reteszelte és sehogy nem lehet kinyitni őket (belülről sem) így most két ajtós lett, én meg idegbeteg!!!! gun
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 19:42:28 »

Én annak is tudnék örülni ha valaki megmondja hova vigyem a kocsit ahol tudnak segíteni...
nem nagyon szeretem így hogy csak az egyik oldal müxik!
Naplózva
iwa
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.10.27 kedd, 08:01:52 »


Kedves MárkatársakT

Gyári xenon a tompítottam, s azt tapasztaltam, hogy a bal első időnként nem világít. Hosszú úton, kb. 2 óra eltelte után, egyre többet kapcsolt ki, majd utána rögtön vissza, tehát quási villogott. Haladás közben, ha már kb. egy fél perce nem világított, a világítás teljes ki- és bekapcsolása után egy időre életre lehetett kelteni, majd kezdte előről a cirkuszt. Amikor megálltam tankolni, s kb. 10 prcet állt az autó, utána megint bírta hiba nélkül kb. 150-km-en keresztül, majd ismét ugyanazt produkálta. A csatlakozót már lekezeltem WD 40-el, de tegnap este a városban kb. 5 perc haladás után észleltem, hogy ismét villant egyet, tehát elment egy pillanatra, de magától vissza is jött.

Elvittem elektromos szerelőhöz, de nem sokat tudott Ő sem mondani.

Ha volt már valakinek hasonló gondja, kérem segítsen.

Előre is köszsönöm:

iwa 
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.10.27 kedd, 10:40:59 »

Kedves MárkatársakT

Gyári xenon a tompítottam, s azt tapasztaltam, hogy a bal első időnként nem világít. Hosszú úton, kb. 2 óra eltelte után, egyre többet kapcsolt ki, majd utána rögtön vissza, tehát quási villogott. Haladás közben, ha már kb. egy fél perce nem világított, a világítás teljes ki- és bekapcsolása után egy időre életre lehetett kelteni, majd kezdte előről a cirkuszt. Amikor megálltam tankolni, s kb. 10 prcet állt az autó, utána megint bírta hiba nélkül kb. 150-km-en keresztül, majd ismét ugyanazt produkálta. A csatlakozót már lekezeltem WD 40-el, de tegnap este a városban kb. 5 perc haladás után észleltem, hogy ismét villant egyet, tehát elment egy pillanatra, de magától vissza is jött.

Elvittem elektromos szerelőhöz, de nem sokat tudott Ő sem mondani.

Ha volt már valakinek hasonló gondja, kérem segítsen.

Előre is köszsönöm:

iwa 

Kedves Iwa,

Ami ismeretlen, hogy melyik típusod van és mikori évjárat. Amúgy szerintem a gond annyi, hogy a cső a végét járja. Vagyis ki kell cserélni. Azt hiszem ebben a topic-ban is értekeztünk hasonlóról. Én a xenon.hu -s srácokat javaslom, mert bennük eddig még nem csalódtam.

Üdv
Csaba
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.10.27 kedd, 10:56:08 »

Kedves MárkatársakT

Gyári xenon a tompítottam, s azt tapasztaltam, hogy a bal első időnként nem világít.

Két dolog lehet: vagy a cső, vagy a trafó. Ha nem faceliftes, jó eséllyel a trafó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.10.27 kedd, 11:49:28 »

Két dolog lehet: vagy a cső, vagy a trafó. Ha nem faceliftes, jó eséllyel a trafó.

A trafó nem szoktt tönkremenni, inkább a gyújtó része.
Cserélje meg a két csövet, és kiderül mi a rossz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.10.27 kedd, 12:28:40 »

Kedves társaim!

Szeretnék érdeklődni, hogy van-e valakinek valamilyen módon megoldott nappali világítása a járgányán?! Ha igen, milyen, hogyan, és hol elhejezve? /persze nem az elindulok és bekapcsolom a teljes kivilágítást verzió érdekelne/

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 23:42:12 írta octavia1 » Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.10.27 kedd, 12:34:56 »

Hali!

Bocsika hogy megkérdezem de leprás vagyok vagy mi a franc van hogy ha vmi engem érdekel azt észre sem veszi senki?Huh?Huh?Huh?
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.10.27 kedd, 12:38:10 »

Hali!

Bocsika hogy megkérdezem de leprás vagyok vagy mi a franc van hogy ha vmi engem érdekel azt észre sem veszi senki?Huh?Huh?Huh?


Ne húzd fel magad, nem vagy leprás, Én olvastam amit írtál, de okosat nem tudok "mondani" rá, hülyeséget, meg nem akarok.
AutoFortnál Vik-et kerested már ezzel?
Illetve nem tudom, hogy honnan írsz, ha nem Büdipest, akkor nem igazán tudok mit tanácsolni.

Upgrade: Közben megnéztem, látom Dunaújvárosból vagy, ha jársz Pesten vidd be Vik-hez...
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 12:40:28 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.10.27 kedd, 12:40:35 »

Hali!

Bocsika hogy megkérdezem de leprás vagyok vagy mi a franc van hogy ha vmi engem érdekel azt észre sem veszi senki?Huh?Huh?Huh?

Esetleg privátban megkeresheted GinJoy Tanácsadó Urat, ő helyi, talán tud adni megbízható szervízelérhetőséget.
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.10.27 kedd, 12:42:26 »

Ne húzd fel magad, nem vagy leprás, Én olvastam amit írtál, de okosat nem tudok "mondani" rá, hülyeséget, meg nem akarok.
AutoFortnál Vik-et kerested már ezzel?
Illetve nem tudom, hogy honnan írsz, ha nem Büdipest, akkor nem igazán tudok mit tanácsolni.

Köszöntem a reagálást, nem nem kerestem senkit mert nem is ismerek senkit igazán csak a Szendrét de ő meg UK-be van, és persze nem főistenvárosi vagyok csak egy tahófalvi (Dunaújváros)
Qrvára *** hogy nem lehet beszálni az autóba és egy tetves autóvollamosági  szerelő sem ért hozzá!!!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.10.27 kedd, 12:44:44 »

Köszöntem a reagálást, nem nem kerestem senkit mert nem is ismerek senkit igazán csak a Szendrét de ő meg UK-be van, és persze nem főistenvárosi vagyok csak egy tahófalvi (Dunaújváros)
Qrvára szfh hogy nem lehet beszálni az autóba és egy tetves autóvollamosági  szerelő sem ért hozzá!!!


Egyel előtted írta Tádé, hogy keresd meg GinJoy urat, hátha neki van valami istenkhirály szerelője.
Ha nem nyert akkor lehet Vik-hez fordulni. (hehe, ez jó: Ford-ulni.... hehe naggggyon jóóó...)
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.10.27 kedd, 12:47:13 »

Egyel előtted írta Tádé, hogy keresd meg GinJoy urat, hátha neki van valami istenkhirály szerelője.
Ha nem nyert akkor lehet Vik-hez fordulni. (hehe, ez jó: Ford-ulni.... hehe naggggyon jóóó...)
Köszi láttam de GinJoy-nak mk1 van aszem ami persze nem baj csak már itt a helyi parasztokon végigmentem.
Én meg fel-FORD-ulok az idegtől és nem hehehézek... Grin
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.10.27 kedd, 12:56:03 »

Hali!

Bocsika hogy megkérdezem de leprás vagyok vagy mi a franc van hogy ha vmi engem érdekel azt észre sem veszi senki?Huh?Huh?Huh?


Szerintem az egyik zárad a hibás. Keresd VIC-et. Ha kell a telefonszáma, írj nekem pü-t.
Mi a Szendrével jó cimborák vagyunk, így helyettesíthetem segítségügyben.
Szóval ha valahol elakadsz... úgy fordulj hozzám, mint ahogy hozzá fordulnál.
De a Vic is elég lesz neked.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.10.27 kedd, 13:01:48 »

Hali!

Bocsika hogy megkérdezem de leprás vagyok vagy mi a franc van hogy ha vmi engem érdekel azt észre sem veszi senki?Huh?Huh?Huh?

Tyí,ez kemény volt!Erőszakkal segítséget akarni...... Roll Eyes
Hasonlóan én sem fűzök kommentet olyanhoz,amiben nem tudok segíteni.Nem kaptál visszajelzést,de nem azt jelenti,hogy baj van veled,csak adott időben nincs nálad okosabb a fórumon!Ennyi.
Kívánom,hogy minél hamarabb és olcsóbban megjavuljon az autód! vigyor3 Wink wave
Vik a te embered.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.10.27 kedd, 13:10:03 »

Tyí,ez kemény volt!Erőszakkal segítséget akarni...... Roll Eyes
Hasonlóan én sem fűzök kommentet olyanhoz,amiben nem tudok segíteni.Nem kaptál visszajelzést,de nem azt jelenti,hogy baj van veled,csak adott időben nincs nálad okosabb a fórumon!Ennyi.
Kívánom,hogy minél hamarabb és olcsóbban megjavuljon az autód! vigyor3 Wink wave
Vik a te embered.
Köszöntem mindenkinek a sgítséget!!!
Nem erőszak hanem idegbaj, szfh ha csak kétajtós autód van (és az nem egy Ferrari hanem egy Mondeo) és azt hittem tegnap este óta csak látta már valaki a hozzászólásomat. Én már annak is örülök ha valaki azt mondja szfh lehet nekem! Grin
Ja három gyerek meg mi ketten a feleségemmel két ajton be az is egy oldalon, még jó hogy most Őszi szünet van, mert rajtunk röhögne mindenki az ovinál meg a sulinál ahogy ki be szálunk....
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 13:15:07 írta APRÓ » Naplózva
ftomi76
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.10.27 kedd, 13:32:20 »

Ha pest környéki vagy ,szedesd ki valakivel,hozd el hozzám,megpróbálom életrekelteni neked költségek nélkül.......! vigyor3 Wink wave

Wow ilyenre nem is számítottam, hogy valaki önként, és bérmentve ! Tenkjuh, már csak a szándék végett is !

Budapesti vagyok, azon belül XI. ker (otthon) és III. ker (meló) között ingázom nap mint nap.

Tegyük fel, hogy a motrot be lehet izzítani, de még mindig nem tudom a többi tölteléket honnan szerzem be...

Az egyik fórumozós kollega itt feljebb ajánlott már MK II-t, de nem tudom, az passzol-e... --> valaki?

Üdv, T.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.