Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:59:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 515089 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2016.09.21 szerda, 09:54:59 »

ezt gondoltam. azon lepődtem meg,hogy ezt van szerelő aki így csinálja, nem csak feltossza a régi helyére Cheesy
Hat az a szerencse, hogy vannak meg ilyen szerelok Smiley  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 20:15:19 »

Vkinek újabb fejlemény tárcsa+pofa ügyileg? A fl topikban Trollnyo állított 92Zsolti tagadott... ezzek nem lettünk okosabbak. Vkinek esetleg tapasztalat a brembo tárcsákkal kapcsolatban? Esetleg ár, beszerezhetőség?

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 21:09:03 »

Vkinek újabb fejlemény tárcsa+pofa ügyileg? A fl topikban Trollnyo állított 92Zsolti tagadott... ezzek nem lettünk okosabbak. Vkinek esetleg tapasztalat a brembo tárcsákkal kapcsolatban? Esetleg ár, beszerezhetőség?



Ha "biztosra" akarsz menni akkor ATE tárcsa+betét drága, de jó.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 22:08:19 »

Írok Neked emailt.

Vkinek újabb fejlemény tárcsa+pofa ügyileg? A fl topikban Trollnyo állított 92Zsolti tagadott... ezzek nem lettünk okosabbak. Vkinek esetleg tapasztalat a brembo tárcsákkal kapcsolatban? Esetleg ár, beszerezhetőség?


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 22:59:36 »

Vkinek újabb fejlemény tárcsa+pofa ügyileg? A fl topikban Trollnyo állított 92Zsolti tagadott... ezzek nem lettünk okosabbak. Vkinek esetleg tapasztalat a brembo tárcsákkal kapcsolatban? Esetleg ár, beszerezhetőség?

a brembo nem rossz, de még mindig az EBC-re esküszöm.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #655 Dátum: 2016.09.30 péntek, 07:55:37 »

a brembo nem rossz, de még mindig az EBC-re esküszöm.
azt hallottam,hogy az EBC-t a castrol gyártja.ez igaz? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #656 Dátum: 2016.09.30 péntek, 08:11:58 »

Vkinek újabb fejlemény tárcsa+pofa ügyileg? A fl topikban Trollnyo állított 92Zsolti tagadott... ezzek nem lettünk okosabbak. Vkinek esetleg tapasztalat a brembo tárcsákkal kapcsolatban? Esetleg ár, beszerezhetőség?



Én a ferrodoban gondolkodom...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2016.09.30 péntek, 08:35:34 »

azt hallottam,hogy az EBC-t a castrol gyártja.ez igaz? vigyor3

persze, hogy nem Cheesy a castrol semmit nem gyárt, csak pancsol  eplus2 eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #658 Dátum: 2016.09.30 péntek, 09:03:17 »

persze, hogy nem Cheesy a castrol semmit nem gyárt, csak pancsol  eplus2 eplus2
nebaxd.akkor már az EBC-ben sem bízhat az ember.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2016.09.30 péntek, 09:14:32 »

nebaxd.akkor már az EBC-ben sem bízhat az ember.... eplus2


 Huh?  Shocked  Huh?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2016.09.30 péntek, 09:56:07 »

Vkinek újabb fejlemény tárcsa+pofa ügyileg? A fl topikban Trollnyo állított 92Zsolti tagadott... ezzek nem lettünk okosabbak. Vkinek esetleg tapasztalat a brembo tárcsákkal kapcsolatban? Esetleg ár, beszerezhetőség?



People say: Az összes gyári (Ford dobozos) fékkel szerelt autó ráz, porol, félrehúz. Hagyjuk már ezt rizsát! Egyedül a kasztrol és az ÍbÍSzÍ-t kerüld, mert Kotta is azt használ! Te miben hiszel Laci?  eplus2 eplus2

Vegyél gyárit, nem fox csalódni, minden egyéb esetben: ÉN SZÓLTAM!

A fékcsere lelke: fémtisztára csiszolni az agyat, a függőleges felületre különös tekintettel és csere előtti este jól berúgni. Másnaposan esik igazán jól a rozsdapor! 4 - et egyszerre cserélni TILOS, minimum 1 hét legyen az elej és hátulja között!  pias pias Ha önnönmagad csinálod, segítek szívesen...

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:17:46 »

People say: Az összes gyári (Ford dobozos) fékkel szerelt autó ráz, porol, félrehúz. Hagyjuk már ezt rizsát! Egyedül a kasztrol és az ÍbÍSzÍ-t kerüld, mert Kotta is azt használ! Te miben hiszel Laci?  eplus2 eplus2

Vegyél gyárit, nem fox csalódni, minden egyéb esetben: ÉN SZÓLTAM!

A fékcsere lelke: fémtisztára csiszolni az agyat, a függőleges felületre különös tekintettel és csere előtti este jól berúgni. Másnaposan esik igazán jól a rozsdapor! 4 - et egyszerre cserélni TILOS, minimum 1 hét legyen az elej és hátulja között!  pias pias Ha önnönmagad csinálod, segítek szívesen...

 wave wave

ez a vegyél gyárit mert minden más vacak azért nem jó nézet. Miért gondoljátok, hogy minden ami nem ford emblémás, az vacakabb mint a gyári? Nagyon sok jobb minőségű cucc van mint a gyári, lehet az tartósságban, fékhatásban... A gyáriban sokan csalódtak, sőt én hiszem azt, hogy az amivel kijött az autó és az amit gyáriban meg tudsz venni az nem is ugyan az a gyártó. Nomeg a ford nem is gyárt féktárcsát, betétet sem 8ahogy ugye olajat sem), hanem valakitől veszi. Akkor miért gondolják sokan, hogy ha ugyan azt a cuccot ford dobozba rakják akkor jobb, mintha nem.

Ez így eléggé buta dolog. Az tény, hogy meg kell tisztítani alaposan, de ha jobb fékhatást akarsz elérni, akkor azt gyáriban nem fogod megkapni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:20:25 »

ez a vegyél gyárit mert minden más vacak azért nem jó nézet. Miért gondoljátok, hogy minden ami nem ford emblémás, az vacakabb mint a gyári? Nagyon sok jobb minőségű cucc van mint a gyári, lehet az tartósságban, fékhatásban... A gyáriban sokan csalódtak, sőt én hiszem azt, hogy az amivel kijött az autó és az amit gyáriban meg tudsz venni az nem is ugyan az a gyártó. Nomeg a ford nem is gyárt féktárcsát, betétet sem 8ahogy ugye olajat sem), hanem valakitől veszi. Akkor miért gondolják sokan, hogy ha ugyan azt a cuccot ford dobozba rakják akkor jobb, mintha nem.

Ez így eléggé buta dolog. Az tény, hogy meg kell tisztítani alaposan, de ha jobb fékhatást akarsz elérni, akkor azt gyáriban nem fogod megkapni.

Ez kizárt, mert fogalmam sincs!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #663 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:24:54 »

Ha önnönmagad csinálod, segítek szívesen...

 wave wave

Perverz disznyó...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2016.09.30 péntek, 17:35:58 »

People say: Az összes gyári (Ford dobozos) fékkel szerelt autó ráz, porol, félrehúz. Hagyjuk már ezt rizsát! Egyedül a kasztrol és az ÍbÍSzÍ-t kerüld, mert Kotta is azt használ! Te miben hiszel Laci?  eplus2 eplus2

Vegyél gyárit, nem fox csalódni, minden egyéb esetben: ÉN SZÓLTAM!

A fékcsere lelke: fémtisztára csiszolni az agyat, a függőleges felületre különös tekintettel és csere előtti este jól berúgni. Másnaposan esik igazán jól a rozsdapor! 4 - et egyszerre cserélni TILOS, minimum 1 hét legyen az elej és hátulja között!  pias pias Ha önnönmagad csinálod, segítek szívesen...

 wave wave
Inni ihatunk bármikor, na de a féktárcsa csere...  Shocked
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 16:32:44 »

Inni ihatunk bármikor, na de a féktárcsa csere...  Shocked

Hagyjuk, már nem akarok segíteni, beléptem egy szektába... Tiltva van!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #666 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 17:56:12 »

Hagyjuk, már nem akarok segíteni, beléptem egy szektába... Tiltva van!  wave wave

Te melyikbe? Nem Kottáéba, az biztos, mert ott hülyeséggel segítenek csak... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 18:04:01 »

Te melyikbe? Nem Kottáéba, az biztos, mert ott hülyeséggel segítenek csak... hehe

 hehe  hehe Mint már mondtam itt csak a tények és a fizika számít, de köszönöm a szokásosan jó postot  eplus2 eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2016.10.04 kedd, 09:27:50 »

Te melyikbe? Nem Kottáéba, az biztos, mert ott hülyeséggel segítenek csak... hehe

Flashpost Gruppe...

Ösmered-e?  Wink Wink
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2016.10.04 kedd, 09:37:34 »

Én a ferrodoban gondolkodom...
Nekem az S-Maxon az első tárcsa és betét biztosan Ferrodo, 3 év és 50.000 km van benne, semmi baja, nem ráz, nem hullámos, alig kopott pedig min. 1/3-a a távnak város. A hátsónak sajnos nem találtam meg a dobozát. Cromaxnál vettem, ott is rakták fel.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2016.10.04 kedd, 12:30:19 »

Nekem az S-Maxon az első tárcsa és betét biztosan Ferrodo, 3 év és 50.000 km van benne, semmi baja, nem ráz, nem hullámos, alig kopott pedig min. 1/3-a a távnak város. A hátsónak sajnos nem találtam meg a dobozát. Cromaxnál vettem, ott is rakták fel.

Baszknak mindegy, oan rossz a csillagzata, hogy a 6 dugattyús Wilwood szett itt meghullámosodik alatta. Szóval mindegy mit tesz bele, szhar lesz 1 hónapon belül. Nem a cucc hibája...  szomoru1 szomoru1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2016.10.04 kedd, 12:41:18 »

Baszknak mindegy, oan rossz a csillagzata, hogy a 6 dugattyús Wilwood szett itt meghullámosodik alatta. Szóval mindegy mit tesz bele, szhar lesz 1 hónapon belül. Nem a cucc hibája...  szomoru1 szomoru1
Az S-Max hátsó fékével tényleg lehet valami. Én amikor megvettem olyan hullámos volt, mint a Balaton harmadfokú viharjelzés idején, úgy pumpálta vissza a fékpedált, mintha talpmasszír funkciója lenne (ugyanekkor az első bár az is jól elkopott, teljesen sima volt). Valószínűleg emiatt ki is szoposodott a hátsó féknyereg tartó kengyel, hallom is ahogy koppan amikor előre-hátra rutinozok és rányomok a fékre.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2016.10.05 szerda, 12:37:57 »

Csere után azért illik mondjuk három jó nagyot fékezni 120-ról 30-ra, ezt sokan elfelejtik. Ennek ellenére később elhajlik egy tárcsa, ha xar minőségű.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #673 Dátum: 2016.10.05 szerda, 12:41:43 »

Az S-Max hátsó fékével tényleg lehet valami. Én amikor megvettem olyan hullámos volt, mint a Balaton harmadfokú viharjelzés idején, úgy pumpálta vissza a fékpedált, mintha talpmasszír funkciója lenne (ugyanekkor az első bár az is jól elkopott, teljesen sima volt). Valószínűleg emiatt ki is szoposodott a hátsó féknyereg tartó kengyel, hallom is ahogy koppan amikor előre-hátra rutinozok és rányomok a fékre.
dehogy.a hullámosodást a ferodol felüvegesedése okozza.Jól meglett égetve a fék korábban.
Én mindig bevasalom a betétet a tárcsához.A noname tárcsa és betétszettben több mint 60e km van,és 4mm körül van még rajta "anyag".
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #674 Dátum: 2016.10.05 szerda, 12:43:23 »

Csere után azért illik mondjuk három jó nagyot fékezni 120-ról 30-ra, ezt sokan elfelejtik. Ennek ellenére később elhajlik egy tárcsa, ha xar minőségű.
én mindig bevasalom.pár száz méter fék gáz 3ikban óvatosan.Ha jól összekopnak az elején,akkor hosszúéletű lesz a kapcsolat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2016.10.05 szerda, 12:43:37 »

Csere után azért illik mondjuk három jó nagyot fékezni 120-ról 30-ra, ezt sokan elfelejtik. Ennek ellenére később elhajlik egy tárcsa, ha xar minőségű.

Sem én, sem Kotta nem így csináljuk!

100 - ról enyhefék 20 - 30 - ig kétszer háromszor ismételve ugyanúgy hatásos és nem égeti meg a tárcsát, szépen fényesre kopik és fogni is fog!

Mindenki másképp csinálja...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2016.10.05 szerda, 12:45:32 »

dehogy.a hullámosodást a ferodol felüvegesedése okozza.Jól meglett égetve a fék korábban.
Én mindig bevasalom a betétet a tárcsához.A noname tárcsa és betétszettben több mint 60e km van,és 4mm körül van még rajta "anyag".

Ha jól látom ez nem egy kasztrol fék...  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #677 Dátum: 2016.10.05 szerda, 12:46:42 »

Ha jól látom ez nem egy kasztrol fék...  eplus2 eplus2
nem.ez a Jászberényi úton készült.....de a BP forgalmazza.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2016.10.05 szerda, 15:00:45 »

dehogy.a hullámosodást a ferodol felüvegesedése okozza.Jól meglett égetve a fék korábban.
Én mindig bevasalom a betétet a tárcsához.A noname tárcsa és betétszettben több mint 60e km van,és 4mm körül van még rajta "anyag".
Csak az a kérdés, hogy az elsők miért koptak szépen egyenletesen, a hátsó meg ugyanakkor hullámos lett. Én ha akarom se tudok úgy a fékpedálra lépni, hogy a hátsókat betépje, de az elsőket meg ne annyira  Cheesy
De egyébként nekem a megörökölt féknyeregtartó kengyel lógáson kívül nincs bajom a hátsókkal, amióta nálam van a verda és új tárcsákat kapott, McBaxta Más panaszkodik általában, hogy neki mindig berázósodik.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2016.10.05 szerda, 15:14:13 »

Csak az a kérdés, hogy az elsők miért koptak szépen egyenletesen, a hátsó meg ugyanakkor hullámos lett. Én ha akarom se tudok úgy a fékpedálra lépni, hogy a hátsókat betépje, de az elsőket meg ne annyira  Cheesy
De egyébként nekem a megörökölt féknyeregtartó kengyel lógáson kívül nincs bajom a hátsókkal, amióta nálam van a verda és új tárcsákat kapott, McBaxta Más panaszkodik általában, hogy neki mindig berázósodik.
A hatso erzekenyebb es sztm kicsit igenyesebb munkat ker cserenel pl nehezebb a fekmunkahengert is visszanyomni, mert ugye tekerni is kell. Amennyiben kicsit is szorulnak a betetek mar az egyik oldal ottmarad es tulmelegszik amit eszre sem vesz egy atlagos user, hiszen messze nincs olyan fekero, mint elol. En is igy vettem az egyik betet teljesen ferden volt bekopva es melegedett az az oldal rendesen?! Hogy lehet ilyen igenytelenul, gondolom megfelelo tisztitas, karbantartas es odafigyeles nelkul cserelni beteteket?!
Azota nalam is tokeletes es meg gyari tarcsaval hatul 152 ezer kilometerrel igaz mar minimum a 3. szett betettel, de meg boven a 9mm vastagsag felett. Persze a kovetkezo betet cserenel megy be a ferodo tarcsa a gyari helyett  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #680 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 10:33:46 »

Sziasztok. Múltkor érdeklödtem tárcsa/betét ügyben. Most rendelném. Rá tudnátok nézni hogy jó-e?

Elsö tárcsa:
https://alkatreszek.hu/fe_ddf1567_la x2 =27.014 Ft

Hátsó tárcsa:
https://alkatreszek.hu/fe_ddf1616_la x2 =16.248 Ft

Elsö betét:
https://alkatreszek.hu/t_2412301_la x1 =12.773 Ft

Hátsó betét:
https://alkatreszek.hu/t_2453703_la x1 =8.188 Ft


Ez összesen 64.223 Ft. Elég karcsú ahhoz képest amit a szerelö mondott ha ö rendelné ugyanezeket a márkákat (100 lenne nála), a Fordhoz képest meg pláne. Nem rontottam el valamit? Köszi!

Plusz kérdés: fékfolyadékból milyet, mennyit rendeljek?
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.16 vasárnap, 10:36:01 írta Kresz » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 17:38:08 »

Sziasztok. Múltkor érdeklödtem tárcsa/betét ügyben. Most rendelném. Rá tudnátok nézni hogy jó-e?

Plusz kérdés: fékfolyadékból milyet, mennyit rendeljek?
A ferodo zarcsa es textar betet kombo sztm nagyon jo ar ertek aranyban es, ha mk4 mondira kell akkor jokat jeloltel be.

A fekolaj mennyisege 1 liter korul van, ha 1,5 litert veszel az sztm elegendo.
Markat nem tudom sztm mindegy a lenyeg a dot szam egyezzen.
DOT 4 kell bele specifikacio: ESD-M6C57-A a kezelesi szerint
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.16 vasárnap, 18:09:44 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
hapsiesamondeo
Vendég
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2016.10.21 péntek, 07:20:06 »

Szervusztok!
Abban kérnék segítséget, hogy merre találom az ESP szenzort. Ez egy Mondeo kombi Titanium S 2000 ccm, 2010-es évjáratú 163Le; Valószínű, hogy ki kell cserélni. Mivel többször letiltja az autót. Kiírja, hogy engine malfunction és kigyullad az ESP visszajelző. Ezután 90-100 nál többel nem megy. Ha kinyomom a kuplungot és hagyom hogy lemenjen alapjáratra a fordulatszám, akkor ismét helyreáll a rendszer.
Újraindítás után szintén törlödik a hiba.
Csak akkor jön elő ismét a jelenség, ha meg akarom hajtani, azaz odalépek a pedálra. rinya

Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2016.10.21 péntek, 07:40:54 »

Szervusztok!
Abban kérnék segítséget, hogy merre találom az ESP szenzort. Ez egy Mondeo kombi Titanium S 2000 ccm, 2010-es évjáratú 163Le; Valószínű, hogy ki kell cserélni. Mivel többször letiltja az autót. Kiírja, hogy engine malfunction és kigyullad az ESP visszajelző. Ezután 90-100 nál többel nem megy. Ha kinyomom a kuplungot és hagyom hogy lemenjen alapjáratra a fordulatszám, akkor ismét helyreáll a rendszer.
Újraindítás után szintén törlödik a hiba.
Csak akkor jön elő ismét a jelenség, ha meg akarom hajtani, azaz odalépek a pedálra. rinya


Az ESP nem egy szenzor hanem több szenzor jelét feldolgozó vezérlőegység. Többek között kerék forgás érzékelők (ABS jeladók), kormány elfordulás érzékelő, keresztirányú gyorsulásérzékelő. Hibakód kiolvasás segít behatárolni a hiba okát.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
hapsiesamondeo
Vendég
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2016.10.21 péntek, 12:50:41 »

Az ESP nem egy szenzor hanem több szenzor jelét feldolgozó vezérlőegység. Többek között kerék forgás érzékelők (ABS jeladók), kormány elfordulás érzékelő, keresztirányú gyorsulásérzékelő. Hibakód kiolvasás segít behatárolni a hiba okát.
Aha értem. Akkor úgy kérdezem, hogy az oldalirnyú gyorsulás érzékelőt hol találom?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #685 Dátum: 2016.10.21 péntek, 13:18:37 »

Aha értem. Akkor úgy kérdezem, hogy az oldalirnyú gyorsulás érzékelőt hol találom?

Szerintem először kellene egy hibakód olvasás, amikor a probléma fenn áll, utána kellene csak keresgélni az okot és arra a megoldást...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #686 Dátum: 2016.10.21 péntek, 14:42:37 »

Aha értem. Akkor úgy kérdezem, hogy az oldalirnyú gyorsulás érzékelőt hol találom?
ugy értik a kollégák, hogy elképzelhető hogy semmi köze az esp hez a hibának.ezert kell a hibakodolvasas!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hapsiesamondeo
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2016.10.21 péntek, 16:27:20 »

ugy értik a kollégák, hogy elképzelhető hogy semmi köze az esp hez a hibának.ezert kell a hibakodolvasas!!!!!
Már voltam vele a szervízben. 69 ezerért cserélnék ki. Viszont találtam bontottat 22 ezerért. De az azonosító, vagy cikkszámot meg kellene néznem a kütyün, mert csak akkor van értelme megvennem ha azonos.
Valaki azt mondta, hogy a kardán alagútban van. Jó lenne ha más is megerősítené. Csak ezért gondoltam, hogy megkérdezem. Fölöslegesen nem állok neki bontogatni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #688 Dátum: 2016.10.21 péntek, 17:04:01 »

Már voltam vele a szervízben. 69 ezerért cserélnék ki. Viszont találtam bontottat 22 ezerért. De az azonosító, vagy cikkszámot meg kellene néznem a kütyün, mert csak akkor van értelme megvennem ha azonos.
Valaki azt mondta, hogy a kardán alagútban van. Jó lenne ha más is megerősítené. Csak ezért gondoltam, hogy megkérdezem. Fölöslegesen nem állok neki bontogatni.
(nincs kardán alagút)a kézifék alatt a középkonzol alá szerelve én eddig csak a légzsákvezérlővel találkoztam,de ez nem kizárt,hogy az is ott lakik.

Pontos hibakódod nincs meg? P1234 például....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hapsiesamondeo
Vendég
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2016.10.21 péntek, 17:35:53 »

Nem nincs hibakód, azt nem is kérdeztem. Ennyit mondtak hogy az a hibás. Csak később kezdtem itthon kutakodni a gugli segítségével csere alkatrész után...
Asszem hétfőn felhívom a szervizest és megpróbálom megtudakolni mi volt a hibakód és hogy hol is van az a bizbasz. Az éves szervízt is most csinálták meg, úgy hogy biztos rögzítve lett a rendszerben. Akkor rábólintottam a cserére is. Tehát megrendelték az alkatrészt is. De később hívtam őket hogy mégsem kell, mert nem jött elő a hiba a nagyszervíz után. De mentem vele kb 1200 Km-t és most megint előjött.
Kicsit kellemetlen is, hogy megrendelem aztán meg lemondom...
Na mindegy, valahogy megoldom a dolgot.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.21 péntek, 17:49:28 írta hapsiesamondeo » Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2016.10.21 péntek, 17:41:12 »

Szervusztok!
Abban kérnék segítséget, hogy merre találom az ESP szenzort. Ez egy Mondeo kombi Titanium S 2000 ccm, 2010-es évjáratú 163Le; Valószínű, hogy ki kell cserélni. Mivel többször letiltja az autót. Kiírja, hogy engine malfunction és kigyullad az ESP visszajelző. Ezután 90-100 nál többel nem megy. Ha kinyomom a kuplungot és hagyom hogy lemenjen alapjáratra a fordulatszám, akkor ismét helyreáll a rendszer.
Újraindítás után szintén törlödik a hiba.
Csak akkor jön elő ismét a jelenség, ha meg akarom hajtani, azaz odalépek a pedálra. rinya



Hali!
Nekem épp ugyanez volt a hibajelenség és az esp is jelzett. Alf társunk segitségével kiderült, hogy a légtömegmérő volt a ludas.
Hibakódolvavás, pláne amikor a hiba kijön és máris kiderül mi okozza.  Wink Ne cserélgess mindent azért, mert egy szerelő azt mondja. Nekem 400ezres váltófelujitást mondtak, mert hogy az a baj. Láss csodás 3ezerből megcsináltam, azóta semmi baja. ( Koppkoppkopp )
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.21 péntek, 17:44:34 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
hapsiesamondeo
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2016.10.21 péntek, 17:53:46 »

Hali!
Nekem épp ugyanez volt a hibajelenség és az esp is jelzett. Alf társunk segitségével kiderült, hogy a légtömegmérő volt a ludas.
Hibakódolvavás, pláne amikor a hiba kijön és máris kiderül mi okozza.  Wink Ne cserélgess mindent azért, mert egy szerelő azt mondja. Nekem 400ezres váltófelujitást mondtak, mert hogy az a baj. Láss csodás 3ezerből megcsináltam, azóta semmi baja. ( Koppkoppkopp )
Szia!
Köszi a választ.
Hol is keressem a légtömegmérőt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #692 Dátum: 2016.10.21 péntek, 21:20:17 »

Szia!
Köszi a választ.
Hol is keressem a légtömegmérőt?
lyally...
előbb kéne egy egészen pontos hibakód.nem bemondásra a hiba.írd meg merre jársz,hátha tud neked fórumos tag ingyen segíteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2016.10.21 péntek, 21:51:11 »

Szia!
Köszi a választ.
Hol is keressem a légtömegmérőt?

Igen, előbb hibakód olvasás. Kell egy elm327 egy forscan és valaki, aki ért ezekhez. Nem kell szakszerviz. Ird meg merre laksz és megirja, aki a közeledbe van, hogy tud segiteni.   Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
hapsiesamondeo
Vendég
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2016.10.22 szombat, 08:46:07 »

Igen, előbb hibakód olvasás. Kell egy elm327 egy forscan és valaki, aki ért ezekhez. Nem kell szakszerviz. Ird meg merre laksz és megirja, aki a közeledbe van, hogy tud segiteni.   Wink
Szia Balatonkenesén lakom.
De ingázom Veszprém és Fehérvár között is.
Naplózva
hapsiesamondeo
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2016.10.25 kedd, 20:25:05 »

Nos tegnap rendeltem egy ELM327 bluetooth-os multiprotokollt. Ma meg is jött.
Sajnos a forscan nem kompatibils vele valami hiba folytán leáll. Már jeleztem a boltban a hibát.
A torque is és az OBD car viszont működik vele.
Hát most az van, hogy nincs eltárolt hibakód. A hiba pedig nem jön elő. Sad
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #696 Dátum: 2016.10.25 kedd, 20:33:18 »

Nos tegnap rendeltem egy ELM327 bluetooth-os multiprotokollt. Ma meg is jött.
Sajnos a forscan nem kompatibils vele valami hiba folytán leáll. Már jeleztem a boltban a hibát.
A torque is és az OBD car viszont működik vele.
Hát most az van, hogy nincs eltárolt hibakód. A hiba pedig nem jön elő. Sad


- windows version error,
- windows driver error,
- forscan version error,
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
hapsiesamondeo
Vendég
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2016.10.26 szerda, 07:22:08 »

- windows version error,
- windows driver error,
- forscan version error,

Androidon szintén nem megy a forscan.
Unable connect to vehicle, bad ELM327 clone detected.This adapter is not fully compatible.
Vagyis nem eredetinek vagy hibásnak, klónnak tekinti.
Ezért írtam a boltnak. Most várom a válaszukat.
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2016.10.26 szerda, 19:04:02 »

Sziasztok,

Kövezzetek meg ha hülye a kérdés, de csak most ismerkedek az új vassal. Tudom nem ABS,ESP téma , hanem ASR. Vezettem már kipörgésgátlós autót egy off-ot, és ott az az emlékem, hogy az ASR amikor működött akkor
eléggé lehetett érezni pl. vizes úton elinduláskor. Valahogy meg tudom állapítani, hogy az enyémben van-e? Etis-ben néztem nem találok rá semmit, de pl. ma vizes úton indultam és igen csak úgy éreztem kipörög a kerék. ESP van benn az ki is kapcsolható a konzerv menüjében. Azt sem tudom, hogy ez széria felszerelés-e vagy hova tűnt ha volt benne (:

Az autó autómata váltós 2012-es titanium felszereltségű. Bocsi a láma kérdésért.

Segítségeteket előre is köszi.

Üdv, Péter
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #699 Dátum: 2016.10.26 szerda, 19:36:43 »

Sziasztok,

Kövezzetek meg ha hülye a kérdés, de csak most ismerkedek az új vassal. Tudom nem ABS,ESP téma , hanem ASR. Vezettem már kipörgésgátlós autót egy off-ot, és ott az az emlékem, hogy az ASR amikor működött akkor
eléggé lehetett érezni pl. vizes úton elinduláskor. Valahogy meg tudom állapítani, hogy az enyémben van-e? Etis-ben néztem nem találok rá semmit, de pl. ma vizes úton indultam és igen csak úgy éreztem kipörög a kerék. ESP van benn az ki is kapcsolható a konzerv menüjében. Azt sem tudom, hogy ez széria felszerelés-e vagy hova tűnt ha volt benne (:

Az autó autómata váltós 2012-es titanium felszereltségű. Bocsi a láma kérdésért.

Segítségeteket előre is köszi.

Üdv, Péter

Biztos, hogy van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.