Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:36:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
618
619
620
621
622
623
624
[
625
]
626
627
628
629
630
631
632
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015577 alkalommal)
Petya
és 59 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31200 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 17:19:57 »
Idézetet írta: bmate - 2016.11.28 hétfő, 17:13:17
Kedves Szakértők!
Az autóm nem érzékeli az immobilisert
, nem indul, se kép se hang, csak a piros LED villog. Milyen lehetőségeim vannak? Olvasgatok, de nem sok mindent értek női szemmel...a szakszervízt már hívtam, nagyjából semmit nem mondtak
, csak hogy vigyem be aztán lesz valami-gondolom az hogy a pénztárcámat ott is hagyhatom?! Köszönöm előre is: Adél
Elvileg két kulcsnak kellene lennie az autóhoz. Másikkal indul?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31201 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 17:35:28 »
Idézetet írta: bmate - 2016.11.28 hétfő, 17:13:17
Kedves Szakértők!
Az autóm nem érzékeli az immobilisert
, nem indul, se kép se hang, csak a piros LED villog. Milyen lehetőségeim vannak? Olvasgatok, de nem sok mindent értek női szemmel...a szakszervízt már hívtam, nagyjából semmit nem mondtak
, csak hogy vigyem be aztán lesz valami-gondolom az hogy a pénztárcámat ott is hagyhatom?! Köszönöm előre is: Adél
nekem a kínai bicskakulcsban elmozdult párszor az immo kapszula és nem indult vele.a pótkulccsal viszont indulnia kell
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31202 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 19:35:26 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni töletek.
A feleségem simán eljött a kocsival a munkahelyemre.
Beültem elíndítottam majd 3m után leált 5 perc indítgatás után elindult mentem vele 3km leáította utána már nem indúlt.
Hibakód olvasó ezt írja ki: P0232 Fuel pump secondary circuit High.
2.0 Benzines (2001 kombi) Benzin a 0-1/4 között van azt irja 118km megtehető.
Előre is köszönöm a segítséget
Jocó
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31203 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 19:44:05 »
Idézetet írta: zsoze - 2016.11.28 hétfő, 19:35:26
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni töletek.
A feleségem simán eljött a kocsival a munkahelyemre.
Beültem elíndítottam majd 3m után leált 5 perc indítgatás után elindult mentem vele 3km leáította utána már nem indúlt.
Hibakód olvasó ezt írja ki: P0232 Fuel pump secondary circuit High.
2.0 Benzines (2001 kombi) Benzin a 0-1/4 között van azt irja 118km megtehető.
Előre is köszönöm a segítséget
Jocó
A magyarázat szerint folyamatosan jár az AC, nem áll le akkor sem, amikor elvileg elveszi tőle a vezérlés a villanyt. Pl. beragadt a reléje.
Az is lehet, hogy a balesetek esetén az üzemanyag elzárására hivatott "inertia shutoff valve" (nem tudom, mi ez magyarul, valami vészleállító vagy mi) kapcsolt be, és nem ad benzint. Arra is ugyanez a hibakód.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31204 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 19:52:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 19:44:05
A magyarázat szerint folyamatosan jár az AC, nem áll le akkor sem, amikor elvileg elveszi tőle a vezérlés a villanyt. Pl. beragadt a reléje.
Az is lehet, hogy a balesetek esetén az üzemanyag elzárására hivatott "inertia shutoff valve" (nem tudom, mi ez magyarul, valami vészleállító vagy mi) kapcsolt be, és nem ad benzint. Arra is ugyanez a hibakód.
AndyA
Köszi a gyors választ.
Ha resetelek egyet segíthet?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31205 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 19:52:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 19:44:05
A magyarázat szerint folyamatosan jár az AC, nem áll le akkor sem, amikor elvileg elveszi tőle a vezérlés a villanyt. Pl. beragadt a reléje.
Az is lehet, hogy a balesetek esetén az üzemanyag elzárására hivatott "inertia shutoff valve" (nem tudom, mi ez magyarul, valami vészleállító vagy mi) kapcsolt be, és nem ad benzint. Arra is ugyanez a hibakód.
AndyA
Akkor érdemes megnézni,hogy az a kapcsoló véletlenül nem nyomódott be.
A kapcsoló a bal oldali ajtó elötti oldalfalban található.
http://www.kephost.com/image/vVW0
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 19:55:04 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31206 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 19:54:04 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.28 hétfő, 19:52:18
Akkor érdemes megnézni,hogy az a kapcsoló véletlenül nem nyomódott be.
A kapcsoló a bal oldali ajtó elötti oldalfalban található.
Szerintem akkor 5 perc nyektetés után nem índult volna be
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31207 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 19:55:44 »
Idézetet írta: zsoze - 2016.11.28 hétfő, 19:54:04
Szerintem akkor 5 perc nyektetés után nem índult volna be
Azért egy ránézést megér.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31208 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 19:59:14 »
Behúztuk az autót a melóhelyemre.
Holnap megnézem, viszek bele bezint átha a jeladó rossz.
lekotöm az aksít ha ez sem segít szerelő lesz belőle
Azért köszönöm
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31209 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 20:02:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 17:19:57
Elvileg két kulcsnak kellene lennie az autóhoz. Másikkal indul?
AndyA
Kedves AndyA!
Valóban két kulcsnak kellene lennie, ha nem vágtak volna át az használtautószalonosok amikor megvásároltam az autót, valamint én is körültekintőbben járhattam volna el még vásárlás előtt, de amint említettem nőként nehéz ilyesmiket is fejben tartani. Szóval két kulcs volt. Az egyik egy bicskakulcs, a másik meg egy eredeti?! A bicskakulcs szétszedése után felfedeztem hogy csak valami sufnituning ragasztgatott f*s amiben semmi nem az ami, az eredeti (legalábbis én úgy tudom hogy az az) kulcs pedig TELJESEN ki volt belezve, egy kósza lélek sem lakta. A bicskakulcsban nem sikerült az elemcsere, így hát az immobilisert az eredetibe? mentettem, de megmurdelt végleg.
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31210 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 21:11:23 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.11.28 hétfő, 17:35:28
nekem a kínai bicskakulcsban elmozdult párszor az immo kapszula és nem indult vele.a pótkulccsal viszont indulnia kell
Kedves Jenci82!
Ahogy AndyAnak is írtam: Valóban két kulcsnak kellene lennie, ha nem vágtak volna át az használtautószalonosok amikor megvásároltam az autót, valamint én is körültekintőbben járhattam volna el még vásárlás előtt, de amint említettem nőként nehéz ilyesmiket is fejben tartani. Szóval két kulcs volt. Az egyik egy bicskakulcs, a másik meg egy eredeti?! A bicskakulcs szétszedése után felfedeztem hogy csak valami sufnituning ragasztgatott f*s amiben semmi nem az ami, az eredeti (legalábbis én úgy tudom hogy az az) kulcs pedig TELJESEN ki volt belezve, egy kósza lélek sem lakta. A bicskakulcsban nem sikerült az elemcsere, így hát az immobilisert az eredetibe? mentettem, de megmurdelt végleg.
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31211 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 21:11:53 »
Idézetet írta: zsoze - 2016.11.28 hétfő, 19:54:04
Szerintem akkor 5 perc nyektetés után nem índult volna be
KH is előfordulhat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31212 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 21:13:32 »
Idézetet írta: bmate - 2016.11.28 hétfő, 20:02:57
Kedves AndyA!
Valóban két kulcsnak kellene lennie, ha nem vágtak volna át az használtautószalonosok amikor megvásároltam az autót, valamint én is körültekintőbben járhattam volna el még vásárlás előtt, de amint említettem nőként nehéz ilyesmiket is fejben tartani. Szóval két kulcs volt. Az egyik egy bicskakulcs, a másik meg egy eredeti?! A bicskakulcs szétszedése után felfedeztem hogy csak valami sufnituning ragasztgatott f*s amiben semmi nem az ami, az eredeti (legalábbis én úgy tudom hogy az az) kulcs pedig TELJESEN ki volt belezve, egy kósza lélek sem lakta. A bicskakulcsban nem sikerült az elemcsere, így hát az immobilisert az eredetibe? mentettem, de megmurdelt végleg.
Az mérsékelten jó hír...
Második kulcsot szerezni viszonylag egyszerű, és nem nagy baj, ha van (ugye?
). Most viszont az elsőt kellene működésre bírni.
Forscan tudósok, működhet egy felprogramozás a semmiből?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31213 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 21:20:58 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.28 hétfő, 19:52:18
Akkor érdemes megnézni,hogy az a kapcsoló véletlenül nem nyomódott be.
A kapcsoló a bal oldali ajtó elötti oldalfalban található.
http://www.kephost.com/image/vVW0
Az üzemanyag szivattyú nem így sz..ik be?
az hogyan jelentkezk?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31214 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 21:25:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 21:13:32
Az mérsékelten jó hír...
Második kulcsot szerezni viszonylag egyszerű, és nem nagy baj, ha van (ugye?
). Most viszont az elsőt kellene működésre bírni.
Forscan tudósok, működhet egy felprogramozás a semmiből?
AndyA
szerintem megkell próbálni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31215 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 21:56:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 21:13:32
Az mérsékelten jó hír...
Második kulcsot szerezni viszonylag egyszerű, és nem nagy baj, ha van (ugye?
). Most viszont az elsőt kellene működésre bírni.
Forscan tudósok, működhet egy felprogramozás a semmiből?
AndyA
Helló!
Ha nem tévedek lehet. Itt a leírás.
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=839
Csak jobban kéne tudnom angolul.
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31216 Dátum:
2016.11.29 kedd, 04:55:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 21:13:32
Az mérsékelten jó hír...
Második kulcsot szerezni viszonylag egyszerű, és nem nagy baj, ha van (ugye?
). Most viszont az elsőt kellene működésre bírni.
Forscan tudósok, működhet egy felprogramozás a semmiből?
AndyA
Miért ne müködne, az új kulcsot is csak berakod, elfordítod gyújtásra és kész, nem kell hozzá a gyári kulcs
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31217 Dátum:
2016.11.29 kedd, 05:01:25 »
Idézetet írta: bmate - 2016.11.28 hétfő, 21:11:23
Kedves Jenci82!
Ahogy AndyAnak is írtam: Valóban két kulcsnak kellene lennie, ha nem vágtak volna át az használtautószalonosok amikor megvásároltam az autót, valamint én is körültekintőbben járhattam volna el még vásárlás előtt, de amint említettem nőként nehéz ilyesmiket is fejben tartani. Szóval két kulcs volt. Az egyik egy bicskakulcs, a másik meg egy eredeti?! A bicskakulcs szétszedése után felfedeztem hogy csak valami sufnituning ragasztgatott f*s amiben semmi nem az ami, az eredeti (legalábbis én úgy tudom hogy az az) kulcs pedig TELJESEN ki volt belezve, egy kósza lélek sem lakta. A bicskakulcsban nem sikerült az elemcsere, így hát az immobilisert az eredetibe? mentettem, de megmurdelt végleg.
Azért én még tennék egy próbát az immo-val
Ki kell venni a kulcsból és a gyújtás kulcsjukhoz tenni csak ugy és ugy elfelfordítani a kulcsot
meg még az immo gyűrűt is érdemes ellenőrizni a kulcsjuknál, hogy rendesen a helyén van-e
az immo chip nem hal meg csak ugy
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
gegi3
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31218 Dátum:
2016.11.29 kedd, 07:49:25 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy nincs e valakinek egy kapcsolási, bekotesi rajza a hátsó lámpákhoz? Sajnos nem
Működik egyik oldalt se a ködlámpák .
Naplózva
Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31219 Dátum:
2016.11.29 kedd, 08:05:30 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.11.29 kedd, 05:01:25
Azért én még tennék egy próbát az immo-val
Ki kell venni a kulcsból és a gyújtás kulcsjukhoz tenni csak ugy és ugy elfelfordítani a kulcsot
meg még az immo gyűrűt is érdemes ellenőrizni a kulcsjuknál, hogy rendesen a helyén van-e
az immo chip nem hal meg csak ugy
Az "immo gyűrű a kulcslyuknál" kérdést passzolom. A kapszula eltört, és ellevitált. Legutóbb amikor a kulcsot összeraktam benne volt, a férjem állítja hogy amikor ő szétnyitotta már csak a bele volt meg. Egy szó mint száz. próbáltam hogy kiveszem és csak úgy odatartom de semmi
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31220 Dátum:
2016.11.29 kedd, 08:30:50 »
Idézetet írta: bmate - 2016.11.29 kedd, 08:05:30
Az "immo gyűrű a kulcslyuknál" kérdést passzolom. A kapszula eltört, és ellevitált. Legutóbb amikor a kulcsot összeraktam benne volt, a férjem állítja hogy amikor ő szétnyitotta már csak a bele volt meg. Egy szó mint száz. próbáltam hogy kiveszem és csak úgy odatartom de semmi
Kicsit furcsán csepegteted az infókat... Kezdetben még "csak" azt írtad, hogy nem érzékeli az autó az immot. Most már azt írod, hogy darabokra van törve. Vélhetően megsérült a chip, ezért nem érzékeli.
Ha nincs másik kulcsod, akkor Ford szerviz. Valszeg egy szemmel már jól látható pénzösszegért adnak új gyári kulcsot és IDS-el felprogramozzák.
Ha van egy működő kulcsod, akkor rendelj ebay-ről pótkulcsot, amit már Forscannel is rá tudsz tanítani (FAQ-ban találsz erről leírást).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31221 Dátum:
2016.11.29 kedd, 08:34:23 »
Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
Ma megint nem indilt azvautó.
Valami leszivta az uj aksit is.
P1631 ezt a hibakódot adta ki.
Ha jol olvasom valami fő relé.
Hol van ez a relé?Vagy mi lehet a gond?
Töltés van a generàtoton 14 körül!
A mért àram felvétel 0,05 A.
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31222 Dátum:
2016.11.29 kedd, 08:55:33 »
Sziasztok!
Mindent megnéztem töltöttem bele beniznt de semmi
Viszont nem hallom az üzemanyag pumpát mikor gyujtásra rakom.
Az üzemanyag szivattyút hol találom?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31223 Dátum:
2016.11.29 kedd, 08:59:29 »
Idézetet írta: zsoze - 2016.11.29 kedd, 08:55:33
Sziasztok!
Mindent megnéztem töltöttem bele beniznt de semmi
Viszont nem hallom az üzemanyag pumpát mikor gyujtásra rakom.
Az üzemanyag szivattyút hol találom?
A hátsó ülés alatt a tank tetején.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31224 Dátum:
2016.11.29 kedd, 09:14:16 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.11.29 kedd, 08:34:23
Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
Ma megint nem indilt azvautó.
Valami leszivta az uj aksit is.
P1631 ezt a hibakódot adta ki.
Ha jol olvasom valami fő relé.
Hol van ez a relé?Vagy mi lehet a gond?
Töltés van a generàtoton 14 körül!
A mért àram felvétel 0,05 A.
Köszönöm
Ha gyenge akksival ráindítasz, akkor tud midenféle egzotikus hibakódot dobni. (Szóval lehet, hogy ez a hibakód már csak egy okozat.)
Amúgy:
http://www.talkford.com/community/topic/201317-p1631-code-coming-up/
"The relay is located in the fuse box next to the battery and is numbered K163 in the diagram."
A 0,05A kevés ahhoz, hogy leszívja az akkut egy éjjel alatt. Ennél nagyobb áramfelvétel kell legyen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31225 Dátum:
2016.11.29 kedd, 10:13:09 »
Idézetet írta: zsoze - 2016.11.29 kedd, 08:55:33
Sziasztok!
Mindent megnéztem töltöttem bele beniznt de semmi
Viszont nem hallom az üzemanyag pumpát mikor gyujtásra rakom.
Az üzemanyag szivattyút hol találom?
a tankban. le kell hozzá venni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31226 Dátum:
2016.11.29 kedd, 10:14:03 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.11.29 kedd, 08:34:23
Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
Ma megint nem indilt azvautó.
Valami leszivta az uj aksit is.
P1631 ezt a hibakódot adta ki.
Ha jol olvasom valami fő relé.
Hol van ez a relé?Vagy mi lehet a gond?
Töltés van a generàtoton 14 körül!
A mért àram felvétel 0,05 A.
Köszönöm
ha nincs elég áram, akkor bedobja a főrelét hibának, akkor is, ha jó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31227 Dátum:
2016.11.29 kedd, 10:21:58 »
Köszi
A szivattyúhoz 4 vezeték megy 2 a szint mérő 2 motor esetleg tudja valaki melyik-melyik?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31228 Dátum:
2016.11.29 kedd, 10:27:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.29 kedd, 10:14:03
ha nincs elég áram, akkor bedobja a főrelét hibának, akkor is, ha jó
Értem.A kérdés hogy akkor most merre?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31229 Dátum:
2016.11.29 kedd, 10:45:08 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.11.29 kedd, 10:27:13
Értem.A kérdés hogy akkor most merre?
meg kéne találni a hibát. élőben van rá esély, monitor mögül látatlanban meg nem mondom viszont
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31230 Dátum:
2016.11.29 kedd, 10:50:07 »
Idézetet írta: zsoze - 2016.11.29 kedd, 10:21:58
Köszi
A szivattyúhoz 4 vezeték megy 2 a szint mérő 2 motor esetleg tudja valaki melyik-melyik?
fekete, zöld/narancs. 2 vastagabb vezeték, talán 1 és 5 láb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31231 Dátum:
2016.11.29 kedd, 11:03:57 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.11.29 kedd, 08:30:50
Kicsit furcsán csepegteted az infókat... Kezdetben még "csak" azt írtad, hogy nem érzékeli az autó az immot. Most már azt írod, hogy darabokra van törve. Vélhetően megsérült a chip, ezért nem érzékeli.
Ha nincs másik kulcsod, akkor Ford szerviz. Valszeg egy szemmel már jól látható pénzösszegért adnak új gyári kulcsot és IDS-el felprogramozzák.
Ha van egy működő kulcsod, akkor rendelj ebay-ről pótkulcsot, amit már Forscannel is rá tudsz tanítani (FAQ-ban találsz erről leírást).
Köszi, kristálytiszta
azért nem gondoltam relevánsnak az eltörést mert nem attól kezdve nem érzékeli hogy eltörött, hanem ment, aztán igazából semmi nem történt a kulccsal és az immoval és egyszercsak beadta a hisztit. Amikor érzékelte akkor is törött volt a kapszula.
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2814
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31232 Dátum:
2016.11.29 kedd, 11:44:15 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.11.29 kedd, 08:34:23
Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
Ma megint nem indilt azvautó.
Valami leszivta az uj aksit is.
P1631 ezt a hibakódot adta ki.
Ha jol olvasom valami fő relé.
Hol van ez a relé?Vagy mi lehet a gond?
Töltés van a generàtoton 14 körül!
A mért àram felvétel 0,05 A.
Köszönöm
SZia!
Az akku doboz alatt van a főrelé, ugyanolyan mint a kieg fűtés reléje, ha van olyanod, onnan tudod pótolni, oda meg rendelsz egyet.
A kiegfűtés reléi, a vez oldalon a torony mögött vannak, a tűzfalon.
Üdv, Ferqó
szerk: viszont sztem nem feltétlenül ez szívta le az akksit, hibakód inkább a lemerült akksi miatt generálódott.
Ha a relé rossz, akkor nem indul be a motor, csak forgat az önindító, amíg szufla van az akkuban.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.29 kedd, 11:46:35 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zzolee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31233 Dátum:
2016.11.29 kedd, 11:58:21 »
Üdv úraim adott 2001tddi gyújtás /indítás után a műszeregység (km óra, fordulatszám mérő,vizhőfok, üzemanyag, km óra állás) kB fél perc perc múlva indul valaki találkozott már ezzel a problémával? Generátor új akksi ùj, kaptam cseréltem komplett műszeregységet az sem oldotta meg a problémát kaptam tippet hogy esetleg a komfort modul köszönöm a válaszokat
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31234 Dátum:
2016.11.29 kedd, 12:47:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.29 kedd, 10:45:08
meg kéne találni a hibát. élőben van rá esély, monitor mögül látatlanban meg nem mondom viszont
Hàt ha tudsz egy jó elektromost Bo.-n azt meg köszönöm.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31235 Dátum:
2016.11.29 kedd, 15:39:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.29 kedd, 10:50:07
fekete, zöld/narancs. 2 vastagabb vezeték, talán 1 és 5 láb
Köszi szépen, a sok segítséget!
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31236 Dátum:
2016.11.29 kedd, 20:54:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.11.29 kedd, 08:30:50
Kicsit furcsán csepegteted az infókat... Kezdetben még "csak" azt írtad, hogy nem érzékeli az autó az immot. Most már azt írod, hogy darabokra van törve. Vélhetően megsérült a chip, ezért nem érzékeli.
Ha nincs másik kulcsod, akkor Ford szerviz. Valszeg egy szemmel már jól látható pénzösszegért adnak új gyári kulcsot és IDS-el felprogramozzák.
Ha van egy működő kulcsod, akkor rendelj ebay-ről pótkulcsot, amit már Forscannel is rá tudsz tanítani (FAQ-ban találsz erről leírást).
ha az összes kulcsot eldobta a Patch,akkor is fel lehet progizni a Forscan-el.
ergo mindet törölni kell,aztán kalap kabát....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31237 Dátum:
2016.11.29 kedd, 21:17:03 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.29 kedd, 20:54:38
ha az összes kulcsot eldobta a Patch,akkor is fel lehet progizni a Forscan-el.
ergo mindet törölni kell,aztán kalap kabát....
azzal óvatosan, ha nem marad 2 tanítható kulcs, csak 1, akkor utána nem fogja tudni beindítani.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31238 Dátum:
2016.11.29 kedd, 21:40:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.29 kedd, 21:17:03
azzal óvatosan, ha nem marad 2 tanítható kulcs, csak 1, akkor utána nem fogja tudni beindítani.
aztan jön a kalap kabát....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laci84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31239 Dátum:
2016.11.30 szerda, 00:02:07 »
Sziasztok!
Új vagyok itt köztetek, szóval üdv mindenkinek és köszönöm, h itt lehetek!
Próbálom rövidre fogni, de nem lesz egyszerű az elmúlt hetek, hónapok kálváriája után.
Szóval a beteg típusa 2002-es Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (Mk3).
Kb 2 hónapja elkezdett villogni az izzításjelző és nem akart indulni a gép (tekert, tekert, de nem indult). Néhány próbálkozás után beindult, majd napokig semmi gond, majd újra ugyanez.
Ford márkaszerviz, mert hova máshova vigyem, gondoltam magamban, ha valahol, akkor ott meg tudják csinálni. Megnézték...a 3-as porlasztó gyengén muzsikál, azt mondták elég felújítani. Meg is történt, utána mind a négy mondhatni gyári adatokat produkált. Mindenki örül.
Eltelik 2 hét, majd ismét villog az izzításjelző, alig indul a gép. A szervizbe megint csak elvitt, ahol !!pár nap!! vizsgálgatás után azt mondták akksit kell cserélni illetve az akksi alatt valami kábel el volt korrodálódva és ez az oka. Mondom jó, cseréljük ki. Mindenki örül ismét....
Eltelik 2 hét és mondanom sem kell, de a hiba ismét előjön Budapesttől 60 km-re, menet közben 50 km/h sebességnél (lakott terület
) egyszer csak leáll az autó és kidobja a hibaüzenetet, ami persze, hogy az izzításjelző....persze nem mozdul, nem indul, csak teker és teker, de nem indul.
Trailer haza hoz kellemes összegért. Másnap próbálom indítani semmi.
Morcosan és kissé feszülten betérek a szervizbe, ahol a hibát már 2x is megoldották ugye, közben meg mégse....
Vázoltam a helyzetet és azt is, h most már jó lenne megcsinálni az autót, hiszen egy márkaszervizről beszélünk és hol a jó....... szóval hol tudnák megjavítani, ha nem itt?!
Tettem fel ezt a banális kérdést....
Az autó 13.....igen 13! napja van a szervizben és várom, h hívjanak, h elkészült az autó, és persze megint mindenki örüljön, ahogyan az előző két alkalommal is, de egyelőre nem akarnak örömet okozni...a türelmem pedig vészesen fogy.
Tudom, hogy hibakódok kellenek, meg társai, de mivel nem értek hozzá, ezért is fordultam Hozzátok, hátha valaki tud segíteni vagy találkozott ezzel a problémával, mert nem szeretnék ismét 10 ezreket kifizetni úgy, hogy kicserélünk alkatrészeket és a hibát nem küszöböljük ki, mert ez hosszú és költséges folyamat és az autót meg nem tudom használni, mert nem merek már elindulni vele hosszabb útra, maximum a szerviz vonzáskörzetében érzem magam biztonságban, ami nem feltétlenül normális...
Nem akarom elhinni, hogy egy márkaszervizben nem tudnak rájönni mi okozza a folytonos izzításjelzős és beindulni nem akarós hibát..
Ha ezt olvassák a szervizben is, akkor
Vélemény?
Előre is köszönöm!
Szép estét...
Laci
Naplózva
Ford Mondeo 2002 - 2.0 TDCi 130 LE (MK3)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31240 Dátum:
2016.11.30 szerda, 00:22:02 »
Idézetet írta: Laci84 - 2016.11.30 szerda, 00:02:07
Sziasztok!
Új vagyok itt köztetek, szóval üdv mindenkinek és köszönöm, h itt lehetek!
Próbálom rövidre fogni, de nem lesz egyszerű az elmúlt hetek, hónapok kálváriája után.
Szóval a beteg típusa 2002-es Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (Mk3).
Kb 2 hónapja elkezdett villogni az izzításjelző és nem akart indulni a gép (tekert, tekert, de nem indult). Néhány próbálkozás után beindult, majd napokig semmi gond, majd újra ugyanez.
Ford márkaszerviz, mert hova máshova vigyem, gondoltam magamban, ha valahol, akkor ott meg tudják csinálni. Megnézték...a 3-as porlasztó gyengén muzsikál, azt mondták elég felújítani. Meg is történt, utána mind a négy mondhatni gyári adatokat produkált. Mindenki örül.
Eltelik 2 hét, majd ismét villog az izzításjelző, alig indul a gép. A szervizbe megint csak elvitt, ahol !!pár nap!! vizsgálgatás után azt mondták akksit kell cserélni illetve az akksi alatt valami kábel el volt korrodálódva és ez az oka. Mondom jó, cseréljük ki. Mindenki örül ismét....
Eltelik 2 hét és mondanom sem kell, de a hiba ismét előjön Budapesttől 60 km-re, menet közben 50 km/h sebességnél (lakott terület
) egyszer csak leáll az autó és kidobja a hibaüzenetet, ami persze, hogy az izzításjelző....persze nem mozdul, nem indul, csak teker és teker, de nem indul.
Trailer haza hoz kellemes összegért. Másnap próbálom indítani semmi.
Morcosan és kissé feszülten betérek a szervizbe, ahol a hibát már 2x is megoldották ugye, közben meg mégse....
Vázoltam a helyzetet és azt is, h most már jó lenne megcsinálni az autót, hiszen egy márkaszervizről beszélünk és hol a jó....... szóval hol tudnák megjavítani, ha nem itt?!
Tettem fel ezt a banális kérdést....
Az autó 13.....igen 13! napja van a szervizben és várom, h hívjanak, h elkészült az autó, és persze megint mindenki örüljön, ahogyan az előző két alkalommal is, de egyelőre nem akarnak örömet okozni...a türelmem pedig vészesen fogy.
Tudom, hogy hibakódok kellenek, meg társai, de mivel nem értek hozzá, ezért is fordultam Hozzátok, hátha valaki tud segíteni vagy találkozott ezzel a problémával, mert nem szeretnék ismét 10 ezreket kifizetni úgy, hogy kicserélünk alkatrészeket és a hibát nem küszöböljük ki, mert ez hosszú és költséges folyamat és az autót meg nem tudom használni, mert nem merek már elindulni vele hosszabb útra, maximum a szerviz vonzáskörzetében érzem magam biztonságban, ami nem feltétlenül normális...
Nem akarom elhinni, hogy egy márkaszervizben nem tudnak rájönni mi okozza a folytonos izzításjelzős és beindulni nem akarós hibát..
Ha ezt olvassák a szervizben is, akkor
Vélemény?
Előre is köszönöm!
Szép estét...
Laci
az izzítás jelző elég sok okból tud villogni, egyáltalán nem biztos, hogy ugyan az volt eddig minden esetben a hiba
hibakódok kellenének, anélkül semmit se lehet kezdeni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31241 Dátum:
2016.11.30 szerda, 09:43:12 »
Utolért a csomagtartó átka, nem nyílik.
Ha a kábelt akarom kiméricskélni: jól sejtem hogy a csomagtérajtóra a kábel egy csatlakozóval csatlakozik, nem csak a kábelek szaladgálnak szabadon?
A csomagtartó világításának kapcsolója hol van? Mert az sem ég, gyanús hogy a két dolog összefügg.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31242 Dátum:
2016.11.30 szerda, 10:13:21 »
Idézetet írta: kcs - 2016.11.30 szerda, 09:43:12
Utolért a csomagtartó átka, nem nyílik.
Ha a kábelt akarom kiméricskélni: jól sejtem hogy a csomagtérajtóra a kábel egy csatlakozóval csatlakozik, nem csak a kábelek szaladgálnak szabadon?
A csomagtartó világításának kapcsolója hol van? Mert az sem ég, gyanús hogy a két dolog összefügg.
Szia.
Csomagtartó nyitóban lévő mikrokapcsoló val.szinűleg betojt.A mikrokapcsoló és egy kb.15cm kábel+csati külön kiszedhető.
Lehet,hogy csak égőcsere kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 10:21:19 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31243 Dátum:
2016.11.30 szerda, 10:20:58 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.30 szerda, 10:13:21
Szia.
Csomagtartó nyitóban lévő mikrokapcsoló val.szinűleg betojt.Lehet,hogy csak égőcsere kell.A mikrokapcsoló és egy kb.15cm kábel+csati külön kiszedhető.
Két lényeges dolgot felejtettem le: négyajtós (ha ez számít), illetve távirányítóra sem nyílik, ezért gyanakszom a kábelekre.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31244 Dátum:
2016.11.30 szerda, 10:23:45 »
Idézetet írta: kcs - 2016.11.30 szerda, 10:20:58
Két lényeges dolgot felejtettem le: négyajtós (ha ez számít), illetve távirányítóra sem nyílik, ezért gyanakszom a kábelekre.
Akkor kézi nyitásra működik?
Sajnos lehet kábelszakadás/törés.kiméred a vezetéket kiderül.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31245 Dátum:
2016.11.30 szerda, 10:30:26 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.30 szerda, 10:23:45
Akkor kézi nyitásra működik?
Sajnos lehet kábelszakadás/törés.kiméred a vezetéket kiderül.
Csak kulcsra nyílik.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31246 Dátum:
2016.11.30 szerda, 10:34:48 »
Idézetet írta: kcs - 2016.11.30 szerda, 10:30:26
Csak kulcsra nyílik.
Nos akkor vagy
-vezeték
-mikrokapcsoló(ezt olcsón számítógép egerében lévő mikro kapcsolóval is megoldható)
http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
-esetleg BE ajtózár.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 10:43:01 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31247 Dátum:
2016.11.30 szerda, 18:20:45 »
Sziasztok!
Nos odàig jutottam hogy ugy néz ki megvan mi lopja az àramot az akksiból.
A motortérben talàlható F2 -es jelölésü relét hs kiveszem rendben van minden és az àram fogyasztàs 1,8 A-ról egyböl 0,02 A.
A kérdés hogy mi van erre a relére kötve?Hogyan tovàbb?
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31248 Dátum:
2016.11.30 szerda, 18:32:01 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.11.30 szerda, 18:20:45
Sziasztok!
Nos odàig jutottam hogy ugy néz ki megvan mi lopja az àramot az akksiból.
A motortérben talàlható F2 -es jelölésü relét hs kiveszem rendben van minden és az àram fogyasztàs 1,8 A-ról egyböl 0,02 A.
A kérdés hogy mi van erre a relére kötve?Hogyan tovàbb?
Köszönöm
F2 - 50A - gyújtás relé
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31249 Dátum:
2016.11.30 szerda, 18:38:31 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.30 szerda, 18:32:01
F2 - 50A - gyújtás relé
Igen az izzìto gyertyàkat kikötöttem de nem az.
Mi van ezen a relén még?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Oldalak:
1
...
618
619
620
621
622
623
624
[
625
]
626
627
628
629
630
631
632
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ