Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 12:44:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3344828 alkalommal)
Jago1
és 23 vendég van a témában
tomeed
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:30:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.04 csütörtök, 08:29:49
Te írtad, hogy autómata lámpakapcsoló...
(egyébként jogász)
Kitalálhattam volna
Kijavítottam, kinek hiányzik egy pitiáner per
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:33:32 »
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:37:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.04 csütörtök, 08:33:32
De nincs igazam?
Pontatlanul fogalmaz, majd idedob egy óvodás szintű írást.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:41:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.04 csütörtök, 08:37:06
De nincs igazam?
Pontatlanul fogalmaz, majd idedob egy óvodás szintű írást.
Kötekedjél csak, a lényeg a lényeg, amíg én az automatalámpakacsolót keverem csak össze (elgépelem) az automataszintezővel és nem az oldalüvegen lévő antennát a fűtőszállal addig szerintem nincs annyira nagy gond.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:45:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.04 csütörtök, 08:37:06
De nincs igazam?
Pontatlanul fogalmaz, majd idedob egy óvodás szintű írást.
Dehogynem.
Csak megvártam míg leveritek ezt egymáson.
ha végeztetek, akkor most jövök én:
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:46:00 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.04 csütörtök, 08:22:06
Szóval
3 féle lámpával van szerelve a Mondi, facelifttel nem foglalkozok.
Van a sima egyszerű projektoros lámpa ami semmit nem tud, csak világítani.
Aztán van az AFS -es ami projektoros és kanyarkövető. De ez nem összekeverendő a kanyarba bevilágítóssal, ami csak a harmadik típusnál van, azaz a xenonnál.
Szintező csak a xenonnál van, és lámpamosó is, mivel ezt előírja az ISO százmillió vagy a TS akárhányezer.
Automata magasságállító csak a xenonnál van, az összes többinál kézi magasság állítás van.
Ha nem jól tudom javítsatok ki.
Azokban a lámpatestekben ahol le van dugózva a helyzetjelző az már faceliftes lámpatest. Ott ledugózták, occsójánosként megoldották, hogy a DLR-t be tudják aplikálni
. Ez no komment!
Bi-xenon nem létezik Mondeoban, mivel 100 euroval többe került volna az autó, ezért kihagyták belőle.
Hamisított bi-xenont tudsz belőle kreálni, egyszerűen kicseréled a refi izzót valami fehér fényű izzóra és kész.
Ha xenonosítani akarod az autót megoldható, hiszen minden cserélhető, csak iszonyat sokba fog ez megállni.
Az egyes tipusú sima halogénnel van, volt szerelve az autód.
Viszont az első tulaj mosókkal kérte, szóval az nem utólag belegagyizott
Ha nem foglalkozol a fészlifttel, akkor miért írsz a ledugózott helyzetjelzőről?
Az egyszerű lámpa nem projektoros.
Először elírtad az automata lámpakapcsolót, de utána javítottad magasságállítóra, ez így jó.
Mondinak a xenonja bi-xenon:
"A hagyományos HID (xenon) fényszóróban csak a tompított fényt állítja elő a gázkisüléses izzó, a távolsági lámpatestben hagyományos halogénizzó világít. A bi-xenonban egyetlen HID-fényforrás van, ez előtt mozog egy árnyékoló lemez, amely tompított állapotban a szükséges aszimmetrikus vetítési képet hozza létre, távfényre kapcsolva pedig hosszú fénykévét vetít."
A bi-xenon nem attól bi-xenon, hoyg a refi izzód hid izzó.
Valóban külön lehetett rendelni anno fényszóró mostó harmincé'.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:47:12 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.04 csütörtök, 08:41:00
Kötekedjél csak, a lényeg a lényeg, amíg én az automatalámpakacsolót keverem csak össze (elgépelem) az automataszintezővel és nem az oldalüvegen lévő antennát a fűtőszállal addig szerintem nincs annyira nagy gond.
tomeed:
most már el kell jönnöd legalább egy minire, mert innentől kezdve kapni fogod az ívet rendesen...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:49:08 »
tomeed:
azt hiszem Te írtad a múltkor a gyenge rádióvételt.
Belebotlottam az etisben a elektromos résznél olyan dologba, hogy mindegyik MK4-ben van antennaerősítő vhol a tetőkárpit felett.
+
http://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2013/07/03/gyenge_a_vetel_az_octaviaban/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:54:11 »
1. van bi-xenon a mondiban? NINCS
2. Jézusom!!!!!!
3. Ki mondta, hogy attól bi-xenon egy bi-xenon, hogy a refi is xenon? Ne fárassz már
4. Azért, mivel szegény klubbtagnak az egyik oldali lámpatest FL-ből lett ki kapva.
5. Van még kérdés?
6. Nincs nekem időm minire menni, legalább lenne többnapos, buli, ivászat, fesztivál szagú, stb, de így nem látom sok értelmét.
7. Hát de most na, belekötnek itt az elgépelésbe, de az antenna ezüst és a fűtőszál ezüst között nem tudnak különbséget tenni. Akkor minek részletezzem a projektor, halogén, nem projektor, xenon, bi-xenon AFS, nem AFS témát.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 08:55:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.04 csütörtök, 08:49:08
tomeed:
azt hiszem Te írtad a múltkor a gyenge rádióvételt.
Belebotlottam az etisben a elektromos résznél olyan dologba, hogy mindegyik MK4-ben van antennaerősítő vhol a tetőkárpit felett.
+
http://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2013/07/03/gyenge_a_vetel_az_octaviaban/
Megnézhetnéd nekem ,hogy hol is van potosan Ecat-ban
De sokat nem ér ahogy hallom nap, mint nap
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:00:11 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.04 csütörtök, 08:41:00
Kötekedjél csak, a lényeg a lényeg, amíg én az automatalámpakacsolót keverem csak össze (elgépelem) az automataszintezővel és nem az oldalüvegen lévő antennát a fűtőszállal addig szerintem nincs annyira nagy gond.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:03:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.04 csütörtök, 08:49:08
mindegyik MK4-ben van antennaerősítő vhol a tetőkárpit felett.
Egész pontosan a ellentalpban van az ersítő, de oda kell figyelni mert módosítottak rajta 2008-2009 körül. Egyébként ezen az erősítővel ellátott talpon keresztül megy a csavar az antennatalpba és úgy fogatod fel. A korábbiakon a csavarnak nincs jelentősége, ott a kontaktot egy tüske biztosítja az antenna felé (ez faxán le tud törni) a módosítotton viszont a csavar a kontaktus az antenna és az ellentalp között.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:06:02 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.04 csütörtök, 08:55:17
Megnézhetnéd nekem ,hogy hol is van potosan Ecat-ban
De sokat nem ér ahogy hallom nap, mint nap
Ezt a hsz-od, meg az előzőt sztem nem jó sorrendben írtad be...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:06:30 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.04 csütörtök, 08:54:11
1. van bi-xenon a mondiban? NINCS
2. Jézusom!!!!!!
3. Ki mondta, hogy attól bi-xenon egy bi-xenon, hogy a refi is xenon? Ne fárassz már
4. Azért, mivel szegény klubbtagnak az egyik oldali lámpatest FL-ből lett ki kapva.
5. Van még kérdés?
6. Nincs nekem időm minire menni, legalább lenne többnapos, buli, ivászat, fesztivál szagú, stb, de így nem látom sok értelmét.
7. Hát de most na, belekötnek itt az elgépelésbe, de az antenna ezüst és a fűtőszál ezüst között nem tudnak különbséget tenni. Akkor minek részletezzem a projektor, halogén, nem projektor, xenon, bi-xenon AFS, nem AFS témát.
AndyA:
rakjál közöttünk rendet pls.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:08:54 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.04 csütörtök, 08:54:11
1. van bi-xenon a mondiban? NINCS
3. Ki mondta, hogy attól bi-xenon egy bi-xenon, hogy a refi is xenon? Ne fárassz már
Van. De a 3. válaszoddal ezt igazolod is. Ha szerinted nincs, akkor az mk3 és mk4 xenonja között nincs különbség. Pedig van. Az mk3 xenonja refizéskor nem csinál semmit, míg az mk4-é változtatja a vetítési képet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:10:51 »
Álljatok le, de legalábbis vegyetek vissza, sok lesz már.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:11:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.04 csütörtök, 09:08:54
Van. De a 3. válaszoddal ezt igazolod is. Ha szerinted nincs, akkor az mk3 és mk4 xenonja között nincs különbség. Pedig van. Az mk3 xenonja refizéskor nem csinál semmit, míg az mk4-é változtatja a vetítési képet...
Így igaz.
Egyébként tomeed írta:
"Hamisított bi-xenont tudsz belőle kreálni, egyszerűen kicseréled a refi izzót valami fehér fényű izzóra és kész."
Ebből gondoltam, hogy gondolja, hogy a bi attól bi, hogy a refi is az.
Szerintem tomeed nem kapott nunit az este...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:12:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.04 csütörtök, 09:10:51
Álljatok le, de legalábbis vegyetek vissza, sok lesz már.
AndyA
Nem ilyen szempontból gondoltam...
A bi-xenon témára inkább
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:14:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.04 csütörtök, 09:12:20
Nem ilyen szempontból gondoltam...
A bi-xenon témára inkább
nesze nektek!Én megszavazok egy bannt mindenkinek biszenon témában!
erről jut eszembe:nekem szerintem bixenonom van....!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:16:02 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.04 csütörtök, 09:11:46
Szerintem tomeed nem kapott nunit az este...
Ráadásul úgy tűnik, nem csak tegnap este...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:16:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.04 csütörtök, 09:11:46
Így igaz.
Szerintem tomeed nem kapott nunit az este...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:16:57 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.04 csütörtök, 09:14:47
erről jut eszembe:nekem szerintem bixenonom van....!
Ha tomeed kérdezed, akkor nem, de egyébként igen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:24:57 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.04 csütörtök, 09:12:20
Nem ilyen szempontból gondoltam...
A bi-xenon témára inkább
"A bi- azt jelenti, hogy a tompított és a reflektor is xenon. Kicsit becsapós, mert a biség ellenére lámpánként egy fényforrás van, csak azt egy mechanikus szerkezet mozgatja. Ha megnézünk egy hagyományos H4-es izzót, látjuk, hogy a reflektor izzószála van közelebb a foglalathoz és a tompított - egy kis fém maszkkal félig takarva - távolabb. Az én rendszerem azt csinálja, hogy az izzó folyamatos világítása mellett egy elektromágnes - a távolsági fény kapcsolására - a foglalat felé mozdítja az izzót, vagyis előre-hátra mozog kapcsoláskor. A kellő takarásról tompított esetén az izzót körülvevő fém keret "
totalcar
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 09:59:25 »
Köszönöm a sok infót:)
Végül is ami hiányzik az a automatikusan szintező. .ehhez mi kellene az autóba ..egy bontott gyari xenonos mondi afs modulja es a szintezo szenzorok atszerelese a felfüggesztés re ahol gyári lag lenne...valamint a komputer szoftver frissítés e?
Van itt aki ezt vágj a vagy szerelő?
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.04 csütörtök, 08:22:06
Szóval
3 féle lámpával van szerelve a Mondi, facelifttel nem foglalkozok.
Van a sima egyszerű projektoros lámpa ami semmit nem tud, csak világítani.
Aztán van az AFS -es ami projektoros és kanyarkövető. De ez nem összekeverendő a kanyarba bevilágítóssal, ami csak a harmadik típusnál van, azaz a xenonnál.
Szintező csak a xenonnál van, és lámpamosó is, mivel ezt előírja az ISO százmillió vagy a TS akárhányezer.
Automata magasságállító csak a xenonnál van, az összes többinál kézi magasság állítás van.
Ha nem jól tudom javítsatok ki.
Azokban a lámpatestekben ahol le van dugózva a helyzetjelző az már faceliftes lámpatest. Ott ledugózták, occsójánosként megoldották, hogy a DLR-t be tudják aplikálni
. Ez no komment!
Bi-xenon nem létezik Mondeoban, mivel 100 euroval többe került volna az autó, ezért kihagyták belőle.
Hamisított bi-xenont tudsz belőle kreálni, egyszerűen kicseréled a refi izzót valami fehér fényű izzóra és kész.
Ha xenonosítani akarod az autót megoldható, hiszen minden cserélhető, csak iszonyat sokba fog ez megállni.
Az egyes tipusú sima halogénnel van, volt szerelve az autód.
Viszont az első tulaj mosókkal kérte, szóval az nem utólag belegagyizott
Naplózva
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 11:16:11 »
Igen ez így van, mire utólag utánaolvastam mostmár azért tisztább a kép. Itt minden le van írva kár vitatkozni:
http://ford.workshop-manuals.com/Mondeo_2007.5_02.2007/index.php?id=1476
részletezi hogy működik a 3 féle lámpatest, és az ugynevezett bi xenonnál egy mozgató motor tolja ki az izzót a reflektor fény kialakításához ha jól értelmeztem. dipped=tompíott, main=fényszóró szerintem. Ettől függetlenül egy kiegészítő halogén izzó fényszoróként itt is be van építve, nekem most pont ez adja a fényszóró fényt, hiszen a xeonon lámpatest mozgatmotorjait nem tudom vezérelni
"A single Xenon gas discharge lamp in the center projector is used for both the dipped beam and main beam headlamps.
In main beam mode the 15° aperture required for dipped beam operation is pushed out from the light beam by a positioning motor, as a result of which the full light beam of the gas discharge lamp becomes available."
Mivel az automben ilyen lámpatest van szerintem, nem a jobbra balra mozgó projektoros lencsés halogén izzós, hanem a "High intensity discharge headlamps with cornering lamps".
ezért nem tudom hogy okozhat e gondot hogy ez az előre mozgás nem működik, vagy ki tudja éppen milyen állapotban van. Ahogy irtam néha bolint egyet a lámpa a a tompíottt bekapcsoáskor, de ha ezt megismétlem 30 másodpercen belül már nem. ha kicsit várok kulcs ki és be 2-3 perc akkor ujra bolint. Na ez mi?
A fedlélzeti comp egyébként jelezete mikor kiégett az egyik xeon, gondolom akkor a CAN bus valahogy mukszik mégis hiába utólagos.
ráadásul manuálisan csavarhuóval próbáltam beállítani a magasságot szépen falnál ahogy meg van irva, és a jobb oldali porjektor már majdnem maxon van és még mindig alacsonynak tűnik nekem a fény kéve, a másik oldalt jó a magasság. Kérdés hogy a külső csavar ami a kerekek felé esik mit állít a fényszórót vagy a tompíottat oldalra, mert én csak a le-fel csavaron állítottam eddig. Akinek ilyen faceliftes xenon test van a kocsijában megnézné?
Ja és az utólagos xenon bekötésnél szabadon van egy 5A biztosítéknak vagy inkább cstalakozónak látszó sárga fekete kis 1.5cme-es lapos dugó ami a xenon izzó vezetékeivelés a gyári 12V föld és táp közé van bektötve..az mi?
valami ilyeny kis sárga fekete ami a piros kábelen van csak a dobozka nincs hozzá mint a képen
Idézetet írta: alf - 2013.07.04 csütörtök, 09:24:57
"A bi- azt jelenti, hogy a tompított és a reflektor is xenon. Kicsit becsapós, mert a biség ellenére lámpánként egy fényforrás van, csak azt egy mechanikus szerkezet mozgatja. Ha megnézünk egy hagyományos H4-es izzót, látjuk, hogy a reflektor izzószála van közelebb a foglalathoz és a tompított - egy kis fém maszkkal félig takarva - távolabb. Az én rendszerem azt csinálja, hogy az izzó folyamatos világítása mellett egy elektromágnes - a távolsági fény kapcsolására - a foglalat felé mozdítja az izzót, vagyis előre-hátra mozog kapcsoláskor. A kellő takarásról tompított esetén az izzót körülvevő fém keret "
totalcar
b
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 11:36:19 írta Ltomi78
»
Naplózva
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 12:35:05 »
Egyébként itt hasonló gonddal küzd az angol kollega:
http://www.talkford.com/topic/203384-headlamp-level-adjust-help/
én is ezt a megoldást szeretném hogy a manuális kapcsolóról működésre bírjam a xenon lámpatest servo motorjait, aminek ppm jel kell. Mivel rc modellezek és elég sok szervót láttam már, amihez ugye lehet venni potméteres servo testert.
Ha egy ilyet valahogy bekötnék a servo motorok jelkábelére akkor vezérelné a magasságot nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 13:21:12 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.04 csütörtök, 12:35:05
Egyébként itt hasonló gonddal küzd az angol kollega:
http://www.talkford.com/topic/203384-headlamp-level-adjust-help/
én is ezt a megoldást szeretném hogy a manuális kapcsolóról működésre bírjam a xenon lámpatest servo motorjait, aminek ppm jel kell. Mivel rc modellezek és elég sok szervót láttam már, amihez ugye lehet venni potméteres servo testert.
Ha egy ilyet valahogy bekötnék a servo motorok jelkábelére akkor vezérelné a magasságot nem?
szerintem ilyennel senki nem foglalkozott itt még.De legyél te az úttörő!csinálj fényképeket,meg leírást,és ha kész,és műkszik készítünk egy cikket!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 14:08:06 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.04 csütörtök, 13:21:12
szerintem ilyennel senki nem foglalkozott itt még.De legyél te az úttörő!csinálj fényképeket,meg leírást,és ha kész,és műkszik készítünk egy cikket!
Köszönöm a bátorítást.
. lehet lehetetlen küdletés de a régi mondinmon is magam cseréltem műszerfalvilágíást.
Persze ehhez azért hívok segítséget és ezzel a kütyüvel bár elég kínai talán könnyebb lesz...most irkálok nekik hogy vajon ez csak a manuális léptető motort tudja vezérelni, vagy pont a gyári xenon lámpatest servo motort is megmozgatja, vagyis valamiféle ppm jelet küld mind a gyári AFS rendszer.
http://www.aliexpress.com/item/free-shipping-auto-leveling-system-for-vehicle-xenon-headlamp/516014928.html
Azért a cascot megkötöm előtte,,,ha felgyúlladna a kocsi
Igérem ha valami lesz vagy legalább manuális kapcsolóval tudom mozgatni publikálom.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 14:47:01 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.04 csütörtök, 11:16:11
Igen ez így van, mire utólag utánaolvastam mostmár azért tisztább a kép. Itt minden le van írva kár vitatkozni:
http://ford.workshop-manuals.com/Mondeo_2007.5_02.2007/index.php?id=1476
részletezi hogy működik a 3 féle lámpatest, és az ugynevezett bi xenonnál egy mozgató motor tolja ki az izzót a reflektor fény kialakításához ha jól értelmeztem. dipped=tompíott, main=fényszóró szerintem. Ettől függetlenül egy kiegészítő halogén izzó fényszoróként itt is be van építve, nekem most pont ez adja a fényszóró fényt, hiszen a xeonon lámpatest mozgatmotorjait nem tudom vezérelni
"A single Xenon gas discharge lamp in the center projector is used for both the dipped beam and main beam headlamps.
In main beam mode the 15° aperture required for dipped beam operation is pushed out from the light beam by a positioning motor, as a result of which the full light beam of the gas discharge lamp becomes available."
Mivel az automben ilyen lámpatest van szerintem, nem a jobbra balra mozgó projektoros lencsés halogén izzós, hanem a "High intensity discharge headlamps with cornering lamps".
ezért nem tudom hogy okozhat e gondot hogy ez az előre mozgás nem működik, vagy ki tudja éppen milyen állapotban van. Ahogy irtam néha bolint egyet a lámpa a a tompíottt bekapcsoáskor, de ha ezt megismétlem 30 másodpercen belül már nem. ha kicsit várok kulcs ki és be 2-3 perc akkor ujra bolint. Na ez mi?
A fedlélzeti comp egyébként jelezete mikor kiégett az egyik xeon, gondolom akkor a CAN bus valahogy mukszik mégis hiába utólagos.
ráadásul manuálisan csavarhuóval próbáltam beállítani a magasságot szépen falnál ahogy meg van irva, és a jobb oldali porjektor már majdnem maxon van és még mindig alacsonynak tűnik nekem a fény kéve, a másik oldalt jó a magasság. Kérdés hogy a külső csavar ami a kerekek felé esik mit állít a fényszórót vagy a tompíottat oldalra, mert én csak a le-fel csavaron állítottam eddig. Akinek ilyen faceliftes xenon test van a kocsijában megnézné?
Ja és az utólagos xenon bekötésnél szabadon van egy 5A biztosítéknak vagy inkább cstalakozónak látszó sárga fekete kis 1.5cme-es lapos dugó ami a xenon izzó vezetékeivelés a gyári 12V föld és táp közé van bektötve..az mi?
valami ilyeny kis sárga fekete ami a piros kábelen van csak a dobozka nincs hozzá mint a képen
b
Pár dolog.
- Nem a xenon mozog, hanem egy fémlap billen az izzó elé, ami kitakarja a fény útját
- Arra tippelnék, hogy nálad egy utólagos elektronika billegteti a lámpát, pont azért, hogy a műszakin "látszólag" megfeleljen.
- A napokban volt a kezemben a fényszóró(igaz nem faceliftes). Nem emlékszem manuális beállítási lehetőségre, viszont tudom, hogy IDS-sel kalibrálható a xenon vetítési szintje.
- Az a kis valami egy csatlakozó. Esetleg műterhelést lehet rádugni, hogy meglegyen az 50W ha az autó elektronika megkívánná.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2013.07.04 csütörtök, 15:11:03 »
hm mi is az az IDS, a kézi beállításra gondolsz, vagy a műszer amivel kalibrálják?
Valószínűleg trükk eletkronika lehet de mikor szétszedtem nem láttam, ugyhogy újra megnézem. Elvileg az ppm jelet kell hogy leadjon a lámpatestben lévő servo motoroknak
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2013.07.05 péntek, 08:05:13 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.04 csütörtök, 15:11:03
hm mi is az az IDS, a kézi beállításra gondolsz, vagy a műszer amivel kalibrálják?
Valószínűleg trükk eletkronika lehet de mikor szétszedtem nem láttam, ugyhogy újra megnézem. Elvileg az ppm jelet kell hogy leadjon a lámpatestben lévő servo motoroknak
Az IDS a gyári diagnosztikai műszer. Márkaszervizekben fellelhető.
Tegnap megnéztem, ha fel-lekapcsolom a lámpát 30 másodpercen belül, akkor nem bólint újra. Ha leveszem a gyújtást is, akkor viszont bólint 30 másodpercen belül is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2013.07.05 péntek, 08:09:25 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.04 csütörtök, 14:47:01
- A napokban volt a kezemben a fényszóró(igaz nem faceliftes). Nem emlékszem manuális beállítási lehetőségre, viszont tudom, hogy IDS-sel kalibrálható a xenon vetítési szintje.
Ugyanúgy lehet állítani manuálisan, mint a xenonost, az IDS elvileg a nulla pozíció beállításához kell.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2013.07.05 péntek, 12:58:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.05 péntek, 08:05:13
Az IDS a gyári diagnosztikai műszer. Márkaszervizekben fellelhető.
Tegnap megnéztem, ha fel-lekapcsolom a lámpát 30 másodpercen belül, akkor nem bólint újra. Ha leveszem a gyújtást is, akkor viszont bólint 30 másodpercen belül is.
Ha jól értem akkor neked gyári bi xenon lámpatest van a kocsiban és van afs és szintező szenzor is benne gyárilag.
A beállítást manuálisan tegnap megcsináltuk. Ma megyek a ford-hoz futok egy kört hogy ők mit mondanak erről a lámpatestről.
A trükk elektronikával az gondom hogy én ilyet nem láttam a lampatestbe de megnézem mégegyszer. (kb ugyanugy bolint az enyém is tehát ki kell venni a kulcsot gyujtás újra de várni előtte fél percet legalább akkor bolint egyet. Az a kis fekete doboz amit ilyenre használnak azt arra találták ki hogy normál léptető motoros eredetileg halogén izzós lámpatest motorját mozgassa. Nekem gyári xenon lámpatestem van tehát ebben servo motor van aminek a vezérlése lineáris jelet igényel amit az AFS-ből kapna. nem feszültség csökkentést le és fel mint a normál lámpatestben van és manuálisan szabályozható. A gyári xenonos servo sokkal gyorsabban 1 másodperc alatt bolint, míg a trukk elektronika lassan végiglépteti le fel gonoldom
erről van szó és írják is hogy ez a normál manuális an szabályozható lámpatestekhez jó:
http://www.xenonbolt.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.garden_flypage&product_id=59&category_id=12&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=62&vmcchk=1&Itemid=62
idézet: "A lámpaszintező tesztelő elektronika a gyári magasságállító berendezést nem helyettesíti, ezt a terméket tesztelésre lehet alkalmazni! A készülék kizárólag pozitív jelet kiadó magasságállító kapcsolóval szerelt gépjárműveknél használható.
"
Már csak az a kérdés tényleg az enyémben a gyári xenon lámpatest mitől bólint..honan kap lineáris jelet?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.05 péntek, 13:25:31 írta Ltomi78
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2013.07.05 péntek, 14:11:42 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.05 péntek, 12:58:21
Már csak az a kérdés tényleg az enyémben a gyári xenon lámpatest mitől bólint..honan kap lineáris jelet?
Igen, az enyém teljesen gyári.
A tiéd gyorsan bólint? Mondjuk nem akkor kunszt ám, egy elektronikát építeni, ami megvezérel egy akármilyen motort fel és le.
Közben felhívtak a Powertuning-tól, hogy műszer hiányában ugyan nem tudják bemérni a leadott izzóimat, de futárral küldenek újat.
Elmegyek majd a xenonizzósokhoz a Villányi útra és megpróbálom rábírni őket, mérjük ki hol is van a hiba. Kíváncsi leszek az eredményre.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2013.07.05 péntek, 14:54:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.05 péntek, 14:11:42
Igen, az enyém teljesen gyári.
A tiéd gyorsan bólint? Mondjuk nem akkor kunszt ám, egy elektronikát építeni, ami megvezérel egy akármilyen motort fel és le.
Közben felhívtak a Powertuning-tól, hogy műszer hiányában ugyan nem tudják bemérni a leadott izzóimat, de futárral küldenek újat.
Elmegyek majd a xenonizzósokhoz a Villányi útra és megpróbálom rábírni őket, mérjük ki hol is van a hiba. Kíváncsi leszek az eredményre.
Igen gyorsan. 1mp alatt lezajlik. És az egész lámpatest megmozdul nem csak egy lap a projektoron belül.
Ha gyári b xenonod van akkor neked még egy motor kéne hogy mozgasson egy lapot vagy magát az izzót hogy refinél nagyobb legyen a xenon fénye, ez is igy van nálad vagy csak az extra H1 -es refi izzó kapcsol (nekem csak az)
Gondolom hogy nem nagy kunszt, ezért is akarom megtalálni mi okozza. Ahogy olvastam a 14-es lábnál kapja a vezérlő jelet a gyári xenon lámpatest servo motorja. Ide kell ppm jelet vinni, és akkor akár manuálisan is lehetne állítani.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2013.07.05 péntek, 15:37:39 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.05 péntek, 14:54:45
Igen gyorsan. 1mp alatt lezajlik. És az egész lámpatest megmozdul nem csak egy lap a projektoron belül.
Ha gyári b xenonod van akkor neked még egy motor kéne hogy mozgasson egy lapot vagy magát az izzót hogy refinél nagyobb legyen a xenon fénye, ez is igy van nálad vagy csak az extra H1 -es refi izzó kapcsol (nekem csak az)
Gondolom hogy nem nagy kunszt, ezért is akarom megtalálni mi okozza. Ahogy olvastam a 14-es lábnál kapja a vezérlő jelet a gyári xenon lámpatest servo motorja. Ide kell ppm jelet vinni, és akkor akár manuálisan is lehetne állítani.
Igen a lámpa motorosan bólogat és van benne egy másik motor (a bi-xenon) ami a fénykévét irányító takaró lemezt állítgatja.
E mellett van extra H1 is. Ennek szerintem a fő oka a fénykürt, mert a xenon a villogtatáshoz túl lassú lenne.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
majozo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2013.07.05 péntek, 16:51:16 »
Hy mindenki!
Egy ideje a P042D hibával közlekedek a kocsival, de semmi változást nem észleltem az autó viselkedésében(fogyasztás, erő, stb.)
Tegnap viszont elszállt az erő, és a P2263 hibakódot dobta. Mit kellene megvizsgálni, mit lehetne tenni vele!
A kettőnek van egymáshoz köze?
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
Naplózva
2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2013.07.05 péntek, 17:00:23 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.05 péntek, 15:37:39
Igen a lámpa motorosan bólogat és van benne egy másik motor (a bi-xenon) ami a fénykévét irányító takaró lemezt állítgatja.
E mellett van extra H1 is. Ennek szerintem a fő oka a fénykürt, mert a xenon a villogtatáshoz túl lassú lenne.
És azt elfogadjak nekem a vizsgan:)? Mert mivel egyenlőre nem tudom vezerelni a lampatstet ezért csak a kiegészítő fenykurt marad a H1. Most vagyok a fordnal hatha okosabb leszek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2013.07.05 péntek, 17:48:59 »
Idézetet írta: majozo - 2013.07.05 péntek, 16:51:16
Hy mindenki!
Egy ideje a P042D hibával közlekedek a kocsival, de semmi változást nem észleltem az autó viselkedésében(fogyasztás, erő, stb.)
Tegnap viszont elszállt az erő, és a P2263 hibakódot dobta. Mit kellene megvizsgálni, mit lehetne tenni vele!
A kettőnek van egymáshoz köze?
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
szia!
Írd be az aláírásodba,hogy milyen autód van!Gondolom tdci.....
A hibád turbó miatt íródott.töröltesd a hibakódot,és ellenőriztesd a turbó működését!
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance
A kettő talán össze is függ,mert szerintem a másik hiba a részecskeszűrő hőérzékelője miatt keletkezhetett-pontosabban a mért eltérés miatt.Evvel lehet összefüggésben a turbó,hogy nem megy....illetve fordítva.
P042D - Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Catalyst Temperature Sensor Circuit High
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
majozo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2013.07.05 péntek, 18:13:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.05 péntek, 17:48:59
szia!
Írd be az aláírásodba,hogy milyen autód van!Gondolom tdci.....
A hibád turbó miatt íródott.töröltesd a hibakódot,és ellenőriztesd a turbó működését!
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance
A kettő talán össze is függ,mert szerintem a másik hiba a részecskeszűrő hőérzékelője miatt keletkezhetett-pontosabban a mért eltérés miatt.Evvel lehet összefüggésben a turbó,hogy nem megy....illetve fordítva.
P042D - Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Catalyst Temperature Sensor Circuit High
Üdv!
Pótolva
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.05 péntek, 18:21:40 írta majozo
»
Naplózva
2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2013.07.05 péntek, 18:20:21 »
Idézetet írta: majozo - 2013.07.05 péntek, 18:13:41
Üdv!
2L tdci 140 le 2008
Csináld!
Felül középen profil fül-klikk,bal oldalon fórum profil információ-klikk,aláírás-ide beírod az autód adatait,és ennyi-alul profil módosítása-klikk!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2013.07.05 péntek, 18:36:55 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.05 péntek, 17:00:23
És azt elfogadjak nekem a vizsgan:)? Mert mivel egyenlőre nem tudom vezerelni a lampatstet ezért csak a kiegészítő fenykurt marad a H1. Most vagyok a fordnal hatha okosabb leszek.
Miért ne fogadnák el? Sok xenonos autóban csak a tompított xenon, a reflektor hagyományos (=nem bi-xenon)
Mosód van, látszólag magasság állításod is, a lámpatest is gyári. Látszólag gyári az egész.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2013.07.05 péntek, 19:50:44 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.05 péntek, 17:00:23
És azt elfogadjak nekem a vizsgan:)? Mert mivel egyenlőre nem tudom vezerelni a lampatstet ezért csak a kiegészítő fenykurt marad a H1. Most vagyok a fordnal hatha okosabb leszek.
Na mi volt a Petrányinál? Szerintem a kevésbé rossz fickót fogtad ki... Sok megoldást ne várj tőle.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2013.07.05 péntek, 21:59:44 »
Egy marha idegesítő dolog ford power gombbal rendelkező autókban:
Leállításkor, mikor megnyomom a gombot az olyan mintha a kulcsot teljesen elfordítanám, az autó leáll és se a rádió semmi nem megy tovább.
Be lehet e programozni, hogy a rádió ne kapcsoljon ki mikor leállítom az autót??
Nagyon idegesítő mikor beállok Vaterékhoz az udvarba leállítom és meg kell nyomnom a rádió gombját, hogy hallgatni tudjam tovább.
Tudtok erre valami programozást??
Köszi
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2013.07.05 péntek, 22:07:21 »
Idézetet írta: bocc - 2013.07.05 péntek, 21:59:44
Egy marha idegesítő dolog ford power gombbal rendelkező autókban:
Leállításkor, mikor megnyomom a gombot az olyan mintha a kulcsot teljesen elfordítanám, az autó leáll és se a rádió semmi nem megy tovább.
Be lehet e programozni, hogy a rádió ne kapcsoljon ki mikor leállítom az autót??
Nagyon idegesítő mikor beállok Vaterékhoz az udvarba leállítom és meg kell nyomnom a rádió gombját, hogy hallgatni tudjam tovább.
Tudtok erre valami programozást??
Köszi
Nekem volt ilyen start/stop gombos franciám. Ott bizony meg kellett nyomni extra a rádió gombot...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2013.07.05 péntek, 22:10:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.07.05 péntek, 22:07:21
Nekem volt ilyen start/stop gombos franciám. Ott bizony meg kellett nyomni extra a rádió gombot...
Szuper
Abból indulnék ki,hogy ez nem francia, ez már egy jó jel
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2013.07.05 péntek, 22:23:25 »
Idézetet írta: bocc - 2013.07.05 péntek, 22:10:52
Szuper
Abból indulnék ki,hogy ez nem francia, ez már egy jó jel
Nem, török vagy mifene....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2013.07.06 szombat, 08:34:29 »
Idézetet írta: majozo - 2013.07.05 péntek, 16:51:16
Hy mindenki!
Egy ideje a P042D hibával közlekedek a kocsival, de semmi változást nem észleltem az autó viselkedésében(fogyasztás, erő, stb.)
Tegnap viszont elszállt az erő, és a P2263 hibakódot dobta. Mit kellene megvizsgálni, mit lehetne tenni vele!
A kettőnek van egymáshoz köze?
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
Sztem repedt a turbocsoved.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ltomi78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2013.07.06 szombat, 12:26:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.05 péntek, 19:50:44
Na mi volt a Petrányinál? Szerintem a kevésbé rossz fickót fogtad ki... Sok megoldást ne várj tőle.
Egyrészt meglepodtek hogy egy hete az allapotfelmeresen miért nem vettek észre hogy ez a kocsi nem lehet xenonos gyárilag.
Ids alapján nincs afs. Viszont a vezeték ki van vezetve a lampatest hez a 14 es lábon. .a masik fele meg megy a műszer falnal a kesztyűtarto fele ahová az afs menne ha lenne. Ez majd később jól jöhet a mozgatás miatt.
A refim nekem is bi kimerült ugy lett bekotve hogy mozgatja a relet es a xenon is refikent világít.
Egy gond maradt hogy a jobb lampaban le van dugózva es nincs kivezetekelve a helyzetjelzo (faceliftes volt DLR miatt). A kereskedo szereloje azt monta beköti. A fordnal azt mondtak kerjek masik lampatestet mert lehet a dugo nem jön ki akkor furni kell meg hogy utólag nem lehet a lampatestet vezetekelni!? En ugy láttam az enyém en az átalakítása miatt kihuztak a lampatest csatlakozo dugojat hogy hozzaferjenek a belső kábelek hez.
Szerintetek lehet bele tetetni helyzetjeltot csak egy fold es táp kell neki. Kimertem hofy az a lab ami a tapot viszi ebben a jobb oldali lampacsatiban nincs is labra kivezeve hiányzik a femtüske.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2013.07.06 szombat, 22:21:22 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.06 szombat, 12:26:11
Egyrészt meglepodtek hogy egy hete az allapotfelmeresen miért nem vettek észre hogy ez a kocsi nem lehet xenonos gyárilag.
Ids alapján nincs afs. Viszont a vezeték ki van vezetve a lampatest hez a 14 es lábon. .a masik fele meg megy a műszer falnal a kesztyűtarto fele ahová az afs menne ha lenne. Ez majd később jól jöhet a mozgatás miatt.
A refim nekem is bi kimerült ugy lett bekotve hogy mozgatja a relet es a xenon is refikent világít.
Egy gond maradt hogy a jobb lampaban le van dugózva es nincs kivezetekelve a helyzetjelzo (faceliftes volt DLR miatt). A kereskedo szereloje azt monta beköti. A fordnal azt mondtak kerjek masik lampatestet mert lehet a dugo nem jön ki akkor furni kell meg hogy utólag nem lehet a lampatestet vezetekelni!? En ugy láttam az enyém en az átalakítása miatt kihuztak a lampatest csatlakozo dugojat hogy hozzaferjenek a belső kábelek hez.
Szerintetek lehet bele tetetni helyzetjeltot csak egy fold es táp kell neki. Kimertem hofy az a lab ami a tapot viszi ebben a jobb oldali lampacsatiban nincs is labra kivezeve hiányzik a femtüske.
Én voltam a Focussal előtted.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ