Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 18:47:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3277311 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Hakim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #7850 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 11:20:26 »

Ismer valaki Szeged környékén egyént, aki tud IDS-ben ki-be kapcsolni dolgokat? Konkrétan az elektromosan behajtható külső tükröket kellene engedélyezni...
Naplózva

2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7851 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 12:58:08 »

Ismer valaki Szeged környékén egyént, aki tud IDS-ben ki-be kapcsolni dolgokat? Konkrétan az elektromosan behajtható külső tükröket kellene engedélyezni...

Ahhoz több kell, tudnia kell az ajtó modulnak is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Macys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7852 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 16:26:52 »

Szia,

Ezt idáig tudtam és már mértem is csak a határértékek érdekeltek volna, teljes sötétség pld:5kohm teljes napfény 250kohm.
Köszi,

A kormánynál lévő szenzor értékei is kellenének (ha kell van fénykép), mert a mai napig nem tudta megmondani senki, miért nem indul el a klímám, hibakód P0535.

Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7853 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 16:51:57 »

Szia,

Ezt idáig tudtam és már mértem is csak a határértékek érdekeltek volna, teljes sötétség pld:5kohm teljes napfény 250kohm.
Köszi,

A kormánynál lévő szenzor értékei is kellenének (ha kell van fénykép), mert a mai napig nem tudta megmondani senki, miért nem indul el a klímám, hibakód P0535.

Köszi

Látatlanban az én sem tudom megmondani, de azt viszont egészen biztosan meg tudom mondani, hogy a belső tér hőmérséklet érzékelő és a napfény érzékelő sem az oka.
Bármelyik hibája esetén simán mennie kell a klímának! Más hiba van ott......  Eddig pékeket kérdeztél?  Valaki (hozzáértő) elkezdte kivizsgálni? Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Macys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7854 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 17:57:09 »

Szia,

Hibakó P0535 AC párologtató hőmérséklet-érzékelője - áramkör hibás működése !
Nem pékeket kérdeztem, de mindenki tanácstalan, azt mondták, hogy az egyik érzékelő van kiállva -2 fokra és azért nem indul el a klíma Sad
Bárcsak valaki érdemben tudna mit mondani, hogy mit ellenőrizzek le.

Köszi előre is,
Telefonon nem tudnánk beszélni?

Köszi,
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7855 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 18:22:09 »

Szia,

Hibakó P0535 AC párologtató hőmérséklet-érzékelője - áramkör hibás működése !
Nem pékeket kérdeztem, de mindenki tanácstalan, azt mondták, hogy az egyik érzékelő van kiállva -2 fokra és azért nem indul el a klíma Sad
Bárcsak valaki érdemben tudna mit mondani, hogy mit ellenőrizzek le.

Köszi előre is,
Telefonon nem tudnánk beszélni?

Köszi,


A leírásodban ott a hiba megállapítás. A párologtató hőmérséklet érzékelője hibás!  Nem a napfény érzékelő, nem a belső tér érzékelő.....amiket babrálsz.
Korábban azt írtad senki nem tudta megmondani, most meg szinte megírod magadtól a hibát. Azt az érzékelőt kell kicserélni és ennyi....valószínűleg.  wave
(A párologtató hőmérője a párologtatónál van.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Macys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7856 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 18:51:36 »

Szia,

Akkor kérlek abban segíts, hogy hol találom meg (esetleg robbantott ábra).
Elvileg http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/4_electrical/412_climate_control_system/412-01_climate_control/description_and_operation/removal_and_installation/evaporator_temperature_sensor/
Ellenállás érték mérve és az elvileg megfelelő Sad
Nagyon megköszönném Smiley

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7857 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 19:07:56 »

Szia,

Akkor kérlek abban segíts, hogy hol találom meg (esetleg robbantott ábra).
Elvileg http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/4_electrical/412_climate_control_system/412-01_climate_control/description_and_operation/removal_and_installation/evaporator_temperature_sensor/
Ellenállás érték mérve és az elvileg megfelelő Sad
Nagyon megköszönném Smiley



Nem értelek....

Utolsó mondatomban zárójelben leírtam hol van.
Megkérdezed hol van.
Majd beraksz egy linket, ahol azt mutatja.
Megkérdezed hol van, de már tudod az ellenállás értékeit is.

Arra esetleg nem gondoltál, hogy a vezetékben is lehet hiba?
Diag műszer, adatlista.... szenzor csatlakozó le-fel, "érzi-e". Vezeték ellenőrzés, ha rendben és nincs rádugva a hőmérő, valamit az adatlistában nem plauzibilis az érték, akkor vezérlő hiba is lehet....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Macys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7858 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 19:43:09 »

Szia,

Igen kicsit szétszórt vagyok, mert az itteni szerelők kicsit (No komment) és így én szeretném megoldani a problémát.
Itt is egy link, lehet, hogy máskor jó lesz most ezeket ellenörzőm,
Bocsi a sok ......... Sad


Köszi,
Macys
Naplózva
Macys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7859 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 19:48:34 »

http://mondeo-mk4.de/index.php/Attachment/15701-Mondeo-Mk4-auto-Klimaanlage-bis-29-02-2008-pdf/

Háthat egyszer hasznos lesz valakinek Smiley

Jelentkezni fogok mi volt a baj,

Még 1x Bocsi a sok zagyvaságért ......
Naplózva
Hakim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #7860 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 20:45:38 »

Ahhoz több kell, tudnia kell az ajtó modulnak is.

Ezeken mind túl vagyok. Mint írtam, IDS babra kell már csak  worship
Naplózva

2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7861 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 20:50:09 »

Ezeken mind túl vagyok. Mint írtam, IDS babra kell már csak  worship

 eljen

Elmconfig
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7862 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 22:40:49 »

Ezeken mind túl vagyok. Mint írtam, IDS babra kell már csak  worship
nem kell hozzá ids. ha jársz debrecen felé, akkor tudok benne segíteni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #7863 Dátum: 2017.06.20 kedd, 07:48:00 »

nem kell hozzá ids. ha jársz debrecen felé, akkor tudok benne segíteni
tempomattal is elboldogulsz?
gondolkodom a beszerelésen
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7864 Dátum: 2017.06.20 kedd, 08:10:35 »

Ezt a hibát nekem is kidobta egyszer. a pollenszűrőnél lévő érzékelőt húztam egyszer szét kíváncsiságból, szerintem azért volt a hibakód. törlés után nem jött vissza. Egyébként mi az a párologtató?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7865 Dátum: 2017.06.20 kedd, 08:13:37 »

Ezt a hibát nekem is kidobta egyszer. a pollenszűrőnél lévő érzékelőt húztam egyszer szét kíváncsiságból, szerintem azért volt a hibakód. törlés után nem jött vissza. Egyébként mi az a párologtató?
Macys: törlés után is visszajött a probléma?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7866 Dátum: 2017.06.20 kedd, 08:16:11 »

Szia,

Akkor kérlek abban segíts, hogy hol találom meg (esetleg robbantott ábra).
Elvileg http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/4_electrical/412_climate_control_system/412-01_climate_control/description_and_operation/removal_and_installation/evaporator_temperature_sensor/
Ellenállás érték mérve és az elvileg megfelelő Sad
Nagyon megköszönném Smiley


Találtam egy ilyet. http://www.instructables.com/id/Quick-fix-workaround-Ford-Fusion-AC-evap-sensor/
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Macys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7867 Dátum: 2017.06.21 szerda, 18:19:02 »

Syia,

Köszi, de a mondeónál teljesen más értékek vannak.
Elvileg több autónál is mértem ~25foknál ~2Kohm az érték.
Kimértük a kábelt is, nekem a kesztyűtartónál található kék színű aljzatba csatlakozik, ahol az érték is mérhető (kábel nem szakadt)
Ha minden igaz akkor a vezérlő a rossz Sad

Köszi
Naplózva
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7868 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 12:39:24 »

Sziasztok !
A navi topikba is beraktam,állandó +12v hol található a központi bizti táblán a jobb első láb alatt?
Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7869 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 13:30:35 »

Sziasztok !
A navi topikba is beraktam,állandó +12v hol található a központi bizti táblán a jobb első láb alatt?
Köszi!
húzz egy szál vezetéket egy biztosítékkal az akksitól. bent nem nagyon fogsz találni állandó 12V-t, mert szinte mindent lekapcsolgat egy idő után akksivédelem miatt.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #7870 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 15:53:51 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy tud e valaki olyanról hogy az MK4ben tipushibás lenne e a szervórendszer?

A történet annyi, hogy tavaly novemberben Auto-Fort váci úton cseréltek nálam szervócsövet és a szervóolaj tartályt mert lyukas volt mindketto es folyt belole az olaj és egyszercsak elszállt a szervó hazafele jövet.
Ez megjavította  a hibát, bár egy picit keményebbnek éreztem a kormányt mint eredetileg. Azonban pár napja nagyon felkeményedett és már lassacskán megint izomból kormányzok.
Egy kicsit keresgéltem a neten és sajna rengeteg embernek előjött a dolog, csakhogy az olajcserével meg a pumpacserével náluk is ideig óráig javult meg kinél hogy.
A talkford.com-on peticio is indult emiatt:

http://www.talkford.com/community/topic/205279-have-you-had-steering-pump-failure-on-your-mk4-ford-mondeo-petition-log-your-details-here/page-1

Elvileg magát a racket kell javítani, nem elég a pumpát cserélni. Az autó amúgy jobbra húz úgy, hogy a kormány elfordul magától, én arra gyanakszom hogy a szervó hibája miatt erőlteti jobbra.
Ennek tudatában gondoltam hogy a Fordnál érdeklődni kéne típushiba elismerésről illetve hogy javítsák gariban, persze mindenkinél akinél előfordul.

Köszi
Üdv
Breaker
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.26 hétfő, 15:58:31 írta Breaker » Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7871 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 16:56:33 »

húzz egy szál vezetéket egy biztosítékkal az akksitól. bent nem nagyon fogsz találni állandó 12V-t, mert szinte mindent lekapcsolgat egy idő után akksivédelem miatt.

És van ötleted hol tudom áthúzni a vezetéket legegyszerübben? integet2 worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7872 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 17:20:06 »

És van ötleted hol tudom áthúzni a vezetéket legegyszerübben? integet2 worship
kesztyűtartót kiveszed, mögötte van a gyári köteg gumiátvezetője. azon keresztül tudsz behúzni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #7873 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 17:42:35 »

kesztyűtartót kiveszed, mögötte van a gyári köteg gumiátvezetője. azon keresztül tudsz behúzni

Köszönöm!!!
Naplózva
stewe1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #7874 Dátum: 2017.06.27 kedd, 09:59:19 »

Sziasztok,
MK4 Balupunkt FX navim a 2009-es Mondeomban 215ekm-nél azt mondta, hogy mostantól nem kapcsol be. Valami ötlet? Így sem rádióm, sem navim, Convers-nek sincs sok értelme. Biztosíték rendben van. Mi okozhat még ilyen jelenséget? Köszi az érdemi hozzászólásokat.
Naplózva
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #7875 Dátum: 2017.06.27 kedd, 10:52:45 »

Sziasztok!

Komplett elektromos rajzot keresnék.
(Gyári riasztó beépitése miatt) A  bal első dobbetét feletti riasztó modulnak a bekötését nem tudom hogy van. Nincsen benne a kötegben a csatija!
Bármien segitség jól jönne!

Köszi elöre is! wave
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7876 Dátum: 2017.06.27 kedd, 11:59:31 »

Sziasztok!

Komplett elektromos rajzot keresnék.
(Gyári riasztó beépitése miatt) A  bal első dobbetét feletti riasztó modulnak a bekötését nem tudom hogy van. Nincsen benne a kötegben a csatija!
Bármien segitség jól jönne!

Köszi elöre is! wave

Biztos hogy gyárit akarsz? Ha jól emlékszem azzal pont az a gond, hogy a fizikailag kulccsal való nyitás kikapcsolja és a Fordokat előszeretettel lopják zártekeréssel, amikor kikapcsol a riasztó is amellett hogy kinyitja az ajtót. Én direkt ezért rakattam bele utólagost.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #7877 Dátum: 2017.06.27 kedd, 12:23:51 »

Biztos hogy gyárit akarsz? Ha jól emlékszem azzal pont az a gond, hogy a fizikailag kulccsal való nyitás kikapcsolja és a Fordokat előszeretettel lopják zártekeréssel, amikor kikapcsol a riasztó is amellett hogy kinyitja az ajtót. Én direkt ezért rakattam bele utólagost.

Szia

Igen ebben igazad van de nekem nincs kettös zárásom igy a kulcsra nem deaktiválodik csak a távirányitoval. Ezért hasonloan menne mint egy utolagos riasztó
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7878 Dátum: 2017.06.27 kedd, 12:37:11 »

Szia

Igen ebben igazad van de nekem nincs kettös zárásom igy a kulcsra nem deaktiválodik csak a távirányitoval. Ezért hasonloan menne mint egy utolagos riasztó


A gyári riasztó a kulcsra deaktiválódik/aktiválódik a kettős zárástól függetlenül.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #7879 Dátum: 2017.06.27 kedd, 13:09:08 »

A gyári riasztó a kulcsra deaktiválódik/aktiválódik a kettős zárástól függetlenül.

Hát pedig ennél az autónál nem de mindegy is!
Müködik rendesen csak mivel nincs még bekötve az akkumulátor-os sziréna igy riasztás után beirja hibának .
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7880 Dátum: 2017.06.27 kedd, 13:38:40 »

Hát pedig ennél az autónál nem de mindegy is!
Müködik rendesen csak mivel nincs még bekötve az akkumulátor-os sziréna igy riasztás után beirja hibának .


Amikor én vettem (2013) ezt írták a katalógusban a gyári riasztóról:

Riasztórendszer - Mozgásérzékelőkkel az utastérben, külön akkumulátorral, emelésérzékelőkkel (távirányítós kettős központizár rendelése szükséges hozzá)

És csak ez az egyféle volt, nem volt más verzió.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Darus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #7881 Dátum: 2017.06.27 kedd, 14:08:53 »

Amikor én vettem (2013) ezt írták a katalógusban a gyári riasztóról:

Riasztórendszer - Mozgásérzékelőkkel az utastérben, külön akkumulátorral, emelésérzékelőkkel (távirányítós kettős központizár rendelése szükséges hozzá)

És csak ez az egyféle volt, nem volt más verzió.

Sajna az én autómba nem kértek gyári riasztot igy most utolag dolgozok rajta már csak  egy elektromos rajz kellene az utolsó 3 szál bekötéséhez! Azon kivül minden bekötve
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #7882 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:35:52 »

Steve,

SomaSoft-ot keresd vagy PowerFordot.

Üdv.
D.

Sziasztok,
MK4 Balupunkt FX navim a 2009-es Mondeomban 215ekm-nél azt mondta, hogy mostantól nem kapcsol be. Valami ötlet? Így sem rádióm, sem navim, Convers-nek sincs sok értelme. Biztosíték rendben van. Mi okozhat még ilyen jelenséget? Köszi az érdemi hozzászólásokat.

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #7883 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:11:18 »

A quadlock csatlakozóban nincs ACC vezeték. Honnan célszerű leszedni a gyújtás jelet? A szivargyújtó egy kicsit... nem elegáns.


Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 13:28:17 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7884 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:23:05 »

A quadlock csatlakozóban nincs ACC vezeték. Honnan célszerű leszedni a gyújtás jelet?

Bonca
mekkora fogyasztóhoz?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #7885 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:29:26 »

mekkora fogyasztóhoz?

Az Android fejegységhez. Az kapcsolná be/ki. A képen nyíl mutatja, hogy hiányzik a gyári csatlakozóból az a vezeték.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 14:05:52 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #7886 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:20:07 »

Az Android fejegységhez. Az kapcsolná be/ki. A képen nyíl mutatja, hogy hiányzik a gyári csatlakozóból az a vezeték.

Bonca
Nem adtak hozzá can busz adaptert? Mert abból szokott kijönni a gyújtás, hátramenet, világítás stb. jel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7887 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:21:21 »

Az Android fejegységhez. Az kapcsolná be/ki. A képen nyíl mutatja, hogy hiányzik a gyári csatlakozóból az a vezeték.

Bonca
tudni kéne mekkora ampert vesz fel. elég kényes, hogy mire mi van pluszban rákötve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #7888 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:25:06 »

Nem adtak hozzá can busz adaptert? Mert abból szokott kijönni a gyújtás, hátramenet, világítás stb. jel.

Bele van építve CAN dekóder, de a gyújtást nem figyeli, csak a hátramenetet.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #7889 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:26:25 »

tudni kéne mekkora ampert vesz fel. elég kényes, hogy mire mi van pluszban rákötve

Úgy tudom, csak egy jelszint figyelés kell, és nem kell nagy áram.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7890 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:28:19 »

Úgy tudom, csak egy jelszint figyelés kell, és nem kell nagy áram.

Bonca
akkor klímavezérlő csatijában találsz gyújtás+ vezetéket. de biztos ami biztos mérj rá mennyi áramot vesz fel azon a szálon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7891 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:34:09 »

A szerelvényfal alatti (anyós oldal) elektromos vezérlőnél van minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #7892 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:43:49 »

Bele van építve CAN dekóder, de a gyújtást nem figyeli, csak a hátramenetet.

Bonca
Csodálatos. És a kis kínai, akitől vetted, mint Mondeo kompatibilis rádió, mit mond erre?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7893 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:17:11 »

Bele van építve CAN dekóder, de a gyújtást nem figyeli, csak a hátramenetet.

Bonca

A CAN BUS modulokból kifelé jönnek a jelek (nem figyel semmit), nem befelé.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #7894 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:12:55 »

A CAN BUS modulokból kifelé jönnek a jelek (nem figyel semmit), nem befelé.

A CAN kétirányú kommunikáció. Maga a fejegység nem ad ki semmit a CAN buszra, de figyeli a rajta levő parancsokat.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #7895 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:13:51 »

Csodálatos. És a kis kínai, akitől vetted, mint Mondeo kompatibilis rádió, mit mond erre?

Azt, hogy "képzett technikussal végeztessem a beszerelést" Smiley

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #7896 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:15:03 »

akkor klímavezérlő csatijában találsz gyújtás+ vezetéket. de biztos ami biztos mérj rá mennyi áramot vesz fel azon a szálon

1mA-t mértem.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7897 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:29:58 »

A CAN kétirányú kommunikáció. Maga a fejegység nem ad ki semmit a CAN buszra, de figyeli a rajta levő parancsokat.

Bonca

Tényleg, kétirányú? Aztaaa....  Shocked
A bus kommunikáció igen, de a modul analógra váltott jelei, a legtöbb esetben kifelé jönnek. Így működnek a vezérlőkészülékek....
Én pont ezt írtam:

"A CAN BUS modulokból kifelé jönnek a jelek (nem figyel semmit), nem befelé."


Amúgy biztosan van "wake up" üzenet a bus-on, de a kínaiak nem tudták kódolni....  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.29 csütörtök, 07:34:39 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #7898 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:35:35 »

Tényleg, kétirányú? Aztaaa....  Shocked
A bus kommunikáció igen, de a modul analógra váltott jelei, a legtöbb esetben kifelé jönnek. Így működnek a vezérlőkészülékek....
Én pont ezt írtam:

"A CAN BUS modulokból kifelé jönnek a jelek (nem figyel semmit), nem befelé."




Ez jó: "analógra váltott jelei, a legtöbb esetben kifelé jönnek" Cheesy

Az eredeti kérdésre van ötleted?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7899 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:43:49 »

Ez jó: "analógra váltott jelei, a legtöbb esetben kifelé jönnek" Cheesy

Az eredeti kérdésre van ötleted?

Bonca


Az utolsó mondatban rejlik a dolog.
Vagy lusták vagy nem tudták megfejteni a kínaiak....

Korábban meg írtam, hogy az "anyós" lábánál lévő vezérlő készüléknél van minden.  vigyor3
Onnan nincs messze a fejegység, de ahogyan írták simán lehet 15-ös pont a klímavezérlőnél is. Hacsak nem bus-on ébred.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.