Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:53:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191758 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8950 Dátum: 2012.01.25 szerda, 14:41:49 »

Na itt. Èn voltam a balfèk  Tongue a fúvóka fűtésre gondoltam Wink
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8951 Dátum: 2012.01.25 szerda, 15:31:04 »

Na itt. Èn voltam a balfèk  Tongue a fúvóka fűtésre gondoltam Wink

azt hittük kromofág volt
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8952 Dátum: 2012.01.25 szerda, 17:16:44 »

azt hittük kromofág volt

Szerencsére nem! Tegnap voltam az EZWash-nál gyönyörűen lecsutakolták Wink
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #8953 Dátum: 2012.01.25 szerda, 18:17:54 »

hellotok. Smiley
lenne olyan kerdesem hogy az ablakspriccolom lehet e futve?mert megy oda egy kabel es mikor osszetettem oket majd bestratoltam kocsit elegett az egyik kabel...nos ha van ilyesmi h a spriccolo futese akkor millyen kapcsolora van az bekotve vagy kene lennie bekotve...elore is koszi a segitsegeteket....
 Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8954 Dátum: 2012.01.25 szerda, 18:43:52 »

hellotok. Smiley
lenne olyan kerdesem hogy az ablakspriccolom lehet e futve?mert megy oda egy kabel es mikor osszetettem oket majd bestratoltam kocsit elegett az egyik kabel...nos ha van ilyesmi h a spriccolo futese akkor millyen kapcsolora van az bekotve vagy kene lennie bekotve...elore is koszi a segitsegeteket....
 Smiley


Nekem első szélvédő fűtésre van bekötve. Vagy hátsó?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8955 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:40:59 »

Nekem első szélvédő fűtésre van bekötve. Vagy hátsó?

első. a hátsóra a tükrök vannak. wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8956 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:31:18 »

Nekem első szélvédő fűtésre van bekötve. Vagy hátsó?
van saját kimenete a gem-en.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8957 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:32:45 »

Örülök,hogy szerencsésen megúsztátok!És nagyon szívesen,bármikor! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8958 Dátum: 2012.01.25 szerda, 21:32:50 »

Idézetet írta: Mad-V link=topic=1591.zmsg65695#msg625695 date=1327516859
első. a hátsóra a tükrök vannak. wave

Nekem nem fütött az első szélvédő, mégis fűtött a fúvóka. A hátsóra van kötve.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8959 Dátum: 2012.01.25 szerda, 23:40:31 »

én a pillanatnyiról beszélek..amiről ti az mindegyiknél alap.
Én azt nem értem, hogy akkor miért nem pöttyenthető elő normál esetben, mondjuk álló helyzetben ez a funkció?  Undecided Majd próbálkozom...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8960 Dátum: 2012.01.25 szerda, 23:46:41 »

Én azt nem értem, hogy akkor miért nem pöttyenthető elő normál esetben, mondjuk álló helyzetben ez a funkció?  Undecided Majd próbálkozom...

Olvasd el, én mit írtam. Ez nem pillanatnyi fogyi, csak mivel kevés adat van a tárolóban, pillanatnyinak látszik.
Szerencsés esetben lehet aktiváltatni a pillanatnyi fogyimérőt, de  az egy más tészta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8961 Dátum: 2012.01.25 szerda, 23:58:02 »

Olvasd el, én mit írtam. Ez nem pillanatnyi fogyi, csak mivel kevés adat van a tárolóban, pillanatnyinak látszik.
Szerencsés esetben lehet aktiváltatni a pillanatnyi fogyimérőt, de  az egy más tészta.
"Idézetet írta: Angel - Tegnap - 23:32:39
Semmi különbség a kettő között. Törli az átlagot, majd feltölti új adatokkal. Ugyanezt az eredményt fogod kapni, ha padlógázt nyomsz, és közben nullázod.
Ahogy, ha állóhelyzetben nullázod az átlagot, elindul, a fogyi 99-ről szépen beáll egy valósra. Pillanatnyinak akkor lehet tekinteni, ha ugyanannyival mész.
Valójában ugye ez nem pillanatnyi."
"Osztom...én is csináltam már ilyet menet közben. Amíg azonos tempót tartasz, az átlag sem változik, de kis gáz adásnál vagy levételnél is hullámzik a szám. Ha mentél vele 10-20km-t máris kisebb az ingadozás a pedál miatt."

 eljen én is ezt írtam tegnap, válaszként a tiedre  worship  Csak elgondolkodtam, hogy ha igaza van Bunyeknek, akkor miért csak menet közben csalható elő ez a funkció?
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #8962 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 15:50:14 »

első. a hátsóra a tükrök vannak. wave

koszi mindenkinek akkor megkeresem a hibat es bekotom ujra Smiley)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8963 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 16:29:57 »

"Idézetet írta: Angel - Tegnap - 23:32:39
Semmi különbség a kettő között. Törli az átlagot, majd feltölti új adatokkal. Ugyanezt az eredményt fogod kapni, ha padlógázt nyomsz, és közben nullázod.
Ahogy, ha állóhelyzetben nullázod az átlagot, elindul, a fogyi 99-ről szépen beáll egy valósra. Pillanatnyinak akkor lehet tekinteni, ha ugyanannyival mész.
Valójában ugye ez nem pillanatnyi."
"Osztom...én is csináltam már ilyet menet közben. Amíg azonos tempót tartasz, az átlag sem változik, de kis gáz adásnál vagy levételnél is hullámzik a szám. Ha mentél vele 10-20km-t máris kisebb az ingadozás a pedál miatt."

 eljen én is ezt írtam tegnap, válaszként a tiedre  worship  Csak elgondolkodtam, hogy ha igaza van Bunyeknek, akkor miért csak menet közben csalható elő ez a funkció?

Csakhogy Bunyeknak nincs igaza. Az nem pillanatnyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sisti81
Vendég
« Új hozzászólás #8964 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 17:19:47 »

Sziasztok valaki le tudná nekem fényképezni melyik az a Gázpedálállás érzékelő meg kéne néznem magamnak szomoru1
és ha tudja valaki milyen ára van annak azt is megköszönném worship
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #8965 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 18:44:08 »

Sziasztok. Indítás után vagy 2 mp-ig világít a kézifék és az ABS visszajelző. Ezt már tudom,hogy a gyenge akksi jele. Megmértem az akksit álló motornál 13.5 V. Megnéztem a műszerfalon a műszerteszttel,itt álló motornál 11.6 V-ot mutat,indítózásnál leesik 10 V alá. majd szépen beáll 14.6 V-ra,és úgy is marad bármilyen fogyasztót kapcsolok,kivéve a tompitottat,mert olyankor leesik 14 V-ra. Melyik mérés nem mutat jó értéket? Miért esik le a töltés 14 V-ra ha felkapcsolom a lámpát(helyzetjelzőnél nem csak ha a tompitottat is kapcsolom)
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8966 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 18:51:34 »

"Idézetet írta: Angel - Tegnap - 23:32:39
Semmi különbség a kettő között. Törli az átlagot, majd feltölti új adatokkal. Ugyanezt az eredményt fogod kapni, ha padlógázt nyomsz, és közben nullázod.
Ahogy, ha állóhelyzetben nullázod az átlagot, elindul, a fogyi 99-ről szépen beáll egy valósra. Pillanatnyinak akkor lehet tekinteni, ha ugyanannyival mész.
Valójában ugye ez nem pillanatnyi."
"Osztom...én is csináltam már ilyet menet közben. Amíg azonos tempót tartasz, az átlag sem változik, de kis gáz adásnál vagy levételnél is hullámzik a szám. Ha mentél vele 10-20km-t máris kisebb az ingadozás a pedál miatt."

 eljen én is ezt írtam tegnap, válaszként a tiedre  worship  Csak elgondolkodtam, hogy ha igaza van Bunyeknek, akkor miért csak menet közben csalható elő ez a funkció?

Te megcsináltad ahogy mondtam és nem lett az? nekem sem sikerül mindig elsőre...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8967 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 19:11:58 »

Sziasztok. Indítás után vagy 2 mp-ig világít a kézifék és az ABS visszajelző. Ezt már tudom,hogy a gyenge akksi jele. Megmértem az akksit álló motornál 13.5 V. Megnéztem a műszerfalon a műszerteszttel,itt álló motornál 11.6 V-ot mutat,indítózásnál leesik 10 V alá. majd szépen beáll 14.6 V-ra,és úgy is marad bármilyen fogyasztót kapcsolok,kivéve a tompitottat,mert olyankor leesik 14 V-ra. Melyik mérés nem mutat jó értéket? Miért esik le a töltés 14 V-ra ha felkapcsolom a lámpát(helyzetjelzőnél nem csak ha a tompitottat is kapcsolom)
a mért értékeid jók.A világító lámpák ennek az okai.
Indítózáskor nem eshet 10v alá a fesz.Vagy tölteni kell az akkut,vagy ha nem gondozásmentes,akkor folyadékot is kell bele tölteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8968 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 19:25:14 »

Te megcsináltad ahogy mondtam és nem lett az? nekem sem sikerül mindig elsőre...

pillanatnyit úgy lehet előhozni hogy felgyorsitasz kb 50-80-ra elengeded a gázt és gurulsz kb ennyivel és nyomva tartod a gombot....ekkor először lenullázza magát és utánna mutatja a pillanatnyit....van egy másik lehetőség is nem tudom mi a különbség de az meg mész kb 50-60-nal stabilan tartod a gázt és a  sebeséget és úgy nullázol......ekkor nem nullázza ki magát de a pillanatnyit mutatja...
Nálam igy van...

Ezt akármikor meg lehet csinálni, de ez nem pillanatnyi. Igaz ugyan, hogy ahhoz közeli, de csak azért, mert kevés adat van. Ahogy töltődik fel a tároló új adatokkal, úgy lesz egyre kevésbé átlag.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8969 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 19:32:25 »

Te megcsináltad ahogy mondtam és nem lett az? nekem sem sikerül mindig elsőre...

Még nem volt rá alkalmam. A városban nem lehet  szomoru1. Hétköznap nincs másra időm, csak dolgozdába és oviba járni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8970 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 20:29:41 »

Még nem volt rá alkalmam. A városban nem lehet  szomoru1. Hétköznap nincs másra időm, csak dolgozdába és oviba járni.

Miért ne lehetne... csak az a lényeg, hogy gurulj, és 0-át mutasson a fogyimérő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8971 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 20:32:10 »

Miért ne lehetne... csak az a lényeg, hogy gurulj, és 0-át mutasson a fogyimérő.
Tudod, a Bunyek által említett sebességre gondoltam (50-60), azt nem nagyon tudom elérni a napi utamon.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8972 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:08:53 »

Még nem volt rá alkalmam. A városban nem lehet  szomoru1. Hétköznap nincs másra időm, csak dolgozdába és oviba járni.

Rendben...városban szoktam amugy énis megcsinálni, csak mikor látom hogy egy kövérebb gáznál felmegy 20L fölé is 5-6-ról ideges leszek és visszarakom átlagra.
Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #8973 Dátum: 2012.01.27 péntek, 09:21:25 »

Ahogy elnéztem a jövő heti előrejelzéseket (meg a műszerfalon az indítózáskor felvillanó ABS és fékolajszint lámpákat), nem fogom megúszni az akkucserét.
Valakinek van vmi jó beszerzési ötlete? Nem olcsón akarok venni, inkább jót és tartósat.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8974 Dátum: 2012.01.27 péntek, 09:31:19 »

Sziasztok,

Tovább rágom ezt a "bal első zár" csontot, mert csupán ennyi bajom van az újdonsült vassal.
Szóval a hiba ugye annyi, hogy a csomagtér nem nyílik se az ajtó fogantyújáról, se a belső gombról (csak a távirányítóval megy). Valamint a bal első zár megnyomásakor nem zár be az összes többi ajtó.

Pár hete szétszedtem az ajtót, kivettem a teljes zárat és kitakarítottam-beolajoztam. Kb 1 órát szöszmötöltem vele a meleg lakásban. Aztán visszaszereltem és láss csodát minden működött...kábé 2 napig. Múlt vasárnap megint nekiestem, de csak tanácstalanul nézegettem a kiszerelt zárat, mert nem volt mit tennem vele, nem működött. Ekkor fogtam egy hajszárítót és jól felmelegítettem. Mit gondoltok? Igen, működött! De csak addig amig vissza nem hűlt. Ez az idő pont arra volt elég, hogy leprogramozzam róla az automata ajtó zárást 3km/h nál.
Természetesen azóta sem működik.
Konklúzió: Mivel nagyrészt mechanikai dologról van szó, a 10 év+ használatból eredő kopás és a termikus tényező (hőtágulás) ront vagy javít csak a helyzeten. A nagyszámú bejegyzést látva az elmúlt hetekben ezzel kapcsolatban, talán mernék általánosítani is. A bontott zárak előbb utóbb ugyanezt produkálnák szvsz.
Off: egy korabeli Focus-szal ugyanez történik, szerintem a két zárszerkezet is egyfoma.
Magyarán várom a tavaszt, hogy működjön...

UPDATE!:
Tegnap (2012.02.09) megpróbáltam valamit, a bal első zár belsejét (nem szedtem szét csak úgy kívülről befelé) jól befújtam WD-40-nel. mit ne mondjak, működik azóta is. Csak jelzem, -20 és -5 fok között van mostanság a külső hőmérséklet.
Tehát: nem csak a termikus tényező befolyásolja a dolgot. Mondjuk a WD-40 sem a kenés funkciójával oldotta meg a problémát, hanem valószínüleg vezet ahol kell neki, ahol meg nem ott nem... taps 
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.10 péntek, 14:26:14 írta kisg » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #8975 Dátum: 2012.01.27 péntek, 13:19:47 »

Sziasztok,

Tovább rágom ezt a "bal első zár" csontot, mert csupán ennyi bajom van az újdonsült vassal.
Szóval a hiba ugye annyi, hogy a csomagtér nem nyílik se az ajtó fogantyújáról, se a belső gombról (csak a távirányítóval megy). Valamint a bal első zár megnyomásakor nem zár be az összes többi ajtó.

Pár hete szétszedtem az ajtót, kivettem a teljes zárat és kitakarítottam-beolajoztam. Kb 1 órát szöszmötöltem vele a meleg lakásban. Aztán visszaszereltem és láss csodát minden működött...kábé 2 napig. Múlt vasárnap megint nekiestem, de csak tanácstalanul nézegettem a kiszerelt zárat, mert nem volt mit tennem vele, nem működött. Ekkor fogtam egy hajszárítót és jól felmelegítettem. Mit gondoltok? Igen, működött! De csak addig amig vissza nem hűlt. Ez az idő pont arra volt elég, hogy leprogramozzam róla az automata ajtó zárást 3km/h nál.
Természetesen azóta sem működik.
Konklúzió: Mivel nagyrészt mechanikai dologról van szó, a 10 év+ használatból eredő kopás és a termikus tényező (hőtágulás) ront vagy javít csak a helyzeten. A nagyszámú bejegyzést látva az elmúlt hetekben ezzel kapcsolatban, talán mernék általánosítani is. A bontott zárak előbb utóbb ugyanezt produkálnák szvsz.
Off: egy korabeli Focus-szal ugyanez történik, szerintem a két zárszerkezet is egyfoma.
Magyarán várom a tavaszt, hogy működjön...
Hát egyet értek én is múltkor szétszedtem meg minden, 3 napig kifogástalan volt de ez már a múlté ismét bizonytalan  csomagtér ajtót megint csak távval lehet nyitni szóval lehet barátkozni a kiadásokkal.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8976 Dátum: 2012.01.27 péntek, 14:45:10 »

Ahogy elnéztem a jövő heti előrejelzéseket (meg a műszerfalon az indítózáskor felvillanó ABS és fékolajszint lámpákat), nem fogom megúszni az akkucserét.
Valakinek van vmi jó beszerzési ötlete? Nem olcsón akarok venni, inkább jót és tartósat.

Bár én nem ismerem őket, de elég nagy a választék, és az árak se túl vészesek: http://akkumax.hu/search/tree/31
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8977 Dátum: 2012.01.27 péntek, 15:34:22 »



Én ugyanígy, egy éppen működő pillanatában szedtem ki az "automata zárás 3km/h-nál"-t, mert kicsit kellemetlen volt, hogy rámreteszelte,
és nem tudtam kilinccsel kinyitni, csak kulcsról.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8978 Dátum: 2012.01.27 péntek, 15:37:05 »

hali,

tud valaki nekem boltot ajánlani ahol tudnék ilyet venni?
http://www.walmart.com/ip/Bell-Power-Station-with-Cell-Holder/16792382?findingMethod=rr
vagy esetleg
http://www.amazon.com/Wagan-EL2537-5-12-Volt-Holder-Adapter/dp/B004UPZVSC
sajna az ebay-en nem nagyon találok, amit találtam az nagyon gagyi vagy a postaköltség túl drága.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8979 Dátum: 2012.01.27 péntek, 16:43:29 »

Sziasztok,

Tovább rágom ezt a "bal első zár" csontot, mert csupán ennyi bajom van az újdonsült vassal.
Szóval a hiba ugye annyi, hogy a csomagtér nem nyílik se az ajtó fogantyújáról, se a belső gombról (csak a távirányítóval megy). Valamint a bal első zár megnyomásakor nem zár be az összes többi ajtó.

Pár hete szétszedtem az ajtót, kivettem a teljes zárat és kitakarítottam-beolajoztam. Kb 1 órát szöszmötöltem vele a meleg lakásban. Aztán visszaszereltem és láss csodát minden működött...kábé 2 napig. Múlt vasárnap megint nekiestem, de csak tanácstalanul nézegettem a kiszerelt zárat, mert nem volt mit tennem vele, nem működött. Ekkor fogtam egy hajszárítót és jól felmelegítettem. Mit gondoltok? Igen, működött! De csak addig amig vissza nem hűlt. Ez az idő pont arra volt elég, hogy leprogramozzam róla az automata ajtó zárást 3km/h nál.
Természetesen azóta sem működik.
Konklúzió: Mivel nagyrészt mechanikai dologról van szó, a 10 év+ használatból eredő kopás és a termikus tényező (hőtágulás) ront vagy javít csak a helyzeten. A nagyszámú bejegyzést látva az elmúlt hetekben ezzel kapcsolatban, talán mernék általánosítani is. A bontott zárak előbb utóbb ugyanezt produkálnák szvsz.
Off: egy korabeli Focus-szal ugyanez történik, szerintem a két zárszerkezet is egyfoma.
Magyarán várom a tavaszt, hogy működjön...
Én meg vennék egy újjat és megvan oldva az egész.Egyszer megpróbáltad és nemjött össze.És ha tavasz és jó akkor ősz után megint jön az idegeskedés.Na nálam ez így nem müködik.Egy próbálkozás és jön a csere.De te tudod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8980 Dátum: 2012.01.27 péntek, 16:47:58 »

Ez lenne az állófűtés a paripámban?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Az a nagy fekete bumszli valami kapcsoló...ez a főkapcs?
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #8981 Dátum: 2012.01.27 péntek, 16:58:20 »

Sziasztok!
Ma fóliáztam a tükröket és mikor szétszedtem meglepődve tapasztaltam hogy gyár kilépő fények vannak a tükörbe beépítve.
Az lenne a kérdésem , hogy lehet életre lehelni őket Huh? Az izzókat ellenőriztem azok jók , de ha jól tudom akkor kell neki világítani ha nyitom az ajtót. de ez nem csinál semmit Sad .Hol mit nézzek meg hogy jó legyen ötleteket előre is köszönöm worship
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8982 Dátum: 2012.01.27 péntek, 17:07:16 »

Sziasztok!
Ma fóliáztam a tükröket és mikor szétszedtem meglepődve tapasztaltam hogy gyár kilépő fények vannak a tükörbe beépítve.
Az lenne a kérdésem , hogy lehet életre lehelni őket Huh? Az izzókat ellenőriztem azok jók , de ha jól tudom akkor kell neki világítani ha nyitom az ajtót. de ez nem csinál semmit Sad .Hol mit nézzek meg hogy jó legyen ötleteket előre is köszönöm worship
Alf a te embered, ha jól emlékszem Nyáregyházán pár perc alatt életre keltette Domi gépén a kilépőfényt.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
beans
Vendég
« Új hozzászólás #8983 Dátum: 2012.01.27 péntek, 17:18:32 »

ha idáig nem volt elsőfűtésed,akkor kezd azzal,hogy a motortéri biztitáblát lecseréled olyanra,amiben benne van az elsőfűtés kiépítése.Abban biztosan benne lesz a reléje is.Aztán ha ez megvan,akkor már csak a pcm-el kell összekötni1 vagy 2 szállal a relétáblát.majd megkeresem,hogy mit hova kell kötni.
Lesz rá villamos embered,vagy te csinálod?Nem 1xű... Roll Eyes


Beszereztem a motortéri biztitáblát, a dolognak van egy szépséghibája, nem tudom hogy TDDI vagy TDCI biztitábla, mert az eladó nem emlékezett rá hogy miből vette ki, látszatra ugyanúgy néz ki, ugyanazon relé-biztosíték helyekkel. Esetleg a képekről valaki meg tudná-e állapítani, hogy jó lehet-e nekem az első szélvédőfűtés beépítése, ill. az elektromos rendszer
működőképességének megőrzése céljából.

Üdv: !

Saját relétábla:
http://kepfeltoltes.hu/view/120127/Rel__t_bla_saj_t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Csere relétábla:
http://kepfeltoltes.hu/view/120127/Rel__t_bla_csere_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A kettő összehanonlítása:
http://kepfeltoltes.hu/view/120127/Rel__t_bla__sszehasonl_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8984 Dátum: 2012.01.27 péntek, 17:28:41 »

Sziasztok!
Ma fóliáztam a tükröket és mikor szétszedtem meglepődve tapasztaltam hogy gyár kilépő fények vannak a tükörbe beépítve.
Az lenne a kérdésem , hogy lehet életre lehelni őket Huh? Az izzókat ellenőriztem azok jók , de ha jól tudom akkor kell neki világítani ha nyitom az ajtót. de ez nem csinál semmit Sad .Hol mit nézzek meg hogy jó legyen ötleteket előre is köszönöm worship
A csatlakozón hány vezeték van a tükörben.??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8985 Dátum: 2012.01.27 péntek, 17:39:25 »

Ugyanaz a két tábla csak benne vannak a foglalatok gyárilag abbak amit vettél....de bekábelezned úgyanúgy bekell valószinűleg.
relét és 2 plussz biztid már megvan annyi előnyőd van..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8986 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:35:30 »


Beszereztem a motortéri biztitáblát, a dolognak van egy szépséghibája, nem tudom hogy TDDI vagy TDCI biztitábla, mert az eladó nem emlékezett rá hogy miből vette ki, látszatra ugyanúgy néz ki, ugyanazon relé-biztosíték helyekkel. Esetleg a képekről valaki meg tudná-e állapítani, hogy jó lehet-e nekem az első szélvédőfűtés beépítése, ill. az elektromos rendszer
működőképességének megőrzése céljából.

Üdv: !


tddi 115le, mert benne van az AC reléje
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8987 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:36:14 »

Ugyanaz a két tábla csak benne vannak a foglalatok gyárilag abbak amit vettél....de bekábelezned úgyanúgy bekell valószinűleg.
relét és 2 plussz biztid már megvan annyi előnyőd van..
valószínűleg nyes

én hagynám a fenébe, külső reléfoglalatba beleraknám a relét és kész vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #8988 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:37:39 »

Ma megkapta az új akksit a paripa! Ő lett az áldozat:
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8989 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:38:44 »


Beszereztem a motortéri biztitáblát, a dolognak van egy szépséghibája, nem tudom hogy TDDI vagy TDCI biztitábla, mert az eladó nem emlékezett rá hogy miből vette ki, látszatra ugyanúgy néz ki, ugyanazon relé-biztosíték helyekkel. Esetleg a képekről valaki meg tudná-e állapítani, hogy jó lehet-e nekem az első szélvédőfűtés beépítése, ill. az elektromos rendszer
működőképességének megőrzése céljából.

Üdv: !

Saját relétábla:
Tulajdonképpen amit vettél,abban benne van a reléje,ami arról biztosít,hogy a gerincvezetéke is valószínűleg benne van.

A tiéden jól látszik,hogy nincs benne a gerincvezeték a táblában!

Így szinte biztos,hogy jó úton haladsz.Nem lesz semmi a csere sem.majd szurkolok..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8990 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:40:24 »

Tulajdonképpen amit vettél,abban benne van a reléje,ami arról biztosít,hogy a gerincvezetéke is valószínűleg benne van.

A tiéden jól látszik,hogy nincs benne a gerincvezeték a táblában!

Így szinte biztos,hogy jó úton haladsz.Nem lesz semmi a csere sem.majd szurkolok..... vigyor3
hát nem egyszerű az biztos nyes

én a xenon miatt akartam szétkapni, hogy vastagabb táp vezetéket húzzak be neki. feszegettem mindenfele, a 3 fele már 4 felé állt, amikor inkább hagytam,  mert nem akartam eltörni vigyor3 kapott kívülre egy relét és kész vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8991 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:40:58 »

Ugyanaz a két tábla csak benne vannak a foglalatok gyárilag abbak amit vettél....de bekábelezned úgyanúgy bekell valószinűleg.
relét és 2 plussz biztid már megvan annyi előnyőd van..
természetesen ugyan az-külsőleg.
Belül viszont nincs meg benne a gerincvezetékelése a relének.Nekem is ilyen.Ebbe a biztitáblába nem tudok beépíteni első szélvédőfűtést-mint ahogy Beans sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8992 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:41:58 »

hát nem egyszerű az biztos nyes

én a xenon miatt akartam szétkapni, hogy vastagabb táp vezetéket húzzak be neki. feszegettem mindenfele, a 3 fele már 4 felé állt, amikor inkább hagytam,  mert nem akartam eltörni vigyor3 kapott kívülre egy relét és kész vigyor3
én meg a kiegfűtés miatt bontottam le... falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8993 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:43:05 »

én meg a kiegfűtés miatt bontottam le... falbav
akkor gondolom érted, hogy miért hagytam félbe vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8994 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:48:50 »

Ma megkapta az új akksit a paripa! Ő lett az áldozat: [img width=800 height=600]http://kephost.hu/image-1AAB_4F22E072.jpg[/img[/url
Gratula. Ezzel az akksival bisztos nem lessz inditási probléma.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.28 szombat, 12:51:26 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #8995 Dátum: 2012.01.27 péntek, 19:10:16 »

A csatlakozón hány vezeték van a tükörben.??

2 vez a fűtésnek, 2 vez kilépőfény ,3 vez a elk.tükör állításhoz, összesen 7 vezeték megy az ajtóból a tükörbe mind két oldalt
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8996 Dátum: 2012.01.27 péntek, 19:56:43 »

Gratula. Ezzel az akksival bisztos nem lessz inditási probléma.
Tisztelettel László!
De nem ám nekem már írtam régebben 1-el  nagyobb van benne.Két éve hibátlanul teszi a dolgát és még desztvizet sem kellett bele önteni.Csak gratula hozzá én nem bántam meg.Te sem fogod tuti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8997 Dátum: 2012.01.27 péntek, 22:05:50 »

természetesen ugyan az-külsőleg.
Belül viszont nincs meg benne a gerincvezetékelése a relének.Nekem is ilyen.Ebbe a biztitáblába nem tudok beépíteni első szélvédőfűtést-mint ahogy Beans sem.

erre irtam hogy ennyi előnye van max...
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #8998 Dátum: 2012.01.28 szombat, 11:00:43 »

De nem ám nekem már írtam régebben 1-el  nagyobb van benne.Két éve hibátlanul teszi a dolgát és még desztvizet sem kellett bele önteni.Csak gratula hozzá én nem bántam meg.Te sem fogod tuti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszi! Hát bízom benne,hogy nem fogom megbánni! Desztvizet elvileg nem is kell,mert a papírja szerint gondozásmentes!  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8999 Dátum: 2012.01.28 szombat, 11:05:31 »

Köszi! Hát bízom benne,hogy nem fogom megbánni! Desztvizet elvileg nem is kell,mert a papírja szerint gondozásmentes!  vigyor3
Az enyémbe kell mert a tetején lelehet csavarni a cellák kupakjait.De nem ez a lényeg hanem nagyon tuti akksi megéri a pénzét.László-val is beszéltük már és ő is csak dicsérte. eljen eljen eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.