Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:33:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3594320 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2015.07.29 szerda, 10:36:00 »

Hoppá. Igaz, nem 4582 hanem 4580. Bocsi.
A lényeg, hogy nekem is bimbammol random,pedig midig bekapcsolom az övet.Ha piszkálom, nyomkodom abbahagyja  pár percig. Nincs kedvem az ülés csatlakozóit macerálni, akkut lekötni stb. csak ezért. Majd ha lesz más is amiért le kell venni a sarut akkor szétszedem és befújogatom a csatikat. Ezen indokok miatt KIKPCSOLOM A BIMBAMMOLÁST!  Most már érthető vagyok? Na. Valamit csak rosszul fogalmazhattam,hogy ennyien nem értitek illetve nekem estek,hogy nem kötöm be az övet.
dehogy.engem nem zavarna az sem,ha nem kötnéd be. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2015.07.29 szerda, 10:46:52 »

nemá....a cigarettát miért engedik forgalmazni?a piát miért? a ledeket az autóba miért?nem ezen múlik.a hiba a fejekben van.

A cigin sok a bevétel és rá is van írva, hogy nem túl egészséges.
A pián is a bevétel valamint köztudott, hogy érdekes dolgokra képes...többek között bátorságot kölcsönöz.
A LED-ek eredeti csomagolására rá van írva, hogy közúton nem használhatóak vagy csak a gk. belső részében.

Nem láttam még csomagolva "csak" csatot, hogy rá lenne írva a használatának veszélyei. Valamint egy ilyen csaton adó nincs és az áfa tartalom is csekély.
Tehát EZÉRT nem lenne logikus a kereskedelmi forgalomba engedni.

A hiba mindig a fejekben van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2015.07.29 szerda, 10:48:12 »

Hoppá. Igaz, nem 4582 hanem 4580. Bocsi.
A lényeg, hogy nekem is bimbammol random,pedig midig bekapcsolom az övet.Ha piszkálom, nyomkodom abbahagyja  pár percig. Nincs kedvem az ülés csatlakozóit macerálni, akkut lekötni stb. csak ezért. Majd ha lesz más is amiért le kell venni a sarut akkor szétszedem és befújogatom a csatikat. Ezen indokok miatt KIKPCSOLOM A BIMBAMMOLÁST!  Most már érthető vagyok? Na. Valamit csak rosszul fogalmazhattam,hogy ennyien nem értitek illetve nekem estek,hogy nem kötöm be az övet.

 wave
Pedig érdemes utánajárni és megjavítani az övcsat kapcsolót, fontos.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
öcsi87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2015.07.29 szerda, 18:56:06 »

Sziasztok.  integet2
Gyárilag xenonos mondeoja van valakinek és mik a tapasztalatok vele? Vajon a xenon nak mi az élet tartama ? És ha elromlik akkor milyen kiadásokra lehet számítani (xenon izzó, trafó stb) és ez egy vajon lehet hozzá kapni majd alkatrész 5 év múlva is? 2011 utáni mondira gondolok.
Nagyon bejön a ford xenonja Smiley 
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2015.07.29 szerda, 19:21:20 »

Aki légzsákos autóban nem kapcsolja be az övet, annak úgy kell. Majd ha egy csatt után a légzsák akkora pofont ad, mint Klicsko, akkor elgondolkodik...
Pont ezért érdekes a dolog: kikapcsolt övvel nem minden autó nyitja a légzsákot, mert többet árthat, mint használ. Ugyanis nem a kinyílt légzsáknak ütközöl, hanem a nyitófélben lévőnek, ami sokkal keményebb, ahelyett jobb a párnázott kormányközép.

Summa summarum: akkor még senki nem próbálta meg? Smiley
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2015.07.29 szerda, 19:23:30 »

Sziasztok.  integet2
Gyárilag xenonos mondeoja van valakinek és mik a tapasztalatok vele? Vajon a xenon nak mi az élet tartama ? És ha elromlik akkor milyen kiadásokra lehet számítani (xenon izzó, trafó stb) és ez egy vajon lehet hozzá kapni majd alkatrész 5 év múlva is? 2011 utáni mondira gondolok.
Nagyon bejön a ford xenonja Smiley 
Mindenhez lesz alkatrész még 20 év múlva is. Az izzó évekig világít (én 7 éves izzókkal vettem az autót), a sok kapcsolás csökkenti az élettartamot. Ezek inkább elhalványulnak, az enyém 7 évesen rosszabb volt, mint egy jó halogén.

Nekem annyi bajom van vele, hogy sokat (10-20 km) nagyon hullámos úton menve az egyik első lámpát teljesen lefordítja maga elé. Együtt vezérli a kettőt, tehát valahol a kábel vagy az állítómotor környékén lehet a baj, nem a vezérléssel. Télre meg kell csináltatnom.
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 11:15:08 »

Mindenhez lesz alkatrész még 20 év múlva is. Az izzó évekig világít (én 7 éves izzókkal vettem az autót), a sok kapcsolás csökkenti az élettartamot. Ezek inkább elhalványulnak, az enyém 7 évesen rosszabb volt, mint egy jó halogén.

Nekem annyi bajom van vele, hogy sokat (10-20 km) nagyon hullámos úton menve az egyik első lámpát teljesen lefordítja maga elé. Együtt vezérli a kettőt, tehát valahol a kábel vagy az állítómotor környékén lehet a baj, nem a vezérléssel. Télre meg kell csináltatnom.


tényleg kb mennyi lehet egy pár új xenon ízzó?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 11:29:15 »


tényleg kb mennyi lehet egy pár új xenon ízzó?


Nagy a szórás.....10-50ezer között/pár.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
öcsi87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 11:50:13 »



Nagy a szórás.....10-50ezer között/pár.


Kicsit utána nézegettem a neten es azt találtam hogy ds1 xenon izzó van az mk4 mondiba. Az Osram weboldalán meg vannak ilyen xenon izzók. Szerintem a gyári xenon izzókat trafookat is Osram szállítja.
Ha tévednek akkor javítson ki valaki.
Egy biztos rájöttem hogy a szezon azért nem olcsó buli.(ahhoz a pár ezer forintos sima halogén izzó hoz képest)
 nyes
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 21:06:39 »


Kicsit utána nézegettem a neten es azt találtam hogy ds1 xenon izzó van az mk4 mondiba. Az Osram weboldalán meg vannak ilyen xenon izzók. Szerintem a gyári xenon izzókat trafookat is Osram szállítja.
Ha tévednek akkor javítson ki valaki.
Egy biztos rájöttem hogy a szezon azért nem olcsó buli.(ahhoz a pár ezer forintos sima halogén izzó hoz képest)
 nyes
Ja. Aztán ha fél másodperccel előbb meglátod az őzet vagy a biciklist, rögtön olcsó lesz. Smiley Én egyébként 25-ért vettem anno bele ilyet: https://www.dt-xenon.hu/osram_66140svs_d1s_xenon_izzo_472 , kellemes, természetes fénye van, egyáltalán nem kék. Érdemes nagyobb fényerejűt (3000 lumen fölött) választani, hosszú időre veszed, ha már xenon, akkor legyen jó.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 22:01:03 »

Ja. Aztán ha fél másodperccel előbb meglátod az őzet vagy a biciklist, rögtön olcsó lesz. Smiley Én egyébként 25-ért vettem anno bele ilyet: https://www.dt-xenon.hu/osram_66140svs_d1s_xenon_izzo_472 , kellemes, természetes fénye van, egyáltalán nem kék. Érdemes nagyobb fényerejűt (3000 lumen fölött) választani, hosszú időre veszed, ha már xenon, akkor legyen jó.

https://www.vilagitas.eu/osram-xenarc-66140xnb-d1s-night-breaker-xenon-dobozos

Ez olcsóbb, és ez a Unlimited verzió nagyon brutális, én D2S-be használom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2015.07.31 péntek, 06:35:19 »

https://www.vilagitas.eu/osram-xenarc-66140xnb-d1s-night-breaker-xenon-dobozos

Ez olcsóbb, és ez a Unlimited verzió nagyon brutális, én D2S-be használom.
Jól hangzik, bár a fényerő csak 3200 lumen, az általam linkelt 3400. Wink Érdemes az adatokat megnézni, nem név alapján dönteni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2015.07.31 péntek, 10:13:33 »

Jól hangzik, bár a fényerő csak 3200 lumen, az általam linkelt 3400. Wink Érdemes az adatokat megnézni, nem név alapján dönteni.

Nem elírás? Nézegetem az Osram oldalát, a Silverstar család a Ultralife, és a Nightbreaker között van. Az Ultralife-ok hosszú életű, de nem túl erős izzók, a Nightbreaker nem hosszú életű, de nagyon erős, a Silvelstar meg közé van sorolva.

Pl. H1-nél:

Silverstar: +60% fényerő, +20m táv, 2x élettartam
Nightbreaker: +110% fényerő, +35m táv
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.31 péntek, 10:15:10 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2015.07.31 péntek, 19:33:55 »

Nem elírás? Nézegetem az Osram oldalát, a Silverstar család a Ultralife, és a Nightbreaker között van. Az Ultralife-ok hosszú életű, de nem túl erős izzók, a Nightbreaker nem hosszú életű, de nagyon erős, a Silvelstar meg közé van sorolva.

Pl. H1-nél:

Silverstar: +60% fényerő, +20m táv, 2x élettartam
Nightbreaker: +110% fényerő, +35m táv
Az, hogy mi a blabla, egy dolog. A +110% eléggé kamu, mert ugye nincs mihez viszonyítani. Smiley Ilyenkor a színhőmérséklettel is szoktak variálni, én minél alacsonyabbat kerestem.

Az általtad linkelt: http://www.osram.com/appsinfo/pdc/pdf.do?cid=GPS01_1133388&mpid=ZMP_1025431&vid=EU_ALL_eCat&lid=EN

Eh, amit találtam fact sheet, az az enyémről is 3200-at mond, én meg elhittem az általam linkelt honlapnak falbav : http://pdf.vilagitas.eu/OSRAM_XENARC_66140SVS_XENON.pdf
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2015.08.01 szombat, 12:01:26 »

Az, hogy mi a blabla, egy dolog. A +110% eléggé kamu, mert ugye nincs mihez viszonyítani. Smiley Ilyenkor a színhőmérséklettel is szoktak variálni, én minél alacsonyabbat kerestem.

Az általtad linkelt: http://www.osram.com/appsinfo/pdc/pdf.do?cid=GPS01_1133388&mpid=ZMP_1025431&vid=EU_ALL_eCat&lid=EN

Eh, amit találtam fact sheet, az az enyémről is 3200-at mond, én meg elhittem az általam linkelt honlapnak falbav : http://pdf.vilagitas.eu/OSRAM_XENARC_66140SVS_XENON.pdf

Tujda a fene, én több Xenon csövet elhasználtam évek alatt, eddig ez a NB a legjobb.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2015.08.07 péntek, 08:45:41 »

Bekapcsolt (!) biztonsagi ovvel menet kozben sokszor megy csak ugy a semmibol a "bim-bam" figyelmeztetes a piktogrammal egyutt, hogy kossem be magam. Mi lehet a gond, merre induljak? Az ov csatlakozasat meg a rajta levo kabelek kontaktjait atneztem, kontaktsprayvel befujtam, de semmi valtozas. Erdekes, hogy foleg nagy ivu, dolos kanyarokban csinalja.

"Crash sensor" hiba lehet ez inkabb mint ov? A legzsakkal viszont semmi gond nincs, nem ad hibat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:25:38 »

Bekapcsolt (!) biztonsagi ovvel menet kozben sokszor megy csak ugy a semmibol a "bim-bam" figyelmeztetes a piktogrammal egyutt, hogy kossem be magam. Mi lehet a gond, merre induljak? Az ov csatlakozasat meg a rajta levo kabelek kontaktjait atneztem, kontaktsprayvel befujtam, de semmi valtozas. Erdekes, hogy foleg nagy ivu, dolos kanyarokban csinalja.

"Crash sensor" hiba lehet ez inkabb mint ov? A legzsakkal viszont semmi gond nincs, nem ad hibat!
csak az övre bim-bammol.az ülés alatti csatiját ellenőrizd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 14:20:58 »


Igen, érdemes. Én ilyet használok 3/4 éve. Keress rá az android szóra az MK4 topicokban és megtalálod korábbi hozzászólásaimat.

 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 19:05:10 »

Bekapcsolt (!) biztonsagi ovvel menet kozben sokszor megy csak ugy a semmibol a "bim-bam" figyelmeztetes a piktogrammal egyutt, hogy kossem be magam. Mi lehet a gond, merre induljak? Az ov csatlakozasat meg a rajta levo kabelek kontaktjait atneztem, kontaktsprayvel befujtam, de semmi valtozas. Erdekes, hogy foleg nagy ivu, dolos kanyarokban csinalja.

"Crash sensor" hiba lehet ez inkabb mint ov? A legzsakkal viszont semmi gond nincs, nem ad hibat!
Pár hozzászólással fentebb nekem is ez volt, nem lett megfejtés. Most övcsatcsere lesz, meglátjuk.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 20:39:39 »

Pár hozzászólással fentebb nekem is ez volt, nem lett megfejtés. Most övcsatcsere lesz, meglátjuk.
Szvsz, még várjatok! Még b4k-nál volt kb. 2x a 2 év alatt, hogy 0,5 sec-re bejelzett a "kikapcsolt öv".
Azután, volt, hogy a navi is kikapcsolt... Azután Dani kiderítette, hogy a műszeregységben is volt vmi kontakthiba/kábelszakadás...
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2015.08.11 kedd, 09:01:19 »

Fl-es mondeoba tetetnék drl-t. Csinált már ilyet valaki és ha igen, mik voltak a tapasztalatok és hol csináltattátok?
Naplózva
buboreak
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2015.08.11 kedd, 11:54:49 »

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a klíma nem működik rendesen. A márkaszervizben azt mondták, hogy a ventilátor szénkeféi vannak elkopva és cserélni kell. A kérdésem az lenne, hogy ez a ventilátor szerelhető? Mert jóval olcsóbb lenne pár szénkefét kicserélni mint a komplett ventilátort. Egyik barátom azt mondta, hogy a VW és Opelnél már javítottak ilyet, mert azokat szét lehet szedni. Örülnék ha ez is szerelhető lenne és nem kéne 110 000-ért vennem egy újat  Smiley

Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2015.08.11 kedd, 12:40:11 »

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a klíma nem működik rendesen. A márkaszervizben azt mondták, hogy a ventilátor szénkeféi vannak elkopva és cserélni kell. A kérdésem az lenne, hogy ez a ventilátor szerelhető? Mert jóval olcsóbb lenne pár szénkefét kicserélni mint a komplett ventilátort. Egyik barátom azt mondta, hogy a VW és Opelnél már javítottak ilyet, mert azokat szét lehet szedni. Örülnék ha ez is szerelhető lenne és nem kéne 110 000-ért vennem egy újat  Smiley

Válaszokat előre is köszönöm!
http://mondeo.hu/index.php?topic=21382.msg1004333#msg1004333   bár ez mk3 de szerintem hasonló......vagy keresd a hasonlóságot. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
buboreak
Vendég
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2015.08.11 kedd, 12:53:43 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=21382.msg1004333#msg1004333   bár ez mk3 de szerintem hasonló......vagy keresd a hasonlóságot. vigyor3
Köszi az infót! Remélem akkor az mk4 is ilyen Smiley
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2015.08.11 kedd, 22:05:53 »

Szvsz, még várjatok! Még b4k-nál volt kb. 2x a 2 év alatt, hogy 0,5 sec-re bejelzett a "kikapcsolt öv".
Azután, volt, hogy a navi is kikapcsolt... Azután Dani kiderítette, hogy a műszeregységben is volt vmi kontakthiba/kábelszakadás...
 
Ezzel szerintem elkéstünk, már cserélve van, csak még nem jutottam az autóhoz...
Naplózva
gpavlikovics
Vendég
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2015.08.12 szerda, 22:47:25 »

Sziasztok!

2005 óta Fordozok, és mst először lerobbantam:
2.0 tdci Mondeo
Menet közben Esp visszajelző kigyulladt, engine malfunction a kijelzőn.
Megállást követően 3-4 próbálkozásra elindult, de egy idő mulva menet közben letiltott

Azóta hol beindul, hol nem.
Jelenleg több mint 2 hete márkaszervizben van (mert elvileg itt értenek hozzá a legjobban...) de ők is csak találgatnak: talán kábel, vagy PDC , vagy műszerfal egység, kellene valamelyiket rendelni, de ha kifizetem és nem az a hibás alkatrész, akkor nem veszik vissza.... Szóval teljesen meg vagyunk akadva, több mint 2 hete nincs dolgozós autóm.

Van valakinek hasonló tapasztalata?


A hibakód olvasás folyamán a közponzti egységgel a kommunikáció nem áll fel

Ha elektromos rajzot kapnék valahonnan, az én szakim kimérné( benne legalább bizok...)
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.12 szerda, 22:52:26 írta gpavlikovics » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 08:05:03 »

Sziasztok!

2005 óta Fordozok, és mst először lerobbantam:
2.0 tdci Mondeo
Menet közben Esp visszajelző kigyulladt, engine malfunction a kijelzőn.
Megállást követően 3-4 próbálkozásra elindult, de egy idő mulva menet közben letiltott

Azóta hol beindul, hol nem.
Jelenleg több mint 2 hete márkaszervizben van (mert elvileg itt értenek hozzá a legjobban...) de ők is csak találgatnak: talán kábel, vagy PDC , vagy műszerfal egység, kellene valamelyiket rendelni, de ha kifizetem és nem az a hibás alkatrész, akkor nem veszik vissza.... Szóval teljesen meg vagyunk akadva, több mint 2 hete nincs dolgozós autóm.

Van valakinek hasonló tapasztalata?


A hibakód olvasás folyamán a közponzti egységgel a kommunikáció nem áll fel

Ha elektromos rajzot kapnék valahonnan, az én szakim kimérné( benne legalább bizok...)

PDC, mint parkradar? Annak mi köze hozzá?
Ami a műszeregységet illeti, anélkül is megy az autó. Ha az a gyanús, egyszerűen vegyék ki.
Egyik modullal sem lehet kommunikálni vagy csak a motorvezérlővel? Utóbbi esetben azt kéne körüljárni. Esélyes, hogy valami kontakthiba lehet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 09:38:46 »

Sziasztok!

2005 óta Fordozok, és mst először lerobbantam:
2.0 tdci Mondeo
Menet közben Esp visszajelző kigyulladt, engine malfunction a kijelzőn.
Megállást követően 3-4 próbálkozásra elindult, de egy idő mulva menet közben letiltott

Azóta hol beindul, hol nem.
Jelenleg több mint 2 hete márkaszervizben van (mert elvileg itt értenek hozzá a legjobban...) de ők is csak találgatnak: talán kábel, vagy PDC , vagy műszerfal egység, kellene valamelyiket rendelni, de ha kifizetem és nem az a hibás alkatrész, akkor nem veszik vissza.... Szóval teljesen meg vagyunk akadva, több mint 2 hete nincs dolgozós autóm.

Van valakinek hasonló tapasztalata?


A hibakód olvasás folyamán a közponzti egységgel a kommunikáció nem áll fel

Ha elektromos rajzot kapnék valahonnan, az én szakim kimérné( benne legalább bizok...)

Ez érdekes... A központi egység kommunikál a műszeregységgel, de nem kommunikál a OBD porton keresztül? Vagy a műszegység nem kommunikál az ECU-vel?
Az, hogy nem indul be, azt jelenti:
* forgatja az önindító, de nem indul
* nem forgatja az önindító a motort, de hallod, hogy zörög
* nem zúg még az önindító sem
* néha "elkapja" a motor, de leáll azonnal


Tényleg nézzék meg az ECU csatiáját először.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 15:56:49 »

Valaki rakatott már be ülésfűtést (gyári/nemgyári) utólag?
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 16:10:46 »

http://ec.europa.eu/consumers/safety/rapex/alerts/main/index.cfm?event=main.notification&search_term=0371/11&exclude_search_term=0&search_year=2011
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 16:19:40 »

Sziasztok!

2005 óta Fordozok, és mst először lerobbantam:
2.0 tdci Mondeo
Menet közben Esp visszajelző kigyulladt, engine malfunction a kijelzőn.
Megállást követően 3-4 próbálkozásra elindult, de egy idő mulva menet közben letiltott

Azóta hol beindul, hol nem.
Jelenleg több mint 2 hete márkaszervizben van (mert elvileg itt értenek hozzá a legjobban...) de ők is csak találgatnak: talán kábel, vagy PDC , vagy műszerfal egység, kellene valamelyiket rendelni, de ha kifizetem és nem az a hibás alkatrész, akkor nem veszik vissza.... Szóval teljesen meg vagyunk akadva, több mint 2 hete nincs dolgozós autóm.

Van valakinek hasonló tapasztalata?


A hibakód olvasás folyamán a közponzti egységgel a kommunikáció nem áll fel

Ha elektromos rajzot kapnék valahonnan, az én szakim kimérné( benne legalább bizok...)


Évjárat?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 16:31:15 »

veszélyesnek hangzik a magától villogó index és kapcsolgatós lámpa.  smile
Van egy eladó BCM-em, ha érdekel valakit  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 17:04:35 »

veszélyesnek hangzik a magától villogó index és kapcsolgatós lámpa.  smile
Van egy eladó BCM-em, ha érdekel valakit  hehe
hát ha éjszaka menetközben kapcsol le a fényszóró az kellemetlen
Naplózva

Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 21:47:29 »

Ezzel szerintem elkéstünk, már cserélve van, csak még nem jutottam az autóhoz...
Úgy tűnik, a csere megoldotta.
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2015.08.14 péntek, 09:12:40 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Blaup. Nx-es, sd kártyás nagynavi van az autóban. Nem kommunikál az androidos telefonnal, tehát Bt-on nem kapcsolódnak. Mikor a telefonon elindítom a keresését, az megtalálja Ford audio néven. Elindítom a kapcsolódást és ekkor a navi ezt írja ki. " Failed to bond phone. Please debond one first phone"

Még a régi hagyományos telefonommal működött, de sem az enyémmel (Vodafone24) sem Iphone4-et nem ismeri fel. 6-7 elmentett BT név van a navi memória  listájában még az előző tulajtól, de egyiket sem tudom törölni.

Ha valakinek sikerült okos telefont navihoz csatlakoztatni, és elmondja a mikéntjét , előre is köszönöm.     

Tisztelettel: zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2015.08.14 péntek, 10:34:59 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Blaup. Nx-es, sd kártyás nagynavi van az autóban. Nem kommunikál az androidos telefonnal, tehát Bt-on nem kapcsolódnak. Mikor a telefonon elindítom a keresését, az megtalálja Ford audio néven. Elindítom a kapcsolódást és ekkor a navi ezt írja ki. " Failed to bond phone. Please debond one first phone"

Még a régi hagyományos telefonommal működött, de sem az enyémmel (Vodafone24) sem Iphone4-et nem ismeri fel. 6-7 elmentett BT név van a navi memória  listájában még az előző tulajtól, de egyiket sem tudom törölni.

Ha valakinek sikerült okos telefont navihoz csatlakoztatni, és elmondja a mikéntjét , előre is köszönöm.    

Tisztelettel: zenész

Szerintem csak 5 társítást tud megjegyezni és pont az a baja, hogy betelt, nem tud többet hozzáadni. Mennie kell a lecsatolásnak. Phone gomb és debound menü.
RTFM. http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/dvd_navi_kezelesi.pdf
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2015.08.14 péntek, 11:11:34 »

Szerintem csak 5 társítást tud megjegyezni és pont az a baja, hogy betelt, nem tud többet hozzáadni. Mennie kell a lecsatolásnak. Phone gomb és debound menü.
RTFM. http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/dvd_navi_kezelesi.pdf

Nagyon köszi Sakos, sikerült! worship







Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2015.08.14 péntek, 11:14:42 »

Szerintem csak 5 társítást tud megjegyezni és pont az a baja, hogy betelt, nem tud többet hozzáadni. Mennie kell a lecsatolásnak. Phone gomb és debound menü.
RTFM. http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/dvd_navi_kezelesi.pdf



Na még egyszer!  Nagyon köszi Sakos! worship
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2015.08.15 szombat, 08:03:56 »

Úgy tűnik, a csere megoldotta.
Nekem is van ilyen problémám. Én kikapcsoltam a bimbammolást, de ha megvan a megoldás akkor én is kicserélem ha nem horror az ára. Mennyibe került a csat?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2015.08.15 szombat, 09:05:42 »

Nekem is van ilyen problémám. Én kikapcsoltam a bimbammolást, de ha megvan a megoldás akkor én is kicserélem ha nem horror az ára. Mennyibe került a csat?
Nekem is most lesz cserélve. Érdekes hogy pont most jött ki többünknél. Azért számoljatok be, hogy javult e a dolog.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2015.08.15 szombat, 13:08:25 »

Nekem is van ilyen problémám. Én kikapcsoltam a bimbammolást, de ha megvan a megoldás akkor én is kicserélem ha nem horror az ára. Mennyibe került a csat?
20 ezer a csat. Nekem melegben csinálta, hidegben nem.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2015.08.18 kedd, 19:58:03 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a szerviz intervallumot hogyan lehet nullázni? Csak szoftveresen vagy esetleg lehet valami gomb kombinációval? Előre is köszönöm  worship worship worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:00:11 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a szerviz intervallumot hogyan lehet nullázni? Csak szoftveresen vagy esetleg lehet valami gomb kombinációval? Előre is köszönöm  worship worship worship

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Olajcsere_figyelmeztet%C3%A9s_t%C3%B6rl%C3%A9se_Mk4
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:06:18 »

Köszi
Ez S-Maxnál is működik?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:06:51 »

Köszi
Ez S-Maxnál is működik?



Igen
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:08:22 »

Köszi
Ez S-Maxnál is működik?

csak nem smaxot vettél? wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:11:25 »

csak nem smaxot vettél? wave
nem, hálistennek Smiley soha többé Smiley csak van vagy 5db cégesünk Smiley
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:11:54 »



Igen
Köszi
Naplózva
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 06:51:39 »

Hello ma reggel nem tudtam beindítani az autót gyújtás pózban fordítva a kulcsot nem indítja be hanem a vészvillogó gyorsan villog es ennyi!!! Mi lehet a baj??
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 09:28:25 »

Hello ma reggel nem tudtam beindítani az autót gyújtás pózban fordítva a kulcsot nem indítja be hanem a vészvillogó gyorsan villog es ennyi!!! Mi lehet a baj??

Elég egy helyre beírni.
Akku lemerült, feltehetően.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.