Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:55:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3592755 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2011.02.09 szerda, 15:57:20 »

A belinkelt oldalon fel lehet próbálni autóra is...
Fel is próbáltam, el is küldtem magamnak a képet, de elcseszett messziről jöhet, mert még nem érkezett meg  Huh?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
khgdent
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 14:36:17 »

Üdv. Mindenkinek!

A következő hibával szembesültem. Áramtalanítás után a szokásos rádió betanításnál jött a meglepetés. Az elektromos ablakok teljesen megbolondultak. A jobb első kivételével ami jól működik, a többi nem húzza fel magát egy gombnyomásra. Lefele lemennek egyből, de fel nem. Távirányítóval kapcsolva le mindegyik lemegy, fel viszont megint csak a jobb első... Találkozott valaki még ilyen hibával? Hogyan lehetne újraprogramozni ezt?

Üdv,
khgdent
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #252 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 18:03:09 »

Üdv. Mindenkinek!

A következő hibával szembesültem. Áramtalanítás után a szokásos rádió betanításnál jött a meglepetés. Az elektromos ablakok teljesen megbolondultak. A jobb első kivételével ami jól működik, a többi nem húzza fel magát egy gombnyomásra. Lefele lemennek egyből, de fel nem. Távirányítóval kapcsolva le mindegyik lemegy, fel viszont megint csak a jobb első... Találkozott valaki még ilyen hibával? Hogyan lehetne újraprogramozni ezt?

Üdv,
khgdent

Ez nem hiba.
Elfelejti az ablak a beállításokat.
Fel kell húzni mindegyiket.
Majd egyenként a felhúzó gombját húzni kell addig, amíg nem hallasz egy kattanást. Ez a visszatanítás folyamata.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
khgdent
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 22:53:27 »

Köszi ! Smiley Holnap kipróbálom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #254 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 22:58:45 »

Köszi ! Smiley Holnap kipróbálom.


egyébként:

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_4_kezelesi.pdf

69. oldal
 Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #255 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 14:02:45 »

Na melyik a jobb?

(ha már drl, akkor a jobban látható lámpa nem az autó alján van...)





« Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 14:04:31 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 15:35:14 »

Na melyik a jobb?

(ha már drl, akkor a jobban látható lámpa nem az autó alján van...)






Sztm a felső kép, amikor alul van. Nekem az tetszik jobban, de nem tudom láthatóságban melyik a jobb   hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #257 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 20:45:42 »

Na melyik a jobb?

...

áhhá! szóval innen fúj a szél.  vigyor3
az alsó jobb, mert úgy alkot egységet a ködlámpa felső vonalával.

lassan fel kell menni a padlásra...  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #258 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:06:10 »

áhhá! szóval innen fúj a szél.  vigyor3
az alsó jobb, mert úgy alkot egységet a ködlámpa felső vonalával.

lassan fel kell menni a padlásra...  nyes

 mf2

Csak nem gondolod, hogy ilyet felviszek a padlásra??
(csak nem voltam otthon)

drl úton. A JB-ben meg passzentos lesz a cucc... Cheesy

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #259 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:09:46 »

mf2

Csak nem gondolod, hogy ilyet felviszek a padlásra??
(csak nem voltam otthon)

drl úton. A JB-ben meg passzentos lesz a cucc... Cheesy



 vigyor3
akkor ki kell belőle szedni a kotlót, vagy mit tudom én.
szóval a lényeg, hogy nem értettem miért vártál eddig a lökös felrakásával, de most már van rá legalább vmi indok.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #260 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:27:27 »

vigyor3
akkor ki kell belőle szedni a kotlót, vagy mit tudom én.
szóval a lényeg, hogy nem értettem miért vártál eddig a lökös felrakásával, de most már van rá legalább vmi indok.  vigyor3

Nesze!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #261 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:33:56 »

Nesze!

...

Kíváncsi leszek élőben milyen lesz.
Mi a típus ami megy bele?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #262 Dátum: 2011.02.15 kedd, 08:03:19 »

Kíváncsi leszek élőben milyen lesz.
Mi a típus ami megy bele?


Philips led daylight 4
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #263 Dátum: 2011.02.15 kedd, 08:20:41 »

Philips led daylight 4

(jó) link?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #264 Dátum: 2011.02.15 kedd, 09:07:14 »

(jó) link?


kb. 10 hsz-el tekerj vissza... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #265 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:03:25 »

kb. 10 hsz-el tekerj vissza... vigyor3

Ja, akkor az lesz?
Egyébként nem 10hsz-nyire van visszább hanem 26-ra...
ez 260%-os különbség... ez azért rossz, mert azt hittem, hogy gyorsan visszatekerek, s megnézem, de közben derült ki, hogy 2.6-szer van hátrébb, mint amít ígértél, ráadásul még az előző oldalon is...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #266 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:15:24 »

Ja, akkor az lesz?
Egyébként nem 10hsz-nyire van visszább hanem 26-ra...
ez 260%-os különbség... ez azért rossz, mert azt hittem, hogy gyorsan visszatekerek, s megnézem, de közben derült ki, hogy 2.6-szer van hátrébb, mint amít ígértél, ráadásul még az előző oldalon is...  vigyor3

azt írtam, hogy kb.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #267 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:19:17 »

azt írtam, hogy kb.  hehe

na de akkor is ez 260% !!!  Shocked
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #268 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:19:46 »

Hogyan kell ezeknek a DLR-eknek működni? Csatk  helyzetjelzővel mehet, vagy nélküle is? Ha felnyomom a tompítottat, akkor hány százalékára kell levenni a fényerőt?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:23:41 »

Hogyan kell ezeknek a DLR-eknek működni? Csatk  helyzetjelzővel mehet, vagy nélküle is? Ha felnyomom a tompítottat, akkor hány százalékára kell levenni a fényerőt?


Én úgy tudom, hogy motorindítás után azonnal automatikusan felkapcsol...
Nem a helyzetjelzővel kapcsolod, hanem direktbe kapcsol, kell vagy sem!

Nagyjából úgy tudom elképzelni, mint az autórádió, az már gyújtáson is bekapcsol...

A többit nem tudom, és lehet, hogy ebben is tévedek.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #270 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:57:09 »

Én úgy tudom, hogy motorindítás után azonnal automatikusan felkapcsol...
Nem a helyzetjelzővel kapcsolod, hanem direktbe kapcsol, kell vagy sem!

Nagyjából úgy tudom elképzelni, mint az autórádió, az már gyújtáson is bekapcsol...

A többit nem tudom, és lehet, hogy ebben is tévedek.

Sztem ennek csak az északi országokban kell így lenni.
MO-n még nem láttam mindig világítós gyári DRL-t.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:02:59 »

Sztem ennek csak az északi országokban kell így lenni.
MO-n még nem láttam mindig világítós gyári DRL-t.


Audi A6 ?

Kollégám Touaregjében a menüből aktiválható a drl.
Ez ott annyit jelent, hogy a tompítottat felkapcsolja, már gyújtáson is.
Belül semmi nem világít, hátsó lámpa nem világít, elöl a helyzetjelző nem világít!
Ha kapcsol a lámpakacsolón, akkor lesz helyzetjelző (elöl-hátul) belső fényekkel...

Ennek a drl-nek pont az a lényege, hogy amint mozgásképes az autó, látszódjon!
És ne a júzeren múljon, hogy kapcsol-e pilácsot...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:04:21 »

Hogyan kell ezeknek a DLR-eknek működni? Csatk  helyzetjelzővel mehet, vagy nélküle is? Ha felnyomom a tompítottat, akkor hány százalékára kell levenni a fényerőt?


A tompított felkapcsolásakor ki kell kapcsolódjon.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:07:17 »

A tompított felkapcsolásakor ki kell kapcsolódjon.

Ezt nem hiszem...

Az új Mondeón nem kapcsol ki...
De még a Skoda Octavián sem.
Audi A5-ön, A4-en, R8-on sem.

Viszont mivel az audikon egyben van a sima lámpával, ott szabály van, hogy a fényerőt mennyivel csökkenti pl. irányjelzéskor.
Baromi érdekesen néz ki szemből egy ilyen A4-es, mikor villog az index, akkor az egyik oldalon sokkal kisebb a DRL fénye.  vigyor3

Mert ugye a zindexnek mindíg minden körülmények között látszódnia kell!   eplus2

stb...
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 12:10:21 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #274 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:17:33 »



Tehát akkor:

Vannak elhelyezési szabályok(földtől 250mm minimum, két lámpa közötti távolság 600mm minimum, ill. autó szélétől való távolság maximum 400mm), plusz, hogy gyújtás ráadásakor felkapcsoljon egyből, ill. tompított felkapcsolásakor lekapcsoljon.

Plusz megkötések mellett( a földtől mért távolság minimum 350 mm kell, hogy legyen) a drl (daytime running light) lámpateste, vagy lámparésze kiegészítő fényszóróként is üzemelhet, azaz tompított felkapcsolásakor is működhet, de dimmelve, azaz csökkentett fényerőn (lásd új Mondeó), illetve az általam belinkelt philips led daylight 8-as verziója is ilyen.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:29:03 »


Tehát akkor:

Vannak elhelyezési szabályok(földtől 250mm minimum, két lámpa közötti távolság 600mm minimum, ill. autó szélétől való távolság maximum 400mm), plusz, hogy gyújtás ráadásakor felkapcsoljon egyből, ill. tompított felkapcsolásakor lekapcsoljon.

Plusz megkötések mellett( a földtől mért távolság minimum 350 mm kell, hogy legyen) a drl (daytime running light) lámpateste, vagy lámparésze kiegészítő fényszóróként is üzemelhet, azaz tompított felkapcsolásakor is működhet, de dimmelve, azaz csökkentett fényerőn (lásd új Mondeó), illetve az általam belinkelt philips led daylight 8-as verziója is ilyen.

 eljen hehe

Most akkó mennyi?  hehe
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #276 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:32:00 »

eljen hehe

Most akkó mennyi?  hehe

Te , te....

A Plussz megkötés a kiegészítő fényszóróhoz, hogy magasabban legyen. Ennyi. Más sem értette, vagy tikitaki hüle?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:33:18 »

Te , te....

A Plussz megkötés a kiegészítő fényszóróhoz, hogy magasabban legyen. Ennyi. Más sem értette, vagy tikitaki hüle?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  Roll Eyes
Akkor lehet, hogy csak Én vagyok a hüle!  vigyor3
De a leírásod sztem korrekt!  eljen
Bár nem néztem utána, de nem is fogok...  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:14:58 »

Én meg nem keresem most a nkh szabályzatot rá. Smiley
Ez a halványulás is hülyeség, ennyi erővel az MK3 is lekapcsolhatná azon az oldalon a tomítottat, mert az index pár cm-re van tőle. Smiley

Ezt nem hiszem...

Az új Mondeón nem kapcsol ki...
De még a Skoda Octavián sem.
Audi A5-ön, A4-en, R8-on sem.

Viszont mivel az audikon egyben van a sima lámpával, ott szabály van, hogy a fényerőt mennyivel csökkenti pl. irányjelzéskor.
Baromi érdekesen néz ki szemből egy ilyen A4-es, mikor villog az index, akkor az egyik oldalon sokkal kisebb a DRL fénye.  vigyor3

Mert ugye a zindexnek mindíg minden körülmények között látszódnia kell!   eplus2

stb...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:19:46 »

Én meg nem keresem most a nkh szabályzatot rá. Smiley
Ez a halványulás is hülyeség, ennyi erővel az MK3 is lekapcsolhatná azon az oldalon a tomítottat, mert az index pár cm-re van tőle. Smiley


Félre értesz, nem a tompítottat kapcsolja le, hanem a DRL-t!

Erre gondoltam!
Ez ugyan nem az audi hivatalos videója, de ilyen a gyári is!

http://www.youtube.com/watch?v=8dXbogLHlGQ&feature=related

Itt egy másik:

http://www.youtube.com/watch?v=rC9SZSvlpMA&feature=fvwrel


« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 14:31:34 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #280 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:44:37 »

Hát, ha JPE módszerrel gondolkodom, akkor abban az esetben kell lekapcsolni, ledimmelni a DRL-t indexeléskor, ha ugyanabban a lámpatestben van az index-szel. (mert ugye egyébként nem látnánk az indexet)
Tompítottra meg mindenképen dimmeltetném, mert sötétben már lehet, hogy vakíthat.

"Pár hozzászólással ezelőtt" (  vigyor3 ) linkeltem s-maxot az smax topikba, ott is látszik, ők hogyan csinálták meg.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:51:45 »

Hát, ha JPE módszerrel gondolkodom, akkor abban az esetben kell lekapcsolni, ledimmelni a DRL-t indexeléskor, ha ugyanabban a lámpatestben van az index-szel. (mert ugye egyébként nem látnánk az indexet)
Tompítottra meg mindenképen dimmeltetném, mert sötétben már lehet, hogy vakíthat.

Ja, lehet, hogy itt beszéltünk el egymás mellett!
 eljen Wink worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #282 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:58:44 »

Ja, lehet, hogy itt beszéltünk el egymás mellett!
 eljen Wink worship

Az a lényeg, hogy -bár nehezen, de - amit írok, azt megértitek.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2011.02.15 kedd, 15:12:01 »

Az a lényeg, hogy -bár nehezen, de - amit írok, azt megértitek.  hehe

Nekem nem ingem...  Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #284 Dátum: 2011.02.15 kedd, 18:46:06 »

Úgy látom ez a nappali fény elég sokakat érdekel.
Nekem egy pár hónapja be lett építve, így néz ki:






Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #285 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:49:24 »

Úgy látom ez a nappali fény elég sokakat érdekel.
Nekem egy pár hónapja be lett építve, így néz ki:



És csak most szólsz? Milyen drl? Ki építette be? Bevált?

Részleteket kérünk...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bayernorbert
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:20:40 »

Sziasztok!

A forumban új vagyok és azért fordulok hozzátok, hátha találkoztatok már olyan prolémával, ami nálam is előfordult.
Van egy MK4 2008 januári autóm, elektromos lengéscsillapító és nyomkövetős tempomatt van benne.
2009 júniusában még garanciába volt egy bal hátsó legéscsillapító cserém mert folyott belőle az anyag.
Tavaly év végén hibaüzenet: meghibásodott a nyomkövető rendszer figyelmeztető egysége, majd 2 napra rá kiírta, hogy a lengéscsillapító rendszer is meghibásodott, ilyenkor sportfokozatba vált, kemény a rugózása min állat. Elmentem szervízbe, valamit babráltak vele, a nyomkövető rendszer figyelmeztető része oké, a lengéscsillapító hiba ugyanúgy kijött, mint hiba. Nem nyogdtam, alámasztam cstlakozót szétrángattam a hátsó két lengéscsillapítónál, nem látam semmit, összeraktam, kb. 1 hétig hibamentes volt, majd újra kezde, kb 1 km megtétele után, benyomta a hibát. Elindultam az autóvak, mentek kb. 1 km-ert hiba kijött, félreálltam megrángattam a jobb hátsó keréknél a közeget(amikor bűvészkedtem az autóval ott eléggé meg volt törve a vezeték, és gyanus volt) indítom az autót 1 méter után bevágta a hibát. Ezután minden alkalommal 1 méter után benyomta a hibát. Ismét alábújtam, úgy gondoltam a hiva meg van, leszedtem a gyári bandázst a vezetékről, miután műszerrel néztem és törést érzékelt, de semmi, akkor tovább rángattam a vezetéket, majd a csatlakozó közelébe jelzett törést, végig kibontottam a vezetéket semmi nyoma szakadásnak.
Összeraktam, elmtentem 10 km-ert hibamentesen, leállítom, majd indulás után kb. 300 métert ha mehettem újból hiba.....
Másnap elmentem 30 km-ert, következő nap ismét 30, utánna 80km, már belevertem 250 km-ert azóta nincs hiba...
Ja az autóba 45000 km van, amit állítólag kicseréltek lengéscsillapító ismét folyik, a lengéscsillapítókat padon megnéztük, "mehanikailag" jó eredményeket mutattak.
Na erre varjatok gombot?
Ha valaki tud valamilyen infóval szolgálni szívesen veszem. email: bayer.norbert@freemail.hu, tel.: 20/219-2661.

Előre is köszönöm segítségeteket!
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #287 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:28:56 »



verni az asztalt a garanciaval, meg kermivel fenyegetozni!

Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
bayernorbert
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:34:43 »

Garancia elvileg nincs, csak 2 évig volt, az állítólagosan cserélt lengéscsillapító cseréje több mint 1 éve volt. Egyébként a garancia időn belül küzdöttem más ügyben velük, az sem volt egyszerű! A lengéscsillapító darabja 110 ezer. Többet se lesz ilyen lengéscsillapítóm!
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #289 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:53:46 »

Garancia elvileg nincs, csak 2 évig volt, az állítólagosan cserélt lengéscsillapító cseréje több mint 1 éve volt. Egyébként a garancia időn belül küzdöttem más ügyben velük, az sem volt egyszerű! A lengéscsillapító darabja 110 ezer. Többet se lesz ilyen lengéscsillapítóm!

nezd at a szamlakat.
elvileg azokra kulon garancia van!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #290 Dátum: 2011.02.16 szerda, 08:15:16 »

Sziasztok!

A forumban új vagyok és azért fordulok hozzátok, hátha találkoztatok már olyan prolémával, ami nálam is előfordult.
...
Előre is köszönöm segítségeteket!

Kedves Norbi!

Javaslom, hogy az miatt, hogy korrektul álljanak hozzád és egyáltalán figyelembe vegyék amit mondasz, használd a "nyomkövetős tempomat" kifejezés helyett az "adaptív tempomat" (ACC) kifejezést mindenképpen; az "elektromos lengéscsillapító" még elmegy, bár ezt is inkább "elektronikus lengéscsillapító-szabályozás" -nak (CDC) hívják. Nem megbántani akarlak ezzel, csak ne érezzenek késztetést arra, hogy hozzá nem értő vagy, s kezdjenek kibújni a dolgok alól. Respekted csak így lesz!

Ha 2008 januári az autó, akkor 2010 januárig volt garis.
A 2009 júniusában gariban cserélt lengéscsillapítóra ha jól tudom 1 év gari van, tehát 2010 júniusáig.
"Tavaly év végén", tehát ez 2010 december lehet, az autódon már sem az eredeti gari nincs, sem a cserélt lengéscsillapító nem garis, tehát bármit kérsz a szervizben, fizetni kell érte (kivéve ha nem rendesek).
Ha "valamit babráltak vele" s ezért nem kértek semmit, akkor azt elvileg még neked kell megköszönni.

"miután műszerrel néztem és törést érzékelt, de semmi, akkor tovább rángattam a vezetéket, majd a csatlakozó közelébe jelzett törést, végig kibontottam a vezetéket semmi nyoma szakadásnak"
Na ezt a részt nagyon nem értem, törésjelző műszer nincs, "szakadásjelző" van, de az sem mondja meg, hogy hol csak egy vezeték két vége között vagy van kontakt, vagy nincs.

A cserélt lengéscsillapító ha folyik, akkor az "mechanikailag" sz*r.
Bár már nem garis a javítás, de próbáld meg velük békésen megbeszélni, hogy azért vmi itt mégsem kerek. Ha nagyon elzárkóznak, meg keményítenek, akkor mondd azt, hogy akkor megkeresed a FordKözépKeletEurópőaKft-t is, hogy ők vajon mit fognak majd mondani.
(egyébként nekem régebben volt egy ügyem, amit felvittem eddig, és az egyharmadát állták a dolognak, bár az autó már nem volt garis bőven.)

Tehát akkor:
Tempomat: ennek állítólag a gombjai szoktak sz*rok lenni, kontakthiba, vagy ki tudja mi, nekem is volt 1x, törölték a hibát, de azóta sem jött elő, viszont a hibáról nyomtattattam papírt s azt eltettem.

Lengéscsillapító: tényleg nézd meg a számlákat, hogy mit írtak rá, hogy mennyi gari van a javításra, de ugye itt az a baj, hogy Neked az gyári gariban ment, s olyankor biz' Te nem kapsz semmi papírt a javításról, számlát meg aztán főleg nem.
Amit most kell mérlegelned:
1.
Kicseréled a szabályozható lengéscsillapítót 110-ért, (bár ezt hivatalosan párban szokták), s akkor mész vele, s ha szerencséd van többet nem lesz vele nyíg
2.
Ha a "Többet se lesz ilyen lengéscsillapítóm!" állapotot szeretnéd, akkor kérdezd meg Fordékat, hogy ki lehet-e kapcsolni az elektronikus lengéscsillapítás szabályzást (CDC) az autó konfigurációs fájljában az IDS-sel, s akkor tetess be 4 hagyományos lengéscsillapítót. Azzal nem lesz baj.
3.
"amit állítólag kicseréltek lengéscsillapító ismét folyik"
na igen, szóval sztem ezt nem is cserélték, kérj el minden papírt a cseréről, elvileg a szerviz a a FordKözépakárkinek számlázza tovább ha ezt kell cserélni. Kérd el a számlákat, ill. mindenféle papírt a javításról. Ha tányleg kicserélték, akkor az újnak nem kellene folyni, ha meg egy új is folyik ,akkor az autóval olyan probléma van, ami már a 2év gari idő alatt is fenn állt, tehát azt nekik kell javítani.

Írj majd, hogy hogyan haladsz, hogy kapj innen rendes supportot.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #291 Dátum: 2011.02.16 szerda, 08:16:22 »

Általános szabály egyébként mindenkinek a témához kapcsolódóan:
ha gari időn belül szervízbe megyünk, s ott csak babrálnak, vagy ott már megjavul a dolog, vagy ott nem csinálja, vagy csak a hibakódot kellett kiütni esetek forognak fent, akkor is kell kérni valamiféle papírt, amin ez igazolva van, hogy az adott hibával ment be az autó, s az lett javítva, nem lett javítva, megszűnt, ott nem jelentkezik a hiba, stb.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #292 Dátum: 2011.02.16 szerda, 08:17:01 »

Sziasztok!

...
Előre is köszönöm segítségeteket!

Melyik szervizben volt egyébként ezzel az autó?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #293 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:03:20 »

a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendeletből az ide vonatkozó rész:

"
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek

55/A. § (1) A gépkocsit fel szabad szerelni két, menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.
(2) A nappali menetjelző lámpa csak színtelen (fehér) fényt bocsáthat ki.

A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek

55/B. § (1) A gépkocsira csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:
a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;
b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.
(3) A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják."
 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #294 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:11:05 »



Mivel látszódott, hogy az 55/B. § (3) bekezdése 2011. január 1-jei hatállyal módosításra került, így megnéztem a korábbi szabályozást.

Természetesen annak rendje és módja szerint jól el volt baxva... hehe A korábbi szabályozás szerint - ami egyáltalán nem harmonizáltt az uniós joggal - a nappali menetjelzőnek a helyztejelzővel kellett felkapcsolnia... falbav

Na most aki nem jártas, annak elmondom, hogy ezek a műszaki szabályok egy az egyben kerülnek átültetésre az uniós jogból (így harmonizálják).

Az uniós jog ebben a kérdésben már rég nem változott, így a "magyar hozzáértő kollégák":
1. vagy nem tudnak fordítani
2. vagy nem is tudják mi az a helyzetjelző, nappali menetfény, stb...

 rinya
(szégyen)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #295 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:13:04 »

"kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet"

engem ez a rész még érdekelne, köszi  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #296 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:19:13 »

"kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet"

engem ez a rész még érdekelne, köszi  Wink
az a fénykürtre vonatkozik.

Pontosabban arra az esetre, amikor csak villantasz, tehát nem állandóra kapcsolod a refit. Tehát refizéskor nem kell kikapcsolnia a nappali menetfénynek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bayernorbert
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:46:47 »

Szia!

Bocsánat a pontatlan kifejezésekért, igen a lengéscsillapító rendszer IVDC néven szerepel, de a lényeget szerettem volna vázolni, remélem sikerült.
Egyébként ma voltam bent a Fordnál, valaki kérdezte hol, MOHÁCSON a HALMAI-nál, a főnököt személyesen ismerem, de nem volt bent, a srácok megnézték a hibakódokat, valóban a már cserélt lengéscsillapítóval van baj, tekercs zárlatot, szakadást jelez, de ettől függetlenül az olaj is szivárog belőle, cserét javasolnak.
Valóban felmerült az ötlet amit leírtál, lehet, hogy jobban járok, ha mind a 4 csillapítót cserélem, még mindíg olcsóbb, mintha 1 db-ot veszek a másikból, ugyan is 120 ezer forint körüli árat mondtak rá, és esetleg újból problémám lesz akkor közel 30 ezerből megúszom. Ismerősnél cseréljük műhelybe munkadíj semmi, azért nem mindegy. Utánnanéztün más beszerzési forrásnak is, de ott 118 ezer + áfát mondtak, csak eredeti Ford van, egy másik helyen holnapra várok választ ár ügyben.
A következő dolog is felmerült bennem, hogy esetleg, tényleg más mechanikai, esetleg szerelési probléma áll fent, esetleg gyári hiba, ami kikészíti a lengéscsillapítót. Ugyan az alkalmazottakkal tudtam beszélni, minden nemű garanciától elhatárolódnak, de köszönöm a segítséget, és meg próbálom tudakolni a leírtak alapján, hogy a csere ténylegesen megtörtént-e.
A következő elképzelésem, lehet, hogy felveszem a németekkel a kapcsolatot, más felfogásban, dimenzóban vannak mint mi, lehet, hogy több segítséget kapok tőlük, mint itthon. Hallottam csodákról, miért nem lehet nekem is szerencsém.
Egy szó mint száz, valószínűleg csere lesz a vége, de nem mindegy ki fizeti? De nem nevetséges, hogy 45000 km alatt kétszer kell cserélni ugyan azt a lengéscsillapítót?
Kösz a választ Norbi.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #298 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:25:04 »

Szia!

...

Szívesen ,de az IVDC az megint mást jelent: ez a elektronikus lengéscsillapító-szabályozással ellátott menetstabilizáló rendszernek a neve. Az IVD az létezik magában is, ez ugye széria már az Ambientében is.
Szóval: IVD + CDC = IVDC
Tehát az elektronikus lengéscsillapító rendszer neve: CDC.

"tekercs zárlatot, szakadást jelez": most akkor melyiket? a 2 dolog teljesen más.

Tényleg derítsd ki, hogy cserélték-e. S mielőtt elindulsz a németek felé (aminek így elsőre nem látom értelmét) először fenyítsd be a szervizt, hogy indulsz a FordKözépKeletEurópaKft felé, s indulj is el!
Szerintem nem cserélték a lengéscsillapítódat, vminek nagyon el kell csesződnie a gépben ha 45E km alatt 2 lengéscsillapító száll el ugyanott, ez meg durva gyári hibának minősül.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:57:29 »

a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendeletből az ide vonatkozó rész:

"
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek

55/A. § (1) A gépkocsit fel szabad szerelni két, menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.
(2) A nappali menetjelző lámpa csak színtelen (fehér) fényt bocsáthat ki.

A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek

55/B. § (1) A gépkocsira csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:
a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;
b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.
(3) A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják."
 


Szia!

55/B
(3) mikor változott meg?

Amit én tavaly lementettem abban még a helyzetjelzővel együtt kellett égjen  szomoru1
Nost rákerestem a Net-n és valóban már ez jön le, hogy a gyújtásra kell feléledjen - ennek örülök, mert én is így kötöttem be  nyes

Kösz az infót  worship , már mentettem is és nyomtatom is ki ismét, hogy a közúti ellenőrzéskor a police elé tudjam tenni
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.