Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 01:33:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3565933 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2012.10.17 szerda, 10:48:26 »

Ha Torque-val nézitek, akkor rakjátok fel alá a TorqueScan kiegészítőt, mert ott egy helyen láttok mindent.
Torque-kal hogyan lehet rögzíteni a méréseket, hogy utólag is meg tudjam nézni a grafikonokat?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2012.10.17 szerda, 18:56:54 »

Ha Torque-val nézitek, akkor rakjátok fel alá a TorqueScan kiegészítőt, mert ott egy helyen láttok mindent.

Szia,

milyen programot lehet még hozzá társítani? (Vgate, ELM 327 V1.5)

Üdv.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2012.10.17 szerda, 23:24:35 »

Ledes kilincsvilágítás abszolválva!  wave
Másnak is ajánlom, nagyon jók lettek. Plusz a csomagtartó is kapott 2 led csíkot, nagyon jól mutat és sokkal jobban megvilágít mindent, nem úgy mint a gyári kis sárga!
Köszönet Cs12 fórum tagnak a kitartó munkáért!!!  worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Reason
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



E-mail
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:25:27 »

Na ma sikeres volt a napom...

Reggel bekapcsoltam a mondeoban a zenét, és tettem vettem kinn a kertben ebédig. A zene szólt valamikor kora délután kapcsoltam ki, amikor is a low battery üzenet fogadott. Indítottam a kocsit, de első alkalomra 2 tekerés majd semmi, után indításnál pedig már se kép se hang, csak kattogott szegénykém(villogott a műszerfalon minden), de semmi reagálás. Utána pedig a riasztót jelezte hibásnak a gyújtás ráadásakor. Majd kicsit töltöttem az akkun, ezután szépen indult, és minden rendben a hibaüzenet eltűnt.

Valószínűleg akkucsere? Elvileg nem öreg még az akku, mert 5 éves alig múlt, a focusomban 8 évet simán kibírt a gyári.

Beviszem a kocsit jövőhéten valamelyik nap a szervizbe aztán remélem megmondják a tutit.
Naplózva

MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:36:21 »

Na ma sikeres volt a napom...

Reggel bekapcsoltam a mondeoban a zenét, és tettem vettem kinn a kertben ebédig. A zene szólt valamikor kora délután kapcsoltam ki, amikor is a low battery üzenet fogadott. Indítottam a kocsit, de első alkalomra 2 tekerés majd semmi, után indításnál pedig már se kép se hang, csak kattogott szegénykém(villogott a műszerfalon minden), de semmi reagálás. Utána pedig a riasztót jelezte hibásnak a gyújtás ráadásakor. Majd kicsit töltöttem az akkun, ezután szépen indult, és minden rendben a hibaüzenet eltűnt.

Valószínűleg akkucsere? Elvileg nem öreg még az akku, mert 5 éves alig múlt, a focusomban 8 évet simán kibírt a gyári.

Beviszem a kocsit jövőhéten valamelyik nap a szervizbe aztán remélem megmondják a tutit.

Nem híres a mondeo aksi a nagy kapacitásról.
Max. 1 órát bír álló helyzetben, aksiról a zene.
Utána elér egy szintet, ahol saját védelme érdekében leállít minden fogyasztót is kikapcsol.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2012.10.23 kedd, 20:49:07 »


Valószínűleg akkucsere? Elvileg nem öreg még az akku, mert 5 éves alig múlt, a focusomban 8 évet simán kibírt a gyári.

Beviszem a kocsit jövőhéten valamelyik nap a szervizbe aztán remélem megmondják a tutit.
Hát nem tudom, néhány hete a 3 éves autómból kellett "kidobni" az akksit.  falbav
Szervízben úgyis cseréltetik, pláne, hogy Fordéknál ez majdnem 50ezerbe fáj.  rinya
Ha van ismerős, aki ért hozzá, inkább vele nézess egy hogyishívják tesztet.  vigyor3
De ha majd öt órát kibírt az nem is olyan rossz. Szerintem.
Naplózva
Reason
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2012.10.24 szerda, 20:06:19 »

Hát nem tudom, néhány hete a 3 éves autómból kellett "kidobni" az akksit.  falbav
Szervízben úgyis cseréltetik, pláne, hogy Fordéknál ez majdnem 50ezerbe fáj.  rinya
Ha van ismerős, aki ért hozzá, inkább vele nézess egy hogyishívják tesztet.  vigyor3
De ha majd öt órát kibírt az nem is olyan rossz. Szerintem.

Siker, akku jó mindössze tölteni kell, bár nem tudom miért nem kapcsolt ki egy óra után! Nah mindegy, ettől már csak jobb lesz!
Naplózva

MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2012.10.27 szombat, 11:35:12 »

Siker, akku jó mindössze tölteni kell, bár nem tudom miért nem kapcsolt ki egy óra után! Nah mindegy, ettől már csak jobb lesz!
Ez egy 5 éves akksi ennek kb ez lesz a  vége, most örülj neki hogy feltöltötted de ez már kezd megdögleni. Lassan nézzél akksi után (van időd így még tudsz fele áron jó helyettesítő típust találni. Ne járj úgy mint én két éve, hogy egy hasonló jelenség után azt hittem én is hogy jó az akksi. 3 hétre a reptéri parkolóban hagytam a kocsit. Mikor hazajöttem meg se kép se hang.
Naplózva
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 08:22:48 »

Sziasztok.

Tanácsot szeretnék kérni: akku vásárlás előtt állok - itt a hideg és nehezen indul a járgány, de ezt már tavaly télen is eljátszotta. Mondjuk azóta sem volt semmi hiba az inditásnál, igaz jó idő volt eddig -milyen aksit érdemes venni egy 1.8 TDCi-be, márka, kapacitás szempontjából.
Köszönöm a segitséget. aprosz
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 07:55:45 »

Nagyon utálatos ez az esőérzékelős ablaktörlő. Ugyanolyan idiótán viselkedik, mint anno az MK3-ban. Rövid idő után begerjed és töröl, mint a bolond, ha esik, ha nem. Az MK3-ban legalább a szabályozó gyűrűs bajuszkapcsoló beépítésével be lehetett állítani a megfelelő érzékenységet. Itt az MK4-ben a legérzéketlenebb állásban is ilyen. Ma reggel pl., amikor beértem a mélygarázsba, nemhogy abbahagyta volna a törlést, hanem stabilan a gyorsított sebességre kapcsolt.

Valami ötlet az érzékenység csökkentésére?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 08:09:10 »

Nagyon utálatos ez az esőérzékelős ablaktörlő. Ugyanolyan idiótán viselkedik, mint anno az MK3-ban. Rövid idő után begerjed és töröl, mint a bolond, ha esik, ha nem. Az MK3-ban legalább a szabályozó gyűrűs bajuszkapcsoló beépítésével be lehetett állítani a megfelelő érzékenységet. Itt az MK4-ben a legérzéketlenebb állásban is ilyen. Ma reggel pl., amikor beértem a mélygarázsba, nemhogy abbahagyta volna a törlést, hanem stabilan a gyorsított sebességre kapcsolt.

Valami ötlet az érzékenység csökkentésére?

Ablakmosás... az enyémen nincs érzékenység-állító, és olyankor szokott megvadulni, amikor piszkos az üveg. Megmosom, és helyreáll a rend.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 09:34:01 »

Ablakmosás... az enyémen nincs érzékenység-állító, és olyankor szokott megvadulni, amikor piszkos az üveg. Megmosom, és helyreáll a rend.
Csak víz volt az ablakon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 10:38:07 »

Nagyon utálatos ez az esőérzékelős ablaktörlő. Ugyanolyan idiótán viselkedik, mint anno az MK3-ban. Rövid idő után begerjed és töröl, mint a bolond, ha esik, ha nem. Az MK3-ban legalább a szabályozó gyűrűs bajuszkapcsoló beépítésével be lehetett állítani a megfelelő érzékenységet. Itt az MK4-ben a legérzéketlenebb állásban is ilyen. Ma reggel pl., amikor beértem a mélygarázsba, nemhogy abbahagyta volna a törlést, hanem stabilan a gyorsított sebességre kapcsolt.

Valami ötlet az érzékenység csökkentésére?
Nem lehet, hogy az érzékelő előtt van valami kis kosz, amit nem látsz? Esetleg karcos ott az üveg? Nekem tökéletesen működik, pontosan tudja mikor mennyi vizet kell törölnie.  vigyor3
Naplózva
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 10:41:21 »

Sziasztok!
2.0i 5 éves Mondeóm van! Most, hogy bejöttek a 0 fok körüli reggelek, első indítás után leáll! Meg tudnátok mondani mi lehet ennek az oka??? Köszönöm
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 10:44:14 »

Csak víz volt az ablakon.

Egy neked való feladat. Mérd ki a jelet, amikor így megbolondul. Vagy egy porszem van az érzékelő előtt (ahogy CsZoli is írja), vagy karc, v valami más.
És máris nekiállhatsz az érzékenységállításnak...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 10:46:07 »

Sziasztok!
2.0i 5 éves Mondeóm van! Most, hogy bejöttek a 0 fok körüli reggelek, első indítás után leáll! Meg tudnátok mondani mi lehet ennek az oka??? Köszönöm

Nem tudom, hogy ebben is az 1 vezetékes benzinellátás van? Ha igen, annak tartania kell a nyomást. Ha nem tartja, akkor lehetnek indítási problémák, meg ilyen.
De... lehet még gyertya/kábel/trafó is.

Goto benzines topic.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:42:41 »

Nagyon utálatos ez az esőérzékelős ablaktörlő. Ugyanolyan idiótán viselkedik, mint anno az MK3-ban. Rövid idő után begerjed és töröl, mint a bolond, ha esik, ha nem. Az MK3-ban legalább a szabályozó gyűrűs bajuszkapcsoló beépítésével be lehetett állítani a megfelelő érzékenységet. Itt az MK4-ben a legérzéketlenebb állásban is ilyen. Ma reggel pl., amikor beértem a mélygarázsba, nemhogy abbahagyta volna a törlést, hanem stabilan a gyorsított sebességre kapcsolt.

Valami ötlet az érzékenység csökkentésére?

Nálam mindig jól működött az automata esőérzékelős ablaktörlő.
Volt olyan kocsim, ahol nem volt a gyűrűs bajuszkapcsoló, de ott is jól ment a dolog.
A mostani gépsárkányba van gyűrűs állító, ahová teszem, annak megfelelően működik.  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2012.10.30 kedd, 21:19:54 »

Vkinek van tippje, h mitől nem akar le menni a jobb első ablakom? Én először arra gyanakodtam, h a hidegben befagyott, de napközben sem akart lemenni, pedig arra már ki kellett volna olvadnia, ha ilyen baja lett volna.

Lehet, h az elektronika nem bírta a hideget és vmi elszállt volna az ablak emelő szerkezetében???
TEgnap még semmi baja nem volt szépen le- és felment!
Ma meg max pár centit hajlandó lemenni, aztán megakad és megáll!!!

Köszi! worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2012.10.30 kedd, 21:28:20 »

Vkinek van tippje, h mitől nem akar le menni a jobb első ablakom? Én először arra gyanakodtam, h a hidegben befagyott, de napközben sem akart lemenni, pedig arra már ki kellett volna olvadnia, ha ilyen baja lett volna.

Lehet, h az elektronika nem bírta a hideget és vmi elszállt volna az ablak emelő szerkezetében???
TEgnap még semmi baja nem volt szépen le- és felment!
Ma meg max pár centit hajlandó lemenni, aztán megakad és megáll!!!

Köszi! worship

Nem jó, ha két topicban is tárgyaljuk... szinte kizárt, hogy a hideg miatt van.
Beszorult valami, kontakthiba...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2012.10.30 kedd, 21:38:25 »

Nem jó, ha két topicban is tárgyaljuk... szinte kizárt, hogy a hideg miatt van.
Beszorult valami, kontakthiba...

Jaja,
alapból én mondjuk a karosszéria topikban tárgyalnám a hasonlót... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2012.10.30 kedd, 23:25:51 »

Jaja,
alapból én mondjuk a karosszéria topikban tárgyalnám a hasonlót... Wink

Jól van nah!  worship  vigyor3 Ne egyetek meg, csak ott meghalt a téma, de látom már ott is egyre több észrevétel íródott!!!
Gondoltam itt hát ha többen reagálnak!  smile
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Reason
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



E-mail
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2012.10.31 szerda, 08:28:46 »

Azt figyeltem meg, hogy 20-30 indításból egyszer mikor ráadom a gyújtást az autó nem indul. Mintha semmi sem történt volna, elég furcsa ez.
A szervízben mikor voltam akkor jelezte az ismerősöm, hogy van esetleg valami, de nem gondként és problémaként, nem igazán tudta mire vélni, akkor meg nekem nem volt még sok tapasztalatom az autóval.
Valaki esetleg tud valami tanácsot adni? Azonkívül, hogy irány a szervíz. Smiley
Naplózva

MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2012.10.31 szerda, 20:28:18 »

Azt figyeltem meg, hogy 20-30 indításból egyszer mikor ráadom a gyújtást az autó nem indul. Mintha semmi sem történt volna, elég furcsa ez.
A szervízben mikor voltam akkor jelezte az ismerősöm, hogy van esetleg valami, de nem gondként és problémaként, nem igazán tudta mire vélni, akkor meg nekem nem volt még sok tapasztalatom az autóval.
Valaki esetleg tud valami tanácsot adni? Azonkívül, hogy irány a szervíz. Smiley
Jah ez nálam is meg van. Vmi hasonló aránnyal. Én már nem foglalkozok vele!!
Ez sok mindentől lehet... észrevettem h van mikor a hőingásra, meg a hőmérsékletre változásra érzékeny, mint egy rossz k.rva!!!  falbav
De olvastam olyat is a neten, h hasonló nem indulásoknak az oka a immobiliser is lehet... de konkrét megoldás arra sincs max annak a cseréje v. javíttatása, de ez meg nem is biztos, h attól van, az meg súlyos pénz egy próbára.

Szal sztem ne idegesítsd magad miatta, ilyenek ezek az új autók... egyre kényesebbek!!! Sztem ezt kiküszöbölni nem lehet.
De mondom nem Te meg én vagyunk az egyetlen, másoknál is olvastam már, és ott is mondta vki hogy a hőmérséklet ingadozásoknál vette ezt észre. Arra meg nincs megoldás!
Típus hiba! Ez van! smile
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2012.10.31 szerda, 22:09:41 »

Jah ez nálam is meg van. Vmi hasonló aránnyal. Én már nem foglalkozok vele!!
Ez sok mindentől lehet... észrevettem h van mikor a hőingásra, meg a hőmérsékletre változásra érzékeny, mint egy rossz k.rva!!!  falbav
De olvastam olyat is a neten, h hasonló nem indulásoknak az oka a immobiliser is lehet... de konkrét megoldás arra sincs max annak a cseréje v. javíttatása, de ez meg nem is biztos, h attól van, az meg súlyos pénz egy próbára.

Szal sztem ne idegesítsd magad miatta, ilyenek ezek az új autók... egyre kényesebbek!!! Sztem ezt kiküszöbölni nem lehet.
De mondom nem Te meg én vagyunk az egyetlen, másoknál is olvastam már, és ott is mondta vki hogy a hőmérséklet ingadozásoknál vette ezt észre. Arra meg nincs megoldás!
Típus hiba! Ez van! smile
Az új autók nem ilyenek. Azok mindig indulnak. De a normális műszaki állapotban lévő régebbiek is.
Naplózva
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 03:14:47 »

Azt figyeltem meg, hogy 20-30 indításból egyszer mikor ráadom a gyújtást az autó nem indul. Mintha semmi sem történt volna, elég furcsa ez.
A szervízben mikor voltam akkor jelezte az ismerősöm, hogy van esetleg valami, de nem gondként és problémaként, nem igazán tudta mire vélni, akkor meg nekem nem volt még sok tapasztalatom az autóval.
Valaki esetleg tud valami tanácsot adni? Azonkívül, hogy irány a szervíz. Smiley
Nekem ez akkor fordul elő, ha csak úgy gyorsan bevágódok a kocsiba és rögtön indítanék.
Szóval szerintem tutira immobiliser.
Néha még a kulcsot is csak 2-3 másodperc múlva veszi észre az utastérben.
Naplózva
Reason
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



E-mail
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 09:48:12 »

Az új autók nem ilyenek. Azok mindig indulnak. De a normális műszaki állapotban lévő régebbiek is.

Hát az enyémre nem tudná szerintem senki azt mondani, hogy nincs normális műszaki állapotban. Mikor megvettem, A-Z-ig átnézte mindenki(fényezőtől-szerelőig). Egy csepp olajfolyás, semmi nem volt és nincs is rajta, tökéletesen karban volt és van is tartva.

De ettől függetlenül a probléma előfordul, és nekem kicsit zavaró. Ezért is kérdeztem a tapasztalatot, javaslatot.

Köszi mindenkinek. Smiley
Naplózva

MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:22:04 »

Az új autók nem ilyenek. Azok mindig indulnak. De a normális műszaki állapotban lévő régebbiek is.
Hát sztem meg akkor is kényesebbek, de ez az én véleményem!!
Meg másoktól hallottak....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 13:38:54 »

Az új autók nem ilyenek. Azok mindig indulnak. De a normális műszaki állapotban lévő régebbiek is.

Ezzel nem tudok egyet érteni. Az előző cégemben lenyomtam több mint 7 évet és néhány 0km-es járgányt. Mindegyikkel volt gond az opellel, toyotával, vw-vel....

Ha karban van tartva akkor úgy viselkedik mint az új. Ha valami előjött, akkor az 0km-esen is előjött volna, vagy elő is jött, de gariban cserélték.

Amúgy ezek a motorok nagyon sok km-t mennek el. Amiben ültem ford taxi, abban már 570eKm volt és még tökéletesen ment. Az indítás viszont nem csak a mocin múlik, hanem a tankolt üzemanyagon is. Ha éppen ott többet loptak és töltöttek fel más anyaggal, akkor nehezebben indul...

Én a hét végén bécsben tankoltam normál GO-t és érdekes módon tökéletesen működik a járgány, nem rángat... Ugyan úgy működik, mint a prémiummal idehaza, persze nem olyan áron.

//bocs tudom nem elektromos, de ide kívánkozott //
Naplózva
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 17:38:28 »

Ezzel nem tudok egyet érteni. Az előző cégemben lenyomtam több mint 7 évet és néhány 0km-es járgányt. Mindegyikkel volt gond az opellel, toyotával, vw-vel....

Ha karban van tartva akkor úgy viselkedik mint az új. Ha valami előjött, akkor az 0km-esen is előjött volna, vagy elő is jött, de gariban cserélték.

Amúgy ezek a motorok nagyon sok km-t mennek el. Amiben ültem ford taxi, abban már 570eKm volt és még tökéletesen ment. Az indítás viszont nem csak a mocin múlik, hanem a tankolt üzemanyagon is. Ha éppen ott többet loptak és töltöttek fel más anyaggal, akkor nehezebben indul...

Én a hét végén bécsben tankoltam normál GO-t és érdekes módon tökéletesen működik a járgány, nem rángat... Ugyan úgy működik, mint a prémiummal idehaza, persze nem olyan áron.

//bocs tudom nem elektromos, de ide kívánkozott //

Arról nem is beszélve, hogy 15-20%-al többet tudsz labanc GO-al menni (nekem legalábbis ilyen tapasztalataim vannak gun) ...
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 17:54:39 »

Korábban ígértem, hogy beszámolok mit lehet kiolvasni a ELM 327 V1.5 -el és a számítógépen ScanMaster. A EGR-t látja és írja, hogy rendben, mert azt időszakosan olvassa.
Sajnos DPF-et nem lát az ELM 327, vagy az autó agya nem engedi, nem tudom Huh? Érdekes, hogy a ScanMaster listájában benne van a DPF és még sok-sok más is, de inaktív a pipa-kocka!

Ha valaki tud segíteni valamilyen ötlettel, kérem tegye meg!

Üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 18:10:54 »

Korábban ígértem, hogy beszámolok mit lehet kiolvasni a ELM 327 V1.5 -el és a számítógépen ScanMaster. A EGR-t látja és írja, hogy rendben, mert azt időszakosan olvassa.
Sajnos DPF-et nem lát az ELM 327, vagy az autó agya nem engedi, nem tudom Huh? Érdekes, hogy a ScanMaster listájában benne van a DPF és még sok-sok más is, de inaktív a pipa-kocka!

Ha valaki tud segíteni valamilyen ötlettel, kérem tegye meg!

Üdv.

Szia!

EGR-ről pontosan milyen adatot lát? Nyitási %?

nekem V1.4-es verzióm van, annál semmit sem lát belőle.

DPF az nem ezen a "vonalon" kommunikál, arról adatot nem fogsz látni... ha ily olcsó és egyszerű lenne, senki nem venne több százezres- milliós nagyságrendű diagnosztikai interface-t.

Ez tipikusan Hibaód olvasás/törlés és néhány alapvető élő adat (fordulatszám, nyomás...stb)

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 18:29:50 »

Szia!

EGR-ről pontosan milyen adatot lát? Nyitási %?

nekem V1.4-es verzióm van, annál semmit sem lát belőle.

DPF az nem ezen a "vonalon" kommunikál, arról adatot nem fogsz látni... ha ily olcsó és egyszerű lenne, senki nem venne több százezres- milliós nagyságrendű diagnosztikai interface-t.

Ez tipikusan Hibaód olvasás/törlés és néhány alapvető élő adat (fordulatszám, nyomás...stb)

Üdv.: Peti


Szia!

Csak annyit mint írtam, hogy látja és az utolsó lekérdezésekor rendben volt, sajnos. Próbáltam nyösztetni de azonnali lekérdezésre nem volt hajlandó falbav
Engem is több infó érdekelt volna, ezért is írtam!
Kábellel és más programmal, mivel próbálkozzak?

Akartam képet beszúrni, de nem ment, hogy kell?

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.12 hétfő, 18:54:15 írta papione » Naplózva
sándor48
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2012.11.13 kedd, 05:49:32 »

Sziasztok! Ford Mondeo IV van, a bal hátsó féklámpám kiégett, hogy tudom kicserélni, ráadásul kombi az autó? ??
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2012.11.13 kedd, 07:20:45 »

Sziasztok! Ford Mondeo IV van, a bal hátsó féklámpám kiégett, hogy tudom kicserélni, ráadásul kombi az autó? ??
Hello!

Rossz ki, jó be  hehe Kiveszed a bal oldalkárpitból a kivehető "ablakot". Bevilágítasz 1 lámpával, fogod látni a lámpa szürke, foglalatát amire megy a vezeték. Azt kell kipattintani, és abban van az égő. Könnyen kijön, elég a vezetéket meghúzni. wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2012.11.13 kedd, 17:59:54 »

Sziasztok! Ford Mondeo IV van, a bal hátsó féklámpám kiégett, hogy tudom kicserélni, ráadásul kombi az autó? ??

MURPHI:
ha vegkep nem megy olvasd el a hasznalati utasitast!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 23:29:28 »

Nálam is most égett ki a bal hátsó féklámpa, meg a bal hátsó ködlámpa is. Gépkönyvből azt még kibogarásztam, hogy P21/5W típusú izzó kell mindkettőbe. Viszont neten találtam 12V és 24V-osakat is. Légyszi segítsetek, hogy melyik kell bele? Valamint milyen márkát érdemes?
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 19:58:54 »

Szia!



Akartam képet beszúrni, de nem ment, hogy kell?

Üdv.

Ide töltsd fel a képet, aztán másold be a fórumba az URL-t.
Fórumokhoz a 800x600-as méretet használd.

http://www.kepfeltoltes.hu/

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.19 hétfő, 20:00:45 írta zsoel » Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 20:06:08 »

Nálam is most égett ki a bal hátsó féklámpa, meg a bal hátsó ködlámpa is. Gépkönyvből azt még kibogarásztam, hogy P21/5W típusú izzó kell mindkettőbe. Viszont neten találtam 12V és 24V-osakat is. Légyszi segítsetek, hogy melyik kell bele? Valamint milyen márkát érdemes?
ne szivass  smile   12V tökmind1 mi a neve
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 20:08:29 »

Ok. Thx  angel

ne szivass  smile   12V tökmind1 mi a neve
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
HELYES
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 19:08:34 »

Sziasztok!

Tud e valaki segiteni,  2007.12.évjáratú   kombi 1.8 tdci mondeó féklámpa fölmondta a szolgálatot. Egyik se mukodik. A monitoron féklámpa defekt  jelenik meg. Az izzókat leellenöriztem azokkal nincs baj. 2 db feklámpa kapcsolo a pedál alatt. . Sajnos a központi biztositek dobozt nem találom.  A kezelési szerint  a féklampa kapcsoló biztositékja ebben az egysegben talalható. 
Ha valaki ismeri a problémat  és az auto tipust sziveskedjen segiteni.   

segitsegeteket előre köszönöm.

Naplózva

helyes
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 19:22:36 »

Sziasztok!

Tud e valaki segiteni,  2007.12.évjáratú   kombi 1.8 tdci mondeó féklámpa fölmondta a szolgálatot. Egyik se mukodik. A monitoron féklámpa defekt  jelenik meg. Az izzókat leellenöriztem azokkal nincs baj. 2 db feklámpa kapcsolo a pedál alatt. . Sajnos a központi biztositek dobozt nem találom.  A kezelési szerint  a féklampa kapcsoló biztositékja ebben az egysegben talalható. 
Ha valaki ismeri a problémat  és az auto tipust sziveskedjen segiteni.   

segitsegeteket előre köszönöm.


Szia!

Ha jól emlékszem a központi biztosíték doboz az anyós ülésnél lévő kesztyűtartó alatt van... Mert van egy a motortérben meg egy a csomagtartóban is az meg ha szembe állsz a kocsi fenekével akkor a bal oldali lámpák mögött található, egy lepattintós kis ajtó mögött..de ez sztem nem a központi, a motor térben lévő meg biztos, h nem. Sztem amit elsőnek írtam az lesz az.

Nincs kézi könyved a kocsihoz, m abban f.a.sz.á.n le van írva!!!
Ha nincs könyved, akkor lefutok az autóhoz és felhozom megnézem...
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
HELYES
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 19:33:15 »

Szia!

Ha jól emlékszem a központi biztosíték doboz az anyós ülésnél lévő kesztyűtartó alatt van... Mert van egy a motortérben meg egy a csomagtartóban is az meg ha szembe állsz a kocsi fenekével akkor a bal oldali lámpák mögött található, egy lepattintós kis ajtó mögött..de ez sztem nem a központi, a motor térben lévő meg biztos, h nem. Sztem amit elsőnek írtam az lesz az.

Nincs kézi könyved a kocsihoz, m abban f.a.sz.á.n le van írva!!!
Ha nincs könyved, akkor lefutok az autóhoz és felhozom megnézem...
Naplózva

helyes
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 19:38:42 »


Huh?  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
HELYES
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2012.11.27 kedd, 13:01:16 »

Köszönöm a segitséget  hátsó vilagitas ugyben.  A 28 as biztositék és egy izzó okozta a problémaat. A biztositék táblát valóban   ahogy irtad  a kesztyutartó alatt találtam meg. Mégegyszer köszönöm , udv mindenkinek.
Naplózva

helyes
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2012.11.27 kedd, 18:41:32 »

Sziasztok!

Tükörfényt szeretném Led-es cserélni. Valaki tette már meg ezt?! Mennyire macerás a kiszerelése?

A ködlámpába az elképzeléseim szerint egy SMD 5050 hidegfehér, vízálló ledsort 6 led/10 cm-t fogok beépíteni, a felső részébe. (úgy mond DRL-ként) Tudom a jogszabályi hátter egészen más, azonban nem érzem ennek egyenlőre "súlyát".

Bármilyen ötletet tanácsot szívesen veszek.

Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:30:55 »

Köszönöm a segitséget  hátsó vilagitas ugyben.  A 28 as biztositék és egy izzó okozta a problémaat. A biztositék táblát valóban   ahogy irtad  a kesztyutartó alatt találtam meg. Mégegyszer köszönöm , udv mindenkinek.
Nincs mit!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:31:38 »

Sziasztok!

Tükörfényt szeretném Led-es cserélni. Valaki tette már meg ezt?! Mennyire macerás a kiszerelése?

A ködlámpába az elképzeléseim szerint egy SMD 5050 hidegfehér, vízálló ledsort 6 led/10 cm-t fogok beépíteni, a felső részébe. (úgy mond DRL-ként) Tudom a jogszabályi hátter egészen más, azonban nem érzem ennek egyenlőre "súlyát".

Bármilyen ötletet tanácsot szívesen veszek.

Peti
HA elkészülsz majd vele rakhatnál fel képeket, mert kíváncsi vagyok rá!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:42:07 »

HA elkészülsz majd vele rakhatnál fel képeket, mert kíváncsi vagyok rá!  wave

Neked akár élőbe is megtudom mutatni a lakóhelyünk közelsége miatt Smiley
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:51:06 »

Neked akár élőbe is megtudom mutatni a lakóhelyünk közelsége miatt Smiley


Tiszteljük a másságot, de ne itt... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:58:54 »

Tiszteljük a másságot, de ne itt... hehe

Nem itt mutatná meg, hanem nálad otthon, a lakóhelyeden! Az sem jó?  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.