Hakim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Új hozzászólás #7850 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 11:20:26 » |
|
Ismer valaki Szeged környékén egyént, aki tud IDS-ben ki-be kapcsolni dolgokat? Konkrétan az elektromosan behajtható külső tükröket kellene engedélyezni...
|
|
|
Naplózva
|
2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7851 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 12:58:08 » |
|
Ismer valaki Szeged környékén egyént, aki tud IDS-ben ki-be kapcsolni dolgokat? Konkrétan az elektromosan behajtható külső tükröket kellene engedélyezni...
Ahhoz több kell, tudnia kell az ajtó modulnak is.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Macys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Új hozzászólás #7852 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 16:26:52 » |
|
Szia,
Ezt idáig tudtam és már mértem is csak a határértékek érdekeltek volna, teljes sötétség pld:5kohm teljes napfény 250kohm. Köszi,
A kormánynál lévő szenzor értékei is kellenének (ha kell van fénykép), mert a mai napig nem tudta megmondani senki, miért nem indul el a klímám, hibakód P0535.
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7853 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 16:51:57 » |
|
Szia,
Ezt idáig tudtam és már mértem is csak a határértékek érdekeltek volna, teljes sötétség pld:5kohm teljes napfény 250kohm. Köszi,
A kormánynál lévő szenzor értékei is kellenének (ha kell van fénykép), mert a mai napig nem tudta megmondani senki, miért nem indul el a klímám, hibakód P0535.
Köszi
Látatlanban az én sem tudom megmondani, de azt viszont egészen biztosan meg tudom mondani, hogy a belső tér hőmérséklet érzékelő és a napfény érzékelő sem az oka. Bármelyik hibája esetén simán mennie kell a klímának! Más hiba van ott...... Eddig pékeket kérdeztél? Valaki (hozzáértő) elkezdte kivizsgálni?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Macys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Új hozzászólás #7854 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 17:57:09 » |
|
Szia, Hibakó P0535 AC párologtató hőmérséklet-érzékelője - áramkör hibás működése ! Nem pékeket kérdeztem, de mindenki tanácstalan, azt mondták, hogy az egyik érzékelő van kiállva -2 fokra és azért nem indul el a klíma Bárcsak valaki érdemben tudna mit mondani, hogy mit ellenőrizzek le. Köszi előre is, Telefonon nem tudnánk beszélni? Köszi,
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7855 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 18:22:09 » |
|
Szia, Hibakó P0535 AC párologtató hőmérséklet-érzékelője - áramkör hibás működése ! Nem pékeket kérdeztem, de mindenki tanácstalan, azt mondták, hogy az egyik érzékelő van kiállva -2 fokra és azért nem indul el a klíma Bárcsak valaki érdemben tudna mit mondani, hogy mit ellenőrizzek le. Köszi előre is, Telefonon nem tudnánk beszélni? Köszi, A leírásodban ott a hiba megállapítás. A párologtató hőmérséklet érzékelője hibás! Nem a napfény érzékelő, nem a belső tér érzékelő.....amiket babrálsz. Korábban azt írtad senki nem tudta megmondani, most meg szinte megírod magadtól a hibát. Azt az érzékelőt kell kicserélni és ennyi....valószínűleg. (A párologtató hőmérője a párologtatónál van.)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7857 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 19:07:56 » |
|
Nem értelek.... Utolsó mondatomban zárójelben leírtam hol van. Megkérdezed hol van. Majd beraksz egy linket, ahol azt mutatja. Megkérdezed hol van, de már tudod az ellenállás értékeit is. Arra esetleg nem gondoltál, hogy a vezetékben is lehet hiba? Diag műszer, adatlista.... szenzor csatlakozó le-fel, "érzi-e". Vezeték ellenőrzés, ha rendben és nincs rádugva a hőmérő, valamit az adatlistában nem plauzibilis az érték, akkor vezérlő hiba is lehet....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Macys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Új hozzászólás #7858 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 19:43:09 » |
|
Szia, Igen kicsit szétszórt vagyok, mert az itteni szerelők kicsit (No komment) és így én szeretném megoldani a problémát. Itt is egy link, lehet, hogy máskor jó lesz most ezeket ellenörzőm, Bocsi a sok ......... Köszi, Macys
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Hakim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Új hozzászólás #7860 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 20:45:38 » |
|
Ahhoz több kell, tudnia kell az ajtó modulnak is.
Ezeken mind túl vagyok. Mint írtam, IDS babra kell már csak
|
|
|
Naplózva
|
2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7861 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 20:50:09 » |
|
Ezeken mind túl vagyok. Mint írtam, IDS babra kell már csak Elmconfig
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7862 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 22:40:49 » |
|
Ezeken mind túl vagyok. Mint írtam, IDS babra kell már csak nem kell hozzá ids. ha jársz debrecen felé, akkor tudok benne segíteni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
G_B
|
|
« Új hozzászólás #7863 Dátum: 2017.06.20 kedd, 07:48:00 » |
|
nem kell hozzá ids. ha jársz debrecen felé, akkor tudok benne segíteni
tempomattal is elboldogulsz? gondolkodom a beszerelésen
|
|
|
Naplózva
|
üdv, B S-Max '12 2.0 tdci ex: S-Max '06 1.8 tdci
|
|
|
Toto00
|
|
« Új hozzászólás #7864 Dátum: 2017.06.20 kedd, 08:10:35 » |
|
Ezt a hibát nekem is kidobta egyszer. a pollenszűrőnél lévő érzékelőt húztam egyszer szét kíváncsiságból, szerintem azért volt a hibakód. törlés után nem jött vissza. Egyébként mi az a párologtató?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
|
|
|
Toto00
|
|
« Új hozzászólás #7865 Dátum: 2017.06.20 kedd, 08:13:37 » |
|
Ezt a hibát nekem is kidobta egyszer. a pollenszűrőnél lévő érzékelőt húztam egyszer szét kíváncsiságból, szerintem azért volt a hibakód. törlés után nem jött vissza. Egyébként mi az a párologtató? Macys: törlés után is visszajött a probléma?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
|
|
|
Toto00
|
|
« Új hozzászólás #7866 Dátum: 2017.06.20 kedd, 08:16:11 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
|
|
|
Macys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Új hozzászólás #7867 Dátum: 2017.06.21 szerda, 18:19:02 » |
|
Syia, Köszi, de a mondeónál teljesen más értékek vannak. Elvileg több autónál is mértem ~25foknál ~2Kohm az érték. Kimértük a kábelt is, nekem a kesztyűtartónál található kék színű aljzatba csatlakozik, ahol az érték is mérhető (kábel nem szakadt) Ha minden igaz akkor a vezérlő a rossz Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fitti2
|
|
« Új hozzászólás #7868 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 12:39:24 » |
|
Sziasztok ! A navi topikba is beraktam,állandó +12v hol található a központi bizti táblán a jobb első láb alatt? Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7869 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 13:30:35 » |
|
Sziasztok ! A navi topikba is beraktam,állandó +12v hol található a központi bizti táblán a jobb első láb alatt? Köszi!
húzz egy szál vezetéket egy biztosítékkal az akksitól. bent nem nagyon fogsz találni állandó 12V-t, mert szinte mindent lekapcsolgat egy idő után akksivédelem miatt.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
|
|
« Új hozzászólás #7870 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 15:53:51 » |
|
Sziasztok, Érdeklődnék, hogy tud e valaki olyanról hogy az MK4ben tipushibás lenne e a szervórendszer? A történet annyi, hogy tavaly novemberben Auto-Fort váci úton cseréltek nálam szervócsövet és a szervóolaj tartályt mert lyukas volt mindketto es folyt belole az olaj és egyszercsak elszállt a szervó hazafele jövet. Ez megjavította a hibát, bár egy picit keményebbnek éreztem a kormányt mint eredetileg. Azonban pár napja nagyon felkeményedett és már lassacskán megint izomból kormányzok. Egy kicsit keresgéltem a neten és sajna rengeteg embernek előjött a dolog, csakhogy az olajcserével meg a pumpacserével náluk is ideig óráig javult meg kinél hogy. A talkford.com-on peticio is indult emiatt: http://www.talkford.com/community/topic/205279-have-you-had-steering-pump-failure-on-your-mk4-ford-mondeo-petition-log-your-details-here/page-1Elvileg magát a racket kell javítani, nem elég a pumpát cserélni. Az autó amúgy jobbra húz úgy, hogy a kormány elfordul magától, én arra gyanakszom hogy a szervó hibája miatt erőlteti jobbra. Ennek tudatában gondoltam hogy a Fordnál érdeklődni kéne típushiba elismerésről illetve hogy javítsák gariban, persze mindenkinél akinél előfordul. Köszi Üdv Breaker
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.26 hétfő, 15:58:31 írta Breaker »
|
Naplózva
|
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
|
|
|
fitti2
|
|
« Új hozzászólás #7871 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 16:56:33 » |
|
húzz egy szál vezetéket egy biztosítékkal az akksitól. bent nem nagyon fogsz találni állandó 12V-t, mert szinte mindent lekapcsolgat egy idő után akksivédelem miatt.
És van ötleted hol tudom áthúzni a vezetéket legegyszerübben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7872 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 17:20:06 » |
|
És van ötleted hol tudom áthúzni a vezetéket legegyszerübben? kesztyűtartót kiveszed, mögötte van a gyári köteg gumiátvezetője. azon keresztül tudsz behúzni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
fitti2
|
|
« Új hozzászólás #7873 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 17:42:35 » |
|
kesztyűtartót kiveszed, mögötte van a gyári köteg gumiátvezetője. azon keresztül tudsz behúzni
Köszönöm!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stewe1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #7874 Dátum: 2017.06.27 kedd, 09:59:19 » |
|
Sziasztok, MK4 Balupunkt FX navim a 2009-es Mondeomban 215ekm-nél azt mondta, hogy mostantól nem kapcsol be. Valami ötlet? Így sem rádióm, sem navim, Convers-nek sincs sok értelme. Biztosíték rendben van. Mi okozhat még ilyen jelenséget? Köszi az érdemi hozzászólásokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Darus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #7875 Dátum: 2017.06.27 kedd, 10:52:45 » |
|
Sziasztok! Komplett elektromos rajzot keresnék. (Gyári riasztó beépitése miatt) A bal első dobbetét feletti riasztó modulnak a bekötését nem tudom hogy van. Nincsen benne a kötegben a csatija! Bármien segitség jól jönne! Köszi elöre is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
titta
|
|
« Új hozzászólás #7876 Dátum: 2017.06.27 kedd, 11:59:31 » |
|
Sziasztok! Komplett elektromos rajzot keresnék. (Gyári riasztó beépitése miatt) A bal első dobbetét feletti riasztó modulnak a bekötését nem tudom hogy van. Nincsen benne a kötegben a csatija! Bármien segitség jól jönne! Köszi elöre is! Biztos hogy gyárit akarsz? Ha jól emlékszem azzal pont az a gond, hogy a fizikailag kulccsal való nyitás kikapcsolja és a Fordokat előszeretettel lopják zártekeréssel, amikor kikapcsol a riasztó is amellett hogy kinyitja az ajtót. Én direkt ezért rakattam bele utólagost.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
|
|
|
Darus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #7877 Dátum: 2017.06.27 kedd, 12:23:51 » |
|
Biztos hogy gyárit akarsz? Ha jól emlékszem azzal pont az a gond, hogy a fizikailag kulccsal való nyitás kikapcsolja és a Fordokat előszeretettel lopják zártekeréssel, amikor kikapcsol a riasztó is amellett hogy kinyitja az ajtót. Én direkt ezért rakattam bele utólagost.
Szia Igen ebben igazad van de nekem nincs kettös zárásom igy a kulcsra nem deaktiválodik csak a távirányitoval. Ezért hasonloan menne mint egy utolagos riasztó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #7878 Dátum: 2017.06.27 kedd, 12:37:11 » |
|
Szia
Igen ebben igazad van de nekem nincs kettös zárásom igy a kulcsra nem deaktiválodik csak a távirányitoval. Ezért hasonloan menne mint egy utolagos riasztó
A gyári riasztó a kulcsra deaktiválódik/aktiválódik a kettős zárástól függetlenül.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Darus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #7879 Dátum: 2017.06.27 kedd, 13:09:08 » |
|
A gyári riasztó a kulcsra deaktiválódik/aktiválódik a kettős zárástól függetlenül.
Hát pedig ennél az autónál nem de mindegy is! Müködik rendesen csak mivel nincs még bekötve az akkumulátor-os sziréna igy riasztás után beirja hibának .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
titta
|
|
« Új hozzászólás #7880 Dátum: 2017.06.27 kedd, 13:38:40 » |
|
Hát pedig ennél az autónál nem de mindegy is! Müködik rendesen csak mivel nincs még bekötve az akkumulátor-os sziréna igy riasztás után beirja hibának .
Amikor én vettem (2013) ezt írták a katalógusban a gyári riasztóról: Riasztórendszer - Mozgásérzékelőkkel az utastérben, külön akkumulátorral, emelésérzékelőkkel (távirányítós kettős központizár rendelése szükséges hozzá) És csak ez az egyféle volt, nem volt más verzió.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
|
|
|
Darus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #7881 Dátum: 2017.06.27 kedd, 14:08:53 » |
|
Amikor én vettem (2013) ezt írták a katalógusban a gyári riasztóról:
Riasztórendszer - Mozgásérzékelőkkel az utastérben, külön akkumulátorral, emelésérzékelőkkel (távirányítós kettős központizár rendelése szükséges hozzá)
És csak ez az egyféle volt, nem volt más verzió.
Sajna az én autómba nem kértek gyári riasztot igy most utolag dolgozok rajta már csak egy elektromos rajz kellene az utolsó 3 szál bekötéséhez! Azon kivül minden bekötve
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
danidoki
|
|
« Új hozzászólás #7882 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:35:52 » |
|
Steve, SomaSoft-ot keresd vagy PowerFordot. Üdv. D. Sziasztok, MK4 Balupunkt FX navim a 2009-es Mondeomban 215ekm-nél azt mondta, hogy mostantól nem kapcsol be. Valami ötlet? Így sem rádióm, sem navim, Convers-nek sincs sok értelme. Biztosíték rendben van. Mi okozhat még ilyen jelenséget? Köszi az érdemi hozzászólásokat.
|
|
|
Naplózva
|
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #7883 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:11:18 » |
|
A quadlock csatlakozóban nincs ACC vezeték. Honnan célszerű leszedni a gyújtás jelet? A szivargyújtó egy kicsit... nem elegáns. Bonca
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 13:28:17 írta Bonca »
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7884 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:23:05 » |
|
A quadlock csatlakozóban nincs ACC vezeték. Honnan célszerű leszedni a gyújtás jelet?
Bonca
mekkora fogyasztóhoz?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #7885 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:29:26 » |
|
mekkora fogyasztóhoz?
Az Android fejegységhez. Az kapcsolná be/ki. A képen nyíl mutatja, hogy hiányzik a gyári csatlakozóból az a vezeték. Bonca
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 14:05:52 írta Bonca »
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #7886 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:20:07 » |
|
Az Android fejegységhez. Az kapcsolná be/ki. A képen nyíl mutatja, hogy hiányzik a gyári csatlakozóból az a vezeték.
Bonca
Nem adtak hozzá can busz adaptert? Mert abból szokott kijönni a gyújtás, hátramenet, világítás stb. jel.
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7887 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:21:21 » |
|
Az Android fejegységhez. Az kapcsolná be/ki. A képen nyíl mutatja, hogy hiányzik a gyári csatlakozóból az a vezeték.
Bonca
tudni kéne mekkora ampert vesz fel. elég kényes, hogy mire mi van pluszban rákötve
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #7888 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:25:06 » |
|
Nem adtak hozzá can busz adaptert? Mert abból szokott kijönni a gyújtás, hátramenet, világítás stb. jel.
Bele van építve CAN dekóder, de a gyújtást nem figyeli, csak a hátramenetet. Bonca
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #7889 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:26:25 » |
|
tudni kéne mekkora ampert vesz fel. elég kényes, hogy mire mi van pluszban rákötve
Úgy tudom, csak egy jelszint figyelés kell, és nem kell nagy áram. Bonca
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7890 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:28:19 » |
|
Úgy tudom, csak egy jelszint figyelés kell, és nem kell nagy áram.
Bonca
akkor klímavezérlő csatijában találsz gyújtás+ vezetéket. de biztos ami biztos mérj rá mennyi áramot vesz fel azon a szálon
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7891 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:34:09 » |
|
A szerelvényfal alatti (anyós oldal) elektromos vezérlőnél van minden.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #7892 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:43:49 » |
|
Bele van építve CAN dekóder, de a gyújtást nem figyeli, csak a hátramenetet.
Bonca
Csodálatos. És a kis kínai, akitől vetted, mint Mondeo kompatibilis rádió, mit mond erre?
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7893 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:17:11 » |
|
Bele van építve CAN dekóder, de a gyújtást nem figyeli, csak a hátramenetet.
Bonca
A CAN BUS modulokból kifelé jönnek a jelek (nem figyel semmit), nem befelé.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #7894 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:12:55 » |
|
A CAN BUS modulokból kifelé jönnek a jelek (nem figyel semmit), nem befelé.
A CAN kétirányú kommunikáció. Maga a fejegység nem ad ki semmit a CAN buszra, de figyeli a rajta levő parancsokat. Bonca
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #7895 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:13:51 » |
|
Csodálatos. És a kis kínai, akitől vetted, mint Mondeo kompatibilis rádió, mit mond erre?
Azt, hogy "képzett technikussal végeztessem a beszerelést" Bonca
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #7896 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:15:03 » |
|
akkor klímavezérlő csatijában találsz gyújtás+ vezetéket. de biztos ami biztos mérj rá mennyi áramot vesz fel azon a szálon
1mA-t mértem. Bonca
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7897 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:29:58 » |
|
A CAN kétirányú kommunikáció. Maga a fejegység nem ad ki semmit a CAN buszra, de figyeli a rajta levő parancsokat.
Bonca
Tényleg, kétirányú? Aztaaa.... A bus kommunikáció igen, de a modul analógra váltott jelei, a legtöbb esetben kifelé jönnek. Így működnek a vezérlőkészülékek.... Én pont ezt írtam: "A CAN BUS modulokból kifelé jönnek a jelek (nem figyel semmit), nem befelé."Amúgy biztosan van "wake up" üzenet a bus-on, de a kínaiak nem tudták kódolni....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.29 csütörtök, 07:34:39 írta GSR™ »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #7898 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:35:35 » |
|
Tényleg, kétirányú? Aztaaa.... A bus kommunikáció igen, de a modul analógra váltott jelei, a legtöbb esetben kifelé jönnek. Így működnek a vezérlőkészülékek.... Én pont ezt írtam: "A CAN BUS modulokból kifelé jönnek a jelek (nem figyel semmit), nem befelé."Ez jó: "analógra váltott jelei, a legtöbb esetben kifelé jönnek" Az eredeti kérdésre van ötleted? Bonca
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7899 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:43:49 » |
|
Ez jó: "analógra váltott jelei, a legtöbb esetben kifelé jönnek" Az eredeti kérdésre van ötleted? Bonca Az utolsó mondatban rejlik a dolog. Vagy lusták vagy nem tudták megfejteni a kínaiak.... Korábban meg írtam, hogy az "anyós" lábánál lévő vezérlő készüléknél van minden. Onnan nincs messze a fejegység, de ahogyan írták simán lehet 15-ös pont a klímavezérlőnél is. Hacsak nem bus-on ébred.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|