Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:10:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 619 620 621 622 623 624 625 [626] 627 628 629 630 631 632 633 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11178002 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31250 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:39:52 »

Igen az izzìto gyertyàkat kikötöttem de nem az.
Mi van ezen a relén még?

A fél autó... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31251 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:46:16 »

Sziasztok!
Nos odàig jutottam hogy ugy néz ki megvan mi lopja az àramot az akksiból.
A motortérben talàlható F2 -es jelölésü relét hs kiveszem rendben van minden és az àram fogyasztàs 1,8 A-ról egyböl 0,02 A.
A kérdés hogy mi van erre a relére kötve?Hogyan tovàbb?
Köszönöm
f-el biztosítékok vannak számozva. mit húztál akkor ki? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31252 Dátum: 2016.11.30 szerda, 19:15:08 »

f-el biztosítékok vannak számozva. mit húztál akkor ki? vigyor3
F2 relé 50A.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31253 Dátum: 2016.11.30 szerda, 19:56:30 »

F2 relé 50A.

ilyen nincs. most relé, vagy biztosíték?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31254 Dátum: 2016.11.30 szerda, 20:20:56 »

ilyen nincs. most relé, vagy biztosíték?

Fordítok: A relé 50A-es biztosítéka, ami az F2.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #31255 Dátum: 2016.11.30 szerda, 20:46:38 »

Igen az izzìto gyertyàkat kikötöttem de nem az.
Mi van ezen a relén még?
A fél világ:
F62, F80-F83 ig, F90-94 ig
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31256 Dátum: 2016.11.30 szerda, 22:39:27 »

A fél világ:
F62, F80-F83 ig, F90-94 ig
Nos a mai eredmény.A kocsi fél óra utàn lekapcsolindent 0,02 A marad rajta.Mégis lemerìtette valahogy az akksit.
Ami érdekes hogy csak hideg időben tette ezt.
Mivel nem jutottam előrébb az akksit visszaraktam feltöltve és lehiztam a két kiegészìtő fütés relét.Hàt meg pàtom indul-e reggel.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #31257 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 01:35:00 »

Sziasztok!
Ma úgy néz ki véget ért a június óta tartó kálváriám. Röviden össze foglalva, hátha valakinek segít. A töltés ellenőrző lámpa kapcsolgatásával kezdődött. Töltés volt mégis hol világított, hol nem. Szervizben nem tudtak vele mit kezdeni. Utána jöttek a hiba kódok: P0507; P1246; P2097. Megint szerviz. Hümmögtek. Közölték a generátor biztosan jó. Átküldtek VIK-hez. Két hétig nála volt az autó, de sajnos ő sem jutott vele semmire, mivel az ECU-ból nem volt neki csere darab, hogy kipróbálja. Így használtam az autót két hónapig. Volt töltés, de a lámpa össze vissza világítgatott. Következőnek az alapjáratom adta fel. Elkezdett le-fel ugrálni mintha túráztatnám az autót. Ezt is random művelte. Két hete teljesen elment a töltésem. Meguntam. ECU kivéve, elvittem, megjavíttattam. Töltés még mindig nincs. Ideg roham.... Tegnap kikaptam a generátort. Méricskélés. Diódák rendben, szénkefék rendben. Feszültségszabályozó kuka. Ma beszereltem az új feszültségszabályozós generátort, és van töltés, a lámpa rendeltetés szerűen működik. Alapjárat újra normális. Örömködés. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.02 péntek, 17:17:52 írta kocsisj » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31258 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 08:00:18 »

Sziasztok!
Ma úgy néz ki véget ért a június óta tartó kálváriám. Röviden össze foglalva, hátha valakinek segít. A töltés ellenőrző lámpa kapcsolgatásával kezdődött. Töltés volt mégis hol világított, hol nem. Szervizben nem tudtak vele mit kezdeni. Utána jöttek a hiba kódok: P0507; P1246; P2097. Megint szerviz. Hümmögtek. Közölték a generátor biztosan jó. Átküldtek VIK-hez. Két hétig nála volt az autó, de sajnos ő sem jutott vele semmire, mivel az ECU-ból nem volt neki csere darab, hogy kipróbálja. Így használtam az autót két hónapig. Volt töltés, de a lámpa össze vissza világítgatott. Következőnek az alapjáratom adta fel. Elkezdett le-fel ugrálni mintha túráztatnám az autót. Ezt is random művelte. Két hete teljesen elment a töltésem. Meguntam. ECU kivéve, elvittem, megjavíttattam. Töltés még mindig nincs. Ideg roham.... Tegnap kikaptam a generátort. Méricskélés. Diódák rendben, szénkefék rendben. Töltőrelé kuka. Ma beszereltem az új töltőrelés generátort, és van töltés, a lámpa rendeltetés szerűen működik. Alapjárat újra normális. Örömködés. Wink

 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #31259 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:01:44 »

Sziasztok!
Ma úgy néz ki véget ért a június óta tartó kálváriám. Röviden össze foglalva, hátha valakinek segít. A töltés ellenőrző lámpa kapcsolgatásával kezdődött. Töltés volt mégis hol világított, hol nem. Szervizben nem tudtak vele mit kezdeni. Utána jöttek a hiba kódok: P0507; P1246; P2097. Megint szerviz. Hümmögtek. Közölték a generátor biztosan jó. Átküldtek VIK-hez. Két hétig nála volt az autó, de sajnos ő sem jutott vele semmire, mivel az ECU-ból nem volt neki csere darab, hogy kipróbálja. Így használtam az autót két hónapig. Volt töltés, de a lámpa össze vissza világítgatott. Következőnek az alapjáratom adta fel. Elkezdett le-fel ugrálni mintha túráztatnám az autót. Ezt is random művelte. Két hete teljesen elment a töltésem. Meguntam. ECU kivéve, elvittem, megjavíttattam. Töltés még mindig nincs. Ideg roham.... Tegnap kikaptam a generátort. Méricskélés. Diódák rendben, szénkefék rendben. Töltőrelé kuka. Ma beszereltem az új töltőrelés generátort, és van töltés, a lámpa rendeltetés szerűen működik. Alapjárat újra normális. Örömködés. Wink

És egyébként az ecu-n mit javítottak? Mit mondtak, volt annak is baja? Vagy mondtak vmi katyvaszt, aminek a végén csak az boros összeg volt érthető
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #31260 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:03:38 »

Nos a mai eredmény.A kocsi fél óra utàn lekapcsolindent 0,02 A marad rajta.Mégis lemerìtette valahogy az akksit.
Ami érdekes hogy csak hideg időben tette ezt.
Mivel nem jutottam előrébb az akksit visszaraktam feltöltve és lehiztam a két kiegészìtő fütés relét.Hàt meg pàtom indul-e reggel.
Pár embert viccelt már meg a generátor, ha medöglik benne az elektronika, az tud fogyasztani. Lakat fogó, illetve kézzel "megfogó", ha fogyaszt, akkor fűt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #31261 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 18:02:51 »

Szélvédőfűtés van benne, csak az anyósoldalt fűti le.... A biztik jók, így valószínű a szélvédőt kell cserélnem.
A motor előfűtő viszont nincs bevezetékezve benne, arra alszok még egyet hogy gyári legyen, vagy 220 v-os.

Az a kérdésem hogy hol tudom "megcsapolni" az ülésfűtés áramkörét a legegyszerűbben?
Vettem egy gyári kiegfűtést, kábelekkel, relékkel. Be is szereltem, működik rendesen, de azt szeretném ha az ülésfűtés kapcsolójával tudnám kapcsolni. Kb mire bemelegszik a motor, akkor kapcsolom ki az ülésfűtést is.
Azt gondoltam, hogy majd a ülésfűtés kapcsolójától simán viszek egy vezetéket a kiegfűtés reléinek kapcsolásához, de ott csak gyújtásáramot találtam. Az ülésfűtésem nem a sima egyfokozatú, hanem az 5-ös.

Válaszokat előre is köszönöm!

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31262 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 18:06:58 »

Az a kérdésem hogy hol tudom "megcsapolni" az ülésfűtés áramkörét a legegyszerűbben?
Vettem egy gyári kiegfűtést, kábelekkel, relékkel. Be is szereltem, működik rendesen, de azt szeretném ha az ülésfűtés kapcsolójával tudnám kapcsolni. Kb mire bemelegszik a motor, akkor kapcsolom ki az ülésfűtést is.
Azt gondoltam, hogy majd a ülésfűtés kapcsolójától simán viszek egy vezetéket a kiegfűtés reléinek kapcsolásához, de ott csak gyújtásáramot találtam. Az ülésfűtésem nem a sima egyfokozatú, hanem az 5-ös.

Válaszokat előre is köszönöm!


arra nem tudod rákötni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #31263 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 18:09:33 »

arra nem tudod rákötni

sehol nincs egy relé, ahol a kapcsoló visszajelzőjének az áramát meg tudnám "lopni"?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
zspisti71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #31264 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 18:38:16 »

Tisztelt fórumtársak!
Egyszer már felvetettem a problémát de semmi értelmes válasz nem érkezett!
Megpróbálom újra hátha....
Szóval adott egy manuális klíma.
Ez eddig egyszerű.
1-es fokozaton bekapcsolom a visszajelző virít ahogy kell.
A csavar itt indul. Nem megy a ventillátor.
2-es fokozaton elindul a venti viszont elalszik a klíma visszajelző lámpája és nem is dolgozik a klíma, és ugyan ez a helyzet a többi fokozaton.
Viszont ha 1-es és 2 fokozat közé állítom akkor megy a venti és nyomja a hideget.
Aztán egyszer csak random módon megjavul és megy amíg le nem állítom. Aztán vagy megy vagy nem. De az biztos.
Mielőtt jönnének a tippek elmondom a következőket:
Klíma vezérlő jó. Cserélve lett de minkettőnél egyforma a probléma.
Komresszor ok!
Gáz rendben. Megnézettem klímással!
Ha valakinek van épkézláb ötlete várom!
További jó furikázást mindenkinek!
Naplózva

2002.05.Mk3 Mondeo turnier 2.0 TDDi
2016.11. Mk5 Mondeo turnier titanium 2.0tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31265 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 19:14:03 »

Tisztelt fórumtársak!
Egyszer már felvetettem a problémát de semmi értelmes válasz nem érkezett!
Megpróbálom újra hátha....
Szóval adott egy manuális klíma.
Ez eddig egyszerű.
1-es fokozaton bekapcsolom a visszajelző virít ahogy kell.
A csavar itt indul. Nem megy a ventillátor.
2-es fokozaton elindul a venti viszont elalszik a klíma visszajelző lámpája és nem is dolgozik a klíma, és ugyan ez a helyzet a többi fokozaton.
Viszont ha 1-es és 2 fokozat közé állítom akkor megy a venti és nyomja a hideget.
Aztán egyszer csak random módon megjavul és megy amíg le nem állítom. Aztán vagy megy vagy nem. De az biztos.
Mielőtt jönnének a tippek elmondom a következőket:
Klíma vezérlő jó. Cserélve lett de minkettőnél egyforma a probléma.
Komresszor ok!
Gáz rendben. Megnézettem klímással!
Ha valakinek van épkézláb ötlete várom!
További jó furikázást mindenkinek!

bocs,hogy nem kaptál eddig értelmes választ. Undecided
biztos bennünk van a hiba....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zspisti71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #31266 Dátum: 2016.12.02 péntek, 10:32:33 »

bocs,hogy nem kaptál eddig értelmes választ. Undecided
biztos bennünk van a hiba....
Bocs Alf ha megsértettelek! worship
De eddig csak olyan választ kaptam ami biztosan nem ok!
Pl. nincs gáz a rendszerben.
Attól hogy üres a rendszer még a vezérlő működik szerintem.
Legalábbis amikor egyszer eldurrant az egyik cső és az összes gáz elment működött a rendszer csak nem fújt hideget.
Mégegyszer bocs nem sértésnek szántam.
Naplózva

2002.05.Mk3 Mondeo turnier 2.0 TDDi
2016.11. Mk5 Mondeo turnier titanium 2.0tdci
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #31267 Dátum: 2016.12.02 péntek, 16:06:13 »

Sziasztok  worship

Reggel kinyitom a kocsit és a belső világítás világít ahogy kell, de utána gyujtáson+járó motornál amikor elkéne aludnia nemalszik ki hanem világít pedig minden ajtó becsukva, a kis piros visszajelző is jelzi hogy becsukva minden ajtó (nem világít a kijelzőn).
ajtókat egyesével nyit-csuk (lámpa jelzi nyitva-zárva) de a belső világítás még mindíg megy.

Kivettem a biztosítékot (F99-es 10A) világítás megszünt, délután visszaraktam és minden rendben, kialszik a belső világítás.
van valahol neki relé ami beragadhat? és ha van, hol?

Találkozottmár valaki hasonló problémával (FL TDCI 2005 Trend).
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31268 Dátum: 2016.12.02 péntek, 17:01:24 »

Sziasztok  worship

Reggel kinyitom a kocsit és a belső világítás világít ahogy kell, de utána gyujtáson+járó motornál amikor elkéne aludnia nemalszik ki hanem világít pedig minden ajtó becsukva, a kis piros visszajelző is jelzi hogy becsukva minden ajtó (nem világít a kijelzőn).
ajtókat egyesével nyit-csuk (lámpa jelzi nyitva-zárva) de a belső világítás még mindíg megy.

Kivettem a biztosítékot (F99-es 10A) világítás megszünt, délután visszaraktam és minden rendben, kialszik a belső világítás.
van valahol neki relé ami beragadhat? és ha van, hol?

Találkozottmár valaki hasonló problémával (FL TDCI 2005 Trend).
valamelyik ajtó zárt állapota nincs meg.diag segíthet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #31269 Dátum: 2016.12.02 péntek, 17:20:11 »

És egyébként az ecu-n mit javítottak? Mit mondtak, volt annak is baja? Vagy mondtak vmi katyvaszt, aminek a végén csak az boros összeg volt érthető

Szia! Elektronika hibás volt. Ennyit mondtak. Egyébként fix áras volt a javítás, mindegy,hogy egy ellenállás vagy dióda ment-e ki.
És elnézést kérek a töltőrelé beírás hülyeség. Feszültségszabályozót akartam írni. Bocsánat.
Üdv. Jani
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.02 péntek, 17:24:22 írta kocsisj » Naplózva
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #31270 Dátum: 2016.12.02 péntek, 17:57:40 »

valamelyik ajtó zárt állapota nincs meg.diag segíthet.
Heló,
Néztem diag kábellal és semmi hiba sehol (GEM, stb) +amit írtam hogy nincs ajtó nyitva jel a km óránál csak akkor ha tényleg nyitvavan.
A diagban mitkell nézni, hol találom?  pl:GEM / csomagtér ajtó / (kapcsolós ELM+ Forscan).




Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31271 Dátum: 2016.12.02 péntek, 18:22:01 »

Heló,
Néztem diag kábellal és semmi hiba sehol (GEM, stb) +amit írtam hogy nincs ajtó nyitva jel a km óránál csak akkor ha tényleg nyitvavan.
A diagban mitkell nézni, hol találom?  pl:GEM / csomagtér ajtó / (kapcsolós ELM+ Forscan).





mk3 nál már kevésbé emlékszem.keresgetni kell az ajtózárakat.nem sokra tudod használni a kapcsolót az elm-en....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyagga
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #31272 Dátum: 2016.12.03 szombat, 09:43:49 »

Sziasztok. A hátsó ablak fűtéssel lenne problémám. Nem működik. A biztosítékokat már ellenőriztem ott nincs baj. A kapcsolónál úgy szint nincs baj szépen kapcsol feszültség mérhető, de viszont olyan mint ha nem kapcsolna fel mert szét szedtem a nyákot végig néztem led -et ellenőriztem jó de viszont hiába kapcsolom nem jelez vissza és hátra nem ad ki feszültséget. Ez egy kicsit most számomra zavaró hogy jó de még se jó. Jaj bocsi a cekász is jó az ablakban kimérve. Ez most egy kicsit engem meg fogott ezért fordulok hozzátok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31273 Dátum: 2016.12.03 szombat, 14:42:03 »

Sziasztok. A hátsó ablak fűtéssel lenne problémám. Nem működik. A biztosítékokat már ellenőriztem ott nincs baj. A kapcsolónál úgy szint nincs baj szépen kapcsol feszültség mérhető, de viszont olyan mint ha nem kapcsolna fel mert szét szedtem a nyákot végig néztem led -et ellenőriztem jó de viszont hiába kapcsolom nem jelez vissza és hátra nem ad ki feszültséget. Ez egy kicsit most számomra zavaró hogy jó de még se jó. Jaj bocsi a cekász is jó az ablakban kimérve. Ez most egy kicsit engem meg fogott ezért fordulok hozzátok.
a reléjét kell még megnézni a bal térd előtt.
A K1es relé a belső biztitáblába a legfelül középen, fekete színű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #31274 Dátum: 2016.12.03 szombat, 16:34:15 »

Sziasztok!

Cserélem a műszeregység izzóit. LED-eket kap. Az LCD panel izzóival meggyűlt a bajom. Most épp azt csinálják, hogy gyújtás nélkül világítanak, ahogy kell, ha ráadom a gyújtást, akkor halványan világítanak, ha pedig felkapcsolom a világítást, akkor semennyire sem világítanak. Van valakinek ötlete? Próbáltam rendes izzóval is, a játék ugyanez.

MEGOLDVA: Nem jöttem rá a titokra, így áthidaltam az LCD nyílását. A T10-esek foglalatából kivezettem egy-egy LED-et, így azok fogják világítani az LCD-ket.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.04 vasárnap, 11:01:39 írta legyozo » Naplózva
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #31275 Dátum: 2016.12.03 szombat, 16:57:26 »

Nos akkor vagy
 -vezeték
 -mikrokapcsoló(ezt olcsón számítógép egerében lévő mikro kapcsolóval is megoldható) http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
 -esetleg BE ajtózár.

Ahogy sejtettem, és te is mondtad: kábelszakadás. Mintha elrágta volna valami, olyan precízen végigtört a kábel és a burkolat is.

BE ajtózárban reménykedtem hogy nem lehet, elvégre erősen FL2-es már. Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31276 Dátum: 2016.12.03 szombat, 18:50:03 »

Sziasztok.
Egy kis akkukörkép. vigyor3 Melyik márkát preferáljátok.Nemsokára csere lesz (egy noname valószínű,hogy élt 3 telet) falbav kilengett a mutató,kap még egy esélyt,rátöltöttem most jó.
Jobb plusz (-+)   12V   60 A/h   590 А-630 A   Tapasztalatokat köszönettel veszem.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31277 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 13:47:02 »

Sziasztok.
Egy kis akkukörkép. vigyor3 Melyik márkát preferáljátok.Nemsokára csere lesz (egy noname valószínű,hogy élt 3 telet) falbav kilengett a mutató,kap még egy esélyt,rátöltöttem most jó.
Jobb plusz (-+)   12V   60 A/h   590 А-630 A   Tapasztalatokat köszönettel veszem.

Szerintem a Motorcraft, vagy a Ford logós pont megfelelő. Kérdezz rá Nagyautónál, hátha van most is akció rá. Amúgy nem olyan veszélyes az ára.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31278 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 13:51:44 »

Szerintem a Motorcraft, vagy a Ford logós pont megfelelő. Kérdezz rá Nagyautónál, hátha van most is akció rá. Amúgy nem olyan veszélyes az ára.
Köszi.
Az indító amper mennyire fontos,hogy kb.600 A legyen? Eddig nem figyeltem,de a mostani csak 480A  wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31279 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 14:04:35 »

Köszi.
Az indító amper mennyire fontos,hogy kb.600 A legyen? Eddig nem figyeltem,de a mostani csak 480A  wow1

Egyes oldalak szerint elégnek kell lennie, mert a 44-52 Ah- akksit írja a 2.0-ás benzineshez. Ezeknek sem nagyobb az indítóárama, mint 480A.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31280 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 14:37:25 »

Sziasztok.
Egy kis akkukörkép. vigyor3 Melyik márkát preferáljátok.Nemsokára csere lesz (egy noname valószínű,hogy élt 3 telet) falbav kilengett a mutató,kap még egy esélyt,rátöltöttem most jó.
Jobb plusz (-+)   12V   60 A/h   590 А-630 A   Tapasztalatokat köszönettel veszem.

Saját vélemény: akkukban nem tudnak csodát tenni manapság. Egy 30ezres nagy nevű gyártó akksija nem fogja másfélszer annyi ideig bírni, mint egy noname 20ezres.
Legyen minél nagyobb az Ah, minél nagyobb az indítóamper és ne érdekeljen, hogy mi van márkaként ráírva.

Ha jót akarsz az akksinak, akkor ellenőrizd rendszeresen a sav szintet és pár havonta vedd ki és tedd töltőre egy napra.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.04 vasárnap, 14:39:29 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #31281 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 14:57:38 »

Saját vélemény: akkukban nem tudnak csodát tenni manapság. Egy 30ezres nagy nevű gyártó akksija nem fogja másfélszer annyi ideig bírni, mint egy noname 20ezres.
Legyen minél nagyobb az Ah, minél nagyobb az indítóamper és ne érdekeljen, hogy mi van márkaként ráírva.

Ha jót akarsz az akksinak, akkor ellenőrizd rendszeresen a sav szintet és pár havonta vedd ki és tedd töltőre egy napra.
Egyetértek az előttem szólóval.
Nekem a gyári (8 év) után szintén gyári Motocraft-os 1.5 évig bírta, azt 4 éve dobtam ki és azóta is üzemel a noname Metróban vett 15eFt-os. Erről ennyit.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #31282 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 15:03:46 »

Valaki mérte már bedugott kulcs nélkül a nyugalmi áramfelvételét az autónak?
Normális hogy 0.7A körül van? Soknak gondolom.
Ha nem normális, akkor hol milyen sorrendben keressem a fogyasztót? Esetleg a biztosítékok kivételével 1enként?
kösz
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.04 vasárnap, 15:11:55 írta agostonb » Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31283 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 15:06:49 »

Saját vélemény: akkukban nem tudnak csodát tenni manapság. Egy 30ezres nagy nevű gyártó akksija nem fogja másfélszer annyi ideig bírni, mint egy noname 20ezres.
Legyen minél nagyobb az Ah, minél nagyobb az indítóamper és ne érdekeljen, hogy mi van márkaként ráírva.

Ha jót akarsz az akksinak, akkor ellenőrizd rendszeresen a sav szintet és pár havonta vedd ki és tedd töltőre egy napra.
Nos most is noname van benn,3 év és most a fejegység csere miatt lehet,hogy odatett neki falbav de a hideg is segített.A szintet mindig figyeltem,de a töltést nem tudtam,hogy ajánlott.
Az indító ampert (most 480A) az ajánlott (590A-630A egy Ford katalógus szerint).tehát akkor egy kb.600A indítósat veszek.
köszi a segítséget. worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31284 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 15:19:34 »

Nos most is noname van benn,3 év és most a fejegység csere miatt lehet,hogy odatett neki falbav de a hideg is segített.A szintet mindig figyeltem,de a töltést nem tudtam,hogy ajánlott.
Az indító ampert (most 480A) az ajánlott (590A-630A egy Ford katalógus szerint).tehát akkor egy kb.600A indítósat veszek.
köszi a segítséget. worship

Én mikor vettem az enyémbe, elmentem egy rendes aksiboltos sráchoz és ugy vásároltam, hogy előttem leterhelte az aksikat,
hogy megmutassa melyik tudja azt az indító áramot, ami rá van írva
a meglepő, hogy csak az exide  tudta azt az értéket, igy azt is vettem meg
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31285 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 15:26:18 »

Én mikor vettem az enyémbe, elmentem egy rendes aksiboltos sráchoz és ugy vásároltam, hogy előttem leterhelte az aksikat,
hogy megmutassa melyik tudja azt az indító áramot, ami rá van írva
a meglepő, hogy csak az exide  tudta azt az értéket, igy azt is vettem meg
Első körben én is hasonlót néztem: Exide Premium 61Ah 600A J+ EA612
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
bubika30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #31286 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 18:49:01 »

Sziasztok. Első szélvédőfűtéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket. Miért nem kapcsol be a szélvédőfűtés, amikór a szélvédő teljesen le van fagyva? Miután leolvadt, érdekes módon bekapcsol. Mi lehet a gond?
Naplózva

2003/4 Mondeo Mk3 2.0  16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #31287 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 06:27:57 »

Ha a világításom a képen látható felső minta helyett az alsót produkálja, akkor az állítható, vagy kuka
http://imgur.com/a/FCZZo ?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31288 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 06:35:50 »

Ha a világításom a képen látható felső minta helyett az alsót produkálja, akkor az állítható, vagy kuka
http://imgur.com/a/FCZZo ?

Mintha a bal első lámpád angol lenne, szerintem csere
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #31289 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 08:11:08 »

Mintha a bal első lámpád angol lenne, szerintem csere
Erre gondoltam én is, de nem inkább a jobb?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31290 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 09:20:11 »

Ha a világításom a képen látható felső minta helyett az alsót produkálja, akkor az állítható, vagy kuka
http://imgur.com/a/FCZZo ?
jobbos az angol. halogén vagy xenon? melyiken milyen színű a csati hátul?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31291 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 09:30:41 »

Sziasztok  worship

Reggel kinyitom a kocsit és a belső világítás világít ahogy kell, de utána gyujtáson+járó motornál amikor elkéne aludnia nemalszik ki hanem világít pedig minden ajtó becsukva, a kis piros visszajelző is jelzi hogy becsukva minden ajtó (nem világít a kijelzőn).
ajtókat egyesével nyit-csuk (lámpa jelzi nyitva-zárva) de a belső világítás még mindíg megy.

Kivettem a biztosítékot (F99-es 10A) világítás megszünt, délután visszaraktam és minden rendben, kialszik a belső világítás.
van valahol neki relé ami beragadhat? és ha van, hol?

Találkozottmár valaki hasonló problémával (FL TDCI 2005 Trend).

A villanyt a GEM kapcsolja elektronikus elemekkel, azért halkul el olyan szépen. Az nem tud beragadni.

Csak az lehet, hogy nem tudja a GEM, hogy már el kellene oltania -> valamelyik ajtó kapcsolója, annak csatlakozója, vezeték KH stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31292 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 09:31:47 »

Sziasztok. A hátsó ablak fűtéssel lenne problémám. Nem működik. A biztosítékokat már ellenőriztem ott nincs baj. A kapcsolónál úgy szint nincs baj szépen kapcsol feszültség mérhető, de viszont olyan mint ha nem kapcsolna fel mert szét szedtem a nyákot végig néztem led -et ellenőriztem jó de viszont hiába kapcsolom nem jelez vissza és hátra nem ad ki feszültséget. Ez egy kicsit most számomra zavaró hogy jó de még se jó. Jaj bocsi a cekász is jó az ablakban kimérve. Ez most egy kicsit engem meg fogott ezért fordulok hozzátok.

Törött vezeték az átvezetésnél a hátsó ajtóba?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31293 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 09:35:34 »

Sziasztok!

Cserélem a műszeregység izzóit. LED-eket kap. Az LCD panel izzóival meggyűlt a bajom. Most épp azt csinálják, hogy gyújtás nélkül világítanak, ahogy kell, ha ráadom a gyújtást, akkor halványan világítanak, ha pedig felkapcsolom a világítást, akkor semennyire sem világítanak. Van valakinek ötlete? Próbáltam rendes izzóval is, a játék ugyanez.

MEGOLDVA: Nem jöttem rá a titokra, így áthidaltam az LCD nyílását. A T10-esek foglalatából kivezettem egy-egy LED-et, így azok fogják világítani az LCD-ket.

Lekapcsolt lámpánál világít az LCD. Helyzetjelzőre csökken a fénye plusz beindul a teljes panel világítása. Innentől a potméterrel lehet állítani a fényerőt az egész panelen, az LCD-ken is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31294 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 09:36:33 »

Sziasztok.
Egy kis akkukörkép. vigyor3 Melyik márkát preferáljátok.Nemsokára csere lesz (egy noname valószínű,hogy élt 3 telet) falbav kilengett a mutató,kap még egy esélyt,rátöltöttem most jó.
Jobb plusz (-+)   12V   60 A/h   590 А-630 A   Tapasztalatokat köszönettel veszem.

Motorcraft, Ford logós, Varta vagy Bosch (ugyanaz, csak más logóval) S4. Kauffert is érdemes megkérdezni, nekik is vannak jó áraik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31295 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 09:38:49 »

Valaki mérte már bedugott kulcs nélkül a nyugalmi áramfelvételét az autónak?
Normális hogy 0.7A körül van? Soknak gondolom.
Ha nem normális, akkor hol milyen sorrendben keressem a fogyasztót? Esetleg a biztosítékok kivételével 1enként?
kösz

Az biztosan sok. 24 óra alatt ez majdnem 17 Ah, két nap múlva nem tudod beindítani az autót.

Arra figyelj, hogy a teljes zárás után vagy fél óra, mire elmegy "aludni" az elektronika. Utána mérj csak, hogy mennyi az annyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31296 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 09:39:27 »

Sziasztok. Első szélvédőfűtéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket. Miért nem kapcsol be a szélvédőfűtés, amikór a szélvédő teljesen le van fagyva? Miután leolvadt, érdekes módon bekapcsol. Mi lehet a gond?

Nem lehet, hogy csak türelmetlen vagy kicsit? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #31297 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 10:07:02 »

Lekapcsolt lámpánál világít az LCD. Helyzetjelzőre csökken a fénye plusz beindul a teljes panel világítása. Innentől a potméterrel lehet állítani a fényerőt az egész panelen, az LCD-ken is.

AndyA
Ez eddig rendben volt, ám sötétben nem tudtam leolvasni az értéket, potméter sajnos nincs.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #31298 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 10:10:15 »

jobbos az angol. halogén vagy xenon? melyiken milyen színű a csati hátul?
Megsasolom, ahogy ki tudok menni.
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #31299 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 15:43:01 »

Sziasztok. Első szélvédőfűtéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket. Miért nem kapcsol be a szélvédőfűtés, amikór a szélvédő teljesen le van fagyva? Miután leolvadt, érdekes módon bekapcsol. Mi lehet a gond?
Valszeg azért, mert ha van az autódban kieg fűtés, akkor először azt kapcsolja amíg a víz 70 fokig felmegy, aztán engedi a többit. Marhaság, mert lefagyott szélvédővel minusz 10 fokban soha nem melegíted a vizet 70re, tehát el kellene indulnod. De lefagyott szélvédővel....?
Ez Ford, nem merci. Sok-sok átgondolatlan dolog a vezérlésében.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Oldalak: 1 ... 619 620 621 622 623 624 625 [626] 627 628 629 630 631 632 633 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.