Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 04:00:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 632 633 634 635 636 637 638 [639] 640 641 642 643 644 645 646 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10146018 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #31900 Dátum: 2017.02.08 szerda, 22:43:20 »

Csatlakozom a "hangot hallok" topic-hoz. Utóbbi időben hideg indulást követő első 4-5km alatt két hullámban is és szinte mindig azonos távolság megtétele után hallok az utastérben talán a műszerfal felől (de mindenképpen elölről) egy nagyon magas frekvenciájú egészen halkról egyre erősödő sípolást, ami kb. 3-4 másodpercig tart, aztán elnémul, majd kb. 1km után ismét előjön szintén 3-4 másodpercre és megint elnémul. Ezt követően már nem hallom többet a következő nap első 4-5km megtételéig. De mondom ami érdekes, hogy mindig ugyanannyi távolság megtétele után jön elő mindig kétszer egymás után és mindig csak reggel az első pár kilómétert követően. Kb ahhoz tudom hasonlítani a hangot, mint amikor az ember füle el kezd csengeni (tényleg olyan), első 1-2 alkalommal azt is hittem hogy a fülem cseng, de mikor már 4.-5. alkalommal mindig ugyanott előjött minden reggel akkor már rájöttem hogy valami az utastér elejéből adja ezt a magas frekvenciás sípolást. De mi lehet ez?  Roll Eyes Ja amúgy se fűtés se rádió se klíma semmi nincs bekapcsolva (csak a fényszórók). A sebességem ekkor mindig 90km/h volt utazóban, tehát nem kigyorsítás és nem lassítás közben jönnek a hangok a fejemben  Grin
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #31901 Dátum: 2017.02.08 szerda, 22:51:18 »

Ford 6006E fejegységem be ki kapcsoló gombjának tekerő része kontaktos, igy a hangerőt a kormány mögötti kezelőszervről oldom meg, de a mély és magas hangok arányát nem tudom rendesen beállitani, mert azt tudtommal csak a nagy gomb tekerésével tudnám elvégezni.

Valami tipp ? szétszedhető ez ? Javitható kontakt spray-vel ?   

Köszönet Smiley
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31902 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 08:49:52 »

Ford 6006E fejegységem be ki kapcsoló gombjának tekerő része kontaktos, igy a hangerőt a kormány mögötti kezelőszervről oldom meg, de a mély és magas hangok arányát nem tudom rendesen beállitani, mert azt tudtommal csak a nagy gomb tekerésével tudnám elvégezni.

Valami tipp ? szétszedhető ez ? Javitható kontakt spray-vel ?   

Köszönet Smiley

Nekem volt ilyen, ugyanezzel a magnóval. Nem sikerült megjavítani fújkálással. Gondolom csak a gomb cseréje segít, de az elég bonyolult, akár csak beszerezni is. Én vettem egy másik, modern fejegységet.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #31903 Dátum: 2017.02.10 péntek, 13:30:33 »

A hátramenet kapcsoló vezetéke hol megy át a tűzfalon?
Naplózva
Igari78
Vendég
« Új hozzászólás #31904 Dátum: 2017.02.10 péntek, 14:46:20 »

Kedves Mondeosok!

Igyekeztem átfutni az eddig összegyűlt információkat! De sajnos a nálam lévő hibára nem volt eset, így kérdezné!

A tulajdonomba került egy MK3 Mondeo, Ghia x felszereltséggel! Eddig minden rendben is, de már vásárlásnál is tudtam, hogy az ülésfűtése nem üzemel...
Állítólag egy körön futnak az ülések, ezért sehol nem fűt...
Esetleg tippet tud valaki adni, vagy ha lenne vkinek elktromos rajza erről azt is megköszöném!
Naplózva
Travolta76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #31905 Dátum: 2017.02.10 péntek, 14:53:56 »

Ford 6006E fejegységem be ki kapcsoló gombjának tekerő része kontaktos, igy a hangerőt a kormány mögötti kezelőszervről oldom meg, de a mély és magas hangok arányát nem tudom rendesen beállitani, mert azt tudtommal csak a nagy gomb tekerésével tudnám elvégezni.

Valami tipp ? szétszedhető ez ? Javitható kontakt spray-vel ?   

Köszönet Smiley

Ha el tudod hozni hozzám a fejegységet, lehet tudok segíteni.
Naplózva

Mondeo MK4 2.0 Ecoboost Titanium 149kW 2012 04.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #31906 Dátum: 2017.02.10 péntek, 15:11:07 »

Kedves Mondeosok!

Igyekeztem átfutni az eddig összegyűlt információkat! De sajnos a nálam lévő hibára nem volt eset, így kérdezné!

A tulajdonomba került egy MK3 Mondeo, Ghia x felszereltséggel! Eddig minden rendben is, de már vásárlásnál is tudtam, hogy az ülésfűtése nem üzemel...
Állítólag egy körön futnak az ülések, ezért sehol nem fűt...
Esetleg tippet tud valaki adni, vagy ha lenne vkinek elktromos rajza erről azt is megköszöném!

Az ülésfűtés két dolog miatt nem működhet. Az első, hogy oda a biztosítéka.

A másik tipikus hiba, hogy az ülés alatt a lemez éles széle elnyírja a kábelt. Részletes leírás képekkel illusztrálva a javításról a FAQ-ban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31907 Dátum: 2017.02.10 péntek, 15:34:57 »

A hátramenet kapcsoló vezetéke hol megy át a tűzfalon?
torony mögött megy át minden 1 kötegben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #31908 Dátum: 2017.02.10 péntek, 16:00:05 »

torony mögött megy át minden 1 kötegben

És hogyan lehet oda további kábelt behúzni? Nekem megmozdítani sem nagyon sikerült... Vagy simán szúrjám át valahol?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31909 Dátum: 2017.02.10 péntek, 16:10:19 »

És hogyan lehet oda további kábelt behúzni? Nekem megmozdítani sem nagyon sikerült... Vagy simán szúrjám át valahol?

AndyA

Igen.
(Vik nekem a tempomatot ott húzta be.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #31910 Dátum: 2017.02.10 péntek, 18:58:12 »

torony mögött megy át minden 1 kötegben
Köszönöm, hétvégén megszakértem.  wave
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31911 Dátum: 2017.02.10 péntek, 19:50:02 »

És hogyan lehet oda további kábelt behúzni? Nekem megmozdítani sem nagyon sikerült... Vagy simán szúrjám át valahol?

AndyA

Én itt húztam át, van még ott hely bőven. Smiley
http://mondeo.hu/index.php?topic=24046.msg1072472#msg1072472
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31912 Dátum: 2017.02.10 péntek, 20:19:23 »

És hogyan lehet oda további kábelt behúzni? Nekem megmozdítani sem nagyon sikerült... Vagy simán szúrjám át valahol?

AndyA
gumidugón simán megy még át vezeték. nekem a turbonyomásmérő csöve is ott megy be
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #31913 Dátum: 2017.02.10 péntek, 21:40:08 »

Én itt húztam át, van még ott hely bőven. Smiley
http://mondeo.hu/index.php?topic=24046.msg1072472#msg1072472

No, majd próbálkozom...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #31914 Dátum: 2017.02.10 péntek, 22:04:38 »

No, majd próbálkozom...

AndyA
....előtte átkell bökni a szűzhártyát.....csak asztán tuszkold a kábeled.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maximusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #31915 Dátum: 2017.02.11 szombat, 12:47:06 »

Szia.
Ha jól rémlik  vigyor3 F94.
A sziv. hangját hallod,esetleg a cső nincs szétcsúszva valahol.Ha a motor nem szállít van leírás a tisztításához.kb.2 éve tisztítottam,azóta is működik. eljen

Szia!

merre van a leírás, sajnos a wiki-ben nem találom ....
Naplózva

Ford Mondeo 2005 (BWY) Turnier 2.2 TDCi M6 Titanium-X Ink-Blue
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31916 Dátum: 2017.02.11 szombat, 12:50:50 »

Szia!

merre van a leírás, sajnos a wiki-ben nem találom ....
Valamikor lementettem:
Ablakmosó szívattyú javítás
Nos, le kell szedni a jobb első kereket. A féltengely felett lévő borítást, ami mögött a főtengely szíjtárcsa van, szintén le kell venni (3 csavar). Aztán a kerékjárat borítását is meg kell bontani (pár csavar). Nem kell teljesen kivenni az egészet, elég csak az elejét és utána hátra lehet hajtani. Ekkor már látszik is az ablakmosó tartály, de még nem lehet hozzáférni teljesen. Ezért le kell szedni, illetve megbontani a lökhárító alatti szoknyát. Egy lemezcsavar tartja a lökös szélén, meg néhány műanyag fülecske. Ki kell feszegetni, de adja magát a dolog. Miután le tudjuk hajtani ezt, akkor már hozzáférhető a 3 db csavar (egy van a bal, kettő a jobb oldalán, ez utóbbiakat úgy kell kitapogatni) ami a tartályt tartja. A csavarok kiszedése után a tartály kimozdítható a helyéről és hozzáférhető a szivattyú. Két cső és egy villamos csati megy rá. A tartályba pedig egy gumi betéten (ami szűrő is) keresztül csatlakozik. Ha van még a tartyályban víz, akkor a szivattyú kifeszegetése után ki fog folyni. Tehát egy vödör jól jön. Ja és a csöveket ne keverjük össze! Az egyik hátra, a másik előre nyom. Ki kell húzni a szitjelzőt is. ezután ki lehet szednia tartályt. A szivattyú teteje simán lehúzható felfelé nem fogja igazán semmi csak rá van pattintva. Ekkor már látszik a szénkefetartó. Ezt két oldalon, két kis ráhajlított lemezdarab fogja. Egy kis lapos csavarhúzó segítségével ki lehet hajlítani a füleket. Ezután le lehet emelni, feszegetni a szénkefe tartót és ki lehet emelni a totál rozsdás forgórészt és ennyi a szétszerelés. Olyan az egész, mintha direkt úgy lenne tervezve, hogy bejusson a víz!  wow1 A házat amiben az állórész (mágnesek) van simán ki lehet mosni csap alatt. Én nyomtam bele mindent brigót, wd-40-et, mosószert, meg lapos csavarhúzóval kapirgáltam a rozsdát. A lényeg, hogy szedjük ki a trutyit valahogy. Lehet levegővel fúvatni stb. Arra kell figyelni, hogy a mágnesekre ra tud tapadni a fém rozsda. A kivezető csöveken keresztűl is kifúvattam, de ott nem volt rozsda. A forgórészt pedig egyszerűen lesmirgliztem. Az összeszerlés fordított sorrendben. Én egy kis zsírral azért megkentem a forgó részeket. A szénkefetartó beszerelése is tök egyszerű, a látszat ellenére, mert van rajta két kicsi lyuk. Ezekbe a kell két drótot beletolni, a szénkeféket szétnyitni és ezekkel nyitott állapotban rögzíteni. Ezután a helyére lehet tenni a szénkefetartót. A két kis fülecskét visszahajtani, a drótokat kihúzni. Fontos, hogy az elektromos kivezetés a csőcsonkok felé legyen. Ezután már csak a kupakot kell visszpattintani. Ezután már vissza lehet építeni az egész köcöllét a kiszereléshez képest fordított sorrendben. Az igényesek az ablakmosótartályt is kimoshatják.
Jó barkácsolást!
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #31917 Dátum: 2017.02.11 szombat, 16:22:46 »

Nekem volt ilyen, ugyanezzel a magnóval. Nem sikerült megjavítani fújkálással. Gondolom csak a gomb cseréje segít, de az elég bonyolult, akár csak beszerezni is. Én vettem egy másik, modern fejegységet.

Mit értesz fújkálás alatt ? száras kontakt spray-vel a széleknél befújkáltál ?
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31918 Dátum: 2017.02.11 szombat, 16:48:50 »

Mit értesz fújkálás alatt ? száras kontakt spray-vel a széleknél befújkáltál ?

Egyszer régen szétszedtem az egész magnót, csakhogy hozzáférjek a potméterhez. Igen próbáltam valahogy befújni a potméter házba, de nem ment valami jól.
Már nem is igazán emlékszem, hogy néz ki pontosan, de tudom, hogy hagytam a fenébe. A magnó még megvan valahol a raktárban, lehet egyszer unatkozós időmben megint nekiállok. Egyedül az a gomb volt a baja.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #31919 Dátum: 2017.02.11 szombat, 18:44:35 »

Valamikor lementettem:
Ablakmosó szívattyú javítás
Nos, le kell szedni a jobb első kereket. A féltengely felett lévő borítást, ami mögött a főtengely szíjtárcsa van, szintén le kell venni (3 csavar). Aztán a kerékjárat borítását is meg kell bontani (pár csavar). Nem kell teljesen kivenni az egészet, elég csak az elejét és utána hátra lehet hajtani. Ekkor már látszik is az ablakmosó tartály, de még nem lehet hozzáférni teljesen. Ezért le kell szedni, illetve megbontani a lökhárító alatti szoknyát. Egy lemezcsavar tartja a lökös szélén, meg néhány műanyag fülecske. Ki kell feszegetni, de adja magát a dolog. Miután le tudjuk hajtani ezt, akkor már hozzáférhető a 3 db csavar (egy van a bal, kettő a jobb oldalán, ez utóbbiakat úgy kell kitapogatni) ami a tartályt tartja. A csavarok kiszedése után a tartály kimozdítható a helyéről és hozzáférhető a szivattyú. Két cső és egy villamos csati megy rá. A tartályba pedig egy gumi betéten (ami szűrő is) keresztül csatlakozik. Ha van még a tartyályban víz, akkor a szivattyú kifeszegetése után ki fog folyni. Tehát egy vödör jól jön. Ja és a csöveket ne keverjük össze! Az egyik hátra, a másik előre nyom. Ki kell húzni a szitjelzőt is. ezután ki lehet szednia tartályt. A szivattyú teteje simán lehúzható felfelé nem fogja igazán semmi csak rá van pattintva. Ekkor már látszik a szénkefetartó. Ezt két oldalon, két kis ráhajlított lemezdarab fogja. Egy kis lapos csavarhúzó segítségével ki lehet hajlítani a füleket. Ezután le lehet emelni, feszegetni a szénkefe tartót és ki lehet emelni a totál rozsdás forgórészt és ennyi a szétszerelés. Olyan az egész, mintha direkt úgy lenne tervezve, hogy bejusson a víz!  wow1 A házat amiben az állórész (mágnesek) van simán ki lehet mosni csap alatt. Én nyomtam bele mindent brigót, wd-40-et, mosószert, meg lapos csavarhúzóval kapirgáltam a rozsdát. A lényeg, hogy szedjük ki a trutyit valahogy. Lehet levegővel fúvatni stb. Arra kell figyelni, hogy a mágnesekre ra tud tapadni a fém rozsda. A kivezető csöveken keresztűl is kifúvattam, de ott nem volt rozsda. A forgórészt pedig egyszerűen lesmirgliztem. Az összeszerlés fordított sorrendben. Én egy kis zsírral azért megkentem a forgó részeket. A szénkefetartó beszerelése is tök egyszerű, a látszat ellenére, mert van rajta két kicsi lyuk. Ezekbe a kell két drótot beletolni, a szénkeféket szétnyitni és ezekkel nyitott állapotban rögzíteni. Ezután a helyére lehet tenni a szénkefetartót. A két kis fülecskét visszahajtani, a drótokat kihúzni. Fontos, hogy az elektromos kivezetés a csőcsonkok felé legyen. Ezután már csak a kupakot kell visszpattintani. Ezután már vissza lehet építeni az egész köcöllét a kiszereléshez képest fordított sorrendben. Az igényesek az ablakmosótartályt is kimoshatják.
Jó barkácsolást!


...majd miután kiszedted a szivattyút, tegyél be helyette egy újat, mert ennyiért nem éri meg vacakolni vele:

http://www.banggood.com/Wholesale-Black-Windscreen-Windshield-Washer-Pump-for-2000-2007-Ford-Mondeo-MK3--p-60984.html?rmmds=search

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31920 Dátum: 2017.02.11 szombat, 20:23:07 »

...majd miután kiszedted a szivattyút, tegyél be helyette egy újat, mert ennyiért nem éri meg vacakolni vele:

http://www.banggood.com/Wholesale-Black-Windscreen-Windshield-Washer-Pump-for-2000-2007-Ford-Mondeo-MK3--p-60984.html?rmmds=search

AndyA
ennyiért itthon is kapni, normális gyártótól is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #31921 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 08:38:59 »

ennyiért itthon is kapni, normális gyártótól is

Nem a forrás a lényeg, hanem az ár.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #31922 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 12:18:40 »

Sziasztok!

Olyan problémába ütköztem, hogy vettem egy új kulcsot a kocsimhoz amiben benne van a CHIP, az enyémben eltört ezért nem működött. Összeraktam a régi kulcsom és az új CHIP-et programozni viszont csak a távirányító részét tudtam, nyit, zár, csomagtartót nyit, viszont az autót nem tudom elindítani azzal a kulcsommal, régen indult vele.

Valahogyan be tudom ezt programozni neki, hogy újra induljon vele a kocsi?

Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #31923 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 12:26:40 »

Sziasztok!

Olyan problémába ütköztem, hogy vettem egy új kulcsot a kocsimhoz amiben benne van a CHIP, az enyémben eltört ezért nem működött. Összeraktam a régi kulcsom és az új CHIP-et programozni viszont csak a távirányító részét tudtam, nyit, zár, csomagtartót nyit, viszont az autót nem tudom elindítani azzal a kulcsommal, régen indult vele.

Valahogyan be tudom ezt programozni neki, hogy újra induljon vele a kocsi?


Hello
Tavaly nyáron ugyan ilyen problémám volt, Ford szervizben egy cimborám céges laptopról kb jó 15 perc alatt átirta amit kellett, 2 jéghideg Hell-t kért érte ... addig szerintem használd a tartalék /kék jelzésü /kulcsot inditásra.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.12 vasárnap, 12:33:25 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #31924 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 12:40:43 »

Köszönöm a gyors válaszokat Smiley
Akkor marad a szaki Cheesy

Bár 2 kulcs is elfér egyenlőre a kulcstartón Smiley
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31925 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 13:04:17 »

Köszönöm a gyors válaszokat Smiley
Akkor marad a szaki Cheesy

Bár 2 kulcs is elfér egyenlőre a kulcstartón Smiley


Ha van 2db működő immo chip (kulcs), akkor a kocsiba fel lehet programozni. Ha nincs, akkor szaki.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31926 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 14:05:25 »

Ha van 2db működő immo chip (kulcs), akkor a kocsiba fel lehet programozni. Ha nincs, akkor szaki.

de jó egy elm327-s kütyü + forscan + extended license és már fel is van ingyen programozva
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #31927 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 16:13:20 »

Köszönöm a gyors válaszokat Smiley
Akkor marad a szaki Cheesy

Bár 2 kulcs is elfér egyenlőre a kulcstartón Smiley


Esetleg ha az immo kapszula nem tört a régiben el, akkor csak azt átrakni és kész.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31928 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 16:16:37 »

Esetleg ha az immo kapszula nem tört a régiben el, akkor csak azt átrakni és kész.

"az enyémben eltört ezért nem működött"
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
msl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #31929 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 16:32:05 »

Sziasztok,

sajnos a mondeon teljesen tönkrement a központi zár, már csak néha nyit ki 1-1 ajtót, de igazából használhatatlan. A csomagtérbe se kulccsal se taviranyitoval sehogy se tudok már bejutni. Úgy szoktam nyitni-zárni, hogy távirányítóval lehúzom az ablakokat, és belülről kinyitom, a kulcs sem nyitja már a vezető oldali zárat.

Mit tudnátok ajánlani itt Budapesten, kihez vigyem el, aki meg tudná ezt nekem javítani, és nem kerülne egy vagyonba? (2001 1.8 benzin ambiente). Az se érdekelne már, ha csak a kulcs rendesen kinyitná az ajtót és a csomagteret, és már a távirányító nem működne, de így félek, hogy egyszer ott ragadok valahol.

Köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31930 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 16:43:29 »

Sziasztok,

sajnos a mondeon teljesen tönkrement a központi zár, már csak néha nyit ki 1-1 ajtót, de igazából használhatatlan. A csomagtérbe se kulccsal se taviranyitoval sehogy se tudok már bejutni. Úgy szoktam nyitni-zárni, hogy távirányítóval lehúzom az ablakokat, és belülről kinyitom, a kulcs sem nyitja már a vezető oldali zárat.

Mit tudnátok ajánlani itt Budapesten, kihez vigyem el, aki meg tudná ezt nekem javítani, és nem kerülne egy vagyonba? (2001 1.8 benzin ambiente). Az se érdekelne már, ha csak a kulcs rendesen kinyitná az ajtót és a csomagteret, és már a távirányító nem működne, de így félek, hogy egyszer ott ragadok valahol.

Köszi!

Minél előbb szerezz be egy bal első zárat, mert az a lelke az egésznek. Lehetőség szerint 2003 utánit (feketét, a tiedben fehér van). Egy dologra figyelj, az angol nem jó. A Focusé is jó (egyes tudósok szerint abból jó az angol is). 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.13 hétfő, 11:55:18 írta AndyA » Naplózva
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #31931 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 11:37:08 »

Az teljesen jó ami a régiben volt, vagyis van, nekem csak a gombok törtek el rajta, szerintem amikor elemet cseréltek leamortizálták az egész belsejét...

Köszönöm akkor még ezt megpróbálom.

Esetleg ha az immo kapszula nem tört a régiben el, akkor csak azt átrakni és kész.
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #31932 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 11:56:54 »

Sziasztok,

sajnos a mondeon teljesen tönkrement a központi zár, már csak néha nyit ki 1-1 ajtót, de igazából használhatatlan. A csomagtérbe se kulccsal se taviranyitoval sehogy se tudok már bejutni. Úgy szoktam nyitni-zárni, hogy távirányítóval lehúzom az ablakokat, és belülről kinyitom, a kulcs sem nyitja már a vezető oldali zárat.

Mit tudnátok ajánlani itt Budapesten, kihez vigyem el, aki meg tudná ezt nekem javítani, és nem kerülne egy vagyonba? (2001 1.8 benzin ambiente). Az se érdekelne már, ha csak a kulcs rendesen kinyitná az ajtót és a csomagteret, és már a távirányító nem működne, de így félek, hogy egyszer ott ragadok valahol.

Köszi!

Halovány esély, hogy csak a vezetőajtó tövében a vezeték csatlakozók lazultak le, és ha megigazítod, működik újra minden.

Sajnos a sokkal valószínűbb eset, amit Lacika71 is írt, hogy döglött a vezető oldali zárad. Ez típushiba, facelift utáni zárra kell cserélni, nem javítható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31933 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 12:18:46 »

Az teljesen jó ami a régiben volt, vagyis van, nekem csak a gombok törtek el rajta, szerintem amikor elemet cseréltek leamortizálták az egész belsejét...

Köszönöm akkor még ezt megpróbálom.


Elég bizonytalan vagy....
Kéretik pontos leírást adni, ha segítséget kérsz.

"Olyan problémába ütköztem, hogy vettem egy új kulcsot a kocsimhoz amiben benne van a CHIP, az enyémben eltört ezért nem működött. "
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #31934 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 12:22:55 »

"az enyémben eltört ezért nem működött"

Nem ártott volna kicsit figyelmesebben olvasni a fórumtárs hozzászólásait, nem volt egyértelmű mi törött.  wave
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31935 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 12:28:02 »

Nem ártott volna kicsit figyelmesebben olvasni a fórumtárs hozzászólásait, nem volt egyértelmű mi törött.  wave

Ebben a mondatban igen is egyértelmű.

Ezt írta:
"Olyan problémába ütköztem, hogy vettem egy új kulcsot a kocsimhoz amiben benne van a CHIP, az enyémben eltört ezért nem működött. "


A következő írásában meg már nem törött. Szóval nem az olvasással van a probléma, hanem az írással!
Valamint az első írása alapján ugye a chip törésről beszél, tehát arra az a tipp, hogy rakd vissza a régit....hát, hogy is mondjam....furcsa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #31936 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 12:34:00 »

Ebben a mondatban igen is egyértelmű.

Ezt írta:
"Olyan problémába ütköztem, hogy vettem egy új kulcsot a kocsimhoz amiben benne van a CHIP, az enyémben eltört ezért nem működött. "


A következő írásában meg már nem törött. Szóval nem az olvasással van a probléma, hanem az írással!
Valamint az első írása alapján ugye a chip törésről beszél, tehát arra az a tipp, hogy rakd vissza a régit....hát, hogy is mondjam....furcsa.

Nem írta hogy immo chip. Innentről lehet az bármilyen chip, ki mit ért alatta. A megfogalmazás tényleg pongyola volt. De nem vitatkozom feleslegesen, a megoldás megszületett.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #31937 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 12:57:29 »

Ne haragudjatok de nem értem Cheesy

Mi az az immo kapszula? http://www.remotekey.co.uk/wp-content/uploads/2015/02/fordopen4.jpg
ő az?
Mert ez nem törött, ennek nincs semmi baja.


A chip-et az alatt értem, amin a 3 gomb van, zöld foglalaton.
A linkelt képen a jobb oldalon látható.

Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31938 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:03:08 »

Ne haragudjatok de nem értem Cheesy

Mi az az immo kapszula? http://www.remotekey.co.uk/wp-content/uploads/2015/02/fordopen4.jpg
ő az?
Mert ez nem törött, ennek nincs semmi baja.


A chip-et az alatt értem, amin a 3 gomb van, zöld foglalaton.
A linkelt képen a jobb oldalon látható.



Ha jól értelmezem van valamilyen formában 2db immo chippes kulcsod és van egy +kulcs amiben nem működik együtt az autóval az immo. Ez esetben csak ki kell ballagni az autóhoz és feltanítani. Semmi nem kell hozzá csak kb 30mp. PATS programozás a FAQ-ban.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #31939 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:25:00 »

Ne haragudjatok de nem értem Cheesy

Mi az az immo kapszula? http://www.remotekey.co.uk/wp-content/uploads/2015/02/fordopen4.jpg
ő az?
Mert ez nem törött, ennek nincs semmi baja.


A chip-et az alatt értem, amin a 3 gomb van, zöld foglalaton.
A linkelt képen a jobb oldalon látható.



...nos, akkor Mi kérünk elnézést ...!!!  Huh? Huh? Huh? taps
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.13 hétfő, 13:27:04 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #31940 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:29:22 »

Ne haragudjatok de nem értem Cheesy

Mi az az immo kapszula? http://www.remotekey.co.uk/wp-content/uploads/2015/02/fordopen4.jpg
ő az?
Mert ez nem törött, ennek nincs semmi baja.


A chip-et az alatt értem, amin a 3 gomb van, zöld foglalaton.
A linkelt képen a jobb oldalon látható.



Szia!

Igen az az immo chip. Bele a régit az új kulcsba és party0038

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #31941 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:40:52 »

Cheesy Köszönöm Cheesy

Most már ezt is tudom, kicsit bele keveredtem ebbe a kulcs dologba Cheesy  pias
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
msl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #31942 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 14:59:40 »

Köszönöm!

Akkor ha jól értelmezem, akkor ez pl. jó lehet nekem:

http://www.ebay.com/itm/FORD-FOCUS-MK1-ST-170-3-OR-5-DOOR-CENTRAL-LOCKING-LATCH-CATCH-LEFT-FRONT-/121734653303?hash=item1c57f36577:g:vi0AAOSwMmBV00P7

Ezt már hallottam korábban is egyébként, de nem sok sikerrel jártam bontókban, mindezidáig nem sikerült szereznem. Ezt az ebayről simán megrendelném, ha jó lenne nekem.

Minél előbb szerezz be egy bal első zárat, mert az a lelke az egésznek. Lehetőség szerint 2003 utánit (feketét, a tiedben fehér van). Egy dologra figyelj, az angol nem jó. A Focusé is jó (egyes tudósok szerint abból jó az angol is). 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31943 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 18:34:48 »

Köszönöm!

Akkor ha jól értelmezem, akkor ez pl. jó lehet nekem:

http://www.ebay.com/itm/FORD-FOCUS-MK1-ST-170-3-OR-5-DOOR-CENTRAL-LOCKING-LATCH-CATCH-LEFT-FRONT-/121734653303?hash=item1c57f36577:g:vi0AAOSwMmBV00P7

Ezt már hallottam korábban is egyébként, de nem sok sikerrel jártam bontókban, mindezidáig nem sikerült szereznem. Ezt az ebayről simán megrendelném, ha jó lenne nekem.


A cikkszám alapján igen.
Naplózva
kissbalazs1986
Vendég
« Új hozzászólás #31944 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 10:23:37 »

Sziasztok. Van egy mk3 2.0 benzines automata ghia mondeóm. Csinált egy olyat hogy tankolás után nem irta digitálosan a kilómétert hanem a régi kilómétert irta amit tankolás előtt (nem frissített). De a mutató a jó menyiséget mutatta. Egy nagyobb tankolásnál már frissített. Lehet ez egy óracsoport hiba?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #31945 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 10:51:45 »

Sziasztok. Van egy mk3 2.0 benzines automata ghia mondeóm. Csinált egy olyat hogy tankolás után nem irta digitálosan a kilómétert hanem a régi kilómétert irta amit tankolás előtt (nem frissített). De a mutató a jó menyiséget mutatta. Egy nagyobb tankolásnál már frissített. Lehet ez egy óracsoport hiba?

Nem feltétlenül változik azonnal, mivel átlagol. Ha keveset töltesz rá, mondjuk 5 vagy 10 litert, akkor mutathat közel azonos értéket. Nagyobb tankolásnál vagy telinél nyilván újragondolja az életét. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #31946 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 18:41:09 »

Sziasztok. Van egy mk3 2.0 benzines automata ghia mondeóm. Csinált egy olyat hogy tankolás után nem irta digitálosan a kilómétert hanem a régi kilómétert irta amit tankolás előtt (nem frissített). De a mutató a jó menyiséget mutatta. Egy nagyobb tankolásnál már frissített. Lehet ez egy óracsoport hiba?
kinulláztad a km számlálót tankolás után?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kissbalazs1986
Vendég
« Új hozzászólás #31947 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 19:21:15 »

kinulláztad a km számlálót tankolás után?

nem nulláztam. de sosem csinált még ijet ezért megijedtem kicsit. mert már nagyon sokat költöttem rá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #31948 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 19:33:03 »

nem nulláztam. de sosem csinált még ijet ezért megijedtem kicsit. mert már nagyon sokat költöttem rá.
nullázd.ez nem hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31949 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 20:06:32 »

nem nulláztam. de sosem csinált még ijet ezért megijedtem kicsit. mert már nagyon sokat költöttem rá.

És még mennyit fogsz?!  vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 632 633 634 635 636 637 638 [639] 640 641 642 643 644 645 646 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.