Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:10:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016538 alkalommal)
Scratch
és 30 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8200 Dátum:
2011.12.02 péntek, 17:37:29 »
Idézetet írta: beans - 2011.12.02 péntek, 15:57:58
Sajnos a relétábla csere (első szélvédőfűtés) gyorsba nem működik, az időjárás viszont egyre komorabb, ezért visszaolvasgatás után az alábbi ideiglenes megoldás körvonalazódik:
A K1 relé 3 lábáról vezérelnék egy kürt relét, ami majd kapcsolni fogja az első szélvédőfűtés áramkörét. A kapcsolandó áramkört 2,5mm2-es vezetékkel gondoltam bevezetékelni a stekkerekig. Első körben közvetlen az akkumulátorról gondoltam levenni a ’+’-t, amit a kűrt reléig egy 30A biztosítékkal védenék. Gondolom gyújtás ’+’ jobb lenne, de nem tudom honnan tudnék levenni úgy, hogy a megcsapolt áramkört ne terheljem túl. A kűrt relé után párhuzamosan kötnék egy narancssárga ledet, amit bevezetnék az utastérbe kontroll lámpa gyanánt és egy esetleges reléragadás észlelésére.
Amennyiben logikai vagy bármi hiba van a fentiekkel kérem jelezzétek.
Üdv: !
Hát... a szélvédőfűtés 70A-ert húz. Ez pár problémát felvet. Nyilván nem célszerű 30A-os biztosítékot használni (ha jól értettem amit írtál).
Azt is meg kellene nézni, hogy a relé hány ampert bír.
Ha a vezérléshez az áramot a gyújtásról veszed, akkor nem fog bekapcsolva hagyni. Viszont: időkorlát is kell bele. 10 percnél nem mehet tovább.
Egyrészt a generátor valami 90A-ert tud, másrészt a szélvédő sem bírja hosszú távon.
A fiestához van olyan relé, ami bírja ezt az áramot, és van benne időzítő is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
beans
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8201 Dátum:
2011.12.02 péntek, 18:23:07 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.02 péntek, 17:37:29
Hát... a szélvédőfűtés 70A-ert húz. Ez pár problémát felvet. Nyilván nem célszerű 30A-os biztosítékot használni (ha jól értettem amit írtál).
Azt is meg kellene nézni, hogy a relé hány ampert bír.
Ha a vezérléshez az áramot a gyújtásról veszed, akkor nem fog bekapcsolva hagyni. Viszont: időkorlát is kell bele. 10 percnél nem mehet tovább.
Egyrészt a generátor valami 90A-ert tud, másrészt a szélvédő sem bírja hosszú távon.
A fiestához van olyan relé, ami bírja ezt az áramot, és van benne időzítő is.
A hátsó ablakfűtés relé 3-as lábának időzített jele ezek szerint nem megfelelő az első szélvédő relé időzített vezérlésére ? Valahol azt olvastam, hogy az is kikapcsol 15 perc után, vagy a 2 fűtés 15 percen keresztül már túlterheli a generátort ? A 30A-es cuccal egy kicsit alálőttem. Esetleg a Fiestában lévő relé típusát, helyettesíthetőségét meg tudnád adni.
Üdv: !javascript:void(0);
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8202 Dátum:
2011.12.02 péntek, 18:46:03 »
Idézetet írta: karirulez - 2011.12.02 péntek, 14:05:25
kihúztam full a kormányt, próbáltam feszegetni, de nem akartam eltörni a műanyag burkolatot
kell valami csavart kiszednem vagy csak le kell pattintani?
Nem muszáj csavarozni a felső fele simán felfordul.
De ha neked jobban tetszik, akkor az alsó felét leveheted előtte, aszem 3 Torx fejű csavar fogja.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8203 Dátum:
2011.12.02 péntek, 18:50:49 »
Mitől lehet ez?
Már elég régóta észrevettem, hogy a kulcson duplán nyomva az ajtózáró gombokat, 2x egymásután, majd ismét 2x egymásután villan fel az index.
Én régről úgy emléxem, hogy ez eddig csak 1x2 villanás volt.
Ez valami hibát jelez?
1ébként lezárja rendesen, azzal nincs gond.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8204 Dátum:
2011.12.02 péntek, 19:58:38 »
Idézetet írta: agostonb - 2011.12.02 péntek, 18:50:49
Mitől lehet ez?
Már elég régóta észrevettem, hogy a kulcson duplán nyomva az ajtózáró gombokat, 2x egymásután, majd ismét 2x egymásután villan fel az index.
Én régről úgy emléxem, hogy ez eddig csak 1x2 villanás volt.
Ez valami hibát jelez?
1ébként lezárja rendesen, azzal nincs gond.
Nálam is dupla zárásnál 2x villan a lámpa. Nálad 2x2-öt? Hmm...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8205 Dátum:
2011.12.03 szombat, 10:52:46 »
Sziasztok! Elnézést,ha nem jó topikba írok de ezt találtam a legmegfelelőbbnek. A problémám a következő: A barátom vásárolt a mondeójához (2001-es tdci ) egy ELM327-es interfrészt és a hozzá tartozó szoftvert. Feltelepítettük a szoftvert laptopra majd csatlakoztattuk az autóhoz, gyújtás ráad majd elindul a program (modiag). Megtalálja az interfrészt de nem talál protokollt,tehát az autót nem találja. Kipróbáltuk az én mondimon is (2005 tdci) azt sem találja. Kezdtem aggódni,hogy valamit nem jól telepítettünk(mert nem vagyunk számítógépzsenik) elmentem egy ismerősömhöz ,hogy a csodálatos fábiáján kipróbáljam és ott működött rendesen azonnal megtalált mindent! Arra lennék kíváncsi a mondit miért nem látja? Valamit elrontottam? Minden tanácsot jó szívvel fogadok! Előre is köszönöm.
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8206 Dátum:
2011.12.03 szombat, 10:53:58 »
Idézetet írta: haccsek - 2011.12.03 szombat, 10:52:46
Sziasztok! Elnézést,ha nem jó topikba írok de ezt találtam a legmegfelelőbbnek. A problémám a következő: A barátom vásárolt a mondeójához (2001-es tdci ) egy ELM327-es interfrészt és a hozzá tartozó szoftvert. Feltelepítettük a szoftvert laptopra majd csatlakoztattuk az autóhoz, gyújtás ráad majd elindul a program (modiag). Megtalálja az interfrészt de nem talál protokollt,tehát az autót nem találja. Kipróbáltuk az én mondimon is (2005 tdci) azt sem találja. Kezdtem aggódni,hogy valamit nem jól telepítettünk(mert nem vagyunk számítógépzsenik) elmentem egy ismerősömhöz ,hogy a csodálatos fábiáján kipróbáljam és ott működött rendesen azonnal megtalált mindent! Arra lennék kíváncsi a mondit miért nem látja? Valamit elrontottam? Minden tanácsot jó szívvel fogadok! Előre is köszönöm.
Hasznalj Formidable-t.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8207 Dátum:
2011.12.03 szombat, 11:00:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.03 szombat, 10:53:58
Hasznalj Formidable-t.
AndyA
Elnézést de nem tudom mi az. leírnád bővebben?
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8208 Dátum:
2011.12.03 szombat, 11:30:32 »
Idézetet írta: haccsek - 2011.12.03 szombat, 11:00:48
Elnézést de nem tudom mi az. leírnád bővebben?
PÜ ment...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8209 Dátum:
2011.12.03 szombat, 21:32:40 »
Idézetet írta: haccsek - 2011.12.03 szombat, 10:52:46
Sziasztok! Elnézést,ha nem jó topikba írok de ezt találtam a legmegfelelőbbnek. A problémám a következő: A barátom vásárolt a mondeójához (2001-es tdci ) egy ELM327-es interfrészt és a hozzá tartozó szoftvert. Feltelepítettük a szoftvert laptopra majd csatlakoztattuk az autóhoz, gyújtás ráad majd elindul a program (modiag). Megtalálja az interfrészt de nem talál protokollt,tehát az autót nem találja. Kipróbáltuk az én mondimon is (2005 tdci) azt sem találja. Kezdtem aggódni,hogy valamit nem jól telepítettünk(mert nem vagyunk számítógépzsenik) elmentem egy ismerősömhöz ,hogy a csodálatos fábiáján kipróbáljam és ott működött rendesen azonnal megtalált mindent! Arra lennék kíváncsi a mondit miért nem látja? Valamit elrontottam? Minden tanácsot jó szívvel fogadok! Előre is köszönöm.
Vissza kell vinni! Nem fog mukodni, mert abban az ELM327-esben amit a haverodnak eladtak, nincs benne a Fordhoz valo protokoll. Ezt igazolja, hogy a Skodanal mukodott, tehat a sw jo!
Ilyen kutyut kiprobalva kell megvenni. Ezert jo forras Schmidi innen a clubbol, mert megbizhato es nala ki is probalhato.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
greco
Vendég
Központi zár
«
Új hozzászólás #8210 Dátum:
2011.12.03 szombat, 23:19:30 »
sziasztok,
olyan kérdésem volna, hogy miért lehet az, hogy amikor 2x nyomom le a kulcson a zárás gombot akkor van, hogy villan az index az auton, vagy hogy nem. túlnyomo többségben nem villan fel, csak nyitáskor. azt viszont mindig-ez a normális.
próbáltam tesztelni, hogy nyitott ablak, vagy ajtónál csinálja, de nem. nem jöttem rá.
illetve van-e hatással a tényleges zárásra az hogy villan-e vagy nem villan az index záráskor.
köszönöm a válaszokat!
üdv
Greco
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Központi zár
«
Új hozzászólás #8211 Dátum:
2011.12.03 szombat, 23:22:57 »
Idézetet írta: greco - 2011.12.03 szombat, 23:19:30
sziasztok,
olyan kérdésem volna, hogy miért lehet az, hogy amikor 2x nyomom le a kulcson a zárás gombot akkor van, hogy villan az index az auton, vagy hogy nem. túlnyomo többségben nem villan fel, csak nyitáskor. azt viszont mindig-ez a normális.
próbáltam tesztelni, hogy nyitott ablak, vagy ajtónál csinálja, de nem. nem jöttem rá.
illetve van-e hatással a tényleges zárásra az hogy villan-e vagy nem villan az index záráskor.
köszönöm a válaszokat!
üdv
Greco
Nálam csak záráskor villan és azon belül is csak akkor, ha minden ajtó megfelelően van becsukva és a kettos zárást aktiválom, ilyenkor kettőt villan.
Naplózva
greco
Vendég
Válasz: Központi zár
«
Új hozzászólás #8212 Dátum:
2011.12.03 szombat, 23:32:09 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.12.03 szombat, 23:22:57
Nálam csak záráskor villan és azon belül is csak akkor, ha minden ajtó megfelelően van becsukva és a kettos zárást aktiválom, ilyenkor kettőt villan.
nálam ezt pont igen ritkán csinálja. de ha csinálja akkor meglepődöm. ezért nem tudom hovatenni, hogy mikor működik, és mikor nem. ez kicsit bosszantó, mert ezekszerint nem igazán úgy működik ahogy kellene...gondolom én..
Greco
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Központi zár
«
Új hozzászólás #8213 Dátum:
2011.12.03 szombat, 23:35:25 »
Idézetet írta: greco - 2011.12.03 szombat, 23:32:09
nálam ezt pont igen ritkán csinálja. de ha csinálja akkor meglepődöm. ezért nem tudom hovatenni, hogy mikor működik, és mikor nem. ez kicsit bosszantó, mert ezekszerint nem igazán úgy működik ahogy kellene...gondolom én..
Greco
Nálam is ez a helyzet mint ahogy V.Tamás írta.Kérdezd meg Franconero-t neki nyitáskor is villan és én is láttam már ilyet.De úgy tudom a kettős záráskor villanni kell.Próbáld meg egyszer lehúzod a sarut Fél órára hátha helyre jön csak utána programozni kell az automata felhúzást meg a rádiót.Csak egy ötlet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
greco
Vendég
Válasz: Központi zár
«
Új hozzászólás #8214 Dátum:
2011.12.03 szombat, 23:49:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.03 szombat, 23:35:25
Nálam is ez a helyzet mint ahogy V.Tamás írta.Kérdezd meg Franconero-t neki nyitáskor is villan és én is láttam már ilyet.De úgy tudom a kettős záráskor villanni kell.Próbáld meg egyszer lehúzod a sarut Fél órára hátha helyre jön csak utána programozni kell az automata felhúzást meg a rádiót.Csak egy ötlet.
egy restart lehet nem árt. megpróbálom, thx
OFF
a cégnél az "indiánok" 4x indítják újra a switcheket. nem 3x, nem 5x...4X
Naplózva
Kali 74
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8215 Dátum:
2011.12.04 vasárnap, 14:33:46 »
Sziasztok lenne egy problémám az autórádióval, 6000 CD, egy ideje nem tudok FM adást fogni.AM adást tudok.Már vizsgáltam az antennát is de nem találok semmi különös hibát. Ki tudna ebben tanácsot adni. Köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8216 Dátum:
2011.12.04 vasárnap, 14:38:40 »
Idézetet írta: Kali 74 - 2011.12.04 vasárnap, 14:33:46
Sziasztok lenne egy problémám az autórádióval, 6000 CD, egy ideje nem tudok FM adást fogni.AM adást tudok.Már vizsgáltam az antennát is de nem találok semmi különös hibát. Ki tudna ebben tanácsot adni. Köszi
Antenna lesz az... húzd szét, dugj bele egy másik antennát (akár sima drótot), és be fognak jönni az adók.
Lehet, hogy elcsípődött a drótod, vagy szétrozsdásodott az antennatalp, és lejött a drót.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8217 Dátum:
2011.12.04 vasárnap, 15:49:27 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.12.03 szombat, 21:32:40
Vissza kell vinni! Nem fog mukodni, mert abban az ELM327-esben amit a haverodnak eladtak, nincs benne a Fordhoz valo protokoll. Ezt igazolja, hogy a Skodanal mukodott, tehat a sw jo!
Ilyen kutyut kiprobalva kell megvenni. Ezert jo forras Schmidi innen a clubbol, mert megbizhato es nala ki is probalhato.
Köszönöm a segítségedet! Majd megmondom neki,hogy küldje vissza.
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
Kali 74
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8218 Dátum:
2011.12.04 vasárnap, 19:28:45 »
Köszönöm Angel a tippet meg fogom próbálni
Naplózva
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8219 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 09:48:06 »
Hali!
Ha leveszem az aksi sarukat, akkor mik azok a dolog amik elvsznek, újra kell programozni, kódolni, vagy bármi más?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8220 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 10:27:24 »
Idézetet írta: spyware - 2011.12.05 hétfő, 09:48:06
Hali!
Ha leveszem az aksi sarukat, akkor mik azok a dolog amik elvsznek, újra kell programozni, kódolni, vagy bármi más?
-rádió (kód)..
-ablak végállások
-talán a hibakódok is (ha min. fél órára lehúzod)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8221 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 10:41:15 »
Idézetet írta: GiN - 2011.12.05 hétfő, 10:27:24
-talán a hibakódok is (ha min. fél órára lehúzod)
Mondjuk ez nem olyan nagy baj...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8222 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 10:54:27 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.05 hétfő, 10:41:15
Mondjuk ez nem olyan nagy baj...
Nem hát. Persze lehet, hogy hülyeséget írtam és csak a függőben lévők törlődnek vagy csak bizonyosak.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeospepe
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8223 Dátum:
2011.12.06 kedd, 18:15:41 »
Sziasztok kedves Forum társak!
Ismételten hozzátok fordulok, egy kis segítségre lenne szükségem.
Vásároltam az autómhoz F-super Ford specifikus kiolvasót, de sajnálatos módon nem ismeri fel a számítógépem.
Már egy páran próbálnak segíteni, de hátha itt köztetek van olyan akinek van megoldása. Valamilyen drivert hiányol, az oprendszer.
(Az eszközkezelőben egy sárga felkiáltó jel van a készülék mellet.)
Ha bármilyen megoldásotok van, nagyon örülnék neki.
Köszönöm előre is a segítséget,
Üdv:pepe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8224 Dátum:
2011.12.06 kedd, 20:16:48 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.12.06 kedd, 18:15:41
Sziasztok kedves Forum társak!
Ismételten hozzátok fordulok, egy kis segítségre lenne szükségem.
Vásároltam az autómhoz F-super Ford specifikus kiolvasót, de sajnálatos módon nem ismeri fel a számítógépem.
Már egy páran próbálnak segíteni, de hátha itt köztetek van olyan akinek van megoldása. Valamilyen drivert hiányol, az oprendszer.
(Az eszközkezelőben egy sárga felkiáltó jel van a készülék mellet.)
Ha bármilyen megoldásotok van, nagyon örülnék neki.
Köszönöm előre is a segítséget,
Üdv:pepe
milyen rendszered van?wp-hez biztosan van drivere.De kapni is kellett volna vele....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeospepe
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8225 Dátum:
2011.12.06 kedd, 20:53:01 »
Szia Alf!
Kaptam hozzá egy cd-t, de azon csak egy program van a "FordScanSetup22". De a gépem nem ismeri fel a comvertert. Így nem is tudom használni.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8226 Dátum:
2011.12.06 kedd, 21:07:54 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.12.06 kedd, 20:53:01
Szia Alf!
Kaptam hozzá egy cd-t, de azon csak egy program van a "FordScanSetup22". De a gépem nem ismeri fel a comvertert. Így nem is tudom használni.
Tegnapelőtt lőttem be egy ugyanilyet win7 x86 alatt. Faca, megy Formidable-lel. Ha nem boldogulsz, majd leírom.
Addig is, itt válogasd ki a neked megfelelő driver-t!
http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
Valaki más leírhatná azt, hogy ez a kütyü a OE90C2610 chip-pel megy-e más szoftverrel, amit honnan lehet megszerezni.
Úgy tűnik, nem jó post-ra válaszolok...
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8227 Dátum:
2011.12.06 kedd, 21:09:31 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.12.06 kedd, 20:53:01
Szia Alf!
Kaptam hozzá egy cd-t, de azon csak egy program van a "FordScanSetup22". De a gépem nem ismeri fel a comvertert. Így nem is tudom használni.
Jóra válaszoltam. A Ford scan program, ami a cd-n van, Winxp SP2 x86-on támogatott. Ezt én nem tudtam (akartam) előállítani, ezért lemondtam róla.
Naplózva
uckertr
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8228 Dátum:
2011.12.07 szerda, 11:22:03 »
Sziasztok!
2006-os kombiban gyári xenonnal lenne egy érdekes problémám.
Először azt gondoltam, hogy vmi elállítódott az automatikus magasságállításnál, mert nagyon közelre világít. Irány Ford szerviz (Fót) és beállítás.
Kicsivel jobb lett, de vmi még mindig nem stimmel. Párom sima fényszórójának a Fiestában nagyobb a fényereje, mint ennek.
Olyan mintha nem világítana elég erősen, akármilyen hülyén is hangzik ez a kijelentés... (Ellenben a távolsági meg úgy világít, mintha atomreaktor lenne mögé kötve!)
Ötlet, hogy mi lehet a nyűgje?
Előre is köszönöm!
Üdv,
TR
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8229 Dátum:
2011.12.07 szerda, 11:47:05 »
Idézetet írta: uckertr - 2011.12.07 szerda, 11:22:03
2006-os kombiban gyári xenonnal lenne egy érdekes problémám.
Először azt gondoltam, hogy vmi elállítódott az automatikus magasságállításnál, mert nagyon közelre világít. Irány Ford szerviz (Fót) és beállítás.
Kicsivel jobb lett, de vmi még mindig nem stimmel. Párom sima fényszórójának a Fiestában nagyobb a fényereje, mint ennek.
Olyan mintha nem világítana elég erősen, akármilyen hülyén is hangzik ez a kijelentés... (Ellenben a távolsági meg úgy világít, mintha atomreaktor lenne mögé kötve!)
Ötlet, hogy mi lehet a nyűgje?
Megdoglott a foncsorod?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8230 Dátum:
2011.12.07 szerda, 11:47:21 »
Idézetet írta: uckertr - 2011.12.07 szerda, 11:22:03
Sziasztok!
2006-os kombiban gyári xenonnal lenne egy érdekes problémám.
Először azt gondoltam, hogy vmi elállítódott az automatikus magasságállításnál, mert nagyon közelre világít. Irány Ford szerviz (Fót) és beállítás.
Kicsivel jobb lett, de vmi még mindig nem stimmel. Párom sima fényszórójának a Fiestában nagyobb a fényereje, mint ennek.
Olyan mintha nem világítana elég erősen, akármilyen hülyén is hangzik ez a kijelentés... (Ellenben a távolsági meg úgy világít, mintha atomreaktor lenne mögé kötve!)
Ötlet, hogy mi lehet a nyűgje?
Előre is köszönöm!
Üdv,
TR
Először is egy takarítás biztos ráfér, szét kell szedni a búrát, és a lencsét megtörölni. Ha szétszeded látni fogod a foncsor állapotát, remélhetőleg azzal nem lesz gond bár nekem 2001-esben az is elég kopott már. Valamint ha még a gyári az izzó akkor cserélni kellene mert kb 3 évet bírnak a xenonok, utána veszítenek a fényerejükből.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8231 Dátum:
2011.12.07 szerda, 12:01:10 »
Idézetet írta: uckertr - 2011.12.07 szerda, 11:22:03
Sziasztok!
2006-os kombiban gyári xenonnal lenne egy érdekes problémám.
Először azt gondoltam, hogy vmi elállítódott az automatikus magasságállításnál, mert nagyon közelre világít. Irány Ford szerviz (Fót) és beállítás.
Kicsivel jobb lett, de vmi még mindig nem stimmel. Párom sima fényszórójának a Fiestában nagyobb a fényereje, mint ennek.
Olyan mintha nem világítana elég erősen, akármilyen hülyén is hangzik ez a kijelentés... (Ellenben a távolsági meg úgy világít, mintha atomreaktor lenne mögé kötve!)
Ötlet, hogy mi lehet a nyűgje?
Előre is köszönöm!
Üdv,
TR
Én nekem is ilyen tapasztalatom és érzésem volt. Izzót cseréltem és jó lett. Izzó ügyben keresd MitoGabor-t itt a fórumon, jó áron tud (8000+postaktsg.). Persze lehet foncsor gond is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.07 szerda, 12:02:49 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8232 Dátum:
2011.12.07 szerda, 12:39:26 »
Idézetet írta: Leni - 2011.12.07 szerda, 11:47:21
Először is egy takarítás biztos ráfér, szét kell szedni a búrát, és a lencsét megtörölni. Ha szétszeded látni fogod a foncsor állapotát, remélhetőleg azzal nem lesz gond bár nekem 2001-esben az is elég kopott már. Valamint ha még a gyári az izzó akkor cserélni kellene mert kb 3 évet bírnak a xenonok, utána veszítenek a fényerejükből.
Hogy lehet úgy szétszedni, h össze is lehessen rakni és ne párásodjon? Az én jobbosom sem 100-as, de nálam a búra öreg meg a lencse körül meg van barnulva és sárgás a fénye.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8233 Dátum:
2011.12.07 szerda, 12:42:41 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.07 szerda, 12:39:26
Hogy lehet úgy szétszedni, h össze is lehessen rakni és ne párásodjon? Az én jobbosom sem 100-as, de nálam a búra öreg meg a lencse körül meg van barnulva és sárgás a fénye.
Ha az uveget akarod kiszedni, hajszaritoval melegitve elenged az a szurke ragacs, ami ott van. Utana ugyanugy, hajszaritoval elomelegitve visszanyomod a helyere, es kesz.
De elvileg ki lehet szedni a cuccot hatulrol, a csavarok kiszedese utan is (vigyazz, hogy ne ejtsd bele!), csak jo iranyba kell forgatni a tukrot, hogy kiferjen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8234 Dátum:
2011.12.07 szerda, 13:35:27 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.12.06 kedd, 18:15:41
Sziasztok kedves Forum társak!
Ismételten hozzátok fordulok, egy kis segítségre lenne szükségem.
Vásároltam az autómhoz F-super Ford specifikus kiolvasót, de sajnálatos módon nem ismeri fel a számítógépem.
Már egy páran próbálnak segíteni, de hátha itt köztetek van olyan akinek van megoldása. Valamilyen drivert hiányol, az oprendszer.
(Az eszközkezelőben egy sárga felkiáltó jel van a készülék mellet.)
Ha bármilyen megoldásotok van, nagyon örülnék neki.
Köszönöm előre is a segítséget,
Üdv:pepe
Remélem, a driver amit küldtem jó hozzá. A trükk az, hogy bizonyos f-super kütyüknél a virtuális soros port eszközazonosítója más lesz, mint amit az FTDi driver telepítője vár, ezért a win azt mondja, hogy nem az eszközhöz való a driver. Ezen kellett állítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8235 Dátum:
2011.12.07 szerda, 15:08:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.07 szerda, 12:39:26
Hogy lehet úgy szétszedni, h össze is lehessen rakni és ne párásodjon? Az én jobbosom sem 100-as, de nálam a búra öreg meg a lencse körül meg van barnulva és sárgás a fénye.
ha le van sárgulva, akkor az olyan is marad, max kicseréled a lámpát, ha zavar.
ha e mellett döntesz, akkor van xenon lámpám
amúgy hátulról vedd ki a projektort mondeotuning.hu-n a cikkek között találsz róla leírást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8236 Dátum:
2011.12.07 szerda, 15:26:46 »
Az elmúlt 7 évben a digit klímám működését enyhén szólva is csapnivalónak tartottam. (és ez még ma is tart)
Mivel ipari automatizáláshoz készítek PLC és PC szoftvereket immáron 10 éve, soha nem értettem, hogy egy szabályzást hogy lehet ilyen bénára megcsinálni.
Télen a fűtésem például olyan, hogy hol megdöglök a melegtől, hol meg meg lehet fagyni, miközben a motor hőfok mutatóm középen áll.
A belső hőmérséklet beállásához nagyjából 1.5 óra szükséges, miközben meg kell küzdenem orkánnal és jégviharral, máskor meg enyhe szellővel csupán.
Nyáron ugyan ez a hűtéssel. Ott az a kedvencem amikor a 4x törött huzatra rendkívül érzékeny bokámra orkán erősséggel nyomatja a 7 fokos levegőt indulás után 10 percig.
Azt hozzá kell tennem, hogy a (gondolom PI) szabályzás ha egyszer beállt akkor már nem billen ki többet.
Szerintem rájöttem, hogy mi az oka a kínlódásnak. Az, hogy a hőfok érzékelő el van dugva a térdem mögé, messze a légáramtól.
Ötletem pedig az, hogy felpakolnám a szemüvegtartóhoz a mikrofon (
) helyére. (első lépésben egy lengő kábellel, tesztre)
Vélemény?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
caller
Vendég
MK3 ülések cseréje
«
Új hozzászólás #8237 Dátum:
2011.12.07 szerda, 15:28:25 »
Sziasztok márkatársak!
Bőrülés szettet tervezek beszerezni a jelenlegi textil kárpitos szett helyett, és emiatt szeretnék segítséget kérni tőletek.
A Mondim 2003-as év végi Trend modell (faceliftes), az eladásra kínált bőrszett pedig egy 2001-es Ghia Mondiból való. A bőrszett elektromos állítású, légzsákos (eddig azonos az enyémmel), viszont van benne ülésfűtés is. Sokan elrémisztettek, hogy évjárat különbség miatt nem csereszabatos a két ülés, a csatlakozók sem biztos, hogy azonosak, nem beszélve a légzsákok patronjairól. (ez lenne a legkevesebb, hiszen azok elvben gondolom átszerelhetőek lennének a textiles alól a bőr ülés alá)
Akinek van ebben tapasztalata, kérem segítsen nekem. Köszönöm előre is!
Üdv.: Caller
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8238 Dátum:
2011.12.07 szerda, 17:47:21 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.12.07 szerda, 15:26:46
Az elmúlt 7 évben a digit klímám működését enyhén szólva is csapnivalónak tartottam. (és ez még ma is tart)
Mivel ipari automatizáláshoz készítek PLC és PC szoftvereket immáron 10 éve, soha nem értettem, hogy egy szabályzást hogy lehet ilyen bénára megcsinálni.
Télen a fűtésem például olyan, hogy hol megdöglök a melegtől, hol meg meg lehet fagyni, miközben a motor hőfok mutatóm középen áll.
A belső hőmérséklet beállásához nagyjából 1.5 óra szükséges, miközben meg kell küzdenem orkánnal és jégviharral, máskor meg enyhe szellővel csupán.
Nyáron ugyan ez a hűtéssel. Ott az a kedvencem amikor a 4x törött huzatra rendkívül érzékeny bokámra orkán erősséggel nyomatja a 7 fokos levegőt indulás után 10 percig.
Azt hozzá kell tennem, hogy a (gondolom PI) szabályzás ha egyszer beállt akkor már nem billen ki többet.
Szerintem rájöttem, hogy mi az oka a kínlódásnak. Az, hogy a hőfok érzékelő el van dugva a térdem mögé, messze a légáramtól.
Ötletem pedig az, hogy felpakolnám a szemüvegtartóhoz a mikrofon (
) helyére. (első lépésben egy lengő kábellel, tesztre)
Vélemény?
nekem auto módban soha nem tol hideg levegőt a lábamra.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8239 Dátum:
2011.12.07 szerda, 17:49:20 »
Ez egy új fejlesztés lehet akkor ami a 2001-esben még nem volt benne.
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.12.07 szerda, 17:47:21
nekem auto módban soha nem tol hideg levegőt a lábamra.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8240 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:08:55 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.12.07 szerda, 15:26:46
Az elmúlt 7 évben a digit klímám működését enyhén szólva is csapnivalónak tartottam. (és ez még ma is tart)
Mivel ipari automatizáláshoz készítek PLC és PC szoftvereket immáron 10 éve, soha nem értettem, hogy egy szabályzást hogy lehet ilyen bénára megcsinálni.
Télen a fűtésem például olyan, hogy hol megdöglök a melegtől, hol meg meg lehet fagyni, miközben a motor hőfok mutatóm középen áll.
A belső hőmérséklet beállásához nagyjából 1.5 óra szükséges, miközben meg kell küzdenem orkánnal és jégviharral, máskor meg enyhe szellővel csupán.
Nyáron ugyan ez a hűtéssel. Ott az a kedvencem amikor a 4x törött huzatra rendkívül érzékeny bokámra orkán erősséggel nyomatja a 7 fokos levegőt indulás után 10 percig.
Azt hozzá kell tennem, hogy a (gondolom PI) szabályzás ha egyszer beállt akkor már nem billen ki többet.
Szerintem rájöttem, hogy mi az oka a kínlódásnak. Az, hogy a hőfok érzékelő el van dugva a térdem mögé, messze a légáramtól.
Ötletem pedig az, hogy felpakolnám a szemüvegtartóhoz a mikrofon (
) helyére. (első lépésben egy lengő kábellel, tesztre)
Vélemény?
szerintem a tető alá helyezett szonda miatt nyáron még tovább fogja fújni a lábadra a hideget, télen meg a meleget. Mivel a tető alatt a kűlső viszonyoknak leginkább kitett rész van: nyáron süti a nap, télen meg hűti a külső levegő+ menetszél.
Szerintem inkább a padlóhoz kellene közelíteni és hátrébb vinni a "kardánboxon".
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 ülések cseréje
«
Új hozzászólás #8241 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:10:49 »
Idézetet írta: caller - 2011.12.07 szerda, 15:28:25
Sziasztok márkatársak!
Bőrülés szettet tervezek beszerezni a jelenlegi textil kárpitos szett helyett, és emiatt szeretnék segítséget kérni tőletek.
A Mondim 2003-as év végi Trend modell (faceliftes), az eladásra kínált bőrszett pedig egy 2001-es Ghia Mondiból való. A bőrszett elektromos állítású, légzsákos (eddig azonos az enyémmel), viszont van benne ülésfűtés is. Sokan elrémisztettek, hogy évjárat különbség miatt nem csereszabatos a két ülés, a csatlakozók sem biztos, hogy azonosak, nem beszélve a légzsákok patronjairól. (ez lenne a legkevesebb, hiszen azok elvben gondolom átszerelhetőek lennének a textiles alól a bőr ülés alá)
Akinek van ebben tapasztalata, kérem segítsen nekem. Köszönöm előre is!
Üdv.: Caller
szerintem csak a szívás lesz vele a vezérlők változása és a kábelezés módosulása miatt. vegyél bele facelift előtti bőrszettet, azzal nem lesz gond. Pl. a faclift előtti és facelift utáni külső tükör működésében azonos, de a kábelezése más.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8242 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:13:48 »
Igen, a hátra az nagyon jó ötlet.
A magasságot meg közép tájban kell tartani, mert ugye a meleg felfelé szál amit télen benyom, a hideg meg le amit nyáron.
Ha a közép vonaltol elmozdítjuk akkor az egyik oldal romlani fog.
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.07 szerda, 18:08:55
szerintem a tető alá helyezett szonda miatt nyáron még tovább fogja fújni a lábadra a hideget, télen meg a meleget. Mivel a tető alatt a kűlső viszonyoknak leginkább kitett rész van: nyáron süti a nap, télen meg hűti a külső levegő+ menetszél.
Szerintem inkább a padlóhoz kellene közelíteni és hátrébb vinni a "kardánboxon".
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 ülések cseréje
«
Új hozzászólás #8243 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:29:07 »
Idézetet írta: caller - 2011.12.07 szerda, 15:28:25
Sziasztok márkatársak!
Bőrülés szettet tervezek beszerezni a jelenlegi textil kárpitos szett helyett, és emiatt szeretnék segítséget kérni tőletek.
A Mondim 2003-as év végi Trend modell (faceliftes), az eladásra kínált bőrszett pedig egy 2001-es Ghia Mondiból való. A bőrszett elektromos állítású, légzsákos (eddig azonos az enyémmel), viszont van benne ülésfűtés is. Sokan elrémisztettek, hogy évjárat különbség miatt nem csereszabatos a két ülés, a csatlakozók sem biztos, hogy azonosak, nem beszélve a légzsákok patronjairól. (ez lenne a legkevesebb, hiszen azok elvben gondolom átszerelhetőek lennének a textiles alól a bőr ülés alá)
Akinek van ebben tapasztalata, kérem segítsen nekem. Köszönöm előre is!
Üdv.: Caller
be lehet kötni, csak a légzsákérzékelőt kell átrakni a régiből.
jah, arra vigyázz, hogy csak azonos kasztniúból lehet átrakni. pl kombiből csak kombiba, 5ajtósból csak 5ajtósba, 4ajtósból csak 4ajtósba. felcserélgetni nem lehet őket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 ülések cseréje
«
Új hozzászólás #8244 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:31:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.07 szerda, 18:10:49
szerintem csak a szívás lesz vele a vezérlők változása és a kábelezés módosulása miatt. vegyél bele facelift előtti bőrszettet, azzal nem lesz gond. Pl. a faclift előtti és facelift utáni külső tükör működésében azonos, de a kábelezése más.
TIS-ben benne van mind2-nek a kapcsrajza, egyiket sem nagy dolog berakni, ha tudja az ember, hogy mit kell csinálni
pl nekem facelift előttin faceliftes, behajlós, kilépőfényes tükör van és működik
csak akarni kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 ülések cseréje
«
Új hozzászólás #8245 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:51:01 »
És mit kérsz érte, hogy az enyémbe is bekösd, szereléssel alkatrésszel mindennel?
De rohadt jó, ha az ember ráér ilyesmire.
2 hete nem voltam otthon, egy konténerben rohadok Szentgotthárdon melóban.
Ha lenne időm csinálnám én is.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 18:31:38
TIS-ben benne van mind2-nek a kapcsrajza, egyiket sem nagy dolog berakni, ha tudja az ember, hogy mit kell csinálni
pl nekem facelift előttin faceliftes, behajlós, kilépőfényes tükör van és működik
csak akarni kell
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
uckertr
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8246 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:54:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.07 szerda, 11:47:05
Megdoglott a foncsorod?
AndyA
Megnézem akkor azt is! Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 ülések cseréje
«
Új hozzászólás #8247 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:55:25 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.12.07 szerda, 18:51:01
És mit kérsz érte, hogy az enyémbe is bekösd, szereléssel alkatrésszel mindennel?
De rohadt jó, ha az ember ráér ilyesmire.
2 hete nem voltam otthon, egy konténerben rohadok Szentgotthárdon melóban.
Ha lenne időm csinálnám én is.
időm sajna nekem sincs mostanában, meg már hideg is van
amúgy a 2db tükör asszem 25eft mindennel együtt Motorcraftnál, bekötés nem nagy dolog.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
uckertr
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8248 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:56:25 »
Idézetet írta: Leni - 2011.12.07 szerda, 11:47:21
Először is egy takarítás biztos ráfér, szét kell szedni a búrát, és a lencsét megtörölni. Ha szétszeded látni fogod a foncsor állapotát, remélhetőleg azzal nem lesz gond bár nekem 2001-esben az is elég kopott már. Valamint ha még a gyári az izzó akkor cserélni kellene mert kb 3 évet bírnak a xenonok, utána veszítenek a fényerejükből.
Köszi a tippet, megnézem az életkorát. Mondjuk abból kiindulva, hogy mik nem voltak még az autóban cserélve, amikor megvettem az izzókat vakon berendelhetem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8249 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:57:58 »
Idézetet írta: uckertr - 2011.12.07 szerda, 18:56:25
Köszi a tippet, megnézem az életkorát. Mondjuk abból kiindulva, hogy mik nem voltak még az autóban cserélve, amikor megvettem az izzókat vakon berendelhetem.
helyileg merre vagy??
ha nem vagy túl messze tőlem, akkor legurulsz, megszakértjük, van foncsorom is, meg xenoncsövem is, árat meg találunk ki rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ