Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 11:12:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
533
534
535
536
537
538
539
[
540
]
541
542
543
544
545
546
547
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772754 alkalommal)
AndyA
és 9 vendég van a témában
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26950 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 10:20:19 »
Sziasztok!
Valaki tudna nekem küldeni egy rajzot esetleg, hogy a 2002-es MK3 as facelift elötti Sedan 130 Lovas mondiban, hol található valami.....klímához a nyomáskapcsoló( vagy érzékelő) nem tudom pontosan..
Azt mondták ezért nem kapcsol be a klímám... és jó lenne tudni hol található az a ketyere..
Előre is köszi..
Üdv.:
Nino
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26951 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 17:59:07 »
Idézetet írta: NPeter - 2015.06.10 szerda, 18:46:42
Sziasztok!
Bocsi, hogy megint csak kérdezek. :-)
Az történt, hogy idén nem hűtött a klíma így hívtam ma egy klímást. Megnézte, mondta, hogy kevés a nyomás, után kell tölteni, megnézte, hogy nem tűnik úgy, hogy eresztene, így fel is töltötte. Utána megnéztük, még mindig nem hűtött. Megállapította, hogy a relé adta meg magát, kicserélte a sajátjára, ekkor már simán ment, jéghideget fújt. Utána vissza az enyém, megint nem hűt. Mondta, hogy relét kellene cserélni, de ehhez ő nem ért, ehhez autóvillanyossági kell. Aztán még próbából kicserélte a relét egy másikkal, akkor megint nem hűtött, majd amikor visszatette a sajátját akkor újra hűtött. Eztán visszatette az enyémet és elment. Mikor hazaértem gondoltam, hogy ilyen nincs, így kikaptam az A/C relét és betettem a helyére egy másikat, asszem a dudáét. Próba, nem hűt. De akkor miért működött az övével? Valójában nem annyira hiszek neki, mert nagyon ajánlgatott egy autóelektromos ismerősét és ezzel a relés szituval együtt ez nekem nagyon fura. Mivel jobb az a relé ami nála volt, mint egy másik működő az én autómból? Ilyenkor mit érdemes tenni? Gondolom új relét ne vegyek, mert minek...
Köszönöm szépen!
Üdv!
Péter
Le kéne tesztelni az elvileg rossz relét, hogy átvezet-e rendesen, ha a tekercsére 12V-ot teszel. Lehet valami összeragadt relét nyomott be ami folyton zár
Idézetet írta: nino666 - 2015.06.11 csütörtök, 10:20:19
Sziasztok!
Valaki tudna nekem küldeni egy rajzot esetleg, hogy a 2002-es MK3 as facelift elötti Sedan 130 Lovas mondiban, hol található valami.....klímához a nyomáskapcsoló( vagy érzékelő) nem tudom pontosan..
Azt mondták ezért nem kapcsol be a klímám... és jó lenne tudni hol található az a ketyere..
Előre is köszi..
Üdv.:
Nino
Az egyik a motortérben menetirány szerint jobb oldalon a klímacsőből áll ki (magas oldali), a másik a jobb első kerék előtt a szárítószűrőből áll ki (alacsony oldali).
Naplózva
NPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26952 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 19:27:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.06.11 csütörtök, 17:59:07
Le kéne tesztelni az elvileg rossz relét, hogy átvezet-e rendesen, ha a tekercsére 12V-ot teszel. Lehet valami összeragadt relét nyomott be ami folyton zár
Köszönöm a választ! Akkor megerősítettél a gyanúmban.
Ha jó a relé akkor keresek valami szakit. Nem tudtok valami megbízható emberkét Százhalombatta - Budapest környéken aki gyorsan is dolgozik? Jövő hét szombaton esküvőnk lesz, addigra nagyon szeretném, ha jó lenne.
Naplózva
Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
NPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26953 Dátum:
2015.06.13 szombat, 18:07:59 »
Idézetet írta: NPeter - 2015.06.11 csütörtök, 19:27:59
Köszönöm a választ! Akkor megerősítettél a gyanúmban.
Ha jó a relé akkor keresek valami szakit. Nem tudtok valami megbízható emberkét Százhalombatta - Budapest környéken aki gyorsan is dolgozik? Jövő hét szombaton esküvőnk lesz, addigra nagyon szeretném, ha jó lenne.
A relének sajnos semmi baja, rákötöttem 9 voltot, átkapcsolt és vezetett is. (Milyen hasznos, ha az embernek van itthon próbapanele, madzagja, ellenállása meg ledje
). Szóval most keresek valami szakit aki meg tudja nekem nézni, miért nem ad a kocsi a relének kapcsolójelet. Ehhez már kevés vagyok, meg az időm is az.
Naplózva
Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
NPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26954 Dátum:
2015.06.13 szombat, 20:14:52 »
Nyitottam rá egy szakembert keresek topicot, hátha valaki ráér a jövő héten akinek megvan hozzá mindene, hogy megoldja nekem.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21140.0
Naplózva
Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26955 Dátum:
2015.06.13 szombat, 21:05:07 »
Sziasztok!
Abban kérnék segítséget, hogy 2001-es évjárató 2.0 benzines mondeo öninditójába milyen bronzkefe kell.
A boltban azt mondták nézzem meg a számát a motornak. Aláfeküdtem de nincs rajta semmi írás.
Előre is köszi
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26956 Dátum:
2015.06.13 szombat, 22:36:03 »
Én is belépek a klímás kérdéskörbe.
Ma cseréltem a pollenszűrőt, és kitisztítottam a klímát.
Nagy meglepetésemre csak a nagy ventit kapcsolgatja kb 15-20 mp-re, és ezt kb 20-30 mp szünetekkel teszi. Amikor lekapcsol legnagyobb fokozatból a venti, néztem,hogy esetleg alacsonyabb fordulaton pörög-e tovább, de kb 8-10mp alatt lepörgeti magát és megáll teljesen. Kérdésem, h mennyire normális dolog ez? Anno Vik levágta a hűtőventi csatimat, mert össze volt égve, és megcsinálta normál vastag csúszósaruval. Ha kikapcsoltam a klímát, csak simán ECO módban ment a belső hőmérsékletszabályzás, akkor nem kapcsolgatott a külső ventim.
Másik kérdés, mikor bekapcsol a venti, a klímától, vagy annak a környékéről enyhe büdös, alig érezhető égett szag, és nagyon minimálisan alig látható füst gomolygott ki a hosszbordásszíj, a görgők, a klíma és a generátor között.
ahogy abbahagyta a venti, nem lehetett érezni és látni sem semmit. Kérdés, ez mi a tök?
Ha nem volt bekapcsolva a klíma, nem csinálta.
még annyi, h amikor bekapcsol a nagy venti, iszonyatosan meghúzza a feszt lefele. Rendesen ránt egyet az autón. Külső-belső fényeken is észrevehető. Ezért rámértem multival. Az autó bekapcsolt lámpával, klímával 14.37-14.38V tölt egyenletesen, folyamatosan. Ahogy bekapcsol a venti, ez az érték leesik 12.34-12.36V-ra, de innen egyből fel is megy 12.56-12.57V-ra addig, amíg a venti megy. Ahogy kikapcsol a venti, szépen megy vissza normál ~14.4V-ra. Ez mi?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26957 Dátum:
2015.06.13 szombat, 22:44:34 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.06.13 szombat, 22:36:03
Én is belépek a klímás kérdéskörbe.
Ma cseréltem a pollenszűrőt, és kitisztítottam a klímát.
Nagy meglepetésemre csak a nagy ventit kapcsolgatja kb 15-20 mp-re, és ezt kb 20-30 mp szünetekkel teszi. Amikor lekapcsol legnagyobb fokozatból a venti, néztem,hogy esetleg alacsonyabb fordulaton pörög-e tovább, de kb 8-10mp alatt lepörgeti magát és megáll teljesen. Kérdésem, h mennyire normális dolog ez? Anno Vik levágta a hűtőventi csatimat, mert össze volt égve, és megcsinálta normál vastag csúszósaruval. Ha kikapcsoltam a klímát, csak simán ECO módban ment a belső hőmérsékletszabályzás, akkor nem kapcsolgatott a külső ventim.
Másik kérdés, mikor bekapcsol a venti, a klímától, vagy annak a környékéről enyhe büdös, alig érezhető égett szag, és nagyon minimálisan alig látható füst gomolygott ki a hosszbordásszíj, a görgők, a klíma és a generátor között.
ahogy abbahagyta a venti, nem lehetett érezni és látni sem semmit. Kérdés, ez mi a tök?
Ha nem volt bekapcsolva a klíma, nem csinálta.
még annyi, h amikor bekapcsol a nagy venti, iszonyatosan meghúzza a feszt lefele. Rendesen ránt egyet az autón. Külső-belső fényeken is észrevehető. Ezért rámértem multival. Az autó bekapcsolt lámpával, klímával 14.37-14.38V tölt egyenletesen, folyamatosan. Ahogy bekapcsol a venti, ez az érték leesik 12.34-12.36V-ra, de innen egyből fel is megy 12.56-12.57V-ra addig, amíg a venti megy. Ahogy kikapcsol a venti, szépen megy vissza normál ~14.4V-ra. Ez mi?
ECO módban a klíma nem megy, azaz a ventit se kapcsolgathatja emiatt. Ez ok.
A füst és égett szag nagyon nem ok. A klíma kompresszor és ventinél a generátor elég nagy plusz terhelés, emiatt gondolom ha rossz a feszítő, akkor csúszhat a szíj. (Még főtengely szíjtárcsától jöhetne füst meg szag, de ha onnan az jön, akkor már sztem teljesen elszállt és töltésed sem lenne.)
Hogy mikor-melyik venti kapcsol, azt nem nézegettem még soha, illetve a feszültségeket sem eközben
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26958 Dátum:
2015.06.13 szombat, 22:51:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.13 szombat, 22:44:34
ECO módban a klíma nem megy, azaz a ventit se kapcsolgathatja emiatt. Ez ok.
A füst és égett szag nagyon nem ok. A klíma kompresszor és ventinél a generátor elég nagy plusz terhelés, emiatt gondolom ha rossz a feszítő, akkor csúszhat a szíj. (Még főtengely szíjtárcsától jöhetne füst meg szag, de ha onnan az jön, akkor már sztem teljesen elszállt és töltésed sem lenne.)
Hogy mikor-melyik venti kapcsol, azt nem nézegettem még soha, illetve a feszültségeket sem eközben
MIvel elég sokat nyüstőltem, meg volt vagy 34°C, így simán ECO módban is be kellene kapcsolnia, nem? Rendben, hogy ritkábban, de be kellene. Ami zavar, hogy csak a nagy venti kapcsolgat.
Feszültségesésre remélem megmondja vki a tutit.
Ha megcsúszik a szíj, azt látom és hallom is, nem?
Nem csak a venti bekapcsolás pillanatában csinálta a füstös és szagot, hanem amíg ment a venti, végig.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26959 Dátum:
2015.06.13 szombat, 22:58:15 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.06.13 szombat, 22:51:05
MIvel elég sokat nyüstőltem, meg volt vagy 34°C, így simán ECO módban is be kellene kapcsolnia, nem? Rendben, hogy ritkábban, de be kellene. Ami zavar, hogy csak a nagy venti kapcsolgat.
Feszültségesésre remélem megmondja vki a tutit.
Ha megcsúszik a szíj, azt látom és hallom is, nem?
Nem csak a venti bekapcsolás pillanatában csinálta a füstös és szagot, hanem amíg ment a venti, végig.
ECO mód = "fűtök ha kell vagy csak befújom a kinti levegő". Én így tudom. (Aztán lehet, hogy rosszul
)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26960 Dátum:
2015.06.13 szombat, 23:03:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.13 szombat, 22:58:15
ECO mód = "fűtök ha kell vagy csak befújom a kinti levegő". Én így tudom. (Aztán lehet, hogy rosszul
)
de ECO módban is van hűtés. Akkor azt vhogy meg kell oldania, nem? Pl ma 34°C volt kint. Brámilyen tartomyányra állítom, akkor hidegebbet kell fújnia,mint a külső hőmérséklet. Hiszen a max hőmérsékletbeállítás 28°C. Na de mind1 is, nem ez a lényeg, hanem hogy miért csak a legnagyobb fokozaton kapcsol be a venzi, miért esik ekkorát a fesz, és miért füstöl?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26961 Dátum:
2015.06.13 szombat, 23:25:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.06.13 szombat, 23:03:19
de ECO módban is van hűtés. Akkor azt vhogy meg kell oldania, nem? Pl ma 34°C volt kint. Brámilyen tartomyányra állítom, akkor hidegebbet kell fújnia,mint a külső hőmérséklet. Hiszen a max hőmérsékletbeállítás 28°C. Na de mind1 is, nem ez a lényeg, hanem hogy miért csak a legnagyobb fokozaton kapcsol be a venzi, miért esik ekkorát a fesz, és
miért füstöl?
Me' dííííízel
(Sajna szakmailag többet nem tudok hozzátenni a dolgokhoz, úgyhogy majd az okosabbak jönnek aztán megmondják a tutit
)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26962 Dátum:
2015.06.14 vasárnap, 00:01:04 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.13 szombat, 23:25:47
Me' dííííízel
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.13 szombat, 23:25:47
(Sajna szakmailag többet nem tudok hozzátenni a dolgokhoz, úgyhogy majd az okosabbak jönnek aztán megmondják a tutit
)
ok,renélem vki tudja majd a tutit.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26963 Dátum:
2015.06.14 vasárnap, 07:13:59 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.06.13 szombat, 22:36:03
Én is belépek a klímás kérdéskörbe.
Ma cseréltem a pollenszűrőt, és kitisztítottam a klímát.
Nagy meglepetésemre csak a nagy ventit kapcsolgatja kb 15-20 mp-re, és ezt kb 20-30 mp szünetekkel teszi. Amikor lekapcsol legnagyobb fokozatból a venti, néztem,hogy esetleg alacsonyabb fordulaton pörög-e tovább, de kb 8-10mp alatt lepörgeti magát és megáll teljesen. Kérdésem, h mennyire normális dolog ez? Anno Vik levágta a hűtőventi csatimat, mert össze volt égve, és megcsinálta normál vastag csúszósaruval. Ha kikapcsoltam a klímát, csak simán ECO módban ment a belső hőmérsékletszabályzás, akkor nem kapcsolgatott a külső ventim.
Másik kérdés, mikor bekapcsol a venti, a klímától, vagy annak a környékéről enyhe büdös, alig érezhető égett szag, és nagyon minimálisan alig látható füst gomolygott ki a hosszbordásszíj, a görgők, a klíma és a generátor között.
ahogy abbahagyta a venti, nem lehetett érezni és látni sem semmit. Kérdés, ez mi a tök?
Ha nem volt bekapcsolva a klíma, nem csinálta.
még annyi, h amikor bekapcsol a nagy venti, iszonyatosan meghúzza a feszt lefele. Rendesen ránt egyet az autón. Külső-belső fényeken is észrevehető. Ezért rámértem multival. Az autó bekapcsolt lámpával, klímával 14.37-14.38V tölt egyenletesen, folyamatosan. Ahogy bekapcsol a venti, ez az érték leesik 12.34-12.36V-ra, de innen egyből fel is megy 12.56-12.57V-ra addig, amíg a venti megy. Ahogy kikapcsol a venti, szépen megy vissza normál ~14.4V-ra. Ez mi?
Szia Peti!
Össze van égve (el van égve) a hűtőventillátor előtétellenállás,és azért megy max. fordulaton.
Kb. két hete cseréltem ki én is,mert ugyan így jártam.
18 ezer pár száz forint a cromaxnál a gyári Ford + ki kell venni a hűtőventillátort a cseréhez.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.14 vasárnap, 07:17:38 írta attila82
»
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26964 Dátum:
2015.06.14 vasárnap, 10:31:08 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.06.13 szombat, 23:03:19
de ECO módban is van hűtés. Akkor azt vhogy meg kell oldania, nem? Pl ma 34°C volt kint. Brámilyen tartomyányra állítom, akkor hidegebbet kell fújnia,mint a külső hőmérséklet. Hiszen a max hőmérsékletbeállítás 28°C. Na de mind1 is, nem ez a lényeg, hanem hogy miért csak a legnagyobb fokozaton kapcsol be a venzi, miért esik ekkorát a fesz, és miért füstöl?
eco-ban nincs klíma kompresszor,csak friss levegő.
a fesz esés normális.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26965 Dátum:
2015.06.14 vasárnap, 19:22:53 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.14 vasárnap, 10:31:08
eco-ban nincs klíma kompresszor,csak friss levegő.
a fesz esés normális.
Atival, Zsoltival konzultáltam, kicseréltem az ellenállást. Volt nálam egy bontott, sajna nem lett jó vele. Uúgy csak a legnagyobb fokozat kapcsol be folyamatosan.
Készítettem a cseréről egy leírást, majd átdobom Zsoltinak, h tegye fel a FAQba.
Egyébként itt megint elküldtem melegebb éghajlatra a Ford mérnökeit. 2db khurva csavar miatt szét kell bontani az autó fél elejét, mivel azt a 2 csavart belülről tekerték bele...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26966 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 16:18:59 »
Sziasztok
Milyen műszerrel lehet kommunikálni legjobban egy mondeoval ami még megfizethető áron van?
Üdv Balázs
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26967 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 16:45:27 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.06.15 hétfő, 16:18:59
Sziasztok
Milyen műszerrel lehet kommunikálni legjobban egy mondeoval ami még megfizethető áron van?
Üdv Balázs
Ha az ár a fontos ELM 327. OBD II
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26968 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 16:46:20 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.06.15 hétfő, 16:18:59
Sziasztok
Milyen műszerrel lehet kommunikálni legjobban egy mondeoval ami még megfizethető áron van?
Üdv Balázs
Mit akarsz csinálni? Hibakód olvasásra, alap "diag" adatok nézegetésére egy 2000 ft-os ELM327 adapter is jó (plusz laptopon Forscan progi).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26969 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 17:09:43 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.15 hétfő, 16:46:20
Mit akarsz csinálni? Hibakód olvasásra, alap "diag" adatok nézegetésére egy 2000 ft-os ELM327 adapter is jó (plusz laptopon Forscan progi).
Van egy DS150 gépem, de az még mindig nem tud pl. komfortelektronikát programozni. Van elektronikai hibám és már meguntam a szerelő után mászkálást úgyhogy az ablakon kidobott pénzt inkább normális dolgokra költöm és majd én megcsinálom
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26970 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 20:53:54 »
Sziasztok!
Mióta megvettem az autóm, vacakol a távirányító a kulcson. Többször kellett megnyomni a gombot(kat), hogy működjön. Elemcsere után pár napig egész jó volt, de most megint szarakszik. Előfordul olyan is, hogy bezárásra nyomok és rögtön reteszel is. Van erre a problémára tartós és jó megoldás?
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26971 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 20:58:36 »
Idézetet írta: panses - 2015.06.15 hétfő, 20:53:54
Sziasztok!
Mióta megvettem az autóm, vacakol a távirányító a kulcson. Többször kellett megnyomni a gombot(kat), hogy működjön. Elemcsere után pár napig egész jó volt, de most megint szarakszik. Előfordul olyan is, hogy bezárásra nyomok és rögtön reteszel is. Van erre a problémára tartós és jó megoldás?
Nézd meg a kontaktokat,és a mikrokapcsolókat(3db),ezek szoktak első körben xarakodni.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26972 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 21:11:11 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.06.15 hétfő, 20:58:36
Nézd meg a kontaktokat,és a mikrokapcsolókat(3db),ezek szoktak első körben xarakodni.
Ok, köszi!
Nem Én cseréltem az elemet, úgyhogy nem láttam a mikrokapcsolókat. Ezek cserélhetők a nyákon, ha van profi forrasztó ismerősöm?
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26973 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 21:14:57 »
Idézetet írta: panses - 2015.06.15 hétfő, 21:11:11
Ok, köszi!
Nem Én cseréltem az elemet, úgyhogy nem láttam a mikrokapcsolókat. Ezek cserélhetők a nyákon, ha van profi forrasztó ismerősöm?
Igen,és pár forintos tétel(150 Ft).Kiméred a kapcsolókat,mielőtt cseréled őket,mert ha jók,akkor fölösleges.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.15 hétfő, 21:19:54 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26974 Dátum:
2015.06.15 hétfő, 21:22:44 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.06.15 hétfő, 21:14:57
Igen,és pár forintos tétel.Kiméred a kapcsolókat,mielőtt cseréled őket,mert ha jók,akkor fölösleges.
Azt ismerem! Darabja 20Ft, de a kínai nem küld, csak 1000 db-os csomagot...
Amúgy köszönöm, meglessük!
Régóta motoszkál a fejemben, hogy kéne egy tartalék távkapcsos kulcs! A teóriám a következő: Vaterán nyers kulcs 3-4 ezer + lehet kapni sokszor komplett kulcsot elektronikával. Na most, nyers kulcs köszörültet, elektronika belepattint, és ha jól olvastam a felhasználói kézikönyvet, akkor itthon megtudom tanítani az új kulcsot az autónak.
Ez működhet? Csinálta már valaki?
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26975 Dátum:
2015.06.16 kedd, 08:01:43 »
Idézetet írta: panses - 2015.06.15 hétfő, 21:22:44
Azt ismerem! Darabja 20Ft, de a kínai nem küld, csak 1000 db-os csomagot...
Amúgy köszönöm, meglessük!
Régóta motoszkál a fejemben, hogy kéne egy tartalék távkapcsos kulcs! A teóriám a következő: Vaterán nyers kulcs 3-4 ezer + lehet kapni sokszor komplett kulcsot elektronikával. Na most, nyers kulcs köszörültet, elektronika belepattint, és ha jól olvastam a felhasználói kézikönyvet, akkor itthon megtudom tanítani az új kulcsot az autónak.
Ez működhet? Csinálta már valaki?
Igen működik a tanítás.
Ha plussz kulcsot immóval,akkor:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ind%C3%ADt%C3%A1sg%C3%A1tl%C3%B3_(PATS)_programoz%C3%A1s
A távnyót + így: http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3frekvenci%C3%A1s_kulcs_programoz%C3%A1sa
De én a hazai árakat írtam,és biztos van olcsóbban 3 db is.
Itt a fórumom keres-kinál topikban érdeklődj az elektronika után.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.16 kedd, 08:06:59 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26976 Dátum:
2015.06.16 kedd, 08:22:35 »
Sziasztok,
Érdeklődnék, hogy merre van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeo-nál a külső hőmérséklet mérő?
Köszönöm.
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26977 Dátum:
2015.06.16 kedd, 09:28:18 »
Idézetet írta: Piro88 - 2015.06.16 kedd, 08:22:35
Sziasztok,
Érdeklődnék, hogy merre van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeo-nál a külső hőmérséklet mérő?
Köszönöm.
jobb első lámpa alatt a löksibe van szereve.ha kinn a lámpa,már látszik a csatija.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26978 Dátum:
2015.06.16 kedd, 10:38:41 »
Idézetet írta: panses - 2015.06.15 hétfő, 20:53:54
Sziasztok!
Mióta megvettem az autóm, vacakol a távirányító a kulcson. Többször kellett megnyomni a gombot(kat), hogy működjön. Elemcsere után pár napig egész jó volt, de most megint szarakszik. Előfordul olyan is, hogy bezárásra nyomok és rögtön reteszel is. Van erre a problémára tartós és jó megoldás?
Érintkezések rendben vannak?
Jobb alsó sarokban látszik, hogy korrodált az érintkező. És bal felül is.
Megcsiszoltam és azóta tökéletes.
Előtte kicseréltem a mikrokapcsolókat, de szerintem nem kellett volna.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 363
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26979 Dátum:
2015.06.16 kedd, 13:53:01 »
Sziasztok!
Anno beszerelte/kötötte egy ismerősöm a tempomatot a kocsimba, viszont utána nem tudtam Vik-kel aktiváltatni, mert szabin volt, aztán hetekig nem ért rá, aztán megint nem, így végül elnapoltam a dolgot.
Most viszont már nagyon szeretném megcsináltatni (és kideríteni, hogy vajon jól lett-e bekötögetve a cucc). Kérdésem az volna, hogy foglalkozik valaki ilyennel azóta, hogy utoljára itt jártam, vagy még mindig csak Vik a szakértője ?
Köszönöm előre is.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26980 Dátum:
2015.06.16 kedd, 14:27:43 »
Na akkor vissza a ventillátor/klíma mizériára.
Odaadtam szerelőnek a hűtőventillátor előtétellenállást, h valamit kezd vele.
Ma összefutottunk, h ránéz akkor arra is,ami most bent van, h milyen értékeket ad le.
Csatit (vagyis a 2 csúszósarut) lehúztuk a jelenlegiről, rádugtuk a régire. Kocsi elindít, klíma be, ventillátorom alacsony fokozata elindul!!!!
Mi van?? Az meg hogy, hisz elvileg szhar az ellenállás.
3.8-4 V között folyt át rajta fesz.
Mondja a srác, csodálkozott is, de beigazolódott, h semmi baja az ellenállásnak.
Visszadugtuk a 2db csúszósarut a ventiben lévő ellenállásra, és most azzal is tökéletesen működőtt. Kb 10 percet, de lehet, h több is volt amit szórakoztunk az autó mellett járó motornál, és gyönyörűen pörgött a ventillátor alacsony fordulaton annyira, hogy a legnagyobb fokozat be sem kacsolt.
Vki tud erre vmi okosságot mondani?
reléket megnéztük, jók.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26981 Dátum:
2015.06.16 kedd, 14:32:26 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.06.16 kedd, 14:27:43
Na akkor vissza a ventillátor/klíma mizériára.
Odaadtam szerelőnek a hűtőventillátor előtétellenállást, h valamit kezd vele.
Ma összefutottunk, h ránéz akkor arra is,ami most bent van, h milyen értékeket ad le.
Csatit (vagyis a 2 csúszósarut) lehúztuk a jelenlegiről, rádugtuk a régire. Kocsi elindít, klíma be, ventillátorom alacsony fokozata elindul!!!!
Mi van?? Az meg hogy, hisz elvileg szhar az ellenállás.
3.8-4 V között folyt át rajta fesz.
Mondja a srác, csodálkozott is, de beigazolódott, h semmi baja az ellenállásnak.
Visszadugtuk a 2db csúszósarut a ventiben lévő ellenállásra, és most azzal is tökéletesen működőtt. Kb 10 percet, de lehet, h több is volt amit szórakoztunk az autó mellett járó motornál, és gyönyörűen pörgött a ventillátor alacsony fordulaton annyira, hogy a legnagyobb fokozat be sem kacsolt.
Vki tud erre vmi okosságot mondani?
reléket megnéztük, jók.
Korrodált csatlakozások, amiket megzargattatok, és most megint átvezetnek? Vagy azt mostanában cseréltétek?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26982 Dátum:
2015.06.16 kedd, 15:09:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.06.16 kedd, 14:32:26
Korrodált csatlakozások, amiket megzargattatok, és most megint átvezetnek? Vagy azt mostanában cseréltétek?
nem, a sarukat még Vik csinálta, mikor a tempomatot kötötte be pár évvel ezelőtt.
Én is erre gondoltam, h a csúszósarulehet a lúdas. De most meg nem merek hozzányúlni, mert jó.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26983 Dátum:
2015.06.16 kedd, 16:25:14 »
motortéri F10 40A bizti micsoda? Nekem az be sincs kötve.
Az R7 relé a ventié, az jó, bár rendesem meleg volt működés közben, az normális?
Az R9 relé mihez tartozik? Ábra alapján az is a hűtésért felel, de nem csinált semmit, mikor kivettük. Kimérve jó a relé.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26984 Dátum:
2015.06.16 kedd, 17:50:09 »
F10 - 40A - motor hűtése a wiki szerint, nem tudom emiatt van-e a problémád.
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26985 Dátum:
2015.06.16 kedd, 18:42:29 »
Idézetet írta: wyzard - 2015.06.16 kedd, 13:53:01
Sziasztok!
Anno beszerelte/kötötte egy ismerősöm a tempomatot a kocsimba, viszont utána nem tudtam Vik-kel aktiváltatni, mert szabin volt, aztán hetekig nem ért rá, aztán megint nem, így végül elnapoltam a dolgot.
Most viszont már nagyon szeretném megcsináltatni (és kideríteni, hogy vajon jól lett-e bekötögetve a cucc). Kérdésem az volna, hogy foglalkozik valaki ilyennel azóta, hogy utoljára itt jártam, vagy még mindig csak Vik a szakértője ?
Köszönöm előre is.
Nem kifejezetten a szakértés a fő szempont, hanem a hozzá való technika. Tudtommal gyári cucc kell hozzá, az meg vik-nek tutira van.
Naplózva
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26986 Dátum:
2015.06.16 kedd, 19:56:31 »
Idézetet írta: ultio - 2015.06.16 kedd, 10:38:41
Érintkezések rendben vannak?
Jobb alsó sarokban látszik, hogy korrodált az érintkező. És bal felül is.
Megcsiszoltam és azóta tökéletes.
Előtte kicseréltem a mikrokapcsolókat, de szerintem nem kellett volna.
Megpuccantottam, meg befújtam kontakt spray-vel. Most egyelőre fasa!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26987 Dátum:
2015.06.16 kedd, 21:59:33 »
Idézetet írta: panses - 2015.06.16 kedd, 19:56:31
Megpuccantottam, meg befújtam kontakt spray-vel. Most egyelőre fasa!
Örülök, maradjon is így!
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 363
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26988 Dátum:
2015.06.17 szerda, 06:55:19 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.06.16 kedd, 18:42:29
Nem kifejezetten a szakértés a fő szempont, hanem a hozzá való technika. Tudtommal gyári cucc kell hozzá, az meg vik-nek tutira van.
Értem, köszönöm. Akkor megpróbálom újra felkeresni Vik-et, hátha.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
bigali
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26989 Dátum:
2015.06.19 péntek, 10:23:30 »
Sziasztok
Utastérbe szeretnék pár ledet elhelyezni (pl kilincsek mögé, lábtérbe, stb...).
Tud valaki ebben hasznos tippeket adni, mielőtt bárminek nekifognék?
Aki tud és szívesen segítene nekem ebben, az írja meg az elérhetőségeit a
g@e38.hu
mail címre.
Köszönöm!
Naplózva
museboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26990 Dátum:
2015.06.19 péntek, 12:46:56 »
Sziasztok! Szervízbe volt az autó és azt mondta a szerelő, hogy nem nyúltak hozzá az aksihoz, de mikor eljöttem észrevettem, hogy a rádióm nem működik és kódot kér! Mivel az internet a barátunk megnéztem különböző oldalakat és találtam pár kódot de egyik sem volt jó! Most már 6 alkalommal kérné el a kódot, de nem tudom mit írjak be ha semelyik nem jó, 5000-10000-ért meg nem akarom elvinni szakszervízbe! Kérlek segítsetek! Ford 6006E CD RDS EON
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26991 Dátum:
2015.06.19 péntek, 12:51:02 »
Idézetet írta: museboy - 2015.06.19 péntek, 12:46:56
Sziasztok! Szervízbe volt az autó és azt mondta a szerelő, hogy nem nyúltak hozzá az aksihoz, de mikor eljöttem észrevettem, hogy a rádióm nem működik és kódot kér! Mivel az internet a barátunk megnéztem különböző oldalakat és találtam pár kódot de egyik sem volt jó! Most már 6 alkalommal kérné el a kódot, de nem tudom mit írjak be ha semelyik nem jó, 5000-10000-ért meg nem akarom elvinni szakszervízbe! Kérlek segítsetek! Ford 6006E CD RDS EON
Köszönöm
húzd ki a rádiót és küld el a rajta lévő kódokat.válaszban megy a feloldó kódod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26992 Dátum:
2015.06.20 szombat, 15:50:34 »
Sziasztok.
Találtam valamit a biztosíték tábla alján,csak nem tudom mi a fene az.
valami ötlet?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
http://kepfeltoltes.hu/view/150620/20150618_103135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26993 Dátum:
2015.06.20 szombat, 16:14:22 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.06.20 szombat, 15:50:34
Sziasztok.
Találtam valamit a biztosíték tábla alján,csak nem tudom mi a fene az.
valami ötlet?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
http://kepfeltoltes.hu/view/150620/20150618_103135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Fényszórómosó relé foglalat.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26994 Dátum:
2015.06.20 szombat, 16:26:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.06.20 szombat, 16:14:22
Fényszórómosó relé foglalat.
Köszi az infót.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26995 Dátum:
2015.06.21 vasárnap, 12:31:03 »
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy hány amperes a szivargyújtó csatlakozó biztosítéka és melyik az a biztosítéktáblán? A héten rácsatlakoztattam az utazáskor szokásos fogyasztókat (navi+gyerekeknek dvd lejátszó) és egy hűtőtáskát. A hűtőtáska 4,5A 54W adatokkal bír. Majd egyszer csak mintha kiolvadt volna a biztosíték se kép, se hang. Gondoltam utánanézek a biztosítéktábla fedelében, a jelek majd segítenek. Hát csak forgattam, mint a bogarat bottal.... Majd hopp, lett áram a szivargyújtócsatiban.
Utána már nem dugtam be a hűtőtáskát és így persze minden ok. Szerintetek építsek ki egy külön csatit a hűtőtáskának külön biztosítékkal, vagy elég egy (nem tudom milyen, de másik fajta) elosztó aljzat?
Véleményeiteket előre is köszönöm: István
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26996 Dátum:
2015.06.21 vasárnap, 12:44:10 »
Idézetet írta: Waterminator - 2015.06.21 vasárnap, 12:31:03
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy hány amperes a szivargyújtó csatlakozó biztosítéka és melyik az a biztosítéktáblán? A héten rácsatlakoztattam az utazáskor szokásos fogyasztókat (navi+gyerekeknek dvd lejátszó) és egy hűtőtáskát. A hűtőtáska 4,5A 54W adatokkal bír. Majd egyszer csak mintha kiolvadt volna a biztosíték se kép, se hang. Gondoltam utánanézek a biztosítéktábla fedelében, a jelek majd segítenek. Hát csak forgattam, mint a bogarat bottal.... Majd hopp, lett áram a szivargyújtócsatiban.
Utána már nem dugtam be a hűtőtáskát és így persze minden ok. Szerintetek építsek ki egy külön csatit a hűtőtáskának külön biztosítékkal, vagy elég egy (nem tudom milyen, de másik fajta) elosztó aljzat?
Véleményeiteket előre is köszönöm: István
F68 jelzésű és - 15A - elvileg a táblán
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26997 Dátum:
2015.06.21 vasárnap, 12:49:33 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.06.21 vasárnap, 12:44:10
F68 jelzésű és - 15A - elvileg a táblán
Köszönöm a válaszodat.
Akkor a felsorolt fogyasztókat elvileg könnyedék el kell vinnie. De miért "kapcsolt" le és utána vissza "magától"?
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26998 Dátum:
2015.06.21 vasárnap, 17:01:32 »
Idézetet írta: Waterminator - 2015.06.21 vasárnap, 12:49:33
Köszönöm a válaszodat.
Akkor a felsorolt fogyasztókat elvileg könnyedék el kell vinnie. De miért "kapcsolt" le és utána vissza "magától"?
Ha tutira akarod megoldani javaslom beszélj AndyA kollégával itt a fórumon írj neki. Szerintem ért hozzá
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Guci07
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26999 Dátum:
2015.06.21 vasárnap, 19:42:01 »
Sziasztok!
Nekem is klímás gondom lenne, ebben kérnék segítséget.
Van, hogy a digit klímám normális hűt, teszi a dolgát, de van hogy be sem kapcsol, vagy működés közben egyszerűen leáll és nem indul el. A ventillátorom elvileg jó, szűrő cserélve, klíma gázzal teljesen feltöltve, hibakód nincs.
Valaki kérem segítsen, hogy merre keressem a hibát. Vezérlő, levegő állító motorok?
Naplózva
Oldalak:
1
...
533
534
535
536
537
538
539
[
540
]
541
542
543
544
545
546
547
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ