Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 11:00:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
705
706
707
708
709
710
711
[
712
]
713
714
715
716
717
718
719
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772640 alkalommal)
AndyA
és 13 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35550 Dátum:
2019.07.27 szombat, 15:19:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.27 szombat, 15:07:27
Annó apum MK3-ján megpusztult a generátor Ausztria közepén. Ottani szervizben felraktak egy zsír új Hella-t. Azzal is indítás után azt produkálta, hogy alapjárat 500 körül pár másodpercre, töltésjelző lámpa ég. Aztán magára talált és voálá. Töltéssel nem volt probléma. Az ottani szerviz már kábelköteget meg valamelyik vezérlőt akarta cseréltetni (nem két forintért...)
Hazajött vele Ausztriából, itthoni márkaszerviz se tudta megmondani, hogy mi nem oké. Leszedve a generátort próbapadon minden jó volt. Kiment vele németbe, használta, sose semmi baja nem volt az indításkori furcsaságot leszámítva. Aztán mikor újra hazajött, cseréltük egy bontott gyári Visteonra és azonnal eltűnt a probléma. Vissza lett víve az osztrákokhoz, volt gyári bevizsgáláson, nem találtak semmit.
Azóta se tudjuk, hogy mi nem klappolt.
Gyári fesszabályzót már nem tudsz venni. A kertész utcában is azért nem újítanak már fel, mert a kínaival csak a baj van, gyárit nem tudnak venni. Amit árulnak gyári újként (vagy gyári felújítottként), az jó, olyan került az én Di-mre is annó.
Köszi, te jobban és pontosabban le tudtad írni, de pont ezt csinálja. Voltam ma bárdiba, hogy tudnak e rendelni vala fesz szabályzót ami jó vagy visteont. Azt mondta nem.
Egyből tudta a srác miről beszélek, mondta nem tud olyan generátort ajánlani ami tuti jó lesz bele, mert legutoljára is visszahoztak egy márkás generátort is, pont ilyen hiba miatt.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35551 Dátum:
2019.07.27 szombat, 15:24:37 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.07.27 szombat, 15:19:54
Köszi, te jobban és pontosabban le tudtad írni, de pont ezt csinálja. Voltam ma bárdiba, hogy tudnak e rendelni vala fesz szabályzót ami jó vagy visteont. Azt mondta nem.
Egyből tudta a srác miről beszélek, mondta nem tud olyan generátort ajánlani ami tuti jó lesz bele, mert legutoljára is visszahoztak egy márkás generátort is, pont ilyen hiba miatt.
Kertész utcaiakkal rakass bele egy újat, az jó lesz
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35552 Dátum:
2019.07.27 szombat, 16:00:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.27 szombat, 15:24:37
Kertész utcaiakkal rakass bele egy újat, az jó lesz
Nem fognak, mert csak kínait lehet kapni...azt pedig nem rakják bele, mert gond van vele.
A náluk történő felújítás során is visszarakják a hozott generátor szabályzóját....ez csak akkor probléma, ha azzal van/volt a baj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35553 Dátum:
2019.07.27 szombat, 16:07:48 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.27 szombat, 16:00:21
Nem fognak, mert csak kínait lehet kapni...azt pedig nem rakják bele, mert gond van vele.
A náluk történő felújítás során is visszarakják a hozott generátor szabályzóját....ez csak akkor probléma, ha azzal van/volt a baj.
Úgy értettem az újat, hogy komplett generátort.
(Tekintsünk el a gyári új vs gyári felújított vitától.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35554 Dátum:
2019.07.27 szombat, 16:10:25 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.27 szombat, 16:07:48
Úgy értettem az újat, hogy komplett generátort.
(Tekintsünk el a gyári új vs gyári felújított vitától.)
Mivel én csak leírva látom és a szabályzóról volt szó, így arra vonatkozhat, amit írtál. Hogy hogyan értetted, az nem látszik.
Az nem vita, tény. Az meg makacs dolog.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.27 szombat, 16:18:13 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35555 Dátum:
2019.07.27 szombat, 17:36:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.27 szombat, 15:24:37
Kertész utcaiakkal rakass bele egy újat, az jó lesz
Nincs a kertész utcában sem, komplett generátor sem amit 59-ért hirdetnek.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35556 Dátum:
2019.07.27 szombat, 21:14:07 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.07.27 szombat, 17:36:14
Nincs a kertész utcában sem, komplett generátor sem amit 59-ért hirdetnek.
Ahhh, akkor passzolom
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35557 Dátum:
2019.07.29 hétfő, 16:22:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.27 szombat, 15:24:37
Kertész utcaiakkal rakass bele egy újat, az jó lesz
Nem lesz jó. Leveszik a szabályzót a régi generátorról, azt teszik fel a felújítottra. Ezt az egy alkatrészt nem tudják cserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35558 Dátum:
2019.07.29 hétfő, 19:04:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.07.29 hétfő, 16:22:51
Nem lesz jó. Leveszik a szabályzót a régi generátorról, azt teszik fel a felújítottra. Ezt az egy alkatrészt nem tudják cserélni.
AndyA
Pont ezt mondták ők is. De most nekem egy új generátor van benne, szóljak a szerelőnek, hogy a régi fesz szabályzót tegye rá? Az úgy jó lenne csak letörte róla a pöcköt ami rögzíti a csatlakozót. Vagy vegyek egy bontottat de az meg lutri és ha hozzá nyúl a generátorhoz ugrott a garancia. Nincs olyan komplett utángyártott generátor ami új és tuti jó rakta a szabályzó?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
schmayer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35559 Dátum:
2019.08.04 vasárnap, 20:39:55 »
Idézetet írta: schmayer - 2019.07.18 csütörtök, 21:15:34
Akkor holnap ezzel kezdek. Köszönöm
Sziasztok!
2 hét elteltével végre sikerült visszarakni a felújított generátort. Hosszbordásszíj a helyén. Akkusarukat visszaraktam, meghúztam. Indítani próbáltam. Az önindító nem nyekken, viszont hallani lehet valami géppuska szerű hangot. Összes mutató kitér maxig aztán vissza, aztán csend. Tudtok segíteni?
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35560 Dátum:
2019.08.04 vasárnap, 21:08:47 »
Idézetet írta: schmayer - 2019.08.04 vasárnap, 20:39:55
Sziasztok!
2 hét elteltével végre sikerült visszarakni a felújított generátort. Hosszbordásszíj a helyén. Akkusarukat visszaraktam, meghúztam. Indítani próbáltam. Az önindító nem nyekken, viszont hallani lehet valami géppuska szerű hangot. Összes mutató kitér maxig aztán vissza, aztán csend. Tudtok segíteni?
Lemerült az akku vagy saru csatlakozási hiba....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35561 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 08:23:47 »
Egy kérdés a szakikhoz !
Mikor ráadom a gyújtást , minden lámpa égve marad ,kivéve az izzítás visszajelzőt. Ilyenkor nem indul be az autó. Kulcs ki-be 3-4 alkalommal , utána minden ok . Mi lehet a probléma ?
Köszönöm előre is. (TDCI)
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35562 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 08:53:48 »
Idézetet írta: synaptic - 2019.08.05 hétfő, 08:23:47
Egy kérdés a szakikhoz !
Mikor ráadom a gyújtást , minden lámpa égve marad ,kivéve az izzítás visszajelzőt. Ilyenkor nem indul be az autó. Kulcs ki-be 3-4 alkalommal , utána minden ok . Mi lehet a probléma ?
Köszönöm előre is. (TDCI)
az immo szarakszik valószínűen.diagolni lehetne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35563 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 09:03:04 »
Idézetet írta: alf® - 2019.08.05 hétfő, 08:53:48
az immo szarakszik valószínűen.diagolni lehetne.
Nem az órában marad "égve" a LED (immo visszajelzés) , hanem a műszercsoportban a lámpák.
Én így értelmeztem....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
schmayer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35564 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 19:10:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.04 vasárnap, 21:08:47
Lemerült az akku vagy saru csatlakozási hiba....
Ismét köszönöm a segítséget. Újra él a járgány.
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2574
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35565 Dátum:
2019.08.06 kedd, 07:54:46 »
Idézetet írta: schmayer - 2019.08.05 hétfő, 19:10:44
Ismét köszönöm a segítséget. Újra él a járgány.
Akku volt vagy kontakt hiba?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
schmayer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35566 Dátum:
2019.08.06 kedd, 09:13:56 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.06 kedd, 07:54:46
Akku volt vagy kontakt hiba?
11V-ra esett az aksi fesz 2 hét alatt.
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2574
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35567 Dátum:
2019.08.06 kedd, 09:46:01 »
Idézetet írta: schmayer - 2019.08.06 kedd, 09:13:56
11V-ra esett az aksi fesz 2 hét alatt.
Akkor akksi halt be vagy valami leszívta?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
schmayer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35568 Dátum:
2019.08.06 kedd, 09:51:40 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.06 kedd, 09:46:01
Akkor akksi halt be vagy valami leszívta?
Az aksi jó. Csak 2 hétig nem volt elindítva. A kocsit nyitottam, zártam, az ablakot használtam, mert szellőztettem. Tegnap felraktam tölteni, nap végén raktam vissza. Azóta minden Ok.
Naplózva
Mk3 2006 2.0 tdci
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35569 Dátum:
2019.08.07 szerda, 19:27:50 »
Sziasztok!
Lehet, nem a megfelelő topicba írom, de kellene egy kis support!
Mondeom-ban cseréltem óracsoportott mert volt egy olyan heppem, hogy szeretnék fogyasztásmérőt. Ez a rész működik is, de most jön az, hogy ez a műszerfal nem jelzi az ESP állapotát (Öntesztnél felkapcsolja a led-et, tehát nem ilyen gond van), gondolom meg kellene tanítani neki, hogy ő most egy ESP-vel szerelt járműben van. Ezt mivel lehetne elkövetni, valamint, a km-állást milyen eszközzel lehet a leg egyszerűbben beállítani az eredeti órájéra. Ebben tudnátok tanácsot adni?
Köszönöm előre is
üdv Karesz
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.07 szerda, 19:35:06 írta paky
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35570 Dátum:
2019.08.07 szerda, 20:25:38 »
Idézetet írta: paky - 2019.08.07 szerda, 19:27:50
Sziasztok!
Lehet, nem a megfelelő topicba írom, de kellene egy kis support!
Mondeom-ban cseréltem óracsoportott mert volt egy olyan heppem, hogy szeretnék fogyasztásmérőt. Ez a rész működik is, de most jön az, hogy ez a műszerfal nem jelzi az ESP állapotát (Öntesztnél felkapcsolja a led-et, tehát nem ilyen gond van), gondolom meg kellene tanítani neki, hogy ő most egy ESP-vel szerelt járműben van. Ezt mivel lehetne elkövetni, valamint, a km-állást milyen eszközzel lehet a leg egyszerűbben beállítani az eredeti órájéra. Ebben tudnátok tanácsot adni?
Köszönöm előre is
üdv Karesz
IDS...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
legyozo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35571 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 07:51:55 »
Tolatólámpám vacakol.
Miközben cseréltem a kapcsolót észrevettem, hogy a csatlakozó mozgatásakor érintkezési gondok vannak. Kerestem boltokban, de nem találtam. Nagy segítség lenne egy cikkszám, esetleg ötlet forrásra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35572 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 07:54:50 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.08.08 csütörtök, 07:51:55
Tolatólámpám vacakol.
Miközben cseréltem a kapcsolót észrevettem, hogy a csatlakozó mozgatásakor érintkezési gondok vannak. Kerestem boltokban, de nem találtam. Nagy segítség lenne egy cikkszám, esetleg ötlet forrásra.
https://ford.7zap.com/hu/car/99/no/3/1512/15111/65533/
Innen már megtalálod egyedül is...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35573 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 08:01:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.08 csütörtök, 07:54:50
https://ford.7zap.com/hu/car/99/no/3/1512/15111/65533/
Innen már megtalálod egyedül is...?
AndyA
Lehet, hogy négy szemmel sem látok, de a csatlakozót nem látom...
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2574
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35574 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 08:28:39 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.08.08 csütörtök, 08:01:37
Lehet, hogy négy szemmel sem látok, de a csatlakozót nem látom...
Szia!
A 2-es rajtszámú versenyzőt írja tolatólámpa kapcsolónak...
Ja... csatlakozóóó... Azt nem látni külön.
Most a kapcsolón levő csatlakozóra gondolsz vagy a kábelen levőre?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.08 csütörtök, 08:32:13 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35575 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 08:39:21 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.08.08 csütörtök, 08:01:37
Lehet, hogy négy szemmel sem látok, de a csatlakozót nem látom...
A csatlakozót magát szerintem nem fogod külön megtalálni semmilyen Fordos katalógusban. Húzd le, kontakt spray, stb. Ha szerencséd van, megoldja. Ha nem, akkor bontó és próbálj szerezni egy darab kábelt a csatlakozóval, aztán forrasztóra fel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
legyozo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35576 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 09:27:13 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.08.08 csütörtök, 08:28:39
Szia!
A 2-es rajtszámú versenyzőt írja tolatólámpa kapcsolónak...
Ja... csatlakozóóó... Azt nem látni külön.
Most a kapcsolón levő csatlakozóra gondolsz vagy a kábelen levőre?
A váltókacsolóra való csati kell, ami a kábelvégen lóg.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35577 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 09:28:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.08.08 csütörtök, 08:39:21
A csatlakozót magát szerintem nem fogod külön megtalálni semmilyen Fordos katalógusban. Húzd le, kontakt spray, stb. Ha szerencséd van, megoldja. Ha nem, akkor bontó és próbálj szerezni egy darab kábelt a csatlakozóval, aztán forrasztóra fel.
Bontó lesz, de előtte levágom és megpróbálom kibontani, hát megoldható.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35578 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 16:11:19 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.07.29 hétfő, 19:04:00
Pont ezt mondták ők is. De most nekem egy új generátor van benne, szóljak a szerelőnek, hogy a régi fesz szabályzót tegye rá? Az úgy jó lenne csak letörte róla a pöcköt ami rögzíti a csatlakozót. Vagy vegyek egy bontottat de az meg lutri és ha hozzá nyúl a generátorhoz ugrott a garancia. Nincs olyan komplett utángyártott generátor ami új és tuti jó rakta a szabályzó?
Ma vettem mégegy generátort, dri márka , gyári felújított generátor.
Talán jobb lett az indítás közbeni /utáni alapjáratom (de lehet ez is csak placebo), de nem a tuti, nem olyan mint előtte volt a gyári val!
Mitől lehet még, hogy ilyen furcsa dolgot produkál a gép?
Porlasztó? Sw frissítés? Izzítógyertya okozhat ilyet? Régebben (talán mikor hűvösebb volt az idő) 12v alá csökkent a feszültség, most pedig csak 12.4-12.6-ig csökken a feszültség!... Mit tegyek vele még?
Köszönöm
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35579 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 19:03:38 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.08.08 csütörtök, 16:11:19
Ma vettem mégegy generátort, dri márka , gyári felújított generátor.
Talán jobb lett az indítás közbeni /utáni alapjáratom (de lehet ez is csak placebo), de nem a tuti, nem olyan mint előtte volt a gyári val!
Mitől lehet még, hogy ilyen furcsa dolgot produkál a gép?
Porlasztó? Sw frissítés? Izzítógyertya okozhat ilyet? Régebben (talán mikor hűvösebb volt az idő) 12v alá csökkent a feszültség, most pedig csak 12.4-12.6-ig csökken a feszültség!... Mit tegyek vele még?
Köszönöm
Mikor csökken erre az értékre?
Honnan?
Ez nem is töltőfeszültség még.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35580 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 21:30:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.08 csütörtök, 19:03:38
Mikor csökken erre az értékre?
Honnan?
Ez nem is töltőfeszültség még.
Akkor csökken erre, amikor raadom a gyújtást.
Hidegebb időben jobban csökkent, bár gondolom az Izzito ugyanannyit vesz fel? 12.8-koruli mondjuk alap helyzetben.
A régi generátorral beindulas után egyből beallt 14.4-re. Nem csökkent nem változott szinte soha ez az érték, hidegebb időben volt 14.5 vagy 14.6.
Most beindul és amíg nem éri el a 13.5-öt addig dadog 500rpm,mikor eleri ezt, akkor megemeli a fordulatot és beall normál helyzetbe. Kb 1volt-tal emeli a töltést másodpercenkent, mikor már beindult. Két generátorban is rossz lenne a fesz szabályzó vagy máshol van a baj?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35581 Dátum:
2019.08.08 csütörtök, 22:12:36 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.08.08 csütörtök, 21:30:09
Akkor csökken erre, amikor raadom a gyújtást.
Hidegebb időben jobban csökkent, bár gondolom az Izzito ugyanannyit vesz fel? 12.8-koruli mondjuk alap helyzetben.
A régi generátorral beindulas után egyből beallt 14.4-re. Nem csökkent nem változott szinte soha ez az érték, hidegebb időben volt 14.5 vagy 14.6.
Most beindul és amíg nem éri el a 13.5-öt addig dadog 500rpm,mikor eleri ezt, akkor megemeli a fordulatot és beall normál helyzetbe. Kb 1volt-tal emeli a töltést másodpercenkent, mikor már beindult. Két generátorban is rossz lenne a fesz szabályzó vagy máshol van a baj?
A 12.8 V nyugalmi akku feszültség túltöltött akku vagy mérési hiba.
Az elméleti teljesen feltöltött (és tökéletesen jó, új állapotú) akku nyugalmi feszültsége 12.78V elméletileg. Autón kívül mérve, beszerelve sosem lesz mérhetően ennyi.
Nézzük a generátort.
Már nem emlékszem minden előzményre, de cserélgeted össze-vissza a generátorokat.....esetleg a kábelezést/generátor bekötés vezetékeit átnézted, ellenőrizted?
Már csak azért, mert a 13.5V vészüzemi töltés, nem a PCM által kivezérelt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35582 Dátum:
2019.08.09 péntek, 07:11:16 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.08 csütörtök, 22:12:36
A 12.8 V nyugalmi akku feszültség túltöltött akku vagy mérési hiba.
Az elméleti teljesen feltöltött (és tökéletesen jó, új állapotú) akku nyugalmi feszültsége 12.78V elméletileg. Autón kívül mérve, beszerelve sosem lesz mérhetően ennyi.
Nézzük a generátort.
Már nem emlékszem minden előzményre, de cserélgeted össze-vissza a generátorokat.....esetleg a kábelezést/generátor bekötés vezetékeit átnézted, ellenőrizted?
Már csak azért, mert a 13.5V vészüzemi töltés, nem a PCM által kivezérelt.
Már nem 13.5-tel tölt. Volt egy idő, mikor ennyivel veszuzemben töltött, mert a szerelő letörte a csatlakozó műanyag pöckét, vettem bontobol másik csatlakozót, amit raforrasztottak a kábelkotegre, a vész töltés megszünt.
Lemérte a töltést a generátoron meg az akksi is azt mondta 14.39-et mért. Bár ezt nem láttam de gondolom így volt.
Hol nézzem a kábelezést, bekötést?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35583 Dátum:
2019.08.09 péntek, 08:11:45 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.08.09 péntek, 07:11:16
Már nem 13.5-tel tölt. Volt egy idő, mikor ennyivel veszuzemben töltött, mert a szerelő letörte a csatlakozó műanyag pöckét, vettem bontobol másik csatlakozót, amit raforrasztottak a kábelkotegre, a vész töltés megszünt.
Lemérte a töltést a generátoron meg az akksi is azt mondta 14.39-et mért. Bár ezt nem láttam de gondolom így volt.
Hol nézzem a kábelezést, bekötést?
Egyszerű, ellenőrizd a szerelő elmondását.
Szerintem kicsit össze-vissza írsz.... Most ennyit tölt vagy nem ennyit?
Ezt írtad, amire válaszoltam.
"Most beindul és amíg nem éri el a 13.5-öt addig dadog 500rpm,mikor eleri ezt, akkor megemeli a fordulatot és beall normál helyzetbe."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35584 Dátum:
2019.08.09 péntek, 08:30:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.09 péntek, 08:11:45
Egyszerű, ellenőrizd a szerelő elmondását.
Szerintem kicsit össze-vissza írsz.... Most ennyit tölt vagy nem ennyit?
Ezt írtad, amire válaszoltam.
"Most beindul és amíg nem éri el a 13.5-öt addig dadog 500rpm,mikor eleri ezt, akkor megemeli a fordulatot és beall normál helyzetbe."
Kell pár másodperc indulás után, amíg beáll a töltés, rátalál a PCM is a megfelelő szabályzásra stb., míg minden összeáll.
De az, hogy mondjuk 12,4V ezalatt a mérhető fesz, az nem ok arra, hogy dadogjon a motor vagy bármi ne működjön normálisan. Simán csak az akkuval (rendesen feltöltve) is el kell induljon az autó és normálisan kell járjon a motor, ahhoz nem kell 14,4V. Itt lesz szerintem valami más B+ is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35585 Dátum:
2019.08.09 péntek, 08:36:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.09 péntek, 08:30:09
Kell pár másodperc indulás után, amíg beáll a töltés, rátalál a PCM is a megfelelő szabályzásra stb., míg minden összeáll.
De az, hogy mondjuk 12,4V ezalatt a mérhető fesz, az nem ok arra, hogy dadogjon a motor vagy bármi ne működjön normálisan. Simán csak az akkuval (rendesen feltöltve) is el kell induljon az autó és normálisan kell járjon a motor, ahhoz nem kell 14,4V. Itt lesz szerintem valami más B+ is.
AndyA
Ha jól emlékszem még az elején azzal kezdtem, hogy le kell kötni a generátort és úgy indítani.
Egyből kiderült volna, hogy van-e köze a generátornak a jelenséghez...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35586 Dátum:
2019.08.09 péntek, 09:25:41 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.09 péntek, 08:36:43
Ha jól emlékszem még az elején azzal kezdtem, hogy le kell kötni a generátort és úgy indítani.
Egyből kiderült volna, hogy van-e köze a generátornak a jelenséghez...
Valóban, ez nem lett így megnezve.
Nem tudom akkor érthetően leirni, amit tapasztalok.
Mit kössek le a generátorról? Ugye a csati megy rá, meg egy másik vezeték. Ezt a vastagabb vezetéket szedjem le?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35587 Dátum:
2019.08.09 péntek, 09:32:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.09 péntek, 08:30:09
Kell pár másodperc indulás után, amíg beáll a töltés, rátalál a PCM is a megfelelő szabályzásra stb., míg minden összeáll.
De az, hogy mondjuk 12,4V ezalatt a mérhető fesz, az nem ok arra, hogy dadogjon a motor vagy bármi ne működjön normálisan. Simán csak az akkuval (rendesen feltöltve) is el kell induljon az autó és normálisan kell járjon a motor, ahhoz nem kell 14,4V. Itt lesz szerintem valami más B+ is.
AndyA
Mivel a második generátorral is ugyanaz a helyzet, én is gyanítom, hogy lesz valami más is még. De mi lehet esetleg?
Generátor szíj és a teljes szíj kör cserélve lett és utána kezdődött, hogy veszuzembe töltött a letört csatlakozó miatt.
Esetleg maradhatott benne valami hibakod amit kellene törölni? Vagy esetleg pont akkor ment tönkre az injector és azért csinálja? De mondjuk hidegen és melegen is dadog.
Amit még nagyon nem értek, hogy amikor mondjuk a világítás fel van kapcsolva inditasnal akkor 2x annyi idő mire helyre áll az alapjárat!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35588 Dátum:
2019.08.09 péntek, 09:49:03 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.08.09 péntek, 09:25:41
Valóban, ez nem lett így megnezve.
Nem tudom akkor érthetően leirni, amit tapasztalok.
Mit kössek le a generátorról? Ugye a csati megy rá, meg egy másik vezeték. Ezt a vastagabb vezetéket szedjem le?
A vastag pirosat, ami a "+" akkusarura megy, igen.
De ha leakasztod a generátorszíjat, az is jó. Ügyej rá, hogy a főtengely szíjtárcsa el ne kaphassa a lógó szíjat. (És ne próbálj klímázni se a próba alatt.
).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35589 Dátum:
2019.08.09 péntek, 09:58:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.09 péntek, 09:49:03
A vastag pirosat, ami a "+" akkusarura megy, igen.
De ha leakasztod a generátorszíjat, az is jó. Ügyej rá, hogy a főtengely szíjtárcsa el ne kaphassa a lógó szíjat. (És ne próbálj klímázni se a próba alatt.
).
AndyA
Nem, az nem jó!
Azzal nincs lekötve a generátor az elektromos hálózatról!
Valamint a mechanikus terhelés is változik és macerás is....
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.09 péntek, 10:01:51 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35590 Dátum:
2019.08.09 péntek, 10:00:31 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.08.09 péntek, 09:25:41
Valóban, ez nem lett így megnezve.
Nem tudom akkor érthetően leirni, amit tapasztalok.
Mit kössek le a generátorról? Ugye a csati megy rá, meg egy másik vezeték. Ezt a vastagabb vezetéket szedjem le?
Le kell kötni a generátort az elektromos hálózatról.
Magyarul az elektromos vezetékeket le kell csatlakoztatni a generátorról....
Valamint az 500-azás alatt nézni kellene a rail nyomás alakulását.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.09 péntek, 10:04:15 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35591 Dátum:
2019.08.09 péntek, 10:03:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.09 péntek, 09:58:22
Nem, az nem jó!
Azzal nincs lekötve a generátor az elektromos hálózatról!
Valamint a mechanikus terhelés is változik és macerás is....
Ez mondjuk igaz.
A kábelt lekötni amúgy is egyszerűbb, mint a szíjat lepattintani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35592 Dátum:
2019.08.09 péntek, 10:05:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.09 péntek, 10:03:30
Ez mondjuk igaz.
A kábelt lekötni amúgy is egyszerűbb, mint a szíjat lepattintani.
AndyA
Hááát...... a szíjat levágni könnyebb!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35593 Dátum:
2019.08.09 péntek, 11:32:45 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.09 péntek, 10:00:31
Le kell kötni a generátort az elektromos hálózatról.
Magyarul az elektromos vezetékeket le kell csatlakoztatni a generátorról....
Valamint az 500-azás alatt nézni kellene a rail nyomás alakulását.
Köszönöm, ezt ma tesztelem.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35594 Dátum:
2019.08.09 péntek, 12:22:23 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.09 péntek, 10:05:31
Hááát...... a szíjat levágni könnyebb!
Na persze. Azt visszatenni nehezebb egy kicsit utána.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35595 Dátum:
2019.08.09 péntek, 12:33:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.09 péntek, 12:22:23
Na persze. Azt visszatenni nehezebb egy kicsit utána.
AndyA
A levágottat minek visszatenni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35596 Dátum:
2019.08.09 péntek, 12:44:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.09 péntek, 12:33:12
A levágottat minek visszatenni?
Azt még nehezebb, de egy újat sem egyszerű.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35597 Dátum:
2019.08.09 péntek, 13:15:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.08.09 péntek, 12:44:36
Azt még nehezebb, de egy újat sem egyszerű.
AndyA
Tudtok valakit aki egyébként hozzáértő és akár ma este megtudna nekem nézni, csinálni a lenti dolgokat?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35598 Dátum:
2019.08.09 péntek, 13:18:22 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.08.09 péntek, 13:15:27
Tudtok valakit aki egyébként hozzáértő és akár ma este megtudna nekem nézni, csinálni a lenti dolgokat?
augusztus van, ilyenkor bezár minden, ráadásul péntek, szóval abban biztos vagyok, hogy ilyet senki nem fog találni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35599 Dátum:
2019.08.10 szombat, 18:34:00 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.08.09 péntek, 13:18:22
augusztus van, ilyenkor bezár minden, ráadásul péntek, szóval abban biztos vagyok, hogy ilyet senki nem fog találni...
Ma is munkanap van, még ha ez számodra nem is teljesen nyilvánvaló...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
705
706
707
708
709
710
711
[
712
]
713
714
715
716
717
718
719
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ