Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:14:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3606771 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Hosszúka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #9850 Dátum: 2020.01.28 kedd, 21:41:27 »

Azért mert a rádio 1 órát működik aztán kikapcsol nincs bluetooth kapcsolat se fűtésem
Túlfeszültséget kapott a panel ezért elszállt pár dolog sajnos
Naplózva
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #9851 Dátum: 2020.01.28 kedd, 22:16:33 »

Inkább a testvére.  vigyor3

Volt olyan kolléganőm aki azt hitte, hogy a testvérem is Gyuri  falbav rinya
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9852 Dátum: 2020.01.29 szerda, 08:30:38 »

Azért mert a rádio 1 órát működik aztán kikapcsol nincs bluetooth kapcsolat se fűtésem
A BT nem a rádióban van, hanem külön modul. A klímavezérlő is külön modul, illetve az 1 óra utáni leállás sem biztos, hogy a rádió hibája.
Amúgy honnan veszed, hogy túlfeszültséget kapott?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9853 Dátum: 2020.01.29 szerda, 08:31:03 »

A BT nem a rádióban van, hanem külön modul. A klímavezérlő is külön modul, illetve az 1 óra utáni leállás sem biztos, hogy a rádió hibája.
Amúgy honnan veszed, hogy túlfeszültséget kapott?
Akkusaru levétel volt már?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #9854 Dátum: 2020.01.29 szerda, 11:16:54 »

Volt olyan kolléganőm aki azt hitte, hogy a testvérem is Gyuri  falbav rinya

Van itt nálunk olyan “család”, ahol 3 pulyának is ua a keresztneve.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9855 Dátum: 2020.01.29 szerda, 11:21:45 »

Van itt nálunk olyan “család”, ahol 3 pulyának is ua a keresztneve.  vigyor3

Jah, az "IstenLássaLelkemBizistenNemÉnVótam" elég gyakori keresztnév Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #9856 Dátum: 2020.01.29 szerda, 19:23:21 »

Jah, az "IstenLássaLelkemBizistenNemÉnVótam" elég gyakori keresztnév Cheesy
Ja, meg mind dezsvíír. Angry
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #9857 Dátum: 2020.01.29 szerda, 19:38:25 »

Van itt nálunk olyan “család”, ahol 3 pulyának is ua a keresztneve.  vigyor3

Nálunk a 3 pulyának a vezetékneve ugyanaz  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9858 Dátum: 2020.01.29 szerda, 20:45:18 »

Nálunk a 3 pulyának a vezetékneve ugyanaz  eplus2
....beindult a brazil gépsor... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #9859 Dátum: 2020.01.29 szerda, 20:48:55 »

....beindult a brazil gépsor... eplus2
Meg is sértődnék, ha nem tudnám, hogy nálad pont ugyanígy van Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9860 Dátum: 2020.01.29 szerda, 20:51:48 »

Meg is sértődnék, ha nem tudnám, hogy nálad pont ugyanígy van Wink
az en nevemet csak a gyerekek kapták. A asszony nem... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hosszúka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #9861 Dátum: 2020.01.29 szerda, 20:55:45 »

A BT nem a rádióban van, hanem külön modul. A klímavezérlő is külön modul, illetve az 1 óra utáni leállás sem biztos, hogy a rádió hibája.
Amúgy honnan veszed, hogy túlfeszültséget kapott?
A BT nem a rádióban van, hanem külön modul. A klímavezérlő is külön modul, illetve az 1 óra utáni leállás sem biztos, hogy a rádió hibája.
Amúgy honnan veszed, hogy túlfeszültséget kapott?
Szia! Akkor elmondom hogy jártam az autóval. Úgy vettem hogy egy sasszeg volt betéve egy motorvezérlő relé helyére csomó tákolás volt benn e meg eladhatóvá tették egy évig ment is aztán akartam indítani és se kép se hang. Autóvillamosságis szétszedte kijavította a hibákat kábelköteget cserélt mert el volt égve pár vezeték és ő mondta hogy megolvadt a panel ezért nincs fűtésem nem birta a sasszeget. 250ezerbe került! Nem tudom te szerelő vagy? Mert meghallgatnám a véleményed privátban ha lehet!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #9862 Dátum: 2020.01.29 szerda, 20:59:18 »

az en nevemet csak a gyerekek kapták. A asszony nem... nyes
Jaaa, értem, ahhoz már pici voltál  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9863 Dátum: 2020.01.29 szerda, 21:18:55 »

Jaaa, értem, ahhoz már pici voltál  eplus2
...mindenhez nem adom a nevemet. nyes Csak megne tuggya...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #9864 Dátum: 2020.01.29 szerda, 21:44:06 »

...mindenhez nem adom a nevemet. nyes Csak megne tuggya...

 eplus2 taps
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9865 Dátum: 2020.01.30 csütörtök, 08:16:12 »

Szia! Akkor elmondom hogy jártam az autóval. Úgy vettem hogy egy sasszeg volt betéve egy motorvezérlő relé helyére csomó tákolás volt benn e meg eladhatóvá tették egy évig ment is aztán akartam indítani és se kép se hang. Autóvillamosságis szétszedte kijavította a hibákat kábelköteget cserélt mert el volt égve pár vezeték és ő mondta hogy megolvadt a panel ezért nincs fűtésem nem birta a sasszeget. 250ezerbe került! Nem tudom te szerelő vagy? Mert meghallgatnám a véleményed privátban ha lehet!
Nem vagyok szerelő.  A sasszeg is ugyanazt csinálja mint egy relé - vezeti az áramot - csak nem lehet vezérelni. Ettől nem fog leégni a klímavezérlő. Ott más is volt...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #9866 Dátum: 2020.01.30 csütörtök, 13:46:09 »

Sziasztok!
Bal első ajtózárban kilincsnyitásra nem működik a microkapcsoló,ami nálam mindent felszokott kapcsolni(műszerfal,helyzetjelzök stb)Kérdezném,hogy lehet benne csak kapcsolót cserélni vagy csak zárral kompletten?Igaz ez Cmax,de hátha.Előre is kösz.
Naplózva
tszab3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #9867 Dátum: 2020.02.02 vasárnap, 20:27:49 »

akkor vidd el fordszervízbe gyári diagra.Valaminek kell lennie.

Köszi a tippet. Remélem a márkaszervíz kideríti mi lehet a gond.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9868 Dátum: 2020.02.02 vasárnap, 20:35:40 »

Köszi a tippet, de a szerelő diagnosztikával sem talált megoldásra.


A hibatároló kiolvasás és a diagnosztika nem ugyanazt.
Mivel és milyen dolgokkal kapcsolatosan/dolgokon végzett diagnosztikai vizsgálatokat?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #9869 Dátum: 2020.02.14 péntek, 20:16:31 »

Elképzelhető olyan, hogy a generátor tölt a megfelelő feszültséggel, de az amperszám ezáltal a leadott teljesítménye az nem megfelelő?
Méregettem és próbálgattam az autót, mindent lekötöttem és kikapcsoltam de valami nem stimmel.
Már csak erre tudok gondolni
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9870 Dátum: 2020.02.14 péntek, 20:48:11 »

Elképzelhető olyan, hogy a generátor tölt a megfelelő feszültséggel, de az amperszám ezáltal a leadott teljesítménye az nem megfelelő?
Méregettem és próbálgattam az autót, mindent lekötöttem és kikapcsoltam de valami nem stimmel.
Már csak erre tudok gondolni

Ha mindent lekötsz, kikapcsolsz....az ugye nem normál üzemi állapot.
Szóval egy nem normál állapotban milyen eredményt is szeretnél kapni?

Egy egyenáramú lakatfogóval percek alatt ellenőrízhető, minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9871 Dátum: 2020.02.15 szombat, 12:20:30 »

Elképzelhető olyan, hogy a generátor tölt a megfelelő feszültséggel, de az amperszám ezáltal a leadott teljesítménye az nem megfelelő?
Méregettem és próbálgattam az autót, mindent lekötöttem és kikapcsoltam de valami nem stimmel.
Már csak erre tudok gondolni
Nem, ilyen nem létezik. Ha nem tudja leadni a szükséges "ampert" (teljesítményt), az úgy jelentkezik, hogy a feszültség leesik.
Legfeljebb olyan lehet, hogy valamelyik fogyasztó nem vesz fel áramot valamiért.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #9872 Dátum: 2020.02.16 vasárnap, 10:59:29 »

Nem, ilyen nem létezik. Ha nem tudja leadni a szükséges "ampert" (teljesítményt), az úgy jelentkezik, hogy a feszültség leesik.
Legfeljebb olyan lehet, hogy valamelyik fogyasztó nem vesz fel áramot valamiért.
Logikus, ja.
Mindenesetre a generátor felújítás elkerülhetetlennek látszik.
A Fer-Vill-lel kapcsolatos tapasztalatai vannak valakinek?
Első körben őket ajánlották.
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Szabolcs81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #9873 Dátum: 2020.02.16 vasárnap, 22:33:27 »

Én a szivargyújtóból vittem a fejegységnek a gyújtás szálat. Ajtónyitásra feléled, és lezárás után 15 perccel lekapcsol.

Bonca


Én ugyanígy oldolttam meg a fejegység bekötését. Működött is a dolog, pont ahogy leírtad. Viszont pár napja észrevettem hogy már csak gyújtásra van feszkó a szivargyújtónál. Ezért azért zavaró, mert gyújtás nélkül nincs rádióm. Tudja valaki, hogy mi lehet ennek az oka? Előre is köszi...
Naplózva

mk3 TDCi Trend 2005 (130LE)
mk4 TDCi Titanium X 2008 (140 -> 170LE)
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #9874 Dátum: 2020.02.21 péntek, 19:58:24 »

Üdvözlök minden fórumozót!

Pár éve jártam itt utoljára és nem olvastam nem is írtam azóta. Sajnos akkor fórumozók amikor valamilyen problémára a megoldást keresem. Az elmúlt évek jók voltak ebből a szempontból semmi titokzatos probléma nem merült fel a mondeoknál amikkel még mindig rendelkezünk.
A 2009-es 2.0 tdci rejtélyes hibája napi szinten okoz komoly bosszúságot. Talán fél éve produkálja a hibát ha nem régebb óta. Állásában lemerül az autó akkumlátora. Az oka az, hogy önműködésbe kezd valamely világító berendezés, rendszerint a helyzetjelző lámpa vagy az egyik oldal elöl , vagy mind kettő, vagy hátul, vagy egyszerre mind, teljesen összefüggéstelenül és váratlanul. Bármikor képes bekapcsolni időjárástól és egyéb körülménytől függetlenül. Amikor indítaná az ember az autót akkor épp annyira merül le az akkumlátor, hogy pont nem indul el az autó. Egy minimális plusz hiányzik csak, hogy meglegyen az indításhoz szükséges töltöttség. Az akkumlátor lehet bármilyen erős, attól még a rejtélyesen működésbe lépő helyzetjelző leszívja épp annyira, hogy ne induljon el. Mindemellett olykor produkál még olyan hibát is, hogy a gyári beépített nem piszkált rádiós egység nem kapcsol be, vagy épp nem kapcsol ki illetve nem reagál semmilyen funkcióra. Indító kulcs kivétele után is bekapcsolva marad annak ellenére is hogy semmilyen gombra nem reagál, de ha még nem is "szól" a rádió vagy cd akkor sem kapcsol ki. Ez a ritkább hiba, a világítás a gyakoribb. Van úgy hogy egy két hétig nem jelentkezik a probléma van hogy minden nap. A "bika kábel" alap felszereltség lett. Ford márka szerviz autóvillamosság szerelő látta az autót, sőt meg is kapta, hogy használja pár napig, kb. 100 km-t közlekedett vele munkába járásra ide oda, de nála semmilyen probléma nem volt. Valami reléket átnézett vagy tisztított valamit valahol amire azt mondta lehet, hogy megoldja a problémát de ennek már több hónapja és semmi sem oldódott meg. Megoldás a részéről nem érkezett azóta sem.
A 2007-es 1.8 tdci három hónapja kezdte el a rejtélyes lemerülést. Eleinte akkumlátor hibára gyanakodtunk. Szintén ford márka szerviz autóvillamosság szerelőhöz fordultam. Az autó le lett állítva majd egy 20 perc múlva kezdett rámérni a dolgokra. Megállapította, hogy az akkumlátor jó állapotú, 70%-os. Valami viszont szívja az akkumlátort, úgy hogy arra semmi külső jel nem utal, szemmel láthatóan semmi nem működik az autón, nem is hallható semmi. Az autó zárva van semmi nincs rajta piszkálva. ( nem lett beépítve semmi utólagosan, teljesen gyári dolgok vannak az autóban ) A mérőműszer jelzése alapján valami "pulzáló jellegű" dolog működik, mint egy villogó lámpa, led vagy irányjelző amihez hasonlítható az ugráló fogyasztás amit a műszer jelez. A megoldás keresése erre jelenleg elméleti síkon zajlik amire nincs semmi. Pár napra kellene letennem az autót, hogy átnézhesse alaposan. ( borítékolom, hogy ebben a pár napban nem fog a hiba előjönni, ahogy megoldás sem fog születni ) Mivel a szerelő enyhén tanácstalan ezért sem tettem még le az autót. Jelenleg a két mondeónkkal egymást bikázzuk és mentjük ki felváltva éppen ahol nem indul el az egyik vagy a másik...
Valakinek van valami építő jellegű tanácsa segítsége ? Előfordult már másnál is és megtalálta a hiba okát, megoldást ?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9875 Dátum: 2020.02.22 szombat, 07:38:50 »

Üdvözlök minden fórumozót!

Pár éve jártam itt utoljára és nem olvastam nem is írtam azóta. Sajnos akkor fórumozók amikor valamilyen problémára a megoldást keresem. Az elmúlt évek jók voltak ebből a szempontból semmi titokzatos probléma nem merült fel a mondeoknál amikkel még mindig rendelkezünk.
A 2009-es 2.0 tdci rejtélyes hibája napi szinten okoz komoly bosszúságot. Talán fél éve produkálja a hibát ha nem régebb óta. Állásában lemerül az autó akkumlátora. Az oka az, hogy önműködésbe kezd valamely világító berendezés, rendszerint a helyzetjelző lámpa vagy az egyik oldal elöl , vagy mind kettő, vagy hátul, vagy egyszerre mind, teljesen összefüggéstelenül és váratlanul. Bármikor képes bekapcsolni időjárástól és egyéb körülménytől függetlenül. Amikor indítaná az ember az autót akkor épp annyira merül le az akkumlátor, hogy pont nem indul el az autó. Egy minimális plusz hiányzik csak, hogy meglegyen az indításhoz szükséges töltöttség. Az akkumlátor lehet bármilyen erős, attól még a rejtélyesen működésbe lépő helyzetjelző leszívja épp annyira, hogy ne induljon el. Mindemellett olykor produkál még olyan hibát is, hogy a gyári beépített nem piszkált rádiós egység nem kapcsol be, vagy épp nem kapcsol ki illetve nem reagál semmilyen funkcióra. Indító kulcs kivétele után is bekapcsolva marad annak ellenére is hogy semmilyen gombra nem reagál, de ha még nem is "szól" a rádió vagy cd akkor sem kapcsol ki. Ez a ritkább hiba, a világítás a gyakoribb. Van úgy hogy egy két hétig nem jelentkezik a probléma van hogy minden nap. A "bika kábel" alap felszereltség lett. Ford márka szerviz autóvillamosság szerelő látta az autót, sőt meg is kapta, hogy használja pár napig, kb. 100 km-t közlekedett vele munkába járásra ide oda, de nála semmilyen probléma nem volt. Valami reléket átnézett vagy tisztított valamit valahol amire azt mondta lehet, hogy megoldja a problémát de ennek már több hónapja és semmi sem oldódott meg. Megoldás a részéről nem érkezett azóta sem.
A 2007-es 1.8 tdci három hónapja kezdte el a rejtélyes lemerülést. Eleinte akkumlátor hibára gyanakodtunk. Szintén ford márka szerviz autóvillamosság szerelőhöz fordultam. Az autó le lett állítva majd egy 20 perc múlva kezdett rámérni a dolgokra. Megállapította, hogy az akkumlátor jó állapotú, 70%-os. Valami viszont szívja az akkumlátort, úgy hogy arra semmi külső jel nem utal, szemmel láthatóan semmi nem működik az autón, nem is hallható semmi. Az autó zárva van semmi nincs rajta piszkálva. ( nem lett beépítve semmi utólagosan, teljesen gyári dolgok vannak az autóban ) A mérőműszer jelzése alapján valami "pulzáló jellegű" dolog működik, mint egy villogó lámpa, led vagy irányjelző amihez hasonlítható az ugráló fogyasztás amit a műszer jelez. A megoldás keresése erre jelenleg elméleti síkon zajlik amire nincs semmi. Pár napra kellene letennem az autót, hogy átnézhesse alaposan. ( borítékolom, hogy ebben a pár napban nem fog a hiba előjönni, ahogy megoldás sem fog születni ) Mivel a szerelő enyhén tanácstalan ezért sem tettem még le az autót. Jelenleg a két mondeónkkal egymást bikázzuk és mentjük ki felváltva éppen ahol nem indul el az egyik vagy a másik...
Valakinek van valami építő jellegű tanácsa segítsége ? Előfordult már másnál is és megtalálta a hiba okát, megoldást ?
Első körben az utólag beépített elektronikus eszközöket (riasztó, stb) kell ellenőrizni, kidobni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #9876 Dátum: 2020.02.22 szombat, 12:53:41 »

Első körben az utólag beépített elektronikus eszközöket (riasztó, stb) kell ellenőrizni, kidobni.

Egyik autóban sincs utólag beépített elektronikus eszköz. Gyári a rádió cd lejátszó is. Piszkálva, kiszedve nem voltak. Riasztó és más egyéb sincs. Magánszemélyektől lett vásárolva, ők sem változtattak semmit rajta.
Az 1.8 tdci-ben két éve lett cserélve a kilométeróra egység ami hiba nélkül működik. Az 1.8-ban minden megfelelően működik.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
parduc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #9877 Dátum: 2020.02.22 szombat, 19:07:20 »

Egyik autóban sincs utólag beépített elektronikus eszköz. Gyári a rádió cd lejátszó is. Piszkálva, kiszedve nem voltak. Riasztó és más egyéb sincs. Magánszemélyektől lett vásárolva, ők sem változtattak semmit rajta.
Az 1.8 tdci-ben két éve lett cserélve a kilométeróra egység ami hiba nélkül működik. Az 1.8-ban minden megfelelően működik.

Szia!

vedd ki a 15 vagy 16-os biztosítékot a kesztyűtartó alatt,talán megszünik a problémád,igaz rádiót se fogsz hallgatni,mivel annak a biztosítáka a 16-os,igaz nekem nem villogtak a lámpák itt-ott,csak a rádió szórakozik, ugy mint neked, nem indult a gép
nem kellett volna sokat visszaolvasnod ezzel kapcsolatban

Ha minden igaz, a kilóméterórában van egy CAN BUS nevezetü kütyü, az szórakoztatja az embert,azt hiszem BP. Alig utcában van egy km óra javító,beszéltem velük,tudnak a problémáról,nem egyedi,van akinek a teljesítményét befolyásolja ez a probléma,kiszáradtak vagy elfáradtak a forrasztások ezeket kell újraforrasztani,mivel, hol van kontakt, hol nincs,azt hiszem 45000 huf a javítás,igaz tavalyi ár

 egyenlőre nem zavar,mivel 3. autóként használom hosszabb utakra,a leállások elött kiveszem a biztit és nem meríti az akkut,s indul a gép

üdv
Naplózva
parduc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #9878 Dátum: 2020.02.22 szombat, 19:20:19 »

Egyik autóban sincs utólag beépített elektronikus eszköz. Gyári a rádió cd lejátszó is. Piszkálva, kiszedve nem voltak. Riasztó és más egyéb sincs. Magánszemélyektől lett vásárolva, ők sem változtattak semmit rajta.
Az 1.8 tdci-ben két éve lett cserélve a kilométeróra egység ami hiba nélkül működik. Az 1.8-ban minden megfelelően működik.

elfelejtettem  falbav  falbav

rádió kódot nem árt ha tudod

 cseréld meg a két autóban az óracsoportot,,hogy akkor mit produkál
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9879 Dátum: 2020.02.22 szombat, 19:40:18 »

Szia!

vedd ki a 15 vagy 16-os biztosítékot a kesztyűtartó alatt,talán megszünik a problémád,igaz rádiót se fogsz hallgatni,mivel annak a biztosítáka a 16-os,igaz nekem nem villogtak a lámpák itt-ott,csak a rádió szórakozik, ugy mint neked, nem indult a gép
nem kellett volna sokat visszaolvasnod ezzel kapcsolatban

Ha minden igaz, a kilóméterórában van egy CAN BUS nevezetü kütyü, az szórakoztatja az embert,azt hiszem BP. Alig utcában van egy km óra javító,beszéltem velük,tudnak a problémáról,nem egyedi,van akinek a teljesítményét befolyásolja ez a probléma,kiszáradtak vagy elfáradtak a forrasztások ezeket kell újraforrasztani,mivel, hol van kontakt, hol nincs,azt hiszem 45000 huf a javítás,igaz tavalyi ár

 egyenlőre nem zavar,mivel 3. autóként használom hosszabb utakra,a leállások elött kiveszem a biztit és nem meríti az akkut,s indul a gép

üdv

A CAN BUS nem egy kütyü és nem is az óracsoportbsn van. Igazából sehol, mert az egy zárt kommunikációs hálózat neve.
Ezzel kapcsolatosan ha hiba keletkezik, egész biztosan generál hibakódot.
Ha nincs hibakód, ezzel biztosan nincs probléma.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.22 szombat, 19:44:08 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #9880 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 02:56:05 »

Szia!

vedd ki a 15 vagy 16-os biztosítékot a kesztyűtartó alatt,talán megszünik a problémád,igaz rádiót se fogsz hallgatni,mivel annak a biztosítáka a 16-os,igaz nekem nem villogtak a lámpák itt-ott,csak a rádió szórakozik, ugy mint neked, nem indult a gép
nem kellett volna sokat visszaolvasnod ezzel kapcsolatban

Ha minden igaz, a kilóméterórában van egy CAN BUS nevezetü kütyü, az szórakoztatja az embert,azt hiszem BP. Alig utcában van egy km óra javító,beszéltem velük,tudnak a problémáról,nem egyedi,van akinek a teljesítményét befolyásolja ez a probléma,kiszáradtak vagy elfáradtak a forrasztások ezeket kell újraforrasztani,mivel, hol van kontakt, hol nincs,azt hiszem 45000 huf a javítás,igaz tavalyi ár

 egyenlőre nem zavar,mivel 3. autóként használom hosszabb utakra,a leállások elött kiveszem a biztit és nem meríti az akkut,s indul a gép

üdv


Ennyi pénzért biztos nem javittatnám, ennyiért már convers + kijelzőt lehet kapni és csak csatlakoztatni kell és müködik, nincs hókusz-pókusz
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #9881 Dátum: 2020.02.25 kedd, 10:08:48 »

Sziasztok!
Tegnap eddig nem tapasztalt dolog  történt  parkolás közben.Bent ülők kocsiban,és pár perc után  bezárta az összes ajtot és behajtotta a tükröket is.Ezek után próba képpen párszor inditottam motort,majd leállítás után megismétlödtek a jelenségek.Ha most épp kiszálltam volna(szabadkezes kulcs meg kocsiban)kocsi mellett nézelödni,akkor kizárt volna?Pótkulcs 100km re,ez érdekes lett volna!! Tapasztaltatok már ilyent,mi okozhatta hogy gombnyomás nélkül bezárt?
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #9882 Dátum: 2020.02.25 kedd, 16:25:51 »

Elnézést, hogy nem olvastam vissza. Én konkrétan az 1.8-at használom abban tudom a rádió kódot, sűrűn kell beírnom... Ebben volt a kilóméteróra cserélve, lassan 2 vagy 3 éve nem keveset fizettem érte. Akkor 50.000 Ft.-ot, hogy a jelenlegi és egy bontott mérföldest össze hozzanak. Azóta a fő kilométerem mérföld. Minden más km/h. Az 50.000 Ft. akkor nem jelentett megoldást a probléma változatlan maradt, a km/h mutatók ugyan úgy nem működtek. A szerelő ajánlott egy újat 70.000 Ft.-ért ezt a digitálisat... Nagyon elegem lett akkor a pénz szórás miatt és az akkori autóvillamossági szerelőből. Végül egy kilóméteróra tekerő ember elérhetőséget kaptam meg itt a fórumon aki pikk pakk megoldotta a problémát nevetséges kis összegért és azóta is jó.
Minden probléma után szinte szerelő váltás van, mert nem igazán vállalják ezeket a titokzatos problémákat, sőt leginkább maguk helyett adnak más elérhetőséget. Már megszoktam amióta dízel fordjaink vannak, hogy előszeretettel passzolnak a szerelők.
Bosszantó ez az állapot. Próbálok szerelőt találni akiben van annyi, hogy megoldja, mert ha nekem kell akkor ne kérjen érte horror összeget. Elsősorban zala megyei megoldást keresek, pesten ritkán járok.
Hibakódot nem találtak, legalábbis az 1.8-ban biztos nem.

Ettől függetlenül, most lehet adódik egy másik élethelyzet, hogy autóvásárlás lesz. Kérdés az, hogy melyik fordot adjuk el, mert az egyik feleslegessé válik majd. Én az 1.8-at vezetem 6 éve, van benne jelenleg 275.000 km. Tavaly volt vezérlés csere. 197.000-nél kettőstömegű, 244.000-nél minden fék teljes cseréje. Nyilván nem tökéletes már mert 2007-es.
A másik 2.0 tdci abban talán 360.000 km is van, nem én vezetem csak ritkán ezért nem tudom pontosan. Jobban megy az tény, de felszereltségre kevesebb van benne. Nincs benne tolatóradar, szélvédő fűtés, tempomat, amik az 1.8-ban vannak nálam és mindegyiknek nagy hasznát veszem. A 2.0 tdci-ben 3 éve volt turbócsere, más komolyabb dolog azzal nem volt, talán a fékek lettek még ott is kicserélve. Egy új vezetőülés kellene bele, de amúgy nem vészes. Ez 2009-es apróbb esztétikai hibák akadnak, törve nem volt.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.25 kedd, 16:55:30 írta Habell » Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9883 Dátum: 2020.02.25 kedd, 17:04:15 »

Elnézést, hogy nem olvastam vissza. Én konkrétan az 1.8-at használom abban tudom a rádió kódot, sűrűn kell beírnom... Ebben volt a kilóméteróra cserélve, lassan 2 vagy 3 éve nem keveset fizettem érte. Akkor 50.000 Ft.-ot, hogy a jelenlegi és egy bontott mérföldest össze hozzanak. Azóta a fő kilométerem mérföld. Minden más km/h. Az 50.000 Ft. akkor nem jelentett megoldást a probléma változatlan maradt, a km/h mutatók ugyan úgy nem működtek. A szerelő ajánlott egy újat 70.000 Ft.-ért ezt a digitálisat... Nagyon elegem lett akkor a pénz szórás miatt és az akkori autóvillamossági szerelőből. Végül egy kilóméteróra tekerő ember elérhetőséget kaptam meg itt a fórumon aki pikk pakk megoldotta a problémát nevetséges kis összegért és azóta is jó.
Minden probléma után szinte szerelő váltás van, mert nem igazán vállalják ezeket a titokzatos problémákat, sőt leginkább maguk helyett adnak más elérhetőséget. Már megszoktam amióta dízel fordjaink vannak, hogy előszeretettel passzolnak a szerelők.
Bosszantó ez az állapot. Próbálok szerelőt találni akiben van annyi, hogy megoldja, mert ha nekem kell akkor ne kérjen érte horror összeget. Elsősorban zala megyei megoldást keresek, pesten ritkán járok.
Hibakódot nem találtak, legalábbis az 1.8-ban biztos nem.

Ettől függetlenül, most lehet adódik egy másik élethelyzet, hogy autóvásárlás lesz. Kérdés az, hogy melyik fordot adjuk el, mert az egyik feleslegessé válik majd. Én az 1.8-at vezetem 6 éve, van benne jelenleg 275.000 km. Tavaly volt vezérlés csere. 197.000-nél kettőstömegű, 244.000-nél minden fék teljes cseréje. Nyilván nem tökéletes már mert 2007-es.
A másik 2.0 tdci abban talán 360.000 km is van, nem én vezetem csak ritkán ezért nem tudom pontosan. Jobban megy az tény, de felszereltségre kevesebb van benne. Nincs benne tolatóradar, szélvédő fűtés, tempomat, amik az 1.8-ban vannak nálam és mindegyiknek nagy hasznát veszem. A 2.0 tdci-ben 3 éve volt turbócsere, más komolyabb dolog azzal nem volt, talán a fékek lettek még ott is kicserélve. Egy új vezetőülés kellene bele, de amúgy nem vészes. Ez 2009-es apróbb esztétikai hibák akadnak, törve nem volt.

Bocs ha nagyon egyenes leszek, de az egynyócat már rég el kellett volna adni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #9884 Dátum: 2020.02.25 kedd, 17:36:29 »

Bocs ha nagyon egyenes leszek, de az egynyócat már rég el kellett volna adni...

Nem gond, megértem Smiley régen leírtam, hogy nekem az 1.8 valamiért komfortosabb érzetű volt mindig. A válaszokban anno a futásteljesítmény jött vissza mint válasz, ezért lehet különbség érzet a kettő között. a sok km különbség
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
dorszab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #9885 Dátum: 2020.03.01 vasárnap, 23:30:27 »

Sziasztok! Ma lettem egy 2013-as évjáratú Mondeo tulajdonosa, sajnos a vásárlás során nem jutott el hozzám a navigációs egység kódja. Az egység gyári száma alapján lehetne a négyjegyű kódot visszanyerni, viszont a szériaszámot hol találom meg az autó bontása nélkül? Köszi előre is!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9886 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 07:18:53 »

Sziasztok! Ma lettem egy 2013-as évjáratú Mondeo tulajdonosa, sajnos a vásárlás során nem jutott el hozzám a navigációs egység kódja. Az egység gyári száma alapján lehetne a négyjegyű kódot visszanyerni, viszont a szériaszámot hol találom meg az autó bontása nélkül? Köszi előre is!

Sehol.
Nem az autót kell bontani, csak kivenni a fejegységet és rajta van.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dorszab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #9887 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 19:15:49 »

Sehol.
Nem az autót kell bontani, csak kivenni a fejegységet és rajta van.  vigyor3

És azt hogy kell kivenni?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9888 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 19:18:09 »

És azt hogy kell kivenni?
https://www.youtube.com/watch?v=KNwxrAr72RA
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9889 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 19:42:09 »

Sziasztok! Ma lettem egy 2013-as évjáratú Mondeo tulajdonosa, sajnos a vásárlás során nem jutott el hozzám a navigációs egység kódja. Az egység gyári száma alapján lehetne a négyjegyű kódot visszanyerni, viszont a szériaszámot hol találom meg az autó bontása nélkül? Köszi előre is!

A navis fejegység kódlekérése nem egyszerű. Márkaszerviz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #9890 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 19:49:53 »

A navis fejegység kódlekérése nem egyszerű. Márkaszerviz.

És ahhoz is kell a szériaszám, vagy elég az alvázszám?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9891 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 19:51:27 »

És ahhoz is kell a szériaszám, vagy elég az alvázszám?


Persze, hogy kell a szériaszám.

Alvázszámból soha nem lehetett kódot lekérni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kadar1121
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #9892 Dátum: 2020.03.13 péntek, 12:43:42 »

Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Pár napja vettem egy Ford Mondeót. De pár dolog nem tiszta nekem!  2.0 tdci Kombi MK4-es.  Az egyik dolog nem kapcsol fel a csomagtartó világítás a csomagtartó kinyitásakor. Az izzó jó megnéztem. Gombbal fel lehet kapcsolni. Mennyezeten van.  A másik 2 db mennyezeti lámpa működik az ajtók kinyitásakor ,de a leghátsó az nem. Nem tudom annak fel kell -e kapcsolni az ajtók kinyitásánál.   A másik elég érdekes az ablakok. 4x elektromos ablak mind automata. Működik mind,de a sofőr ablak kapcsolója fordítva. Csak az az egy. Ha felhúzom akkor megy le ,ha lenyomom meg fel. Mi lehet? Tud valaki segíteni?
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #9893 Dátum: 2020.03.13 péntek, 23:24:13 »

És azt hogy kell kivenni?

Ford márkaszervizbe beviszed, kiszedik a rádiót, visszarakják, hazamész és 1-2 nap múlva szólnak, ha megvan a kód. Lekérik központilag... Ja és én 12 ezret fizettem érte 2 éve.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9894 Dátum: 2020.03.13 péntek, 23:45:39 »

Ford márkaszervizbe beviszed, kiszedik a rádiót, visszarakják, hazamész és 1-2 nap múlva szólnak, ha megvan a kód. Lekérik központilag... Ja és én 12 ezret fizettem érte 2 éve.

Pontosan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dorszab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #9895 Dátum: 2020.03.27 péntek, 05:59:53 »

Sziasztok! Converse+-on szeretném a hullámsávokra a magyar rádió adókat eltárolni, de nem sikerül. A kézikönyv szerint lennie kellene egy “Store” -nak, de én olyat nem találtam. Bementem a Rádió menübe, kiválasztottak az fm1 hullámsávot, Tune menüben bárhová elkeresgél és talál, de amit szeretnék nincs opció hogy elmentse...

YouTube Google nem találtam a témában, ezek szerint én vagyok ilyen balfék csak...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9896 Dátum: 2020.03.27 péntek, 07:53:26 »

Sziasztok! Converse+-on szeretném a hullámsávokra a magyar rádió adókat eltárolni, de nem sikerül. A kézikönyv szerint lennie kellene egy “Store” -nak, de én olyat nem találtam. Bementem a Rádió menübe, kiválasztottak az fm1 hullámsávot, Tune menüben bárhová elkeresgél és talál, de amit szeretnék nincs opció hogy elmentse...

YouTube Google nem találtam a témában, ezek szerint én vagyok ilyen balfék csak...

A Converse+ a műszercsoport.
Az nem tárol rádióállomásokat. A fejegység tárolja, ami megjelenik a műszercsoporton.
Kb. 30 éve úgy tárolják az állomásokat, hogy a kívánt csatorna gombját hosszan lenyomjuk.
Ez a "Store" esemény, nincs ilyen gomb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dorszab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #9897 Dátum: 2020.03.27 péntek, 17:19:35 »

A Converse+ a műszercsoport.
Az nem tárol rádióállomásokat. A fejegység tárolja, ami megjelenik a műszercsoporton.
Kb. 30 éve úgy tárolják az állomásokat, hogy a kívánt csatorna gombját hosszan lenyomjuk.
Ez a "Store" esemény, nincs ilyen gomb.

Gyári nagy navigáción nincs mit hosszan nyomni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9898 Dátum: 2020.03.27 péntek, 17:30:47 »

Gyári nagy navigáción nincs mit hosszan nyomni.

Ha te mondod.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9899 Dátum: 2020.03.27 péntek, 20:24:28 »

Gyári nagy navigáción nincs mit hosszan nyomni.
Ott van a kijelzőn 6 számozott gomb 1..6-ig. Azokat nem tudod megnyomni?  falbav
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.