Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:01:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 514763 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 09:40:23 »

Azon felül, hogy benyaltam, van egy érvem is:

Megnyugtat a tény, hogy megveszem a gyári cájgot. A márkaszervíz beszereli és ad egy év garit az alkatrészre és beszerelésre. (Eddig mindenben bejött, Ad. 2004 óta van gyáricucc fétisem  vigyor3 vigyor3) Ha a gyári fék (betét vagy tárcsa - beszállítótól függetlenül) szhar, akkor ez egy éven belül megjelenik és cserélik. Ha nem, akkor boldog vagyok és jók a fékek. Ergo nem szívok nagyot.

Ellenben, ha elkezdek kendácsolni, nincs garim, s ha netán elkezd rázni, kettétörik, elreped, 2 hónap múlva rozsdás lesz...stb. az eladó jól kiröhög majd, mondván, hogy NEM érvényes a gari tesó, mert balfékek építették be az alkatrészt és azért lett gané... függetlenül attól, hogy ez igaz vagy sem.

Nekem simán éri a felárat!

Döntsön mindenki, ahogy jónak látja!  eljen eljen

 wave wave

Egy alkatrész beépítésének jótállása tekintetében nincs különbség a szakszerviz és a sarki autószerviz között. Én is hiszek a gyári alkatrészekben, és az is igaz, hogy sok esetben igaz, hogy könnyebb a garanciális ügyintézés. De ez míg igaz mondjuk a Petrányira, aki baromi nagy lett, nem biztos, hogy igaz már az AutoFortra...

Egyébként most pénteken az mk4-el mentem le Balcsira, hátul keveset futott motorcraft betét és tárcsa, és ugyanúgy morog és xar, mint az én sokat futottam, szóval ez engem csak megerősített, hogy kipróbáljam az utánhányottat, ami elvileg most egy nagyon márkás cucc lesz, és még olcsóbb is. Majd meglátjuk...   
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:13:44 »

Egy alkatrész beépítésének jótállása tekintetében nincs különbség a szakszerviz és a sarki autószerviz között. Én is hiszek a gyári alkatrészekben, és az is igaz, hogy sok esetben igaz, hogy könnyebb a garanciális ügyintézés. De ez míg igaz mondjuk a Petrányira, aki baromi nagy lett, nem biztos, hogy igaz már az AutoFortra...

Egyébként most pénteken az mk4-el mentem le Balcsira, hátul keveset futott motorcraft betét és tárcsa, és ugyanúgy morog és xar, mint az én sokat futottam, szóval ez engem csak megerősített, hogy kipróbáljam az utánhányottat, ami elvileg most egy nagyon márkás cucc lesz, és még olcsóbb is. Majd meglátjuk...   

Szokj arról, hogy kutyát teszel hátra.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2017.09.05 kedd, 12:29:12 »

Multheten megtörtent az elso fék csere - Ferodo/Remsa kombo lett, 46k mindennel.
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2017.09.05 kedd, 12:32:57 »

Multheten megtörtent az elso fék csere - Ferodo/Remsa kombo lett, 46k mindennel.


Happy ending is benne volt?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2017.09.05 kedd, 12:59:51 »


Happy ending is benne volt?  eplus2

Nem nálad volt?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2017.09.05 kedd, 13:02:43 »

Multheten megtörtent az elso fék csere - Ferodo/Remsa kombo lett, 46k mindennel.

Többször tervezed az egész fékrendszer cseréjét? Azért számolod? Miért nem volt jó a gyári fékrendszer?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2017.09.05 kedd, 15:04:33 »


Happy ending is benne volt?  eplus2

Az nem volt, de nem is bánom a szerelőket elnézve.  vigyor3

B. Tomi, teljesen jo volt a gyári (vagy ami rajta volt, azt még korabbi gazdaja cserelte Petranyinal uh csak sejtem hogy valami gyári/Motorcraft cucc lehetett), de már eléggé nullos volt a betét és nyikorgott minden lámpánál, lassításkor Cheesy
már tavaly terveztem cserélni, de egész sokáíg húzta még amin meg is lepődtem
Biztos fogom még cserélni amig nalam van, még vagy 120-150e km-t tervezek az autoval eltölteni.
Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2017.09.05 kedd, 16:53:05 »

Multheten megtörtent az elso fék csere - Ferodo/Remsa kombo lett, 46k mindennel.

Nagy szakítás a gyári tárcsa + gyári betéthez képest!  eljen Asszem 48K volt... Mondjuk xar is!  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2017.09.05 kedd, 18:39:55 »

Nagy szakítás a gyári tárcsa + gyári betéthez képest!  eljen Asszem 48K volt... Mondjuk xar is!  vigyor3 vigyor3

gyári szettel már én is megjártam, rázott, azota megfogadtam hogy tobbet nem lesz gyári fékem...
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2017.09.05 kedd, 19:33:37 »

gyári szettel már én is megjártam, rázott, azota megfogadtam hogy tobbet nem lesz gyári fékem...
Nekem is rázott a gyári.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2017.09.05 kedd, 19:42:26 »

Nekem is rázott a gyári.
én meg csak u.gy-t használok,mert pont ugyan azt nyújta mint a gyári.Volt rossz tapasztalat is más gyártók cuccaival,de megvan az amit lehet ugyanúgy használni.Van egy tipus,amivel már 3 autón használva már több 100e kmt gurultam gond nélkül.
Ez a Japanparts. Smaxon 80e km után úgy dobtam le, hogy 2 betét garnitúra után 1mm volt lekopva az eredeti méretről.És most is az van rajta.

Rossz tapasztalatangol u.gy. vel volt.5e km után rázta a kormányt.8asra kopott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 12:44:56 »

gyári szettel már én is megjártam, rázott, azota megfogadtam hogy tobbet nem lesz gyári fékem...

Nekem semmi bajom vele, a 3 - ason is ez volt, ezen is gyári cucc van. Ha véletlenül khaka lenne, visszavinném és kicseréltetném... Betét nem mindegy, hogy motorcraft vagy FoMoCo ez biztos. A motorcraftot és sem ajánlom, de a FoMoCo remek cucc. (Front: Jurid, Rear: Bosch mind2 Ford logóval...)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 13:42:37 »

Nekem semmi bajom vele, a 3 - ason is ez volt, ezen is gyári cucc van. Ha véletlenül khaka lenne, visszavinném és kicseréltetném... Betét nem mindegy, hogy motorcraft vagy FoMoCo ez biztos. A motorcraftot és sem ajánlom, de a FoMoCo remek cucc. (Front: Jurid, Rear: Bosch mind2 Ford logóval...)

Holnap veszem át a FoMoCo-s teljes első-hátsó szettet. Bár még nem tudom, hogy mikor lesz időm felrakni, de kíváncsi leszek rájuk.
És holnap jön a 4 gyári rugó is, mert előző gazdájának bele kellett tenni 3 centis ültetőrugót, ami pont elég ahhoz, hogy picit leérjen az alja a céges parkolóban  gun
Utána már fel lehet tenni rá valami épkézláb méretű oldalfallal rendelkező gumit is. Ez a 235/35R19 nem igazán Pest kompatibilis Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.07 csütörtök, 13:44:16 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 13:47:07 »

Nekem semmi bajom vele, a 3 - ason is ez volt, ezen is gyári cucc van. Ha véletlenül khaka lenne, visszavinném és kicseréltetném... Betét nem mindegy, hogy motorcraft vagy FoMoCo ez biztos. A motorcraftot és sem ajánlom, de a FoMoCo remek cucc. (Front: Jurid, Rear: Bosch mind2 Ford logóval...)

Lehet a tárcsám motorcraft volt, de már meg nem mondom biztosra mert 8 éve történt.
Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:12:11 »

Holnap veszem át a FoMoCo-s teljes első-hátsó szettet. Bár még nem tudom, hogy mikor lesz időm felrakni, de kíváncsi leszek rájuk.
És holnap jön a 4 gyári rugó is, mert előző gazdájának bele kellett tenni 3 centis ültetőrugót, ami pont elég ahhoz, hogy picit leérjen az alja a céges parkolóban  gun
Utána már fel lehet tenni rá valami épkézláb méretű oldalfallal rendelkező gumit is. Ez a 235/35R19 nem igazán Pest kompatibilis Cheesy

Szerintem jól döntöttél!  Wink

Egyébként 235/40 R19 a gyári méret. Én azért szkippeltem, mert kényelmetlen Pesten. Pedig meglehetősen mutatós!  eljen

A gyári Tit-s futómű -3cm az a teljes megsemmisülés lehet itt. Az "polgári" titanium - 5cm, szentisten!  wow1 wow1
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.08 péntek, 12:14:28 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:46:42 »

Holnap veszem át a FoMoCo-s teljes első-hátsó szettet. Bár még nem tudom, hogy mikor lesz időm felrakni, de kíváncsi leszek rájuk.
És holnap jön a 4 gyári rugó is, mert előző gazdájának bele kellett tenni 3 centis ültetőrugót, ami pont elég ahhoz, hogy picit leérjen az alja a céges parkolóban  gun
Utána már fel lehet tenni rá valami épkézláb méretű oldalfallal rendelkező gumit is. Ez a 235/35R19 nem igazán Pest kompatibilis Cheesy
mennyi lesz a rugó? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:55:35 »

Szerintem jól döntöttél!  Wink

Egyébként 235/40 R19 a gyári méret. Én azért szkippeltem, mert kényelmetlen Pesten. Pedig meglehetősen mutatós!  eljen

A gyári Tit-s futómű -3cm az a teljes megsemmisülés lehet itt. Az "polgári" titanium - 5cm, szentisten!  wow1 wow1

Bizony /40 a gyári, de lehet hogy az ültetés miatt nem is férne el... Vagy csak ez tetszett az előző gazdijának. Mindegy, ezt az 1-2 hónapot még kihúzom ezzel, a téli felnik 18-asok, aztán nyáron meg majd csere gyári méretű 19-esre.
Amúgy kib...ott mutatós felni a 19-es, nagyon illik a Tit-S-hez Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2017.09.08 péntek, 13:00:18 »

mennyi lesz a rugó? vigyor3

Egyelőre azt tudom csak, hogy a gyári mennyi lesz, amit belerakok Cheesy
Nem néztem még, hogy mennyit lehet kapni a bennük lévőkért, de eladók lesznek remélhetőleg 1-2 héten belül.
Amúgy Eibach B/W 113501902VA van az elsőkre írva. A hátsók is valami Eibach-ok, de azoknak nem tudom most a számát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2017.09.08 péntek, 13:58:15 »

Egyelőre azt tudom csak, hogy a gyári mennyi lesz, amit belerakok Cheesy
Nem néztem még, hogy mennyit lehet kapni a bennük lévőkért, de eladók lesznek remélhetőleg 1-2 héten belül.
Amúgy Eibach B/W 113501902VA van az elsőkre írva. A hátsók is valami Eibach-ok, de azoknak nem tudom most a számát.
szólj ha kikerült vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2017.09.08 péntek, 16:26:56 »

szólj ha kikerült vigyor3

Oks.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2017.09.08 péntek, 21:32:41 »

Dettó...

De ez a "gyári" szerintem nem "az" a gyári, ami az autón első szerelésként volt.

Nekem is rázott a gyári.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2017.09.09 szombat, 20:58:51 »

A FoMoCo-s hátsó betéteknél kettőnek a hátulján van kétoldalas öntapadó csík, kettőn nincs. Melyiket kell/javasolt belülre, kívülre rakni?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2017.09.09 szombat, 21:15:10 »

A FoMoCo-s hátsó betéteknél kettőnek a hátulján van kétoldalas öntapadó csík, kettőn nincs. Melyiket kell/javasolt belülre, kívülre rakni?
csíkosat a dugó felé asszem. ha ugyan arra gondolunk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2017.09.09 szombat, 21:44:07 »

csíkosat a dugó felé asszem. ha ugyan arra gondolunk

Ez van a szettben:

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2017.09.09 szombat, 22:02:13 »

Ez van a szettben:

akkor nem ugyan arra gondoltunk vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2017.09.09 szombat, 22:13:57 »

Ez van a szettben:

azzal nem az egész gumiszerű anyag jön le a betétről? mert elvileg azt kell leszedni a kívülre kerülő betétről
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2017.09.09 szombat, 22:19:56 »

Ez van a szettben:
[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/09/09/P_20170909_213554_1_p.jpg


Ennek a ragasztónak semmi értelme. Az első fékezésnél leég. Nincs a szettben csavar és rezgéscsillapító?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2017.09.09 szombat, 22:25:28 »

azzal nem az egész gumiszerű anyag jön le a betétről? mert elvileg azt kell leszedni a kívülre kerülő betétről

Nem, a 3M papír alatt van egy ragasztós réteg, ami a másik kettőn nincs.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2017.09.09 szombat, 22:25:46 »

Ennek a ragasztónak semmi értelme. Az első fékezésnél leég. Nincs a szettben csavar és rezgéscsillapító?

De-de, van az is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 20:59:08 »

Nem, a 3M papír alatt van egy ragasztós réteg, ami a másik kettőn nincs.

Én kívülre raktam. Gyári figyelmességként értékeltem, hogy a helyén maradjon összeszerelésnél... Értelme pont semmi, jó hamar retkes lesz, nekem 2 hét alatt teleragadt porral...

De most gondolkodom, lehet rajta kellett volna hagyni és ráírni tollal az km. óraállást nyes nyes
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 21:34:30 »

Én kívülre raktam. Gyári figyelmességként értékeltem, hogy a helyén maradjon összeszerelésnél... Értelme pont semmi, jó hamar retkes lesz, nekem 2 hét alatt teleragadt porral...

De most gondolkodom, lehet rajta kellett volna hagyni és ráírni tollal az km. óraállást nyes nyes
Nálam kiderült, hogy zötyögős úton a betétek nyikorognak. (A futóműves topikban tettem fel a kérdést videóval). Aztán rájöttem, hogy ha finoman nyomom a féket, akkor csend van. A pontos okát még nem tudom, de talán ehhez lenne köze ennek a cuccnak?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 21:45:43 »

Nálam kiderült, hogy zötyögős úton a betétek nyikorognak. (A futóműves topikban tettem fel a kérdést videóval). Aztán rájöttem, hogy ha finoman nyomom a féket, akkor csend van. A pontos okát még nem tudom, de talán ehhez lenne köze ennek a cuccnak?

Már vagy 150 km van az új hátsó szettben. Egyelőre nem nyikorog  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 22:16:33 »

És neked az elsők csinálják?

Nálam kiderült, hogy zötyögős úton a betétek nyikorognak. (A futóműves topikban tettem fel a kérdést videóval). Aztán rájöttem, hogy ha finoman nyomom a féket, akkor csend van. A pontos okát még nem tudom, de talán ehhez lenne köze ennek a cuccnak?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2017.09.12 kedd, 08:34:52 »

És neked az elsők csinálják?

Igen, az elsők nyikorognak vagy inkább olyan csiripelős hangja van. Azon gondolkodom, hogy esetleg a rugó ahol hozzáér, onnan jön a hang.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2017.09.27 szerda, 08:14:01 »

Hátsó tárcsa és betét csere megtörtént egy hete... Trw minden.

1. Megjelent a fékpor hátul is.
2. Fog a fék, pedig még szerintem nincs is bekopva rendesen
3. Már egyszer le is mostam az autót, és nem rohadt össze a betét meg a tárcsa, illetve nem "morgott" utána napokig
4. Motocraftot biztos, hogy kerülni fogom fékben...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:00:33 »

Hátsó tárcsa és betét csere megtörtént egy hete... Trw minden.

1. Megjelent a fékpor hátul is.
2. Fog a fék, pedig még szerintem nincs is bekopva rendesen
3. Már egyszer le is mostam az autót, és nem rohadt össze a betét meg a tárcsa, illetve nem "morgott" utána napokig
4. Motocraftot biztos, hogy kerülni fogom fékben...

Nekem meg a FoMoCo szett (tárcsa is, betét is) került be előre-hátra néhány héttel ezelőtt. Jóval harapósabb, mint a rajta lévő szett volt. Nyekergés, morgás, zörgés, csörgés nincs. Rázás nincs. Egyelőre teljesen meg vagyok elégedve.
A leszedett tárcsákon márkajelet nem sikerült találni. Az első betétek TRW-k voltak, hátul Ferodo.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2017.10.05 csütörtök, 12:40:53 »

Nekem meg a FoMoCo szett (tárcsa is, betét is) került be előre-hátra néhány héttel ezelőtt. Jóval harapósabb, mint a rajta lévő szett volt. Nyekergés, morgás, zörgés, csörgés nincs. Rázás nincs. Egyelőre teljesen meg vagyok elégedve.
A leszedett tárcsákon márkajelet nem sikerült találni. Az első betétek TRW-k voltak, hátul Ferodo.


Kifogtál egy selejt szettet. A gyári szett fhos...  eplus2 eplus2

Nekem is selejt jutott, nem porol extrán , nem nyikorog, nem búg, de még össze sem rohad...

Írtam a fordnak, várom a válaszukat!  Huh? Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2017.10.05 csütörtök, 12:47:40 »

Kifogtál egy selejt szettet. A gyári szett fhos...  eplus2 eplus2

Nekem is selejt jutott, nem porol extrán , nem nyikorog, nem búg, de még össze sem rohad...

Írtam a fordnak, várom a válaszukat!  Huh? Huh?

 felkialtas Trollveszély  felkialtas Trollveszély felkialtas Trollveszély felkialtas
 banplz hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2017.11.03 péntek, 15:34:38 »

Első féktárcsa és betét csere előtt állok és a jelöltjeim:
Tárcsa: Ferodo http://www.fekmester.hu/cikkszam/DDF1567+%407/
Betét: Bosch https://alkatreszek.hu/0986494342_la

Vélemény vagy esetleg tapasztalat a fenti párosról?

Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2017.11.03 péntek, 15:48:52 »

Első féktárcsa és betét csere előtt állok és a jelöltjeim:
Tárcsa: Ferodo http://www.fekmester.hu/cikkszam/DDF1567+%407/
Betét: Bosch https://alkatreszek.hu/0986494342_la

Vélemény vagy esetleg tapasztalat a fenti párosról?



par honapja cseréltem elsoket.
ferodo tárcsa / remsa betét lett, gond nincs vele. egy dolgot kiemelnek, hogy a tarcsa ahol nem erintkezik a betettel ott csunyan berozsdalt par nap utan
ha tavaszra nem feketedik el akkor valamivel le fogom kezelni, mert randan fog kinezni alufelnivel.
van olyan tarcsa, ami gyarilag kezelve van rozsda ellen, na ez nem olyan Cheesy
dolgat vegzi, csak igy optikailag nem a legjobb, de mar legalabb nem latom, mert fenn van a teli gumi a lemezfelnikkel Cheesy


talan annyit tehetsz, hogy felrakas elott lekezeled a feluleleted...
mondjuk en nem fujnam telibe mint ez a gyerek, kimaszkolnam a fekezo feluletet
https://www.youtube.com/watch?v=xePKhHJfdho

Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2017.11.03 péntek, 17:59:24 »

par honapja cseréltem elsoket.
ferodo tárcsa / remsa betét lett, gond nincs vele. egy dolgot kiemelnek, hogy a tarcsa ahol nem erintkezik a betettel ott csunyan berozsdalt par nap utan
ha tavaszra nem feketedik el akkor valamivel le fogom kezelni, mert randan fog kinezni alufelnivel.
van olyan tarcsa, ami gyarilag kezelve van rozsda ellen, na ez nem olyan Cheesy
dolgat vegzi, csak igy optikailag nem a legjobb, de mar legalabb nem latom, mert fenn van a teli gumi a lemezfelnikkel Cheesy

[img]https://i.imgur.com/z3CUM09.jpg
talan annyit tehetsz, hogy felrakas elott lekezeled a feluleleted...
mondjuk en nem fujnam telibe mint ez a gyerek, kimaszkolnam a fekezo feluletet
https://www.youtube.com/watch?v=xePKhHJfdho



Jóranda!  wow1 wow1 Ki a művész (gyártó)? Ja látom, Ferodokorrodó...

« Utoljára szerkesztve: 2017.11.03 péntek, 20:26:44 írta alf® » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2017.11.03 péntek, 20:26:06 »

Jóranda!  wow1 wow1 Ki a művész (gyártó)? Ja látom, Ferodokorrodó...


festette vón' pirosra,nem?! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 10:07:12 »

par honapja cseréltem elsoket.
ferodo tárcsa / remsa betét lett, gond nincs vele. egy dolgot kiemelnek, hogy a tarcsa ahol nem erintkezik a betettel ott csunyan berozsdalt par nap utan
ha tavaszra nem feketedik el akkor valamivel le fogom kezelni, mert randan fog kinezni alufelnivel.
van olyan tarcsa, ami gyarilag kezelve van rozsda ellen, na ez nem olyan Cheesy
dolgat vegzi, csak igy optikailag nem a legjobb, de mar legalabb nem latom, mert fenn van a teli gumi a lemezfelnikkel Cheesy


talan annyit tehetsz, hogy felrakas elott lekezeled a feluleleted...
mondjuk en nem fujnam telibe mint ez a gyerek, kimaszkolnam a fekezo feluletet
https://www.youtube.com/watch?v=xePKhHJfdho



Köszi az infót. Hááát, más tárcsát kellene választanom. Van olyan nem gyári első tárcsa, amelyik nem rozsdásodik a képen látható helyen?   
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 10:16:27 »

Köszi az infót. Hááát, más tárcsát kellene választanom. Van olyan nem gyári első tárcsa, amelyik nem rozsdásodik a képen látható helyen?   

Mindegyik rozsdásodik. Még a festett Textar is ilyen lesz egy idő után.

A videón látott tárcsafestő kicsit vicces. Lefesti a tárcsát, aztán ráteszi a full rozsdás nyerget. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 10:16:54 »

par honapja cseréltem elsoket.
ferodo tárcsa / remsa betét lett, gond nincs vele. egy dolgot kiemelnek, hogy a tarcsa ahol nem erintkezik a betettel ott csunyan berozsdalt par nap utan
ha tavaszra nem feketedik el akkor valamivel le fogom kezelni, mert randan fog kinezni alufelnivel.
van olyan tarcsa, ami gyarilag kezelve van rozsda ellen, na ez nem olyan Cheesy
dolgat vegzi, csak igy optikailag nem a legjobb, de mar legalabb nem latom, mert fenn van a teli gumi a lemezfelnikkel Cheesy


talan annyit tehetsz, hogy felrakas elott lekezeled a feluleleted...
mondjuk en nem fujnam telibe mint ez a gyerek, kimaszkolnam a fekezo feluletet
https://www.youtube.com/watch?v=xePKhHJfdho



Úgy tűnik a Fomoco tárcsa kezelve van. Legalábbis eddig (~1 hónap) nem kezdtek rozsdásodni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 10:17:24 »

Mindegyik rozsdásodik. Még a festett Textar is ilyen lesz egy idő után.

A videón látott tárcsafestő kicsit vicces. Lefesti a tárcsát, aztán ráteszi a full rozsdás nyerget. vigyor3

Inkább igénytelen munkának mondanám...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 10:36:58 »

Inkább igénytelen munkának mondanám...

Nem kicsit igénytelen. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 11:17:32 »

Mindegyik rozsdásodik. Még a festett Textar is ilyen lesz egy idő után.

Tegnap cseréltem kereket, és ránéztem a tárcsákra. Az első Brembok nyáron lettek felrakva, a hátsó Boschok legalább egy éve. Magam is meglepődtem, de egy szem rozsda nincs egyiken sem. Főleg a hátsó nagyon szép fényes.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 15:56:25 »

Tegnap cseréltem kereket, és ránéztem a tárcsákra. Az első Brembok nyáron lettek felrakva, a hátsó Boschok legalább egy éve. Magam is meglepődtem, de egy szem rozsda nincs egyiken sem. Főleg a hátsó nagyon szép fényes.

Melyik tárcsa van fent: 09.A427.11 vagy a 09.A427.21?

A bűvös kifejezés a tárcsák leírásánál nem véletlenül a "Felület: bevonatolt", ami le van kezelve?
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.06 hétfő, 16:14:28 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 16:49:47 »

Melyik tárcsa van fent: 09.A427.11 vagy a 09.A427.21?

A bűvös kifejezés a tárcsák leírásánál nem véletlenül a "Felület: bevonatolt", ami le van kezelve?
Fogalmam sincs melyik. Minden bizonnyal ez a bevonatolt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.