Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 10:01:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 468082 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 13:46:36 »

Gyárit vegyél, hidd el kiváló lesz...

200PS autód van, haladni is tud, megállni is tudjon! A drágábbik (nem motorcraft) gyári betét a jó hozzá...

Este mondok árat, de most nincs nálam a számlája!

Nem véletlenül nézelődök az ebc red környékén (is) Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 13:46:58 »

Gyárit vegyél, hidd el kiváló lesz...

200PS autód van, haladni is tud, megállni is tudjon! A drágábbik (nem motorcraft) gyári betét a jó hozzá...

Este mondok árat, de most nincs nálam a számlája!

Az eddigi hátsó tárcsás megállapításaim a fordos tárcsa motocraft betét párosra igazak, szóval szerintem azonos a véleményünk!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 14:38:11 »

Nem véletlenül nézelődök az ebc red környékén (is) Wink

Nagyon jól méretezett gyári fék van a mondikon. Tök fölösleges mással kísérletezni... Te tudod...

A galaxison is ue. a fék, az pedig egy 20' konténer...

 wave wave

Hány km van a medvében?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 15:07:25 »

Nagyon jól méretezett gyári fék van a mondikon. Tök fölösleges mással kísérletezni... Te tudod...

A galaxison is ue. a fék, az pedig egy 20' konténer...

 wave wave

Hány km van a medvében?

Egyelőre még nem győzött meg az ebc. Másik opció a gyári. Gagyit nem fog kapni, az biztos.

140000 km biztos van benne. A kapott számlák, papírok, szervizkönyv alapján akár reális is lehetne (értsd, ha nem valós papírok, akkor jó munkát végeztek a srácok Cheesy), de nem akarom magamat illúziókban dédelgetni. Elég sok hirdetést néztem előtte, ennyi km reálisan a 3 éves autókban van/volt. De amúgy nem volt szempont a km óra állása a keresésnél.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 15:19:18 »

Egyelőre még nem győzött meg az ebc. Másik opció a gyári. Gagyit nem fog kapni, az biztos.

140000 km biztos van benne. A kapott számlák, papírok, szervizkönyv alapján akár reális is lehetne (értsd, ha nem valós papírok, akkor jó munkát végeztek a srácok Cheesy), de nem akarom magamat illúziókban dédelgetni. Elég sok hirdetést néztem előtte, ennyi km reálisan a 3 éves autókban van/volt. De amúgy nem volt szempont a km óra állása a keresésnél.

Az enyém 4 éves és garantált 102780 van benne. Hacsak nem pörgették vissza már a szalonban átadás előtt.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 15:33:51 »

Az enyém 4 éves és garantált 102780 van benne. Hacsak nem pörgették vissza már a szalonban átadás előtt.  eplus2

De! És totálkárra is törték  nyes

Németország, 2 tulaj. 200 lóerőt nem Kauflandba járkálásra vesznek  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 16:07:57 »

De! És totálkárra is törték  nyes

Németország, 2 tulaj. 200 lóerőt nem Kauflandba járkálásra vesznek  wave

Már aki. Ha szép az állapot, akkor akár ki is foghattad a tutit. Ahogy ismerlek a műanyag burkolatok alá is benéztél megvétel előtt...  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 16:17:29 »

Már aki. Ha szép az állapot, akkor akár ki is foghattad a tutit. Ahogy ismerlek a műanyag burkolatok alá is benéztél megvétel előtt...  nyes

Úgy valahogy Cheesy
Állapotra teljesen rendben van. Kívül-belül szép, körbemértük, fényezés rendben. Belül nagyon minimális kopás.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 16:21:31 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:28:58 »

Úgy valahogy Cheesy
Állapotra teljesen rendben van. Kívül-belül szép, körbemértük, fényezés rendben. Belül nagyon minimális kopás.

A xenonja viszont garantáltan retyó, hacsak nem.... Ismerek egy srácot, aki tálca kis heinekenért kitisztítja...

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:33:27 »

Egyelőre még nem győzött meg az ebc. Másik opció a gyári. Gagyit nem fog kapni, az biztos.

140000 km biztos van benne. A kapott számlák, papírok, szervizkönyv alapján akár reális is lehetne (értsd, ha nem valós papírok, akkor jó munkát végeztek a srácok Cheesy), de nem akarom magamat illúziókban dédelgetni. Elég sok hirdetést néztem előtte, ennyi km reálisan a 3 éves autókban van/volt. De amúgy nem volt szempont a km óra állása a keresésnél.

Én is 150K - nál dobtam ki a hátsó szettet... Gratulálok az autóhoz!  eljen eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:34:52 »

A xenonja viszont garantáltan retyó, hacsak nem.... Ismerek egy srácot, aki tálca kis heinekenért kitisztítja...

 wave wave

Sötétben még nem mentem vele sokat. Mikor hazahoztuk, akkor volt éjszakai menet, ott jónak éreztem. Mikor felkapcsolta az autorefit, az büntetett Cheesy
Persze most "minden vicc új", halogénból ülök át xenonosba. Meglássuk, hogy ha jönnek a korai sötétek, akkor mit fog produkálni.  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:43:30 »

Sötétben még nem mentem vele sokat. Mikor hazahoztuk, akkor volt éjszakai menet, ott jónak éreztem. Mikor felkapcsolta az autorefit, az büntetett Cheesy
Persze most "minden vicc új", halogénból ülök át xenonosba. Meglássuk, hogy ha jönnek a korai sötétek, akkor mit fog produkálni.  wave

Nem így érti a szerző... A lencse szokott elkoszosodni, csak akkor látod a difit, amikor ki van tisztítva és kb. 20 - 30% - al mégjobbm nint előtte...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:48:26 »

Nem így érti a szerző... A lencse szokott elkoszosodni, csak akkor látod a difit, amikor ki van tisztítva és kb. 20 - 30% - al mégjobbm nint előtte...

Ahha. Roger. Átküldheted egy PÜ-ben a kontaktot  worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:48:39 »

Ismerek egy srácot, aki tálca kis heinekenért kitisztítja...

 wave wave

Smaxét is? Érdekelne, hogy ki az...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:49:14 »

Én is 150K - nál dobtam ki a hátsó szettet... Gratulálok az autóhoz!  eljen eljen

Köszi! Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2017.07.28 péntek, 10:13:06 »

Smaxét is? Érdekelne, hogy ki az...

Várj csak, ki vagy?!?!  Huh?

Öööööööö, nemtom, fogalmam sincs, nincs mergám...

Különben az smakszié fényévekkel jobb lámpa-konstrukció, mint a mondié. nem tud belemenni negyedannyi redva sem a szellőzőn, mint a mondiéba...

Ps.: ne vegyél gyárit, mert összerohad...  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:00:19 »

Smaxét is? Érdekelne, hogy ki az...
smax/galaxy fényszóróból nem jön ki úgy a projektor mint a mondeo lámpából
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:04:57 »

smax/galaxy fényszóróból nem jön ki úgy a projektor mint a mondeo lámpából

Ha nem úgy jön ki, akkor hogy?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:06:03 »

Ha nem úgy jön ki, akkor hogy?  vigyor3
roncsolással vigyor3 vagy lemelegíted a plexit, vagy vágsz egy nagyobb lyukat a hátuljára vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:07:12 »

Ha nem úgy jön ki, akkor hogy?  vigyor3

Én már vettem ki úgy smaxi fényszóróból, hogy egyszerűen a helyén odanyúltam és egy kézzel kiemeltem a fényszóróból.

Jó, mondjuk össze volt törve a kosi eleje nem kicsit....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:12:35 »

Én már vettem ki úgy smaxi fényszóróból, hogy egyszerűen a helyén odanyúltam és egy kézzel kiemeltem a fényszóróból.

Jó, mondjuk össze volt törve a kosi eleje nem kicsit....  eplus2
akkor írjunk BT-nek egy manualt vigyor3
1, keresd meg a kulcsot
2, aztán a hozzá tartozó autót
3, öv beköt, tükör beállít, smink megigazít, motor indít
4, célozd be a legközelebbi villanyoszlopot
5, kuplung be, 1-es, gázpedált nyomd át a tűzfalon és indulj neki
6, szálj ki nézd meg a lámpát, amelyik oldali túlélte, azzal menni kell még 1 kört
7, projektor tisztítás
8, vedd ki a  hűtőből a behűtött sört, idd meg, amíg megérkezik a segítség a kényszerzubbonnyal

a fent leírt módszert még nem próbáltam, így felelőséget nem tudok vállalni az eredményért

 nyes nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:14:03 »

akkor írjunk BT-nek egy manualt vigyor3
1, keresd meg a kulcsot
2, aztán a hozzá tartozó autót
3, öv beköt, tükör beállít, smink megigazít, motor indít
4, célozd be a legközelebbi villanyoszlopot
5, kuplung be, 1-es, gázpedált nyomd át a tűzfalon és indulj neki
6, szálj ki nézd meg a lámpát, amelyik oldali túlélte, azzal menni kell még 1 kört
7, projektor tisztítás
8, vedd ki a  hűtőből a behűtött sört, idd meg, amíg megérkezik a segítség a kényszerzubbonnyal

a fent leírt módszert még nem próbáltam, így felelőséget nem tudok vállalni az eredményért

 nyes nyes


Miért neki?
Te nem így csinálod?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:39:12 »

roncsolással vigyor3 vagy lemelegíted a plexit, vagy vágsz egy nagyobb lyukat a hátuljára vigyor3

Akkor visszavonom! Az smaxi lámpa IS egy tervezési csődtömeg...  gun gun gun

 mf2 mf2 mf2 AL Ltd.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2017.07.28 péntek, 13:02:28 »

Miért neki?
Te nem így csinálod?  eplus2
nálam a sminkelés nem játszik vigyor3 meg szerencsére annyira kevés xenon-os galaxy/s-max van, hogy nem nagyon kell velük foglalkozni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2017.07.28 péntek, 13:04:25 »

Akkor visszavonom! Az smaxi lámpa IS egy tervezési csődtömeg...  gun gun gun

 mf2 mf2 mf2 AL Ltd.
nem tudom mennyire igaz, tegnap hallottam izzógyárban dolgozó ismerőstől, hogy az új ducatónál berakják a gyárban az izzót és ráműanyaghegesztik a hátlapot vigyor3

amúgy az automativlighting már nem létezik vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 16:09:31 »

Hátsó betét csere előtt állok, de valahogy annyira nem érzem meggyőzőnek a motocraft tárcsát, így szerintem betét és tárcsa csere lesz.

Szóval most gyárit nem vennék, de utánhányottból 3 márkát néztem ki, szóval melyiket ajánlanátok?

Ferodo, Zimmerman, vagy TRW?


Ez még az a szett, amit közösen vettünk Ervintől?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 16:43:01 »

nem tudom mennyire igaz, tegnap hallottam izzógyárban dolgozó ismerőstől, hogy az új ducatónál berakják a gyárban az izzót és ráműanyaghegesztik a hátlapot vigyor3

amúgy az automativlighting már nem létezik vigyor3

Békeporaira...  action action

Ki vette meg?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 22:01:51 »

Békeporaira...  action action

Ki vette meg?
asszem valeo, de nem vagyok benne teljesen biztos

bár még a honlapjuk is létezik, meg bírságot is kaptak, szóval fene tudja
http://www.autonews.com/article/20170621/COPY01/306219954/eu-fines-automotive-lighting-and-hella-over-cartel-but-valeo-escapes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2017.08.09 szerda, 19:46:28 »

cserélt már valaki abs tömböt mk4en?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2017.08.09 szerda, 20:37:02 »

cserélt már valaki abs tömböt mk4en?

Kiveszed a régit, berakod a másikat, diaggal lelégteleníted, oszt jónapot!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2017.08.09 szerda, 21:13:39 »

Kiveszed a régit, berakod a másikat, diaggal lelégteleníted, oszt jónapot!  wave
immo körhöz van köze? angolok állítják vigyor3 már csak ez kell az acc-hez meg a hla-hoz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2017.08.09 szerda, 21:30:49 »

immo körhöz van köze? angolok állítják vigyor3 már csak ez kell az acc-hez meg a hla-hoz vigyor3

Van bizony!
Mindkettő rajta van a BUS-on.  eplus2


Ha modult is cserélsz (nem csak hidraulikus tömböt), akkor kellhet még illesztés is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2017.08.09 szerda, 21:44:52 »

Van bizony!
Mindkettő rajta van a BUS-on.  eplus2


Ha modult is cserélsz (nem csak hidraulikus tömböt), akkor kellhet még illesztés is.
az nagyon jó lesz, mert egyik eszközön se találok hozzá szervíz eljárást nyes vigyor3 mondjuk vevőjelölt úgyis be akarja vinni fordékhoz átnézetni, max majd akkor illesztik eplus2 eplus2 hehe hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 11:07:21 »

Sziasztok

Féktárcsa és betét csere előtt állok MK4 2013 mondeo kombinál. A Bárdinál nézelődök,mert ott van segítség.
Olvastam valamelyik hozzászólásban , hogy a Bosch tárcsa porol. Én pont ezt a márkát néztem hátulra, előre pedig Brembot . Betétek elöl, hátul Bosch.
De egy másik alternatíva amit néztem, a Textar mindenből.
Tárcsában és betétben még Valeot, Juratek ill. saját márkát ad fel.

Illetve ebben a topicban OFF, de pár mondatban.
Vezérlés csere is lenne. Szintén Bárdinál vannak szettek vízpumpával INA,Gates. Ezeket érdemes így megvenni, vagy külön szerezze be emberfia?

Köszönettel
Tamás
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 12:52:53 »

Sziasztok

Féktárcsa és betét csere előtt állok MK4 2013 mondeo kombinál. A Bárdinál nézelődök,mert ott van segítség.
Olvastam valamelyik hozzászólásban , hogy a Bosch tárcsa porol. Én pont ezt a márkát néztem hátulra, előre pedig Brembot . Betétek elöl, hátul Bosch.
De egy másik alternatíva amit néztem, a Textar mindenből.
Tárcsában és betétben még Valeot, Juratek ill. saját márkát ad fel.

Illetve ebben a topicban OFF, de pár mondatban.
Vezérlés csere is lenne. Szintén Bárdinál vannak szettek vízpumpával INA,Gates. Ezeket érdemes így megvenni, vagy külön szerezze be emberfia?

Köszönettel
Tamás

Szetnezhetsz meg a zsu.hu-n , van hogy olcsobban jön ki ott mint a Bardinal segitseggel.
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 12:54:25 »

Szetnezhetsz meg a zsu.hu-n , van hogy olcsobban jön ki ott mint a Bardinal segitseggel.
Vagy a https://alkatreszek.hu/ -n
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 12:57:10 »

Sziasztok

Féktárcsa és betét csere előtt állok MK4 2013 mondeo kombinál. A Bárdinál nézelődök,mert ott van segítség.
Olvastam valamelyik hozzászólásban , hogy a Bosch tárcsa porol. Én pont ezt a márkát néztem hátulra, előre pedig Brembot . Betétek elöl, hátul Bosch.
De egy másik alternatíva amit néztem, a Textar mindenből.
Tárcsában és betétben még Valeot, Juratek ill. saját márkát ad fel.

Illetve ebben a topicban OFF, de pár mondatban.
Vezérlés csere is lenne. Szintén Bárdinál vannak szettek vízpumpával INA,Gates. Ezeket érdemes így megvenni, vagy külön szerezze be emberfia?

Köszönettel
Tamás

Szvsz porolni a betét tud.
HZsoltinak van jó tapasztalata a Juratekről, ha jól emlékszem.

Vezérlésből és hozzá kapcsolódó dolgokból szerintem gyári Ford.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 13:20:29 »

Szvsz porolni a betét tud.
HZsoltinak van jó tapasztalata a Juratekről, ha jól emlékszem.

Vezérlésből és hozzá kapcsolódó dolgokból szerintem gyári Ford.


Köszönöm. Átnézem ezeket az oldalakat is..
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 16:14:43 »

Sziasztok

Féktárcsa és betét csere előtt állok MK4 2013 mondeo kombinál. A Bárdinál nézelődök,mert ott van segítség.
Olvastam valamelyik hozzászólásban , hogy a Bosch tárcsa porol. Én pont ezt a márkát néztem hátulra, előre pedig Brembot . Betétek elöl, hátul Bosch.
De egy másik alternatíva amit néztem, a Textar mindenből.
Tárcsában és betétben még Valeot, Juratek ill. saját márkát ad fel.

Illetve ebben a topicban OFF, de pár mondatban.
Vezérlés csere is lenne. Szintén Bárdinál vannak szettek vízpumpával INA,Gates. Ezeket érdemes így megvenni, vagy külön szerezze be emberfia?

Köszönettel
Tamás
A Jurateket már több  helyről hallottam dicsérni mostanában.
Én nemrég cseréltem az első tárcsát, mert hullámos lett. Előtte gyári Ford volt. Soha nem fogott rendesen, és elég hamar elkezdett rázni. A helyére Brembo került (már bánom, de a betéteket nem cseréltem, az maradt Ford). Az első pillanattól kezdve harap a fék, és semmi rázás 2-3000 km után sem. Szóval nagyon elégedett vagyok vele.

Vezérlést én márkaszervizben cseréltettem. Ők adták az anyagot is. Így nincs vita, ha valami hibás és szétmegy miatta a motor. 100 ezer így a mutatvány.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 16:29:24 »

A Jurateket már több  helyről hallottam dicsérni mostanában.
Én nemrég cseréltem az első tárcsát, mert hullámos lett. Előtte gyári Ford volt. Soha nem fogott rendesen, és elég hamar elkezdett rázni. A helyére Brembo került (már bánom, de a betéteket nem cseréltem, az maradt Ford). Az első pillanattól kezdve harap a fék, és semmi rázás 2-3000 km után sem. Szóval nagyon elégedett vagyok vele.

Vezérlést én márkaszervizben cseréltettem. Ők adták az anyagot is. Így nincs vita, ha valami hibás és szétmegy miatta a motor. 100 ezer így a mutatvány.

Megfogadom, es akkor ezt az irányt választom.

Néztem én is a márkaszervízeket,hogy most 100e körül cserélnek vezérlés.
Köszi a tippeket wave
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 16:40:50 »

Megfogadom, es akkor ezt az irányt választom.

Néztem én is a márkaszervízeket,hogy most 100e körül cserélnek vezérlés.
Köszi a tippeket wave
Juratek tárcsa Mintex betét elől. Hibátlanul fognak. Minden betét porol egy kicsit, pár száz kilométer után  az alufelnin látható.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 20:54:01 »

Szvsz porolni a betét tud.
HZsoltinak van jó tapasztalata a Juratekről, ha jól emlékszem.

Vezérlésből és hozzá kapcsolódó dolgokból szerintem gyári Ford.
ferodo volt az vigyor3, de juratek is jó, öcsém c5jére pl azok kerültek eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2017.08.25 péntek, 08:33:22 »

Sziasztok

Féktárcsa és betét csere előtt állok MK4 2013 mondeo kombinál. A Bárdinál nézelődök,mert ott van segítség.
Olvastam valamelyik hozzászólásban , hogy a Bosch tárcsa porol. Én pont ezt a márkát néztem hátulra, előre pedig Brembot . Betétek elöl, hátul Bosch.
De egy másik alternatíva amit néztem, a Textar mindenből.
Tárcsában és betétben még Valeot, Juratek ill. saját márkát ad fel.

Illetve ebben a topicban OFF, de pár mondatban.
Vezérlés csere is lenne. Szintén Bárdinál vannak szettek vízpumpával INA,Gates. Ezeket érdemes így megvenni, vagy külön szerezze be emberfia?

Köszönettel
Tamás

Mindenből gyári. Minden más kendácsolás!!

Egy 2013 - as autó (IS) megérdemli a gyári alkatrészeket... Full szettben (fék + vezérlés) 30K lehet max a különbség az aftermarket javára. Ez egy 2013 - as autó. Szervizkönyv nem számít? Fordék adnak rá 1 év garit, az alk. + beszerlésre is. Én is most viszem pénteken a Petrányiba... 200K nagyszervíz Cca. 250K Ft lesz, incl. az izzítógy. csere is. Ennyit simán megérdemel az autó. Nem kezdem el gányolni, rácseszés lene a vége úgyis...

Szvsz... Általában azok lobbiznak az AM cuccok mellet, akik nem tehetik meg, hogy gyárit vesznek. Persze, hogy porol a boss, meg nyikorog a gyári, meg berohad, meg...stb. BULLSHIT pardon1 pardon1

 wave wave

Ne gányolj, fő a nyugalom és a biztonság!  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2017.08.25 péntek, 08:44:13 »

Mindenből gyári. Minden más kendácsolás!!

Egy 2013 - as autó (IS) megérdemli a gyári alkatrészeket... Full szettben (fék + vezérlés) 30K lehet max a különbség az aftermarket javára. Ez egy 2013 - as autó. Szervizkönyv nem számít? Fordék adnak rá 1 év garit, az alk. + beszerlésre is. Én is most viszem pénteken a Petrányiba... 200K nagyszervíz Cca. 250K Ft lesz, incl. az izzítógy. csere is. Ennyit simán megérdemel az autó. Nem kezdem el gányolni, rácseszés lene a vége úgyis...

Szvsz... Általában azok lobbiznak az AM cuccok mellet, akik nem tehetik meg, hogy gyárit vesznek. Persze, hogy porol a boss, meg nyikorog a gyári, meg berohad, meg...stb. BULLSHIT pardon1 pardon1

 wave wave

Ne gányolj, fő a nyugalom és a biztonság!  eljen

Részben igazad van, lenne.  Mert te benyaltad a marketing dumát.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2017.08.25 péntek, 10:01:51 »

Mindenből gyári. Minden más kendácsolás!!

Egy 2013 - as autó (IS) megérdemli a gyári alkatrészeket... Full szettben (fék + vezérlés) 30K lehet max a különbség az aftermarket javára. Ez egy 2013 - as autó. Szervizkönyv nem számít? Fordék adnak rá 1 év garit, az alk. + beszerlésre is. Én is most viszem pénteken a Petrányiba... 200K nagyszervíz Cca. 250K Ft lesz, incl. az izzítógy. csere is. Ennyit simán megérdemel az autó. Nem kezdem el gányolni, rácseszés lene a vége úgyis...

Szvsz... Általában azok lobbiznak az AM cuccok mellet, akik nem tehetik meg, hogy gyárit vesznek. Persze, hogy porol a boss, meg nyikorog a gyári, meg berohad, meg...stb. BULLSHIT pardon1 pardon1

 wave wave

Ne gányolj, fő a nyugalom és a biztonság!  eljen
Épp előtte írtam, hogy mennyire *** volt nekem a gyári tárcsa.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2017.08.25 péntek, 10:20:49 »

Épp előtte írtam, hogy mennyire *** volt nekem a gyári tárcsa.
japanparts.bejött mind2 autónál
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2017.08.25 péntek, 11:04:11 »

Épp előtte írtam, hogy mennyire *** volt nekem a gyári tárcsa.

Iagazából a gyári tárcsa a legjobb elvben pont az a hülyeség, hogy a ford is változtatja a beszállítóit, és a beszállítók két gyártási ciklusa között is van különbség.

Én azt tapasztaltam, ami szubjektív vélemény, hogy a Ford alkatrésznél rosszabb a motocraft. És hogy a motocraftnál bízom benne, hogy csak jobb lehet egy márkás utángyártott alkatrész.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2017.08.25 péntek, 12:39:24 »

Részben igazad van, lenne.  Mert te benyaltad a marketing dumát.

Azon felül, hogy benyaltam, van egy érvem is:

Megnyugtat a tény, hogy megveszem a gyári cájgot. A márkaszervíz beszereli és ad egy év garit az alkatrészre és beszerelésre. (Eddig mindenben bejött, Ad. 2004 óta van gyáricucc fétisem  vigyor3 vigyor3) Ha a gyári fék (betét vagy tárcsa - beszállítótól függetlenül) szhar, akkor ez egy éven belül megjelenik és cserélik. Ha nem, akkor boldog vagyok és jók a fékek. Ergo nem szívok nagyot.

Ellenben, ha elkezdek kendácsolni, nincs garim, s ha netán elkezd rázni, kettétörik, elreped, 2 hónap múlva rozsdás lesz...stb. az eladó jól kiröhög majd, mondván, hogy NEM érvényes a gari tesó, mert balfékek építették be az alkatrészt és azért lett gané... függetlenül attól, hogy ez igaz vagy sem.

Nekem simán éri a felárat!

Döntsön mindenki, ahogy jónak látja!  eljen eljen

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2017.08.25 péntek, 23:06:42 »

Azon felül, hogy benyaltam, van egy érvem is:

Megnyugtat a tény, hogy megveszem a gyári cájgot. A márkaszervíz beszereli és ad egy év garit az alkatrészre és beszerelésre. (Eddig mindenben bejött, Ad. 2004 óta van gyáricucc fétisem  vigyor3 vigyor3) Ha a gyári fék (betét vagy tárcsa - beszállítótól függetlenül) szhar, akkor ez egy éven belül megjelenik és cserélik. Ha nem, akkor boldog vagyok és jók a fékek. Ergo nem szívok nagyot.

Ellenben, ha elkezdek kendácsolni, nincs garim, s ha netán elkezd rázni, kettétörik, elreped, 2 hónap múlva rozsdás lesz...stb. az eladó jól kiröhög majd, mondván, hogy NEM érvényes a gari tesó, mert balfékek építették be az alkatrészt és azért lett gané... függetlenül attól, hogy ez igaz vagy sem.

Nekem simán éri a felárat!

Döntsön mindenki, ahogy jónak látja!  eljen eljen

 wave wave
jóduma, én még emlékszem, az mk3as időszakodra nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 09:35:14 »

jóduma, én még emlékszem, az mk3as időszakodra nyes

Én is. Abban is minden gyári alk.-ra volt cserélve.  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.