Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 23:00:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 629 630 631 632 633 634 635 [636] 637 638 639 640 641 642 643 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11178850 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31750 Dátum: 2017.01.21 szombat, 14:34:49 »

Sajnos a vezérlőkkel hasonló a helyzet mint a kábelkorbácsokkal. Egy 196 pin-es stekker több számsorral létezik, ha nem látom nem hiszem el. Szemmel látható különbség, hogy belül a panelba forrasztott lábak ónozása nem azonos, az egyiknek réz szine van a lábak egy részének,  kívülről ugyan az, funkcionálisan egymással helyettesíthető, hibátlanul működni fog. Elképzelhető hogy a pinek számozása sem egyforma. Tempomat, légyzsák témában nem vagyok otthon, de most egy vezérlőket gyártó gyárban dolgozom. Talán ha a két autó egymás mellett állna, könnyebben zöld ágra tudnátok vergődni.

Az előző hozzászólásomban szerintem minden ott van. A lengyel szöveget is kimásoltam és a képeket hozzá.

Szemmel látható jobb felül 1: fekete/fehér fedélzeti computer, 2: fehér tempomat kapcsoló, fehér mögött 13: barna tempomat kapcsoló. Műszerrel a 2 és 13 megy a kormány oszlopnál lévő csatlakozóba, vagyis teljesen ugyanaz a vezeték.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31751 Dátum: 2017.01.21 szombat, 14:37:07 »

Sajnos a vezérlőkkel hasonló a helyzet mint a kábelkorbácsokkal. Egy 196 pin-es stekker több számsorral létezik, ha nem látom nem hiszem el. Szemmel látható különbség, hogy belül a panelba forrasztott lábak ónozása nem azonos, az egyiknek réz szine van a lábak egy részének,  kívülről ugyan az, funkcionálisan egymással helyettesíthető, hibátlanul működni fog. Elképzelhető hogy a pinek számozása sem egyforma. Tempomat, légyzsák témában nem vagyok otthon, de most egy vezérlőket gyártó gyárban dolgozom. Talán ha a két autó egymás mellett állna, könnyebben zöld ágra tudnátok vergődni.

Ott a fénykép az enyémben ugyanez van, Gondolom te is látod hogy a 7-es láb a leírásban FEHÉR a képen meg a 2-es a FEHÉR(mint nálam is).
http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/29-C32_wtyk1.png
http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/30-C32_wtyk2.png
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31752 Dátum: 2017.01.21 szombat, 14:56:46 »

Én nem a színeken veszekedek, hanem hogy multimeter szakadásvizsgálóval nem a 7-esre megy a spirál alatti csatlakozóból a jel, hanem a 2-esre


A C32 2-es lábát engedd el.  vigyor3
Leírtam már párszor a facelift utáni autók bekötését is: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg799333#msg799333 

Itt egy kapcsolási rajz. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31753 Dátum: 2017.01.21 szombat, 15:00:03 »



A C32 2-es lábát engedd el.  vigyor3
Leírtam már párszor a facelift utáni autók bekötését is: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg799333#msg799333  

Itt egy kapcsolási rajz.  
[img]http://www.kephost.com/images/2017/01/21/C200.jpg

Hát nem hiszem el hogy ennyire hülyének néztek Smiley
Már bocs
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.21 szombat, 16:06:57 írta alf® » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31754 Dátum: 2017.01.21 szombat, 16:37:00 »

Hát nem hiszem el hogy ennyire hülyének néztek Smiley
Már bocs

Senki nem nézz annak, csak próbáljuk kideriteni, hogy nálad miért tér el a vezetékelés

az a lengyel oldal amit belinkeltél, ráadásul benzines tempomattot mutat be Montaż tempomatu do benzynowych MK3 , szóval az meg főleg nem jó a TDCI-nek
lehet neked benzines kábelköteg került be a TDCI-dbe és azért vannak eltérések

Én mikor bekötöttem Vikkel beszéltem utána, hogy jól csináltam-e és Ő is kapásból ezeket a bekötéseket mondta mint a leírásomba van
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31755 Dátum: 2017.01.21 szombat, 16:40:31 »

Senki nem nézz annak, csak próbáljuk kideriteni, hogy nálad miért tér el a vezetékelés

az a lengyel oldal amit belinkeltél, ráadásul benzines tempomattot mutat be Montaż tempomatu do benzynowych MK3 , szóval az meg főleg nem jó a TDCI-nek
lehet neked benzines kábelköteg került be a TDCI-dbe és azért vannak eltérések

Én mikor bekötöttem Vikkel beszéltem utána, hogy jól csináltam-e és Ő is kapásból ezeket a bekötéseket mondta mint a leírásomba van

Igen azt láttam hogy benzinesről ír.

De miért írja hogy rosszak a leírások és rosszul van megadva a 7-es láb.
Na mindegy.
A kapcsolási rajz alapján csinálom és én nekem a 2-es lábra kell kötnöm, mert az megy a kormány kapcsolókhoz, mint fehér vezeték.
Majd jelentkezek jó-e.

Piktogramot aktiváltam Forscannel.
Tempomatot még nem tudom kivel kapcsoltatom be a PCM-ben.

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Józsa Péter
Vendég
« Új hozzászólás #31756 Dátum: 2017.01.21 szombat, 21:43:55 »

Sziasztok.
Segítsèg kellene.
A kocsi folyamatossan letilt...
Bedobja az izzitas jelet ha kigyorsítok....és már nagyon pipa vagyok 2000 TDCI 130l
Elveszi a gázt ès bedobja az izzitó jelet villogva...
Tippek...
A nyomásszabályzót kicseréltem már a pumpa seggébe....
Köszönettel előre is Peti
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #31757 Dátum: 2017.01.21 szombat, 22:20:54 »

Sziasztok.
Segítsèg kellene.
A kocsi folyamatossan letilt...
Bedobja az izzitas jelet ha kigyorsítok....és már nagyon pipa vagyok 2000 TDCI 130l
Elveszi a gázt ès bedobja az izzitó jelet villogva...
Tippek...
A nyomásszabályzót kicseréltem már a pumpa seggébe....
Köszönettel előre is Peti

Hibakódot kéne olvasni amikor villog, és utána az alapján lehet továbbmenni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31758 Dátum: 2017.01.21 szombat, 22:38:43 »

Sziasztok.
Segítsèg kellene.
A kocsi folyamatossan letilt...
Bedobja az izzitas jelet ha kigyorsítok....és már nagyon pipa vagyok 2000 TDCI 130l
Elveszi a gázt ès bedobja az izzitó jelet villogva...
Tippek...
A nyomásszabályzót kicseréltem már a pumpa seggébe....
Köszönettel előre is Peti
az üza hibákon kívül lehet turbó(ha eu4) vagy jeladó hiba(pl MAP)Villogásnál kiolvasott hibatároló pontosan kideríti.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31759 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 17:37:41 »

Sziasztok!

Tempomatot Ford szervizben tudnak aktiválni? Ha valaki csináltatta mennyit kérnek el a pár kattintásért?
A beszerelés kész, piktogramm aktiválás kész, már csak a tempomatot kéne bekapcsolni.

Amúgy milyen eszközökkel lehet aktiválni az IDS-en kívül?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #31760 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 17:51:53 »

Sziasztok!

Tempomatot Ford szervizben tudnak aktiválni? Ha valaki csináltatta mennyit kérnek el a pár kattintásért?
A beszerelés kész, piktogramm aktiválás kész, már csak a tempomatot kéne bekapcsolni.

Amúgy milyen eszközökkel lehet aktiválni az IDS-en kívül?

Köszönöm!

Annó nekem 15-20e. között mondták Ford szervízben ha jól emlékszem. Kicsit sokallottam érte, ezért egy pesti út során benéztem Vik-hez aki jóval olcsóbban megcsinálta.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31761 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 17:54:21 »

Annó nekem 15-20e. között mondták Ford szervízben ha jól emlékszem. Kicsit sokallottam érte, ezért egy pesti út során benéztem Vik-hez aki jóval olcsóbban megcsinálta.

Erre voltam kíváncsi.
Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #31762 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 18:55:38 »

Sziasztok. A következő problémára szeretnék segítséget kérni: 2005 1.8 ambient manuális digitklímás autó. Szerintem a lábtérre nem fúj levegőt a fűtőmotor. Itt elektromos kapcsolóval változtatható a levegő íránya. Hogy kellene kezdeni a hibafeltárást? Van valami teszt is, de az facelift előtti automata klímás autó nyomógomb kombinációjával hívható elő. Létezik ilyen faceliftes manuális klímásra is?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31763 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 19:35:22 »

Sziasztok. A következő problémára szeretnék segítséget kérni: 2005 1.8 ambient manuális digitklímás autó. Szerintem a lábtérre nem fúj levegőt a fűtőmotor. Itt elektromos kapcsolóval változtatható a levegő íránya. Hogy kellene kezdeni a hibafeltárást? Van valami teszt is, de az facelift előtti automata klímás autó nyomógomb kombinációjával hívható elő. Létezik ilyen faceliftes manuális klímásra is?

Szerintem a terelőlap állító motor mondott búcsút. Az egyik tesztmegoldás az lehet, hogy a jobb oldalon a kesztyűtartó alatti burkolatot leveszed, befekszel a jobb első ülés elé és valaki nyomkodja a terelőlap állító gombokat miközben te nézed, hogy melyik motor mozdul meg. Amelyik nem mozog, az halt meg.
Naplózva
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #31764 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 19:41:32 »

Szerintem a terelőlap állító motor mondott búcsút. Az egyik tesztmegoldás az lehet, hogy a jobb oldalon a kesztyűtartó alatti burkolatot leveszed, befekszel a jobb első ülés elé és valaki nyomkodja a terelőlap állító gombokat miközben te nézed, hogy melyik motor mozdul meg. Amelyik nem mozog, az halt meg.
Köszi, holnap meg is nézem!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31765 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 19:54:29 »

Köszi, holnap meg is nézem!


Itt egy video:

https://www.youtube.com/watch?v=juyRQDUbBCo

A videon nem látszik, de az OFF gombot is nyomja a lábtér gombjával együtt. Tehát pont ugyanúgy kell, mint az automatáét, csak nem AUTO van a gombra írva, hanem ON.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.26 csütörtök, 19:57:08 írta Lacika71 » Naplózva
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #31766 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 20:44:29 »


Itt egy video:

https://www.youtube.com/watch?v=juyRQDUbBCo

A videon nem látszik, de az OFF gombot is nyomja a lábtér gombjával együtt. Tehát pont ugyanúgy kell, mint az automatáét, csak nem AUTO van a gombra írva, hanem ON.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0

És a hibakódokat hova írja ki/ha van hiba/?
Naplózva
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #31767 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:51:15 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy ha rányitok távirányítóval, akkor a bal első ajtót és a csomagtartót nem nyitja ki, ill. ha bezárom, azonnal vissza is nyitja az ajtókat... ha kulccsal "manuálisan" nyitom-zárom minden rendben... Újra kellene programozni a távirányítót?
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #31768 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:58:43 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy ha rányitok távirányítóval, akkor a bal első ajtót és a csomagtartót nem nyitja ki, ill. ha bezárom, azonnal vissza is nyitja az ajtókat... ha kulccsal "manuálisan" nyitom-zárom minden rendben... Újra kellene programozni a távirányítót?

Bal első zárszerkezet meghalt.
Naplózva
paethon88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #31769 Dátum: 2017.01.27 péntek, 09:16:49 »

Sziasztok! Segítségeteket kérném! Valaki megtudná mondani, hogy faceliftes mondeónál az ülésfütés kapcsoló mekkora feszültséget ad ki a legkisebb és legnagyobb fokozaton?
Én amit mértem, a legkisebb és a legnagyobb fokozatnál is  csak 5-6V volt.
Köszi elöre is.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia MKIII kombi, 2.0 TDCI 96KW N7BA
2004.12. Facelift
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31770 Dátum: 2017.01.27 péntek, 09:36:56 »

Sziasztok!

Tempomatot Ford szervizben tudnak aktiválni? Ha valaki csináltatta mennyit kérnek el a pár kattintásért?
A beszerelés kész, piktogramm aktiválás kész, már csak a tempomatot kéne bekapcsolni.

Amúgy milyen eszközökkel lehet aktiválni az IDS-en kívül?

Köszönöm!

Vik megcsinálja 5 rugóért.

A kínai IDS klón is működik állítólag. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #31771 Dátum: 2017.01.27 péntek, 09:48:58 »

Bal első zárszerkezet meghalt.

Ha a zárszerkezet meghalt volna, akkor szerintem kulccsal sem lehetne nyitni zárni, nem? Ha kulccsal nyitom-zárom, akkor működik a központi zár...
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31772 Dátum: 2017.01.27 péntek, 09:49:43 »

Ha a zárszerkezet meghalt volna, akkor szerintem kulccsal sem lehetne nyitni zárni, nem?

Ennyire sajnos nem egyértelmű.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31773 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:15:07 »

Ha a zárszerkezet meghalt volna, akkor szerintem kulccsal sem lehetne nyitni zárni, nem? Ha kulccsal nyitom-zárom, akkor működik a központi zár...

Hidd el nem beszélnek mellé. Volt már ilyen probléma ezer itt a fórumon. A megoldás eddig 99,9%-ban a bal első zár cseréje volt 2003 utánira. Az már fekete, míg a tied nagy valószínűséggel fehér.
Naplózva
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #31774 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:18:22 »

Hidd el nem beszélnek mellé. Volt már ilyen probléma ezer itt a fórumon. A megoldás eddig 99,9%-ban a bal első zár cseréje volt 2003 utánira. Az már fekete, míg a tied nagy valószínűséggel fehér.

Nem vonom kétségbe mások tapasztalatát, félreértés ne essék. Smiley És ez a zárcsere érinti a kulcsot is, tehát cserélhetem le a kulcsokat is? Vagy csak magát a zárszerkezetet kell cserélni, a betét marad?
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31775 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:19:16 »

Nem vonom kétségbe mások tapasztalatát, félreértés ne essék. Smiley És ez a zárcsere érinti a kulcsot is, tehát cserélhetem le a kulcsokat is? Vagy csak magát a zárszerkezetet kell cserélni, a betét marad?

Csak a zárat. A kulcsos rész teljesen külön van. Egy dologra figyelj, az angol nem jó, viszont a 2(?)-es focusé igen.
Naplózva
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #31776 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:21:10 »

Csak a zárat. A kulcsos rész teljesen külön van. Egy dologra figyelj, az angol nem jó, viszont a 2(?)-es focusé igen.

Értem, ez viszonylag jó hír Smiley Jól sejtem, hogy ezt kell keresnem: ?
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31777 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:25:41 »

Értem, ez viszonylag jó hír Smiley Jól sejtem, hogy ezt kell keresnem: [imghttp://webshop.ford-all.com/image/cache/DSC02965-400x400-w.jpg[/img]http://mondeo.hu/index.php?


Ez:




https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/ajto_zarszerkezet/zarszerkezet_bal_elso_ajtohoz_ford_focus_mondeo_16443
Naplózva
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #31778 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:27:12 »

Rendben, köszönöm!


Ez:

Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31779 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:30:21 »

Rendben, köszönöm!

A 1998-2005-közötti focusé is jó.


https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/ajto_zarszerkezet/zarszerkezet_bal_elso_ajtohoz_ford_focus_mondeo_16443


« Utoljára szerkesztve: 2017.01.27 péntek, 13:49:40 írta Lacika71 » Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31780 Dátum: 2017.01.27 péntek, 12:41:25 »

Vik megcsinálja 5 rugóért.

A kínai IDS klón is működik állítólag. Smiley

AndyA

Helló!

Vik-et tudom, csak most nem terveztem budapesti utat (500km oda-vissza majdnem).

IDS klón se olcsó Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31781 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:21:58 »

Helló!

Vik-et tudom, csak most nem terveztem budapesti utat (500km oda-vissza majdnem).

IDS klón se olcsó Smiley

A 15-20 ezres ár feléért kapsz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31782 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:47:48 »

A 15-20 ezres ár feléért kapsz. Smiley

AndyA

Akkor nem tudom melyikről van szó. Tudsz egyet mutatni kinézetre?

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31783 Dátum: 2017.01.27 péntek, 14:15:32 »

Akkor nem tudom melyikről van szó. Tudsz egyet mutatni kinézetre?

Köszi!

Vettem valami ilyet anno az eBay-en 35 Euróért. Lehet, azóta drágult?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31784 Dátum: 2017.01.27 péntek, 14:52:26 »

Vettem valami ilyet anno az eBay-en 35 Euróért. Lehet, azóta drágult?

AndyA

Nem, én szerintem mást néztem. Mert van fent IDS 40000Ft-tól, azthittem az a klón.

Erre gondolsz te? http://www.ebay.com/itm/OBD-Interface-Diagnostic-Auto-Scanner-Scan-Tool-USB-Cable-For-Ford-VCM-New-AB-/252379318207?hash=item3ac2fac7bf:g:USAAAOSw2GlXKw-9&item=252379318207&vxp=mtr
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31785 Dátum: 2017.01.27 péntek, 15:09:24 »


Ez VCM, de igen, valami hasonlóra gondoltam.

A 40 ezres IDS a klón. A hivatalos valami 6-800 dollár. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31786 Dátum: 2017.01.27 péntek, 16:57:35 »

Ez VCM, de igen, valami hasonlóra gondoltam.

A 40 ezres IDS a klón. A hivatalos valami 6-800 dollár. Smiley

AndyA

És vajon mennyi az esélye hogy ezzel működik a tempomat aktiválása? Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31787 Dátum: 2017.01.28 szombat, 17:35:30 »

Srácok !

Tud valaki lelőhelyet, ahol a fűtőmotorhoz szénkefét tartóval tudnék venni, ilyet



sajna az enyém megéget
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #31788 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:34:39 »

Srácok !

Tud valaki lelőhelyet, ahol a fűtőmotorhoz szénkefét tartóval tudnék venni, ilyet

[img width=337 height=600]http://www.kephost.com/images/2017/01/28/20170128_1624341.jpg

sajna az enyém megéget


Csak Bp.-n / Kőbányán tudok,  (szénkefét biztos..., tartót talán -  tudsz/tudtok itt venni) ! Nem tudom ideírhatom-e a címet.. (moderátorok) ??
Addig PÜ., ha esetleg jársz Pesten...
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.28 szombat, 20:37:21 írta AndyA » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31789 Dátum: 2017.01.28 szombat, 22:33:52 »

Csak Bp.-n / Kőbányán tudok,  (szénkefét biztos..., tartót talán -  tudsz/tudtok itt venni) ! Nem tudom ideírhatom-e a címet.. (moderátorok) ??
Addig PÜ., ha esetleg jársz Pesten...
persze!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #31790 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 16:33:59 »

Sziasztok!

Ismét van egy látatlanban nehezen megválaszolható kérdésem, de azért felteszem.

Hétfőn hoztam el a kocsit karosszériástól. Leszedték az első lökhárítót is. Ma egy véletlenből kifolyólag átnéztem az összes világítást a kocsin. Láss csodát, az első ködlámpák nem világítanak. Hát gondoltam nem dugták vissza rá a csatikat, égők egyszerre csak nem égnek ki. Kiszedtem őket, csatik a helyükön, égők jók. Azért kicseréltem az egyik égőt hátha, de nyilván nem lett jó. Utána még megnéztem a biztosítékot, de láttam egyből hogy az első ködlámpa és a ködzárófény egy biztosítékon van. Mivel a ködzárófény megy, ezért ezt kizártam.

Valami tipp? Csatik a helyén, égők jók, biztosíték jó. Egy lökhárító leszedés során mégis mi a fene történhetett volna még a ködlámpáimmal? Holnap természetesen megyek vissza, mert Ford szakszervizben történt a dolog, csak ilyenkor fel van húzva eléggé az agyam, pláne hogy pénteken viszem műszakira a kocsit.

Válaszaitokat előre is köszi!

Szerk.: Ja és természetesen a szerviz előtt működtek a ködlámpák, pont azelőtti nap néztem meg, mielőtt vittem szervizbe.
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31791 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 16:57:34 »

Sziasztok!

Ismét van egy látatlanban nehezen megválaszolható kérdésem, de azért felteszem.

Hétfőn hoztam el a kocsit karosszériástól. Leszedték az első lökhárítót is. Ma egy véletlenből kifolyólag átnéztem az összes világítást a kocsin. Láss csodát, az első ködlámpák nem világítanak. Hát gondoltam nem dugták vissza rá a csatikat, égők egyszerre csak nem égnek ki. Kiszedtem őket, csatik a helyükön, égők jók. Azért kicseréltem az egyik égőt hátha, de nyilván nem lett jó. Utána még megnéztem a biztosítékot, de láttam egyből hogy az első ködlámpa és a ködzárófény egy biztosítékon van. Mivel a ködzárófény megy, ezért ezt kizártam.

Valami tipp? Csatik a helyén, égők jók, biztosíték jó. Egy lökhárító leszedés során mégis mi a fene történhetett volna még a ködlámpáimmal? Holnap természetesen megyek vissza, mert Ford szakszervizben történt a dolog, csak ilyenkor fel van húzva eléggé az agyam, pláne hogy pénteken viszem műszakira a kocsit.

Válaszaitokat előre is köszi!

Szerk.: Ja és természetesen a szerviz előtt működtek a ködlámpák, pont azelőtti nap néztem meg, mielőtt vittem szervizbe.
Ha nem égőprobléma,és a szerviz csinálta,akkor  minél elöbb vidd vissza.Nézzék meg,hogy mindent visszatettek.Persze ingyen.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31792 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 16:58:15 »

Sziasztok!

Ismét van egy látatlanban nehezen megválaszolható kérdésem, de azért felteszem.

Hétfőn hoztam el a kocsit karosszériástól. Leszedték az első lökhárítót is. Ma egy véletlenből kifolyólag átnéztem az összes világítást a kocsin. Láss csodát, az első ködlámpák nem világítanak. Hát gondoltam nem dugták vissza rá a csatikat, égők egyszerre csak nem égnek ki. Kiszedtem őket, csatik a helyükön, égők jók. Azért kicseréltem az egyik égőt hátha, de nyilván nem lett jó. Utána még megnéztem a biztosítékot, de láttam egyből hogy az első ködlámpa és a ködzárófény egy biztosítékon van. Mivel a ködzárófény megy, ezért ezt kizártam.

Valami tipp? Csatik a helyén, égők jók, biztosíték jó. Egy lökhárító leszedés során mégis mi a fene történhetett volna még a ködlámpáimmal? Holnap természetesen megyek vissza, mert Ford szakszervizben történt a dolog, csak ilyenkor fel van húzva eléggé az agyam, pláne hogy pénteken viszem műszakira a kocsit.

Válaszaitokat előre is köszi!

Szerk.: Ja és természetesen a szerviz előtt működtek a ködlámpák, pont azelőtti nap néztem meg, mielőtt vittem szervizbe.

Lehet, hogy elszakították a vezetéket. Egyébként ha jól tudom, a ködlámpát nem nézik, mert nem kötelező felszerelés. (lehet, hogy azóta változott)
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #31793 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 18:16:52 »

Sziasztok tudnátok segíteni hogy holvan mk3 2001 tddiben az ülésfűtés relé?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31794 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 18:19:30 »

Lehet, hogy elszakították a vezetéket. Egyébként ha jól tudom, a ködlámpát nem nézik, mert nem kötelező felszerelés. (lehet, hogy azóta változott)

Én még nem voltam olyan műszakin, ahol bármelyik lámpát megnézték volna  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31795 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 19:04:00 »

Sziasztok tudnátok segíteni hogy holvan mk3 2001 tddiben az ülésfűtés relé?

Hogyne tudnánk. Vagy a bal térdednél a biztosítéktábla fölött a blokkban, vagy a motortérben az akku melletti táblában.

 eplus2 taps taps taps taps taps

Nincs relé. A kapcsolóval kapcsolod be vagy ki.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.29 vasárnap, 20:00:19 írta Zsolteey » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #31796 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 19:44:29 »

Sziasztok nekem szükségem lenne egy motorvezérlő és ECU-ra egyben kúlcsal mindennel kipróbálásra 2003.... 2.0 TDci 96kw FMBA motorral és kézi váltós.
És nem a bal sárvédő mögött van hanem az anyósülés előtt  egyben.
Ha valakit érdekelne van motorvezérlő a sárvédő mögé való 2002 autómata.
Ha kiderül hogy jó akkor megveszem ha nem adok a kipróbálásért annyit amiben megegyezünk.
Köszönet.
Naplózva

Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #31797 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 19:53:51 »

Sziasztok!

Ismét van egy látatlanban nehezen megválaszolható kérdésem, de azért felteszem.

Hétfőn hoztam el a kocsit karosszériástól. Leszedték az első lökhárítót is. Ma egy véletlenből kifolyólag átnéztem az összes világítást a kocsin. Láss csodát, az első ködlámpák nem világítanak. Hát gondoltam nem dugták vissza rá a csatikat, égők egyszerre csak nem égnek ki. Kiszedtem őket, csatik a helyükön, égők jók. Azért kicseréltem az egyik égőt hátha, de nyilván nem lett jó. Utána még megnéztem a biztosítékot, de láttam egyből hogy az első ködlámpa és a ködzárófény egy biztosítékon van. Mivel a ködzárófény megy, ezért ezt kizártam.

Valami tipp? Csatik a helyén, égők jók, biztosíték jó. Egy lökhárító leszedés során mégis mi a fene történhetett volna még a ködlámpáimmal? Holnap természetesen megyek vissza, mert Ford szakszervizben történt a dolog, csak ilyenkor fel van húzva eléggé az agyam, pláne hogy pénteken viszem műszakira a kocsit.

Válaszaitokat előre is köszi!

Szerk.: Ja és természetesen a szerviz előtt működtek a ködlámpák, pont azelőtti nap néztem meg, mielőtt vittem szervizbe.

Szia!

A ködlámpa vezetéknek van egy csatija a bal nyulvány belső felén,kb a kürtnél.Talán ott bontották meg a lökös leszedéskor.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #31798 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 19:58:25 »

Hogyne tudnánk. Vagy a bal térdednél a biztosítéktábla fölött a blokkban, vagy a motortérben az akku melletti táblában.

 eplus2 taps taps taps taps taps

Nincs relé. A kapcsolóval kapcsolod be vagy ki.

AndyA

Fasza akkor mi lehet a baja hogy nem fűt? Se ülőlapot se a háttámlát ?mk2 be volt relé a kesztyűtartó mögött ebből kispórolták?
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.29 vasárnap, 20:01:00 írta Zsolteey » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31799 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 20:38:02 »

Fasza akkor mi lehet a baja hogy nem fűt? Se ülőlapot se a háttámlát ?mk2 be volt relé a kesztyűtartó mögött ebből kispórolták?

Jellemzően az ülés alatt a lemez éles széle elvágja a drótot. Javítás a FAQ cikk alapján.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 629 630 631 632 633 634 635 [636] 637 638 639 640 641 642 643 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.