Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:23:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 513532 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 16:06:44 »

Igen, mind egyforma méretű. Kopottságtól függően lehetnek eltérések, de ez csak a vastagságot érinti, az átmérőt nem...  eplus2

Az enyémben egy H1 és egy H7-es van.
h7-esből több van nekem is itthon, be lehet rakni a h1 helyére?  eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 16:06:52 »

Még nem láttam olyat, hogy egyik oldalon ilyen, a másik oldalon meg olyan fék lenne... Szerintem nem is szabályos.  vigyor3
falbav falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2016.02.09 kedd, 09:21:29 »

Sziasztok

Szerintetek ez jó ár a fékre ( Gyári vagy Brembo ) a Brembóról mi a véleményetek ?
https://cromax.hu/fekrendszer/elso_fekrendszer/elso_fekbetet/elso_fekbetet_ford_mondeo_2007-s-max/galaxy_2006-_20400
Ez kell bele ugye ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #403 Dátum: 2016.02.09 kedd, 09:30:59 »

Sziasztok

Szerintetek ez jó ár a fékre ( Gyári vagy Brembo ) a Brembóról mi a véleményetek ?
https://cromax.hu/fekrendszer/elso_fekrendszer/elso_fekbetet/elso_fekbetet_ford_mondeo_2007-s-max/galaxy_2006-_20400
Ez kell bele ugye ?
nekem elol most az kerult bele. Brembo tarsa,textar betet.hatulra meg textar minden.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2016.02.09 kedd, 10:54:44 »

Sziasztok

Szerintetek ez jó ár a fékre ( Gyári vagy Brembo ) a Brembóról mi a véleményetek ?
https://cromax.hu/fekrendszer/elso_fekrendszer/elso_fekbetet/elso_fekbetet_ford_mondeo_2007-s-max/galaxy_2006-_20400
Ez kell bele ugye ?

Brembo nagyon híres márka, a BMW is ezeket használja, ezek után nagyon jó márka még az EBC, a Ferrodo is.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2016.02.09 kedd, 11:04:59 »

A fékfolyadék szint tényleg feljebb megy ha féket cserélek mert most minimumon van ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2016.02.09 kedd, 11:06:50 »

A fékfolyadék szint tényleg feljebb megy ha féket cserélek mert most minimumon van ?

Igen. A dugattyúk visszanyomása után némileg nő a szint majd...

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2016.02.09 kedd, 11:11:15 »

A fékfolyadék szint tényleg feljebb megy ha féket cserélek mert most minimumon van ?

amikor a fékbetét fogy a féknyeregben lévő dugattyúk egyre kijjebb kerülnek, ezáltal a kamrába több olaj kerül. Ez az olaj a munkahenger tartályából kerül be. Sok autóba úgy csinálják meg, hogy a max szint az új fékbetéteknél lévő normális szint, majd amikor már nagyon fogy, akkor a minimumnál lesz az olaj és a műszerfalon jelez egy lámpa, hogy olaj probléma van. Na ekkor sokan csak feltöltik a tartályt, igen helytelenül Cheesy

3 évente ne felejts el fékolajat cseréltetni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #408 Dátum: 2016.02.09 kedd, 13:41:32 »

amikor a fékbetét fogy a féknyeregben lévő dugattyúk egyre kijjebb kerülnek, ezáltal a kamrába több olaj kerül. Ez az olaj a munkahenger tartályából kerül be. Sok autóba úgy csinálják meg, hogy a max szint az új fékbetéteknél lévő normális szint, majd amikor már nagyon fogy, akkor a minimumnál lesz az olaj és a műszerfalon jelez egy lámpa, hogy olaj probléma van. Na ekkor sokan csak feltöltik a tartályt, igen helytelenül Cheesy

3 évente ne felejts el fékolajat cseréltetni

Nekem a szervizben ESP-s autóra 2 évet mondtak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #409 Dátum: 2016.02.09 kedd, 13:43:22 »

Nekem a szervizben ESP-s autóra 2 évet mondtak.

Ha kikapcsolod az ESP-t, akkor is?  vigyor3 (Hogy függ össze az ESP-vel?)

Ez a 2 év hülyeség, mert körülményektől függően lehet rövidebb és hosszabb is...


Akkor kell, amikor már nem jó, azaz magas a víztartalma...


Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #410 Dátum: 2016.02.09 kedd, 13:45:32 »

Ha kikapcsolod az ESP-t, akkor is?  vigyor3 (Hogy függ össze az ESP-vel?)

Ez a 2 év hülyeség, mert körülményektől függően lehet rövidebb és hosszabb is...


Akkor kell, amikor már nem jó, azaz magas a víztartalma...




Azzal magyarázták az ESP-s érzékenyebb rá. Persze a 2 év az a max, ha sokat használod, esetleg felforr a terheléstől, akkor hamarabb kell. Az enyémnél a 60ezer vagy 2 évnél írják.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #411 Dátum: 2016.02.09 kedd, 13:49:49 »

Azzal magyarázták az ESP-s érzékenyebb rá. Persze a 2 év az a max, ha sokat használod, esetleg felforr a terheléstől, akkor hamarabb kell. Az enyémnél a 60ezer vagy 2 évnél írják.
És az ABS? Ráadásul az ESP az egy okos ABS

Na látod... Szóval aki neked ezzel magyarázta, azzal ne állj szóba többet.

Mit is mondott öreganyád? Nem az a lényeg mit mond, hanem, hogy ki mondja. Most én mondom, ehhez tartsd magad.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2016.02.09 kedd, 13:54:02 »

Azzal magyarázták az ESP-s érzékenyebb rá. Persze a 2 év az a max, ha sokat használod, esetleg felforr a terheléstől, akkor hamarabb kell. Az enyémnél a 60ezer vagy 2 évnél írják.

A víztartalom a lényeg, az okosok azt mondják, hogy a 3 év az azért kell, mert ha nem is jártál vele, ennyi idő után már a bánat sem tudja, hogy mikor kezd el drasztikusan romlani.

Nekem motoron volt úgy, hogy vezetéstechnikai training-en egyszer csak nem volt fékem. Megfőtt az aranyos és az ABS annyira leszabályzott, hogy hiába nyomtam a hátsó féket 0 fékhatás volt. Szóval eléggé veszélyes ez a dolog.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:16:01 »

És az ABS? Ráadásul az ESP az egy okos ABS

Na látod... Szóval aki neked ezzel magyarázta, azzal ne állj szóba többet.

Mit is mondott öreganyád? Nem az a lényeg mit mond, hanem, hogy ki mondja. Most én mondom, ehhez tartsd magad.  hehe

Sziasztok!

Nekem a 2-vel ezelőtti béenvémben nem emlékszem már milyen fékfolyadék, de gumifékcső volt. És az olyan volt, hogy felfelé fordította tolatáskor a tükörlapokat, hogy amikor tolatok, akkor a gólyák lássák bennük magukat.

Annál hogy van most szerinted, cseréltessen a gazdája, mert ismerem?  Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:20:08 »

Sziasztok!

Nekem a 2-vel ezelőtti béenvémben nem emlékszem már milyen fékfolyadék, de gumifékcső volt. És az olyan volt, hogy felfelé fordította tolatáskor a tükörlapokat, hogy amikor tolatok, akkor a gólyák lássák bennük magukat.

Annál hogy van most szerinted, cseréltessen a gazdája, mert ismerem?  Huh?

wow, nem tudom a gumifékcső és a tükörlap forgatás között mi a kapcsolat, de nagyon figyelek   nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #415 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:22:22 »

És az ABS? Ráadásul az ESP az egy okos ABS

Na látod... Szóval aki neked ezzel magyarázta, azzal ne állj szóba többet.

Mit is mondott öreganyád? Nem az a lényeg mit mond, hanem, hogy ki mondja. Most én mondom, ehhez tartsd magad.  hehe

Na, megnéztem mit mond az etis:
"2 évente fékfolyadékot cserélni (LTS 12 154 4)"
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:34:34 »

wow, nem tudom a gumifékcső és a tükörlap forgatás között mi a kapcsolat, de nagyon figyelek   nyes  nyes

Mi van veled Csaba? Mitől lettél itt kezdő?  Huh?

Nem voltam egy hétig kb. és felfordult a világ?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:53:34 »

Mi van veled Csaba? Mitől lettél itt kezdő?  Huh?

Nem voltam egy hétig kb. és felfordult a világ?

jah, besértődtem, aztán rendeztük és visszaregeltem. 40 éves fejjel tacskót játszottam. Az elmúlt néhány hónapom eléggé *** volt, remélem hamarosan befejeződik, mert kezd egy picit sok lenni.

Aztán meg Alf trollfőni nem akarja visszaadni a hozzászólásszámomat és a rangot, mert tudod Ő olyan :d Cheesy  nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2016.02.09 kedd, 15:41:21 »

jah, besértődtem, aztán rendeztük és visszaregeltem. 40 éves fejjel tacskót játszottam. Az elmúlt néhány hónapom eléggé *** volt, remélem hamarosan befejeződik, mert kezd egy picit sok lenni.

Aztán meg Alf trollfőni nem akarja visszaadni a hozzászólásszámomat és a rangot, mert tudod Ő olyan :d Cheesy  nyes  nyes

Kitartás, mindig nem eshet! Ne sértődj meg, vegyél egy mondeot, gyere minire, ott is megy a eszek osztása, de élőben más!

Nekem anno a hondafórumon volt ilyet, de ott is nem voltam soha leszek!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2016.02.09 kedd, 16:10:15 »

Kitartás, mindig nem eshet! Ne sértődj meg, vegyél egy mondeot, gyere minire, ott is megy a eszek osztása, de élőben más!

Nekem anno a hondafórumon volt ilyet, de ott is nem voltam soha leszek!  eplus2 eplus2

Szoktam lenni a minin a csirkével Cheesy

Én is azt hittem örökké nem eshet, de amikor elállt az eső, jött az özönvíz, aztán a cunami, majd a földrengés. Most itt állok és várom a következő csapást. Az özönvíznél még én is azt hittem örökké nem eshet. Most kicsit máshogy látom.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #420 Dátum: 2016.02.09 kedd, 17:07:19 »

jah, besértődtem, aztán rendeztük és visszaregeltem. 40 éves fejjel tacskót játszottam. Az elmúlt néhány hónapom eléggé *** volt, remélem hamarosan befejeződik, mert kezd egy picit sok lenni.

Aztán meg Alf trollfőni nem akarja visszaadni a hozzászólásszámomat és a rangot, mert tudod Ő olyan :d Cheesy  nyes  nyes
így van.az a hajó elment.A rangod meg nem változott,Kezdőtroll lettél csak... eplus2

Amúgymeg a nagyobbak aszongyák,hogy macera a szemétben kotorászni,nemér annyit.... Grin


És máshol offoljatok pacsirták! Angry
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 17:09:20 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2016.02.16 kedd, 22:37:23 »

szep jo estet mindenkinek.

Elsö tarcsat szeretnek csereltetni, a BÖLK feltehetö? vagy inkäbb mas gyärto??
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2016.02.16 kedd, 23:01:34 »

   TEXTAR betetekkel Huh??

 Arban ez a kombinacio eleg kedvezö!
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2016.02.17 szerda, 08:48:39 »

   TEXTAR betetekkel Huh??

 Arban ez a kombinacio eleg kedvezö!

Szerintem vegyél gyárit, annál jobb egyik sem lesz, legfeljebb olcsóbb egy kicsivel... A fék + gumik az életed!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2016.02.17 szerda, 09:18:06 »

Szerintem vegyél gyárit, annál jobb egyik sem lesz, legfeljebb olcsóbb egy kicsivel... A fék + gumik az életed!

 wave

Azért van a gyárinál jobb is, nem csak rosszabb. Brembo (nem véletlenül van a versenyszférában és évtizedek óta szállítanak a BMW-nek), ferrodo, EBC általában jobbak mint a gyári.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2016.02.17 szerda, 09:25:02 »

Azért van a gyárinál jobb is, nem csak rosszabb. Brembo (nem véletlenül van a versenyszférában és évtizedek óta szállítanak a BMW-nek), ferrodo, EBC általában jobbak mint a gyári.
az utcai meg a verseny brembo köszönő viszonyban sincsenek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2016.02.17 szerda, 09:40:41 »

az utcai meg a verseny brembo köszönő viszonyban sincsenek

nyilván nem ugyan arra készülnek, de nekem a motoromon csak brembo cuccok vannak és a robogómon is. Sőt gyárilag is azokat rakták rá és nagyon jól működnek. A vezetéstechnikai trainingeken a fékezési gyakorlatoknál lehet látni, hogy ki váltott valami másra, mert azoknak nem tudnak olyan technikát összerakni, hogy megközelítsék a brembosokat. A verseny megjegyzést csak azért tettem oda, mert azok a cégek, akiknek van versenytapasztalata általában jobb megoldásokkal szoktak előrukkolni. A versenyen szerzett tapasztalatok egy része visszaköszön a közúton is. Nyilván nem kerámiacuccokról beszélünk, amit magas hőfokon kellene tartani, hogy jó legyen, de akkor nagyon durván fog. Ez közúton nem alkalmazható.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2016.02.17 szerda, 09:44:58 »

Azért van a gyárinál jobb is, nem csak rosszabb. Brembo (nem véletlenül van a versenyszférában és évtizedek óta szállítanak a BMW-nek), ferrodo, EBC általában jobbak mint a gyári.

Experience:

A gyári szettekkel soha, de soha nem szhoptam be, ellenben a nagy brembo + ferodo kombó majdnem kinyírt, az EBC meg 15K km után (zöld szett) remeg, mint a picsa és qrvamód porol!

Összegezve:

Gyárival még sohasem jártam meg, am cucokkal én is, családtagjaim is több alkalommal. Namármost ez statisztikailag arra engedett következtetni, hogy mindenkinek a gyárit ajánljam.

Legyünk őszinték, itt mindenki spórolásból keresi az am szetteket, pedig az olcsó lehet drága később! Arról nem is beszélve, hogy nyikoroghat, vetemedhet... stb.

Én nem ajánlom senkinek, a gyárit viszont jó szívvel és bátran!

Hsz-em szubjektív, elfogultságot mutat! (Nem vagyok factory lobbista!)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2016.02.17 szerda, 09:48:53 »

az utcai meg a verseny brembo köszönő viszonyban sincsenek

Úgy van!  eljen

Kértem ajánlatot a Mondi átfékelésére egy teljesen soft szettre (320-as első, 310mm hátsó tárcsák, elöl 4, hátul 2dugattyús úszónyereggel), csupán 1200K Ft volt az ajánlat...

Ennyiből kijön egy oem szett is!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2016.02.17 szerda, 10:32:59 »

Experience:

A gyári szettekkel soha, de soha nem szhoptam be, ellenben a nagy brembo + ferodo kombó majdnem kinyírt, az EBC meg 15K km után (zöld szett) remeg, mint a picsa és qrvamód porol!

Összegezve:

Gyárival még sohasem jártam meg, am cucokkal én is, családtagjaim is több alkalommal. Namármost ez statisztikailag arra engedett következtetni, hogy mindenkinek a gyárit ajánljam.

Legyünk őszinték, itt mindenki spórolásból keresi az am szetteket, pedig az olcsó lehet drága később! Arról nem is beszélve, hogy nyikoroghat, vetemedhet... stb.

Én nem ajánlom senkinek, a gyárit viszont jó szívvel és bátran!

Hsz-em szubjektív, elfogultságot mutat! (Nem vagyok factory lobbista!)


Nekem pont ellenkező tapasztalatom van. Azt már írtam, hogy a motorjaimon a gyári is brembo és nagyon jól működnek, de az MK3-as mondi híresen vacak gyári fékrendszerét a végén brembo-val sikerült megoldani. A brembozás előtt kipróbáltam még a fetrodo-t is és már azzal is sokkal jobb volt a fék. Nekem csak az Mk2-es mondim rázott a gyári féktárcsákkal és betétekkel.

A régebbi motorjaimon EBC fékeket használtam és soha nem volt vele gondom, nagyon jól működtek.

Amúgy alapvetően egyik autógyártó sem gyárt fékbetéteket és tárcsákat. Mindig valamelyik gyártó gyártja nekik, szóval nehéz lenne azt kijelenteni, hogy a gyári jobb mint bármelyik másik, mert alapvetően nincs gyári. Ráadásul a gyártási költségek és visszajelzések alapján gyártási ciklus közben is szoktak váltani.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2016.02.17 szerda, 12:44:12 »

nyilván nem ugyan arra készülnek, de nekem a motoromon csak brembo cuccok vannak és a robogómon is. Sőt gyárilag is azokat rakták rá és nagyon jól működnek. A vezetéstechnikai trainingeken a fékezési gyakorlatoknál lehet látni, hogy ki váltott valami másra, mert azoknak nem tudnak olyan technikát összerakni, hogy megközelítsék a brembosokat. A verseny megjegyzést csak azért tettem oda, mert azok a cégek, akiknek van versenytapasztalata általában jobb megoldásokkal szoktak előrukkolni. A versenyen szerzett tapasztalatok egy része visszaköszön a közúton is. Nyilván nem kerámiacuccokról beszélünk, amit magas hőfokon kellene tartani, hogy jó legyen, de akkor nagyon durván fog. Ez közúton nem alkalmazható.
utcai akivel eddig én beszéltem mindenki csak szidja a brembot, hogy a név megvan a minőség meg felhigult
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2016.02.17 szerda, 13:49:29 »

utcai akivel eddig én beszéltem mindenki csak szidja a brembot, hogy a név megvan a minőség meg felhigult

mindent lehet szidni, bár a legtöbb esetben amikor valaki szidja megkérdezem, hogy a féktárcsát felszabályozta-e mielőtt berakta az új betétet (a válasz általában nem), a másik, hogy mikor volt fékolaj cserélve (a válasz fogalma nincs). Ezek után nem érdekelt a tapasztalata. A BMW-be brembo betétet rakok, a robogóba tavaly mondjuk EBC-t tettem (ez is teljesen tökéletesen működik), a csirkében brembo van, a focusban ebc.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2016.02.17 szerda, 17:21:31 »

Úgy van!  eljen

Kértem ajánlatot a Mondi átfékelésére egy teljesen soft szettre (320-as első, 310mm hátsó tárcsák, elöl 4, hátul 2dugattyús úszónyereggel), csupán 1200K Ft volt az ajánlat...

Ennyiből kijön egy oem szett is!  eplus2 eplus2
Sőt egy 2007-es mk4 is  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2016.02.17 szerda, 20:19:00 »

Utángyártottból is egy adott típushoz többféle minőség van, jellemzően pld. Juridnál vagy a Ferrodo-nál. Ugyanakkor brembóból pld. BMWhez egyféle van, az Textar betéttel teljesen jó. TRW BMW-nél pld. nem jó, ami nekem nagyon meglepő. Visszatérve, máshol én is hallom, hogy szidják a Brembót. Abban teljesen igaza van annak, aki előttem írta, hogy a versenybrembó és az utcai teljesen más süti. Volt egy videó pld, hogy kínában egy faszi hogy hamisítja a Brembó cuccokat....Félelmetes volt.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2016.02.17 szerda, 21:29:03 »

Hali!  Akkor most melyiket???

idöközben talältam 80€ ert brembo tarcsat (2db)
gyarit nem talalok itt a Nemet online schoppokban gondolom szalönban kapnek csak a gatyäm is ott hagyhatnäm erte!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2016.02.17 szerda, 21:41:10 »

Hali!  Akkor most melyiket???

idöközben talältam 80€ ert brembo tarcsat (2db)
gyarit nem talalok itt a Nemet online schoppokban gondolom szalönban kapnek csak a gatyäm is ott hagyhatnäm erte!

Szerintem nincs vele gond. Nézd meg még a ferrodot is

avagy: http://ebcbrakes.de/
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2016.02.17 szerda, 22:13:14 »

köszi megnezem!

Volt mar pär autom nekem meg nem volt rossz tapasztalatom egyik utangyartott" fek alkatresszel sem.
igyekszem nem a legolcsobbat veni de azert vagyonokat sem szeretek a boltban hagyni!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2016.02.17 szerda, 22:31:09 »

köszi megnezem!

Volt mar pär autom nekem meg nem volt rossz tapasztalatom egyik utangyartott" fek alkatresszel sem.
igyekszem nem a legolcsobbat veni de azert vagyonokat sem szeretek a boltban hagyni!

nehéz megmondani mi az utángyártot, ha nem tudjuk ki gyártja az eredetit Cheesy

https://cromax.hu/fekrendszer/elso_fekrendszer/elso_fektarcsa/elso_fektarcsa_ford_mondeo_2007-_63314

Az eredeti ford olcsóbb mint az EBC különleges cuccai. Szerintem a cromax kipostázza neked, ha utalással fizetsz.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 10:35:26 »

Hali!  Akkor most melyiket???

idöközben talältam 80€ ert brembo tarcsat (2db)
gyarit nem talalok itt a Nemet online schoppokban gondolom szalönban kapnek csak a gatyäm is ott hagyhatnäm erte!

Első szett (tárcsák + betétek) 58K a gyáriból a jobbik betéttel, a hátsó 47K szintén a drágábbik betéttel. Ez lenne a vagyon?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #439 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 11:48:19 »

Első szett (tárcsák + betétek) 58K a gyáriból a jobbik betéttel, a hátsó 47K szintén a drágábbik betéttel. Ez lenne a vagyon?

Egyrészt ha jól sejtem, valami német nyelvi területről ír, másrészt meg nem mindenkinek van olyan kedvezménye mint Neked.  beka3
Ettől függetlenül amikor ~4 milliós autóról beszélünk és az életünk illetve a gépjármű épsége múlhat rajta, nem tartom soknak akár a 100EHuf-ot se tengelyenként a cseréért. Persze olcsóbban is kijön, de nem értem.  Huh?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 12:39:37 »

Egyrészt ha jól sejtem, valami német nyelvi területről ír, másrészt meg nem mindenkinek van olyan kedvezménye mint Neked.  beka3
Ettől függetlenül amikor ~4 milliós autóról beszélünk és az életünk illetve a gépjármű épsége múlhat rajta, nem tartom soknak akár a 100EHuf-ot se tengelyenként a cseréért. Persze olcsóbban is kijön, de nem értem.  Huh?

persze igazad van, hogy ha az ember élete múlik rajta, akkor 100ehuf nem sok, de szerintem ebbe most feleslegesen megyünk bele.

A teljesen normális web shop ár: 18 617 Ft a gyári alkatrészre. Szóval előre a kettő 37234.- Ha itthonra rendeled ismerősödhöz, az elküldi neked, de szerintem a cromax is elküldi neked. Amúgy meg szerintem kint is van olyan cég, mint itthon a cromax, bárdi, láng, unix.... szóval szerintem tekersz 5 utcát a környékeden és lesz egy alkatrész kereskedés. Amúgy mint látod a gyári olcsóbb mint egy EBC, bár az EBC-nek azért van a gyárinál nagyobb tudású cucca, de erre nem biztos, hogy szükséged van.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 19:14:45 »

Jo estet!

Igen Nemet területröl irok! Hannover!

A kerdesem egyszerüen csak a BÖLK ältal gyärtott tärcsära iränyult volna! en nem hallottam anno othon ilyen gyartorol de Itt van ez itteni onlin alkatresz forgalmazoknal!! 50€  ert kinäl az elsö tengelyre 1 pär tärcsät betet nem kerdes mert van rengeteg fele közel azonos äron! TEXTAR BOSCH Stb!
Tärcsät is talältam BOSCH BREMBO pärban 80-90€ között. Neztem a CROMAX-ot KI szällitjäk ide is nem gond de nekem sem az a cel, hogy a legolcsobb legyen hanem, hogy a funkciojät jol elvegezze!
Azt is ertem, hogy az elete legdrägabb az embernek, de szerintem a gyäri alkatresz ärak tulzoak! az többi gyärto termekei is biztosan bevizsgältak es megfelelöek!

Azert mert 3 milios autom van en meg munkäsruhäban ülök bele es megnezem mire mennyit adok ki!!!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 20:07:01 »

Ezen a weboldalon talältam egyebkent.

http://www.mister-auto.de/de/bremsscheiben/bolk-bol-d011530_g900007_a999BOL-D011530.html
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 20:17:15 »

Jo estet!

Igen Nemet területröl irok! Hannover!

A kerdesem egyszerüen csak a BÖLK ältal gyärtott tärcsära iränyult volna! en nem hallottam anno othon ilyen gyartorol de Itt van ez itteni onlin alkatresz forgalmazoknal!! 50€  ert kinäl az elsö tengelyre 1 pär tärcsät betet nem kerdes mert van rengeteg fele közel azonos äron! TEXTAR BOSCH Stb!
Tärcsät is talältam BOSCH BREMBO pärban 80-90€ között. Neztem a CROMAX-ot KI szällitjäk ide is nem gond de nekem sem az a cel, hogy a legolcsobb legyen hanem, hogy a funkciojät jol elvegezze!
Azt is ertem, hogy az elete legdrägabb az embernek, de szerintem a gyäri alkatresz ärak tulzoak! az többi gyärto termekei is biztosan bevizsgältak es megfelelöek!

Azert mert 3 milios autom van en meg munkäsruhäban ülök bele es megnezem mire mennyit adok ki!!!
Neked is jó estét! Vmit nagyon félreértettél. Itthon (ha elfelejtetted volna) "kicsit" mások az árak, a kereskedők az árképzések stb.
Tehát: mi itten a fórumon (de bereggelhetsz a német mk4 fórumra is, szvsz ott is) segíteni szoktunk annak, aki kérdez.
Ha veszed a fáradságot és visszaolvasol, nem múlik el olyan hónap, hogy ezen kérdést vagy itt, vagy az mk4 általánosban ne tenné fel vki.
És mindig le is írjuk, hogy az itteni nevesített beszállítók (cromax, nagyautó, lőrinczi autó, bárdy) mennyiért kínáljál a gyári és az utángyártott betétet, tárcsát (stb.). És igen, mostanában olyan az árképzés, hogy a gyári kb. annyi, mint az utángyártott. Ezért veszünk többen gyárit.
Sőt azt is tudjuk, hogy a német autópiaci beszállítókat és alkatrészgyártókat össze sem lehet hasonlítani a magyarokkal, sokkal nagyobb a választék. Tudod, sokunk farmerbe vagy esetleg öltönybe ül be a mondeojába és igen, mi is megnézzük, hogy mennyi a fékbetét. De mint írtam, itthon annyi a gyári, mint az utángyártott, ezért mertük javasolni.
  
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 20:38:01 »

Szerencsere nem kell sok alkatreszt vennem a kocsihoz, ha tehetem akkor javittatom mikor haza megyek, egyebkent köszönöm a javaslatokat es a hozzaszolläst igerem meg gondolom.
Sajnos most nem bir ki az elsö fekem egy haza utat ami Marcius vegen varhato.
Ezert netem a neten!
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 07:44:13 »

Sziasztok!

Motorcraft fékbetétek lettek cserélve - tárcsával együtt - mind a négy helyen 103000km-nél - ekkor vettem hivatalos márkakereskedésben.
Létezik, hogy nem elég jók ezek a betétek?
Nekem egyszerűen kevés időnként a fékerő ezen az autón, akár egyedül, akár öten ülünk benne... volt hogy szinte nem is fogott eléggé és csak gurultam tovább enyhén lassulva.
Az időjárás is mindegy, akár nedves esős idő, akár száraz...

Múltkor megnézett a szerelő valami vákuumpumpát, de ott volt szívás.

Van valami ötletetek?
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 09:05:44 »

Sziasztok!

Motorcraft fékbetétek lettek cserélve - tárcsával együtt - mind a négy helyen 103000km-nél - ekkor vettem hivatalos márkakereskedésben.
Létezik, hogy nem elég jók ezek a betétek?
Nekem egyszerűen kevés időnként a fékerő ezen az autón, akár egyedül, akár öten ülünk benne... volt hogy szinte nem is fogott eléggé és csak gurultam tovább enyhén lassulva.
Az időjárás is mindegy, akár nedves esős idő, akár száraz...

Múltkor megnézett a szerelő valami vákuumpumpát, de ott volt szívás.

Van valami ötletetek?

Nem kerek az iromány!

- rossz rásegítés ("vákumpumpa")?? -akkor az magyarázat a gyengébb fékhatásra-

Ha nincs rásegítés, bármilyen szettet is rossznak fogsz érezni!

- A motorcraft elsővonalas beszállító a Fordnál. Én személyesen nem használom soha, mert pl. a betétjei lágyak, sokkal hamarabb felhevítik a tárcsákat, amik vetemedhetnek és rázhatnak. Én konkrétan egy garnitúra 10ezret futott betétet kihajítottam emiatt...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #447 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 09:20:55 »

Nem kerek az iromány!

- rossz rásegítés ("vákumpumpa")?? -akkor az magyarázat a gyengébb fékhatásra-

Ha nincs rásegítés, bármilyen szettet is rossznak fogsz érezni!

- A motorcraft elsővonalas beszállító a Fordnál. Én személyesen nem használom soha, mert pl. a betétjei lágyak, sokkal hamarabb felhevítik a tárcsákat, amik vetemedhetnek és rázhatnak. Én konkrétan egy garnitúra 10ezret futott betétet kihajítottam emiatt...

Nekem hátul motocraft betét van... Semmi baja nincs...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 09:21:05 »

Nem kerek az iromány!

- rossz rásegítés ("vákumpumpa")?? -akkor az magyarázat a gyengébb fékhatásra-

Ha nincs rásegítés, bármilyen szettet is rossznak fogsz érezni!

- A motorcraft elsővonalas beszállító a Fordnál. Én személyesen nem használom soha, mert pl. a betétjei lágyak, sokkal hamarabb felhevítik a tárcsákat, amik vetemedhetnek és rázhatnak. Én konkrétan egy garnitúra 10ezret futott betétet kihajítottam emiatt...

 wilting
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #449 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 09:21:30 »

Sziasztok!

Motorcraft fékbetétek lettek cserélve - tárcsával együtt - mind a négy helyen 103000km-nél - ekkor vettem hivatalos márkakereskedésben.
Létezik, hogy nem elég jók ezek a betétek?
Nekem egyszerűen kevés időnként a fékerő ezen az autón, akár egyedül, akár öten ülünk benne... volt hogy szinte nem is fogott eléggé és csak gurultam tovább enyhén lassulva.
Az időjárás is mindegy, akár nedves esős idő, akár száraz...

Múltkor megnézett a szerelő valami vákuumpumpát, de ott volt szívás.

Van valami ötletetek?

Hány kilóméter van a betétekben? Összekopott már?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.