Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:59:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 513639 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #900 Dátum:
2017.04.07 péntek, 18:26:28 »
Idézetet írta: Habell - 2017.04.07 péntek, 15:19:56
Létezik, hogy a gyári volt még fent??
Az lehetetlen.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #901 Dátum:
2017.04.07 péntek, 18:45:21 »
Nem lehetetlen, simán lehetett gyári rajta.
Hiszen csere alkalmával lehet gyárit is felrakni ismét.
Én is raktam nemrég fel 290e kilométert futott kocsira gyárit.
Aztán pár év múlva és még sok km után majd nézem, hogy ezen még gyári van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #902 Dátum:
2017.04.07 péntek, 18:50:17 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.07 péntek, 18:45:21
Nem lehetetlen, simán lehetett gyári rajta.
Hiszen csere alkalmával lehet gyárit is felrakni ismét.
Én is raktam nemrég fel 290e kilométert futott kocsira gyárit.
Aztán pár év múlva és még sok km után majd nézem, hogy ezen még gyári van!
Ja úgy igen
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #903 Dátum:
2017.04.07 péntek, 21:19:30 »
Az első gyári tárcsa - feltételezve, hogy mindig ugyanígy csinálták, ahogy ma is a dobozában van - a középső része ( ami mindig berozsdásodik, nem tudom, mi a neve, talán "agy" rész ) az gyárilag fekete bevonattal van ellátva. Ha látsz maradványokat belőle, akkor vagy a már cserélt gyári vagy ahogy kijött gyári. Ha nem rázott soha, akkor lehet, hogy az amivel kijött, bár a 288e azért karcos..
Idézetet írta: Habell - 2017.04.07 péntek, 15:19:56
Meg történt nálam az első hátsó fék tárcsa és betét csere.
244.000 km. Létezik, hogy a gyári volt még fent??
Amúgy az első betétek csontra el voltak kopva azon már nem volt felület. A tárcsák nem voltak "vállasak" annyira de a felülete nem volt sima már...
A hátsónál a tárcsák nagyon "vállasak" voltak, a betétek még bírták volna...
A szerelő tippelte, hogy ez még gyári lehet, iszonyat rozsda volt minden már, azon semmilyen feliratot nem találtunk. Valamilyen csavaroknál volt ilyen rögzítő gyűrű szerű valami, amire azt mondta a szerelő, hogy ilyet féktárcsa cserénél nem használ senki, maximum a gyárban amikor össze szerelik...
Én sem vagyok szaki egyáltalán...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #904 Dátum:
2017.04.07 péntek, 21:31:39 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.07 péntek, 21:19:30
Az első gyári tárcsa - feltételezve, hogy mindig ugyanígy csinálták, ahogy ma is a dobozában van - a középső része ( ami mindig berozsdásodik, nem tudom, mi a neve, talán "agy" rész ) az gyárilag fekete bevonattal van ellátva. Ha látsz maradványokat belőle, akkor vagy a már cserélt gyári vagy ahogy kijött gyári. Ha nem rázott soha, akkor lehet, hogy az amivel kijött, bár a 288e azért karcos..
Csak egy példát mondok, a TRW is fekete....
Célravezetőbb megnézni a tárcsa élét vagy a belső felületét a gravírozások/öntési jelölések miatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.07 péntek, 21:44:12 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #905 Dátum:
2017.04.08 szombat, 17:17:46 »
Az első tárcsán is vannak ilyen gravírozások, mert ugye ott van a hűtőbordás rész. Vagy a belsején? Kíváncsi lennék a "gyári" tárcsák gyártójára. Nem lennék meglepve, ha a Jurid vagy a Fosch lenne.
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.07 péntek, 21:31:39
Csak egy példát mondok, a TRW is fekete....
Célravezetőbb megnézni a tárcsa élét vagy a belső felületét a gravírozások/öntési jelölések miatt.
img width=800 height=450]http://kephost.com/images/2017/03/24/2017-03-2412.50.28.jpg[/img]
img width=800 height=450]http://kephost.com/images/2017/03/24/2017-03-2412.50.43.jpg[/img]
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.08 szombat, 19:54:12 írta Zsolteey
»
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #906 Dátum:
2017.04.08 szombat, 17:36:03 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.08 szombat, 17:17:46
Az első tárcsán is vannak ilyen gravírozások, mert ugye ott van a hűtőbordás rész. Vagy a belsején? Kíváncsi lennék a "gyári" tárcsák gyártójára. Nem lennék meglepve, ha a Jurid vagy a Fosch lenne.
Biztosan van, de amikor azokat raktam fel nem néztem.
Meg leszel lepve, mert nem azok a gyártók.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #907 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 11:07:07 »
Mivel lehetne/szoktátok leszedni a rozsdát?
https://www.kephost.com/images/2017/04/10/IMG_0086.jpg
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #908 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 11:17:07 »
Idézetet írta: Adam86 - 2017.04.10 hétfő, 11:07:07
Mivel lehetne/szoktátok leszedni a rozsdát?
https://www.kephost.com/images/2017/04/10/IMG_0086.jpg
Kézzel.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #909 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 11:22:07 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.10 hétfő, 11:17:07
Kézzel.
Manikűröst tudsz? Kéne utána.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #910 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 11:27:36 »
Idézetet írta: Adam86 - 2017.04.10 hétfő, 11:22:07
Manikűröst tudsz? Kéne utána.
Van ez a halpedikűr, az faxa erre...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
Elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #911 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 21:02:55 »
Ferodo tárcsa- Remsa betét kombó tapasztalat:
A fékhatás jó, nincs rázás, nyikorgás, egyéb rendellenesség. Azonban az megállapítható, hogy a betét összetétele miatt több a fékpor a felnin.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #912 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 21:20:24 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.04.13 csütörtök, 21:02:55
Ferodo tárcsa- Remsa betét kombó tapasztalat:
A fékhatás jó, nincs rázás, nyikorgás, egyéb rendellenesség. Azonban az megállapítható, hogy a betét összetétele miatt több a fékpor a felnin.
Az valahol jó is, mert a puha betét jobban fog elv alapján.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #913 Dátum:
2017.05.10 szerda, 20:38:24 »
Hali!
Eléggé leharcoltak a betétek az autómban, főleg a hátsók, de a tárcsák még jók(gyári), milyet érdemes venni hozzá? Valami olyasmi érdekelne, ami nem porol annyira, és jól is fog. Valószínű unixtól lesz rendelve, ott van 40%+ kedvezményem, tehát azokból kellene csemegézni.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #914 Dátum:
2017.05.10 szerda, 21:21:53 »
Idézetet írta: Bandy - 2017.05.10 szerda, 20:38:24
Hali!
Eléggé leharcoltak a betétek az autómban, főleg a hátsók, de a tárcsák még jók(gyári), milyet érdemes venni hozzá? Valami olyasmi érdekelne,
ami nem porol annyira, és jól is fog.
Valószínű unixtól lesz rendelve, ott van 40%+ kedvezményem, tehát azokból kellene csemegézni.
ilyen, van de drágán, ate ceramic. ~20eft hátra ~25eft előre
ha nem gond, hogy kicsit jobban porol mint az átlag, de fog is jobban, akkor meg remsa ~7 hátra ~12 előre
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.10 szerda, 21:24:19 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #915 Dátum:
2017.06.15 csütörtök, 15:25:23 »
Sziasztok. 2013 évjáratú 2.2-esem van és a fékje nem tűnik túl erősnek/tartósnak. Nagy sebességről való lassításkor egyszerűen felkeményedik, csökken a fékhatás. Létezik valami komolyabb fék rá?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #916 Dátum:
2017.06.15 csütörtök, 16:43:54 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.15 csütörtök, 15:25:23
Sziasztok. 2013 évjáratú 2.2-esem van és a fékje nem tűnik túl erősnek/tartósnak. Nagy sebességről való lassításkor egyszerűen felkeményedik, csökken a fékhatás. Létezik valami komolyabb fék rá?
valószínűleg valami nem tökéletes rajta.
tárcsa- betét ha jó, akkor a fékolajat érdemes lecserélni.amit ugye 2 évente illene,illetve méretni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #917 Dátum:
2017.06.15 csütörtök, 23:24:14 »
Bosch betétnél is van bőven fékpor. Pedig nem vagyok egy későn fékezős Coulthard
Idézetet írta: steve78 - 2017.04.13 csütörtök, 21:02:55
Ferodo tárcsa- Remsa betét kombó tapasztalat:
A fékhatás jó, nincs rázás, nyikorgás, egyéb rendellenesség. Azonban az megállapítható, hogy a betét összetétele miatt több a fékpor a felnin.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #918 Dátum:
2017.06.16 péntek, 16:36:55 »
Sziasztok!
Előre melyik tárcsát javasoljátok textar betéthez? Brembo, ferodo, remsa?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #919 Dátum:
2017.06.17 szombat, 22:52:09 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.06.16 péntek, 16:36:55
Sziasztok!
Előre melyik tárcsát javasoljátok textar betéthez? Brembo, ferodo, remsa?
Nekem ferodo tarcsa van elöl textar betetekkel. Kicsit lassan koptak össze (kb 1000km), de utana tökeletes
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #920 Dátum:
2017.06.19 hétfő, 23:03:43 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.06.16 péntek, 16:36:55
Sziasztok!
Előre melyik tárcsát javasoljátok textar betéthez? Brembo, ferodo, remsa?
TRW tárcsa...nekem Jurid betét van mellé, nagyot fog!
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #921 Dátum:
2017.06.20 kedd, 08:20:40 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.06.19 hétfő, 23:03:43
TRW tárcsa...nekem Jurid betét van mellé, nagyot fog!
TRW nincs a kínálatban. Brembo, ferodo vagy remsa az opciók.
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #922 Dátum:
2017.06.20 kedd, 08:41:04 »
Metzger tárcsát használt már valaki?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #923 Dátum:
2017.06.20 kedd, 14:15:10 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.06.20 kedd, 08:20:40
TRW nincs a kínálatban. Brembo, ferodo vagy remsa az opciók.
ferodo tárcsa remsa betét nálam bevált, fog rendesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #924 Dátum:
2017.06.28 szerda, 19:41:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.03.26 vasárnap, 13:43:20
Ha már itt tartunk. Tud valaki ajánlani egy szervizt Dél-Buda környékén, ahol felszabályozzák a tárcsát? Úgy értem, hogy fel-leszerelik, szabályozzák, meg ami kell.
A tárcsa és a betét alig kopott, gyári, nem dobnám ki.
Azóta sem oldódott meg a fék rázás problémám. A Fordnál azt mondták - ránézésre - hogy meg vannak égve és eldeformálódva az első tárcsák, ezért ráz. Tárcsa+betét cserét javasoltak.
Próbáltam utánanézni a felszabályozásnak, de macerás, és az eredmény sem biztos. Így már azon voltam, hogy megrendelem az új tárcsákat, de ma levettem a kerekeket, hogy ránézzek a tárcsák állapotára.
A vastagságuk 27,9mm, azaz 0,1 mm-t koptak. Próbáltam házilagosan axiális ütést mérni. Nyilván van valamekkora egyenetlenség, de kevesebb, mint 0,1mm. Ezt ránézésre senki nem látja hullámosnak.
Van itt egy
videó
, amin 0,5mm az ütés, ami nagynak számít. Nálam ennek lehet a tizede az ütés. Vajon mi számít elfogadhatónak? Honnan érezhető a rázás?
Ha tényleg jelentősen hullámos lenne a tárcsa, nem is vacakolnék, cseréltetném. De így aggaszt, hogy esetleg más az ok, és feleslegesen dobok ki pénzt az ablakon.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #925 Dátum:
2017.06.28 szerda, 19:47:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.06.28 szerda, 19:41:37
Azóta sem oldódott meg a fék rázás problémám. A Fordnál azt mondták - ránézésre - hogy meg vannak égve és eldeformálódva az első tárcsák, ezért ráz. Tárcsa+betét cserét javasoltak.
Próbáltam utánanézni a felszabályozásnak, de macerás, és az eredmény sem biztos. Így már azon voltam, hogy megrendelem az új tárcsákat, de ma levettem a kerekeket, hogy ránézzek a tárcsák állapotára.
A vastagságuk 27,9mm, azaz 0,1 mm-t koptak. Próbáltam házilagosan axiális ütést mérni. Nyilván van valamekkora egyenetlenség, de kevesebb, mint 0,1mm. Ezt ránézésre senki nem látja hullámosnak.
Van itt egy
videó
, amin 0,5mm az ütés, ami nagynak számít. Nálam ennek lehet a tizede az ütés. Vajon mi számít elfogadhatónak? Honnan érezhető a rázás?
Ha tényleg jelentősen hullámos lenne a tárcsa, nem is vacakolnék, cseréltetném. De így aggaszt, hogy esetleg más az ok, és feleslegesen dobok ki pénzt az ablakon.
hűtött tárcsát amúgy sem szabályzunk, nem túl sok a kopóvastagság...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #926 Dátum:
2017.06.28 szerda, 21:10:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.06.28 szerda, 19:41:37
Azóta sem oldódott meg a fék rázás problémám. A Fordnál azt mondták - ránézésre - hogy meg vannak égve és eldeformálódva az első tárcsák, ezért ráz. Tárcsa+betét cserét javasoltak.
Próbáltam utánanézni a felszabályozásnak, de macerás, és az eredmény sem biztos. Így már azon voltam, hogy megrendelem az új tárcsákat, de ma levettem a kerekeket, hogy ránézzek a tárcsák állapotára.
A vastagságuk 27,9mm, azaz 0,1 mm-t koptak. Próbáltam házilagosan axiális ütést mérni. Nyilván van valamekkora egyenetlenség, de kevesebb, mint 0,1mm. Ezt ránézésre senki nem látja hullámosnak.
Van itt egy
videó
, amin 0,5mm az ütés, ami nagynak számít. Nálam ennek lehet a tizede az ütés. Vajon mi számít elfogadhatónak? Honnan érezhető a rázás?
Ha tényleg jelentősen hullámos lenne a tárcsa, nem is vacakolnék, cseréltetném. De így aggaszt, hogy esetleg más az ok, és feleslegesen dobok ki pénzt az ablakon.
Ha egyszer elhullámosodott, akkor az másodszor is elfog, hiába szabályoztatod.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #927 Dátum:
2017.06.28 szerda, 21:21:47 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.28 szerda, 21:10:07
Ha egyszer elhullámosodott, akkor az másodszor is elfog, hiába szabályoztatod.
Ez teljesen világos, na de hullámos az enyém?
Keresgéltem számokat, és pl ezt találtam:
Legnagyobb tárcsa oldalütés 0,090 mm lehet, a fékbetéttel érintkező felület külső kerületétől kb. 5 mm-re mérve.
Amennyiben a mért ütés nagyobb a határértéknél, akkor meg kell szüntetni a kiváltó okot összeszerelés előtt!
0,1 mm értéknél nagyobb tárcsa ütés, garantáltan fékvibrálást eredményez néhány ezer kilométer megtétele után!
Az enyém szerintem bőven ezen belül van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #928 Dátum:
2017.06.28 szerda, 21:38:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.28 szerda, 21:10:07
Ha egyszer elhullámosodott, akkor az másodszor is elfog, hiába szabályoztatod.
nem azért hullámosodik vissza, mert már 1x hullámos volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #929 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 08:58:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 21:38:14
nem azért hullámosodik vissza, mert már 1x hullámos volt
Nem is azt írtam
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #930 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 12:20:52 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.28 szerda, 21:10:07
Ha egyszer elhullámosodott, akkor az másodszor is elfog, hiába szabályoztatod.
Ez nem így van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #931 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 15:57:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.06.28 szerda, 19:41:37
Azóta sem oldódott meg a fék rázás problémám. A Fordnál azt mondták - ránézésre - hogy meg vannak égve és eldeformálódva az első tárcsák, ezért ráz. Tárcsa+betét cserét javasoltak.
Próbáltam utánanézni a felszabályozásnak, de macerás, és az eredmény sem biztos. Így már azon voltam, hogy megrendelem az új tárcsákat, de ma levettem a kerekeket, hogy ránézzek a tárcsák állapotára.
A vastagságuk 27,9mm, azaz 0,1 mm-t koptak. Próbáltam házilagosan axiális ütést mérni. Nyilván van valamekkora egyenetlenség, de kevesebb, mint 0,1mm. Ezt ránézésre senki nem látja hullámosnak.
Van itt egy
videó
, amin 0,5mm az ütés, ami nagynak számít. Nálam ennek lehet a tizede az ütés. Vajon mi számít elfogadhatónak? Honnan érezhető a rázás?
Ha tényleg jelentősen hullámos lenne a tárcsa, nem is vacakolnék, cseréltetném. De így aggaszt, hogy esetleg más az ok, és feleslegesen dobok ki pénzt az ablakon.
csak 1 5let:
Amit mindenképpen megpróbálnék: (Jártam így)
Tárcsa le, visszatolod ütközésig. Megfogod két végpontnál a szélét és próbálod mozgatni. Ha kicsit is "kileng" (azaz rendellenesen fekszik fel), az lehet a rázás oka. Drótkefe és csiszolóvászon segítségével simára kezeled az agy felfekvő részét. A tárcsának felhelyezett állapotban meg sem szabad nyikkannia. Ezesetben mindent kizártál. Ha továbbra is remegteti a kormányt, akkor csé...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #932 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 18:03:49 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.06.29 csütörtök, 15:57:28
csak 1 5let:
Amit mindenképpen megpróbálnék: (Jártam így)
Tárcsa le, visszatolod ütközésig. Megfogod két végpontnál a szélét és próbálod mozgatni. Ha kicsit is "kileng" (azaz rendellenesen fekszik fel), az lehet a rázás oka. Drótkefe és csiszolóvászon segítségével simára kezeled az agy felfekvő részét. A tárcsának felhelyezett állapotban meg sem szabad nyikkannia. Ezesetben mindent kizártál. Ha továbbra is remegteti a kormányt, akkor csé...
Meg fogom nézni, de nekem úgy tűnt, hogy teljesen jól fekszik fel.
Ma kicsit tesztelgettem, és az a fura, hogy 120-130-nál remeg, de egyenletes fékezés mellett amint lelassul 100-110-re, teljesen kisimul.
Nem értem. Ha üt a tárcsa, annak 110 alatt is ütnie kellene. Attól félek, hogy valami más az igazi ok. Veszek rá új tárcsát, és semmi változás nem lesz vagy ami még rosszabb, megjavul, de egy idő után visszajön a hiba.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #933 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 19:04:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.06.29 csütörtök, 18:03:49
Meg fogom nézni, de nekem úgy tűnt, hogy teljesen jól fekszik fel.
Ma kicsit tesztelgettem, és az a fura, hogy 120-130-nál remeg, de egyenletes fékezés mellett amint lelassul 100-110-re, teljesen kisimul.
Nem értem. Ha üt a tárcsa, annak 110 alatt is ütnie kellene. Attól félek, hogy valami más az igazi ok. Veszek rá új tárcsát, és semmi változás nem lesz vagy ami még rosszabb, megjavul, de egy idő után visszajön a hiba.
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt feleslegesen vennél egy garnitúra féktárcsát javaslom, hogy egy megbízható gumissal ellenőriztesd le a gumikat. Ha egy tárcsa vetemedett, akkor az minden sebességnél rázza a kormányt. Legfeljebb a fékezés mértéke, erőssége, befolyásolhatja a rázás nagyságát. Ha ez sem segít, akkor először a futómű elemeket célszerű górcső alá venni. Különös tekintettel a gömbfejekre.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #934 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 19:25:27 »
Idézetet írta: László - 2017.06.29 csütörtök, 19:04:30
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt feleslegesen vennél egy garnitúra féktárcsát javaslom, hogy egy megbízható gumissal ellenőriztesd le a gumikat. Ha egy tárcsa vetemedett, akkor az minden sebességnél rázza a kormányt. Legfeljebb a fékezés mértéke, erőssége, befolyásolhatja a rázás nagyságát. Ha ez sem segít, akkor először a futómű elemeket célszerű górcső alá venni. Különös tekintettel a gömbfejekre.
Tisztelettel László!
Köszönöm a tanácsot! A gumit kizárnám, mert a téli garnitúrával ugyanez a helyzet.
Egyre erősebben érik bennem a gondolat, hogy elhalasztom a tárcsacserét. Ugyan általános futómű átnézés történt mostanában, de lehet kell egy tüzetesebb is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #935 Dátum:
2017.06.30 péntek, 10:18:25 »
Idézetet írta: László - 2017.06.29 csütörtök, 19:04:30
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt feleslegesen vennél egy garnitúra féktárcsát javaslom, hogy egy megbízható gumissal ellenőriztesd le a gumikat. Ha egy tárcsa vetemedett, akkor az minden sebességnél rázza a kormányt. Legfeljebb a fékezés mértéke, erőssége, befolyásolhatja a rázás nagyságát. Ha ez sem segít, akkor először a futómű elemeket célszerű górcső alá venni. Különös tekintettel a gömbfejekre.
Tisztelettel László!
Ez elméletileg így kellene hogy legyen, de a valóságban nem így működik. Amikor egy autópályás hirtelen erős szinte állóra fékezéskor hullámos lett az első gyári tárcsám, ugyan ezen jelenséget produkálta. Kb 110 alatt nem igazán jelentkezett a kormányrázás, felette meg igencsak. Féktárcsa csere után megszűnt a jelenség. Ettől függetlenül persze csere előtt mindenképp tanácsos a rozsdát/felfekvést, gumikat ellenőriztetni, de gyanítom hogy neki is a csere lesz a végén a megoldás.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #936 Dátum:
2017.06.30 péntek, 12:46:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.06.28 szerda, 21:21:47
Ez teljesen világos, na de hullámos az enyém?
Keresgéltem számokat, és pl ezt találtam:
Legnagyobb tárcsa oldalütés 0,090 mm lehet, a fékbetéttel érintkező felület külső kerületétől kb. 5 mm-re mérve.
Amennyiben a mért ütés nagyobb a határértéknél, akkor meg kell szüntetni a kiváltó okot összeszerelés előtt!
0,1 mm értéknél nagyobb tárcsa ütés, garantáltan fékvibrálást eredményez néhány ezer kilométer megtétele után!
Az enyém szerintem bőven ezen belül van.
Hasonló problémával küzdök én is - már mint a rázás részével.
Mindent körbejártunk és jónak tűnik.
Egy szerelő megemlítette, hogy a féltengely is tud ilyesmit produkálni.
Itt is olvastam valakinél, hogy cserélte a féltengelyét és meglepetésére elmúlt a rázás.
Azt nem tudom, hogy ezt hogy lehet ellenőrizni.
Talán csak cserével.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #937 Dátum:
2017.06.30 péntek, 15:40:50 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.06.30 péntek, 12:46:11
Hasonló problémával küzdök én is - már mint a rázás részével.
Mindent körbejártunk és jónak tűnik.
Egy szerelő megemlítette, hogy a féltengely is tud ilyesmit produkálni.
Itt is olvastam valakinél, hogy cserélte a féltengelyét és meglepetésére elmúlt a rázás.
Azt nem tudom, hogy ezt hogy lehet ellenőrizni.
Talán csak cserével.
Cseréltél tárcsát is vagy mi az amit körbejártál?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #938 Dátum:
2017.06.30 péntek, 20:12:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.06.30 péntek, 15:40:50
Cseréltél tárcsát is vagy mi az amit körbejártál?
Kerekek centrírozva.
Tárcsák nem ütnek.
Viszont érdekes, hogy csak húzásnál ráz, gurulásnál nem. Erre dobta fel a szerelő a féltengely tippet.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #939 Dátum:
2017.06.30 péntek, 20:46:42 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.06.30 péntek, 20:12:51
Kerekek centrírozva.
Tárcsák nem ütnek.
Viszont érdekes, hogy csak húzásnál ráz, gurulásnál nem. Erre dobta fel a szerelő a féltengely tippet.
Bizony bizony....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #940 Dátum:
2017.06.30 péntek, 21:17:46 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.06.30 péntek, 20:12:51
Kerekek centrírozva.
Tárcsák nem ütnek.
Viszont érdekes, hogy csak húzásnál ráz, gurulásnál nem. Erre dobta fel a szerelő a féltengely tippet.
Cserélted a tárcsát vagy sem?
Mi az, hogy húzásnál ráz? Gyorsításnál?
Amennyire tudtam, megmértem a tárcsát digitális tolómérővel, és minimális a vastagság ingadozása, olyan 3 század mm.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #941 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 14:02:12 »
Üdv!
Jól látom? az első kerékagyon nincs féktárcsa rögzítő csavar kialakítva?
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #942 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 14:11:13 »
Idézetet írta: Jago1 - 2017.07.02 vasárnap, 14:02:12
Üdv!
Jól látom? az első kerékagyon nincs féktárcsa rögzítő csavar kialakítva?
Ha a felni szorítja az nem elég?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #943 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 15:43:40 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.07.02 vasárnap, 14:11:13
Ha a felni szorítja az nem elég?
Biztos elég.
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #944 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 19:23:40 »
Sziasztok!
A féktárcsa felszabályozása kezd "kimenni a divatból", hiszen kevés az olyan esztergályost találni aki ezt megcsinálná, vagyis alig van "maszek" esztergályos már...Egyébként meg egyáltalán nem nagy ügy, általában egy finom érintéssel kiszokott jönni a hullámosság. (néhány tized).
"falusi" esztergályosok 1500 Ft/db áron szokták csinálni, annyit mindenképp megér. Betét cserekor én is megcsináltattam, szerelőm vitte el 3000 Ft volt a 2 db felesztergálása.
Ami FONTOS, hogy egy felfogásból kell és a 3 felületnek kell tökéletesen futni. (felfekvő felület, és a tárcsa két oldala). Ha ezek tökéletesen párhuzamosak akkor nem fog ütni a tárcsa. Magyarul mindhárom felületet annyira kell megérinteni hogy azok "kitisztuljanak".
Remélem segítettem.
ÜDv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #945 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 19:41:05 »
Idézetet írta: mondeofan - 2017.07.02 vasárnap, 19:23:40
Sziasztok!
A féktárcsa felszabályozása kezd "kimenni a divatból", hiszen kevés az olyan esztergályost találni aki ezt megcsinálná, vagyis alig van "maszek" esztergályos már...Egyébként meg egyáltalán nem nagy ügy, általában egy finom érintéssel kiszokott jönni a hullámosság. (néhány tized).
"falusi" esztergályosok 1500 Ft/db áron szokták csinálni, annyit mindenképp megér. Betét cserekor én is megcsináltattam, szerelőm vitte el 3000 Ft volt a 2 db felesztergálása.
Ami FONTOS, hogy egy felfogásból kell és a 3 felületnek kell tökéletesen futni. (felfekvő felület, és a tárcsa két oldala). Ha ezek tökéletesen párhuzamosak akkor nem fog ütni a tárcsa. Magyarul
mindhárom felületet annyira kell megérinteni hogy azok "kitisztuljanak".
Remélem segítettem.
ÜDv.: Peti
A tárcsa felfekvő felületét tilos és nem szabad, de nem is szokták szabályozni. Mivel ott van felfogatva nem is értem hogyan lehetne.... Azt tisztítani kell befogás előtt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #946 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 20:48:46 »
Idézetet írta: mondeofan - 2017.07.02 vasárnap, 19:23:40
Sziasztok!
A féktárcsa felszabályozása kezd "kimenni a divatból", hiszen kevés az olyan esztergályost találni aki ezt megcsinálná, vagyis alig van "maszek" esztergályos már...Egyébként meg egyáltalán nem nagy ügy, általában egy finom érintéssel kiszokott jönni a hullámosság. (néhány tized).
"falusi" esztergályosok 1500 Ft/db áron szokták csinálni, annyit mindenképp megér. Betét cserekor én is megcsináltattam, szerelőm vitte el 3000 Ft volt a 2 db felesztergálása.
Ami FONTOS, hogy egy felfogásból kell és a 3 felületnek kell tökéletesen futni. (felfekvő felület, és a tárcsa két oldala). Ha ezek tökéletesen párhuzamosak akkor nem fog ütni a tárcsa. Magyarul mindhárom felületet annyira kell megérinteni hogy azok "kitisztuljanak".
Remélem segítettem.
ÜDv.: Peti
nem a divatból megy ki, hanem nincs értelme. egy használt tárcsán vesz 2 oldalt 1-1 érintőt, hogy éppen szedjen le valamennyit (0,1-0,2mm attól függ mennyire ügyes) és máris kopáshatáron vagy alatta lesz a használt tárcsa. hűtött tárcsa az első nagyobb fékezéssel a hőtől megint görbül, mert nemmaradt rendes vastagsága.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #947 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 21:32:29 »
Idézetet írta: mondeofan - 2017.07.02 vasárnap, 19:23:40
Sziasztok!
A féktárcsa felszabályozása kezd "kimenni a divatból", hiszen kevés az olyan esztergályost találni aki ezt megcsinálná, vagyis alig van "maszek" esztergályos már...Egyébként meg egyáltalán nem nagy ügy, általában egy finom érintéssel kiszokott jönni a hullámosság. (néhány tized).
"falusi" esztergályosok 1500 Ft/db áron szokták csinálni, annyit mindenképp megér. Betét cserekor én is megcsináltattam, szerelőm vitte el 3000 Ft volt a 2 db felesztergálása.
Ami FONTOS, hogy egy felfogásból kell és a 3 felületnek kell tökéletesen futni. (felfekvő felület, és a tárcsa két oldala). Ha ezek tökéletesen párhuzamosak akkor nem fog ütni a tárcsa. Magyarul mindhárom felületet annyira kell megérinteni hogy azok "kitisztuljanak".
Remélem segítettem.
ÜDv.: Peti
Anno csere előtt megnéztem mennyi a minimum méret.Olyan kevés tűrés volt hogy sztem nem is lehet szabályozni.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #948 Dátum:
2017.07.03 hétfő, 12:47:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.06.30 péntek, 21:17:46
Cserélted a tárcsát vagy sem?
Mi az, hogy húzásnál ráz? Gyorsításnál?
Amennyire tudtam, megmértem a tárcsát digitális tolómérővel, és minimális a vastagság ingadozása, olyan 3 század mm.
Ha jól tudom a tied csak fékezésnél remeg. Jól tudom?
A féltengely nem fékezésnél fog remegni!
Nekem is remegett a kormány a tárcsa miatt, de az enyémben volt egy balatonhullám kb. Sajnálom, hogy nem fotóztam le, de másnapos voltam és a túlélésre játszottam...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #949 Dátum:
2017.07.03 hétfő, 14:02:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.06.30 péntek, 21:17:46
Cserélted a tárcsát vagy sem?
Mi az, hogy húzásnál ráz? Gyorsításnál?
Amennyire tudtam, megmértem a tárcsát digitális tolómérővel, és minimális a vastagság ingadozása, olyan 3 század mm.
Amikor terhelem az autót gázadással, akkor ráz, ha csak simán gurulok, nincs hiba
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ