Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:16:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 533 534 535 536 537 538 539 [540] 541 542 543 544 545 546 547 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11152622 alkalommal)
0 Felhasználó és 167 vendég van a témában
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #26950 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 10:20:19 »

Sziasztok!
Valaki tudna nekem küldeni egy rajzot esetleg, hogy a 2002-es MK3 as facelift elötti Sedan 130 Lovas mondiban, hol található valami.....klímához a nyomáskapcsoló( vagy érzékelő) nem tudom pontosan..
Azt mondták ezért nem kapcsol be a klímám... és jó lenne tudni hol található az a ketyere..
Előre is köszi..
Üdv.:
Nino
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26951 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 17:59:07 »

Sziasztok!

Bocsi, hogy megint csak kérdezek. :-)
Az történt, hogy idén nem hűtött a klíma így hívtam ma egy klímást. Megnézte, mondta, hogy kevés a nyomás, után kell tölteni, megnézte, hogy nem tűnik úgy, hogy eresztene, így fel is töltötte. Utána megnéztük, még mindig nem hűtött. Megállapította, hogy a relé adta meg magát, kicserélte a sajátjára, ekkor már simán ment, jéghideget fújt. Utána vissza az enyém, megint nem hűt. Mondta, hogy relét kellene cserélni, de ehhez ő nem ért, ehhez autóvillanyossági kell. Aztán még próbából kicserélte a relét egy másikkal, akkor megint nem hűtött, majd amikor visszatette a sajátját akkor újra hűtött. Eztán visszatette az enyémet és elment. Mikor hazaértem gondoltam, hogy ilyen nincs, így kikaptam az A/C relét és betettem a helyére egy másikat, asszem a dudáét. Próba, nem hűt. De akkor miért működött az övével? Valójában nem annyira hiszek neki, mert nagyon ajánlgatott egy autóelektromos ismerősét és ezzel a relés szituval együtt ez nekem nagyon fura. Mivel jobb az a relé ami nála volt, mint egy másik működő az én autómból? Ilyenkor mit érdemes tenni? Gondolom új relét ne vegyek, mert minek...
Köszönöm szépen!

Üdv!
 Péter

Le kéne tesztelni az elvileg rossz relét, hogy átvezet-e rendesen, ha a tekercsére 12V-ot teszel. Lehet valami összeragadt relét nyomott be ami folyton zár  Cheesy

Sziasztok!
Valaki tudna nekem küldeni egy rajzot esetleg, hogy a 2002-es MK3 as facelift elötti Sedan 130 Lovas mondiban, hol található valami.....klímához a nyomáskapcsoló( vagy érzékelő) nem tudom pontosan..
Azt mondták ezért nem kapcsol be a klímám... és jó lenne tudni hol található az a ketyere..
Előre is köszi..
Üdv.:
Nino

Az egyik a motortérben menetirány szerint jobb oldalon a klímacsőből áll ki (magas oldali), a másik a jobb első kerék előtt a szárítószűrőből áll ki (alacsony oldali).
Naplózva
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #26952 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 19:27:59 »

Le kéne tesztelni az elvileg rossz relét, hogy átvezet-e rendesen, ha a tekercsére 12V-ot teszel. Lehet valami összeragadt relét nyomott be ami folyton zár  Cheesy

Köszönöm a választ! Akkor megerősítettél a gyanúmban.
Ha jó a relé akkor keresek valami szakit. Nem tudtok valami megbízható emberkét Százhalombatta - Budapest környéken aki gyorsan is dolgozik? Jövő hét szombaton esküvőnk lesz, addigra nagyon szeretném, ha jó lenne.
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #26953 Dátum: 2015.06.13 szombat, 18:07:59 »

Köszönöm a választ! Akkor megerősítettél a gyanúmban.
Ha jó a relé akkor keresek valami szakit. Nem tudtok valami megbízható emberkét Százhalombatta - Budapest környéken aki gyorsan is dolgozik? Jövő hét szombaton esküvőnk lesz, addigra nagyon szeretném, ha jó lenne.

A relének sajnos semmi baja, rákötöttem 9 voltot, átkapcsolt és vezetett is. (Milyen hasznos, ha az embernek van itthon próbapanele, madzagja, ellenállása meg ledje Smiley ). Szóval most keresek valami szakit aki meg tudja nekem nézni, miért nem ad a kocsi a relének kapcsolójelet. Ehhez már kevés vagyok, meg az időm is az.
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #26954 Dátum: 2015.06.13 szombat, 20:14:52 »

Nyitottam rá egy szakembert keresek topicot, hátha valaki ráér a jövő héten akinek megvan hozzá mindene, hogy megoldja nekem. http://mondeo.hu/index.php?topic=21140.0
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #26955 Dátum: 2015.06.13 szombat, 21:05:07 »

Sziasztok!

Abban kérnék segítséget, hogy 2001-es évjárató 2.0 benzines mondeo öninditójába milyen bronzkefe kell.
A boltban azt mondták nézzem meg a számát a motornak. Aláfeküdtem de nincs rajta semmi írás.
Előre is köszi 
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26956 Dátum: 2015.06.13 szombat, 22:36:03 »

Én is belépek a klímás kérdéskörbe.
Ma cseréltem a pollenszűrőt, és kitisztítottam a klímát.
Nagy meglepetésemre csak a nagy ventit kapcsolgatja kb 15-20 mp-re, és ezt kb 20-30 mp szünetekkel teszi. Amikor lekapcsol legnagyobb fokozatból a venti, néztem,hogy esetleg alacsonyabb fordulaton pörög-e tovább, de kb 8-10mp alatt lepörgeti magát és megáll teljesen. Kérdésem, h mennyire normális dolog ez? Anno Vik levágta a hűtőventi csatimat, mert össze volt égve, és megcsinálta normál vastag csúszósaruval. Ha kikapcsoltam a klímát, csak simán ECO módban ment a belső hőmérsékletszabályzás, akkor nem kapcsolgatott a külső ventim.

Másik kérdés, mikor bekapcsol a venti, a klímától, vagy annak a környékéről enyhe büdös, alig érezhető égett szag, és nagyon minimálisan alig látható füst gomolygott ki a hosszbordásszíj, a görgők, a klíma és a generátor között.
ahogy abbahagyta a venti, nem lehetett érezni és látni sem semmit. Kérdés, ez mi a tök?
Ha nem volt bekapcsolva a klíma, nem csinálta.

még annyi, h amikor bekapcsol a nagy venti, iszonyatosan meghúzza a feszt lefele. Rendesen ránt egyet az autón. Külső-belső fényeken is észrevehető. Ezért rámértem multival. Az autó bekapcsolt lámpával, klímával 14.37-14.38V tölt egyenletesen, folyamatosan. Ahogy bekapcsol a venti, ez az érték leesik 12.34-12.36V-ra, de innen egyből fel is megy 12.56-12.57V-ra addig, amíg a venti megy. Ahogy kikapcsol a venti, szépen megy vissza normál ~14.4V-ra. Ez mi?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26957 Dátum: 2015.06.13 szombat, 22:44:34 »

Én is belépek a klímás kérdéskörbe.
Ma cseréltem a pollenszűrőt, és kitisztítottam a klímát.
Nagy meglepetésemre csak a nagy ventit kapcsolgatja kb 15-20 mp-re, és ezt kb 20-30 mp szünetekkel teszi. Amikor lekapcsol legnagyobb fokozatból a venti, néztem,hogy esetleg alacsonyabb fordulaton pörög-e tovább, de kb 8-10mp alatt lepörgeti magát és megáll teljesen. Kérdésem, h mennyire normális dolog ez? Anno Vik levágta a hűtőventi csatimat, mert össze volt égve, és megcsinálta normál vastag csúszósaruval. Ha kikapcsoltam a klímát, csak simán ECO módban ment a belső hőmérsékletszabályzás, akkor nem kapcsolgatott a külső ventim.

Másik kérdés, mikor bekapcsol a venti, a klímától, vagy annak a környékéről enyhe büdös, alig érezhető égett szag, és nagyon minimálisan alig látható füst gomolygott ki a hosszbordásszíj, a görgők, a klíma és a generátor között.
ahogy abbahagyta a venti, nem lehetett érezni és látni sem semmit. Kérdés, ez mi a tök?
Ha nem volt bekapcsolva a klíma, nem csinálta.

még annyi, h amikor bekapcsol a nagy venti, iszonyatosan meghúzza a feszt lefele. Rendesen ránt egyet az autón. Külső-belső fényeken is észrevehető. Ezért rámértem multival. Az autó bekapcsolt lámpával, klímával 14.37-14.38V tölt egyenletesen, folyamatosan. Ahogy bekapcsol a venti, ez az érték leesik 12.34-12.36V-ra, de innen egyből fel is megy 12.56-12.57V-ra addig, amíg a venti megy. Ahogy kikapcsol a venti, szépen megy vissza normál ~14.4V-ra. Ez mi?


ECO módban a klíma nem megy, azaz a ventit se kapcsolgathatja emiatt. Ez ok.

A füst és égett szag nagyon nem ok. A klíma kompresszor és ventinél a generátor elég nagy plusz terhelés, emiatt gondolom ha rossz a feszítő, akkor csúszhat a szíj. (Még főtengely szíjtárcsától jöhetne füst meg szag, de ha onnan az jön, akkor már sztem teljesen elszállt és töltésed sem lenne.)

Hogy mikor-melyik venti kapcsol, azt nem nézegettem még soha, illetve a feszültségeket sem eközben Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26958 Dátum: 2015.06.13 szombat, 22:51:05 »

ECO módban a klíma nem megy, azaz a ventit se kapcsolgathatja emiatt. Ez ok.

A füst és égett szag nagyon nem ok. A klíma kompresszor és ventinél a generátor elég nagy plusz terhelés, emiatt gondolom ha rossz a feszítő, akkor csúszhat a szíj. (Még főtengely szíjtárcsától jöhetne füst meg szag, de ha onnan az jön, akkor már sztem teljesen elszállt és töltésed sem lenne.)

Hogy mikor-melyik venti kapcsol, azt nem nézegettem még soha, illetve a feszültségeket sem eközben Sad

MIvel elég sokat nyüstőltem, meg volt vagy 34°C, így simán  ECO módban is be kellene kapcsolnia, nem? Rendben, hogy ritkábban, de be kellene. Ami zavar, hogy csak a nagy venti kapcsolgat.
Feszültségesésre remélem megmondja vki a tutit.
Ha megcsúszik a szíj, azt látom és hallom is, nem?
Nem csak a venti bekapcsolás pillanatában csinálta a füstös és szagot, hanem amíg ment a venti, végig.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26959 Dátum: 2015.06.13 szombat, 22:58:15 »

MIvel elég sokat nyüstőltem, meg volt vagy 34°C, így simán  ECO módban is be kellene kapcsolnia, nem? Rendben, hogy ritkábban, de be kellene. Ami zavar, hogy csak a nagy venti kapcsolgat.
Feszültségesésre remélem megmondja vki a tutit.
Ha megcsúszik a szíj, azt látom és hallom is, nem?
Nem csak a venti bekapcsolás pillanatában csinálta a füstös és szagot, hanem amíg ment a venti, végig.

ECO mód = "fűtök ha kell vagy csak befújom a kinti levegő". Én így tudom. (Aztán lehet, hogy rosszul Cheesy)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26960 Dátum: 2015.06.13 szombat, 23:03:19 »

ECO mód = "fűtök ha kell vagy csak befújom a kinti levegő". Én így tudom. (Aztán lehet, hogy rosszul Cheesy)

de ECO módban is van hűtés. Akkor azt vhogy meg kell oldania, nem? Pl ma 34°C volt kint. Brámilyen tartomyányra állítom, akkor hidegebbet kell fújnia,mint a külső hőmérséklet. Hiszen a max hőmérsékletbeállítás 28°C. Na de mind1 is, nem ez a lényeg, hanem hogy miért csak a legnagyobb fokozaton kapcsol be a venzi, miért esik ekkorát a fesz, és miért füstöl? vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26961 Dátum: 2015.06.13 szombat, 23:25:47 »

de ECO módban is van hűtés. Akkor azt vhogy meg kell oldania, nem? Pl ma 34°C volt kint. Brámilyen tartomyányra állítom, akkor hidegebbet kell fújnia,mint a külső hőmérséklet. Hiszen a max hőmérsékletbeállítás 28°C. Na de mind1 is, nem ez a lényeg, hanem hogy miért csak a legnagyobb fokozaton kapcsol be a venzi, miért esik ekkorát a fesz, és miért füstöl? vigyor3

Me' dííííízel  nyes nyes
(Sajna szakmailag többet nem tudok hozzátenni a dolgokhoz, úgyhogy majd az okosabbak jönnek aztán megmondják a tutit Smiley)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26962 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 00:01:04 »

Me' dííííízel  nyes nyes

 taps eplus2


(Sajna szakmailag többet nem tudok hozzátenni a dolgokhoz, úgyhogy majd az okosabbak jönnek aztán megmondják a tutit Smiley)

ok,renélem vki tudja majd a tutit. eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #26963 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 07:13:59 »

Én is belépek a klímás kérdéskörbe.
Ma cseréltem a pollenszűrőt, és kitisztítottam a klímát.
Nagy meglepetésemre csak a nagy ventit kapcsolgatja kb 15-20 mp-re, és ezt kb 20-30 mp szünetekkel teszi. Amikor lekapcsol legnagyobb fokozatból a venti, néztem,hogy esetleg alacsonyabb fordulaton pörög-e tovább, de kb 8-10mp alatt lepörgeti magát és megáll teljesen. Kérdésem, h mennyire normális dolog ez? Anno Vik levágta a hűtőventi csatimat, mert össze volt égve, és megcsinálta normál vastag csúszósaruval. Ha kikapcsoltam a klímát, csak simán ECO módban ment a belső hőmérsékletszabályzás, akkor nem kapcsolgatott a külső ventim.

Másik kérdés, mikor bekapcsol a venti, a klímától, vagy annak a környékéről enyhe büdös, alig érezhető égett szag, és nagyon minimálisan alig látható füst gomolygott ki a hosszbordásszíj, a görgők, a klíma és a generátor között.
ahogy abbahagyta a venti, nem lehetett érezni és látni sem semmit. Kérdés, ez mi a tök?
Ha nem volt bekapcsolva a klíma, nem csinálta.

még annyi, h amikor bekapcsol a nagy venti, iszonyatosan meghúzza a feszt lefele. Rendesen ránt egyet az autón. Külső-belső fényeken is észrevehető. Ezért rámértem multival. Az autó bekapcsolt lámpával, klímával 14.37-14.38V tölt egyenletesen, folyamatosan. Ahogy bekapcsol a venti, ez az érték leesik 12.34-12.36V-ra, de innen egyből fel is megy 12.56-12.57V-ra addig, amíg a venti megy. Ahogy kikapcsol a venti, szépen megy vissza normál ~14.4V-ra. Ez mi?

Szia Peti!
Össze  van égve (el van égve)  a hűtőventillátor előtétellenállás,és azért megy max. fordulaton.
Kb. két hete cseréltem ki én is,mert ugyan így jártam.
18 ezer pár száz forint a cromaxnál a gyári Ford + ki kell venni a hűtőventillátort a cseréhez.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.14 vasárnap, 07:17:38 írta attila82 » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26964 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 10:31:08 »

de ECO módban is van hűtés. Akkor azt vhogy meg kell oldania, nem? Pl ma 34°C volt kint. Brámilyen tartomyányra állítom, akkor hidegebbet kell fújnia,mint a külső hőmérséklet. Hiszen a max hőmérsékletbeállítás 28°C. Na de mind1 is, nem ez a lényeg, hanem hogy miért csak a legnagyobb fokozaton kapcsol be a venzi, miért esik ekkorát a fesz, és miért füstöl? vigyor3
eco-ban nincs klíma kompresszor,csak friss levegő.
a fesz esés normális.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26965 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 19:22:53 »

eco-ban nincs klíma kompresszor,csak friss levegő.
a fesz esés normális.

 eljen

Atival, Zsoltival konzultáltam, kicseréltem az ellenállást. Volt nálam egy bontott, sajna nem lett jó vele. Uúgy csak a legnagyobb fokozat kapcsol be folyamatosan.
Készítettem a cseréről egy leírást, majd átdobom Zsoltinak, h tegye fel a FAQba.
Egyébként itt megint elküldtem melegebb éghajlatra a Ford mérnökeit. 2db khurva csavar miatt szét kell bontani az autó fél elejét, mivel azt a 2 csavart belülről tekerték bele...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #26966 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 16:18:59 »

Sziasztok

Milyen műszerrel lehet kommunikálni legjobban egy mondeoval ami még megfizethető áron van?

Üdv Balázs
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26967 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 16:45:27 »

Sziasztok

Milyen műszerrel lehet kommunikálni legjobban egy mondeoval ami még megfizethető áron van?

Üdv Balázs
Ha az ár a fontos ELM 327. OBD II
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26968 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 16:46:20 »

Sziasztok

Milyen műszerrel lehet kommunikálni legjobban egy mondeoval ami még megfizethető áron van?

Üdv Balázs

Mit akarsz csinálni? Hibakód olvasásra, alap "diag" adatok nézegetésére egy 2000 ft-os ELM327 adapter is jó (plusz laptopon Forscan progi).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #26969 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 17:09:43 »

Mit akarsz csinálni? Hibakód olvasásra, alap "diag" adatok nézegetésére egy 2000 ft-os ELM327 adapter is jó (plusz laptopon Forscan progi).
Van egy DS150 gépem, de az még mindig nem tud pl. komfortelektronikát programozni. Van elektronikai hibám és már meguntam a szerelő után mászkálást úgyhogy az ablakon kidobott pénzt inkább normális dolgokra költöm és majd én megcsinálom
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #26970 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 20:53:54 »

Sziasztok!
Mióta megvettem az autóm, vacakol a távirányító a kulcson. Többször kellett megnyomni a gombot(kat), hogy működjön. Elemcsere után pár napig egész jó volt, de most megint szarakszik. Előfordul olyan is, hogy bezárásra nyomok és rögtön reteszel is. Van erre a problémára tartós és jó megoldás? wave
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26971 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 20:58:36 »

Sziasztok!
Mióta megvettem az autóm, vacakol a távirányító a kulcson. Többször kellett megnyomni a gombot(kat), hogy működjön. Elemcsere után pár napig egész jó volt, de most megint szarakszik. Előfordul olyan is, hogy bezárásra nyomok és rögtön reteszel is. Van erre a problémára tartós és jó megoldás? wave
Nézd meg a kontaktokat,és a mikrokapcsolókat(3db),ezek szoktak első körben xarakodni.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #26972 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 21:11:11 »

Nézd meg a kontaktokat,és a mikrokapcsolókat(3db),ezek szoktak első körben xarakodni.

Ok, köszi!
Nem Én cseréltem az elemet, úgyhogy nem láttam a mikrokapcsolókat. Ezek cserélhetők a nyákon, ha van profi forrasztó ismerősöm?
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26973 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 21:14:57 »

Ok, köszi!
Nem Én cseréltem az elemet, úgyhogy nem láttam a mikrokapcsolókat. Ezek cserélhetők a nyákon, ha van profi forrasztó ismerősöm?
Igen,és pár forintos tétel(150 Ft).Kiméred a kapcsolókat,mielőtt cseréled őket,mert ha jók,akkor fölösleges.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.15 hétfő, 21:19:54 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #26974 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 21:22:44 »

Igen,és pár forintos tétel.Kiméred a kapcsolókat,mielőtt cseréled őket,mert ha jók,akkor fölösleges.

Azt ismerem! Darabja 20Ft, de a kínai nem küld, csak 1000 db-os csomagot... eplus2

Amúgy köszönöm, meglessük!

Régóta motoszkál a fejemben, hogy kéne egy tartalék távkapcsos kulcs! A teóriám a következő: Vaterán nyers kulcs 3-4 ezer + lehet kapni sokszor komplett kulcsot elektronikával. Na most, nyers kulcs köszörültet, elektronika belepattint, és ha jól olvastam a felhasználói kézikönyvet, akkor itthon megtudom tanítani az új kulcsot az autónak.

Ez működhet? Csinálta már valaki?
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26975 Dátum: 2015.06.16 kedd, 08:01:43 »

Azt ismerem! Darabja 20Ft, de a kínai nem küld, csak 1000 db-os csomagot... eplus2

Amúgy köszönöm, meglessük!

Régóta motoszkál a fejemben, hogy kéne egy tartalék távkapcsos kulcs! A teóriám a következő: Vaterán nyers kulcs 3-4 ezer + lehet kapni sokszor komplett kulcsot elektronikával. Na most, nyers kulcs köszörültet, elektronika belepattint, és ha jól olvastam a felhasználói kézikönyvet, akkor itthon megtudom tanítani az új kulcsot az autónak.

Ez működhet? Csinálta már valaki?
Igen működik a tanítás.
Ha  plussz kulcsot immóval,akkor: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ind%C3%ADt%C3%A1sg%C3%A1tl%C3%B3_(PATS)_programoz%C3%A1s
A távnyót + így:  http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3frekvenci%C3%A1s_kulcs_programoz%C3%A1sa
De én a hazai árakat írtam,és biztos van olcsóbban 3 db is.
Itt a fórumom keres-kinál topikban érdeklődj az elektronika után.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.16 kedd, 08:06:59 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #26976 Dátum: 2015.06.16 kedd, 08:22:35 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy merre van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeo-nál a külső hőmérséklet mérő?

Köszönöm.
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26977 Dátum: 2015.06.16 kedd, 09:28:18 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy merre van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeo-nál a külső hőmérséklet mérő?

Köszönöm.
jobb első lámpa alatt a löksibe van szereve.ha kinn a lámpa,már látszik a csatija.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26978 Dátum: 2015.06.16 kedd, 10:38:41 »

Sziasztok!
Mióta megvettem az autóm, vacakol a távirányító a kulcson. Többször kellett megnyomni a gombot(kat), hogy működjön. Elemcsere után pár napig egész jó volt, de most megint szarakszik. Előfordul olyan is, hogy bezárásra nyomok és rögtön reteszel is. Van erre a problémára tartós és jó megoldás? wave

Érintkezések rendben vannak?
Jobb alsó sarokban látszik, hogy korrodált az érintkező. És bal felül is.
Megcsiszoltam és azóta tökéletes.

Előtte kicseréltem a mikrokapcsolókat, de szerintem nem kellett volna.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #26979 Dátum: 2015.06.16 kedd, 13:53:01 »

Sziasztok!

Anno beszerelte/kötötte egy ismerősöm a tempomatot a kocsimba, viszont utána nem tudtam Vik-kel aktiváltatni, mert szabin volt, aztán hetekig nem ért rá, aztán megint nem, így végül elnapoltam a dolgot.
Most viszont már nagyon szeretném megcsináltatni (és kideríteni, hogy vajon jól lett-e bekötögetve a cucc). Kérdésem az volna, hogy foglalkozik valaki ilyennel azóta, hogy utoljára itt jártam, vagy még mindig csak Vik a szakértője ?

Köszönöm előre is.  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26980 Dátum: 2015.06.16 kedd, 14:27:43 »

Na akkor vissza a ventillátor/klíma mizériára.
Odaadtam szerelőnek a hűtőventillátor előtétellenállást, h valamit kezd vele.
Ma összefutottunk, h ránéz akkor arra is,ami most bent van, h milyen értékeket ad le.
Csatit (vagyis a 2 csúszósarut) lehúztuk a jelenlegiről, rádugtuk a régire. Kocsi elindít, klíma be, ventillátorom alacsony fokozata elindul!!!! falbav Mi van?? Az meg hogy, hisz elvileg szhar az ellenállás.
3.8-4 V között folyt át rajta fesz.
Mondja a srác, csodálkozott is, de beigazolódott, h semmi baja az ellenállásnak.
Visszadugtuk a 2db csúszósarut a ventiben lévő ellenállásra, és most azzal is tökéletesen működőtt. Kb 10 percet, de lehet, h több is volt amit szórakoztunk az autó mellett járó motornál, és gyönyörűen pörgött a ventillátor alacsony fordulaton annyira, hogy a legnagyobb fokozat be sem kacsolt.
Vki tud erre vmi okosságot mondani?
reléket megnéztük, jók.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26981 Dátum: 2015.06.16 kedd, 14:32:26 »

Na akkor vissza a ventillátor/klíma mizériára.
Odaadtam szerelőnek a hűtőventillátor előtétellenállást, h valamit kezd vele.
Ma összefutottunk, h ránéz akkor arra is,ami most bent van, h milyen értékeket ad le.
Csatit (vagyis a 2 csúszósarut) lehúztuk a jelenlegiről, rádugtuk a régire. Kocsi elindít, klíma be, ventillátorom alacsony fokozata elindul!!!! falbav Mi van?? Az meg hogy, hisz elvileg szhar az ellenállás.
3.8-4 V között folyt át rajta fesz.
Mondja a srác, csodálkozott is, de beigazolódott, h semmi baja az ellenállásnak.
Visszadugtuk a 2db csúszósarut a ventiben lévő ellenállásra, és most azzal is tökéletesen működőtt. Kb 10 percet, de lehet, h több is volt amit szórakoztunk az autó mellett járó motornál, és gyönyörűen pörgött a ventillátor alacsony fordulaton annyira, hogy a legnagyobb fokozat be sem kacsolt.
Vki tud erre vmi okosságot mondani?
reléket megnéztük, jók.

Korrodált csatlakozások, amiket megzargattatok, és most megint átvezetnek? Vagy azt mostanában cseréltétek?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26982 Dátum: 2015.06.16 kedd, 15:09:17 »

Korrodált csatlakozások, amiket megzargattatok, és most megint átvezetnek? Vagy azt mostanában cseréltétek?

nem, a sarukat még Vik csinálta, mikor a tempomatot kötötte be pár évvel ezelőtt.
Én is erre gondoltam, h a csúszósarulehet a lúdas. De most meg nem merek hozzányúlni, mert jó. vigyor3 nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26983 Dátum: 2015.06.16 kedd, 16:25:14 »

motortéri F10 40A bizti micsoda? Nekem az be sincs kötve.
Az R7 relé a ventié, az jó, bár rendesem meleg volt működés közben, az normális?

Az R9 relé mihez tartozik? Ábra alapján az is a hűtésért felel, de nem csinált semmit, mikor kivettük. Kimérve jó a relé.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26984 Dátum: 2015.06.16 kedd, 17:50:09 »

F10 - 40A - motor hűtése a wiki szerint, nem tudom emiatt van-e a problémád.
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26985 Dátum: 2015.06.16 kedd, 18:42:29 »

Sziasztok!

Anno beszerelte/kötötte egy ismerősöm a tempomatot a kocsimba, viszont utána nem tudtam Vik-kel aktiváltatni, mert szabin volt, aztán hetekig nem ért rá, aztán megint nem, így végül elnapoltam a dolgot.
Most viszont már nagyon szeretném megcsináltatni (és kideríteni, hogy vajon jól lett-e bekötögetve a cucc). Kérdésem az volna, hogy foglalkozik valaki ilyennel azóta, hogy utoljára itt jártam, vagy még mindig csak Vik a szakértője ?

Köszönöm előre is.  worship

Nem kifejezetten a szakértés a fő szempont, hanem a hozzá való technika. Tudtommal gyári cucc kell hozzá, az meg vik-nek tutira van.
Naplózva
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #26986 Dátum: 2015.06.16 kedd, 19:56:31 »

Érintkezések rendben vannak?
Jobb alsó sarokban látszik, hogy korrodált az érintkező. És bal felül is.
Megcsiszoltam és azóta tökéletes.

Előtte kicseréltem a mikrokapcsolókat, de szerintem nem kellett volna.

Megpuccantottam, meg befújtam kontakt spray-vel. Most egyelőre fasa! worship vigyor3
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26987 Dátum: 2015.06.16 kedd, 21:59:33 »

Megpuccantottam, meg befújtam kontakt spray-vel. Most egyelőre fasa! worship vigyor3

Örülök, maradjon is így!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #26988 Dátum: 2015.06.17 szerda, 06:55:19 »

Nem kifejezetten a szakértés a fő szempont, hanem a hozzá való technika. Tudtommal gyári cucc kell hozzá, az meg vik-nek tutira van.

Értem, köszönöm. Akkor megpróbálom újra felkeresni Vik-et, hátha.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
bigali
Vendég
« Új hozzászólás #26989 Dátum: 2015.06.19 péntek, 10:23:30 »

Sziasztok

Utastérbe szeretnék pár ledet elhelyezni (pl kilincsek mögé, lábtérbe, stb...).
Tud valaki ebben hasznos tippeket adni, mielőtt bárminek nekifognék?
Aki tud és szívesen segítene nekem ebben, az írja meg az elérhetőségeit a g@e38.hu mail címre.

Köszönöm!
Naplózva
museboy
Vendég
« Új hozzászólás #26990 Dátum: 2015.06.19 péntek, 12:46:56 »

Sziasztok! Szervízbe volt az autó és azt mondta a szerelő, hogy nem nyúltak hozzá az aksihoz, de mikor eljöttem észrevettem, hogy a rádióm nem működik és kódot kér! Mivel az internet a barátunk megnéztem különböző oldalakat és találtam pár kódot de egyik sem volt jó! Most már 6 alkalommal kérné el a kódot, de nem tudom mit írjak be ha semelyik nem jó, 5000-10000-ért meg nem akarom elvinni szakszervízbe! Kérlek segítsetek!      Ford 6006E CD RDS EON
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26991 Dátum: 2015.06.19 péntek, 12:51:02 »

Sziasztok! Szervízbe volt az autó és azt mondta a szerelő, hogy nem nyúltak hozzá az aksihoz, de mikor eljöttem észrevettem, hogy a rádióm nem működik és kódot kér! Mivel az internet a barátunk megnéztem különböző oldalakat és találtam pár kódot de egyik sem volt jó! Most már 6 alkalommal kérné el a kódot, de nem tudom mit írjak be ha semelyik nem jó, 5000-10000-ért meg nem akarom elvinni szakszervízbe! Kérlek segítsetek!      Ford 6006E CD RDS EON
Köszönöm
húzd ki a rádiót és küld el a rajta lévő kódokat.válaszban megy a feloldó kódod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26992 Dátum: 2015.06.20 szombat, 15:50:34 »

Sziasztok.
Találtam valamit a biztosíték tábla alján,csak nem tudom mi a fene az. wow1 valami ötlet?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
http://kepfeltoltes.hu/view/150620/20150618_103135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26993 Dátum: 2015.06.20 szombat, 16:14:22 »

Sziasztok.
Találtam valamit a biztosíték tábla alján,csak nem tudom mi a fene az. wow1 valami ötlet?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
http://kepfeltoltes.hu/view/150620/20150618_103135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



Fényszórómosó relé foglalat.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26994 Dátum: 2015.06.20 szombat, 16:26:40 »



Fényszórómosó relé foglalat.
Köszi az infót.  worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #26995 Dátum: 2015.06.21 vasárnap, 12:31:03 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy hány amperes a szivargyújtó csatlakozó biztosítéka és melyik az a biztosítéktáblán? A héten rácsatlakoztattam az utazáskor szokásos fogyasztókat (navi+gyerekeknek dvd lejátszó) és egy hűtőtáskát. A hűtőtáska 4,5A 54W adatokkal bír. Majd egyszer csak mintha kiolvadt volna a biztosíték se kép, se hang. Gondoltam utánanézek a biztosítéktábla fedelében, a jelek majd segítenek. Hát csak forgattam, mint a bogarat bottal.... Majd hopp, lett áram a szivargyújtócsatiban. Shocked Utána már nem dugtam be a hűtőtáskát és így persze minden ok. Szerintetek építsek ki egy külön csatit a hűtőtáskának külön biztosítékkal, vagy elég egy (nem tudom milyen, de másik fajta) elosztó aljzat?
Véleményeiteket előre is köszönöm: István
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26996 Dátum: 2015.06.21 vasárnap, 12:44:10 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy hány amperes a szivargyújtó csatlakozó biztosítéka és melyik az a biztosítéktáblán? A héten rácsatlakoztattam az utazáskor szokásos fogyasztókat (navi+gyerekeknek dvd lejátszó) és egy hűtőtáskát. A hűtőtáska 4,5A 54W adatokkal bír. Majd egyszer csak mintha kiolvadt volna a biztosíték se kép, se hang. Gondoltam utánanézek a biztosítéktábla fedelében, a jelek majd segítenek. Hát csak forgattam, mint a bogarat bottal.... Majd hopp, lett áram a szivargyújtócsatiban. Shocked Utána már nem dugtam be a hűtőtáskát és így persze minden ok. Szerintetek építsek ki egy külön csatit a hűtőtáskának külön biztosítékkal, vagy elég egy (nem tudom milyen, de másik fajta) elosztó aljzat?
Véleményeiteket előre is köszönöm: István

F68 jelzésű és - 15A - elvileg a táblán worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #26997 Dátum: 2015.06.21 vasárnap, 12:49:33 »

F68 jelzésű és - 15A - elvileg a táblán worship

Köszönöm a válaszodat.
Akkor a felsorolt fogyasztókat elvileg könnyedék el kell vinnie. De miért "kapcsolt" le és utána vissza "magától"?
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26998 Dátum: 2015.06.21 vasárnap, 17:01:32 »

Köszönöm a válaszodat.
Akkor a felsorolt fogyasztókat elvileg könnyedék el kell vinnie. De miért "kapcsolt" le és utána vissza "magától"?

Ha tutira akarod megoldani javaslom beszélj AndyA kollégával itt a fórumon írj neki. Szerintem ért hozzá  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #26999 Dátum: 2015.06.21 vasárnap, 19:42:01 »

Sziasztok!

Nekem is klímás gondom lenne, ebben kérnék segítséget.
Van, hogy a digit klímám normális hűt, teszi a dolgát, de van hogy be sem kapcsol, vagy működés közben egyszerűen leáll és nem indul el. A ventillátorom elvileg jó, szűrő cserélve, klíma gázzal teljesen feltöltve, hibakód nincs.
Valaki kérem segítsen, hogy merre keressem a hibát. Vezérlő, levegő állító motorok?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 533 534 535 536 537 538 539 [540] 541 542 543 544 545 546 547 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.