Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 03:23:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11183602 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.09.29 kedd, 12:30:02 »

Utolért a végzet! szomoru1
Nincs töltésem!
Elözmények:Komáromnál kigyuladt majd elaludt a tölt lámpa!
Akksi megnéz,kicsi víz hiányzott,de már csak 11,5v benne igy nem indult!
Akksiért el, majd vissza és kicserél!
Töltéslámpa égve maradt,de az új akksival haza jöttem,pestre(100km)
Töltés természetesen továbbra sincs!
12,20ról 12,17ig merült az akksi 100km alatt! eljen
Na és most hogyan tovább?
Remélhetőleg fesz szab vagy kefe probléma lessz,de semmi előjelét nem tapasztaltam.
Ugy mint:vibráló világitás(zacci) vagy kiégett izzók.
Múlt héten mértem a töltést akksi sarunál 14,56v volt.
Ötlet?
Tanács?
Gyors pontos nem lehúzós szerelő?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.09.29 kedd, 17:01:16 »

Autót leadtam szervizbe!
Természetesen úgy kezdték,hogy ezen fajta generátorhoz nem lehet kapni fesszabályzót külön,és javítani se lehet mert egybe van öntve.Valószínűleg egybe kell cserélni az egészet!
Hallottatok már erről valamit?
Alvázszám alapján meg lehet állapítani hogy milyen generátor van benne?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.09.29 kedd, 18:17:13 »

Autót leadtam szervizbe!
Természetesen úgy kezdték,hogy ezen fajta generátorhoz nem lehet kapni fesszabályzót külön,és javítani se lehet mert egybe van öntve.Valószínűleg egybe kell cserélni az egészet!
Hallottatok már erről valamit?
Alvázszám alapján meg lehet állapítani hogy milyen generátor van benne?
Dobj 1 számot,megnézem neked!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.09.29 kedd, 18:25:20 »

Dobj 1 számot,megnézem neked!
Pü ment!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.09.29 kedd, 18:53:41 »

Dobj 1 számot,megnézem neked!
Köszi a gyors infót!
Felülről zseblámpával nézte meg a szerelő,és azt mondta hogy biztos hogy nem bosch!
Hanem valami más!
Forumos tudásom szerint még visteon lehet!
Az meg ha jól tudom francia.
És passatos haveromnak egy ilyen francia csoda 95pénzébe fájt.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.09.29 kedd, 19:00:24 »

Köszi a gyors infót!
Felülről zseblámpával nézte meg a szerelő,és azt mondta hogy biztos hogy nem bosch!
Hanem valami más!
Forumos tudásom szerint még visteon lehet!
Az meg ha jól tudom francia.
És passatos haveromnak egy ilyen francia csoda 95pénzébe fájt.
A visteonhoz ,a bosch-hoz,a motorkrafthoz,a hellához,mind-mindhez lehet fesszabályzót kapni-cserélni.Sőt,diódahidat is.Itt miklóson,és halmon van 2 hely is ahol javítanak generátorokat.
De itt vannak ők is:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=6036

és itt találod őket:
http://www.oninditogenerator.hu/
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.09.29 kedd, 19:08:14 »

A visteonhoz ,a bosch-hoz,a motorkrafthoz,a hellához,mind-mindhez lehet fesszabályzót kapni-cserélni.Sőt,diódahidat is.Itt miklóson,és halmon van 2 hely is ahol javítanak generátorokat.
De itt vannak ők is:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=6036

és itt találod őket:
http://www.oninditogenerator.hu/
 Wink wave
Vazze hogy én még mindig nem találom fel magam ezen az oldalon! falbav
Na mindegy holnap reggel oda megyek a szervízbe!
Megtudakolom hogy mi a gond
elkérem a fessz szabályzót ,ha az lesz!(de hát mi más lenne)
Aztán elmegyek ezeknek a kertész utcai boltjukba
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.09.30 szerda, 16:55:46 »

Ha Visteon a generátor keresd meg rnagy8 fórumtársat, Ő Visteon színekben dolgozik, hátha tud segíteni...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
iwa
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.09.30 szerda, 17:47:18 »


Hello Clubtársak!

Szükségem lenne, egy 2003-as gyártási évű, 2000 cm3-es, benzines Mondeohoz való gyári, vagy utángyártott első ülésfűtés panelra. Még garanciális korában már egyszer cserélték, de ismét elromlott, nyilván mert időnklént használom, ( főleg télen ).
Ha van valakinek kérem jelezze.

Köszönettel:  iwa
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.09.30 szerda, 18:15:36 »

Hello Clubtársak!

Szükségem lenne, egy 2003-as gyártási évű, 2000 cm3-es, benzines Mondeohoz való gyári, vagy utángyártott első ülésfűtés panelra. Még garanciális korában már egyszer cserélték, de ismét elromlott, nyilván mert időnklént használom, ( főleg télen ).
Ha van valakinek kérem jelezze.

Köszönettel:  iwa
Bontanak itt a srácok a fórum több topicjában mk3at.Keresd ezeket a hirdetéseket,pl a keres kínálban stb. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 09:09:18 »

A végeredmény:Forgó részen a gyűrűk elkoptak!
Szerelés 10 felújított generátor 32pénz.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 17:18:05 »

A végeredmény:Forgó részen a gyűrűk elkoptak!
Szerelés 10 felújított generátor 32pénz.
Ez van. pias
A forgórész gyűrűket 6-8e ért cserélték volna.A megfelelő embernek a megfelelő helyen. vigyor3
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 18:41:15 »

Ez van. pias
A forgórész gyűrűket 6-8e ért cserélték volna.A megfelelő embernek a megfelelő helyen. vigyor3
 Wink wave
Na igen..Aki rendelkezik garázzsal,annak könnyű. Wink
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 19:39:44 »

Na igen..Aki rendelkezik garázzsal,annak könnyű. Wink

Azért abszolváltad,és nem 95e ből mint a paszulyos haverod! eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 20:42:42 »

Na igen..Aki rendelkezik garázzsal,annak könnyű. Wink


Nekem van garázsom... majd legközelebb gyere! Ha csak ennyi kell...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.10.03 szombat, 07:14:54 »

Nekem van garázsom... majd legközelebb gyere! Ha csak ennyi kell...
köszönöm! worship
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 22:30:51 »

Van egy elektronyik tetőablakom ami megzabolázta magát, hátha tudtok segíteni. Ugye két irányba mutat a kapcsoló az is két állásban. Ha hátrafele nyomod akkor elkezdi hátrahúzni az ablkatot, ha előre billented, akkor kiemeli. Ha nem nyomod be teljesen, akkor addig csinálja, amíg nyomva tartod. Namost nekem egyszercsak gondolt egyet, és a hátrafele gombra semmit sem reagál, ha előre billentem teljesen kattog valami, ha csak benyomva tartom félig, akkor húzkodja össze-vissza felnyit, lecsuk, hátrahúz, majd ugyanez vissza. És be sem csukja mindig rendesen. Ugye az automata ablak le-felhúzás a kulccsal a tetőablakot is húzná, na ezt nálam most már nem csinálja. A 4 ablakot húzkodja rendesen, a tetőablakot nem.

Van valakinek ötlete mitől lehet?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 22:43:03 »

Van egy elektronyik tetőablakom ami megzabolázta magát, hátha tudtok segíteni. Ugye két irányba mutat a kapcsoló az is két állásban. Ha hátrafele nyomod akkor elkezdi hátrahúzni az ablkatot, ha előre billented, akkor kiemeli. Ha nem nyomod be teljesen, akkor addig csinálja, amíg nyomva tartod. Namost nekem egyszercsak gondolt egyet, és a hátrafele gombra semmit sem reagál, ha előre billentem teljesen kattog valami, ha csak benyomva tartom félig, akkor húzkodja össze-vissza felnyit, lecsuk, hátrahúz, majd ugyanez vissza. És be sem csukja mindig rendesen. Ugye az automata ablak le-felhúzás a kulccsal a tetőablakot is húzná, na ezt nálam most már nem csinálja. A 4 ablakot húzkodja rendesen, a tetőablakot nem.

Van valakinek ötlete mitől lehet?

valahol szorul.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 14:02:27 »

Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani, hogy a belső világításnak melyik a biztosítéka, illetve melyik biztitáblában van (azt hiszem az utastérben lévőben)?
Illetve ha valaki lefotózná és feltenné nekem a netre a kis tároló rekesz oldalán található biztosíték kiosztási ábrát, mert az enyém lekopott teljesen (vagy az előző tulaj levakarta).

Előre is köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.08 csütörtök, 14:22:56 írta Mondi_18 » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 14:22:28 »

Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani, hogy a belső világításnak melyik a biztosítéka, illetve melyik biztitáblában van (azt hiszem az utastérben lévőben)?
Illetve ha valaki lefotózná és feltenné nekem a netre a kis tároló rekesz oldalán található ábrát, mert az enyém lekopott teljesen (vagy az előző tulaj levakarta). Mondeo Turnier 2001 TDDi

Előre is köszi.

Szerencsédre már más is kérte:

http://angeltdci.atw.hu/IMG_2927.jpg
http://angeltdci.atw.hu/IMG_2928.jpg

Ha kinyomtatod lézernyomtatóval, és vagasztasz rá fóliát, mint az eredeti.
Nekem van öntapadósom is, meg fólia is rá. Ha rársz minitalira, szólj, és viszek neked egy kész matricát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 14:24:21 »

köszi, Isten vagy!



Szerencsédre már más is kérte:

http://angeltdci.atw.hu/IMG_2927.jpg
http://angeltdci.atw.hu/IMG_2928.jpg

Ha kinyomtatod lézernyomtatóval, és vagasztasz rá fóliát, mint az eredeti.
Nekem van öntapadósom is, meg fólia is rá. Ha rársz minitalira, szólj, és viszek neked egy kész matricát.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 14:28:05 »

köszi, Isten vagy!
Nem isten, csak angyal.  eplus2
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 17:28:03 »

 help

Ma megvettem az új akksit.
Viszont beszerelés előtt meg szeretnék bizonyosodni róla, hogy a töltésem OK.
Elektronikai analfabétaként én ezt hogy tudom ellenőrizni?

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 17:33:25 »

help

Ma megvettem az új akksit.
Viszont beszerelés előtt meg szeretnék bizonyosodni róla, hogy a töltésem OK.
Elektronikai analfabétaként én ezt hogy tudom ellenőrizni?

 worship

Beröffented, és 14,4 körl van dizilnél, kb 14 benzinesnél.
Ha az akksi üres, nincs feltötltve (az új fel van), akkor egy darabig kevesebb, majd pár óra múlva feltölt, és ennyi.
A tesztüzemmódban az autó is ki tudja írni a feszültséget.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 17:52:20 »

Beröffented, és 14,4 körl van dizilnél, kb 14 benzinesnél.
Ha az akksi üres, nincs feltötltve (az új fel van), akkor egy darabig kevesebb, majd pár óra múlva feltölt, és ennyi.
A tesztüzemmódban az autó is ki tudja írni a feszültséget.

Akkor OK,

Tesztüzemmódban már napok óta nézem és 14 fölött van (persze nagyban változik, ha mondjuk a villanyt felkapcsolom)

 worship
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.08 csütörtök, 19:44:36 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.10.09 péntek, 12:31:04 »

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

Vettem egy fényre automatán sötétedő belső visszapillantó tükröt, olyat ami nem esőérzékelős.
Ez még az a fajta, aminek még a hagyományos akasztó tartója van és nem az a kör alakú. Asszem a facelift előttiek voltak ilyenek, de nem biztos. Ez egy 2001-es ghia-ból van.
Van egy 5 pólusú csati a hátulján.
Tudna segíteni valaki, hogy melyik lábra mit kell kötni és hogy mi a fenéért kell 5 pólus, miért nem elég simán a táp neki?

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.09 péntek, 12:33:33 írta BTomi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.10.09 péntek, 13:26:42 »

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

Vettem egy fényre automatán sötétedő belső visszapillantó tükröt, olyat ami nem esőérzékelős.
Ez még az a fajta, aminek még a hagyományos akasztó tartója van és nem az a kör alakú. Asszem a facelift előttiek voltak ilyenek, de nem biztos. Ez egy 2001-es ghia-ból van.
Van egy 5 pólusú csati a hátulján.
Tudna segíteni valaki, hogy melyik lábra mit kell kötni és hogy mi a fenéért kell 5 pólus, miért nem elég simán a táp neki?

Köszi!
Heló!
A tis nem hoz,csak 3 lábút.Abból az 1esen zöldpiros +12v , 3as láb még egy zöldpiros +12v az automatától,2es láb fekete -12v Test.

Viszont a picica hoz elektromosan állítható belső tükröt,ami automata sötétedős.Tehát,elképzelhető,hogy a plusz vezetékek a motoroknak kellenek.
Pl ha a külső tükröket vesszük alapul, akkor egy fehérvörösön és 1 fehéren kapja a két motor a +12v ot , a sárgán a testet(-12v).
A maradék 2 szál,ha így van akkor az az automata sötétítésnek kell.
Szóval nem lesz egyszerű kisilabizálni,de van 1 kiinduló pont.Jellemzően a motorok az összes tükörben úgy van bekötve,hogy a 2es láb a test, a 4 es 5 ös láb a két motor a két iránynak +12v.A megmaradt 2 szál a sötétítés.De azt sem tudod összekeverni,mert mindkét lábon +12v ot kap,így ha megfordítva kötöd be,akkor azonnal sötétedik.Akkor meg megcseréled azt a kettőt.
Nem baj ha nem érted, én sem teljesen. nyes Wink wave
Egyébként motorosan állítható?Van rajta 4 db nyomógomb?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.10.09 péntek, 14:17:29 »

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

Vettem egy fényre automatán sötétedő belső visszapillantó tükröt, olyat ami nem esőérzékelős.
Ez még az a fajta, aminek még a hagyományos akasztó tartója van és nem az a kör alakú. Asszem a facelift előttiek voltak ilyenek, de nem biztos. Ez egy 2001-es ghia-ból van.
Van egy 5 pólusú csati a hátulján.
Tudna segíteni valaki, hogy melyik lábra mit kell kötni és hogy mi a fenéért kell 5 pólus, miért nem elég simán a táp neki?

Köszi!

A tükör közepétől kifelé 3 lábat kell bekötni gyújtás, test, tolatólámpa - hátramenetbe nem krómosodik
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.10.09 péntek, 14:38:28 »

A tükör közepétől kifelé 3 lábat kell bekötni gyújtás, test, tolatólámpa - hátramenetbe nem krómosodik
Jah,hogy ez ennyire 1szerű? nyes
És a motoros,gondolom +2 a motoroknak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.10.09 péntek, 15:27:46 »

Hali
Nem tudja valaki mit tudok csinálni olyankor , ha a jobb hátsó ajtót nem nyitja ki a centrál , és kézzel sem tudom kinyitni ?
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.10.09 péntek, 17:55:53 »

Köszönöm fiúk a segítséget!

Heló!
A tis nem hoz,csak 3 lábút.Abból az 1esen zöldpiros +12v , 3as láb még egy zöldpiros +12v az automatától,2es láb fekete -12v Test.
Viszont a picica hoz elektromosan állítható belső tükröt,ami automata sötétedős.
Egyébként motorosan állítható?Van rajta 4 db nyomógomb?

Nem is tudtam, hogy létezik elektromosan állítható! Megint tanultam valamit!
Ez csak egyszerű sima két gombos (auto/off):


A tükör közepétől kifelé 3 lábat kell bekötni gyújtás, test, tolatólámpa - hátramenetbe nem krómosodik

Jól értelmezem így?


És akkor adódik a kérdés, hogy hol találom a tolatólámpa kapcsolóját?
Köszi!
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.10.10 szombat, 15:31:54 »

Sziasztok!

Segítség!

Sztorim:

Akkucsere, rádiókódkérés, 3-szor elcsesztem, 30 percről elindult a visszaszámlálás.

Végleg megszívtam vajon?  szomoru1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.10.10 szombat, 15:39:31 »

Sziasztok!

Segítség!

Sztorim:

Akkucsere, rádiókódkérés, 3-szor elcsesztem, 30 percről elindult a visszaszámlálás.

Végleg megszívtam vajon?  szomoru1
Ki kell csak várnod, amíg lejár a 30p, utána újra próbálkozhatsz 1x...  wave
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.10.10 szombat, 16:54:27 »

Ki kell csak várnod, amíg lejár a 30p, utána újra próbálkozhatsz 1x...  wave

Köszi Tádé! Remélem úgy lesz...  worship
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.10.10 szombat, 17:11:03 »

Mondtam mar, hogy a fjord elqrta az elso legzsakerzekelot ? Remelem nem igy van, de ha megis, akkor jo esely van arra, hogyha frontalisan utkozunk, nem nyilnak a legzsakok  levele
Naplózva

blah blah blah
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.10.10 szombat, 17:55:08 »

Honnan tudod? Melyik évjárat?
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 08:40:17 »

Ha nem valtoztattak rajta, akkor szerintem mind1ik. Ha jol latom 2002-es modelleknel mar jo esellyel szet van borulva  Undecided Tehat minnel oregebb a gep, annal nagyobb az esely arra, hogy xar az erzekelo.
Majd csinazok rola cikket...meg elotte termeszetesen utana nezek, mert lehet csak egyedi esetrol van szo (ketlem).
Naplózva

blah blah blah
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 09:08:28 »

Helló Mindenkinek!

Olyan bibi támadt hogy időnként az anyós oldali ajtóm nem központizárja nem zár. A hiba okát sejtem mert az az oldal beázik és attól lehet szerintem. De még nem szedtem szét az ajtó borítást. A központizárral amugy lehet valamit kezdeni még ha szét kapom az ajtó borítást? Lehet hogy már a szigetelés is hibádzik ( bocs hogy nem tudom a pontos megnevezésést). Olyan szigetelés mibe kerülhet?

Köcce előre is a válaszokat.

Üdv: Hero
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 10:09:43 »

Helló Mindenkinek!

Olyan bibi támadt hogy időnként az anyós oldali ajtóm nem központizárja nem zár. A hiba okát sejtem mert az az oldal beázik és attól lehet szerintem. De még nem szedtem szét az ajtó borítást. A központizárral amugy lehet valamit kezdeni még ha szét kapom az ajtó borítást? Lehet hogy már a szigetelés is hibádzik ( bocs hogy nem tudom a pontos megnevezésést). Olyan szigetelés mibe kerülhet?

Köcce előre is a válaszokat.

Üdv: Hero

A kábelek áztatják be a csatlakozóknál a motorokat - nem jó a csatinál a szigetelés és beszivárog a víz a zármotorba. Ki kell szárítani a zárakat, és a csatlakozók tövét szigetelni sziloplaszt ilyesmi anyaggal hogy ne eressze át a vizet. A kiszáradt motort visszaszereled és lehet jó lesz, ha nem akkor csere - Valeo csodamotor szétszedni nem érdemes. Paplant vissza kell ragasztani vagy bontoba fillérekért lehet venni.
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 10:44:22 »

A kábelek áztatják be a csatlakozóknál a motorokat - nem jó a csatinál a szigetelés és beszivárog a víz a zármotorba. Ki kell szárítani a zárakat, és a csatlakozók tövét szigetelni sziloplaszt ilyesmi anyaggal hogy ne eressze át a vizet. A kiszáradt motort visszaszereled és lehet jó lesz, ha nem akkor csere - Valeo csodamotor szétszedni nem érdemes. Paplant vissza kell ragasztani vagy bontoba fillérekért lehet venni.

Helló Fusim!

Sajna még nem szedtem szét a kárpitot mert e tipusú autóm még nem volt. A 2 hónapi tudásom az semmi. De megpróbálom rá szánni magam a kárpit bontásra hogy lássam mi is lehet a beázás oka. Az ajtókárpit leszedéséről ha tudnál valamit írni azt megköszönném worship és mire figyeljek. Az ajtókilincsnél is van valami kis dolog azt is ki kellene pattintani és még van valami de nem tudom hogy mi. Gondoltam hogy itt a fórumon van egy srác ( stadigabi) aki foglalkozik ilyesmikkkel. Lehet hogy komplett zármotorokat kéne cserélnem. Így 6 éves autónál már lehet hogy jobb lenne e megoldás. De azért köszi  a tippet és ha valami még van azt írd meg légyszi.  worship
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 14:30:24 »

Helló Fusim!

Sajna még nem szedtem szét a kárpitot mert e tipusú autóm még nem volt. A 2 hónapi tudásom az semmi. De megpróbálom rá szánni magam a kárpit bontásra hogy lássam mi is lehet a beázás oka. Az ajtókárpit leszedéséről ha tudnál valamit írni azt megköszönném worship és mire figyeljek. Az ajtókilincsnél is van valami kis dolog azt is ki kellene pattintani és még van valami de nem tudom hogy mi. Gondoltam hogy itt a fórumon van egy srác ( stadigabi) aki foglalkozik ilyesmikkkel. Lehet hogy komplett zármotorokat kéne cserélnem. Így 6 éves autónál már lehet hogy jobb lenne e megoldás. De azért köszi  a tippet és ha valami még van azt írd meg légyszi.  worship

Szia!

Én a napokban vettem le a kárpitokat. A behúzó (kilincs) műanyagelemét spakni segítségével pattintottam ki (középen óvatosan bedugod és felfelé feszítve enged) alatta van egy (első ajtóknál két csavar), a reteszelő kilincsnél a kis burkolat alatt egy torx csavar lapul, ezen felül a kárpiton körbe találsz 4-5 csavart, amit ki kell hajtanod. Elől +-ban a tükör burkolatot kell eltávolítani, a műanyag sapkát két oldalról óvatosan kiemeled, alatta keresztfejű csavart találsz.
A csavarok eltávolítását követően csak le kell emelned felfelé a kárpitot, a zármotor csatlakozó stekkert kell kikötni, majd a kezedben is van a kárpit. A szivacsos burkolat ragasztott, dekorkéssel szét tudod vágni a ragasztást (ez a lágy tömítőanyag visszatapad ha végig körbe közepén tudod szétválasztani.
Nálam az első ajtónál bejött a víz, mert az alsó kárpitélnél van egy mélyedés ami nem tartalmaz csavart, alatta fóliázva van és próbálták pótolni, kilyukasztva így a fóliát - na ott jött be nálam a víz.
Az ajtókárpit 5-6 perc alatt lent lehet, könnyen szerelhető. A zár kiszerelésére én nem vállalkoztam, abban nem tudok tanácsot adni.

Jó munkát, üdv: V.Tamás
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 vasárnap, 14:32:38 írta V.Tamás » Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 17:36:11 »

Szia!

Én a napokban vettem le a kárpitokat. A behúzó (kilincs) műanyagelemét spakni segítségével pattintottam ki (középen óvatosan bedugod és felfelé feszítve enged) alatta van egy (első ajtóknál két csavar), a reteszelő kilincsnél a kis burkolat alatt egy torx csavar lapul, ezen felül a kárpiton körbe találsz 4-5 csavart, amit ki kell hajtanod. Elől +-ban a tükör burkolatot kell eltávolítani, a műanyag sapkát két oldalról óvatosan kiemeled, alatta keresztfejű csavart találsz.
A csavarok eltávolítását követően csak le kell emelned felfelé a kárpitot, a zármotor csatlakozó stekkert kell kikötni, majd a kezedben is van a kárpit. A szivacsos burkolat ragasztott, dekorkéssel szét tudod vágni a ragasztást (ez a lágy tömítőanyag visszatapad ha végig körbe közepén tudod szétválasztani.
Nálam az első ajtónál bejött a víz, mert az alsó kárpitélnél van egy mélyedés ami nem tartalmaz csavart, alatta fóliázva van és próbálták pótolni, kilyukasztva így a fóliát - na ott jött be nálam a víz.
Az ajtókárpit 5-6 perc alatt lent lehet, könnyen szerelhető. A zár kiszerelésére én nem vállalkoztam, abban nem tudok tanácsot adni.

Jó munkát, üdv: V.Tamás

Hali V. Tamás
Na sikerült leszednem a kárpitott. Szétvágtam én is dekorkéssel és láttam már hogy honnan is jöhet a víz. Ajtókilincsnél jön be az áldás.  Kivettem a hangszórót is mert kb. a hangszóró felétől lefelé olyan vízkő kicsapódás féle volt. De a hangszóró mögött nem látni vízbejövetelre utaló nyomott. Így maradt a kilincs és azt is le kellet vennem. Most várom a holnapot hogy tudjak tömítőanyagot venni és a kilincset betudjam kenni. Köszi a segítséget worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 19:54:21 »

Hali V. Tamás
Na sikerült leszednem a kárpitott. Szétvágtam én is dekorkéssel és láttam már hogy honnan is jöhet a víz. Ajtókilincsnél jön be az áldás.  Kivettem a hangszórót is mert kb. a hangszóró felétől lefelé olyan vízkő kicsapódás féle volt. De a hangszóró mögött nem látni vízbejövetelre utaló nyomott. Így maradt a kilincs és azt is le kellet vennem. Most várom a holnapot hogy tudjak tömítőanyagot venni és a kilincset betudjam kenni. Köszi a segítséget worship

Szerintem nem a kilincsnél ázik, illetve ami ott jön be, az nem folyik be az utastérbe. Keresd a "beázás, vizes kárpit" topicot!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:26:09 »

Ha nem valtoztattak rajta, akkor szerintem mind1ik. Ha jol latom 2002-es modelleknel mar jo esellyel szet van borulva  Undecided Tehat minnel oregebb a gep, annal nagyobb az esely arra, hogy xar az erzekelo.
Majd csinazok rola cikket...meg elotte termeszetesen utana nezek, mert lehet csak egyedi esetrol van szo (ketlem).

Az IPS több szenzor alapján dolgozik, nem csak az érzékelő dönt, hanem a lassulásmérő is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:46:27 »

Szerintem nem a kilincsnél ázik, illetve ami ott jön be, az nem folyik be az utastérbe. Keresd a "beázás, vizes kárpit" topicot!

Helló Sakos!

A kilincsnél van a beázás mert már levettem a kárpitott és a szürke tömítőanyagot. A kilincsnél folyik be a víz mert öntöttem rá vizet és jöt be óvatosan. Magát a kilincset is szét vettem nagy nehezen és bekentem tömítő anyaggal. Holnap próba megint hogy jön-e még be a víz. Ugyanis már a központizár nem mindig működött a jobb első ajtóba. A víz meg kocsi mosáskor az anyósülés sarkánál jött be a kárpitra a padlóra.Köszi a hozzászólást!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 13:40:54 »

Az IPS több szenzor alapján dolgozik, nem csak az érzékelő dönt, hanem a lassulásmérő is.

Az az erzekelo maga a lassulasmero.
Naplózva

blah blah blah
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 14:53:36 »

Sziasztok,

Feljebb már említettem, hogy kimen a belső világítás biztosítékja. Ezt ki is cseréltem, de kb. egy 2 óra elteltével újra kialudtak a fények Smiley Gondoltam, nem baj, van még biztim, kicseréltem újra. Működött is ahogy kell, addig amig be nem csuktam a hátsó ajtót. Azonnal kivágta a biztosítékot.

Mi lehet a baj? 
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 14:55:52 »

Sziasztok,

Feljebb már említettem, hogy kimen a belső világítás biztosítékja. Ezt ki is cseréltem, de kb. egy 2 óra elteltével újra kialudtak a fények Smiley Gondoltam, nem baj, van még biztim, kicseréltem újra. Működött is ahogy kell, addig amig be nem csuktam a hátsó ajtót. Azonnal kivágta a biztosítékot.

Mi lehet a baj? 

Nem csukd le a hatso ajtot  vigyor3 Valceg rovidzar  wave Esetleg az ajto lecsapodastol keletkezo rovidzar. Nezd meg a csomi tarto izzo foglalatat...
Naplózva

blah blah blah
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 16:00:32 »

de ha valamelyik foglaltnál rövidzárlat lenne akkor ott nem is égne az izzó, de ennek ellenére mindegyik világított az első bizti csere után.


Nem csukd le a hatso ajtot  vigyor3 Valceg rovidzar  wave Esetleg az ajto lecsapodastol keletkezo rovidzar. Nezd meg a csomi tarto izzo foglalatat...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 16:08:59 »

de ha valamelyik foglaltnál rövidzárlat lenne akkor ott nem is égne az izzó, de ennek ellenére mindegyik világított az első bizti csere után.



akkor a kapcsolo zarlatos  wave
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.