Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:06:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
627
628
629
630
631
632
633
[
634
]
635
636
637
638
639
640
641
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016431 alkalommal)
Scratch
és 28 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31650 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 22:23:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.09 hétfő, 10:28:42
Mondjuk, hogy
kb.
10V alá. Ezeken a hideg reggeleken mutatott a mérőke 9,68V és hasonlókat is, mégsem döglött el semmi.
AndyA
nálam 12 V alatt nem volt ebben a hidegben. (új akksi)
Azért,ha kínozod a hibajelet beadja x Volt alatt.Csak az én akksimra tudok hivatkozni,a többi lehet ennél sokkal jobb.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.09 hétfő, 22:29:59 írta Vagyokabajnok©
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31651 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 23:18:18 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.09 hétfő, 22:23:55
nálam 12 V alatt nem volt ebben a hidegben. (új akksi)
Azért,ha kínozod a hibajelet beadja x Volt alatt.Csak az én akksimra tudok hivatkozni,a többi lehet ennél sokkal jobb.
Indításkor közvetlenül nem, mert tudja, hogy akkor leesehet picit a fesz.
A 7 szegmenses kici, óccó kínai kijelző kb. 2-3-szor frissít másodpercenként, közben átlagol. Ha az azt mondja, hogy 9,68V, akkor az annyi is volt. Mégsem visít a hibakód sehol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31652 Dátum:
2017.01.10 kedd, 10:13:45 »
Sziasztok!
Olyan gondom lett hogy a kocsi nem ad meleget csak hideget fúj be akárhogy állítom. Tegnap semmi baja nem volt. Hideg meleg állításnál hallom hogy mozog valami de ha hidegre állítom akkor még hidegebbet fúj. Nem tudom mihez nyúljak valakinek ötlet?
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31653 Dátum:
2017.01.10 kedd, 10:18:08 »
Idézetet írta: nzoli - 2017.01.10 kedd, 10:13:45
Sziasztok!
Olyan gondom lett hogy a kocsi nem ad meleget csak hideget fúj be akárhogy állítom. Tegnap semmi baja nem volt. Hideg meleg állításnál hallom hogy mozog valami de ha hidegre állítom akkor még hidegebbet fúj. Nem tudom mihez nyúljak valakinek ötlet?
Nézd meg a hűtőfolyadék szintet, ha jó, reseteld a klímát. Leírás FAQ-ban: klímateszt
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31654 Dátum:
2017.01.10 kedd, 11:22:17 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.10 kedd, 10:18:08
Nézd meg a hűtőfolyadék szintet, ha jó, reseteld a klímát. Leírás FAQ-ban: klímateszt
A hűtőfolyadék szint jóval a max felett lett pedig a max és a min közt volt eddig ráadásul a klíma sem kapcsol már be eddig ment az is. Elromlott a termosztát a hőfok a az órán középen áll.
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31655 Dátum:
2017.01.10 kedd, 11:31:56 »
Idézetet írta: nzoli - 2017.01.10 kedd, 11:22:17
A hűtőfolyadék szint jóval a max felett lett pedig a max és a min közt volt eddig ráadásul a klíma sem kapcsol már be eddig ment az is. Elromlott a termosztát a hőfok a az órán középen áll.
A klíma 5 fok alatt nem kapcsol be, az nem érdekes. Mitől lett több víz??? A klímatesztet sikerült lefuttatni?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31656 Dátum:
2017.01.10 kedd, 12:07:25 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.10 kedd, 11:31:56
A klíma 5 fok alatt nem kapcsol be, az nem érdekes. Mitől lett több víz??? A klímatesztet sikerült lefuttatni?
Már szerintem tuti hogy termosztát a ludas a vízhőfok mutató kileng rendesen a piros oldalfele. Meg kellett állnom az út szélénél hogy lehűljön. Szerinted nyitva vagy zárva van a termosztát?
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31657 Dátum:
2017.01.10 kedd, 12:15:57 »
Sziasztok! Új vagyok ma regisztráltam ahogy olvasgattam ezt az oldalt! Nemrég vettem egy tddi motoros mondeot 2002 es évjárat! Olyan gondom lenne hogy hidegen szépen pöccre indul melegen viszont mintha nem kapna elég üzemanyagot az autó nem indul be csak rángat, vagy ha elis kapja nehezen! Mi lehet a gond? Tudnátok nekem segiteni? Előre is köszönöm!
Idézetet írta: nzoli - 2017.01.10 kedd, 12:07:25
Már szerintem tuti hogy termosztát a ludas a vízhőfok mutató kileng rendesen a piros oldalfele. Meg kellett állnom az út szélénél hogy lehűljön. Szerinted nyitva vagy zárva van a termosztát?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31658 Dátum:
2017.01.10 kedd, 12:31:18 »
Idézetet írta: Szabi 026 - 2017.01.10 kedd, 12:15:57
Sziasztok! Új vagyok ma regisztráltam ahogy olvasgattam ezt az oldalt! Nemrég vettem egy tddi motoros mondeot 2002 es évjárat! Olyan gondom lenne hogy hidegen szépen pöccre indul melegen viszont mintha nem kapna elég üzemanyagot az autó nem indul be csak rángat, vagy ha elis kapja nehezen! Mi lehet a gond? Tudnátok nekem segiteni? Előre is köszönöm!
Ferqonak van/volt hasonló problémája. Nála adagoló hibát valószínűsítettek. Kis házi barkáccsal csinált magának kerülőutat.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31659 Dátum:
2017.01.10 kedd, 12:55:18 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.10 kedd, 12:31:18
Ferqonak van/volt hasonló problémája. Nála adagoló hibát valószínűsítettek. Kis házi barkáccsal csinált magának kerülőutat.
kösz szépen! Vmi ilyesmire gondoltam énis!
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31660 Dátum:
2017.01.10 kedd, 13:17:32 »
Idézetet írta: nzoli - 2017.01.10 kedd, 12:07:25
Már szerintem tuti hogy termosztát a ludas a vízhőfok mutató kileng rendesen a piros oldalfele. Meg kellett állnom az út szélénél hogy lehűljön. Szerinted nyitva vagy zárva van a termosztát?
Nem nyit, vagy dugulás van valahol, vagy vízpumpa hiba.
Benzines topikban folytatjuk...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.10 kedd, 13:19:08 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Nyírimondi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31661 Dátum:
2017.01.10 kedd, 19:52:23 »
Sziasztok fórumtársak! Rstwingo jó tanácsát megfogadván (akinek autója van, legyen töltője is
), a mai napon beszerzésre került egy digitális LED-es kijelzéses mikroprocesszoros atomtöltő.
Az akkumulátor tavaly október eleji, azóta egyszer már vissza lett véve az üzletbe, ahol fel is töltötték. Ma este tesztelés gyanánt kikaptam az autóból tesztelés gyanánt és szombat óta (teljes! töltést követően) 2 egységnyit merült az új töltő szerint. Összesen 5 rubrika van rajta, csatlakoztatáskor 3 rubrikán volt és úgy töltötte fel kb. 20 perc alatt. Milyen fogyasztók lehetnek az autóban kikapcsolt állapotban, amelyek esetleg húznák lefelé az akksit? Szombaton volt feltöltve és ma kedd este van. Ami éjszaka is üzemel, az a központi zár, a riasztó, a
CD-s magnó, amelyet akkor is be tudok kapcsolni, ha az autó nincs beindítva. Van egy menetrögzítő kamera beszerelve elől-hátul, de ez kikapcsolt állapotban van, ha kiszállok az autóból. Másról nem tudok. Van valami tippetek?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.10 kedd, 19:54:17 írta Baker
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31662 Dátum:
2017.01.10 kedd, 20:19:50 »
Idézetet írta: Baker - 2017.01.10 kedd, 19:52:23
Sziasztok fórumtársak! Rstwingo jó tanácsát megfogadván (akinek autója van, legyen töltője is
), a mai napon beszerzésre került egy digitális LED-es kijelzéses mikroprocesszoros atomtöltő.
Az akkumulátor tavaly október eleji, azóta egyszer már vissza lett véve az üzletbe, ahol fel is töltötték. Ma este tesztelés gyanánt kikaptam az autóból tesztelés gyanánt és szombat óta (teljes! töltést követően) 2 egységnyit merült az új töltő szerint. Összesen 5 rubrika van rajta, csatlakoztatáskor 3 rubrikán volt és úgy töltötte fel kb. 20 perc alatt. Milyen fogyasztók lehetnek az autóban kikapcsolt állapotban, amelyek esetleg húznák lefelé az akksit? Szombaton volt feltöltve és ma kedd este van. Ami éjszaka is üzemel, az a központi zár, a riasztó, a
CD-s magnó, amelyet akkor is be tudok kapcsolni, ha az autó nincs beindítva. Van egy menetrögzítő kamera beszerelve elől-hátul, de ez kikapcsolt állapotban van, ha kiszállok az autóból. Másról nem tudok. Van valami tippetek?
Áramfelvételt kell mérni az autó lezárást követően 20 perc múlva. Kitudja, hogy ez az 5 meg 3 rublika mit jelképez...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31663 Dátum:
2017.01.10 kedd, 22:12:32 »
Idézetet írta: Baker - 2017.01.10 kedd, 19:52:23
Sziasztok fórumtársak! Rstwingo jó tanácsát megfogadván (akinek autója van, legyen töltője is
), a mai napon beszerzésre került egy digitális LED-es kijelzéses mikroprocesszoros atomtöltő.
Az akkumulátor tavaly október eleji, azóta egyszer már vissza lett véve az üzletbe, ahol fel is töltötték. Ma este tesztelés gyanánt kikaptam az autóból tesztelés gyanánt és szombat óta (teljes! töltést követően) 2 egységnyit merült az új töltő szerint. Összesen 5 rubrika van rajta, csatlakoztatáskor 3 rubrikán volt és úgy töltötte fel kb. 20 perc alatt. Milyen fogyasztók lehetnek az autóban kikapcsolt állapotban, amelyek esetleg húznák lefelé az akksit? Szombaton volt feltöltve és ma kedd este van. Ami éjszaka is üzemel, az a központi zár, a riasztó, a
CD-s magnó, amelyet akkor is be tudok kapcsolni, ha az autó nincs beindítva. Van egy menetrögzítő kamera beszerelve elől-hátul, de ez kikapcsolt állapotban van, ha kiszállok az autóból. Másról nem tudok. Van valami tippetek?
Nem indul az autód vagy csak nem azt látod a töltőn amit szeretnél? Ezek ilyen processzoros "izék" ez szinte midig azt mutatja hogy tölteni kell. Nekem olyan van amin két színű dióda van, töltöm, zöld leveszem a töltőről, pár óra múlva megint piros. Kocsi vidáman indul.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31664 Dátum:
2017.01.11 szerda, 08:17:55 »
Idézetet írta: Baker - 2017.01.10 kedd, 19:52:23
Sziasztok fórumtársak! Rstwingo jó tanácsát megfogadván (akinek autója van, legyen töltője is
), a mai napon beszerzésre került egy digitális LED-es kijelzéses mikroprocesszoros atomtöltő.
Az akkumulátor tavaly október eleji, azóta egyszer már vissza lett véve az üzletbe, ahol fel is töltötték. Ma este tesztelés gyanánt kikaptam az autóból tesztelés gyanánt és szombat óta (teljes! töltést követően) 2 egységnyit merült az új töltő szerint. Összesen 5 rubrika van rajta, csatlakoztatáskor 3 rubrikán volt és úgy töltötte fel kb. 20 perc alatt. Milyen fogyasztók lehetnek az autóban kikapcsolt állapotban, amelyek esetleg húznák lefelé az akksit? Szombaton volt feltöltve és ma kedd este van. Ami éjszaka is üzemel, az a központi zár, a riasztó, a
CD-s magnó, amelyet akkor is be tudok kapcsolni, ha az autó nincs beindítva. Van egy menetrögzítő kamera beszerelve elől-hátul, de ez kikapcsolt állapotban van, ha kiszállok az autóból. Másról nem tudok. Van valami tippetek?
Amikor töltöd, akkor 14,4V-ot kap. Amikor a töltő lekapcsol, az akku fesz elkezd lassan, de biztosan lefelé menni, és pár óra alatt eléri a 13,7-13,8V körüli értéket, ami a teljesen töltött akksi sajátja. Nyilván ha tölteni akarsz bele, ennél többel kell a töltőnek megtolnia, ezért mutat kevesebbet neked a skálán.
Mérj rendes műszerrel, ami pontos értéket mutat, többre mész vele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31665 Dátum:
2017.01.11 szerda, 09:14:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.11 szerda, 08:17:55
Amikor töltöd, akkor 14,4V-ot kap. Amikor a töltő lekapcsol, az akku fesz elkezd lassan, de biztosan lefelé menni, és pár óra alatt eléri a 13,7-13,8V körüli értéket, ami a teljesen töltött akksi sajátja. Nyilván ha tölteni akarsz bele, ennél többel kell a töltőnek megtolnia, ezért mutat kevesebbet neked a skálán.
Mérj rendes műszerrel, ami pontos értéket mutat, többre mész vele.
AndyA
Bocsi, elírtam eggyel, helyesen 12,7-12,8V (2,13 * 6 = 12,78V egészen hivatalosan).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31666 Dátum:
2017.01.11 szerda, 09:43:02 »
Sziasztok!
A nagy hidegekben elfordítom a kulcsot indítára és 1-2sec múlva teker csak az önindító(addig semmi sem történik). Önindító utána teljesen jól indít pöccre a motor is.
Önindító felújítás lesz belőle?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31667 Dátum:
2017.01.11 szerda, 09:54:28 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.01.11 szerda, 09:43:02
Sziasztok!
A nagy hidegekben elfordítom a kulcsot indítára és 1-2sec múlva teker csak az önindító(addig semmi sem történik). Önindító utána teljesen jól indít pöccre a motor is.
Önindító felújítás lesz belőle?
Ha mással amúgy nincs gond, akksi, vezetékelés rendben, akkor nincs kizárva...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31668 Dátum:
2017.01.11 szerda, 10:00:57 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.01.11 szerda, 09:43:02
Sziasztok!
A nagy hidegekben elfordítom a kulcsot indítára és 1-2sec múlva teker csak az önindító(addig semmi sem történik). Önindító utána teljesen jól indít pöccre a motor is.
Önindító felújítás lesz belőle?
Ha stabilan indít, nem feltétlenül, valószínű, hogy a hideg elmúltával a probléma is megszűnik.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31669 Dátum:
2017.01.11 szerda, 10:06:02 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.11 szerda, 10:00:57
Ha stabilan indít, nem feltétlenül, valószínű, hogy a hideg elmúltával a probléma is megszűnik.
Ha már itt tartunk: mik az előjelei (ha vannak egyáltalán), hogy valamit kell majd rövidesen csinálni az önindítóval?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31670 Dátum:
2017.01.11 szerda, 10:14:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.11 szerda, 10:06:02
Ha már itt tartunk: mik az előjelei (ha vannak egyáltalán), hogy valamit kell majd rövidesen csinálni az önindítóval?
AndyA
Én cseréltem már az önindítót. GSRTibi fülelte ki egy átvizsgálás során, hogy olyan nem egészséges hangja van és ajánlott kezdeni vele valamit. A Kertész utcából hozott felújított jóval virgoncabban tekert, illetve a hangja is szebb lett.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31671 Dátum:
2017.01.11 szerda, 10:21:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.11 szerda, 10:06:02
Ha már itt tartunk: mik az előjelei (ha vannak egyáltalán), hogy valamit kell majd rövidesen csinálni az önindítóval?
AndyA
Nem a behúzótekercsét viselte meg a hideg? Az miatt késik egy kicsit. Persze elmondása alapján.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31672 Dátum:
2017.01.11 szerda, 10:23:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.11 szerda, 10:14:58
Én cseréltem már az önindítót. GSRTibi fülelte ki egy átvizsgálás során, hogy olyan nem egészséges hangja van és ajánlott kezdeni vele valamit. A Kertész utcából hozott felújított jóval virgoncabban tekert, illetve a hangja is szebb lett.
Az enyémnél az gyanús, hogy annak ellenére, hogy +8 fok volt a garázsban reggel és 3 hónapos az akksi, az indítózás erősen lehúzza az akksifeszt, akár 10V alá is (9,68V egy konkrét érték, amire emlékszem).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31673 Dátum:
2017.01.11 szerda, 12:34:58 »
Hiho. Kollégámnak van egy mondeója(2006 2.2tdci ghia)
6cd-s sony fejegység van benne. Jelenleg egy cd error feliratot mutat és sem lejátszani sem a lemezt kiadni nem hajlandó. Akku már volt leszedve az nem segített. Rádió réze renben működik. Van ötletetek milhet a gond vagy legalább a lemezeket hogy lehet kiszedni?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
molnare
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31674 Dátum:
2017.01.11 szerda, 12:55:07 »
Idézetet írta: Guen - 2017.01.11 szerda, 12:34:58
Hiho. Kollégámnak van egy mondeója(2006 2.2tdci ghia)
6cd-s sony fejegység van benne. Jelenleg egy cd error feliratot mutat és sem lejátszani sem a lemezt kiadni nem hajlandó. Akku már volt leszedve az nem segített. Rádió réze renben működik. Van ötletetek milhet a gond vagy legalább a lemezeket hogy lehet kiszedni?
Én is így jártam a 6CD-vel. Egy mechanikát mozgató motort cseréltek benne.
A lemezek, szétszerelés után kinyerhetők a készülékből.
Naplózva
MONDEO 2.0I 16V GHIA (2003.07 146HP B5Y)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31675 Dátum:
2017.01.11 szerda, 13:08:21 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.11 szerda, 10:21:09
Nem a behúzótekercsét viselte meg a hideg? Az miatt késik egy kicsit. Persze elmondása alapján.
Csak a hidegekben csinálja. Nincs ott bezsírozva a behúzótekercsnél és a zsír van megdermedve?
Amint feljebb megy a hőfok már jó is. Meg nem mindig csinálja így se.
A jó időt kibírhatná akkor leszedném megnézni, kipucolni.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31676 Dátum:
2017.01.11 szerda, 13:09:16 »
Lenne mégegy kérdésem, a kormánynál az átvezető kábelspirált nem kell cserélni? Ott megvan a tempomat kapcsolóknak a vezeték?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31677 Dátum:
2017.01.11 szerda, 13:17:41 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.01.11 szerda, 13:08:21
Csak a hidegekben csinálja. Nincs ott bezsírozva a behúzótekercsnél és a zsír van megdermedve?
Amint feljebb megy a hőfok már jó is. Meg nem mindig csinálja így se.
A jó időt kibírhatná akkor leszedném megnézni, kipucolni.
Köszönöm!
Nem tudom gyárilag be van-e zsírozva, de a koszt begyűjtheti. Szedtem már szét behúzótkercset, forrasztott, viszonylag erős páka kell hozzá. Nem Ford volt.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31678 Dátum:
2017.01.11 szerda, 13:20:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.11 szerda, 10:23:53
Az enyémnél az gyanús, hogy annak ellenére, hogy +8 fok volt a garázsban reggel és 3 hónapos az akksi, az indítózás erősen lehúzza az akksifeszt, akár 10V alá is (9,68V egy konkrét érték, amire emlékszem).
AndyA
Én nem méregettem semmit de szebb lett a hangja és hallhatóan gyorsabban tekert egy takarítás után. Tavaly nyáron szétszedtem az enyémet takarítási zsírozási céllal, szépen tekert viszont a bedix nyifogott. Nagyon meglepődtem mennyi fémtörmelék reszelék por volt benne. Gondolom a kettőstömegű maradványait gyűjti be az indítómotor de azt nagyon. Más ötlet nem lévén az állórész mágnesekről nagynyomású mosóval szedtem le a fémport. A bendixnek még mindig van egy kis hangja (fémes nyikorgás) az indítás elején a felpörgéskor, amikor már forog rendesen elcsendesedik dehát 300+km.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31679 Dátum:
2017.01.11 szerda, 13:45:14 »
És a tempomatosításhoz kell az átvezető tekercset cserélni? Abban benne vannak a kábelek? Akitől veszem ő kérdezi kell-e.
A leírásban meg sem említik azt a részt.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31680 Dátum:
2017.01.11 szerda, 16:19:05 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.01.11 szerda, 13:45:14
És a tempomatosításhoz kell az átvezető tekercset cserélni? Abban benne vannak a kábelek? Akitől veszem ő kérdezi kell-e.
A leírásban meg sem említik azt a részt.
Nem emlékszem panaszra itt a fórumon, hogy átvezetőt kellett volna cserélni, hogy működjön a tempomat.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31681 Dátum:
2017.01.11 szerda, 18:14:25 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.01.11 szerda, 13:45:14
És a tempomatosításhoz kell az átvezető tekercset cserélni? Abban benne vannak a kábelek? Akitől veszem ő kérdezi kell-e.
A leírásban meg sem említik azt a részt.
Szia!
Én 0-ról kábelezte be mindent, viszont a kormány átvezetőt nem kellett cserélni. A tempomat gomboknak meg volt a csatlakozója a kormányban, viszont a kormány oszlopnál már pótolni kellett 3 érintkezőt majd a megfelelő helyekre bekötni a 3 kábelt.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31682 Dátum:
2017.01.11 szerda, 19:48:12 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.01.11 szerda, 18:14:25
Szia!
Én 0-ról kábelezte be mindent, viszont a kormány átvezetőt nem kellett cserélni. A tempomat gomboknak meg volt a csatlakozója a kormányban, viszont a kormány oszlopnál már pótolni kellett 3 érintkezőt majd a megfelelő helyekre bekötni a 3 kábelt.
Köszi!
Akkor menni fog.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31683 Dátum:
2017.01.11 szerda, 20:14:10 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.11 szerda, 13:20:32
Én nem méregettem semmit de szebb lett a hangja és hallhatóan gyorsabban tekert egy takarítás után. Tavaly nyáron szétszedtem az enyémet takarítási zsírozási céllal, szépen tekert viszont a bedix nyifogott. Nagyon meglepődtem mennyi fémtörmelék reszelék por volt benne. Gondolom a kettőstömegű maradványait gyűjti be az indítómotor de azt nagyon. Más ötlet nem lévén az állórész mágnesekről nagynyomású mosóval szedtem le a fémport. A bendixnek még mindig van egy kis hangja (fémes nyikorgás) az indítás elején a felpörgéskor, amikor már forog rendesen elcsendesedik dehát 300+km.
Nagyon okos dolog volt az öninditót takaritás céljából szétszedni biztosan megelőztél egy komolyabb meghibásodást, ajánlatos az önindítókat használattól függően időnként szétszedni nagyon el tudnak koszolódni, van olyan, hogy a bendixet kézzel csak nagy erővel lehet előre tolni és megforgatni.. Ajánlatos a kosztól megpucolni, csúszó csapágyakat , fogaskerekeket, tengelyt vékonyan hőálló zsírral bekenni, kommutátort finoman felcsiszolni. Ha már úgy is szét van szedve akkor érdemes még a kefetartót kompletten cserélni kb. 4000 Ft. mert a pozitiv kefék kb. fele annyi idő alatt szoktak elkopni mint a negativ kefék. Ha ezeket megcsináljuk akkor megelőzhető pl. a behúzótekercs vagy az állórész és a forgórész leégése ami már igen zsebbe nyúlós téma. Aztán nem elhanyagolható, hogy az aksinkat kiméljűk és meghosszabbítjuk az élettartamát, egy szoruló önindító akár dupla áramfelvételt igényel, akár tönkre is teheti. Ha ezeket megcsináljuk akkor 2-3 évig nyugodtak leszünk önindító tekintetében.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31684 Dátum:
2017.01.11 szerda, 23:45:42 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.01.11 szerda, 20:14:10
Nagyon okos dolog volt az öninditót takaritás céljából szétszedni biztosan megelőztél egy komolyabb meghibásodást, ajánlatos az önindítókat használattól függően időnként szétszedni nagyon el tudnak koszolódni, van olyan, hogy a bendixet kézzel csak nagy erővel lehet előre tolni és megforgatni.. Ajánlatos a kosztól megpucolni, csúszó csapágyakat , fogaskerekeket, tengelyt vékonyan hőálló zsírral bekenni, kommutátort finoman felcsiszolni. Ha már úgy is szét van szedve akkor érdemes még a kefetartót kompletten cserélni kb. 4000 Ft. mert a pozitiv kefék kb. fele annyi idő alatt szoktak elkopni mint a negativ kefék. Ha ezeket megcsináljuk akkor megelőzhető pl. a behúzótekercs vagy az állórész és a forgórész leégése ami már igen zsebbe nyúlós téma. Aztán nem elhanyagolható, hogy az aksinkat kiméljűk és meghosszabbítjuk az élettartamát, egy szoruló önindító akár dupla áramfelvételt igényel, akár tönkre is teheti. Ha ezeket megcsináljuk akkor 2-3 évig nyugodtak leszünk önindító tekintetében.
Üdv: László
Egy Hitachi önindító forgórészét pontosabban a kommutátor egy szelete miatt a forgórészt leégettem. Na persze pont akkor nem találtam bontottat sehol, jó tanulópénz volt. A generátor megint hasonló, két csúszógyűrű kb 800ft két bronkefe kb 1000ft persze hogy nem szerzi be előre az ember, még jó hogy ebből 20 km-re volt bontott 10 ropiért, merthát szombat este kell megdögleni neki. Most a polcon van egy SK felújított generátor, de ott jó helye van.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31685 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 09:58:24 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.11 szerda, 23:45:42
Egy Hitachi önindító forgórészét pontosabban a kommutátor egy szelete miatt a forgórészt leégettem. Na persze pont akkor nem találtam bontottat sehol, jó tanulópénz volt. A generátor megint hasonló, két csúszógyűrű kb 800ft két bronkefe kb 1000ft persze hogy nem szerzi be előre az ember, még jó hogy ebből 20 km-re volt bontott 10 ropiért, merthát szombat este kell megdögleni neki. Most a polcon van egy SK felújított generátor, de ott jó helye van.
Be lehet amúgy szerezni az összes alkatrészét ami ilyenkor cserés? Tdci Mondeo önindítóhoz.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31686 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 12:09:24 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.01.12 csütörtök, 09:58:24
Be lehet amúgy szerezni az összes alkatrészét ami ilyenkor cserés? Tdci Mondeo önindítóhoz.
237323 CARGO a csúszógyűrű száma amit nem volt olyan egyszerű így rákeresve megtalálod, a csapágyakat egyszerű csapágyakkal foglalkozó boltból be lehet szerezni itt általában van bronzkefe is.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Cirip2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31687 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 18:43:30 »
Sziasztok!
A fórum más részében már sok segítséget kaptam, remélem itt is gazdagabb leszek pár infóval.
szóval adott egy 2004-es 2.2 TDCI, amiben tavaly télen tönkrement generátor. Szerelő kicserélte (az árából ítélve bontottra) és azóta azt tapasztalom (de elsősorban hidegben, nyáron alig), hogy indulás után random idővel (pár perctől akár egy fél óra is) kigyullad a töltésjelző lámpa, ám a töltés tökéletes, műszerrel és ledsorral is mértem, szinte inkább túltölté van. Amíg nem állítom le a motor a lámpa világít, ha újra indítom a kocsit akkor kialszik és megint valamikor váratlan időben gyullad ki ismét. Azt vettem észre, hogy mikor kigyullad a lámpa, akkor pl. a reflektor kicsit erősebben kezd világítani, és mintha picit a motor hangja is magasabb lenne, de csak árnyalattal.
Van ötletetek, hogy mi lehet a gond, vagy hogy hogyan lehetne orvosolni?
Az Aksi egy Bosh S3 2015.5 havi.
Köszönöm előre is a segítséget!
Naplózva
2004-es 2.0 tdci ghia
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31688 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 20:14:33 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.12 csütörtök, 12:09:24
237323 CARGO a csúszógyűrű száma amit nem volt olyan egyszerű így rákeresve megtalálod, a csapágyakat egyszerű csapágyakkal foglalkozó boltból be lehet szerezni itt általában van bronzkefe is.
Valahol teljes listát nem lehet összeszedni, hogy milyen cikkszámú alkatrészek kellenek nekem?
A
www.boda.hu
-n mindent be lehet szerezni ahogy nézem, de típus alapján nem tudom ki keresni az alkatrészeket.
Amúgy valószínűsítem hogy a mágneskapcsoló végében lévő nagyáramú kapcsoló van beégve nálam, ezért indít késleltetve.
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
graczer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31689 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 20:34:10 »
Sziasztok ! Egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek hátha találkozott valaki olyan hibával Ford mondeo 2000tdci 131le náha van fűtés néha nincs ! Valakinek valamilyen ötlette ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31690 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 20:42:24 »
Idézetet írta: graczer - 2017.01.12 csütörtök, 20:34:10
Sziasztok ! Egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek hátha találkozott valaki olyan hibával Ford mondeo 2000tdci 131le náha van fűtés néha nincs ! Valakinek valamilyen ötlette ??
fűtésproblémák megoldásai.
-termosztátoknak 2db jónak kell lenniük.
-vízpumpának vélhetően jónak kell lennie.
-a klíma zsalumozgatói rendben kell üzemeljenek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31691 Dátum:
2017.01.13 péntek, 17:40:38 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.12 csütörtök, 12:09:24
237323 CARGO a csúszógyűrű száma amit nem volt olyan egyszerű így rákeresve megtalálod, a csapágyakat egyszerű csapágyakkal foglalkozó boltból be lehet szerezni itt általában van bronzkefe is.
Ezt a csúszógyűrűt generátorhoz írtad nem?
Mert az önindítóban nincs
Megtaláltam minden cserélős alkatrészt a Boda.hu-n, meg e-mailben is nagyon segítőkészek voltak.
A Tdci 2.0 modeokon mindegyiken ez a Motocraft 2S7T-11000 önindító van? (1S7U meg a benzinesen)
Behúzó tekercset egyben érdemes cserélni? Vagy elég a nagy áramú kapcsolóját csak?
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Nyírimondi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31692 Dátum:
2017.01.13 péntek, 21:58:13 »
Idézetet írta: Guen - 2017.01.11 szerda, 12:34:58
Hiho. Kollégámnak van egy mondeója(2006 2.2tdci ghia)
6cd-s sony fejegység van benne. Jelenleg egy cd error feliratot mutat és sem lejátszani sem a lemezt kiadni nem hajlandó. Akku már volt leszedve az nem segített. Rádió réze renben működik. Van ötletetek milhet a gond vagy legalább a lemezeket hogy lehet kiszedni?
Ilyen nekem is volt. Viszont kiadta a CD-t. Ráleheltem, megtöröltem a CD-t a nadrágomban, visszatettem, majd elindult. Lehet karcos a CD. Vagy elkopott az olvasófej. Vagy a hideg miatt bekrepál a rendszer.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31693 Dátum:
2017.01.13 péntek, 23:10:58 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.01.13 péntek, 17:40:38
Ezt a csúszógyűrűt generátorhoz írtad nem?
Mert az önindítóban nincs
Megtaláltam minden cserélős alkatrészt a Boda.hu-n, meg e-mailben is nagyon segítőkészek voltak.
A Tdci 2.0 modeokon mindegyiken ez a Motocraft 2S7T-11000 önindító van? (1S7U meg a benzinesen)
Behúzó tekercset egyben érdemes cserélni? Vagy elég a nagy áramú kapcsolóját csak?
Köszi!
Igen a generátor alkatrésze a csúszógyűrű. Nem néztem az önindító számát sajnos nem tudom. Csak szétszedés után derül ki mi a cserélendő alkatrész, lehet csak szorul a behúzó közepe mert begyűjtött valami koszt.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Cirip2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31694 Dátum:
2017.01.14 szombat, 17:58:21 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.12 csütörtök, 18:43:30
Sziasztok!
A fórum más részében már sok segítséget kaptam, remélem itt is gazdagabb leszek pár infóval.
szóval adott egy 2004-es 2.2 TDCI, amiben tavaly télen tönkrement generátor. Szerelő kicserélte (az árából ítélve bontottra) és azóta azt tapasztalom (de elsősorban hidegben, nyáron alig), hogy indulás után random idővel (pár perctől akár egy fél óra is) kigyullad a töltésjelző lámpa, ám a töltés tökéletes, műszerrel és ledsorral is mértem, szinte inkább túltölté van. Amíg nem állítom le a motor a lámpa világít, ha újra indítom a kocsit akkor kialszik és megint valamikor váratlan időben gyullad ki ismét. Azt vettem észre, hogy mikor kigyullad a lámpa, akkor pl. a reflektor kicsit erősebben kezd világítani, és mintha picit a motor hangja is magasabb lenne, de csak árnyalattal.
Van ötletetek, hogy mi lehet a gond, vagy hogy hogyan lehetne orvosolni?
Az Aksi egy Bosh S3 2015.5 havi.
Köszönöm előre is a segítséget!
Esetleg valakinek ötlete?
Naplózva
2004-es 2.0 tdci ghia
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31695 Dátum:
2017.01.14 szombat, 20:34:36 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.14 szombat, 17:58:21
Esetleg valakinek ötlete?
Csak az akksiról jutott eszembe, hogy ha jól tudom, az S3-as Bosch akksi egy elcseszett széria, 2 évet bírnak... Nem mondom hogy az a baj és cseréld le, de érdemes megfontolni szerintem.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31696 Dátum:
2017.01.14 szombat, 20:59:03 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.14 szombat, 17:58:21
Esetleg valakinek ötlete?
a bontott generátor javításra szorul.a fesszab biztosan csere.A túltöltés (ha valódi) is ezt igazolja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cirip2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31697 Dátum:
2017.01.14 szombat, 21:28:16 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.14 szombat, 20:59:03
a bontott generátor javításra szorul.a fesszab biztosan csere.A túltöltés (ha valódi) is ezt igazolja.
Köszi a válaszod!
Értem, néztem, a feszültség szabályzó nem túl drága dolog, házilag is ki lehet cserélni?
A javítás alatt mit értesz?
Naplózva
2004-es 2.0 tdci ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31698 Dátum:
2017.01.14 szombat, 21:39:27 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.14 szombat, 21:28:16
Köszi a válaszod!
Értem, néztem, a feszültség szabályzó nem túl drága dolog, házilag is ki lehet cserélni?
A javítás alatt mit értesz?
a javítás nem csak fesszab csere.
Csapágyak cseréje
szabadonfutó cseréje vagy beépítése
Fesszab csere ha kell
Csúszógyűrű csere ha kell
Diódhíd javítás vagy csere ha kell
Tekercselés ellenőrzése,szigetelésvizsgálat,forgórész centírozás.
a legfontosabb a próbapadi tesztelés,és a garancia.
Mindezt a Kertész utcában 35ért megkapod félév garival.a szabadonfutó kivételével.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31699 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 10:20:43 »
Srácok
A fűtőmotor előtét ellenállása ugyanaz a manuálisnak mint a digitálisnak ?
ugy néz ki cserélnem kellene
Köszi a választ előre is
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak:
1
...
627
628
629
630
631
632
633
[
634
]
635
636
637
638
639
640
641
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ