Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:36:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 618 619 620 621 622 623 624 [625] 626 627 628 629 630 631 632 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11177662 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31200 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 17:19:57 »

Kedves Szakértők!
Az autóm nem érzékeli az immobilisert  rinya , nem indul, se kép se hang, csak a piros LED villog. Milyen lehetőségeim vannak? Olvasgatok, de nem sok mindent értek női szemmel...a szakszervízt már hívtam, nagyjából semmit nem mondtak  falbav, csak hogy vigyem be aztán lesz valami-gondolom az hogy a pénztárcámat ott is hagyhatom?! Köszönöm előre is: Adél

Elvileg két kulcsnak kellene lennie az autóhoz. Másikkal indul?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #31201 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 17:35:28 »

Kedves Szakértők!
Az autóm nem érzékeli az immobilisert  rinya , nem indul, se kép se hang, csak a piros LED villog. Milyen lehetőségeim vannak? Olvasgatok, de nem sok mindent értek női szemmel...a szakszervízt már hívtam, nagyjából semmit nem mondtak  falbav, csak hogy vigyem be aztán lesz valami-gondolom az hogy a pénztárcámat ott is hagyhatom?! Köszönöm előre is: Adél
nekem a kínai bicskakulcsban elmozdult párszor az immo kapszula és nem indult vele.a pótkulccsal viszont indulnia kell
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #31202 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:35:26 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni töletek.

A feleségem simán eljött  a kocsival a munkahelyemre.
Beültem elíndítottam majd 3m után leált 5 perc indítgatás után elindult mentem vele 3km leáította utána már nem indúlt.
Hibakód olvasó ezt írja ki: P0232 Fuel pump secondary circuit High.
2.0 Benzines (2001 kombi)  Benzin a 0-1/4 között van azt irja 118km megtehető.

Előre is köszönöm a segítséget

Jocó

 
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31203 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:44:05 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni töletek.

A feleségem simán eljött  a kocsival a munkahelyemre.
Beültem elíndítottam majd 3m után leált 5 perc indítgatás után elindult mentem vele 3km leáította utána már nem indúlt.
Hibakód olvasó ezt írja ki: P0232 Fuel pump secondary circuit High.
2.0 Benzines (2001 kombi)  Benzin a 0-1/4 között van azt irja 118km megtehető.

Előre is köszönöm a segítséget

Jocó

 


A magyarázat szerint folyamatosan jár az AC, nem áll le akkor sem, amikor elvileg elveszi tőle a vezérlés a villanyt. Pl. beragadt a reléje.

Az is lehet, hogy a balesetek esetén az üzemanyag elzárására hivatott "inertia shutoff valve" (nem tudom, mi ez magyarul, valami vészleállító vagy mi) kapcsolt be, és nem ad benzint. Arra is ugyanez a hibakód.

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #31204 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:52:11 »

A magyarázat szerint folyamatosan jár az AC, nem áll le akkor sem, amikor elvileg elveszi tőle a vezérlés a villanyt. Pl. beragadt a reléje.

Az is lehet, hogy a balesetek esetén az üzemanyag elzárására hivatott "inertia shutoff valve" (nem tudom, mi ez magyarul, valami vészleállító vagy mi) kapcsolt be, és nem ad benzint. Arra is ugyanez a hibakód.

AndyA


Köszi a gyors választ.
Ha resetelek egyet segíthet?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31205 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:52:18 »

A magyarázat szerint folyamatosan jár az AC, nem áll le akkor sem, amikor elvileg elveszi tőle a vezérlés a villanyt. Pl. beragadt a reléje.

Az is lehet, hogy a balesetek esetén az üzemanyag elzárására hivatott "inertia shutoff valve" (nem tudom, mi ez magyarul, valami vészleállító vagy mi) kapcsolt be, és nem ad benzint. Arra is ugyanez a hibakód.

AndyA


Akkor érdemes megnézni,hogy az a kapcsoló véletlenül nem nyomódott be.
A kapcsoló a bal oldali ajtó elötti oldalfalban található.
http://www.kephost.com/image/vVW0
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 19:55:04 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #31206 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:54:04 »

Akkor érdemes megnézni,hogy az a kapcsoló véletlenül nem nyomódott be.
A kapcsoló a bal oldali ajtó elötti oldalfalban található.
Szerintem akkor 5 perc nyektetés után nem índult volna be
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31207 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:55:44 »

Szerintem akkor 5 perc nyektetés után nem índult volna be

Azért egy ránézést megér.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #31208 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:59:14 »

Behúztuk az autót a melóhelyemre.
Holnap megnézem, viszek bele bezint átha a jeladó rossz.
lekotöm az aksít ha ez sem segít szerelő lesz belőle
Azért köszönöm
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #31209 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 20:02:57 »

Elvileg két kulcsnak kellene lennie az autóhoz. Másikkal indul?

AndyA

Kedves AndyA!

Valóban két kulcsnak kellene lennie, ha nem vágtak volna át az használtautószalonosok amikor megvásároltam az autót, valamint én is körültekintőbben járhattam volna el még vásárlás előtt, de amint említettem nőként nehéz ilyesmiket is fejben tartani. Szóval két kulcs volt. Az egyik egy bicskakulcs, a másik meg egy eredeti?! A bicskakulcs szétszedése után felfedeztem hogy csak valami sufnituning ragasztgatott f*s amiben semmi nem az ami, az eredeti (legalábbis én úgy tudom hogy az az) kulcs pedig TELJESEN ki volt belezve, egy kósza lélek sem lakta. A bicskakulcsban nem sikerült az elemcsere, így hát az immobilisert az eredetibe? mentettem, de megmurdelt végleg.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #31210 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:11:23 »

nekem a kínai bicskakulcsban elmozdult párszor az immo kapszula és nem indult vele.a pótkulccsal viszont indulnia kell

Kedves Jenci82!

Ahogy AndyAnak is írtam: Valóban két kulcsnak kellene lennie, ha nem vágtak volna át az használtautószalonosok amikor megvásároltam az autót, valamint én is körültekintőbben járhattam volna el még vásárlás előtt, de amint említettem nőként nehéz ilyesmiket is fejben tartani. Szóval két kulcs volt. Az egyik egy bicskakulcs, a másik meg egy eredeti?! A bicskakulcs szétszedése után felfedeztem hogy csak valami sufnituning ragasztgatott f*s amiben semmi nem az ami, az eredeti (legalábbis én úgy tudom hogy az az) kulcs pedig TELJESEN ki volt belezve, egy kósza lélek sem lakta. A bicskakulcsban nem sikerült az elemcsere, így hát az immobilisert az eredetibe? mentettem, de megmurdelt végleg.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31211 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:11:53 »

Szerintem akkor 5 perc nyektetés után nem índult volna be


KH is előfordulhat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31212 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:13:32 »

Kedves AndyA!

Valóban két kulcsnak kellene lennie, ha nem vágtak volna át az használtautószalonosok amikor megvásároltam az autót, valamint én is körültekintőbben járhattam volna el még vásárlás előtt, de amint említettem nőként nehéz ilyesmiket is fejben tartani. Szóval két kulcs volt. Az egyik egy bicskakulcs, a másik meg egy eredeti?! A bicskakulcs szétszedése után felfedeztem hogy csak valami sufnituning ragasztgatott f*s amiben semmi nem az ami, az eredeti (legalábbis én úgy tudom hogy az az) kulcs pedig TELJESEN ki volt belezve, egy kósza lélek sem lakta. A bicskakulcsban nem sikerült az elemcsere, így hát az immobilisert az eredetibe? mentettem, de megmurdelt végleg.

Az mérsékelten jó hír...

Második kulcsot szerezni viszonylag egyszerű, és nem nagy baj, ha van (ugye? Smiley). Most viszont az elsőt kellene működésre bírni.

Forscan tudósok, működhet egy felprogramozás a semmiből?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #31213 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:20:58 »

Akkor érdemes megnézni,hogy az a kapcsoló véletlenül nem nyomódott be.
A kapcsoló a bal oldali ajtó elötti oldalfalban található.
http://www.kephost.com/image/vVW0
Az üzemanyag szivattyú nem így sz..ik be?
az hogyan jelentkezk?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31214 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:25:55 »

Az mérsékelten jó hír...

Második kulcsot szerezni viszonylag egyszerű, és nem nagy baj, ha van (ugye? Smiley). Most viszont az elsőt kellene működésre bírni.

Forscan tudósok, működhet egy felprogramozás a semmiből?

AndyA
szerintem megkell próbálni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #31215 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:56:04 »

Az mérsékelten jó hír...

Második kulcsot szerezni viszonylag egyszerű, és nem nagy baj, ha van (ugye? Smiley). Most viszont az elsőt kellene működésre bírni.

Forscan tudósok, működhet egy felprogramozás a semmiből?

AndyA

Helló!

Ha nem tévedek lehet. Itt a leírás. http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=839
Csak jobban kéne tudnom angolul.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31216 Dátum: 2016.11.29 kedd, 04:55:49 »

Az mérsékelten jó hír...

Második kulcsot szerezni viszonylag egyszerű, és nem nagy baj, ha van (ugye? Smiley). Most viszont az elsőt kellene működésre bírni.

Forscan tudósok, működhet egy felprogramozás a semmiből?

AndyA

Miért ne müködne, az új kulcsot is csak berakod, elfordítod gyújtásra és kész, nem kell hozzá a gyári kulcs
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31217 Dátum: 2016.11.29 kedd, 05:01:25 »

Kedves Jenci82!

Ahogy AndyAnak is írtam: Valóban két kulcsnak kellene lennie, ha nem vágtak volna át az használtautószalonosok amikor megvásároltam az autót, valamint én is körültekintőbben járhattam volna el még vásárlás előtt, de amint említettem nőként nehéz ilyesmiket is fejben tartani. Szóval két kulcs volt. Az egyik egy bicskakulcs, a másik meg egy eredeti?! A bicskakulcs szétszedése után felfedeztem hogy csak valami sufnituning ragasztgatott f*s amiben semmi nem az ami, az eredeti (legalábbis én úgy tudom hogy az az) kulcs pedig TELJESEN ki volt belezve, egy kósza lélek sem lakta. A bicskakulcsban nem sikerült az elemcsere, így hát az immobilisert az eredetibe? mentettem, de megmurdelt végleg.

Azért én még tennék egy próbát az immo-val
Ki kell venni a kulcsból és a gyújtás kulcsjukhoz tenni csak ugy és ugy elfelfordítani a kulcsot
meg még az immo gyűrűt is érdemes ellenőrizni a kulcsjuknál, hogy rendesen a helyén van-e
az immo chip nem hal meg csak ugy
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #31218 Dátum: 2016.11.29 kedd, 07:49:25 »

Sziasztok!
 Az lenne a kérdésem hogy nincs e valakinek egy kapcsolási, bekotesi rajza a hátsó lámpákhoz? Sajnos nem
Működik egyik oldalt se a ködlámpák .  rinya
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #31219 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:05:30 »

Azért én még tennék egy próbát az immo-val
Ki kell venni a kulcsból és a gyújtás kulcsjukhoz tenni csak ugy és ugy elfelfordítani a kulcsot
meg még az immo gyűrűt is érdemes ellenőrizni a kulcsjuknál, hogy rendesen a helyén van-e
az immo chip nem hal meg csak ugy

Az "immo gyűrű a kulcslyuknál" kérdést passzolom. A kapszula eltört, és ellevitált. Legutóbb amikor a kulcsot összeraktam benne volt, a férjem állítja hogy amikor ő szétnyitotta már csak a bele volt meg. Egy szó mint száz. próbáltam hogy kiveszem és csak úgy odatartom de semmi  szomoru1
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31220 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:30:50 »

Az "immo gyűrű a kulcslyuknál" kérdést passzolom. A kapszula eltört, és ellevitált. Legutóbb amikor a kulcsot összeraktam benne volt, a férjem állítja hogy amikor ő szétnyitotta már csak a bele volt meg. Egy szó mint száz. próbáltam hogy kiveszem és csak úgy odatartom de semmi  szomoru1

Kicsit furcsán csepegteted az infókat... Kezdetben még "csak" azt írtad, hogy nem érzékeli az autó az immot. Most már azt írod, hogy darabokra van törve. Vélhetően megsérült a chip, ezért nem érzékeli.
Ha nincs másik kulcsod, akkor Ford szerviz. Valszeg egy szemmel már jól látható pénzösszegért adnak új gyári kulcsot és IDS-el felprogramozzák.
Ha van egy működő kulcsod, akkor rendelj ebay-ről pótkulcsot, amit már Forscannel is rá tudsz tanítani (FAQ-ban találsz erről leírást).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31221 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:34:23 »

Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
Ma megint nem indilt azvautó.
Valami leszivta az uj aksit is.
P1631 ezt a hibakódot adta ki.
Ha jol olvasom valami fő relé.
Hol van ez a relé?Vagy mi lehet a gond?
Töltés van a generàtoton 14 körül!
A mért àram felvétel 0,05 A.
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #31222 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:55:33 »

Sziasztok!
Mindent megnéztem töltöttem bele beniznt de semmi
Viszont nem hallom az üzemanyag pumpát mikor gyujtásra rakom.
Az üzemanyag szivattyút hol találom?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31223 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:59:29 »

Sziasztok!
Mindent megnéztem töltöttem bele beniznt de semmi
Viszont nem hallom az üzemanyag pumpát mikor gyujtásra rakom.
Az üzemanyag szivattyút hol találom?


A hátsó ülés alatt a tank tetején.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31224 Dátum: 2016.11.29 kedd, 09:14:16 »

Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
Ma megint nem indilt azvautó.
Valami leszivta az uj aksit is.
P1631 ezt a hibakódot adta ki.
Ha jol olvasom valami fő relé.
Hol van ez a relé?Vagy mi lehet a gond?
Töltés van a generàtoton 14 körül!
A mért àram felvétel 0,05 A.
Köszönöm

Ha gyenge akksival ráindítasz, akkor tud midenféle egzotikus hibakódot dobni. (Szóval lehet, hogy ez a hibakód már csak egy okozat.)
Amúgy: http://www.talkford.com/community/topic/201317-p1631-code-coming-up/
"The relay is located in the fuse box next to the battery and is numbered K163 in the diagram."

A 0,05A kevés ahhoz, hogy leszívja az akkut egy éjjel alatt. Ennél nagyobb áramfelvétel kell legyen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31225 Dátum: 2016.11.29 kedd, 10:13:09 »

Sziasztok!
Mindent megnéztem töltöttem bele beniznt de semmi
Viszont nem hallom az üzemanyag pumpát mikor gyujtásra rakom.
Az üzemanyag szivattyút hol találom?

a tankban. le kell hozzá venni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31226 Dátum: 2016.11.29 kedd, 10:14:03 »

Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
Ma megint nem indilt azvautó.
Valami leszivta az uj aksit is.
P1631 ezt a hibakódot adta ki.
Ha jol olvasom valami fő relé.
Hol van ez a relé?Vagy mi lehet a gond?
Töltés van a generàtoton 14 körül!
A mért àram felvétel 0,05 A.
Köszönöm
ha nincs elég áram, akkor bedobja a főrelét hibának, akkor is, ha jó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #31227 Dátum: 2016.11.29 kedd, 10:21:58 »

Köszi

A szivattyúhoz 4 vezeték megy 2 a szint mérő 2 motor esetleg tudja valaki melyik-melyik?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31228 Dátum: 2016.11.29 kedd, 10:27:13 »

ha nincs elég áram, akkor bedobja a főrelét hibának, akkor is, ha jó
Értem.A kérdés hogy akkor most merre?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31229 Dátum: 2016.11.29 kedd, 10:45:08 »

Értem.A kérdés hogy akkor most merre?
meg kéne találni a hibát. élőben van rá esély, monitor mögül látatlanban meg nem mondom viszont
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31230 Dátum: 2016.11.29 kedd, 10:50:07 »

Köszi

A szivattyúhoz 4 vezeték megy 2 a szint mérő 2 motor esetleg tudja valaki melyik-melyik?
fekete, zöld/narancs. 2 vastagabb vezeték, talán 1 és 5 láb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #31231 Dátum: 2016.11.29 kedd, 11:03:57 »

Kicsit furcsán csepegteted az infókat... Kezdetben még "csak" azt írtad, hogy nem érzékeli az autó az immot. Most már azt írod, hogy darabokra van törve. Vélhetően megsérült a chip, ezért nem érzékeli.
Ha nincs másik kulcsod, akkor Ford szerviz. Valszeg egy szemmel már jól látható pénzösszegért adnak új gyári kulcsot és IDS-el felprogramozzák.
Ha van egy működő kulcsod, akkor rendelj ebay-ről pótkulcsot, amit már Forscannel is rá tudsz tanítani (FAQ-ban találsz erről leírást).

Köszi, kristálytiszta  Wink azért nem gondoltam relevánsnak az eltörést mert nem attól kezdve nem érzékeli hogy eltörött, hanem ment, aztán igazából semmi nem történt a kulccsal és az immoval és egyszercsak beadta a hisztit. Amikor érzékelte akkor is törött volt a kapszula.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #31232 Dátum: 2016.11.29 kedd, 11:44:15 »

Sziasztok!
Egy kis segitség kellene.
Ma megint nem indilt azvautó.
Valami leszivta az uj aksit is.
P1631 ezt a hibakódot adta ki.
Ha jol olvasom valami fő relé.
Hol van ez a relé?Vagy mi lehet a gond?
Töltés van a generàtoton 14 körül!
A mért àram felvétel 0,05 A.
Köszönöm
SZia!
Az akku doboz alatt van a főrelé, ugyanolyan mint a kieg fűtés reléje, ha van olyanod, onnan tudod pótolni, oda meg rendelsz egyet.
A kiegfűtés reléi, a vez oldalon a torony mögött vannak, a tűzfalon.
Üdv, Ferqó
szerk: viszont sztem nem feltétlenül ez szívta le az akksit, hibakód inkább a lemerült akksi miatt generálódott.
Ha a relé rossz, akkor nem indul be a motor, csak forgat az önindító, amíg szufla van az akkuban.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.29 kedd, 11:46:35 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zzolee
Vendég
« Új hozzászólás #31233 Dátum: 2016.11.29 kedd, 11:58:21 »

Üdv úraim adott 2001tddi gyújtás /indítás után a műszeregység (km óra, fordulatszám mérő,vizhőfok, üzemanyag, km óra állás) kB fél perc perc múlva indul valaki találkozott már ezzel a problémával? Generátor új akksi ùj, kaptam cseréltem komplett műszeregységet az sem oldotta meg a problémát kaptam tippet hogy esetleg a komfort modul  köszönöm a válaszokat
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31234 Dátum: 2016.11.29 kedd, 12:47:49 »

meg kéne találni a hibát. élőben van rá esély, monitor mögül látatlanban meg nem mondom viszont
Hàt ha tudsz egy jó elektromost Bo.-n azt meg köszönöm.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #31235 Dátum: 2016.11.29 kedd, 15:39:54 »

fekete, zöld/narancs. 2 vastagabb vezeték, talán 1 és 5 láb

Köszi szépen, a sok segítséget!

Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31236 Dátum: 2016.11.29 kedd, 20:54:38 »

Kicsit furcsán csepegteted az infókat... Kezdetben még "csak" azt írtad, hogy nem érzékeli az autó az immot. Most már azt írod, hogy darabokra van törve. Vélhetően megsérült a chip, ezért nem érzékeli.
Ha nincs másik kulcsod, akkor Ford szerviz. Valszeg egy szemmel már jól látható pénzösszegért adnak új gyári kulcsot és IDS-el felprogramozzák.
Ha van egy működő kulcsod, akkor rendelj ebay-ről pótkulcsot, amit már Forscannel is rá tudsz tanítani (FAQ-ban találsz erről leírást).
ha az összes kulcsot eldobta a Patch,akkor is fel lehet progizni a Forscan-el.
ergo mindet törölni kell,aztán kalap kabát.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31237 Dátum: 2016.11.29 kedd, 21:17:03 »

ha az összes kulcsot eldobta a Patch,akkor is fel lehet progizni a Forscan-el.
ergo mindet törölni kell,aztán kalap kabát.... vigyor3
azzal óvatosan, ha nem marad 2 tanítható kulcs, csak 1, akkor utána nem fogja tudni beindítani.  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31238 Dátum: 2016.11.29 kedd, 21:40:49 »

azzal óvatosan, ha nem marad 2 tanítható kulcs, csak 1, akkor utána nem fogja tudni beindítani.  vigyor3
aztan jön a kalap kabát.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laci84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #31239 Dátum: 2016.11.30 szerda, 00:02:07 »

Sziasztok!

Új vagyok itt köztetek, szóval üdv mindenkinek és köszönöm, h itt lehetek!
Próbálom rövidre fogni, de nem lesz egyszerű az elmúlt hetek, hónapok kálváriája után.
Szóval a beteg típusa 2002-es Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (Mk3).
Kb 2 hónapja elkezdett villogni az izzításjelző és nem akart indulni a gép (tekert, tekert, de nem indult). Néhány próbálkozás után beindult, majd napokig semmi gond, majd újra ugyanez.
Ford márkaszerviz, mert hova máshova vigyem, gondoltam magamban, ha valahol, akkor ott meg tudják csinálni. Megnézték...a 3-as porlasztó gyengén muzsikál, azt mondták elég felújítani. Meg is történt, utána mind a négy mondhatni gyári adatokat produkált. Mindenki örül.
Eltelik 2 hét, majd ismét villog az izzításjelző, alig indul a gép. A szervizbe megint csak elvitt, ahol !!pár nap!! vizsgálgatás után azt mondták akksit kell cserélni illetve az akksi alatt valami kábel el volt korrodálódva és ez az oka. Mondom jó, cseréljük ki. Mindenki örül ismét....
Eltelik 2 hét és mondanom sem kell, de a hiba ismét előjön Budapesttől 60 km-re, menet közben 50 km/h sebességnél (lakott terület Tongue) egyszer csak leáll az autó és kidobja a hibaüzenetet, ami persze, hogy az izzításjelző....persze nem mozdul, nem indul, csak teker és teker, de nem indul.  falbav
Trailer haza hoz kellemes összegért. Másnap próbálom indítani semmi.
Morcosan és kissé feszülten betérek a szervizbe, ahol a hibát már 2x is megoldották ugye, közben meg mégse....
Vázoltam a helyzetet és azt is, h most már jó lenne megcsinálni az autót, hiszen egy márkaszervizről beszélünk és hol a jó....... szóval hol tudnák megjavítani, ha nem itt?!
Tettem fel ezt a banális kérdést....
Az autó 13.....igen 13! napja van a szervizben és várom, h hívjanak, h elkészült az autó, és persze megint mindenki örüljön, ahogyan az előző két alkalommal is, de egyelőre nem akarnak örömet okozni...a türelmem pedig vészesen fogy.
Tudom, hogy hibakódok kellenek, meg társai, de mivel nem értek hozzá, ezért is fordultam Hozzátok, hátha valaki tud segíteni vagy találkozott ezzel a problémával, mert nem szeretnék ismét 10 ezreket kifizetni úgy, hogy kicserélünk alkatrészeket és a hibát nem küszöböljük ki, mert ez hosszú és költséges folyamat és az autót meg nem tudom használni, mert nem merek már elindulni vele hosszabb útra, maximum a szerviz vonzáskörzetében érzem magam biztonságban, ami nem feltétlenül normális...  Wink
Nem akarom elhinni, hogy egy márkaszervizben nem tudnak rájönni mi okozza a folytonos izzításjelzős és beindulni nem akarós hibát..

Ha ezt olvassák a szervizben is, akkor  phone

Vélemény?

Előre is köszönöm!  worship

Szép estét...

Laci



Naplózva

Ford Mondeo 2002 -  2.0 TDCi 130 LE (MK3)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31240 Dátum: 2016.11.30 szerda, 00:22:02 »

Sziasztok!

Új vagyok itt köztetek, szóval üdv mindenkinek és köszönöm, h itt lehetek!
Próbálom rövidre fogni, de nem lesz egyszerű az elmúlt hetek, hónapok kálváriája után.
Szóval a beteg típusa 2002-es Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (Mk3).
Kb 2 hónapja elkezdett villogni az izzításjelző és nem akart indulni a gép (tekert, tekert, de nem indult). Néhány próbálkozás után beindult, majd napokig semmi gond, majd újra ugyanez.
Ford márkaszerviz, mert hova máshova vigyem, gondoltam magamban, ha valahol, akkor ott meg tudják csinálni. Megnézték...a 3-as porlasztó gyengén muzsikál, azt mondták elég felújítani. Meg is történt, utána mind a négy mondhatni gyári adatokat produkált. Mindenki örül.
Eltelik 2 hét, majd ismét villog az izzításjelző, alig indul a gép. A szervizbe megint csak elvitt, ahol !!pár nap!! vizsgálgatás után azt mondták akksit kell cserélni illetve az akksi alatt valami kábel el volt korrodálódva és ez az oka. Mondom jó, cseréljük ki. Mindenki örül ismét....
Eltelik 2 hét és mondanom sem kell, de a hiba ismét előjön Budapesttől 60 km-re, menet közben 50 km/h sebességnél (lakott terület Tongue) egyszer csak leáll az autó és kidobja a hibaüzenetet, ami persze, hogy az izzításjelző....persze nem mozdul, nem indul, csak teker és teker, de nem indul.  falbav
Trailer haza hoz kellemes összegért. Másnap próbálom indítani semmi.
Morcosan és kissé feszülten betérek a szervizbe, ahol a hibát már 2x is megoldották ugye, közben meg mégse....
Vázoltam a helyzetet és azt is, h most már jó lenne megcsinálni az autót, hiszen egy márkaszervizről beszélünk és hol a jó....... szóval hol tudnák megjavítani, ha nem itt?!
Tettem fel ezt a banális kérdést....
Az autó 13.....igen 13! napja van a szervizben és várom, h hívjanak, h elkészült az autó, és persze megint mindenki örüljön, ahogyan az előző két alkalommal is, de egyelőre nem akarnak örömet okozni...a türelmem pedig vészesen fogy.
Tudom, hogy hibakódok kellenek, meg társai, de mivel nem értek hozzá, ezért is fordultam Hozzátok, hátha valaki tud segíteni vagy találkozott ezzel a problémával, mert nem szeretnék ismét 10 ezreket kifizetni úgy, hogy kicserélünk alkatrészeket és a hibát nem küszöböljük ki, mert ez hosszú és költséges folyamat és az autót meg nem tudom használni, mert nem merek már elindulni vele hosszabb útra, maximum a szerviz vonzáskörzetében érzem magam biztonságban, ami nem feltétlenül normális...  Wink
Nem akarom elhinni, hogy egy márkaszervizben nem tudnak rájönni mi okozza a folytonos izzításjelzős és beindulni nem akarós hibát..

Ha ezt olvassák a szervizben is, akkor  phone

Vélemény?

Előre is köszönöm!  worship

Szép estét...

Laci




az izzítás jelző elég sok okból tud villogni, egyáltalán nem biztos, hogy ugyan az volt eddig minden esetben a hiba

hibakódok kellenének, anélkül semmit se lehet kezdeni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #31241 Dátum: 2016.11.30 szerda, 09:43:12 »

Utolért a csomagtartó átka, nem nyílik.

Ha a kábelt akarom kiméricskélni: jól sejtem hogy a csomagtérajtóra a kábel egy csatlakozóval csatlakozik, nem csak a kábelek szaladgálnak szabadon?

A csomagtartó világításának kapcsolója hol van? Mert az sem ég, gyanús hogy a két dolog összefügg.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31242 Dátum: 2016.11.30 szerda, 10:13:21 »

Utolért a csomagtartó átka, nem nyílik.

Ha a kábelt akarom kiméricskélni: jól sejtem hogy a csomagtérajtóra a kábel egy csatlakozóval csatlakozik, nem csak a kábelek szaladgálnak szabadon?

A csomagtartó világításának kapcsolója hol van? Mert az sem ég, gyanús hogy a két dolog összefügg.
Szia.
Csomagtartó nyitóban lévő mikrokapcsoló val.szinűleg betojt.A mikrokapcsoló és egy kb.15cm kábel+csati külön kiszedhető.
Lehet,hogy csak égőcsere kell.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 10:21:19 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #31243 Dátum: 2016.11.30 szerda, 10:20:58 »

Szia.
Csomagtartó nyitóban lévő mikrokapcsoló val.szinűleg betojt.Lehet,hogy csak égőcsere kell.A mikrokapcsoló és egy kb.15cm kábel+csati külön kiszedhető.


Két lényeges dolgot felejtettem le: négyajtós (ha ez számít), illetve távirányítóra sem nyílik, ezért gyanakszom a kábelekre.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31244 Dátum: 2016.11.30 szerda, 10:23:45 »

Két lényeges dolgot felejtettem le: négyajtós (ha ez számít), illetve távirányítóra sem nyílik, ezért gyanakszom a kábelekre.
Akkor kézi nyitásra működik?
Sajnos lehet kábelszakadás/törés.kiméred a vezetéket kiderül.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #31245 Dátum: 2016.11.30 szerda, 10:30:26 »

Akkor kézi nyitásra működik?
Sajnos lehet kábelszakadás/törés.kiméred a vezetéket kiderül.

Csak kulcsra nyílik.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31246 Dátum: 2016.11.30 szerda, 10:34:48 »

Csak kulcsra nyílik.
Nos akkor vagy
 -vezeték
 -mikrokapcsoló(ezt olcsón számítógép egerében lévő mikro kapcsolóval is megoldható) http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
 -esetleg BE ajtózár.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 10:43:01 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31247 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:20:45 »

Sziasztok!
Nos odàig jutottam hogy ugy néz ki megvan mi lopja az àramot az akksiból.
A motortérben talàlható F2 -es jelölésü relét hs kiveszem rendben van minden és az àram fogyasztàs 1,8 A-ról egyböl 0,02 A.
A kérdés hogy mi van erre a relére kötve?Hogyan tovàbb?
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31248 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:32:01 »

Sziasztok!
Nos odàig jutottam hogy ugy néz ki megvan mi lopja az àramot az akksiból.
A motortérben talàlható F2 -es jelölésü relét hs kiveszem rendben van minden és az àram fogyasztàs 1,8 A-ról egyböl 0,02 A.
A kérdés hogy mi van erre a relére kötve?Hogyan tovàbb?
Köszönöm
F2 - 50A - gyújtás relé
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31249 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:38:31 »

F2 - 50A - gyújtás relé
Igen az izzìto gyertyàkat kikötöttem de nem az.
Mi van ezen a relén még?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Oldalak: 1 ... 618 619 620 621 622 623 624 [625] 626 627 628 629 630 631 632 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.