Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:22:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 611 612 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11167452 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #30200 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 10:24:53 »

Sziasztok! Ma reggel beálltam munkahelyi parkoloba rükverc szokásos csippanàs ès tolátás ès kötelezö csipogàgosok ahogy közeledés korláthoz eddig ok nem mentem neki semminek. Délután àllok ki  1 bolti parkoloból rükverc 1 csippanàs ès utána 3-4 másodperces hosszú sípolàs ès utána 4 csippanàs,többször is megcsinàltam eredmény ugyan az. Gyújtásra tettem rükverc hátra mentem nem hallottam a csipogàgosok, hogy a 4 èrzèkelö èrzèkelnè a lábam.  Szerintetek? Köszönöm  a hasznos tanácsokat.

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1058481#msg1058481
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
gyurika008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #30201 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 11:17:28 »

Tisztel Zacci

Segítséget szeretnék kérni.Van egy 1.8-as mondeo kombim (facelift előtti).
Mindig megjelenik a P0400-as hibakód ami az EGR hibáját jelzi.
Már a második bontott EGR van benne de 2-3 hét után újra megjelenik a hiba.
Plusz új jelenség hogy lefullad a motor és egyenetlen az alapjárat.
Ha lenne valami ötlet vagy megoldás,az jó lenne,mert nagyon megszerettük ezt az autót.
Válaszod előre is köszönöm.

Tisztelettel:Gyurika Zsolt
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30202 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 11:59:55 »

Tisztel Zacci

Segítséget szeretnék kérni.Van egy 1.8-as mondeo kombim (facelift előtti).
Mindig megjelenik a P0400-as hibakód ami az EGR hibáját jelzi.
Már a második bontott EGR van benne de 2-3 hét után újra megjelenik a hiba.
Plusz új jelenség hogy lefullad a motor és egyenetlen az alapjárat.
Ha lenne valami ötlet vagy megoldás,az jó lenne,mert nagyon megszerettük ezt az autót.
Válaszod előre is köszönöm.

Tisztelettel:Gyurika Zsolt

Lapozz a mgfelelő fórumtémához a modell és a motor alpján.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
János73
Vendég
« Új hozzászólás #30203 Dátum: 2016.06.03 péntek, 05:42:51 »

Sziasztok.

Még új vagyok a fórumon,amit nagyon köszönöm hogy befogadtatok.
És mindjárt egy óriási problémával fordulok hozzátok.
Van egy Ford Mondeom 2003-as 2000 -res dizel TDCI.
Menet közben csak egyszerűen megállt. és azóta nem bírom elindítani.
Az izzító tekercs led villog.
Már egyszer csinálta ezt akkor elvontatta a szerviz mire odaért és próbálták indítani hiba üzenet eltűnt és újra ment a járgány.
Hiba üzenet hiányába nem javították. elment több száz km.
most ujjra itt van a hiba  de most nem indul több napi próbálkozásra sem.
Valami elektromos hiba lehet ?
pot kulcsal is próbáltam nem e a csip adta meg magát de azzal sem indul.
Valami ötlet javaslat.
előre is köszi.
Üdv János.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30204 Dátum: 2016.06.03 péntek, 06:43:22 »

Sziasztok.

Még új vagyok a fórumon,amit nagyon köszönöm hogy befogadtatok.
És mindjárt egy óriási problémával fordulok hozzátok.
Van egy Ford Mondeom 2003-as 2000 -res dizel TDCI.
Menet közben csak egyszerűen megállt. és azóta nem bírom elindítani.
Az izzító tekercs led villog.
Már egyszer csinálta ezt akkor elvontatta a szerviz mire odaért és próbálták indítani hiba üzenet eltűnt és újra ment a járgány.
Hiba üzenet hiányába nem javították. elment több száz km.
most ujjra itt van a hiba  de most nem indul több napi próbálkozásra sem.
Valami elektromos hiba lehet ?
pot kulcsal is próbáltam nem e a csip adta meg magát de azzal sem indul.
Valami ötlet javaslat.
előre is köszi.
Üdv János.

Szia! Cmp jeladónak hangzik az szokott ilyet okozni. Amikor villog akkor kéne hibkódot olvasni.

Merre vagy? Hátha a fórumról tud valaki segíteni a hibakód olvasásban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30205 Dátum: 2016.06.03 péntek, 07:37:04 »

Sziasztok.

Még új vagyok a fórumon,amit nagyon köszönöm hogy befogadtatok.
És mindjárt egy óriási problémával fordulok hozzátok.
Van egy Ford Mondeom 2003-as 2000 -res dizel TDCI.
Menet közben csak egyszerűen megállt. és azóta nem bírom elindítani.
Az izzító tekercs led villog.
Már egyszer csinálta ezt akkor elvontatta a szerviz mire odaért és próbálták indítani hiba üzenet eltűnt és újra ment a járgány.
Hiba üzenet hiányába nem javították. elment több száz km.
most ujjra itt van a hiba  de most nem indul több napi próbálkozásra sem.
Valami elektromos hiba lehet ?
pot kulcsal is próbáltam nem e a csip adta meg magát de azzal sem indul.
Valami ötlet javaslat.
előre is köszi.
Üdv János.

Villogáskor leállítás nélkül kódolvasás. Mondd, merre vagy, hátha van egy fórumtárs arrafelé.

Addig meg nézz be ide, és írd meg, hogy a jelzett érzékelő fekete vagy szürke színű-e:

http://www.fordwiki.co.uk/images/3/36/Camshaftsensorlocation2.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
János73
Vendég
« Új hozzászólás #30206 Dátum: 2016.06.03 péntek, 22:28:47 »

Szia a jelado szine szürke. Elvittem szervizbe de nem adott ki mekik hibakódot vagyis azt mondták nem tudják mi a baja. Amugy wienbe lakom 1160 kerületbe.
Naplózva
János73
Vendég
« Új hozzászólás #30207 Dátum: 2016.06.03 péntek, 23:17:01 »

Villogáskor leállítás nélkül kódolvasás. Mondd, merre vagy, hátha van egy fórumtárs arrafelé.

Addig meg nézz be ide, és írd meg, hogy a jelzett érzékelő fekete vagy szürke színű-e:

http://www.fordwiki.co.uk/images/3/36/Camshaftsensorlocation2.jpg

AndyA

szia a jelado szine szürke.
elvittem szervizbe de azt mondták nem tudta kiolvasni a teszter a hiba kodot igy nem tudják mi baja.
Amugy Wien 1160 kerületben lakom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30208 Dátum: 2016.06.04 szombat, 07:36:10 »

szia a jelado szine szürke.
elvittem szervizbe de azt mondták nem tudta kiolvasni a teszter a hiba kodot igy nem tudják mi baja.
Amugy Wien 1160 kerületben lakom.

Akkor ott valamit igen elbénáztak...

Arrafelé nem tudok sok fórumtársat manapság, aki segíthetne. Amg kinn dolgoztam, inkább hozzám jártak többen is. Smiley

De pl. Sopron felé már nem kizárt, hogy találsz valakit. A kinti szervizeket kerüld, amíg nem muszáj odamenni, mert nem olcsók, ellenben qrva drágák...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
János73
Vendég
« Új hozzászólás #30209 Dátum: 2016.06.04 szombat, 08:18:28 »

Akkor ott valamit igen elbénáztak...

Arrafelé nem tudok sok fórumtársat manapság, aki segíthetne. Amg kinn dolgoztam, inkább hozzám jártak többen is. Smiley

De pl. Sopron felé már nem kizárt, hogy találsz valakit. A kinti szervizeket kerüld, amíg nem muszáj odamenni, mert nem olcsók, ellenben qrva drágák...

AndyA

hát igen tapasztaltam 80 eurómba került az hogy meg sem tudta állapítani a hibát Sad
Oké Sopron de sajnos át kellene vinnem az autót amit csak tréleren lehet mivel vontatni nem lehet pályán.
Ezért lenne jó elindítani hogy lábán el tudnám vinni egy teljes szervizelésre.
Ezt a jeladót ki tudom én helyileg cserélni?
mert akkor megrendelem. Vagy vagy. sirerül kicsit kockáztatnék.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30210 Dátum: 2016.06.04 szombat, 09:13:40 »

hát igen tapasztaltam 80 eurómba került az hogy meg sem tudta állapítani a hibát Sad
Oké Sopron de sajnos át kellene vinnem az autót amit csak tréleren lehet mivel vontatni nem lehet pályán.
Ezért lenne jó elindítani hogy lábán el tudnám vinni egy teljes szervizelésre.
Ezt a jeladót ki tudom én helyileg cserélni?
mert akkor megrendelem. Vagy vagy. sirerül kicsit kockáztatnék.

Inkább rendelj eBay-ről egy ELM-327 kódolvasót. A legolcsóbb megoldás, és a hibakódot még egy Android telefonnal is ki tudod olvasni (Bluetooth-osat vegyél).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
János73
Vendég
« Új hozzászólás #30211 Dátum: 2016.06.04 szombat, 09:34:18 »

Inkább rendelj eBay-ről egy ELM-327 kódolvasót. A legolcsóbb megoldás, és a hibakódot még egy Android telefonnal is ki tudod olvasni (Bluetooth-osat vegyél).

AndyA

https://www.amazon.de/Mystore365-Automotive-Diagnostic-Tool-Unterstuetzung-Mercedes-Benz/dp/B00DE8AAX2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1465025306&sr=8-1&keywords=elm+327+bluetooth+obd2

ö lenne az?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30212 Dátum: 2016.06.04 szombat, 11:19:12 »


Nem wifi, bluetooth: https://www.amazon.de/Bluetooth-diagnostic-Interface-Software-Wireless/dp/B00BNO1GYG/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1465031865&sr=8-2&keywords=elm327+bluetooth
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Laller84
Vendég
« Új hozzászólás #30213 Dátum: 2016.06.04 szombat, 12:14:50 »

Üdv!MkIII 3 Mondeo digit klímája teljesen megőrült.Ha bevan kapcsolva a fűtés,folyamatosan nyomja a klímát,ha feltekeren 28 fokra akkor is.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #30214 Dátum: 2016.06.04 szombat, 15:45:22 »

Mk3 2.0 tdci 2002. Két ventis hűtő van a kocsiba. Egy ideje észrevettem, hogy nem megy I. fokozatban. Csak a gyors fokozat üzemel.

Az előtét ellenállásra gyanakodtam, de az jó, viszont az előtét ellenállásnál lévő stekker el van égve rendesen. Valaki cserélt már? Bontott stekkert kell szerezni és azt bekötni, vagy van valami trükk?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30215 Dátum: 2016.06.04 szombat, 17:48:54 »

Üdv!MkIII 3 Mondeo digit klímája teljesen megőrült.Ha bevan kapcsolva a fűtés,folyamatosan nyomja a klímát,ha feltekeren 28 fokra akkor is.


Megtalálod a főoldalról indulva, hogyan tudsz diagnisztikát csinálni a klímapanelen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30216 Dátum: 2016.06.04 szombat, 18:10:04 »

Üdv!MkIII 3 Mondeo digit klímája teljesen megőrült.Ha bevan kapcsolva a fűtés,folyamatosan nyomja a klímát,ha feltekeren 28 fokra akkor is.


Reseteld a klimat, az nalam bevalt (egyelore)
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #30217 Dátum: 2016.06.04 szombat, 22:13:55 »

Sziasztok!

Először is üdvözlök mindenkit!

Lenne egy kérdésem ami igazán bosszant!

Adott egy 2.0 duratec és P1520 hibakód! EGR dugózva szívósor herélve! Nekem úgy tünnik, mintha erőlködne a motor, pl 50nél 4.be lepadlózom nem nagyon történik semmi!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #30218 Dátum: 2016.06.04 szombat, 22:14:46 »

Mk3 2.0 tdci 2002. Két ventis hűtő van a kocsiba. Egy ideje észrevettem, hogy nem megy I. fokozatban. Csak a gyors fokozat üzemel.

Az előtét ellenállásra gyanakodtam, de az jó, viszont az előtét ellenállásnál lévő stekker el van égve rendesen. Valaki cserélt már? Bontott stekkert kell szerezni és azt bekötni, vagy van valami trükk?

Szia!

Az összeégett csatikat levágod és raksz helyette normál csúszósarukat.  wave Nálam ez megoldotta a problémát.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #30219 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 10:26:54 »

Szia!

Az összeégett csatikat levágod és raksz helyette normál csúszósarukat.  wave Nálam ez megoldotta a problémát.
Valamivel megoldottad a szigetelést? Milyen csúszósarot tettél fel? Ott elégnagy áramfelvétel van,gondolom valami vastagabbat kerestélm
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30220 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 10:30:58 »

Valamivel megoldottad a szigetelést? Milyen csúszósarot tettél fel? Ott elégnagy áramfelvétel van,gondolom valami vastagabbat kerestélm

forraszd és zsugorcsövezd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mzolka81
Vendég
« Új hozzászólás #30221 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 16:41:15 »

Akkor a motor valószínűleg jó. Tápot a biztosítótábláról kap, és azt kapcsolgatja a PCM kivezérlése szerint. Amikor hűtenie kéne, akkor a három vezetékes csatlakozóban kell a két vastag vezetéken +12-t és testet kapnia, valamint egy PWM jelet a PCM-től. Amelyik hiányzik, annak a hiányát kell megoldani, ha minden jön, akkor a vezérlőmodul kukás.

Ha sokat akarsz költeni, de egészen biztosan nem akarsz újra ebbe belefutni, akkor gyári új, amúgy én bontottat keresnék.
Cromaxban találsz árat az újra, de valami 150 körül lesz.

Na szereztem egy működő bontott ventilátort (elvileg működött...) ki lett cserélve az elektronika, de továbbra is az a baj hogy nem hűt a ventilátor, emiatt alapjáraton a klíma ki/bekapcsol. Mint múltkor írtam a ventilátor motor direktbe kap +12V-ot akkor forog, a kábelek nem szakadtak, elvileg a +12Vot megkapja az elektronika is, de mi lehet a baj? Vezérlést nem kap? Valaki nem vállalná a hiba felderítését és megcsinálását Bp-en vagy Pest megyében. Most már van bőven alaktrészem, másik hűtő másik klíma kompresszor....  vigyor3
Naplózva
Ford IMI
Vendég
« Új hozzászólás #30222 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 21:05:58 »

Sziasztok
Ma minden előjel nélkül megadta magát a középkonzolon a klíma vezérlőm.Digit klímás a kör kijelzős.
Egyszerűen Nemtudom bekapcsolni.Nem reagál semmire.
Biztit lábnál néztem az A/C jeles jó.Ezen kívűl van még valahol vagy merre lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30223 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 21:13:03 »

Sziasztok
Ma minden előjel nélkül megadta magát a középkonzolon a klíma vezérlőm.Digit klímás a kör kijelzős.
Egyszerűen Nemtudom bekapcsolni.Nem reagál semmire.
Biztit lábnál néztem az A/C jeles jó.Ezen kívűl van még valahol vagy merre lehet a baj?
nézz körül a motortéri biztitáblában is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ford IMI
Vendég
« Új hozzászólás #30224 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 21:24:12 »

Néztem ott volt egy rossz de azóta sem jó.Pedig a héten megyek egy 1000km körre.Persze pont most szarik be
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30225 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 23:16:45 »

Sziasztok
Ma minden előjel nélkül megadta magát a középkonzolon a klíma vezérlőm.Digit klímás a kör kijelzős.
Egyszerűen Nemtudom bekapcsolni.Nem reagál semmire.
Biztit lábnál néztem az A/C jeles jó.Ezen kívűl van még valahol vagy merre lehet a baj?
f76, f65, f69- keresztül kap áramot a vezérlő. ezek mind jók?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #30226 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 16:43:17 »

Köszi a linket tènyleg a negyedik èrzèkelö a rossz a leírás alapján megállapítva.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #30227 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 18:17:07 »

Valamivel megoldottad a szigetelést? Milyen csúszósarot tettél fel? Ott elégnagy áramfelvétel van,gondolom valami vastagabbat kerestélm


Ahogy Alf is írta, de lehet kapni szigetelt sarut is. A méretet így nem tudom, nekem van itthon több méret. Ha levágod a régit az alapján valószínűleg be tudod határolni mekkora kell.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #30228 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 18:39:53 »

Egy kérdés: Normális az, ha az a vezeték is forrósodik, ami az izzítógyertyákhoz megy? Pontosabban annál a szemes csatlakozónál, ami a blokk bal oldalán csatlakozik az izzítógyertyákhoz megy.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #30229 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 19:59:52 »

Ahogy Alf is írta, de lehet kapni szigetelt sarut is. A méretet így nem tudom, nekem van itthon több méret. Ha levágod a régit az alapján valószínűleg be tudod határolni mekkora kell.

Nagyon nem akarok kétszer nekiesni, így felmérem amit tudok.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30230 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 21:18:25 »

Ahogy Alf is írta, de lehet kapni szigetelt sarut is. A méretet így nem tudom, nekem van itthon több méret. Ha levágod a régit az alapján valószínűleg be tudod határolni mekkora kell.

A saru mérete fix, autóban általában a 6,3 mm-est használják, az elég sok ampert elbír. A saru színe pedig azt szokta megmondani, hogy milyen vastag kábelhez való.

www.lomex.hu, online bolt, minden ott van képekkel illusztrálva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #30231 Dátum: 2016.06.07 kedd, 08:29:38 »

Köszi a linket tènyleg a negyedik èrzèkelö a rossz a leírás alapján megállapítva.

Nekem sem százasok a szenzoraim, amit én kitapasztaltam: hidegben/nedves időben a két problémás szenzorom közül vagy az egyik, vagy a másik, vagy mindkettő ugyanígy hibát jelez. Amire jutottam: bontottan is drága a szenzor (nekem nem ér annyit), de ha befekszel az autó alá, akkor a szenzor belső felén, ahol van a csatlakozó, van egy puha műanyag rész. Ha ezt kézzel nyomom, akkor "megjavul" a szenzor, és hibátlanul működik. Szét nem szedtem, de feltételezem, hogy itt van valami kontakt hiba, aminek eredménye, hogy a hidegben pont nem záródik az áramkör.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30232 Dátum: 2016.06.07 kedd, 09:03:50 »

Egy kérdés: Normális az, ha az a vezeték is forrósodik, ami az izzítógyertyákhoz megy? Pontosabban annál a szemes csatlakozónál, ami a blokk bal oldalán csatlakozik az izzítógyertyákhoz megy.
nem.kontakthiba vagy túláram.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FEFECAPRI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #30233 Dátum: 2016.06.07 kedd, 09:58:14 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem van hogy van egy 6000 es rádióm a mondeoba beírom a kódot de nem szól. Hangszórón még susogás sincs, rádió keres mindent csinál de nem szól, találkozott valaki ilyennel és mi lehet a megoldás? Nincs némítva vagy ilyesmi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30234 Dátum: 2016.06.07 kedd, 10:08:00 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem van hogy van egy 6000 es rádióm a mondeoba beírom a kódot de nem szól. Hangszórón még susogás sincs, rádió keres mindent csinál de nem szól, találkozott valaki ilyennel és mi lehet a megoldás? Nincs némítva vagy ilyesmi?
a csatlakozója kicsúszhatott a rádióból...nézz mögé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FEFECAPRI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #30235 Dátum: 2016.06.07 kedd, 10:56:29 »

a csatlakozója kicsúszhatott a rádióból...nézz mögé.
Helyén minden, többször próbáltam ki be húzni hátha kontakt, arra is gondoltam hogy a lábak csúsztak ki a csatiból de az sem.
Kérdeztem másokat is, állítólag végfok IC na én ennyire nem értem már hozzá úgyhogy rádióshoz viszem.
Köszönöm az eddigi segítséget.
Naplózva
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #30236 Dátum: 2016.06.07 kedd, 14:38:50 »

Sziasztok!

Zöldfülű vagyok még, de kérném a fórumtársak segítségét.
A központi zár, amint elindulok a kocsivan lezár és ha megállok sem nyit ki, és a vezetőpoldali kilinccsel sem nyílik az ajtó (többszöri húzásra sem), csak ha a kulcs nyitógombjával kinyitom. A többi ajtó kétszeri kilincs húzásra kinyílik.
Próbáltam a "programozást" is, de a vezetöoldali kilincset így hiába húzkodom nem nyit egyszer sem, nemhogy háromszor...
Ez kontakthiba lehet, vagy valami más hiba? Hol kezdjem a keresést?
Köszönöm előre is!
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #30237 Dátum: 2016.06.07 kedd, 15:55:09 »

nem.kontakthiba vagy túláram.

Mitől kaphatna túláramot? Csak izzításkor forrósodik. Mindegy, mert úgyis ki lesz cserélve az a darab, mert széthullott. (én is segítettem neki. Az anya, ami rögzíti a kábelt, teljesen rárohadt.)
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #30238 Dátum: 2016.06.07 kedd, 21:04:00 »

Sziasztok!

Zöldfülű vagyok még, de kérném a fórumtársak segítségét.
A központi zár, amint elindulok a kocsivan lezár és ha megállok sem nyit ki, és a vezetőpoldali kilinccsel sem nyílik az ajtó (többszöri húzásra sem), csak ha a kulcs nyitógombjával kinyitom. A többi ajtó kétszeri kilincs húzásra kinyílik.
Próbáltam a "programozást" is, de a vezetöoldali kilincset így hiába húzkodom nem nyit egyszer sem, nemhogy háromszor...
Ez kontakthiba lehet, vagy valami más hiba? Hol kezdjem a keresést?
Köszönöm előre is!
Szia!
Valószínűleg a bal első ajtózárad vacakol. Mikori az autó?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30239 Dátum: 2016.06.07 kedd, 21:18:15 »

Mitől kaphatna túláramot? Csak izzításkor forrósodik. Mindegy, mert úgyis ki lesz cserélve az a darab, mert széthullott. (én is segítettem neki. Az anya, ami rögzíti a kábelt, teljesen rárohadt.)
mondjuk egy zárlatos izzító miatt? Roll Eyes

de ha nem az miatt,akkor a rohadt csavar miatt biztosan!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #30240 Dátum: 2016.06.07 kedd, 21:50:57 »

Szia!
Valószínűleg a bal első ajtózárad vacakol. Mikori az autó?
2002-es 1,8 benzin Ghia.
Lehet ezt javítani (tisztítani vagy valami?), esetleg csak csere? Tehát valószínűbb a mechanikai hiba? Nem valami szoftveres gond?
Szedjem szét és meglátom igaz?
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30241 Dátum: 2016.06.07 kedd, 21:59:32 »

2002-es 1,8 benzin Ghia.
Lehet ezt javítani (tisztítani vagy valami?), esetleg csak csere? Tehát valószínűbb a mechanikai hiba? Nem valami szoftveres gond?
Szedjem szét és meglátom igaz?

Faceliftes autóbol kell venni zárat bontóbol. A fekete színű kell, nem a fehér.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Emiestuti
Vendég
« Új hozzászólás #30242 Dátum: 2016.06.08 szerda, 06:11:34 »

Sziasztok! Indító problémám van rinya. Az alany egy 2003-as tddi. Egyik pillanatról a másikra nem indít. Át néztem mind a két biztosíték táblát a biztosítók jók. Aksit is cseréltem de se a régivel se az újjal nincs jele áram felvételek. Az immo működik mármint mind a két kulcsal elalszik a led 3mp múlva. Amúgy indítozás közben ugyan úgy kikapcsolja a felesleges fogyasztókat mint eddig. Nincs benne utólagos riasztó sem. Itt akadtam el. Gyanúm szerint vagy indító relé vagy gyujtaskapcsoló elektromos kapcsoló hiba lehet. Nem találom az indító relét hogy esetleg ki tudjam mérni a gyújtás kapcsolót illetve ha áthidalnám a relét bekapcsolt gyújtáson gondolom indulnia is kellene. Ebbe kérném segítségeteket! Amúgy tolásra hibátlanul működik Sad
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #30243 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:12:47 »

2002-es 1,8 benzin Ghia.
Lehet ezt javítani (tisztítani vagy valami?), esetleg csak csere? Tehát valószínűbb a mechanikai hiba? Nem valami szoftveres gond?
Szedjem szét és meglátom igaz?

Javítani eddig tökéletesre nem sikerült asszem még senkinek. Én is szétszedtem a sajátom, egy mikrokapcsoló hibás benne. Ez sem általános, van akiében más ment tönkre.
Most az enyémben ez a mikrokapcsoló ki van iktatva, viszont így nincs kettős zárás és a csomagtérajtót is csak kulcsról tudom nyitni.  vigyor3

Ahogy Robin írta, balos autóból fekete fl utáni zár a tuti megoldás.

Talán még megoldás lehet ideig-óráig, ha ki tudod kapcsolni az autómata zárást, így annyira nem idegesítő a hiba.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
FEFECAPRI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #30244 Dátum: 2016.06.08 szerda, 13:48:34 »

Kérdésem az hogy a 6000 cd rádió helyére a gyári sony fejegység berakható egy az egyben vagy kell cserélni alakitani valamit? És hogy esetleg van-e valakinek ilyen eladó?
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #30245 Dátum: 2016.06.08 szerda, 16:03:41 »

Üdv.
Vázolom a helyzetet.
2 éve vettem a verdát rossz volt benne a klímakompresszor. Vettem bele használtat azóta jó. DE a klíma megjavítása után még aznap leégett álló helyzetben a napon a generátor (csak járattam a klíma miatt a verdát, nyár volt kva meleg. a leégett generátort is megjavíttattam (használt került bele). 1 évre rá ismét nyár most menet közben városi forgalom cammogás stb  ismét generátor leégés. Ezután már új generátort tettem be és elkezdtem figyelni is hogy mi a faxvan. Kiderült, hogy ha megy a klíma akkor kibszotttul felforrósodik a generátor (az új is) elvittem elektromoshoz azt mondta, hogy gyenge a teljesítménye és ezért "izzad" és várható, hogy ez is leég ha sokat klímázok. Létezik hogy a gyárilag beleépített generátor teljesítmény kevés lenne? Még mielőtt generátor tuninghoz fordulnék. Kérdezlek titeket, hogy valaki találkozott már ilyennel? Mi afaszé nem elég a generátor bele?
ui: az aksi kábel is melegszik csúnyán  ha megy a klíma. Nem lehet a klímával vmi elektromos gubanc?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30246 Dátum: 2016.06.08 szerda, 16:49:32 »

Sziasztok! Indító problémám van rinya. Az alany egy 2003-as tddi. Egyik pillanatról a másikra nem indít. Át néztem mind a két biztosíték táblát a biztosítók jók. Aksit is cseréltem de se a régivel se az újjal nincs jele áram felvételek. Az immo működik mármint mind a két kulcsal elalszik a led 3mp múlva. Amúgy indítozás közben ugyan úgy kikapcsolja a felesleges fogyasztókat mint eddig. Nincs benne utólagos riasztó sem. Itt akadtam el. Gyanúm szerint vagy indító relé vagy gyujtaskapcsoló elektromos kapcsoló hiba lehet. Nem találom az indító relét hogy esetleg ki tudjam mérni a gyújtás kapcsolót illetve ha áthidalnám a relét bekapcsolt gyújtáson gondolom indulnia is kellene. Ebbe kérném segítségeteket! Amúgy tolásra hibátlanul működik Sad

Ha indítózásra megjelenik a 12V az önindító vékonyabb vezetékén, a gyújtáskapcsoló jó, kizárhatsz minden hibát. Akkor az önindító nyekk. Ezt egy vékony tű segítségével tudod ellenőrizni. Beszúrod a tűt a vékony vezetékbe, és multiméter segítségével megnézed, hogy van-e nafta. hozzáérinted a tűhöz a multi poz. érintkezőjét, a másikat meg letesteled vhol.)

http://mondeo.hu/index.php?topic=23424.0
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.08 szerda, 16:51:07 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30247 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:30:20 »

Üdv.
Vázolom a helyzetet.
2 éve vettem a verdát rossz volt benne a klímakompresszor. Vettem bele használtat azóta jó. DE a klíma megjavítása után még aznap leégett álló helyzetben a napon a generátor (csak járattam a klíma miatt a verdát, nyár volt kva meleg. a leégett generátort is megjavíttattam (használt került bele). 1 évre rá ismét nyár most menet közben városi forgalom cammogás stb  ismét generátor leégés. Ezután már új generátort tettem be és elkezdtem figyelni is hogy mi a faxvan. Kiderült, hogy ha megy a klíma akkor kibszotttul felforrósodik a generátor (az új is) elvittem elektromoshoz azt mondta, hogy gyenge a teljesítménye és ezért "izzad" és várható, hogy ez is leég ha sokat klímázok. Létezik hogy a gyárilag beleépített generátor teljesítmény kevés lenne? Még mielőtt generátor tuninghoz fordulnék. Kérdezlek titeket, hogy valaki találkozott már ilyennel? Mi afaszé nem elég a generátor bele?
ui: az aksi kábel is melegszik csúnyán  ha megy a klíma. Nem lehet a klímával vmi elektromos gubanc?

Kertész utcában csinálnak neked a 90A-esből egy 115A-est. De amúgy nem hiszem, hogy ezzel lenne a baj, mert akkor ugyanez autók tucatjaiban történne meg minden nap.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #30248 Dátum: 2016.06.08 szerda, 20:14:48 »

Üdv.
Vázolom a helyzetet.
2 éve vettem a verdát rossz volt benne a klímakompresszor. Vettem bele használtat azóta jó. DE a klíma megjavítása után még aznap leégett álló helyzetben a napon a generátor (csak járattam a klíma miatt a verdát, nyár volt kva meleg. a leégett generátort is megjavíttattam (használt került bele). 1 évre rá ismét nyár most menet közben városi forgalom cammogás stb  ismét generátor leégés. Ezután már új generátort tettem be és elkezdtem figyelni is hogy mi a faxvan. Kiderült, hogy ha megy a klíma akkor kibszotttul felforrósodik a generátor (az új is) elvittem elektromoshoz azt mondta, hogy gyenge a teljesítménye és ezért "izzad" és várható, hogy ez is leég ha sokat klímázok. Létezik hogy a gyárilag beleépített generátor teljesítmény kevés lenne? Még mielőtt generátor tuninghoz fordulnék. Kérdezlek titeket, hogy valaki találkozott már ilyennel? Mi afaszé nem elég a generátor bele?
ui: az aksi kábel is melegszik csúnyán  ha megy a klíma. Nem lehet a klímával vmi elektromos gubanc?

Ugyan ez volt nekem is a gond.Akkusarunál  nyomd jobban össze a kábelcsatlakozást,nincs rendes kontakt ezért melegszik az is.Nekem ez megoldotta a generátor problémát!
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #30249 Dátum: 2016.06.08 szerda, 20:21:10 »

Üdv.
Vázolom a helyzetet.
2 éve vettem a verdát rossz volt benne a klímakompresszor. Vettem bele használtat azóta jó. DE a klíma megjavítása után még aznap leégett álló helyzetben a napon a generátor (csak járattam a klíma miatt a verdát, nyár volt kva meleg. a leégett generátort is megjavíttattam (használt került bele). 1 évre rá ismét nyár most menet közben városi forgalom cammogás stb  ismét generátor leégés. Ezután már új generátort tettem be és elkezdtem figyelni is hogy mi a faxvan. Kiderült, hogy ha megy a klíma akkor kibszotttul felforrósodik a generátor (az új is) elvittem elektromoshoz azt mondta, hogy gyenge a teljesítménye és ezért "izzad" és várható, hogy ez is leég ha sokat klímázok. Létezik hogy a gyárilag beleépített generátor teljesítmény kevés lenne? Még mielőtt generátor tuninghoz fordulnék. Kérdezlek titeket, hogy valaki találkozott már ilyennel? Mi afaszé nem elég a generátor bele?
ui: az aksi kábel is melegszik csúnyán  ha megy a klíma. Nem lehet a klímával vmi elektromos gubanc?

Tuti a klímakompresszorral van baj. Szerintem mielőtt generátor tuningolsz nézesd meg a kompresszort, vagy eleve cseréld ki, mielőtt a generátorra locsolod
harmadszorra a pénzt. Nem normális hogy leég a generátor!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 611 612 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.