Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:06:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
82
83
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
95
96
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016429 alkalommal)
Scratch
és 28 vendég van a témában
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4400 Dátum:
2011.01.29 szombat, 12:45:55 »
Idézetet írta: tim278 - 2011.01.29 szombat, 12:21:10
Köszönöm a tippet
. Jó lenne megoldani a kódot ingyen ha lehet! Kérlek segítsetek!
Tudnál valami infót adni a rádióról.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4401 Dátum:
2011.01.29 szombat, 13:48:20 »
Idézetet írta: tim278 - 2011.01.29 szombat, 12:21:10
Köszönöm a tippet
. Jó lenne megoldani a kódot ingyen ha lehet! Kérlek segítsetek!
Küld el nekem privát üzenetben a típust és a gyári számot (m-el kezdődik).
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4402 Dátum:
2011.01.29 szombat, 15:04:26 »
Épül az autó.
Találtunk a kasznissal még egy kábelt. Mi lehet?
A kocsival szemben állva a bal oldalon van. Egy vakdugóban végződik. A vakdugó egy műanyag patenttel van felerősítve a jobb első váznyúlványra.
Nagyjából az ablakmosó tartály felső harmadánál. Nagyon gyári a vakdugó.
Idézetet írta: DomeSL - 2011.01.19 szerda, 11:25:27
Sziasztok!
Kezdem lebontogatni a dolgokat a verdáról a karambol után.
Van pár kábel ami elszakadt.
Az egyik egy kábel vég csatlakozóval ami arról a kábelkorbácsról jön le mint amin az ablakmosó tartály szintjelzője van.
Az ablakmosó tartály szintjelzőtől kb 5 cm-re.
Az micsoda? A hőmérséklet jeladó a lökhárító elejéről?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
boczus
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4403 Dátum:
2011.01.29 szombat, 15:06:19 »
Idézetet írta: Tbandee - 2011.01.22 szombat, 16:01:49
Szia!
A hibakódot villogja el azt hiszem háromszor, ez a hibakód két számjegyből áll, először elvillogja az elsőt, tart egy rövid szünetet, majd a másodikat és kezdi előröl és utánna világít folyamatosan ahogy írtad. Szóval számold meg a villanásokat és abból ki lehet deríteni a hibakódot, ami segít a hiba felderítésben. A hibakódok értelmezését a következő linken találod:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Airbag_Flash_Codes
Sziasztok!
Köszi mindenkinek a segítő tanácsokat, ötleteket!
Nekem is 42 a hibakód, ahogy több fórumtárs is írta azóta.
Igazad volt, valóban elvillogja, bár nálam 5x, és utána kezd el folyamatosan világítani.
Pénteken elvittem autóvillamosságiba kiolvastatni, azt írta a gép, hogy vezető vagy utasoldali ütközésszenzor, tehát sajnos ez alapján nem lehet eldönteni, melyik oldal. Az autóvillamosságis srác szerint valahol oldalt van ez beépítve, a B oszlop aljának belső burkolata mögött. Lehet ez? Csak hogy kicsit megkönnyítsem a dolgát, hétfőn viszem vissza ugyanis. (Többen írtátok korábban, hogy ülés alatti csatlakozó. Vagy az nem a 42-es hibára vonatkozott?) Kitörölte a hibát, de utána 3 indítás múlva már megint megjelent...
üdv,
B.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4404 Dátum:
2011.01.29 szombat, 15:06:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.01.29 szombat, 15:04:26
Épül az autó.
Találtunk a kasznissal még egy kábelt. Mi lehet?
A kocsival szemben állva a bal oldalon van. Egy vakdugóban végződik. A vakdugó egy műanyag patenttel van felerősítve a jobb első váznyúlványra.
Nagyjából az ablakmosó tartály felső harmadánál. Nagyon gyári a vakdugó.
szerintem a fényszórómosó gyári kábelezését találtátok meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tim278
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4405 Dátum:
2011.01.29 szombat, 16:09:07 »
TZS! Köszönöm a segítségedet a kért adatokat elküldtem az email címedre!
Naplózva
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4406 Dátum:
2011.01.29 szombat, 16:52:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.29 szombat, 15:06:33
szerintem a fényszórómosó gyári kábelezését találtátok meg
Így van.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4407 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:26:38 »
Idézetet írta: tim278 - 2011.01.29 szombat, 11:23:40
Sziasztok! Az aksim ma elromlott feltöltés. Az új aksi berakása után a rádió nem működik. Az igaz hogy ha nem tudom a kódot azt csak pénzért mondják meg a szervízbe?
Küld el ALF-nak TZS-nek vagy RELHIST-nek,ők segítenek.Ahogy írták a rádión a számot nézd meg ha kiszedted.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.29 szombat, 18:31:29 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4408 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:29:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.29 szombat, 18:26:38
Küld el ALF-nak vagy RELHIST-nek,ők segítenek.Ahogy írták a rádión a számot nézd meg ha kiszedted.
írtam neki privátot,de lehet hogy TZS is tud neki segíteni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4409 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:41:03 »
Idézetet írta: tim278 - 2011.01.29 szombat, 16:09:07
TZS! Köszönöm a segítségedet a kért adatokat elküldtem az email címedre!
Válasz ment!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
tim278
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4410 Dátum:
2011.01.29 szombat, 18:51:44 »
Köszönöm Tzs! Nemsokára kipróbálom!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4411 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:01:44 »
Idézetet írta: tim278 - 2011.01.29 szombat, 18:51:44
Köszönöm Tzs! Nemsokára kipróbálom!
Figyelj oda ha ütöd be a kódot jól csináld....
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4412 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:22:28 »
Idézetet írta: László - 2011.01.28 péntek, 09:31:57
Tisztelt Fórumtársak! Konkrétan az én gépembe bontóban vett erdeti fűtőpatron van beépitve. A patron a dizel előmelegitő helyére lett beaplikálva a vizkörbe amit Trendi Forumtárs leirása alapján csináltam meg. Az izzitógyertyák cserélhetők a ház nem megy tönkre. A gyertya teljes hossza 60-66 mm Elektromosan az álltalam készitrett vezérlés, inditás után 25 sec késleltetéssel kapcsolja be a fűtőpatront. A vezérlés 75 C vizhőmérséklet esetén autómatikusan kikapcsol. A teljesitmény relék beragadás védelemmel is el vannak látva. Leéllitás esetén a kieg fütés nem terheli az akkumulátort. A tapasztalatom az hogy sokkal hamarabb meleg van az autóban, és sokkal hamarabb eléri a motor az üzemi hőfokot. A lehetőságeket figyelembe véve mindenkinek csak ajánlani tudom. Az elektromos hőkapcsolót a
www.e4.hu
veboldalon megtaláljátok és 1200 Ft + posta költségért beszerezhető (igen profi német termék). Én közvetlanül a hengerfejhőmérséklet jeladó mellé szereltem be. 5perc alatt. A témával kapcsolatban mindenkinek állok rendelkezésére. Sok sikert mindenkinek a kiegészitő fűtéshez.
én is ilyen hőkorlátozót fogok beépíteni,és nem mechanikus relézni fogom,hanem szilárdtest relével kapcsolom őket-akár 1enként.
És ma megérkezett a másik 2 izzító fehérvárról NemTom jóvoltából! ezúton is köszönöm neki,hogy áldozott a kísérletezgetés oltárán!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4413 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:36:15 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.01.29 szombat, 15:04:26
Épül az autó.
Találtunk a kasznissal még egy kábelt. Mi lehet?
A kocsival szemben állva a bal oldalon van. Egy vakdugóban végződik. A vakdugó egy műanyag patenttel van felerősítve a jobb első váznyúlványra.
Nagyjából az ablakmosó tartály felső harmadánál. Nagyon gyári a vakdugó.
Fenyszoromoso nagynyomasu szivattyujahoz valo csatlakozo?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4414 Dátum:
2011.01.29 szombat, 19:40:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.29 szombat, 19:36:15
Fenyszoromoso nagynyomasu szivattyujahoz valo csatlakozo?
AndyA
igen
mostmár megvan, pontosan hol kell majd keresned
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4415 Dátum:
2011.01.29 szombat, 20:44:03 »
Tegnap volt olajcserém, több szűrőt is cseréltem, ls szívósor meg EGR takarítás volt. Rámértem az izzítógyertyákra, három tökéletes, az egyik csak haloványan jelzett.
De nem ez a lényeg: megnéztem az aksit, amiről a gépkönyv azt írja, h gondozásmentes, ezüst-kalcium. Szerintem nincs gondozásmentes aksi. Belenéztem, az egyik nyílásban látszik a cella szintjelzője.
Simán utántölthetek bele?
Akkori dátum van rajta, mint az autó gyártási ideje, 7. évet kezdte az aksi? Lehetséges ez?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4416 Dátum:
2011.01.29 szombat, 20:56:03 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.29 szombat, 20:44:03
Tegnap volt olajcserém, több szűrőt is cseréltem, ls szívósor meg EGR takarítás volt. Rámértem az izzítógyertyákra, három tökéletes, az egyik csak haloványan jelzett.
De nem ez a lényeg: megnéztem az aksit, amiről a gépkönyv azt írja, h gondozásmentes, ezüst-kalcium. Szerintem nincs gondozásmentes aksi. Belenéztem, az egyik nyílásban látszik a cella szintjelzője.
Simán utántölthetek bele?
Akkori dátum van rajta, mint az autó gyártási ideje, 7. évet kezdte az aksi? Lehetséges ez?
Az utántöltést nem tudom, de nekem is a 7. évét kezdte gyári Motorcraft aksim. Eddig semmi gondja nincs(kop-kop) ezekben a -6-8-ban is indít rendesen. Rem. még jó sokáig.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4417 Dátum:
2011.01.29 szombat, 21:20:32 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.29 szombat, 20:44:03
Tegnap volt olajcserém, több szűrőt is cseréltem, ls szívósor meg EGR takarítás volt. Rámértem az izzítógyertyákra, három tökéletes, az egyik csak haloványan jelzett.
De nem ez a lényeg: megnéztem az aksit, amiről a gépkönyv azt írja, h gondozásmentes, ezüst-kalcium. Szerintem nincs gondozásmentes aksi. Belenéztem, az egyik nyílásban látszik a cella szintjelzője.
Simán utántölthetek bele?
Akkori dátum van rajta, mint az autó gyártási ideje, 7. évet kezdte az aksi? Lehetséges ez?
én 2 hete cseréltem ki a 2006-os 43Ah Ford akkumat (ezüsz-kálcium), még valszeg jó lett volna tavszra/nyárra de a hidegben már eléggé gyengélkedett szegény...
ja és az is elvileg gondozásmentes akku volt, de ki lehetett csavarni a kupakokat és feltölteni deszt.vízzel...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.29 szombat, 22:06:28 írta mondejoooooo
»
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4418 Dátum:
2011.01.29 szombat, 21:55:19 »
Ha bele tudtal nezni, akkor nem gondozasmentes
toltsd fel desztvizzel szerintem nyugodtan.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4419 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:05:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.29 szombat, 19:01:44
Figyelj oda ha ütöd be a kódot jól csináld....
Ügyes volt, működik neki!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
teo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4420 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:06:09 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.29 szombat, 21:55:19
Ha bele tudtal nezni, akkor nem gondozasmentes
toltsd fel desztvizzel szerintem nyugodtan.
Attól még lehet gondozásmentes! Nem gondozta!
Naplózva
jóska2001
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4421 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:13:11 »
Sziasztok!Remélem jó helyre írok,most regisztráltam,tehát új vagyok!Van egy eddig megoldatlan problémám.2001-es mondeóm van,5 ajtós.A probléma a következő:az 5. ajtó önállósítja magát,különböző szitukban fogja magát és kinyílik.Ha nincs éppen nyitva kézzel nem lehet kinyitni csak kulcsal.Menet közbe csak akkor nem nyílik,ha központilag lezárom magamra.Ha riasztóval lezárom vissza jelez ,hogy nyitva van egy ajtó(természetesen be van csukva mind)azt érzékeli!Most már belülről se lehet kinyitni gombbal.Szerelőnél voltam:mikrokapcsoló kimérve jó,zár kicserélve(bontó)nem az a baj,Gem panel vagy mi a fenének hívják kicserélve és úgy kipróbálva nem ő a hibás!Szakszervíz felhív,ezeket elmond,mondom megnézve,válasz:fogalmuk sincs!!!!!!Szerelő(jó barát)széttárta kezét tanácstalan.Én elég ideges most már!Ha valaki ismeri a jelenséget,vagy tudja a gyógyírt kérem SEGÍTSEN!Egyébként minden elektromos kütyü(ghia felszereltség)müködik az autón.
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4422 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:19:25 »
2004 - es aksim van, a járgányt elég ritkán /heti 1-2 alkalommal/ rövid szakaszokra használlom.
2 - 3 alkalom után indításkor bevillog a kipörgésgátló meg a mellette levő ellenőrző égő. Gondolom
ilyenkor azt jelzi, hogy gyengül az aksi. Rá szoktam tenni töltőre 12- 24 órára 2-3A -ral tőlteni.
Meddig lehet még kihúzni vele szerintetek?
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4423 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:20:19 »
Idézetet írta: jóska2001 - 2011.01.29 szombat, 22:13:11
Sziasztok!Remélem jó helyre írok,most regisztráltam,tehát új vagyok!Van egy eddig megoldatlan problémám.2001-es mondeóm van,5 ajtós.A probléma a következő:az 5. ajtó önállósítja magát,különböző szitukban fogja magát és kinyílik.Ha nincs éppen nyitva kézzel nem lehet kinyitni csak kulcsal.Menet közbe csak akkor nem nyílik,ha központilag lezárom magamra.Ha riasztóval lezárom vissza jelez ,hogy nyitva van egy ajtó(természetesen be van csukva mind)azt érzékeli!Most már belülről se lehet kinyitni gombbal.Szerelőnél voltam:mikrokapcsoló kimérve jó,zár kicserélve(bontó)nem az a baj,Gem panel vagy mi a fenének hívják kicserélve és úgy kipróbálva nem ő a hibás!Szakszervíz felhív,ezeket elmond,mondom megnézve,válasz:fogalmuk sincs!!!!!!Szerelő(jó barát)széttárta kezét tanácstalan.Én elég ideges most már!Ha valaki ismeri a jelenséget,vagy tudja a gyógyírt kérem SEGÍTSEN!Egyébként minden elektromos kütyü(ghia felszereltség)müködik az autón.
én kicserélném a mikrokapcsolót, mert valószínűleg valami valahol zárja az áramkört, és azért nyílik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4424 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:23:33 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.01.29 szombat, 22:19:25
2004 - es aksim van, a járgányt elég ritkán /heti 1-2 alkalommal/ rövid szakaszokra használlom.
2 - 3 alkalom után indításkor bevillog a kipörgésgátló meg a mellette levő ellenőrző égő. Gondolom
ilyenkor azt jelzi, hogy gyengül az aksi. Rá szoktam tenni töltőre 12- 24 órára 2-3A -ral tőlteni.
Meddig lehet még kihúzni vele szerintetek?
Én azt mondom neked köszönd meg neki a szolgálat kész idejét és tedd nyugdíjba.Vegyél bele újjat mert ha egyszer nem indul valahol el akkor bánni fogod mért nem vetted meg az újjat előbb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4425 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:34:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.29 szombat, 22:23:33
Én azt mondom neked köszönd meg neki a szolgálat kész idejét és tedd nyugdíjba.Vegyél bele újjat mert ha egyszer nem indul valahol el akkor bánni fogod mért nem vetted meg az újjat előbb.
Esetleg valakinek valamilyen tippje, hogy Komárom környékén hol lehetne legjobb áron venni újat?!
Előre is köszi.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4426 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:40:26 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.01.29 szombat, 22:34:48
Esetleg valakinek valamilyen tippje, hogy Komárom környékén hol lehetne legjobb áron venni újat?!
Előre is köszi.
Én csak arra adnék neked tippet,hogy ami nekem van az Varta Silver 85AH 800A indító áramu.A méret:315X175X175.Igaz,hogy nagynak tünik de indít is pöccre -10 fokban is.Én hozzá vagyok szokva a nagy akksihoz a másik kocsim ól kiindulva.Az nagyobb térfogatú motorú volt dieselben.És erre az akksira a fedél egyből rámegy könnyen.De te döntöd el úgy is a pénzedből mennyit szánsz rá.Nekem ez itt ŐPécsen 27000ft-volt.Tudom ajánlani!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4427 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:48:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.29 szombat, 22:40:26
Én csak arra adnék neked tippet,hogy ami nekem van az Varta Silver 85AH 800A indító áramu.A méret:315X175X175.Igaz,hogy nagynak tünik de indít is pöccre -10 fokban is.Én hozzá vagyok szokva a nagy akksihoz a másik kocsim ól kiindulva.Az nagyobb térfogatú motorú volt dieselben.És erre az akksira a fedél egyből rámegy könnyen.De te döntöd el úgy is a pénzedből mennyit szánsz rá.Nekem ez itt ŐPécsen 27000ft-volt.Tudom ajánlani!!!!!!
Éppen ovatossan érdeklődni akartam /mivel már nem egy helyen volt róla írva, csak, hogy hátha nem kell újra
megkeresnem/ a belevaló méretekől és kapacitásról, meg, hogy a fedél rá-e passzol. Erre kérés nélkül is
megkaptam a választ minden kérdésemre.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 13:34:07 írta octavia1
»
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
V.Tamás
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4428 Dátum:
2011.01.29 szombat, 22:49:22 »
Idézetet írta: jóska2001 - 2011.01.29 szombat, 22:13:11
Sziasztok!Remélem jó helyre írok,most regisztráltam,tehát új vagyok!Van egy eddig megoldatlan problémám.2001-es mondeóm van,5 ajtós.A probléma a következő:az 5. ajtó önállósítja magát,különböző szitukban fogja magát és kinyílik.Ha nincs éppen nyitva kézzel nem lehet kinyitni csak kulcsal.Menet közbe csak akkor nem nyílik,ha központilag lezárom magamra.Ha riasztóval lezárom vissza jelez ,hogy nyitva van egy ajtó(természetesen be van csukva mind)azt érzékeli!Most már belülről se lehet kinyitni gombbal.Szerelőnél voltam:mikrokapcsoló kimérve jó,zár kicserélve(bontó)nem az a baj,Gem panel vagy mi a fenének hívják kicserélve és úgy kipróbálva nem ő a hibás!Szakszervíz felhív,ezeket elmond,mondom megnézve,válasz:fogalmuk sincs!!!!!!Szerelő(jó barát)széttárta kezét tanácstalan.Én elég ideges most már!Ha valaki ismeri a jelenséget,vagy tudja a gyógyírt kérem SEGÍTSEN!Egyébként minden elektromos kütyü(ghia felszereltség)müködik az autón.
Szia!
Nekem is 2001-es 5 ajtós van. Nálam a magától kinyit még nem jelentkezett, de a téli időszakokban az, hogy csak a kulcsról, a direkt csomi gomról nyitható csak, az eléggé jellemző. Amit tanácsként kaptam: Mikrókapcsoló cserével orvosolható és csak 1-2 évig lesz tünetmentes. Az akaratlan nyitás miatt a helyedben próbálkoznék a mikrókapcsoló cserével.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4429 Dátum:
2011.01.29 szombat, 23:28:18 »
Idézetet írta: jóska2001 - 2011.01.29 szombat, 22:13:11
Sziasztok!Remélem jó helyre írok,most regisztráltam,tehát új vagyok!Van egy eddig megoldatlan problémám.2001-es mondeóm van,5 ajtós.A probléma a következő:az 5. ajtó önállósítja magát,különböző szitukban fogja magát és kinyílik.Ha nincs éppen nyitva kézzel nem lehet kinyitni csak kulcsal.Menet közbe csak akkor nem nyílik,ha központilag lezárom magamra.Ha riasztóval lezárom vissza jelez ,hogy nyitva van egy ajtó(természetesen be van csukva mind)azt érzékeli!Most már belülről se lehet kinyitni gombbal.Szerelőnél voltam:mikrokapcsoló kimérve jó,zár kicserélve(bontó)nem az a baj,Gem panel vagy mi a fenének hívják kicserélve és úgy kipróbálva nem ő a hibás!Szakszervíz felhív,ezeket elmond,mondom megnézve,válasz:fogalmuk sincs!!!!!!Szerelő(jó barát)széttárta kezét tanácstalan.Én elég ideges most már!Ha valaki ismeri a jelenséget,vagy tudja a gyógyírt kérem SEGÍTSEN!Egyébként minden elektromos kütyü(ghia felszereltség)müködik az autón.
Az én gépem egyetlen egyszer csinált hasonlót. Kb 2 éve lehetett. A csomagtartó ajtót nem tudtam kinyitni. Se gomb, se kulcs, se zárgombbal. Elindultam vele, menet közben is próbálgattam a belső gombal, semmi.. Megálltam, leállítottam az autót, mondom magamban fa*a... és rápróbáltam még1x. Azóta működik!. Ezzel most sajnos nem segítettem
de azóta sem tudom mi lehetett...
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
jóska2001
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4430 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 10:51:37 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.29 szombat, 22:49:22
Szia!
Nekem is 2001-es 5 ajtós van. Nálam a magától kinyit még nem jelentkezett, de a téli időszakokban az, hogy csak a kulcsról, a direkt csomi gomról nyitható csak, az eléggé jellemző. Amit tanácsként kaptam: Mikrókapcsoló cserével orvosolható és csak 1-2 évig lesz tünetmentes. Az akaratlan nyitás miatt a helyedben próbálkoznék a mikrókapcsoló cserével.
Köszi a gyors választ neked is és a többieknek is.A szerelőm egyből a mikrokapcsolóval kezdte,kimérte mindenfelől és jónak mutatkozik.De egy próbát meg ér,tehát szerzek valahonnan kölcsönbe egyet.Egyébként nagy hidegbe nekem se zár a távirányító,csak kulcsal lehet de viszont mindíg kinyit a távkapcs.Valószínű tipus hiba.
Naplózva
babel
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4431 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 16:31:39 »
üdv
abban kérem a segitséget, hogy : kiment a szivargyújtó biztositékja és egyből nem találtam rá arra a biztositéktáblára ami a müszerfal alatt van. Ami a motortérben van ,na abban kerestem az elszállt biztositékot. Egyenként kiszedtem majd vissza mindet. A gáz az, hogy utána nem indult a navi-s rádió-magnó+cd ( klima, hütés-fűtés igen ), nem érzékelik a gombiok az érintést.Próbáltam, hogy levettem az akksi egyik saruját, hogy majd kéri a kódot és beirom de igy sem reagált rá. Ha valami ötlet van megköszönöm.
a másik talán fontosabb : mostanában, mióta hidegek vannak inditásnál sárga izzitásjelző kivillan majd villog - motor gyenge ,mintha nem menne az összes henger.Vagy melegszik 10-15 percet vagy menni kell igy vele valamennyit, majd gyújtás ki és ismét vissza. Jelenség megszünik, autó kiválóan viselkedik . ha valami javaslat van ezt is köszönöm.A héten viszem kiolvasásra. Eddig évente talán ha 2-szer fordult ilyen elő vele.
üdv Babel
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4432 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:24:41 »
Hali mondenkinek!
Na, benn van a kiegfűtés!
És megkövetem az előttem járókat!
Valóban nem lehet a hosszú motorizzítóból 2nél többet elindítani!
Levegőn megmértem az áramfelvételét,igen érdekesen alakult!
Hidegen 18A-t vett fel,és ahogy izzott fel-folyamatosan,az áramfelvétele leesett 8A-re kb 8 sec alatt.Itt még azt hittem,hogy frankón izzíthatom mind a 4-et.
Majd bekerült a helyére.Ez sem volt semmi,mert láttátok mekkora darab lett a végén a 4 db hosszú izzítóval,de abszolváltam.Kb 3dl hűtővíz folyt el,ügyesen parafadugóval bedugtam a csővégeket,amíg szabadon voltak.Persze később pótoltam.
Amikor benn volt,és rögzítettem,tesztelni kezdtem.Na itt jött a meglepetés!
Hidegen a vízben 25A vesz fel 1db,és kb 22A-ig megy vissza az áramfelvétele,ahogy melegszik
Na itt hamar rádöbbentem,hogy el kell hinnem,aki azt mondta,hogy 2nél többet nem lehet bekötni.
Na,mind1.Bekötöttem 2db-ot,és így 42A lett az áramfelvételük.
Ha nem megy semmijen fogyasztó,akkor a generátor 30A-el tölt.Ha bekapcsolom a kiegfűtést,aminek a vezérlése a hátsőszélvédő fűtés relééről kapja a tápot
,akkor a generátor 80A-el tölt.Szóval itt biztosan tuti lett,hogy 2nél többet nem fogok üzemeltetni.A generátor csúcson van terhelve,ha még a fényeket is bekaccsolom.De tulajdonképpen nincs is több fogyasztóm!
Így abban biztos vagyok,hogy ez így rendben tud üzemelni teljesítmény szempontjából.
És jött a meglepi.Betettem a fülkébe egy digitális hőmérőt.Mire végigméricskéltem a generátor töltőáramát és az izzítók áramfelvételét,ez kb 2perc volt.Természetesen addig ment a fűtés belső keringetésen automatán 20fokra állítva,és arcba fújta!Kint -6 fok volt és a 2 perc alatt 18 fokot csinált a fülkében a fűtés!
Ugyan a garázsban állt az autó,de az ajtó nyitva volt,és benn sem volt melegebb,mint kinn.Nagyon meglepődtem!Kevesebbet vártam tőle,de majd reggel is lecsekkolom,amikor egész éjjel a -10ben áll az autó.
Szóval- Köszönet NemTom-nak fehérvárról a használt izzítókért!Ugyan nem4 hanem csak 2 üzemel,így tulajdonképpen nem is volt rájuk szükség.Mostmár viszont igen,mert 4esre alakítottam ki a rendszert,és azok is kellenek,hogy zárt maradjon.Legfeljebb olyan vezérlést készítek majd,hogy váltogassa a 2pár izzítót.....
Azt nem tudom,hogy az eredeti kiegfűtés izzítók mennyi áramot vesznek fel egyenként-valaki megmérhetné.
Ráment a bütykölésre és az agyalásra, hogy hogyan vezéreljem a fél vasárnapom-de megérte biztosan.Merthogy pízbe nem került.
Akinek nincs kiegfűtése,annak csak azt tudom mondani,hogy hajrá! 5évig használtam e nélkül,már bánom,hogy nem ugrottam neki hamarabb!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4433 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:30:14 »
Sziasztok!
A fűtött ablakmosó fúvóka csatlakozóját hová kell bekötni?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4434 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:37:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:24:41
Hali mondenkinek!
Na, benn van a kiegfűtés!
És megkövetem az előttem járókat!
Valóban nem lehet a hosszú motorizzítóból 2nél többet elindítani!
Levegőn megmértem az áramfelvételét,igen érdekesen alakult!
Hidegen 18A-t vett fel,és ahogy izzott fel-folyamatosan,az áramfelvétele leesett 8A-re kb 8 sec alatt.Itt még azt hittem,hogy frankón izzíthatom mind a 4-et.
Majd bekerült a helyére.Ez sem volt semmi,mert láttátok mekkora darab lett a végén a 4 db hosszú izzítóval,de abszolváltam.Kb 3dl hűtővíz folyt el,ügyesen parafadugóval bedugtam a csővégeket,amíg szabadon voltak.Persze később pótoltam.
Amikor benn volt,és rögzítettem,tesztelni kezdtem.Na itt jött a meglepetés!
Hidegen a vízben 25A vesz fel 1db,és kb 22A-ig megy vissza az áramfelvétele,ahogy melegszik
Na itt hamar rádöbbentem,hogy el kell hinnem,aki azt mondta,hogy 2nél többet nem lehet bekötni.
Na,mind1.Bekötöttem 2db-ot,és így 42A lett az áramfelvételük.
Ha nem megy semmijen fogyasztó,akkor a generátor 30A-el tölt.Ha bekapcsolom a kiegfűtést,aminek a vezérlése a hátsőszélvédő fűtés relééről kapja a tápot
,akkor a generátor 80A-el tölt.Szóval itt biztosan tuti lett,hogy 2nél többet nem fogok üzemeltetni.A generátor csúcson van terhelve,ha még a fényeket is bekaccsolom.De tulajdonképpen nincs is több fogyasztóm!
Így abban biztos vagyok,hogy ez így rendben tud üzemelni teljesítmény szempontjából.
És jött a meglepi.Betettem a fülkébe egy digitális hőmérőt.Mire végigméricskéltem a generátor töltőáramát és az izzítók áramfelvételét,ez kb 2perc volt.Természetesen addig ment a fűtés belső keringetésen automatán 20fokra állítva,és arcba fújta!Kint -6 fok volt és a 2 perc alatt 18 fokot csinált a fülkében a fűtés!
Ugyan a garázsban állt az autó,de az ajtó nyitva volt,és benn sem volt melegebb,mint kinn.Nagyon meglepődtem!Kevesebbet vártam tőle,de majd reggel is lecsekkolom,amikor egész éjjel a -10ben áll az autó.
Szóval- Köszönet NemTom-nak fehérvárról a használt izzítókért!Ugyan nem4 hanem csak 2 üzemel,így tulajdonképpen nem is volt rájuk szükség.Mostmár viszont igen,mert 4esre alakítottam ki a rendszert,és azok is kellenek,hogy zárt maradjon.Legfeljebb olyan vezérlést készítek majd,hogy váltogassa a 2pár izzítót.....
Azt nem tudom,hogy az eredeti kiegfűtés izzítók mennyi áramot vesznek fel egyenként-valaki megmérhetné.
Ráment a bütykölésre és az agyalásra, hogy hogyan vezéreljem a fél vasárnapom-de megérte biztosan.Merthogy pízbe nem került.
Akinek nincs kiegfűtése,annak csak azt tudom mondani,hogy hajrá! 5évig használtam e nélkül,már bánom,hogy nem ugrottam neki hamarabb!
Gtatulálok és ilyenkor értelmét látomennek a fórumnak,hogy bármit elkezdünk beszélni dicsérni kedvetkapunk arra,hogy vegyünk vagy csináljunk bele a kocsiba.Nem véletlenül dicsértem ,mert nagyon tuti.Használd csak tuti.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4435 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:37:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:24:41
Hali mondenkinek!
Na, benn van a kiegfűtés!
És megkövetem az előttem járókat!
Valóban nem lehet a hosszú motorizzítóból 2nél többet elindítani!
Levegőn megmértem az áramfelvételét,igen érdekesen alakult!
Hidegen 18A-t vett fel,és ahogy izzott fel-folyamatosan,az áramfelvétele leesett 8A-re kb 8 sec alatt.Itt még azt hittem,hogy frankón izzíthatom mind a 4-et.
Majd bekerült a helyére.Ez sem volt semmi,mert láttátok mekkora darab lett a végén a 4 db hosszú izzítóval,de abszolváltam.Kb 3dl hűtővíz folyt el,ügyesen parafadugóval bedugtam a csővégeket,amíg szabadon voltak.Persze később pótoltam.
Amikor benn volt,és rögzítettem,tesztelni kezdtem.Na itt jött a meglepetés!
Hidegen a vízben 25A vesz fel 1db,és kb 22A-ig megy vissza az áramfelvétele,ahogy melegszik
Na itt hamar rádöbbentem,hogy el kell hinnem,aki azt mondta,hogy 2nél többet nem lehet bekötni.
Na,mind1.Bekötöttem 2db-ot,és így 42A lett az áramfelvételük.
Ha nem megy semmijen fogyasztó,akkor a generátor 30A-el tölt.Ha bekapcsolom a kiegfűtést,aminek a vezérlése a hátsőszélvédő fűtés relééről kapja a tápot
,akkor a generátor 80A-el tölt.Szóval itt biztosan tuti lett,hogy 2nél többet nem fogok üzemeltetni.A generátor csúcson van terhelve,ha még a fényeket is bekaccsolom.De tulajdonképpen nincs is több fogyasztóm!
Így abban biztos vagyok,hogy ez így rendben tud üzemelni teljesítmény szempontjából.
És jött a meglepi.Betettem a fülkébe egy digitális hőmérőt.Mire végigméricskéltem a generátor töltőáramát és az izzítók áramfelvételét,ez kb 2perc volt.Természetesen addig ment a fűtés belső keringetésen automatán 20fokra állítva,és arcba fújta!Kint -6 fok volt és a 2 perc alatt 18 fokot csinált a fülkében a fűtés!
Ugyan a garázsban állt az autó,de az ajtó nyitva volt,és benn sem volt melegebb,mint kinn.Nagyon meglepődtem!Kevesebbet vártam tőle,de majd reggel is lecsekkolom,amikor egész éjjel a -10ben áll az autó.
Szóval- Köszönet NemTom-nak fehérvárról a használt izzítókért!Ugyan nem4 hanem csak 2 üzemel,így tulajdonképpen nem is volt rájuk szükség.Mostmár viszont igen,mert 4esre alakítottam ki a rendszert,és azok is kellenek,hogy zárt maradjon.Legfeljebb olyan vezérlést készítek majd,hogy váltogassa a 2pár izzítót.....
Azt nem tudom,hogy az eredeti kiegfűtés izzítók mennyi áramot vesznek fel egyenként-valaki megmérhetné.
Ráment a bütykölésre és az agyalásra, hogy hogyan vezéreljem a fél vasárnapom-de megérte biztosan.Merthogy pízbe nem került.
Akinek nincs kiegfűtése,annak csak azt tudom mondani,hogy hajrá! 5évig használtam e nélkül,már bánom,hogy nem ugrottam neki hamarabb!
grat
reggel nullázd ki a km számlálót és figyeld meg, hogy milyen távolság után kezd el meleget nyomni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4436 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:39:18 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:24:41
Hali mondenkinek!
Na, benn van a kiegfűtés!
És megkövetem az előttem járókat!
Valóban nem lehet a hosszú motorizzítóból 2nél többet elindítani!
Levegőn megmértem az áramfelvételét,igen érdekesen alakult!
Hidegen 18A-t vett fel,és ahogy izzott fel-folyamatosan,az áramfelvétele leesett 8A-re kb 8 sec alatt.Itt még azt hittem,hogy frankón izzíthatom mind a 4-et.
Majd bekerült a helyére.Ez sem volt semmi,mert láttátok mekkora darab lett a végén a 4 db hosszú izzítóval,de abszolváltam.Kb 3dl hűtővíz folyt el,ügyesen parafadugóval bedugtam a csővégeket,amíg szabadon voltak.Persze később pótoltam.
Amikor benn volt,és rögzítettem,tesztelni kezdtem.Na itt jött a meglepetés!
Hidegen a vízben 25A vesz fel 1db,és kb 22A-ig megy vissza az áramfelvétele,ahogy melegszik
Na itt hamar rádöbbentem,hogy el kell hinnem,aki azt mondta,hogy 2nél többet nem lehet bekötni.
Na,mind1.Bekötöttem 2db-ot,és így 42A lett az áramfelvételük.
Ha nem megy semmijen fogyasztó,akkor a generátor 30A-el tölt.Ha bekapcsolom a kiegfűtést,aminek a vezérlése a hátsőszélvédő fűtés relééről kapja a tápot
,akkor a generátor 80A-el tölt.Szóval itt biztosan tuti lett,hogy 2nél többet nem fogok üzemeltetni.A generátor csúcson van terhelve,ha még a fényeket is bekaccsolom.De tulajdonképpen nincs is több fogyasztóm!
Így abban biztos vagyok,hogy ez így rendben tud üzemelni teljesítmény szempontjából.
És jött a meglepi.Betettem a fülkébe egy digitális hőmérőt.Mire végigméricskéltem a generátor töltőáramát és az izzítók áramfelvételét,ez kb 2perc volt.Természetesen addig ment a fűtés belső keringetésen automatán 20fokra állítva,és arcba fújta!Kint -6 fok volt és a 2 perc alatt 18 fokot csinált a fülkében a fűtés!
Ugyan a garázsban állt az autó,de az ajtó nyitva volt,és benn sem volt melegebb,mint kinn.Nagyon meglepődtem!Kevesebbet vártam tőle,de majd reggel is lecsekkolom,amikor egész éjjel a -10ben áll az autó.
Szóval- Köszönet NemTom-nak fehérvárról a használt izzítókért!Ugyan nem4 hanem csak 2 üzemel,így tulajdonképpen nem is volt rájuk szükség.Mostmár viszont igen,mert 4esre alakítottam ki a rendszert,és azok is kellenek,hogy zárt maradjon.Legfeljebb olyan vezérlést készítek majd,hogy váltogassa a 2pár izzítót.....
Azt nem tudom,hogy az eredeti kiegfűtés izzítók mennyi áramot vesznek fel egyenként-valaki megmérhetné.
Ráment a bütykölésre és az agyalásra, hogy hogyan vezéreljem a fél vasárnapom-de megérte biztosan.Merthogy pízbe nem került.
Akinek nincs kiegfűtése,annak csak azt tudom mondani,hogy hajrá! 5évig használtam e nélkül,már bánom,hogy nem ugrottam neki hamarabb!
nem állsz rá a sorozat gyártásra? engem érdekelne egy példány
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4437 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:40:15 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.01.30 vasárnap, 19:30:14
Sziasztok!
A fűtött ablakmosó fúvóka csatlakozóját hová kell bekötni?
Közvetlenül a fülkébe megy be a biztitábla mögé a C509es csatiba,és az F82 es a biztije.A másik vége a fúvókákon van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4438 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:41:19 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:40:15
Közvetlenül a fülkébe megy be a biztitábla mögé a C509es csatiba,és az F82 es a biztije.A másik vége a fúvókákon van!
látom újra van tised
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4439 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:42:41 »
Idézetet írta: Guen - 2011.01.30 vasárnap, 19:39:18
nem állsz rá a sorozat gyártásra? engem érdekelne egy példány
A vaterán múlkor láttam gyárit 15ért rossz gyertyákkal.Annyiért érdemes gyárit venni.
Talán-talán a fűtő egységet még csak-csak,de a bekötést biztos nem.Nagyon időigényes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4440 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 19:43:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.30 vasárnap, 19:41:19
látom újra van tised
de még mindig csak félkarú az óriás,mert a picicica még nem él.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4441 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:01:11 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:24:41
Hali mondenkinek!
Na, benn van a kiegfűtés!
Akinek nincs kiegfűtése,annak csak azt tudom mondani,hogy hajrá! 5évig használtam e nélkül,már bánom,hogy nem ugrottam neki hamarabb!
Gratulálok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4442 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:04:36 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.30 vasárnap, 20:01:11
Gratulálok
reggel még kíváncsi leszek!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4443 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:04:48 »
Nekem is van tis-em, de én nem találom benne.
A c509 csati az ott van mindegyikben?
Ha beteszem az F82-t meg bedugom a C509-be akkor a rögtön menni fog?
Hogyan lehet ki-bekapcsolni?
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:40:15
Közvetlenül a fülkébe megy be a biztitábla mögé a C509es csatiba,és az F82 es a biztije.A másik vége a fúvókákon van!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4444 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:07:04 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.01.30 vasárnap, 20:04:48
Nekem is van tis-em, de én nem találom benne.
A c509 csati az ott van mindegyikben?
Ha beteszem az F82-t meg bedugom a C509-be akkor a rögtön menni fog?
Hogyan lehet ki-bekapcsolni?
Szia!
Nálam a fúvoka fűtése akkor üzemel, ha bekapcsolom az első szélvédő fűtést, arra van rákötve
Esetleg nem is erről volt szó?
"Sziasztok!
A fűtött ablakmosó fúvóka csatlakozóját hová kell bekötni?"
Mert akkor bocs
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 20:09:53 írta V.Tamás
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4445 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:08:08 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.01.30 vasárnap, 20:04:48
Nekem is van tis-em, de én nem találom benne.
A c509 csati az ott van mindegyikben?
Ha beteszem az F82-t meg bedugom a C509-be akkor a rögtön menni fog?
Hogyan lehet ki-bekapcsolni?
Igen menni fog,ha a biztitáblában kivan építve az áramköre.
Automatice!Azt a biztit asszem a gem kapcsolja a külső tükörfűtéssel 1ütt 5 fok alatt,vagy 0 alatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4446 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:08:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 19:24:41
Hali mondenkinek!
Na, benn van a kiegfűtés!
És megkövetem az előttem járókat!
Valóban nem lehet a hosszú motorizzítóból 2nél többet elindítani!
Levegőn megmértem az áramfelvételét,igen érdekesen alakult!
Hidegen 18A-t vett fel,és ahogy izzott fel-folyamatosan,az áramfelvétele leesett 8A-re kb 8 sec alatt.Itt még azt hittem,hogy frankón izzíthatom mind a 4-et.
Majd bekerült a helyére.Ez sem volt semmi,mert láttátok mekkora darab lett a végén a 4 db hosszú izzítóval,de abszolváltam.Kb 3dl hűtővíz folyt el,ügyesen parafadugóval bedugtam a csővégeket,amíg szabadon voltak.Persze később pótoltam.
Amikor benn volt,és rögzítettem,tesztelni kezdtem.Na itt jött a meglepetés!
Hidegen a vízben 25A vesz fel 1db,és kb 22A-ig megy vissza az áramfelvétele,ahogy melegszik
Na itt hamar rádöbbentem,hogy el kell hinnem,aki azt mondta,hogy 2nél többet nem lehet bekötni.
Na,mind1.Bekötöttem 2db-ot,és így 42A lett az áramfelvételük.
Ha nem megy semmijen fogyasztó,akkor a generátor 30A-el tölt.Ha bekapcsolom a kiegfűtést,aminek a vezérlése a hátsőszélvédő fűtés relééről kapja a tápot
,akkor a generátor 80A-el tölt.Szóval itt biztosan tuti lett,hogy 2nél többet nem fogok üzemeltetni.A generátor csúcson van terhelve,ha még a fényeket is bekaccsolom.De tulajdonképpen nincs is több fogyasztóm!
Így abban biztos vagyok,hogy ez így rendben tud üzemelni teljesítmény szempontjából.
És jött a meglepi.Betettem a fülkébe egy digitális hőmérőt.Mire végigméricskéltem a generátor töltőáramát és az izzítók áramfelvételét,ez kb 2perc volt.Természetesen addig ment a fűtés belső keringetésen automatán 20fokra állítva,és arcba fújta!Kint -6 fok volt és a 2 perc alatt 18 fokot csinált a fülkében a fűtés!
Ugyan a garázsban állt az autó,de az ajtó nyitva volt,és benn sem volt melegebb,mint kinn.Nagyon meglepődtem!Kevesebbet vártam tőle,de majd reggel is lecsekkolom,amikor egész éjjel a -10ben áll az autó.
Szóval- Köszönet NemTom-nak fehérvárról a használt izzítókért!Ugyan nem4 hanem csak 2 üzemel,így tulajdonképpen nem is volt rájuk szükség.Mostmár viszont igen,mert 4esre alakítottam ki a rendszert,és azok is kellenek,hogy zárt maradjon.Legfeljebb olyan vezérlést készítek majd,hogy váltogassa a 2pár izzítót.....
Azt nem tudom,hogy az eredeti kiegfűtés izzítók mennyi áramot vesznek fel egyenként-valaki megmérhetné.
Ráment a bütykölésre és az agyalásra, hogy hogyan vezéreljem a fél vasárnapom-de megérte biztosan.Merthogy pízbe nem került.
Akinek nincs kiegfűtése,annak csak azt tudom mondani,hogy hajrá! 5évig használtam e nélkül,már bánom,hogy nem ugrottam neki hamarabb!
Grat!!!
Nekem gyári van, de akkor nem semmit kell kibírni a generátornak, mert kiegészítő fűtés + két ülés fűtése + első szélvédő fűtés + hátsó szélvédő fűtés + tükör fűtés+ világítás + zene és merem is őket használni egyszerre..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4447 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:12:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.30 vasárnap, 20:08:33
Grat!!!
Nekem gyári van, de akkor nem semmit kell kibírni a generátornak, mert kiegészítő fűtés + két ülés fűtése + első szélvédő fűtés + hátsó szélvédő fűtés + tükör fűtés+ világítás + zene és merem is őket használni egyszerre..
Ja,csak a GEM és a PCM ki-be kapcsolgatja őket felváltva,amiből te semmit nem érzékelsz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4448 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:15:48 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.30 vasárnap, 20:12:07
Ja,csak a GEM és a PCM ki-be kapcsolgatja őket felváltva,amiből te semmit nem érzékelsz!
azannyaúristenit...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4449 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:16:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.01.30 vasárnap, 20:04:48
Nekem is van tis-em, de én nem találom benne.
A c509 csati az ott van mindegyikben?
Ha beteszem az F82-t meg bedugom a C509-be akkor a rögtön menni fog?
Hogyan lehet ki-bekapcsolni?
http://invitelweb.hu/tamas.simon/jet.doc
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
82
83
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
95
96
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ