Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:52:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11146484 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 14:20:28 »

Sziasztok

Elvoltam tűnve nagyon, de most már lassan vagyok. Iszonyat mennyiségű meló volt, aztán Vik-nek volt némi dolga a paripával. Volt szerencsém tavaly venni egy projektoros lámpát (bár ne tettem volna). Egy darabig a műanyagoshoz jártam vele, míg minden letört darabot újra elkészített. Ez most már jó, csak most éppen a következő problémám van:
 1. az emelő motor működik, csak éppen a lámpa szöge nem változik (ezt holnap megnézem), ez majd holnap lesz gond.

 2. a lámpán van néhány vezeték, aminek nem tudtam még kitalálni a szerepét és nem találtam használható leírást a csatiról. Ha valaki meg tudná osztani, akkor hálás lennék.

Köszi
Üdv
Csaba
1. vagy eltört a kis fül ami a motorra megy a foncsorról, vagy nem jó kábelt kötöttél össze
2. ezt én is keresgéltem, TIS-ben nem sok mindent találtam róla, de végül összekötöttem mindent. megnéztem melyik kábel mi a normálban és a xenonosben, de a magasságállító motorhoz külön kábelt fogok behúzni az egyik szellőzőn keresztül. az a sok vezeték a magasságállító rendszeré lehet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 14:33:04 »

hátul a csomitartó jobb oldalán a kárpit alatt! Wink
na szét barmoltam a kocsi jobb hátulját de nem találtam semmit  miaz(a baloldalt van a first aid, nem de?)


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 15:34:25 »

1. vagy eltört a kis fül ami a motorra megy a foncsorról, vagy nem jó kábelt kötöttél össze
2. ezt én is keresgéltem, TIS-ben nem sok mindent találtam róla, de végül összekötöttem mindent. megnéztem melyik kábel mi a normálban és a xenonosben, de a magasságállító motorhoz külön kábelt fogok behúzni az egyik szellőzőn keresztül. az a sok vezeték a magasságállító rendszeré lehet

Hali

Tovább mentem a témában: az emelő motor egyik lámpában sem működik, de valószínűleg azért, mert nincs bekötve. Namost tudnom kellene, hogy a sima halogéneshez képest, itt mit és hova kell kötni, mert egyenlőre nem találom a dolgot.

a TISP az micsoda? (tudom Láma vagyok Smiley )

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 15:40:39 »

Hali

Tovább mentem a témában: az emelő motor egyik lámpában sem működik, de valószínűleg azért, mert nincs bekötve. Namost tudnom kellene, hogy a sima halogéneshez képest, itt mit és hova kell kötni, mert egyenlőre nem találom a dolgot.

a TISP az micsoda? (tudom Láma vagyok Smiley )

Üdv
Csaba
TIS -> program tele ábrákkal és leírásokkal. warezba le tudod tölteni, google a barátod. gyári xenonosban egy érzékelő vezérli a motort, ennek az adatát dolgozza fel és az alapján állít. ezért egyszerűbb behúzni egy 3-eres kábelt és átrakod arra a csatit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 18:45:58 »

TIS -> program tele ábrákkal és leírásokkal. warezba le tudod tölteni, google a barátod. gyári xenonosban egy érzékelő vezérli a motort, ennek az adatát dolgozza fel és az alapján állít. ezért egyszerűbb behúzni egy 3-eres kábelt és átrakod arra a csatit

Szia

Most ezt pontosan még nem vágom, hogy mit kellene és hova rakni. A TIS -el az a gondom, hogy a ...share-ről letöltöttem 2 pdf-et, ami persze nem volt jó és nincs több lövés egyenlőre. Valaki nem tudna nekem egy ilyen CD-t megosztani?

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 19:15:46 »

Szia

Most ezt pontosan még nem vágom, hogy mit kellene és hova rakni. A TIS -el az a gondom, hogy a ...share-ről letöltöttem 2 pdf-et, ami persze nem volt jó és nincs több lövés egyenlőre. Valaki nem tudna nekem egy ilyen CD-t megosztani?

Üdv
Csaba
pü ment
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 12:47:33 »

Üdv. Az elektoromos ablakom kapcsolója bemondta az unalmast, a 4 állásból csak egy működik és az húzza az ablakot ide oda. A többi csak kattog és a kulcscsal sem nyitja/zárja a többi ablakkal együtt. Van valakinek ötlete mi okozhatja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 13:09:30 »

Üdv. Az elektoromos ablakom kapcsolója bemondta az unalmast, a 4 állásból csak egy működik és az húzza az ablakot ide oda. A többi csak kattog és a kulcscsal sem nyitja/zárja a többi ablakkal együtt. Van valakinek ötlete mi okozhatja?
talán beázás,de érdemes a biztiket is átnézni...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 14:41:12 »

Üdv.
Valaki megnézné nekem hogy van bekötve, bekábelezve az első ködfényszóró (MKIII kerek FaceLift elötti) modellben?
Akarok utólag rakni bele ködfényszórókat. Alánéztem de nem találok csak a jobb oldalon odavezető kábelt egy csatlakozóval a végén amit úgy vélem a ködfényszóróé lehet de bal oldalon semmi. Lehet h. a jobb oldalitól van továbbvezetékelve a bal oldali? Ez csak egy felvetés, de nagyon örülnék ha valaki megnézné a kábelezést nekem.

Tisztelettel, Nitroboy.
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 17:26:46 »

Sziasztok!

Nem régóta van mondeonk, és lenne pár kérdésem. A kocsi 2001es 2.0 ghia. Távirányitóról nyit, zár, kettős zár, ablak ki-be működik. Riasztót nem tudom van-e benne, az ellenőrzésre a módszert olvastam (lecsuk, 2 perc kivár, motorház kinyit).
1. Ha vinnyogni kezd, mivel tudom megállítani? Távirány kinyit gomb?
2. Ha beülök, és bezárom a kocsit bentről a kilincs fölötti billenytűvel, reteszel. Nem lehet kinyitni, csak kívülről kulcsal, vagy táviránnyal. Ez gondolom hiba. Orvosolható valamivel házilag? (akkusaru levesz visszarak, ilyesmi)

A kettes kérdéshez hozzátartozik, hogy kipróbáltam rajta a "Automatikus ajtózárás (MK3)" című rítuálét, amiben a 2. pontig jutottam: "Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.". Na ez nem sikerült, mert a második zárás után már nem enged visszanyitni. Gondoltam dupla zárásnak veszi, meg valahol olvastam, hogy a korai 2001eseken nem is biztos, hogy meg, így nem erőltettem a dolgot...

Köszi
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 18:43:09 »

Üdv.
Valaki megnézné nekem hogy van bekötve, bekábelezve az első ködfényszóró (MKIII kerek FaceLift elötti) modellben?
Akarok utólag rakni bele ködfényszórókat. Alánéztem de nem találok csak a jobb oldalon odavezető kábelt egy csatlakozóval a végén amit úgy vélem a ködfényszóróé lehet de bal oldalon semmi. Lehet h. a jobb oldalitól van továbbvezetékelve a bal oldali? Ez csak egy felvetés, de nagyon örülnék ha valaki megnézné a kábelezést nekem.

Tisztelettel, Nitroboy.

Minthogy nemrégen szakadt le az egész lökhárító így biztos forrásból mondhatom, hogy az a csati van vezetve mindkét oldalra.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2010.04.20 kedd, 15:41:35 »

Hali

Néztem a TIS-t, de nem találtam olyat, ahol a xenon elektromos rendszere van leírva.
mi is a gondom:

  • A sima halogén esetében jóval kevesebb az érintkező a magasság állításhoz mint a xenonnál. Melyik érintkező melik?
  • A xenon jobb és bal lámpájánál nem megegyező számú vezeték van, mi micsoda?
  • A magasság állítást miként lehet konvertálni az sima halogénesre, illetve miként lehet az automata magasság állítást beizzítani, ha mágis beraknám (egy kütyű vagy több cucc)

A másik, hogy nincs valakinek egy pár szarrátörtött első halogén fényszórója, megvenném a csati belőle.

Üdv
Csaba
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2010.04.20 kedd, 17:00:32 »

Minthogy nemrégen szakadt le az egész lökhárító így biztos forrásból mondhatom, hogy az a csati van vezetve mindkét oldalra.
Bocsi hogy értetlenkedek, de nem egyértelmű.
Most akkor 1 csatinak kell lenni, vagy mindkét oldalon van odavezetve kábel a ködfényszórókhoz?
Az enyémnél csak jobb oldalon van kábel. Viszont az előző tulajnál tört a kocsi bal eleje, és lehet javításnál
lesummantották a ködlámpa kábeljét onnan.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2010.04.20 kedd, 18:52:02 »

Bocsi hogy értetlenkedek, de nem egyértelmű.
Most akkor 1 csatinak kell lenni, vagy mindkét oldalon van odavezetve kábel a ködfényszórókhoz?
Az enyémnél csak jobb oldalon van kábel. Viszont az előző tulajnál tört a kocsi bal eleje, és lehet javításnál
lesummantották a ködlámpa kábeljét onnan.

Egy csati van jobb oldalon. Abba dugod be azt a ketté ágazó kábel korbácsot, ami elmegy mind a két lámpához.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2010.04.20 kedd, 20:31:23 »

Sziasztok!Érdeklödnék ha beszarik a turbo elektronika annak milyen tünetei vannak?Mert a gépemnek villog az izzitó jel és mintha sima szivo diesel lenne.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2010.04.20 kedd, 20:50:37 »

Sziasztok!Érdeklödnék ha be***ik a turbo elektronika annak milyen tünetei vannak?Mert a gépemnek villog az izzitó jel és mintha sima szivo diesel lenne.
Pont ez a tünet. De ha biztosra akarsz menni, akkor figyeld a turbovezérlő rudazatát. Indításkor kifelé mozdul, aztán egyből visszaáll alaphelyzetbe. Lehet még hibakódot is olvastatni, az is megmondja. Asszem, P123A.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.20 kedd, 20:53:16 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2010.04.21 szerda, 07:46:15 »

Hello!

MK3 2001 -esem van. A kérdésem az lenne, hogy műszerfalegység csere előtt állok és arra gondoltam, hogy a 2003 -tól gyártott computer -es változatot venném meg... működne a computer ebben az esetben?

Előre is köszönöm a segítséget! worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:06:46 »

Hello!

MK3 2001 -esem van. A kérdésem az lenne, hogy műszerfalegység csere előtt állok és arra gondoltam, hogy a 2003 -tól gyártott computer -es változatot venném meg... működne a computer ebben az esetben?

Előre is köszönöm a segítséget! worship
elméletileg igen,de kell az infogombos indexkar is és progizás is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:09:13 »

Sziasztok!Érdeklödnék ha be***ik a turbo elektronika annak milyen tünetei vannak?Mert a gépemnek villog az izzitó jel és mintha sima szivo diesel lenne.
Nem biztos,hogy turbó bajság,mert az izzítójel villogásával vészüzemre áll ki az Ecu,és ilyenkor nincs turbó nyomás.Persze lehet az is,de azt csak egy hibakódolvasás tudja neked megmondani.De ford-ba vidd el,mert a háziszerelők cuccai nem látják az összes hibatárolót! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:13:43 »

elméletileg igen,de kell az infogombos indexkar is és progizás is.

Köszönöm szépen!
Ó... indexkar is... a programozás megoldható házilga is?
 email
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:16:07 »

Köszönöm szépen!
Ó... indexkar is... a programozás megoldható házilga is?
 email

nem.gyári célműszerrel! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:17:26 »

nem.gyári célműszerrel! Wink

 integet2 köszönöm még1x!
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 20:42:28 »

Egy csati van jobb oldalon. Abba dugod be azt a ketté ágazó kábel korbácsot, ami elmegy mind a két lámpához.
Kössz az infót DomeSL!
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:15:32 »

A távirányítómon lévő gombokat nagyon erősen kell nyomni, hogy azt tegye az autó, amit szeretnék, mintha nem érintkezne jól valami benne.
Az elem nem hinném, hogy gyenge lenne, mert tavaly cseréltem, és utána se lett jobb.

Van az a funkció, hogy egyszerre felhúzza az ablakokat, ami szépen működik, viszont 10-ből 9-szer azt csinálja, hogy elkezdi felhúzni, majd pár centi után megáll. Ilyenkor újrakezdem a műveletet, és szépen felmennek. Lefelé nincs ilyen gond.
Mi okozhatja ezt a 2 jelenséget?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:16:43 »

Hello,

Lenne egy kérdésem: MK3 -as műszeregység ami mérföldes, azt lehet e úgy állítani, hogy km -t számoljon, az LCD -n? Vagy a kompjúterét, lehet -e km -es mértékegységben használni? Előre is köszi!

Üdv
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:18:09 »

A távirányítómon lévő gombokat nagyon erősen kell nyomni, hogy azt tegye az autó, amit szeretnék, mintha nem érintkezne jól valami benne.
Az elem nem hinném, hogy gyenge lenne, mert tavaly cseréltem, és utána se lett jobb.

Van az a funkció, hogy egyszerre felhúzza az ablakokat, ami szépen működik, viszont 10-ből 9-szer azt csinálja, hogy elkezdi felhúzni, majd pár centi után megáll. Ilyenkor újrakezdem a műveletet, és szépen felmennek. Lefelé nincs ilyen gond.
Mi okozhatja ezt a 2 jelenséget?


ezek az autómata fel/le húzás funkciók akkor állnak meg, ha mégegyszer megnyomod valamelyik gombot. Valami kontakthiba lehet a bezáró gombnál.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:19:05 »

Hello,

Lenne egy kérdésem: MK3 -as műszeregység ami mérföldes, azt lehet e úgy állítani, hogy km -t számoljon, az LCD -n? Vagy a kompjúterét, lehet -e km -es mértékegységben használni? Előre is köszi!

Üdv


Lehet. Lehet.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:29:16 »

ezek az autómata fel/le húzás funkciók akkor állnak meg, ha mégegyszer megnyomod valamelyik gombot. Valami kontakthiba lehet a bezáró gombnál.

Már a távirányító gombjára gondolsz?
Szétszedem és megnézem. Gondolom kontaktspray-vel be lehet fújkálni.
De vajon wd40-el lehet-e? Mert olyan van otthon, míg kontakt jelen pillanatban nincs.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:43:38 »

Lehet. Lehet.


Köszönöm a segítséget. És mi a módja...? Majd csak este kerül be a műszer. Info gombot kell nyomni, v az óra alatti gombokat?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:46:02 »


Köszönöm a segítséget. És mi a módja...? Majd csak este kerül be a műszer. Info gombot kell nyomni, v az óra alatti gombokat?
az óra alattit, ha jól emlékszem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:46:56 »

az óra alattit, ha jól emlékszem.

Köszönöm szépen! Smiley worship
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2010.04.23 péntek, 18:28:09 »

Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mielőtt költekezésbe kezdek. MKIII Mondi, 2.0 dízel, egyszer csak alapjáraton kigyullad az akksi lámpa. Hiába lépek oda, nem alszik el. Ha elindítom és pörgetem, akkor nem gyullad ki. 170.000km van a gépben, szerintetek generátor felújítás lesz?
Ha valaki találkozott már ilyesmivel, kérem ossza meg velem, hogy mi a teendő és hogy mi lett a vége. Ja és a villamosságis a Ford-ba küldött, hogy a computerből olvastassam ki, majd az megmondja. A Ford majd hétfőn nyit, remélem addig kapok tőletek egy kis segítséget.
Üdv és köszönet előre is! Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2010.04.23 péntek, 19:52:30 »

Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mielőtt költekezésbe kezdek. MKIII Mondi, 2.0 dízel, egyszer csak alapjáraton kigyullad az akksi lámpa. Hiába lépek oda, nem alszik el. Ha elindítom és pörgetem, akkor nem gyullad ki. 170.000km van a gépben, szerintetek generátor felújítás lesz?
Ha valaki találkozott már ilyesmivel, kérem ossza meg velem, hogy mi a teendő és hogy mi lett a vége. Ja és a villamosságis a Ford-ba küldött, hogy a computerből olvastassam ki, majd az megmondja. A Ford majd hétfőn nyit, remélem addig kapok tőletek egy kis segítséget.
Üdv és köszönet előre is! Laci
Szia
Az én véleményem vidd el egy villamossági szerelőhöz mert ö ki tudja mérni a töltésedet az bármelyik vill.szerelő megteszi és nem kell hozzá kompjuter és találsz is nyitva hétvégén is
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2010.04.23 péntek, 22:29:05 »

ezek az autómata fel/le húzás funkciók akkor állnak meg, ha mégegyszer megnyomod valamelyik gombot. Valami kontakthiba lehet a bezáró gombnál.
Szétszedtem a távirányítót, megpucolgattam amit lehetett valami arcra való tonikkal (csak az volt otthon, az 50 fokos pálinkát csak nem akartam erre használni) és most úgy tűnik, jó.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2010.04.24 szombat, 06:34:21 »

Hello,

Bekerült a komp. -es óra, meg az info -s indexkar is. (előzőleg a Trend felszereltséghez nem volt)

Minden működik, de a fed.komp. nem... Sad

Kaptam már olyan infot is, hogy progizni, kell, de van aki azt mondja, hogy info gombos kar + kompos műszer és ok...

Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2010.04.24 szombat, 11:44:16 »

Hello,

Bekerült a komp. -es óra, meg az info -s indexkar is. (előzőleg a Trend felszereltséghez nem volt)

Minden működik, de a fed.komp. nem... Sad

Kaptam már olyan infot is, hogy progizni, kell, de van aki azt mondja, hogy info gombos kar + kompos műszer és ok...

Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
pedig azt progizni kell.... Wink wave mert azt csak az ecuban lévő sw fogja múkodtetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2010.04.24 szombat, 11:51:24 »

pedig azt progizni kell.... Wink wave mert azt csak az ecuban lévő sw fogja múkodtetni.

Hmm... és mi az ára egy ilyen progizásnak... mert gondolom kb. 5 perces munka...  Roll Eyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2010.04.24 szombat, 11:52:34 »

Hmm... és mi az ára egy ilyen progizásnak... mert gondolom kb. 5 perces munka...  Roll Eyes
Vik-okosban-4-5e ft.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2010.04.24 szombat, 11:55:22 »

Vik-okosban-4-5e ft.

Oh... Smiley ez jó hír, akkor Vik usert keressem? Kereshetem?  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2010.04.24 szombat, 12:31:27 »

Oh... Smiley ez jó hír, akkor Vik usert keressem? Kereshetem?  worship
ment pü! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2010.04.24 szombat, 12:42:38 »

ment pü! Wink wave


Köszönöm szépen!  worship
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:31:22 »

Sziasztok!
Kicsit fentebb írtam, hogy ég az akksi lámpám a műszerfalon. Azóta elvittem egy "Fordos" szerelőhöz átnézetni a generátoromat (nem kis küszködés volt kiszerelni). Teljesen hibátlan, tölt amennyit kell, minden alkatrésze 101%-os. Kontaktspray mindenhová, vezetékek átnézve, szakszerűen visszaszerelve...
A probléma még mindig fennáll, ugyan azóta próbálgattam, mentem vele és nem merül le az akkumlátor, full terheléssel viszont csak 11,7 Voltot tölt. Alapjáraton terhelés nélkül 12,01-et és csak 0,3 volt veszteség észlelhető az összes lámpa, fűtés full és az indexek bekapcsolásával. Szerintetek ez így normális??? Valakinek valami ötlet, hogy hogy altassam el a lámpát? Nagyon hálás lennék érte...
Üdv. Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:34:08 »

Sziasztok!
Kicsit fentebb írtam, hogy ég az akksi lámpám a műszerfalon. Azóta elvittem egy "Fordos" szerelőhöz átnézetni a generátoromat (nem kis küszködés volt kiszerelni). Teljesen hibátlan, tölt amennyit kell, minden alkatrésze 101%-os. Kontaktspray mindenhová, vezetékek átnézve, szakszerűen visszaszerelve...
A probléma még mindig fennáll, ugyan azóta próbálgattam, mentem vele és nem merül le az akkumlátor, full terheléssel viszont csak 11,7 Voltot tölt. Alapjáraton terhelés nélkül 12,01-et és csak 0,3 volt veszteség észlelhető az összes lámpa, fűtés full és az indexek bekapcsolásával. Szerintetek ez így normális??? Valakinek valami ötlet, hogy hogy altassam el a lámpát? Nagyon hálás lennék érte...
Üdv. Laci
tegyél rá fekete szigszalagot banplz, egyik ford márkaszervíz így orvosolta a check engine izzót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:36:31 »

Sziasztok!
Kicsit fentebb írtam, hogy ég az akksi lámpám a műszerfalon. Azóta elvittem egy "Fordos" szerelőhöz átnézetni a generátoromat (nem kis küszködés volt kiszerelni). Teljesen hibátlan, tölt amennyit kell, minden alkatrésze 101%-os. Kontaktspray mindenhová, vezetékek átnézve, szakszerűen visszaszerelve...
A probléma még mindig fennáll, ugyan azóta próbálgattam, mentem vele és nem merül le az akkumlátor, full terheléssel viszont csak 11,7 Voltot tölt. Alapjáraton terhelés nélkül 12,01-et és csak 0,3 volt veszteség észlelhető az összes lámpa, fűtés full és az indexek bekapcsolásával. Szerintetek ez így normális??? Valakinek valami ötlet, hogy hogy altassam el a lámpát? Nagyon hálás lennék érte...
Üdv. Laci
szerintem szénkefe gondja lesz. Az alapjárati töltésnek szerintem kevés a 12,01volt. emlékeim szerint normál esetben kicsit feljebb van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:37:19 »

szerintem szénkefe gondja lesz. Az alapjárati töltésnek szerintem kevés a 12,01volt. emlékeim szerint normál esetben kicsit feljebb van.
normál esetben nem 14,4 volt?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:43:21 »

normál esetben nem 14,4 volt?
A többségnek 14,4 de láttam egy gond nélküli zsír új 2,0i-t 12,8-al is.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 08:16:51 »

Üdv! Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy a generátor kiszereléséhez nem kell a kormányösszekötőt, féltengelyt, oldalburkolatot stb leszedni. A generátor müa. burkolatának lecsavarozása és a gázolajszűrő kivétele után fent szépen ki lehet forgatni... AgostonB szíjfeszítője pedig nagyon korrekt. Én is elkészítettem erre a célra. A lámpa kialvással kapcsolatban még várnék némi segítséget, amit előre is köszönök! Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 21:22:22 »

Az a töltés valóban kevés, de nekem az előző autómmal volt hasonló problémám!!! falbav A töltés tökéletes volt, az aksi soha nem merült le, mégis produkálta a következőket. Először hidegen beindításkor rendben volt minden, kb. 10km megtétele után kigyulladt a töltésjelző, majd ha elmentem vele vagy 30km-ert és leállítottam majd újraindítottam egész nap tökéletesen működött. Majd folyamatosan az a 10km egyre rövidebb lett, végül már az utca sarkon kigyulladt, de a "felmelegedés után" egész nap jól működött, egészen addig míg ki nem mentem olaszba, mert akkor kezdett olyat produkálni hogy hol kialudt, hol kigyulladt, majd egy idő után folyamatosam világított. Természetesen reggel az első indítás után mindíg kialudt egy időre. Ja és azt elfelejtettem írni, hogy a külső hőmérséklet is befolyásolta azt hogy mennyi idő után gyulledt ki a töltésjelző. Ha hűvösebb volt az idő akkor később, ha melegebb, akkor hamarabb!! falbav Mivel Fordnál dolgoztam, gépre tettük a kicsikét, de semmi hibakódot nem dobott, majd tettünk "okosba" rá egy új generátort, amivel ugyanezt produkálta. Most is itt van a gép a városunkban, azóta (3 év) sem kelett tölteni benne az aksit és még mindíg ugyanezt a hibát produkálja. Erre mondják azt hogy X akta!!!


Sziasztok!
Kicsit fentebb írtam, hogy ég az akksi lámpám a műszerfalon. Azóta elvittem egy "Fordos" szerelőhöz átnézetni a generátoromat (nem kis küszködés volt kiszerelni). Teljesen hibátlan, tölt amennyit kell, minden alkatrésze 101%-os. Kontaktspray mindenhová, vezetékek átnézve, szakszerűen visszaszerelve...
A probléma még mindig fennáll, ugyan azóta próbálgattam, mentem vele és nem merül le az akkumlátor, full terheléssel viszont csak 11,7 Voltot tölt. Alapjáraton terhelés nélkül 12,01-et és csak 0,3 volt veszteség észlelhető az összes lámpa, fűtés full és az indexek bekapcsolásával. Szerintetek ez így normális??? Valakinek valami ötlet, hogy hogy altassam el a lámpát? Nagyon hálás lennék érte...
Üdv. Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 05:04:57 »

Üdv! Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy a generátor kiszereléséhez nem kell a kormányösszekötőt, féltengelyt, oldalburkolatot stb leszedni. A generátor müa. burkolatának lecsavarozása és a gázolajszűrő kivétele után fent szépen ki lehet forgatni... AgostonB szíjfeszítője pedig nagyon korrekt. Én is elkészítettem erre a célra. A lámpa kialvással kapcsolatban még várnék némi segítséget, amit előre is köszönök! Laci
Szerintem a bronzkefék felakadtak vagy elkoptak a generátorban.Azt mindenképpen megnézném,700 ft a pár.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 10:23:28 »

skacok! hogyan tudom kiszedni a gyári rádiót /6000cd/ mert nincs kiszedő villám... vagy honnan lehet beszerzni?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.