Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:34:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015487 alkalommal)
Petya
és 49 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1300 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 14:20:28 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.04.18 vasárnap, 02:21:19
Sziasztok
Elvoltam tűnve nagyon, de most már lassan vagyok. Iszonyat mennyiségű meló volt, aztán Vik-nek volt némi dolga a paripával. Volt szerencsém tavaly venni egy projektoros lámpát (bár ne tettem volna). Egy darabig a műanyagoshoz jártam vele, míg minden letört darabot újra elkészített. Ez most már jó, csak most éppen a következő problémám van:
1. az emelő motor működik, csak éppen a lámpa szöge nem változik (ezt holnap megnézem), ez majd holnap lesz gond.
2. a lámpán van néhány vezeték, aminek nem tudtam még kitalálni a szerepét és nem találtam használható leírást a csatiról. Ha valaki meg tudná osztani, akkor hálás lennék.
Köszi
Üdv
Csaba
1. vagy eltört a kis fül ami a motorra megy a foncsorról, vagy nem jó kábelt kötöttél össze
2. ezt én is keresgéltem, TIS-ben nem sok mindent találtam róla, de végül összekötöttem mindent. megnéztem melyik kábel mi a normálban és a xenonosben, de a magasságállító motorhoz külön kábelt fogok behúzni az egyik szellőzőn keresztül. az a sok vezeték a magasságállító rendszeré lehet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1301 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 14:33:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.05 hétfő, 19:14:39
hátul a csomitartó jobb oldalán a kárpit alatt!
na szét barmoltam a kocsi jobb hátulját de nem találtam semmit
(a baloldalt van a first aid, nem de?)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1302 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 15:34:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.18 vasárnap, 14:20:28
1. vagy eltört a kis fül ami a motorra megy a foncsorról, vagy nem jó kábelt kötöttél össze
2. ezt én is keresgéltem, TIS-ben nem sok mindent találtam róla, de végül összekötöttem mindent. megnéztem melyik kábel mi a normálban és a xenonosben, de a magasságállító motorhoz külön kábelt fogok behúzni az egyik szellőzőn keresztül. az a sok vezeték a magasságállító rendszeré lehet
Hali
Tovább mentem a témában: az emelő motor egyik lámpában sem működik, de valószínűleg azért, mert nincs bekötve. Namost tudnom kellene, hogy a sima halogéneshez képest, itt mit és hova kell kötni, mert egyenlőre nem találom a dolgot.
a TISP az micsoda? (tudom Láma vagyok
)
Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1303 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 15:40:39 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.04.18 vasárnap, 15:34:25
Hali
Tovább mentem a témában: az emelő motor egyik lámpában sem működik, de valószínűleg azért, mert nincs bekötve. Namost tudnom kellene, hogy a sima halogéneshez képest, itt mit és hova kell kötni, mert egyenlőre nem találom a dolgot.
a TISP az micsoda? (tudom Láma vagyok
)
Üdv
Csaba
TIS -> program tele ábrákkal és leírásokkal. warezba le tudod tölteni, google a barátod. gyári xenonosban egy érzékelő vezérli a motort, ennek az adatát dolgozza fel és az alapján állít. ezért egyszerűbb behúzni egy 3-eres kábelt és átrakod arra a csatit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1304 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 18:45:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.18 vasárnap, 15:40:39
TIS -> program tele ábrákkal és leírásokkal. warezba le tudod tölteni, google a barátod. gyári xenonosban egy érzékelő vezérli a motort, ennek az adatát dolgozza fel és az alapján állít. ezért egyszerűbb behúzni egy 3-eres kábelt és átrakod arra a csatit
Szia
Most ezt pontosan még nem vágom, hogy mit kellene és hova rakni. A TIS -el az a gondom, hogy a ...share-ről letöltöttem 2 pdf-et, ami persze nem volt jó és nincs több lövés egyenlőre. Valaki nem tudna nekem egy ilyen CD-t megosztani?
Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1305 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 19:15:46 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.04.18 vasárnap, 18:45:58
Szia
Most ezt pontosan még nem vágom, hogy mit kellene és hova rakni. A TIS -el az a gondom, hogy a ...share-ről letöltöttem 2 pdf-et, ami persze nem volt jó és nincs több lövés egyenlőre. Valaki nem tudna nekem egy ilyen CD-t megosztani?
Üdv
Csaba
pü ment
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xabey
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1306 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 12:47:33 »
Üdv. Az elektoromos ablakom kapcsolója bemondta az unalmast, a 4 állásból csak egy működik és az húzza az ablakot ide oda. A többi csak kattog és a kulcscsal sem nyitja/zárja a többi ablakkal együtt. Van valakinek ötlete mi okozhatja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1307 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 13:09:30 »
Idézetet írta: xabey - 2010.04.19 hétfő, 12:47:33
Üdv. Az elektoromos ablakom kapcsolója bemondta az unalmast, a 4 állásból csak egy működik és az húzza az ablakot ide oda. A többi csak kattog és a kulcscsal sem nyitja/zárja a többi ablakkal együtt. Van valakinek ötlete mi okozhatja?
talán beázás,de érdemes a biztiket is átnézni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nitroboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1308 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 14:41:12 »
Üdv.
Valaki megnézné nekem hogy van bekötve, bekábelezve az első ködfényszóró (MKIII kerek FaceLift elötti) modellben?
Akarok utólag rakni bele ködfényszórókat. Alánéztem de nem találok csak a jobb oldalon odavezető kábelt egy csatlakozóval a végén amit úgy vélem a ködfényszóróé lehet de bal oldalon semmi. Lehet h. a jobb oldalitól van továbbvezetékelve a bal oldali? Ez csak egy felvetés, de nagyon örülnék ha valaki megnézné a kábelezést nekem.
Tisztelettel, Nitroboy.
Naplózva
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1309 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 17:26:46 »
Sziasztok!
Nem régóta van mondeonk, és lenne pár kérdésem. A kocsi 2001es 2.0 ghia. Távirányitóról nyit, zár, kettős zár, ablak ki-be működik. Riasztót nem tudom van-e benne, az ellenőrzésre a módszert olvastam (lecsuk, 2 perc kivár, motorház kinyit).
1. Ha vinnyogni kezd, mivel tudom megállítani? Távirány kinyit gomb?
2. Ha beülök, és bezárom a kocsit bentről a kilincs fölötti billenytűvel, reteszel. Nem lehet kinyitni, csak kívülről kulcsal, vagy táviránnyal. Ez gondolom hiba. Orvosolható valamivel házilag? (akkusaru levesz visszarak, ilyesmi)
A kettes kérdéshez hozzátartozik, hogy kipróbáltam rajta a "Automatikus ajtózárás (MK3)" című rítuálét, amiben a 2. pontig jutottam: "Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.". Na ez nem sikerült, mert a második zárás után már nem enged visszanyitni. Gondoltam dupla zárásnak veszi, meg valahol olvastam, hogy a korai 2001eseken nem is biztos, hogy meg, így nem erőltettem a dolgot...
Köszi
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1310 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 18:43:09 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.04.19 hétfő, 14:41:12
Üdv.
Valaki megnézné nekem hogy van bekötve, bekábelezve az első ködfényszóró (MKIII kerek FaceLift elötti) modellben?
Akarok utólag rakni bele ködfényszórókat. Alánéztem de nem találok csak a jobb oldalon odavezető kábelt egy csatlakozóval a végén amit úgy vélem a ködfényszóróé lehet de bal oldalon semmi. Lehet h. a jobb oldalitól van továbbvezetékelve a bal oldali? Ez csak egy felvetés, de nagyon örülnék ha valaki megnézné a kábelezést nekem.
Tisztelettel, Nitroboy.
Minthogy nemrégen szakadt le az egész lökhárító így biztos forrásból mondhatom, hogy az a csati van vezetve mindkét oldalra.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1311 Dátum:
2010.04.20 kedd, 15:41:35 »
Hali
Néztem a TIS-t, de nem találtam olyat, ahol a xenon elektromos rendszere van leírva.
mi is a gondom:
A sima halogén esetében jóval kevesebb az érintkező a magasság állításhoz mint a xenonnál. Melyik érintkező melik?
A xenon jobb és bal lámpájánál nem megegyező számú vezeték van, mi micsoda?
A magasság állítást miként lehet konvertálni az sima halogénesre, illetve miként lehet az automata magasság állítást beizzítani, ha mágis beraknám (egy kütyű vagy több cucc)
A másik, hogy nincs valakinek egy pár szarrátörtött első halogén fényszórója, megvenném a csati belőle.
Üdv
Csaba
Naplózva
Nitroboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1312 Dátum:
2010.04.20 kedd, 17:00:32 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.04.19 hétfő, 18:43:09
Minthogy nemrégen szakadt le az egész lökhárító így biztos forrásból mondhatom, hogy az a csati van vezetve mindkét oldalra.
Bocsi hogy értetlenkedek, de nem egyértelmű.
Most akkor 1 csatinak kell lenni, vagy mindkét oldalon van odavezetve kábel a ködfényszórókhoz?
Az enyémnél csak jobb oldalon van kábel. Viszont az előző tulajnál tört a kocsi bal eleje, és lehet javításnál
lesummantották a ködlámpa kábeljét onnan.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1313 Dátum:
2010.04.20 kedd, 18:52:02 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.04.20 kedd, 17:00:32
Bocsi hogy értetlenkedek, de nem egyértelmű.
Most akkor 1 csatinak kell lenni, vagy mindkét oldalon van odavezetve kábel a ködfényszórókhoz?
Az enyémnél csak jobb oldalon van kábel. Viszont az előző tulajnál tört a kocsi bal eleje, és lehet javításnál
lesummantották a ködlámpa kábeljét onnan.
Egy csati van jobb oldalon. Abba dugod be azt a ketté ágazó kábel korbácsot, ami elmegy mind a két lámpához.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
phantom
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1314 Dátum:
2010.04.20 kedd, 20:31:23 »
Sziasztok!Érdeklödnék ha beszarik a turbo elektronika annak milyen tünetei vannak?Mert a gépemnek villog az izzitó jel és mintha sima szivo diesel lenne.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1315 Dátum:
2010.04.20 kedd, 20:50:37 »
Idézetet írta: phantom - 2010.04.20 kedd, 20:31:23
Sziasztok!Érdeklödnék ha be***ik a turbo elektronika annak milyen tünetei vannak?Mert a gépemnek villog az izzitó jel és mintha sima szivo diesel lenne.
Pont ez a tünet. De ha biztosra akarsz menni, akkor figyeld a turbovezérlő rudazatát. Indításkor kifelé mozdul, aztán egyből visszaáll alaphelyzetbe. Lehet még hibakódot is olvastatni, az is megmondja. Asszem, P123A.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.20 kedd, 20:53:16 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1316 Dátum:
2010.04.21 szerda, 07:46:15 »
Hello!
MK3 2001 -esem van. A kérdésem az lenne, hogy műszerfalegység csere előtt állok és arra gondoltam, hogy a 2003 -tól gyártott computer -es változatot venném meg... működne a computer ebben az esetben?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1317 Dátum:
2010.04.21 szerda, 09:06:46 »
Idézetet írta: RDS - 2010.04.21 szerda, 07:46:15
Hello!
MK3 2001 -esem van. A kérdésem az lenne, hogy műszerfalegység csere előtt állok és arra gondoltam, hogy a 2003 -tól gyártott computer -es változatot venném meg... működne a computer ebben az esetben?
Előre is köszönöm a segítséget!
elméletileg igen,de kell az infogombos indexkar is és progizás is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1318 Dátum:
2010.04.21 szerda, 09:09:13 »
Idézetet írta: phantom - 2010.04.20 kedd, 20:31:23
Sziasztok!Érdeklödnék ha be***ik a turbo elektronika annak milyen tünetei vannak?Mert a gépemnek villog az izzitó jel és mintha sima szivo diesel lenne.
Nem biztos,hogy turbó bajság,mert az izzítójel villogásával vészüzemre áll ki az Ecu,és ilyenkor nincs turbó nyomás.Persze lehet az is,de azt csak egy hibakódolvasás tudja neked megmondani.De ford-ba vidd el,mert a háziszerelők cuccai nem látják az összes hibatárolót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1319 Dátum:
2010.04.21 szerda, 09:13:43 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.21 szerda, 09:06:46
elméletileg igen,de kell az infogombos indexkar is és progizás is.
Köszönöm szépen!
Ó... indexkar is... a programozás megoldható házilga is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1320 Dátum:
2010.04.21 szerda, 09:16:07 »
Idézetet írta: RDS - 2010.04.21 szerda, 09:13:43
Köszönöm szépen!
Ó... indexkar is... a programozás megoldható házilga is?
nem.gyári célműszerrel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1321 Dátum:
2010.04.21 szerda, 09:17:26 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.21 szerda, 09:16:07
nem.gyári célműszerrel!
köszönöm még1x!
Naplózva
Nitroboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1322 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 20:42:28 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.04.20 kedd, 18:52:02
Egy csati van jobb oldalon. Abba dugod be azt a ketté ágazó kábel korbácsot, ami elmegy mind a két lámpához.
Kössz az infót DomeSL!
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1323 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:15:32 »
A távirányítómon lévő gombokat nagyon erősen kell nyomni, hogy azt tegye az autó, amit szeretnék, mintha nem érintkezne jól valami benne.
Az elem nem hinném, hogy gyenge lenne, mert tavaly cseréltem, és utána se lett jobb.
Van az a funkció, hogy egyszerre felhúzza az ablakokat, ami szépen működik, viszont 10-ből 9-szer azt csinálja, hogy elkezdi felhúzni, majd pár centi után megáll. Ilyenkor újrakezdem a műveletet, és szépen felmennek. Lefelé nincs ilyen gond.
Mi okozhatja ezt a 2 jelenséget?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1324 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:16:43 »
Hello,
Lenne egy kérdésem: MK3 -as műszeregység ami mérföldes, azt lehet e úgy állítani, hogy km -t számoljon, az LCD -n? Vagy a kompjúterét, lehet -e km -es mértékegységben használni? Előre is köszi!
Üdv
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1325 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:18:09 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.23 péntek, 13:15:32
A távirányítómon lévő gombokat nagyon erősen kell nyomni, hogy azt tegye az autó, amit szeretnék, mintha nem érintkezne jól valami benne.
Az elem nem hinném, hogy gyenge lenne, mert tavaly cseréltem, és utána se lett jobb.
Van az a funkció, hogy egyszerre felhúzza az ablakokat, ami szépen működik, viszont 10-ből 9-szer azt csinálja, hogy elkezdi felhúzni, majd pár centi után megáll. Ilyenkor újrakezdem a műveletet, és szépen felmennek. Lefelé nincs ilyen gond.
Mi okozhatja ezt a 2 jelenséget?
ezek az autómata fel/le húzás funkciók akkor állnak meg, ha mégegyszer megnyomod valamelyik gombot. Valami kontakthiba lehet a bezáró gombnál.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1326 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:19:05 »
Idézetet írta: RDS - 2010.04.23 péntek, 13:16:43
Hello,
Lenne egy kérdésem: MK3 -as műszeregység ami mérföldes, azt lehet e úgy állítani, hogy km -t számoljon, az LCD -n? Vagy a kompjúterét, lehet -e km -es mértékegységben használni? Előre is köszi!
Üdv
Lehet. Lehet.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1327 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:29:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.23 péntek, 13:18:09
ezek az autómata fel/le húzás funkciók akkor állnak meg, ha mégegyszer megnyomod valamelyik gombot. Valami kontakthiba lehet a bezáró gombnál.
Már a távirányító gombjára gondolsz?
Szétszedem és megnézem. Gondolom kontaktspray-vel be lehet fújkálni.
De vajon wd40-el lehet-e? Mert olyan van otthon, míg kontakt jelen pillanatban nincs.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1328 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:43:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.23 péntek, 13:19:05
Lehet. Lehet.
Köszönöm a segítséget. És mi a módja...? Majd csak este kerül be a műszer. Info gombot kell nyomni, v az óra alatti gombokat?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1329 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:46:02 »
Idézetet írta: RDS - 2010.04.23 péntek, 13:43:38
Köszönöm a segítséget. És mi a módja...? Majd csak este kerül be a műszer. Info gombot kell nyomni, v az óra alatti gombokat?
az óra alattit, ha jól emlékszem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1330 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:46:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.23 péntek, 13:46:02
az óra alattit, ha jól emlékszem.
Köszönöm szépen!
Naplózva
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Van töltés, aztán nincs töltés
«
Új hozzászólás #1331 Dátum:
2010.04.23 péntek, 18:28:09 »
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mielőtt költekezésbe kezdek. MKIII Mondi, 2.0 dízel, egyszer csak alapjáraton kigyullad az akksi lámpa. Hiába lépek oda, nem alszik el. Ha elindítom és pörgetem, akkor nem gyullad ki. 170.000km van a gépben, szerintetek generátor felújítás lesz?
Ha valaki találkozott már ilyesmivel, kérem ossza meg velem, hogy mi a teendő és hogy mi lett a vége. Ja és a villamosságis a Ford-ba küldött, hogy a computerből olvastassam ki, majd az megmondja. A Ford majd hétfőn nyit, remélem addig kapok tőletek egy kis segítséget.
Üdv és köszönet előre is! Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Van töltés, aztán nincs töltés
«
Új hozzászólás #1332 Dátum:
2010.04.23 péntek, 19:52:30 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2010.04.23 péntek, 18:28:09
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mielőtt költekezésbe kezdek. MKIII Mondi, 2.0 dízel, egyszer csak alapjáraton kigyullad az akksi lámpa. Hiába lépek oda, nem alszik el. Ha elindítom és pörgetem, akkor nem gyullad ki. 170.000km van a gépben, szerintetek generátor felújítás lesz?
Ha valaki találkozott már ilyesmivel, kérem ossza meg velem, hogy mi a teendő és hogy mi lett a vége. Ja és a villamosságis a Ford-ba küldött, hogy a computerből olvastassam ki, majd az megmondja. A Ford majd hétfőn nyit, remélem addig kapok tőletek egy kis segítséget.
Üdv és köszönet előre is! Laci
Szia
Az én véleményem vidd el egy villamossági szerelőhöz mert ö ki tudja mérni a töltésedet az bármelyik vill.szerelő megteszi és nem kell hozzá kompjuter és találsz is nyitva hétvégén is
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1333 Dátum:
2010.04.23 péntek, 22:29:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.23 péntek, 13:18:09
ezek az autómata fel/le húzás funkciók akkor állnak meg, ha mégegyszer megnyomod valamelyik gombot. Valami kontakthiba lehet a bezáró gombnál.
Szétszedtem a távirányítót, megpucolgattam amit lehetett valami arcra való tonikkal (csak az volt otthon, az 50 fokos pálinkát csak nem akartam erre használni) és most úgy tűnik, jó.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1334 Dátum:
2010.04.24 szombat, 06:34:21 »
Hello,
Bekerült a komp. -es óra, meg az info -s indexkar is. (előzőleg a Trend felszereltséghez nem volt)
Minden működik, de a fed.komp. nem...
Kaptam már olyan infot is, hogy progizni, kell, de van aki azt mondja, hogy info gombos kar + kompos műszer és ok...
Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1335 Dátum:
2010.04.24 szombat, 11:44:16 »
Idézetet írta: RDS - 2010.04.24 szombat, 06:34:21
Hello,
Bekerült a komp. -es óra, meg az info -s indexkar is. (előzőleg a Trend felszereltséghez nem volt)
Minden működik, de a fed.komp. nem...
Kaptam már olyan infot is, hogy progizni, kell, de van aki azt mondja, hogy info gombos kar + kompos műszer és ok...
Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
pedig azt progizni kell....
mert azt csak az ecuban lévő sw fogja múkodtetni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1336 Dátum:
2010.04.24 szombat, 11:51:24 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.24 szombat, 11:44:16
pedig azt progizni kell....
mert azt csak az ecuban lévő sw fogja múkodtetni.
Hmm... és mi az ára egy ilyen progizásnak... mert gondolom kb. 5 perces munka...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1337 Dátum:
2010.04.24 szombat, 11:52:34 »
Idézetet írta: RDS - 2010.04.24 szombat, 11:51:24
Hmm... és mi az ára egy ilyen progizásnak... mert gondolom kb. 5 perces munka...
Vik-okosban-4-5e ft.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1338 Dátum:
2010.04.24 szombat, 11:55:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.24 szombat, 11:52:34
Vik-okosban-4-5e ft.
Oh...
ez jó hír, akkor Vik usert keressem? Kereshetem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1339 Dátum:
2010.04.24 szombat, 12:31:27 »
Idézetet írta: RDS - 2010.04.24 szombat, 11:55:22
Oh...
ez jó hír, akkor Vik usert keressem? Kereshetem?
ment pü!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RDS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1340 Dátum:
2010.04.24 szombat, 12:42:38 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.24 szombat, 12:31:27
ment pü!
Köszönöm szépen!
Naplózva
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Még mindig generátor
«
Új hozzászólás #1341 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:31:22 »
Sziasztok!
Kicsit fentebb írtam, hogy ég az akksi lámpám a műszerfalon. Azóta elvittem egy "Fordos" szerelőhöz átnézetni a generátoromat (nem kis küszködés volt kiszerelni). Teljesen hibátlan, tölt amennyit kell, minden alkatrésze 101%-os. Kontaktspray mindenhová, vezetékek átnézve, szakszerűen visszaszerelve...
A probléma még mindig fennáll, ugyan azóta próbálgattam, mentem vele és nem merül le az akkumlátor, full terheléssel viszont csak 11,7 Voltot tölt. Alapjáraton terhelés nélkül 12,01-et és csak 0,3 volt veszteség észlelhető az összes lámpa, fűtés full és az indexek bekapcsolásával. Szerintetek ez így normális??? Valakinek valami ötlet, hogy hogy altassam el a lámpát? Nagyon hálás lennék érte...
Üdv. Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Még mindig generátor
«
Új hozzászólás #1342 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:34:08 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2010.04.24 szombat, 21:31:22
Sziasztok!
Kicsit fentebb írtam, hogy ég az akksi lámpám a műszerfalon. Azóta elvittem egy "Fordos" szerelőhöz átnézetni a generátoromat (nem kis küszködés volt kiszerelni). Teljesen hibátlan, tölt amennyit kell, minden alkatrésze 101%-os. Kontaktspray mindenhová, vezetékek átnézve, szakszerűen visszaszerelve...
A probléma még mindig fennáll, ugyan azóta próbálgattam, mentem vele és nem merül le az akkumlátor, full terheléssel viszont csak 11,7 Voltot tölt. Alapjáraton terhelés nélkül 12,01-et és csak 0,3 volt veszteség észlelhető az összes lámpa, fűtés full és az indexek bekapcsolásával. Szerintetek ez így normális??? Valakinek valami ötlet, hogy hogy altassam el a lámpát? Nagyon hálás lennék érte...
Üdv. Laci
tegyél rá fekete szigszalagot
, egyik ford márkaszervíz így orvosolta a check engine izzót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Még mindig generátor
«
Új hozzászólás #1343 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:36:31 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2010.04.24 szombat, 21:31:22
Sziasztok!
Kicsit fentebb írtam, hogy ég az akksi lámpám a műszerfalon. Azóta elvittem egy "Fordos" szerelőhöz átnézetni a generátoromat (nem kis küszködés volt kiszerelni). Teljesen hibátlan, tölt amennyit kell, minden alkatrésze 101%-os. Kontaktspray mindenhová, vezetékek átnézve, szakszerűen visszaszerelve...
A probléma még mindig fennáll, ugyan azóta próbálgattam, mentem vele és nem merül le az akkumlátor, full terheléssel viszont csak 11,7 Voltot tölt. Alapjáraton terhelés nélkül 12,01-et és csak 0,3 volt veszteség észlelhető az összes lámpa, fűtés full és az indexek bekapcsolásával. Szerintetek ez így normális??? Valakinek valami ötlet, hogy hogy altassam el a lámpát? Nagyon hálás lennék érte...
Üdv. Laci
szerintem szénkefe gondja lesz. Az alapjárati töltésnek szerintem kevés a 12,01volt. emlékeim szerint normál esetben kicsit feljebb van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Még mindig generátor
«
Új hozzászólás #1344 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:37:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.24 szombat, 21:36:31
szerintem szénkefe gondja lesz. Az alapjárati töltésnek szerintem kevés a 12,01volt. emlékeim szerint normál esetben kicsit feljebb van.
normál esetben nem 14,4 volt?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Még mindig generátor
«
Új hozzászólás #1345 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:43:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.24 szombat, 21:37:19
normál esetben nem 14,4 volt?
A többségnek 14,4 de láttam egy gond nélküli zsír új 2,0i-t 12,8-al is.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Még mindig generátor
«
Új hozzászólás #1346 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 08:16:51 »
Üdv! Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy a generátor kiszereléséhez nem kell a kormányösszekötőt, féltengelyt, oldalburkolatot stb leszedni. A generátor müa. burkolatának lecsavarozása és a gázolajszűrő kivétele után fent szépen ki lehet forgatni... AgostonB szíjfeszítője pedig nagyon korrekt. Én is elkészítettem erre a célra. A lámpa kialvással kapcsolatban még várnék némi segítséget, amit előre is köszönök! Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
mondeo111
Vendég
Válasz: Még mindig generátor
«
Új hozzászólás #1347 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 21:22:22 »
Az a töltés valóban kevés, de nekem az előző autómmal volt hasonló problémám!!!
A töltés tökéletes volt, az aksi soha nem merült le, mégis produkálta a következőket. Először hidegen beindításkor rendben volt minden, kb. 10km megtétele után kigyulladt a töltésjelző, majd ha elmentem vele vagy 30km-ert és leállítottam majd újraindítottam egész nap tökéletesen működött. Majd folyamatosan az a 10km egyre rövidebb lett, végül már az utca sarkon kigyulladt, de a "felmelegedés után" egész nap jól működött, egészen addig míg ki nem mentem olaszba, mert akkor kezdett olyat produkálni hogy hol kialudt, hol kigyulladt, majd egy idő után folyamatosam világított. Természetesen reggel az első indítás után mindíg kialudt egy időre. Ja és azt elfelejtettem írni, hogy a külső hőmérséklet is befolyásolta azt hogy mennyi idő után gyulledt ki a töltésjelző. Ha hűvösebb volt az idő akkor később, ha melegebb, akkor hamarabb!!
Mivel Fordnál dolgoztam, gépre tettük a kicsikét, de semmi hibakódot nem dobott, majd tettünk "okosba" rá egy új generátort, amivel ugyanezt produkálta. Most is itt van a gép a városunkban, azóta (3 év) sem kelett tölteni benne az aksit és még mindíg ugyanezt a hibát produkálja. Erre mondják azt hogy X akta!!!
Idézetet írta: lacus.22 - 2010.04.24 szombat, 21:31:22
Sziasztok!
Kicsit fentebb írtam, hogy ég az akksi lámpám a műszerfalon. Azóta elvittem egy "Fordos" szerelőhöz átnézetni a generátoromat (nem kis küszködés volt kiszerelni). Teljesen hibátlan, tölt amennyit kell, minden alkatrésze 101%-os. Kontaktspray mindenhová, vezetékek átnézve, szakszerűen visszaszerelve...
A probléma még mindig fennáll, ugyan azóta próbálgattam, mentem vele és nem merül le az akkumlátor, full terheléssel viszont csak 11,7 Voltot tölt. Alapjáraton terhelés nélkül 12,01-et és csak 0,3 volt veszteség észlelhető az összes lámpa, fűtés full és az indexek bekapcsolásával. Szerintetek ez így normális??? Valakinek valami ötlet, hogy hogy altassam el a lámpát? Nagyon hálás lennék érte...
Üdv. Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Még mindig generátor
«
Új hozzászólás #1348 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 05:04:57 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2010.04.25 vasárnap, 08:16:51
Üdv! Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy a generátor kiszereléséhez nem kell a kormányösszekötőt, féltengelyt, oldalburkolatot stb leszedni. A generátor müa. burkolatának lecsavarozása és a gázolajszűrő kivétele után fent szépen ki lehet forgatni... AgostonB szíjfeszítője pedig nagyon korrekt. Én is elkészítettem erre a célra. A lámpa kialvással kapcsolatban még várnék némi segítséget, amit előre is köszönök! Laci
Szerintem a bronzkefék felakadtak vagy elkoptak a generátorban.Azt mindenképpen megnézném,700 ft a pár.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
peeti
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1349 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 10:23:28 »
skacok! hogyan tudom kiszedni a gyári rádiót /6000cd/ mert nincs kiszedő villám... vagy honnan lehet beszerzni?
Naplózva
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ