Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:09:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11143277 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 11:18:10 »

Sziasztok!

Megtudja valaki mondani, hogy a műszerfalon hány darab izzó van amit cserélni lehet?

Előre is köszi

Jasper
Hat kicsi, kettő nagy. A többi led.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 11:23:10 »

Hat kicsi, kettő nagy. A többi led.

Köszönöm.
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 17:20:28 »

na most kezd telelenni a tököm a ford eletronikákkal...
Kiállok a garázsból, visszamegyek becsukni a garázsajtókat és a kocsi járó motornál bezár....mondom faxa...még szerencse hogy barátnőm bennt ült.
Ugy tudta kinyitani az ajtókat hogy kocsi leállit kulcs kivesz és ajtó kinyit távirányitóval.....nem tudta kinyitani a belső ajtónyitó gombbal sem.
Járt már valaki igy,ma többször nem csinálta eddig,és ez volt az első. (Meg az utolsó is mert kikurom belőle az egészet  eplus2)

Csáó!
Sajnos nálam csinálta ezt pont igy,de nálam nem ült bent senki és a vas röhögött rajtam. Azóta egyedül vagyok akkor pl: garázskapu becsukásnál nyitva hagyom az ajtót. Kb: 4-szer menetközben zárta le. Szerintem a vezető oldali kilincsnél lehet valami érintkező ami a gondot okoz. De még én sem jártam autó elektronikusnál. Ja jutis a fejembe ilyenkor nálam a hátsó ajtó nyilikl. Lehet semmi köze hozzá de ezt akkor produkálta amikor párás idő volt ill. nulla fok körüli vagy hidegebb.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.14 csütörtök, 17:29:22 írta BLOOND » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:42:59 »

Csáó!
Sajnos nálam csinálta ezt pont igy,de nálam nem ült bent senki és a vas röhögött rajtam. Azóta egyedül vagyok akkor pl: garázskapu becsukásnál nyitva hagyom az ajtót. Kb: 4-szer menetközben zárta le. Szerintem a vezető oldali kilincsnél lehet valami érintkező ami a gondot okoz. De még én sem jártam autó elektronikusnál. Ja jutis a fejembe ilyenkor nálam a hátsó ajtó nyilikl. Lehet semmi köze hozzá de ezt akkor produkálta amikor párás idő volt ill. nulla fok körüli vagy hidegebb.

jövő héten megy villanyászhoz és szétlessz kapva az egész kocsit, riasztót is kipakoljuk belőle....megy bele pár fényforrás pluszba,stb....
Naplózva
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2010.01.15 péntek, 11:19:11 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a mondeo (2006-os, TDCi) műszerfalban lévő olajcsere jelző lámpa (sárga, olajzó alatta kulcs) hogyan működik? Megtett km távot figyel a legutóbbi olajcsere óta, esetleg valamit az olajon figyel ?

Azért kérdezem, mert egy borzasztóan idegörlő időszakos hibám van a kocsival. Néha (sokszor hónapokig megy hiba nélkül,  máskor állandóan csinálja addig amíg oda nem érek a szervízbe, mert persze akkor mindig abbahagyja a rohadék) hideg motorral indulva néhány km után úgy gondolja, hogy a motor túlmelegedett, bekapcsolja a ventillátort, a motor gázadásra ránt egyet mielőtt elkezdene húzni, az alapjárat megemelkedik és ingadozik, az ingadozással ilyenkor a teljes feszültség ingadozhat, mert minden lámpa "pislákol" változik a fényereje. Ezt csinálja pár napig néha, majd egyszercsak kigyullad a fent emlegetett olajcsere lámpa, és a hiba megszűnik egy jó időre. Már vagy négyszer voltam vele szervízben, sosem találják a hibát, csak fizethetem a diagnosztika óradíjakat....
Tudtok esetleg olyan szervízt, akik feketeövesek mondeoból, és ilyen hibával érdemes elvinni hozzájuk az autót?

Előre is köszi a tippeket.
Naplózva
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2010.01.15 péntek, 11:21:55 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a mondeo (2006-os, TDCi) műszerfalban lévő olajcsere jelző lámpa (sárga, olajzó alatta kulcs) hogyan működik? Megtett km távot figyel a legutóbbi olajcsere óta, esetleg valamit az olajon figyel ?

Azért kérdezem, mert egy borzasztóan idegörlő időszakos hibám van a kocsival. Néha (sokszor hónapokig megy hiba nélkül,  máskor állandóan csinálja addig amíg oda nem érek a szervízbe, mert persze akkor mindig abbahagyja a rohadék) hideg motorral indulva néhány km után úgy gondolja, hogy a motor túlmelegedett, bekapcsolja a ventillátort, a motor gázadásra ránt egyet mielőtt elkezdene húzni, az alapjárat megemelkedik és ingadozik, az ingadozással ilyenkor a teljes feszültség ingadozhat, mert minden lámpa "pislákol" változik a fényereje. Ezt csinálja pár napig néha, majd egyszercsak kigyullad a fent emlegetett olajcsere lámpa, és a hiba megszűnik egy jó időre. Már vagy négyszer voltam vele szervízben, sosem találják a hibát, csak fizethetem a diagnosztika óradíjakat....
Tudtok esetleg olyan szervízt, akik feketeövesek mondeoból, és ilyen hibával érdemes elvinni hozzájuk az autót?

Előre is köszi a tippeket.


Ja és persze mondanom se kell, hogy a lámpa kigyulladásának semmi köze az előírt olajcsere periódushoz. Most éppen olajcsere óta kb. 12e-t mentem amikor kigyulladt, és a csere nem is volt túl régen, valamikor az ősz folyamán.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #706 Dátum: 2010.01.15 péntek, 11:24:26 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a mondeo (2006-os, TDCi) műszerfalban lévő olajcsere jelző lámpa (sárga, olajzó alatta kulcs) hogyan működik? Megtett km távot figyel a legutóbbi olajcsere óta, esetleg valamit az olajon figyel ?

Azért kérdezem, mert egy borzasztóan idegörlő időszakos hibám van a kocsival. Néha (sokszor hónapokig megy hiba nélkül,  máskor állandóan csinálja addig amíg oda nem érek a szervízbe, mert persze akkor mindig abbahagyja a rohadék) hideg motorral indulva néhány km után úgy gondolja, hogy a motor túlmelegedett, bekapcsolja a ventillátort, a motor gázadásra ránt egyet mielőtt elkezdene húzni, az alapjárat megemelkedik és ingadozik, az ingadozással ilyenkor a teljes feszültség ingadozhat, mert minden lámpa "pislákol" változik a fényereje. Ezt csinálja pár napig néha, majd egyszercsak kigyullad a fent emlegetett olajcsere lámpa, és a hiba megszűnik egy jó időre. Már vagy négyszer voltam vele szervízben, sosem találják a hibát, csak fizethetem a diagnosztika óradíjakat....
Tudtok esetleg olyan szervízt, akik feketeövesek mondeoból, és ilyen hibával érdemes elvinni hozzájuk az autót?

Előre is köszi a tippeket.

nem a dpf-ed regenerál? Van részecskeszűrőd? A jelenség arra illik, persze nem kellene napokig produkálnia, csak mondjuk 10-15 percig...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #707 Dátum: 2010.01.15 péntek, 11:30:29 »


Ja és persze mondanom se kell, hogy a lámpa kigyulladásának semmi köze az előírt olajcsere periódushoz. Most éppen olajcsere óta kb. 12e-t mentem amikor kigyulladt, és a csere nem is volt túl régen, valamikor az ősz folyamán.

Szinte biztos, hogy dpf-es az autód.

Gondolom Német import...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2010.01.15 péntek, 11:39:40 »

Szinte biztos, hogy dpf-es az autód.

Gondolom Német import...

Az, német import....

Akkor ez most azt jelenti, hogy néha természetes lenne, hogy ezt csinálja az autó, csak nálam ez a folyamat halódik valamiért? Ki kell cserélni a részecskeszűrőt, és minden megoldódik? Az drága dolog?
Bocsi a triviális kérdésekért, én az autót csak használnám, nem vagyok egy nagy gépész zseni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #709 Dátum: 2010.01.15 péntek, 11:51:38 »

Az, német import....

Akkor ez most azt jelenti, hogy néha természetes lenne, hogy ezt csinálja az autó, csak nálam ez a folyamat halódik valamiért? Ki kell cserélni a részecskeszűrőt, és minden megoldódik? Az drága dolog?
Bocsi a triviális kérdésekért, én az autót csak használnám, nem vagyok egy nagy gépész zseni.


Szóval mk4-ben úgy működik a dpf, hogy 800-1000 km-enként, vagy ha úgy érzi (pl. sok városi használat, vagy a franc tudja mi) sűrűbben, de megadott időközönként aktív regenerál az autó. Ilyenkor utóbefecskendez, hogy a kipuffban jóval magasabb legyen a hőmérséklet, és hogy ne hevüljön túl elöl semmi, autómatkiusan bekapcsol a hűtőventillátor. Ilyenkor öblösebb lesz a kipuff hangja, megterheli a generátort (ezért villódzik), kicsit változik a motor karakterisztikája is, meg néha bűzös is...

Mivel a magas hőfok, meg az utólagos befecskendezés miatt a motorolaj kenése változhat, van benne egy olajminőségérzékelő, ami nem tudtuk megfejteni milyen paraméterek alapján figyeli az olaj minőségét. Ha kigyullad az a kis lámpa úgy érzi, hogy olajat kell cserélni. (ezt ki tudod ütni azzal, ha gyújtáson (nem járó motornál!/ együtt nyomod a gáz- és fékpedált 5-10 másodpercig).

Mi a dpf-esek, fentiek miatt 10e km-enként cseréljük az olajat, és nagyon figyelünk az olaj minőségére is.

Nem biztos, hogy baj van az autóddal, leírásod szerint szerintem rendesen működik...

Miből gondolod, hogy rossz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2010.01.15 péntek, 12:10:38 »

Szóval mk4-ben úgy működik a dpf, hogy 800-1000 km-enként, vagy ha úgy érzi (pl. sok városi használat, vagy a franc tudja mi) sűrűbben, de megadott időközönként aktív regenerál az autó. Ilyenkor utóbefecskendez, hogy a kipuffban jóval magasabb legyen a hőmérséklet, és hogy ne hevüljön túl elöl semmi, autómatkiusan bekapcsol a hűtőventillátor. Ilyenkor öblösebb lesz a kipuff hangja, megterheli a generátort (ezért villódzik), kicsit változik a motor karakterisztikája is, meg néha bűzös is...

Mivel a magas hőfok, meg az utólagos befecskendezés miatt a motorolaj kenése változhat, van benne egy olajminőségérzékelő, ami nem tudtuk megfejteni milyen paraméterek alapján figyeli az olaj minőségét. Ha kigyullad az a kis lámpa úgy érzi, hogy olajat kell cserélni. (ezt ki tudod ütni azzal, ha gyújtáson (nem járó motornál!/ együtt nyomod a gáz- és fékpedált 5-10 másodpercig).

Mi a dpf-esek, fentiek miatt 10e km-enként cseréljük az olajat, és nagyon figyelünk az olaj minőségére is.

Nem biztos, hogy baj van az autóddal, leírásod szerint szerintem rendesen működik...

Miből gondolod, hogy rossz?

Ahh, megvilágosodtam, nagyon köszi az infót! Akkor ezek szerint feleslegesen aggódtam... A tanulópénz pedig, hogy először itt kérdezzek, mielőtt szervízbe viszem a kocsit. :-)
Az olajcserével kapcsolatban: Az, hogy eddig csak 20e-ként cseréltettem az olajat jelenthet problémát? Jobban teszem ha átállok 10e-s periódusra? Ti milyen olajat használtok?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #711 Dátum: 2010.01.15 péntek, 12:12:54 »

Ahh, megvilágosodtam, nagyon köszi az infót! Akkor ezek szerint feleslegesen aggódtam... A tanulópénz pedig, hogy először itt kérdezzek, mielőtt szervízbe viszem a kocsit. :-)
Az olajcserével kapcsolatban: Az, hogy eddig csak 20e-ként cseréltettem az olajat jelenthet problémát? Jobban teszem ha átállok 10e-s periódusra? Ti milyen olajat használtok?

Állítólag annyi gázolajat sprickol regeneráláskor a hengerekbe, ami feltapad a henger falára, és a gyűrűk lehúzzák az olajba. (Stealt másképp gondolja  vigyor3)

Nem lett/lesz baja, de megérdemli és meghálálja a 10e km-es csereperiódust...

Én a gyári 5w-30-as Ford olajra esküszöm (mellesleg Castrol)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2010.01.15 péntek, 16:59:08 »

Az hagyján.Mi nem a kerékjárat felől szedtük ki! Shocked
Inkább leszedtük a lemezburkolatot a leömlőkről,és felfelé emeltük ki a motortérből! nyes eljen
De ez csak a benyásnál játszik.A dizeleknél nem jön ki felfelé. vigyor3 (MK3)

Mik a generátor kiszerelésnek a trükkjei?
Van valami rajzos doksim, de az mindent túl bonyolít, ezért nem szeretném alapul venni.

köszönöm
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #713 Dátum: 2010.01.15 péntek, 17:36:51 »

Mik a generátor kiszerelésnek a trükkjei?
Van valami rajzos doksim, de az mindent túl bonyolít, ezért nem szeretném alapul venni.

köszönöm
Tddi-nél a hivatalos,hogy leszeded a jobb első kereket,kormányösszekötő szét,féktárcsát az aggyal előrefordítani!A műanyagburkolatot eltávolítani,maj az ott keletkezett feketelyukon kell kivenni a generátort! vigyor3
A nemhivatalos,ahogy én csináltam. Grin
Motortartóbakot a generátor felől leszeded,előtte hidraulikus emelő alátesz a váltóharangnál,majd megemeled a mocit kb 8cm-t.Így lesz annyi hely,hogy alul kitudod fűzni a generátort,ha már leszedted róla a műanyag légterelőt a fenekéről. Wink wave


Kell 1 szíjlazító kézikészülék.Szíj ledob 2sec alatt!A generátort 3 csavar tartja.+az elektromos gyorscsati és a pozitív kábelt kell levenni.És már lehet is kivenni a generátort ahogy tetszik! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2010.01.15 péntek, 23:52:47 »

Tddi-nél a hivatalos,hogy leszeded a jobb első kereket,kormányösszekötő szét,féktárcsát az aggyal előrefordítani!A műanyagburkolatot eltávolítani,maj az ott keletkezett feketelyukon kell kivenni a generátort! vigyor3
A nemhivatalos,ahogy én csináltam. Grin
Motortartóbakot a generátor felől leszeded,előtte hidraulikus emelő alátesz a váltóharangnál,majd megemeled a mocit kb 8cm-t.Így lesz annyi hely,hogy alul kitudod fűzni a generátort,ha már leszedted róla a műanyag légterelőt a fenekéről. Wink wave


Kell 1 szíjlazító kézikészülék.Szíj ledob 2sec alatt!A generátort 3 csavar tartja.+az elektromos gyorscsati és a pozitív kábelt kell levenni.És már lehet is kivenni a generátort ahogy tetszik! Wink wave

Köszi Alf!
Azt hiszem, itt jelenleg a szíjlazító a gyenge láncszem :-) (meg a hidraulikus emelő  vigyor3
De a lényeg, hogy a technológia már megvan. Köszönöm mégegyszer.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #715 Dátum: 2010.01.16 szombat, 05:28:34 »

Köszi Alf!
Azt hiszem, itt jelenleg a szíjlazító a gyenge láncszem :-) (meg a hidraulikus emelő  vigyor3
De a lényeg, hogy a technológia már megvan. Köszönöm mégegyszer.
Szíjlazítót tudsz készíteni magadnak!ÁgostonB-nek van itt a fórumon képe róla méretezéssel!Keresd meg és koppintsd le! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2010.01.16 szombat, 11:09:36 »

Szíjlazítót tudsz készíteni magadnak!ÁgostonB-nek van itt a fórumon képe róla méretezéssel!Keresd meg és koppintsd le! Wink wave

Titkon reméltem, hogy valami hasonló választ kapok, ezért írtam le a "készségem" hiányát. :-)
Megpróbálom, köszönöm!
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #717 Dátum: 2010.01.16 szombat, 11:31:21 »

Titkon reméltem, hogy valami hasonló választ kapok, ezért írtam le a "készségem" hiányát. :-)
Megpróbálom, köszönöm!
lásd milyen vagyok hozzád! Wink nyes wave

http://imagerz.com/QERBCUtvAwIHA1gbGQVV
http://imagerz.com/QERBCUtvAwIHA1gbGAVV
http://imagerz.com/QERBCUtvAwIHA1gbQAVV

Összehegesztve ilyen:
http://imagerz.com/QERBCUtvAwIHA1gbQwVR
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2010.01.16 szombat, 14:11:32 »


Köszi, látom hogy milyen nyájas vagy hozzám :-)
Ennyire végletekig lusta amúgy nem vagyok (bár közelítem), már kikerestem, le is töltöttem. Már csak fel kell szítanom a tüzet, és kovácsolni egyet.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 10:26:42 »

Sziasztok!

Abban szeretnék kérni egy kis HELPet, hogy van nekem egy 2002es ST220-as mondim, volt már benne gyári fejegység és most szeretnék bele másikat venni. Kinéztem egy cd6000 típust, ami úgye eredetileg Focus-ba való. A kérdésem az lenne, hogy csatlakozásra mennyire stimmelhet a dolog, hogy ssimán be tudom-e kötni a régi helyére,vagy teljesen más a csatlakozás. A méret az egy másik dolog, bár arra is kíváncsi lennék, hogy mennyivel nagyobb mint a sima téglalap alakú
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:23:47 »

Sziasztok!

Abban szeretnék kérni egy kis HELPet, hogy van nekem egy 2002es ST220-as mondim, volt már benne gyári fejegység és most szeretnék bele másikat venni. Kinéztem egy cd6000 típust, ami úgye eredetileg Focus-ba való. A kérdésem az lenne, hogy csatlakozásra mennyire stimmelhet a dolog, hogy ssimán be tudom-e kötni a régi helyére,vagy teljesen más a csatlakozás. A méret az egy másik dolog, bár arra is kíváncsi lennék, hogy mennyivel nagyobb mint a sima téglalap alakú

attól függ milyen a középkonzolod,de ha 2002-es akkor gondolom kocka(2DIN). Nézd meg amit én hirdetek olyan e, az a kocka.. eplus2
6000cd-ből is több fajta van....kocka,trapéz,ovális...csatlakozó bekötés egységes ford-nál szerintem...de ha nem egy hifis beköti 5 perc alatt...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 13:33:01 írta Bunyek » Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:32:48 »

Sajnos nálam csinálta ezt pont igy,de nálam nem ült bent senki és a vas röhögött rajtam. Azóta egyedül vagyok akkor pl: garázskapu becsukásnál nyitva hagyom az ajtót. Kb: 4-szer menetközben zárta le. Szerintem a vezető oldali kilincsnél lehet valami érintkező ami a gondot okoz. De még én sem jártam autó elektronikusnál. Ja jutis a fejembe ilyenkor nálam a hátsó ajtó nyilikl. Lehet semmi köze hozzá de ezt akkor produkálta amikor párás idő volt ill. nulla

Sziasztok. Én is ezzel a hibával vagyok már rég óta. előfordult esős időben vagy napsütésben 20 foknál is,de leggyakrabban a hidegbe szokta ezt csinalni. már ha -2 van és kinn hagyom az autót, 2 óra után jelentkezik a hiba. Engem is kizárt a tavaly tavasszal. az ajtok zárva a kulcs pedig a kontaktba. Na ez faxa. Most mi lessz. Szerencs hogy itthon voltunk és a pótkulcsal ki tudtam nyitni manuálisan. De akkor is csak a soför ajtót. mostába mikor kiszalok nem zárom be az ajtot vagy lehuzom az ablakot, nem hogy bezárja magát járó motornál, ki tudja merre vagyok.
Volt mikor menetbe is bezárta magát. Nemrég itthon szétszereltem, levettem az áramkábelt a motorrol ami bezarja es nem tudtam kinyitni a csomagtartot. csak kulcsrol. visszatettem mindent es nyillik. Egyebkent nem talaltam benne semmi hibara utalo nyomokat. (vagy nem értek hozzá) igaz nem vagyok szerelo Grin Valakinél olvastam hogy miket kell bekenni vagy be kontaktsprézni az érzékelőknél. ezeket meg megprobálnám. Ha nem válik be veszek egy bal első teljes zárszerkezetett.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:17:51 »

semmi köze a vibráláshoz szerintem....de tök egyszerű húzd le a csatiját és kiderül vibrál e még....
na van már új lámpám (vagyis bontott) nem vibrál már, csak az index nem akar működni elől, foglalatot nem adtak szóval ez előző van. lehet nem elég jól teszem vixa, vagy mi? izzót cseréltem de az amúgy se volt rox, lehet ,hogy lámpa nem jó?
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:42:13 »

Sziasztok!

Nyáron meglepően visszafogja a klima az autot. pláne olyankor mikor indulok és bekapcsol a ventillátor. sok energiat használ. Nektek is így van, vagy nézessem meg? Csak A/C klima van.
Mikor az ablakra tekerem a fűtést a klima automatikusan bekapcsol. volt már mikor hideget adott és nem tudtam miért. Nem kellene érzékelje hogy a melegre van tekerve?

2001 90Le diesel kombi csip tuning nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 20:46:31 írta zsolt_z » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:33:39 »

Sziasztok!

Nyáron meglepően visszafogja a klima az autot. pláne olyankor mikor indulok és bekapcsol a ventillátor. sok energiat használ. Nektek is így van, vagy nézessem meg? Csak A/C klima van.
Mikor az ablakra tekerem a fűtést a klima automatikusan bekapcsol. volt már mikor hideget adott és nem tudtam miért. Nem kellene érzékelje hogy a melegre van tekerve?

2001 90Le diesel kombi csip tuning nincs.

ezen csak a chiptuning fog segiteni csak pedig...klima sok neki...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:37:14 »

Na ma leszopatot a rohadék autó megint, bezárt duplatriplaretesszel hogy rohadjon ki a mája, én meg kint fagyoskodtam....már készültem beverni az ablakot mikor gondoltam felhivom egy barátomat hátha itthon van....ez mentette meg az oldalüveget,de esküszöm jól esett volna betörni, olyan ideges lettem....héten zárcsere az biztos,már....pótkulcsal járkálok azóta....
Naplózva
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:08:05 »

Valaki tudna nekem információt adni, hogy mi lehet a baja a tempomatnak!? Nem kapcsol be!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #727 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:12:26 »

Valaki tudna nekem információt adni, hogy mi lehet a baja a tempomatnak!? Nem kapcsol be!!!

Benyás?Dízel?Mert különböző módon működnek.
Pedálkapcsolóknak(fék,kuplung) alaphelyzetben kell lenniük,min 50km/h-val kell menj.Ha valamelyik feltétel nincs meg a tempomat nem kapcsol be.
A legegyszerűbb elmenni egy diagnosztikára! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:40:12 »

Köszi a hozzászólást!
Diesel a drága 2.0 TDDI!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #729 Dátum: 2010.01.19 kedd, 15:31:34 »

Köszi a hozzászólást!
Diesel a drága 2.0 TDDI!
Akkor a diag érvényes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BPuma
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:03:51 »

Nem tudtok vmi egyszerű megoldást, amivel a Mondeo indexét át lehetne alakítani úgy, hogy ha egyszer hozzáérek akkor az adott irányba 3x villan magától? Úgy mint az újabb autókban?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #731 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:11:46 »

Nem tudtok vmi egyszerű megoldást, amivel a Mondeo indexét át lehetne alakítani úgy, hogy ha egyszer hozzáérek akkor az adott irányba 3x villan magától? Úgy mint az újabb autókban?
Nekem ilyen gyárilag.Ha neked nem,akkor valszeg indexkart kelene cserélni.....vagy sw frisítés megoldaná(?) Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BPuma
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:33:52 »

Nekem ilyen gyárilag.Ha neked nem,akkor valszeg indexkart kelene cserélni.....vagy sw frisítés megoldaná(?) Roll Eyes
Sajnos nekem nem ilyen gyárilag. Sad De egy SW frissítéssel ezt meg lehetne oldani???
Naplózva
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:41:19 »

Na ma le***atot a rohadék autó megint, bezárt duplatriplaretesszel hogy rohadjon ki a mája, én meg kint fagyoskodtam....már készültem beverni az ablakot mikor gondoltam felhivom egy barátomat hátha itthon van....ez mentette meg az oldalüveget,de esküszöm jól esett volna betörni, olyan ideges lettem....héten zárcsere az biztos,már....pótkulcsal járkálok azóta....
Mint már irtam sajnos tudom milyen érzés,akkor szerinted a vez. old. ajtónál van a gond,kiváncsi vagyok a megoldásra. köszi. worship
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:16:14 »

Valaki tudna nekem információt adni, hogy mi lehet a baja a tempomatnak!? Nem kapcsol be!!!


Első sorban bizti ellenőrzés, utána lábkapcsolók ellenőrzése ( a tempomat utólagos beszerelésnél meg tudod nézni, hogy hogyan kell ellenőrizni ), lényeges, hogy 50 km/h alatt nem kapcsol be!

Ha ezek közül egyik sem akkor marad a villamosság végigellenőrzése rajz alapján.

Jó ellenőrzést  wave
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:24:31 »

Ajto csatlakozasokat es a zar csatlakozokat kellene atnezni, es befujkalni wd40el gazdagon  wave Hidd el sokkal xarabb, mikor telen ecceruen ki zar az oto  vigyor3 Lesz majd ilyen is  Wink

Hello Zacci.
Nekem is ugyan ezeket e bajokat adja. 2001-es kombi Mondi 90LE. Engem már kizárt egyszer. Azóta nem hagyom benne a kulcsot vagy nyitva hagyom az ajtót vagy az ablakot leengedem.
Pontosabban, mik azok a csatlakozók amiket be kell fujni? A boritasok alatt van? Vagy még méjebbre kell nyulni? Szet kell szedni a zárakat is?
Ha tudsz segíteni köszi.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #736 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:40:34 »

Nem tudtok vmi egyszerű megoldást, amivel a Mondeo indexét át lehetne alakítani úgy, hogy ha egyszer hozzáérek akkor az adott irányba 3x villan magától? Úgy mint az újabb autókban?
Írj Sakosnak. Emlékeim szerint ő tud készíteni ilyen kütyüt utólaosan.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2010.01.19 kedd, 19:18:06 »

Nem tudtok vmi egyszerű megoldást, amivel a Mondeo indexét át lehetne alakítani úgy, hogy ha egyszer hozzáérek akkor az adott irányba 3x villan magától? Úgy mint az újabb autókban?
Ezen az indexkar csere nem segít, én viszont igen.  Wink
Van egy apró elektronikám, amit pár perc alatt házilag is be lehet építeni, és utána pontosan úgy fog működni az indexed, mint az újabb Mondikban gyárilag. Jópár fórumtárs használja már. Én Dél-Budán vagyok elérhető, de postán is el tudom küldeni vagy itt is megrendelheted: www.stadigabi.com.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2010.01.19 kedd, 19:21:48 »

Ezen az indexkar csere nem segít, én viszont igen.  Wink

Netán van olyan komfortelektronikád is ami dupla reteszkor behajtaná az amúgy motorosan behajló (csak nem záráskor) tükreimet?  wow1 vigyor3 Wink
És hogyé adnád, beszerelve?  vigyor3 worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:25:43 »

Netán van olyan komfortelektronikád is ami dupla reteszkor behajtaná az amúgy motorosan behajló (csak nem záráskor) tükreimet?  wow1 vigyor3 Wink
És hogyé adnád, beszerelve?  vigyor3 worship
Még nem foglalkoztam a dologgal, de megnézem.
Úgy tudom Jánosmesternek van kész megoldása.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BPuma
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:57:21 »

Ezen az indexkar csere nem segít, én viszont igen.  Wink
Van egy apró elektronikám, amit pár perc alatt házilag is be lehet építeni, és utána pontosan úgy fog működni az indexed, mint az újabb Mondikban gyárilag. Jópár fórumtárs használja már. Én Dél-Budán vagyok elérhető, de postán is el tudom küldeni vagy itt is megrendelheted: www.stadigabi.com.
Ez érdekel! Mondiba hova kell beszerelni? A Dél-Budai találkozó a szimpatikusabb. Árat tudnál mondani? /nem müxik az adott  web oldal/
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 21:14:21 írta BPuma » Naplózva
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:31:51 »


Első sorban bizti ellenőrzés, utána lábkapcsolók ellenőrzése ( a tempomat utólagos beszerelésnél meg tudod nézni, hogy hogyan kell ellenőrizni ), lényeges, hogy 50 km/h alatt nem kapcsol be!

Ha ezek közül egyik sem akkor marad a villamosság végigellenőrzése rajz alapján.

Jó ellenőrzést  wave
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:42:43 »

Még nem foglalkoztam a dologgal, de megnézem.
Úgy tudom Jánosmesternek van kész megoldása.

Igen, már Én is hallottam, csak valahogy nem tudok kontaktolni vele...
Igaz, nem is nagyon próbáltam még...  vigyor3
Szokott Ő egyáltalán fórumozni?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
marchello
Vendég
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2010.01.20 szerda, 08:36:01 »

Sziasztok!
Lehet már mindenki tudja, csak nekem volt új... azért leírom hátha új mondeósok mint én szintén keresik majd a hiba okát. Smiley
Kesztyűtartóban a lámpa nem ég. Akkor próbáld ha a gyújtás rajta van és a lámpádat is bekapcsoltad!
Ekkora gagyit... A C-MAX ban alapból mindenhol volt világítás és nem kellett hozzá más fogyasztót bekapcsolni, hogy este lássak a kesztyűtartóban. Én meg már izzót is cseréltem és épp ott tartottam, hogy szétszedem és leellenőrzöm a vezetékeket - csatikat.
Valakinek van kész megoldása, hogy a lámpicsku akkor is égjen, ha csak a kesztyűtartót nyitom - mint az ajtónyitásnál a belső lámpa?? Érdekelne!
Üdv!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2010.01.20 szerda, 09:00:16 »

Ez érdekel! Mondiba hova kell beszerelni? A Dél-Budai találkozó a szimpatikusabb. Árat tudnál mondani? /nem müxik az adott  web oldal/
Nagyon apró dobozban van. A kormányoszlop burkolat alá, az indexkapcsoló vezetékeihez rögzítve simán befér. 4e az ára.
5-10 perc alatt beépíthető. Itt egy leírás, igaz Focushoz: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=215
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
teo
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2010.01.20 szerda, 09:18:35 »

Sziasztok!
Lehet már mindenki tudja, csak nekem volt új... azért leírom hátha új mondeósok mint én szintén keresik majd a hiba okát. Smiley
Kesztyűtartóban a lámpa nem ég. Akkor próbáld ha a gyújtás rajta van és a lámpádat is bekapcsoltad!
Ekkora gagyit... A C-MAX ban alapból mindenhol volt világítás és nem kellett hozzá más fogyasztót bekapcsolni, hogy este lássak a kesztyűtartóban. Én meg már izzót is cseréltem és épp ott tartottam, hogy szétszedem és leellenőrzöm a vezetékeket - csatikat.
Valakinek van kész megoldása, hogy a lámpicsku akkor is égjen, ha csak a kesztyűtartót nyitom - mint az ajtónyitásnál a belső lámpa?? Érdekelne!
Üdv!

Aki pl. Escort-ból ül át, annak ez természetes Smiley
Naplózva
marchello
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2010.01.20 szerda, 09:32:26 »

Aki pl. Escort-ból ül át, annak ez természetes Smiley

Előtte Fiestám volt.. aztán C-max, most van a mondi kombi. (A család növekedését jól lehet követni! Smiley )
Csak a mondeóban tapasztaltam eme csodát - ezért is lepődtem meg.
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2010.01.20 szerda, 21:02:48 »

Előtte Fiestám volt.. aztán C-max, most van a mondi kombi. (A család növekedését jól lehet követni! Smiley )
Csak a mondeóban tapasztaltam eme csodát - ezért is lepődtem meg.

Adjál Neki állandó áramot, állandó testet, így el sem fog aludni!!!
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2010.01.20 szerda, 22:15:21 »

Nem tudtok vmi egyszerű megoldást, amivel a Mondeo indexét át lehetne alakítani úgy, hogy ha egyszer hozzáérek akkor az adott irányba 3x villan magától? Úgy mint az újabb autókban?

pont ma cseréltem GEM modult a kocsiba egy nagyobb felszereltségű autóból és akkor néztem hogy csinálta ezt a funkciót az indexkar....szóval GEM modul csinálja nem a kar...de azért ez drágább megoldás cserélni mint az elektronika....
Naplózva
BPuma
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 08:08:14 »

pont ma cseréltem GEM modult a kocsiba egy nagyobb felszereltségű autóból és akkor néztem hogy csinálta ezt a funkciót az indexkar....szóval GEM modul csinálja nem a kar...de azért ez drágább megoldás cserélni mint az elektronika....
Ezzel kapcsolatban már csak egyre vagyok kíváncsi. Mi az a GEM modul???
Már összebeszéltem Sakos fórumtárssal, elvileg (ha a hó is úgy akarja), ma kapom meg tőle az elektronikát, délután beszerel, és örül. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.