Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:33:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3593573 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #7500 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 16:16:23 »

Sziasztok!

Azt hogyan tudom megnézni, hogy az ambiente felszereltségű mondeoban ki van-e alakítva, be van-e kábelezve a fűthető első szélvédőnek a rendszer?
Ki kell cserélnem a szélvédőt és ha lehet, akkor már fűthetőt tennék bele, persze ha ez lehetséges és működik.

Vélemény?

Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7501 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 17:12:16 »

2.0 tdci automata 140 lovas. 2010 januári
Közben raneztem újra,az van hogy a bal oldalon sem a fej lámpa sem a ködlámpa sem a tolatólámpa nem működik..

Jobb oldalon?

Fej lámpa?  vigyor3
Csatlakozó a helyén?
Milyen kivitel, 4-5 ajtós, kombi?

Átvezető, kábel szakadás?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7502 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 17:55:33 »



Fej lámpa?  vigyor3

ja.angolul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7503 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:11:55 »

ja.angolul.

Head lamp nincs hátul a ködlámpa és a tolató lámpa környékén.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7504 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:23:16 »

Head lamp nincs hátul a ködlámpa és a tolató lámpa környékén.
de elöl van.kis fantáziával az egyik oldalon semmi nem ég. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7505 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:26:20 »

de elöl van.kis fantáziával az egyik oldalon semmi nem ég. Roll Eyes

Nagyobb fantáziával pedig szó nem esik a hátsó -normál- világításról, amivel kapcsolatban lehet a head lamp és a normál világításnak fantázia nélkül sincs köze a tolatólámpához és a ködlámpához.   Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7506 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:36:45 »

Nagyobb fantáziával pedig szó nem esik a hátsó -normál- világításról, amivel kapcsolatban lehet a head lamp és a normál világításnak fantázia nélkül sincs köze a tolatólámpához és a ködlámpához.   Cool
elöl is van ködlámpa.Elég gyakran előforduló hiba,hogy az egyik oldalon semmi nem ég elöl és hátul sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #7507 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:53:33 »

Ha jol emlekszem Tibo69 megoldotta ezt, irj ra.
Köszönöm, írtam Neki!  worship
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #7508 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:54:29 »

jobb első lámpát kivéve látszik, hogy elő van-e kábelezve. ha igen, akkor megoldható, ha nem akkor is, csak nagyobb macera és költség
Mit kell keresni, ha kint a lámpa?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7509 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 23:22:39 »

Mit kell keresni, ha kint a lámpa?
egy üres csatlakozót az ütközés elnyelőn
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #7510 Dátum: 2017.03.29 szerda, 23:07:15 »

Üdv. Mitől lehet az hogy ha a világítás kapcsolóm 0 állásban van akkor is ég a tomoított? Helyzetjelzőt csak a helyzetjelző ég. Vagyis le sem tudom kapcsolni a világítást.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7511 Dátum: 2017.03.29 szerda, 23:27:49 »

Üdv. Mitől lehet az hogy ha a világítás kapcsolóm 0 állásban van akkor is ég a tomoított? Helyzetjelzőt csak a helyzetjelző ég. Vagyis le sem tudom kapcsolni a világítást.
fel van programozva a drl funkció
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #7512 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 08:06:45 »

Ki lehet ezt valahogy kapcsolni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7513 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 09:59:51 »

Ki lehet ezt valahogy kapcsolni?
central config-ban kikapcsolható, IDS vagy elmconfig+usb-s elm327 kell hozzá. kb 10perc.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #7514 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 15:37:11 »

Sziasztok!

A kédésem az lenne hol kezdjem a hiba feltárását?
Eddig (hónapokon át) 1-2 alkalommal nem működött a gyári parkradarom, a napokban viszont már egyáltanán nem jelez semmit csak villog a ON a gombon. Külsérelmi nyom/sérülés nem látható rajta!
Esetleg ötlet?

Köszi az esetleges tanácsokat előre is!
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7515 Dátum: 2017.03.31 péntek, 00:08:08 »

Sziasztok!

A kédésem az lenne hol kezdjem a hiba feltárását?
Eddig (hónapokon át) 1-2 alkalommal nem működött a gyári parkradarom, a napokban viszont már egyáltanán nem jelez semmit csak villog a ON a gombon. Külsérelmi nyom/sérülés nem látható rajta!
Esetleg ötlet?

Köszi az esetleges tanácsokat előre is!
szenzor hiba, lesz benne hibakód, hogy pontosan melyik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #7516 Dátum: 2017.03.31 péntek, 04:58:03 »

Köszi szépe a választ! Nem is gondoltam volna, hogy ennyire részletes a diagnosztikájuk... worship

szenzor hiba, lesz benne hibakód, hogy pontosan melyik
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7517 Dátum: 2017.03.31 péntek, 07:06:55 »

Köszi szépe a választ! Nem is gondoltam volna, hogy ennyire részletes a diagnosztikájuk... worship


20+ éve vannak ilyen parkolássegítő rendszerek, diadnosztival. Vagyis a digitális (gyári) rendszer mind diagnosztizálható.

Kivéve néhány francia selejtet....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karolyp
Vendég
« Új hozzászólás #7518 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 08:07:41 »

Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy most lett (sokadjára) tisztítva a részecskeszűrőm, és hibakód törlés után ugyanúgy megjelenik a hiba. Azonban nem csak egy csekklámpa jelezte a hibát, hanem a kijelzőn is megjelent egy "Engine malfunction" hibaüzenet is. Aminek következtében a motor is le van tiltva, és rángat. Gondoltam arra, hogy lehet, hogy valamilyen univerzális hibakódolvasóval próbálták törölni, ami valószínüleg az ilyen "mélysegű" hibát nem tudja törölni.
Szerintetek érdemes beruházni egy gyártóspecifikus hibakódolvasásra? Vagy valószínűleg még mindig rossz a részecskeszűrő, és nem a hibakódolvasón múlik?

(MK4, 2007, 2.0 TDCi, QXBA)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7519 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 09:27:13 »

Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy most lett (sokadjára) tisztítva a részecskeszűrőm, és hibakód törlés után ugyanúgy megjelenik a hiba. Azonban nem csak egy csekklámpa jelezte a hibát, hanem a kijelzőn is megjelent egy "Engine malfunction" hibaüzenet is. Aminek következtében a motor is le van tiltva, és rángat. Gondoltam arra, hogy lehet, hogy valamilyen univerzális hibakódolvasóval próbálták törölni, ami valószínüleg az ilyen "mélysegű" hibát nem tudja törölni.
Szerintetek érdemes beruházni egy gyártóspecifikus hibakódolvasásra? Vagy valószínűleg még mindig rossz a részecskeszűrő, és nem a hibakódolvasón múlik?

(MK4, 2007, 2.0 TDCi, QXBA)
nem.sima elm327 + Forscan elég hozzá.Gyanítom nem a részecskeszűrővel van gond alapvetően.Lukas kipufogórendszer,esetleg kilukadt a nyomáskülönbségmérő csővezetéke,vagy maga az érzékelő xar.Az izzítógyertyáid halála is okozhatja,-azok jók,kimértétek?.Diaggal kideríthető a szenzor.Délpesten tudok neked segíteni diagban karitatíve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7520 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 09:33:11 »

nem.sima elm327 + Forscan elég hozzá.Gyanítom nem a részecskeszűrővel van gond alapvetően.Lukas kipufogórendszer,esetleg kilukadt a nyomáskülönbségmérő csővezetéke,vagy maga az érzékelő xar.Az izzítógyertyáid halála is okozhatja,-azok jók,kimértétek?.Diaggal kideríthető a szenzor.Délpesten tudok neked segíteni diagban karitatíve.

2007-es az autó, ott még a motorból jön a regeneráció!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7521 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 09:41:16 »

2007-es az autó, ott még a motorból jön a regeneráció!
igen,és?el is olvastad amit írtam?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7522 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 09:47:40 »

igen,és?el is olvastad amit írtam?

Hogy dpf hibád  a dpf-ben lévő izzítógyertya szokott okozni, ebben meg ott nincs.  Neki Csak a motorban, és bár köze van a regenhez, de ha rossz, akkor is lemenne a regen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7523 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 10:25:14 »

Hogy dpf hibád  a dpf-ben lévő izzítógyertya szokott okozni, ebben meg ott nincs.  Neki Csak a motorban, és bár köze van a regenhez, de ha rossz, akkor is lemenne a regen.
nemígy van Kiskuki!

http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0

Az fl előttiekben is csak akkor lesz sikeres regeneráció,ha az izzítógyertyák jók! Ugyanis szükséges a működésük a reg során,és végig izzítanak is! A kipuff felmelegedéséhez kell,mert a kipufogás ütemben befecskendezett go-t az izzítógyertyák gyujtják be.Ha nem történik ez meg,akkor van az ,hogy az elégetlen go bizonyos mennyisége képes lesz lecsorogni a henger falán a motorolajba és felhigítja azt.Ezért is van az, hogy 5-6 sikertelen reg után olajcsere üzenetet küld a rendszer.Van az az üzemmód,amikor képes a kipuff úgy felmelegedni,hogy a reg letud futni,de pl alapjáraton is képesnek kell lennie a rendszernek regenerálni.

Szóval,akkor most menj és barátkozz a bal kezeddel! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
karolyp
Vendég
« Új hozzászólás #7524 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 10:48:04 »

nemígy van Kiskuki!

http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0

Az fl előttiekben is csak akkor lesz sikeres regeneráció,ha az izzítógyertyák jók! Ugyanis szükséges a működésük a reg során,és végig izzítanak is! A kipuff felmelegedéséhez kell,mert a kipufogás ütemben befecskendezett go-t az izzítógyertyák gyujtják be.Ha nem történik ez meg,akkor van az ,hogy az elégetlen go bizonyos mennyisége képes lesz lecsorogni a henger falán a motorolajba és felhigítja azt.Ezért is van az, hogy 5-6 sikertelen reg után olajcsere üzenetet küld a rendszer.Van az az üzemmód,amikor képes a kipuff úgy felmelegedni,hogy a reg letud futni,de pl alapjáraton is képesnek kell lennie a rendszernek regenerálni.

Szóval,akkor most menj és barátkozz a bal kezeddel! eplus2

Valóban ugyan ezeket a tüneteket (feltűnően sok olajcserét követelt) produkálta. Amit az előzőekben említettél elm327+forscan kombóval kideríthető az izzítógyertya problémája? Illetve ha jól tudom, így el lehet indítani egy regenerációt is. Hogyha így, manuálisan indítok el egy regenerációt, az szintén nem lehet sikeres, ha az izzítógyertya a rossz?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7525 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 11:12:13 »

nemígy van Kiskuki!

http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0

Az fl előttiekben is csak akkor lesz sikeres regeneráció,ha az izzítógyertyák jók! Ugyanis szükséges a működésük a reg során,és végig izzítanak is! A kipuff felmelegedéséhez kell,mert a kipufogás ütemben befecskendezett go-t az izzítógyertyák gyujtják be.Ha nem történik ez meg,akkor van az ,hogy az elégetlen go bizonyos mennyisége képes lesz lecsorogni a henger falán a motorolajba és felhigítja azt.Ezért is van az, hogy 5-6 sikertelen reg után olajcsere üzenetet küld a rendszer.Van az az üzemmód,amikor képes a kipuff úgy felmelegedni,hogy a reg letud futni,de pl alapjáraton is képesnek kell lennie a rendszernek regenerálni.

Szóval,akkor most menj és barátkozz a bal kezeddel! eplus2

Nem akarok belefolyni, mert nincs értelme a szóf.sásnak....
Nem az izzítógyertyák gyújtják be a kipufogó ütembe való befecskendezett tüzelőanyagot.
Normál körülmények között is van kicsi utó-befecskendezés, aminek a szerepe a koromképződés csökkentés a kiégési folyamat növelése. A regenerálás szükségességekor megnövelik az utó-befecskendezés mennyiségét és ezzel elnyújtják az égési folyamatot a hengeren kívűl, de még ezután is van egy késői utó-befecskendezés aminek az égése melegíti fel a katalizátort/részecskeszűrőt.
A rendszer tele van hőmérséklet érzékelőkkel http://toirkens.cl/web/wp-content/uploads/2015/10/DPF-diesel-particulate-filter-image-provided-by-Renault.jpg amiknek a hibája, működési zavara sokkal inkább befolyásolja a regenerációs folyamatot.
(Itt megint tovább lehetne csavarni, hogy van külön katalizátor a DPF előtt vagy egy házba épített katalizátoros DPF...stb. http://www.technology.matthey.com/images/articles/53/1/Twigg-53-1-jan09-f5.jpg)
Vagyis ahogy klein schwanz írja, lezajlik és le tud zajlani az izzítógyertyák nélkül is a regenerációs folyamat, ha minden egyéb feltétel teljesül.  wave

A probléma az, ha a manók szabadságon vannak vagy megbetegednek, mert akkor nem működik a lent látható folyamat.

« Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 vasárnap, 11:36:16 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7526 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 15:11:40 »

Nem akarok belefolyni, mert nincs értelme a szóf.sásnak....
Nem az izzítógyertyák gyújtják be a kipufogó ütembe való befecskendezett tüzelőanyagot.
Normál körülmények között is van kicsi utó-befecskendezés, aminek a szerepe a koromképződés csökkentés a kiégési folyamat növelése. A regenerálás szükségességekor megnövelik az utó-befecskendezés mennyiségét és ezzel elnyújtják az égési folyamatot a hengeren kívűl, de még ezután is van egy késői utó-befecskendezés aminek az égése melegíti fel a katalizátort/részecskeszűrőt.
A rendszer tele van hőmérséklet érzékelőkkel http://toirkens.cl/web/wp-content/uploads/2015/10/DPF-diesel-particulate-filter-image-provided-by-Renault.jpg amiknek a hibája, működési zavara sokkal inkább befolyásolja a regenerációs folyamatot.
(Itt megint tovább lehetne csavarni, hogy van külön katalizátor a DPF előtt vagy egy házba épített katalizátoros DPF...stb. http://www.technology.matthey.com/images/articles/53/1/Twigg-53-1-jan09-f5.jpg)
Vagyis ahogy klein schwanz írja, lezajlik és le tud zajlani az izzítógyertyák nélkül is a regenerációs folyamat, ha minden egyéb feltétel teljesül.  wave

A probléma az, ha a manók szabadságon vannak vagy megbetegednek, mert akkor nem működik a lent látható folyamat.

[img]http://www.autoszektor.hu/sites/default/files/u1445/1kep_vw-grafika_0.jpg
...ha minden egyéb feltétel teljesül.Minden más esetben pedig szükség van az izzítógyertyák működésére!Ugyan arról beszélünk.  nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7527 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 15:13:25 »

Valóban ugyan ezeket a tüneteket (feltűnően sok olajcserét követelt) produkálta. Amit az előzőekben említettél elm327+forscan kombóval kideríthető az izzítógyertya problémája? Illetve ha jól tudom, így el lehet indítani egy regenerációt is. Hogyha így, manuálisan indítok el egy regenerációt, az szintén nem lehet sikeres, ha az izzítógyertya a rossz?
izzítógyertya nem diagolható a te autódban.azt műszerrel kell kimérni.De hanem volt még cserélve,akkor vakon érdemes kidobni mindet,mert 120e km a csere intervallum eleve.És nem egy nagy tétel,kb 4e ft/db a gyári NGK.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7528 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 15:28:37 »

...ha minden egyéb feltétel teljesül.Minden más esetben pedig szükség van az izzítógyertyák működésére!Ugyan arról beszélünk.  nemtudom

Nincs kedvem felsorolni a feltételeket, de az izzítógyertya nincs köztük.
Az csak egy mentsvára a vezérlőnek, amit be tud még vetni ha valami nem az elvártak szerint alakul. Tehát valami vagy valamik már nem teljesen jók.
Értsd pl. a felmelegedés nem elég gyors. De akkor már valamivel lehet probléma, amiért "magától" nem elég.

De én befejeztem.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7529 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 15:50:40 »

Nincs kedvem felsorolni a feltételeket, de az izzítógyertya nincs köztük.
Az csak egy mentsvára a vezérlőnek, amit be tud még vetni ha valami nem az elvártak szerint alakul. Tehát valami vagy valamik már nem teljesen jók.
Értsd pl. a felmelegedés nem elég gyors. De akkor már valamivel lehet probléma, amiért "magától" nem elég.

De én befejeztem.  wave

Te most általánosságban írsz, vagy a 2007-es széria motorjáról?
A múltkor azt láttam, hogy az enyémben csak alapjáraton kapcsolja rá az izzítást, gázadásra lekapcsolja, alapjáratnál meg vissza. Sajnos üa mennyiség PID-et nem néztem. Alapjárati FRP kb. 5000kpa-val volt magasabb alapjáraton a regen alatt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7530 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:19:45 »

Te most általánosságban írsz, vagy a 2007-es széria motorjáról?
A múltkor azt láttam, hogy az enyémben csak alapjáraton kapcsolja rá az izzítást, gázadásra lekapcsolja, alapjáratnál meg vissza. Sajnos üa mennyiség PID-et nem néztem. Alapjárati FRP kb. 5000kpa-val volt magasabb alapjáraton a regen alatt.


Általánosságban a CR motorról.
Alapjáraton a járás egyenlőtlenségek kiegyenlítése miatt próbálkozik ezzel -is- kompenzálni. Mert alapjáraton "hidegebb" a motor a "ritka" égések miatt.


Ez már nem neked szól:

De nem szeretnék tovább foglalkozni a DPF és annak dolgaival, higgyen mindenki azt amit akar és neki tetszik....akár igaz, akár nem. 
Ahogy sok cikkben is hiba van a FAQ-ban....  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 vasárnap, 16:22:57 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7531 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:24:53 »

Nincs kedvem felsorolni a feltételeket, de az izzítógyertya nincs köztük.
Az csak egy mentsvára a vezérlőnek, amit be tud még vetni ha valami nem az elvártak szerint alakul. Tehát valami vagy valamik már nem teljesen jók.
Értsd pl. a felmelegedés nem elég gyors. De akkor már valamivel lehet probléma, amiért "magától" nem elég.

De én befejeztem.  wave

még mindig ugyan arról beszélünk.Vannak helyzetek,amikor fontos az izzítógyertya,és vannak,amikor nincs jelentősége.Amikor viszont kell e nem működik,akkor sikertelen lesz e regen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7532 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:25:23 »


Általánosságban a CR motorról.
Alapjáraton a járás egyenlőtlenségek kiegyenlítése miatt próbálkozik ezzel -is- kompenzálni. Mert alapjáraton "hidegebb" a motor a "ritka" égések miatt.


Ez már nem neked szól:

De nem szeretnék tovább foglalkozni a DPF és annak dolgaival, higgyen mindenki azt amit akar és neki tetszik....akár igaz, akár nem. 
Ahogy sok cikkben is hiba van a FAQ-ban....  wave
Ha hiba van bennük javítsd ki!Addig csak kíbic vagy.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7533 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:40:49 »

Ha hiba van bennük javítsd ki!Addig csak kíbic vagy.... nyes

Illetve annak mondasz, de közben felnéztem az égre.....  hehe
Csak tudod sokat szentírásnak veszik (bár nem tudom milyen alapon) a FAQ cikkeit és ez bizony okozhat problémákat, félreértéseket. De igazából ezzel kapcsolatosan is kimegyek és felnézek újra..... aki onnan fenntartások nélkül táplálkozik, meg is érdemli ha elrontja néha a gyomrát.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7534 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 19:46:12 »

Illetve annak mondasz, de közben felnéztem az égre.....  hehe
Csak tudod sokat szentírásnak veszik (bár nem tudom milyen alapon) a FAQ cikkeit és ez bizony okozhat problémákat, félreértéseket. De igazából ezzel kapcsolatosan is kimegyek és felnézek újra..... aki onnan fenntartások nélkül táplálkozik, meg is érdemli ha elrontja néha a gyomrát.  Cool
én ezt tudom...kibic... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7535 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 20:09:29 »

Fl-ben diagolható?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7536 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 20:16:01 »

Fl-ben diagolható?
csak abban amelyik modullal vezérli őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7537 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 20:29:48 »

csak abban amelyik modullal vezérli őket.
bocsi h értetlen vagyok, de ez mit takar? honnan tudom, hogy modul vezérli őket? van elm327 kábelem (kapcsolós) meg forscan-em is. ha lefuttatom a teszteket és nem ad ki hibát akkor elvileg jó mindegyik?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7538 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 20:43:06 »

bocsi h értetlen vagyok, de ez mit takar? honnan tudom, hogy modul vezérli őket? van elm327 kábelem (kapcsolós) meg forscan-em is. ha lefuttatom a teszteket és nem ad ki hibát akkor elvileg jó mindegyik?
ha a forscan külön modulként ismeri fel,akkor modulos,ha nem,akkor sosem deríted ki forscannel melyik gyertya xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7539 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 21:06:29 »

ha a forscan külön modulként ismeri fel,akkor modulos,ha nem,akkor sosem deríted ki forscannel melyik gyertya xar.
azt el tudod magyarázni, hogy melyik az a modul? mi a neve? hol találom?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7540 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 21:15:09 »

azt el tudod magyarázni, hogy melyik az a modul? mi a neve? hol találom?
nem kell megtalálni. a forscan az összes modult megjeleníti.ha köztük van,akkor van,ha nincs,akkor hagyományos relés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7541 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 21:20:14 »

azt el tudod magyarázni, hogy melyik az a modul? mi a neve? hol találom?

Nagy valószínűséggel modulos az izzításod. (2012)
Ilyet keress és ott ahol látod. Egyébként mit szeretnél vele?



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7542 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 21:24:40 »

nem kell megtalálni. a forscan az összes modult megjeleníti.ha köztük van,akkor van,ha nincs,akkor hagyományos relés.
oké, hogy megjeleníti, de mi a modul neve? nem vagyok még profi a forscanben, még csak ismerkedek vele.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7543 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 21:26:03 »

Nagy valószínűséggel modulos az izzításod. (2012)
Ilyet keress és ott ahol látod. Egyébként mit szeretnél vele?

[img width=800 height=562]http://kephost.com/images/2017/04/02/MK4_Diesel_Glow_module.jpg


Köszi szépen! holnap rá is pillantok!
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 vasárnap, 21:33:34 írta alf® » Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7544 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 21:27:34 »

oké, hogy megjeleníti, de mi a modul neve? nem vagyok még profi a forscanben, még csak ismerkedek vele.
Ha magyar nyelvű, akkor izzító/előmelegítő  (Attól függ AdminA hogyan fordította le a google-val  eplus2)
Ha angol nyelvű, akkor meg angolul ugyanez. Glow, pre-heat module
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7545 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 21:33:16 »

oké, hogy megjeleníti, de mi a modul neve? nem vagyok még profi a forscanben, még csak ismerkedek vele.
Tibi írta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7546 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 13:02:12 »

Ha magyar nyelvű, akkor izzító/előmelegítő  (Attól függ AdminA hogyan fordította le a google-val  eplus2)
Ha angol nyelvű, akkor meg angolul ugyanez. Glow, pre-heat module
Nem találok ilyen modult a forscan dokumentációjában. Ez a PCM-en belül van?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7547 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:38:36 »

Nem találok ilyen modult a forscan dokumentációjában. Ez a PCM-en belül van?

Nem, ott van ahol a képen mutattam!  vigyor3
Nem kizárt, hogy a motorvezérlőben generálódik le a hiba, ha keletkezik.

Ha találtál ott modult, akkor annak a csatlakozóját lehúzva ott a 4 db izzítógyertya vezetéke. Egyenként rá lehet mérni vagy lakatfogó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisimi69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #7548 Dátum: 2017.04.04 kedd, 21:28:59 »

Sziasztok
Segitséget szeretnék kérni volt egy kis problémám azt hittem meg halt a generátorom de mert nem töltött rendesen de kiderült hogy test kábel probléma volt meg let csinálva amikor kész lett inditásnál le tiltott a immobilézer maj 2 3 inditás után  elindult rendesen .megnézték a komputert a karoszéria modem hamis adatokat kap ugyan ugy az abs is.Két honappal ezelött amikor kicserélték a motort ugyan ezt produkálta akkor nem komunikált a karosszéria modem a abs szel.akkor a biztositék tábla tisztitása után rendbe jött mert be volt ázva . Valakinek volt ilyen vagy van valakinek ötlete vagy egy jo elektromos szerelöje budapesten aki vágja
köszönöm
Naplózva

2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
kisimi69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #7549 Dátum: 2017.04.04 kedd, 22:10:44 »

Sziasztok
Segitséget szeretnék kérni volt egy kis problémám azt hittem meg halt a generátorom de mert nem töltött rendesen de kiderült hogy test kábel probléma volt meg let csinálva amikor kész lett inditásnál le tiltott a immobilézer maj 2 3 inditás után  elindult rendesen .megnézték a komputert a karoszéria modem hamis adatokat kap ugyan ugy az abs is.Két honappal ezelött amikor kicserélték a motort ugyan ezt produkálta akkor nem komunikált a karosszéria modem a abs szel.akkor a biztositék tábla tisztitása után rendbe jött mert be volt ázva . Valakinek volt ilyen vagy van valakinek ötlete vagy egy jo elektromos szerelöje budapesten aki vágja
köszönöm

Aki tud megoldás az irhat a email cimemre hogy tudjam olvasni kisimi69@gmail.com
Naplózva

2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.