Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:42:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3600603 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:30:33 »

Te írtad, hogy autómata lámpakapcsoló...

(egyébként jogász) vigyor3

Kitalálhattam volna  falbav falbav

Kijavítottam, kinek hiányzik egy pitiáner per  nyes
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:33:32 »

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:37:06 »



De nincs igazam?  vigyor3

Pontatlanul fogalmaz, majd idedob egy óvodás szintű írást.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:41:00 »

De nincs igazam?  vigyor3

Pontatlanul fogalmaz, majd idedob egy óvodás szintű írást.  eplus2

Kötekedjél csak, a lényeg a lényeg, amíg én az automatalámpakacsolót keverem csak össze (elgépelem) az automataszintezővel és nem az oldalüvegen lévő antennát a fűtőszállal addig szerintem nincs annyira nagy gond.  eplus2 nyes
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:45:41 »

De nincs igazam?  vigyor3

Pontatlanul fogalmaz, majd idedob egy óvodás szintű írást.  eplus2

Dehogynem.  nyes
Csak megvártam míg leveritek ezt egymáson.
ha végeztetek, akkor most jövök én:

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:46:00 »

Szóval Smiley

3 féle lámpával van szerelve a Mondi, facelifttel nem foglalkozok.
Van a sima egyszerű projektoros lámpa ami semmit nem tud, csak világítani.
Aztán van az AFS -es ami projektoros és kanyarkövető. De ez nem összekeverendő a kanyarba bevilágítóssal, ami csak a harmadik típusnál van, azaz a xenonnál.
Szintező csak a xenonnál van, és lámpamosó is, mivel ezt előírja az ISO százmillió vagy a TS akárhányezer.

Automata magasságállító csak a xenonnál van, az összes többinál kézi magasság állítás van.
Ha nem jól tudom javítsatok ki.

Azokban a lámpatestekben ahol le van dugózva a helyzetjelző az már faceliftes lámpatest. Ott ledugózták, occsójánosként megoldották, hogy a DLR-t be tudják aplikálni Smiley. Ez no komment!
Bi-xenon nem létezik Mondeoban, mivel 100 euroval többe került volna az autó, ezért kihagyták belőle.
Hamisított bi-xenont tudsz belőle kreálni, egyszerűen kicseréled a refi izzót valami fehér fényű izzóra és kész.

Ha xenonosítani akarod az autót megoldható, hiszen minden cserélhető, csak iszonyat sokba fog ez megállni.

Az egyes tipusú sima halogénnel van, volt szerelve az autód.
Viszont az első tulaj mosókkal kérte, szóval az nem utólag belegagyizott Smiley



Ha nem foglalkozol a fészlifttel, akkor miért írsz a ledugózott helyzetjelzőről? Wink

Az egyszerű lámpa nem projektoros. Wink

Először elírtad az automata lámpakapcsolót, de utána javítottad magasságállítóra, ez így jó.

Mondinak a xenonja bi-xenon:
"A hagyományos HID (xenon) fényszóróban csak a tompított fényt állítja elő a gázkisüléses izzó, a távolsági lámpatestben hagyományos halogénizzó világít. A bi-xenonban egyetlen HID-fényforrás van, ez előtt mozog egy árnyékoló lemez, amely tompított állapotban a szükséges aszimmetrikus vetítési képet hozza létre, távfényre kapcsolva pedig hosszú fénykévét vetít."

A bi-xenon nem attól bi-xenon, hoyg a refi izzód hid izzó.

Valóban külön lehetett rendelni anno fényszóró mostó harmincé'.

Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:47:12 »

Kötekedjél csak, a lényeg a lényeg, amíg én az automatalámpakacsolót keverem csak össze (elgépelem) az automataszintezővel és nem az oldalüvegen lévő antennát a fűtőszállal addig szerintem nincs annyira nagy gond.  eplus2 nyes

tomeed:
most már el kell jönnöd legalább egy minire, mert innentől kezdve kapni fogod az ívet rendesen...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:49:08 »

tomeed:
azt hiszem Te írtad a múltkor a gyenge rádióvételt.
Belebotlottam az etisben a elektromos résznél olyan dologba, hogy mindegyik MK4-ben van antennaerősítő vhol a tetőkárpit felett.

+

http://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2013/07/03/gyenge_a_vetel_az_octaviaban/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:54:11 »

1. van bi-xenon a mondiban? NINCS
2. Jézusom!!!!!!
3. Ki mondta, hogy attól bi-xenon egy bi-xenon, hogy a refi is xenon? Ne fárassz már  rinya
4. Azért, mivel szegény klubbtagnak az egyik oldali lámpatest FL-ből lett ki kapva.
5. Van még kérdés?
6. Nincs nekem időm minire menni, legalább lenne többnapos, buli, ivászat, fesztivál szagú, stb, de így nem látom sok értelmét.
7. Hát de most na, belekötnek itt az elgépelésbe, de az antenna ezüst és a fűtőszál ezüst között nem tudnak különbséget tenni. Akkor minek részletezzem a projektor, halogén, nem projektor, xenon, bi-xenon AFS, nem AFS témát.  nyes

Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:55:17 »

tomeed:
azt hiszem Te írtad a múltkor a gyenge rádióvételt.
Belebotlottam az etisben a elektromos résznél olyan dologba, hogy mindegyik MK4-ben van antennaerősítő vhol a tetőkárpit felett.

+

http://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2013/07/03/gyenge_a_vetel_az_octaviaban/


Megnézhetnéd nekem ,hogy hol is van potosan Ecat-ban
De sokat nem ér ahogy hallom nap, mint nap SmileySmiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:00:11 »

Kötekedjél csak, a lényeg a lényeg, amíg én az automatalámpakacsolót keverem csak össze (elgépelem) az automataszintezővel és nem az oldalüvegen lévő antennát a fűtőszállal addig szerintem nincs annyira nagy gond.  eplus2 nyes

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:03:31 »

mindegyik MK4-ben van antennaerősítő vhol a tetőkárpit felett.


Egész pontosan a ellentalpban van az ersítő, de oda kell figyelni mert módosítottak rajta 2008-2009 körül. Egyébként ezen az erősítővel ellátott talpon keresztül megy a csavar az antennatalpba és úgy fogatod fel. A korábbiakon a csavarnak nincs jelentősége, ott a kontaktot egy tüske biztosítja az antenna felé (ez faxán le tud törni) a módosítotton viszont a csavar a kontaktus az antenna és az ellentalp között.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:06:02 »

Megnézhetnéd nekem ,hogy hol is van potosan Ecat-ban
De sokat nem ér ahogy hallom nap, mint nap SmileySmiley

Ezt a hsz-od, meg az előzőt sztem nem jó sorrendben írtad be...  Roll Eyes  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:06:30 »

1. van bi-xenon a mondiban? NINCS
2. Jézusom!!!!!!
3. Ki mondta, hogy attól bi-xenon egy bi-xenon, hogy a refi is xenon? Ne fárassz már  rinya
4. Azért, mivel szegény klubbtagnak az egyik oldali lámpatest FL-ből lett ki kapva.
5. Van még kérdés?
6. Nincs nekem időm minire menni, legalább lenne többnapos, buli, ivászat, fesztivál szagú, stb, de így nem látom sok értelmét.
7. Hát de most na, belekötnek itt az elgépelésbe, de az antenna ezüst és a fűtőszál ezüst között nem tudnak különbséget tenni. Akkor minek részletezzem a projektor, halogén, nem projektor, xenon, bi-xenon AFS, nem AFS témát.  nyes



AndyA:
rakjál közöttünk rendet pls.
 worship
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:08:54 »

1. van bi-xenon a mondiban? NINCS
3. Ki mondta, hogy attól bi-xenon egy bi-xenon, hogy a refi is xenon? Ne fárassz már  rinya


Van. De a 3. válaszoddal ezt igazolod is. Ha szerinted nincs, akkor az mk3 és mk4 xenonja között nincs különbség. Pedig van. Az mk3 xenonja refizéskor nem csinál semmit, míg az mk4-é változtatja a vetítési képet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:10:51 »

Álljatok le, de legalábbis vegyetek vissza, sok lesz már.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:11:46 »

Van. De a 3. válaszoddal ezt igazolod is. Ha szerinted nincs, akkor az mk3 és mk4 xenonja között nincs különbség. Pedig van. Az mk3 xenonja refizéskor nem csinál semmit, míg az mk4-é változtatja a vetítési képet...

Így igaz.
Egyébként tomeed írta:
"Hamisított bi-xenont tudsz belőle kreálni, egyszerűen kicseréled a refi izzót valami fehér fényű izzóra és kész."
Ebből gondoltam, hogy gondolja, hogy a bi attól bi, hogy a refi is az.

Szerintem tomeed nem kapott nunit az este...  Roll Eyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:12:20 »

Álljatok le, de legalábbis vegyetek vissza, sok lesz már.

AndyA

Nem ilyen szempontból gondoltam... Wink
A bi-xenon témára inkább  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:14:47 »

Nem ilyen szempontból gondoltam... Wink
A bi-xenon témára inkább  nyes
nesze nektek!Én megszavazok egy bannt mindenkinek biszenon témában! eplus2

erről jut eszembe:nekem szerintem bixenonom van....! vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:16:02 »


Szerintem tomeed nem kapott nunit az este...  Roll Eyes

 taps 2funny

Ráadásul úgy tűnik, nem csak tegnap este...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:16:40 »

Így igaz.

Szerintem tomeed nem kapott nunit az este...  Roll Eyes
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:16:57 »


erről jut eszembe:nekem szerintem bixenonom van....! vigyor3 Wink

Ha tomeed kérdezed, akkor nem, de egyébként igen.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:24:57 »

Nem ilyen szempontból gondoltam... Wink
A bi-xenon témára inkább  nyes
"A bi- azt jelenti, hogy a tompított és a reflektor is xenon. Kicsit becsapós, mert a biség ellenére lámpánként egy fényforrás van, csak azt egy mechanikus szerkezet mozgatja. Ha megnézünk egy hagyományos H4-es izzót, látjuk, hogy a reflektor izzószála van közelebb a foglalathoz és a tompított - egy kis fém maszkkal félig takarva - távolabb. Az én rendszerem azt csinálja, hogy az izzó folyamatos világítása mellett egy elektromágnes - a távolsági fény kapcsolására - a foglalat felé mozdítja az izzót, vagyis előre-hátra mozog kapcsoláskor. A kellő takarásról tompított esetén az izzót körülvevő fém keret "

totalcar
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:59:25 »

Köszönöm a sok infót:)
Végül is ami hiányzik az a automatikusan szintező. .ehhez mi kellene az autóba ..egy bontott gyari xenonos mondi afs modulja es a szintezo szenzorok atszerelese a felfüggesztés re ahol gyári lag lenne...valamint a komputer szoftver frissítés e?
Van itt aki ezt vágj a vagy szerelő?

Szóval Smiley

3 féle lámpával van szerelve a Mondi, facelifttel nem foglalkozok.
Van a sima egyszerű projektoros lámpa ami semmit nem tud, csak világítani.
Aztán van az AFS -es ami projektoros és kanyarkövető. De ez nem összekeverendő a kanyarba bevilágítóssal, ami csak a harmadik típusnál van, azaz a xenonnál.
Szintező csak a xenonnál van, és lámpamosó is, mivel ezt előírja az ISO százmillió vagy a TS akárhányezer.

Automata magasságállító csak a xenonnál van, az összes többinál kézi magasság állítás van.
Ha nem jól tudom javítsatok ki.

Azokban a lámpatestekben ahol le van dugózva a helyzetjelző az már faceliftes lámpatest. Ott ledugózták, occsójánosként megoldották, hogy a DLR-t be tudják aplikálni Smiley. Ez no komment!
Bi-xenon nem létezik Mondeoban, mivel 100 euroval többe került volna az autó, ezért kihagyták belőle.
Hamisított bi-xenont tudsz belőle kreálni, egyszerűen kicseréled a refi izzót valami fehér fényű izzóra és kész.

Ha xenonosítani akarod az autót megoldható, hiszen minden cserélhető, csak iszonyat sokba fog ez megállni.

Az egyes tipusú sima halogénnel van, volt szerelve az autód.
Viszont az első tulaj mosókkal kérte, szóval az nem utólag belegagyizott Smiley


Naplózva
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:16:11 »

Igen ez így van, mire utólag utánaolvastam mostmár azért tisztább a kép. Itt minden le van írva kár vitatkozni:
http://ford.workshop-manuals.com/Mondeo_2007.5_02.2007/index.php?id=1476

részletezi hogy működik a 3 féle lámpatest, és az ugynevezett bi xenonnál egy mozgató motor tolja ki az izzót a reflektor fény kialakításához ha jól értelmeztem. dipped=tompíott, main=fényszóró szerintem. Ettől függetlenül egy kiegészítő halogén izzó fényszoróként itt is be van építve, nekem most pont ez adja a fényszóró fényt, hiszen a xeonon lámpatest mozgatmotorjait nem tudom vezérelni

"A single Xenon gas discharge lamp in the center projector is used for both the dipped beam and main beam headlamps.

In main beam mode the 15° aperture required for dipped beam operation is pushed out from the light beam by a positioning motor, as a result of which the full light beam of the gas discharge lamp becomes available."

Mivel az automben ilyen lámpatest van szerintem, nem a jobbra balra mozgó projektoros lencsés halogén izzós, hanem a "High intensity discharge headlamps with cornering lamps".

ezért nem tudom hogy okozhat e gondot hogy ez az előre mozgás nem működik, vagy ki tudja éppen milyen állapotban van. Ahogy irtam néha bolint egyet a lámpa a a tompíottt bekapcsoáskor, de ha ezt megismétlem 30 másodpercen belül már nem. ha kicsit várok kulcs ki és be 2-3 perc akkor ujra bolint. Na ez mi?
A fedlélzeti comp egyébként jelezete mikor kiégett az egyik xeon, gondolom akkor  a CAN bus valahogy mukszik mégis hiába utólagos.
ráadásul manuálisan csavarhuóval próbáltam beállítani a magasságot szépen falnál ahogy meg van irva, és a jobb oldali porjektor már majdnem maxon van és még mindig alacsonynak tűnik nekem a fény kéve, a másik oldalt jó a magasság. Kérdés hogy a külső csavar ami a kerekek felé esik mit állít a fényszórót vagy a tompíottat oldalra, mert én csak a le-fel csavaron állítottam eddig. Akinek ilyen faceliftes  xenon test van a kocsijában megnézné?

Ja és az utólagos xenon bekötésnél szabadon van egy 5A biztosítéknak vagy inkább cstalakozónak látszó sárga fekete kis 1.5cme-es lapos dugó ami a xenon izzó vezetékeivelés a gyári 12V föld és táp közé van bektötve..az mi?
valami ilyeny kis sárga fekete ami a piros kábelen van csak a dobozka nincs hozzá mint a képen

"A bi- azt jelenti, hogy a tompított és a reflektor is xenon. Kicsit becsapós, mert a biség ellenére lámpánként egy fényforrás van, csak azt egy mechanikus szerkezet mozgatja. Ha megnézünk egy hagyományos H4-es izzót, látjuk, hogy a reflektor izzószála van közelebb a foglalathoz és a tompított - egy kis fém maszkkal félig takarva - távolabb. Az én rendszerem azt csinálja, hogy az izzó folyamatos világítása mellett egy elektromágnes - a távolsági fény kapcsolására - a foglalat felé mozdítja az izzót, vagyis előre-hátra mozog kapcsoláskor. A kellő takarásról tompított esetén az izzót körülvevő fém keret "

totalcar

b
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 11:36:19 írta Ltomi78 » Naplózva
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 12:35:05 »

Egyébként itt hasonló gonddal küzd az angol kollega: http://www.talkford.com/topic/203384-headlamp-level-adjust-help/

én is ezt a megoldást szeretném hogy a manuális kapcsolóról működésre bírjam a xenon lámpatest servo motorjait, aminek ppm jel kell. Mivel rc modellezek és elég sok szervót láttam már, amihez ugye lehet venni potméteres servo testert.
Ha egy ilyet valahogy bekötnék a servo motorok jelkábelére akkor vezérelné a magasságot nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 13:21:12 »

Egyébként itt hasonló gonddal küzd az angol kollega: http://www.talkford.com/topic/203384-headlamp-level-adjust-help/

én is ezt a megoldást szeretném hogy a manuális kapcsolóról működésre bírjam a xenon lámpatest servo motorjait, aminek ppm jel kell. Mivel rc modellezek és elég sok szervót láttam már, amihez ugye lehet venni potméteres servo testert.
Ha egy ilyet valahogy bekötnék a servo motorok jelkábelére akkor vezérelné a magasságot nem?
szerintem ilyennel senki nem foglalkozott itt még.De legyél te az úttörő!csinálj fényképeket,meg leírást,és ha kész,és műkszik készítünk egy cikket! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 14:08:06 »

szerintem ilyennel senki nem foglalkozott itt még.De legyél te az úttörő!csinálj fényképeket,meg leírást,és ha kész,és műkszik készítünk egy cikket! Wink

Köszönöm a bátorítást. vigyor3. lehet lehetetlen küdletés de a régi mondinmon is magam cseréltem műszerfalvilágíást.
Persze ehhez azért hívok segítséget és ezzel a kütyüvel bár elég kínai talán könnyebb lesz...most irkálok nekik hogy vajon ez csak a manuális léptető motort tudja vezérelni, vagy pont a gyári xenon lámpatest  servo motort is megmozgatja, vagyis valamiféle ppm jelet küld mind a gyári AFS rendszer.

http://www.aliexpress.com/item/free-shipping-auto-leveling-system-for-vehicle-xenon-headlamp/516014928.html
Azért a cascot megkötöm előtte,,,ha felgyúlladna a kocsi nyes
Igérem ha valami lesz vagy legalább manuális kapcsolóval tudom mozgatni publikálom.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 14:47:01 »

Igen ez így van, mire utólag utánaolvastam mostmár azért tisztább a kép. Itt minden le van írva kár vitatkozni:
http://ford.workshop-manuals.com/Mondeo_2007.5_02.2007/index.php?id=1476

részletezi hogy működik a 3 féle lámpatest, és az ugynevezett bi xenonnál egy mozgató motor tolja ki az izzót a reflektor fény kialakításához ha jól értelmeztem. dipped=tompíott, main=fényszóró szerintem. Ettől függetlenül egy kiegészítő halogén izzó fényszoróként itt is be van építve, nekem most pont ez adja a fényszóró fényt, hiszen a xeonon lámpatest mozgatmotorjait nem tudom vezérelni

"A single Xenon gas discharge lamp in the center projector is used for both the dipped beam and main beam headlamps.

In main beam mode the 15° aperture required for dipped beam operation is pushed out from the light beam by a positioning motor, as a result of which the full light beam of the gas discharge lamp becomes available."

Mivel az automben ilyen lámpatest van szerintem, nem a jobbra balra mozgó projektoros lencsés halogén izzós, hanem a "High intensity discharge headlamps with cornering lamps".

ezért nem tudom hogy okozhat e gondot hogy ez az előre mozgás nem működik, vagy ki tudja éppen milyen állapotban van. Ahogy irtam néha bolint egyet a lámpa a a tompíottt bekapcsoáskor, de ha ezt megismétlem 30 másodpercen belül már nem. ha kicsit várok kulcs ki és be 2-3 perc akkor ujra bolint. Na ez mi?
A fedlélzeti comp egyébként jelezete mikor kiégett az egyik xeon, gondolom akkor  a CAN bus valahogy mukszik mégis hiába utólagos.
ráadásul manuálisan csavarhuóval próbáltam beállítani a magasságot szépen falnál ahogy meg van irva, és a jobb oldali porjektor már majdnem maxon van és még mindig alacsonynak tűnik nekem a fény kéve, a másik oldalt jó a magasság. Kérdés hogy a külső csavar ami a kerekek felé esik mit állít a fényszórót vagy a tompíottat oldalra, mert én csak a le-fel csavaron állítottam eddig. Akinek ilyen faceliftes  xenon test van a kocsijában megnézné?

Ja és az utólagos xenon bekötésnél szabadon van egy 5A biztosítéknak vagy inkább cstalakozónak látszó sárga fekete kis 1.5cme-es lapos dugó ami a xenon izzó vezetékeivelés a gyári 12V föld és táp közé van bektötve..az mi?
valami ilyeny kis sárga fekete ami a piros kábelen van csak a dobozka nincs hozzá mint a képen

b

Pár dolog.
- Nem a xenon mozog, hanem egy fémlap billen az izzó elé, ami kitakarja a fény útját
- Arra tippelnék, hogy nálad egy utólagos elektronika billegteti a lámpát, pont azért, hogy a műszakin "látszólag" megfeleljen.
- A napokban volt a kezemben a fényszóró(igaz nem faceliftes). Nem emlékszem manuális beállítási lehetőségre, viszont tudom, hogy IDS-sel kalibrálható a xenon vetítési szintje.
- Az a kis valami egy csatlakozó. Esetleg műterhelést lehet rádugni, hogy meglegyen az 50W ha az autó elektronika megkívánná.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 15:11:03 »

hm mi is az az IDS, a kézi beállításra gondolsz, vagy a műszer amivel kalibrálják?

Valószínűleg trükk eletkronika lehet de mikor szétszedtem nem láttam, ugyhogy újra megnézem. Elvileg az ppm jelet kell hogy leadjon a lámpatestben lévő servo motoroknak
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2013.07.05 péntek, 08:05:13 »

hm mi is az az IDS, a kézi beállításra gondolsz, vagy a műszer amivel kalibrálják?

Valószínűleg trükk eletkronika lehet de mikor szétszedtem nem láttam, ugyhogy újra megnézem. Elvileg az ppm jelet kell hogy leadjon a lámpatestben lévő servo motoroknak
Az IDS a gyári diagnosztikai műszer. Márkaszervizekben fellelhető.

Tegnap megnéztem, ha fel-lekapcsolom a lámpát 30 másodpercen belül, akkor nem bólint újra. Ha leveszem a gyújtást is, akkor viszont bólint 30 másodpercen belül is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2013.07.05 péntek, 08:09:25 »

- A napokban volt a kezemben a fényszóró(igaz nem faceliftes). Nem emlékszem manuális beállítási lehetőségre, viszont tudom, hogy IDS-sel kalibrálható a xenon vetítési szintje.


Ugyanúgy lehet állítani manuálisan, mint a xenonost, az IDS elvileg a nulla pozíció beállításához kell.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2013.07.05 péntek, 12:58:21 »

Az IDS a gyári diagnosztikai műszer. Márkaszervizekben fellelhető.

Tegnap megnéztem, ha fel-lekapcsolom a lámpát 30 másodpercen belül, akkor nem bólint újra. Ha leveszem a gyújtást is, akkor viszont bólint 30 másodpercen belül is.

Ha jól értem akkor neked gyári bi xenon lámpatest van a kocsiban és van afs és szintező szenzor is benne gyárilag.
A beállítást manuálisan tegnap megcsináltuk. Ma megyek a ford-hoz futok egy kört hogy ők mit mondanak erről a lámpatestről.
A trükk elektronikával az gondom hogy én ilyet nem láttam a lampatestbe de megnézem mégegyszer. (kb ugyanugy bolint az enyém is tehát ki kell venni a kulcsot gyujtás újra de várni előtte fél percet legalább akkor bolint egyet. Az a kis fekete doboz amit ilyenre használnak azt arra találták ki hogy normál léptető motoros eredetileg halogén izzós lámpatest motorját mozgassa. Nekem gyári xenon lámpatestem van tehát ebben servo motor van aminek a vezérlése lineáris jelet igényel amit az AFS-ből kapna. nem feszültség csökkentést le és fel mint a normál lámpatestben van és manuálisan szabályozható. A gyári xenonos servo sokkal gyorsabban 1 másodperc alatt bolint, míg a trukk elektronika lassan végiglépteti le fel gonoldom

erről van szó és írják is hogy ez a normál manuális an szabályozható lámpatestekhez jó:
http://www.xenonbolt.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.garden_flypage&product_id=59&category_id=12&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=62&vmcchk=1&Itemid=62

idézet: "A lámpaszintező tesztelő elektronika a gyári magasságállító berendezést nem helyettesíti, ezt a terméket tesztelésre lehet alkalmazni! A készülék kizárólag pozitív jelet kiadó magasságállító kapcsolóval szerelt gépjárműveknél használható.

"
Már csak az a kérdés tényleg az enyémben a gyári xenon lámpatest mitől bólint..honan kap lineáris jelet?

« Utoljára szerkesztve: 2013.07.05 péntek, 13:25:31 írta Ltomi78 » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2013.07.05 péntek, 14:11:42 »


Már csak az a kérdés tényleg az enyémben a gyári xenon lámpatest mitől bólint..honan kap lineáris jelet?


Igen, az enyém teljesen gyári.
A tiéd gyorsan bólint? Mondjuk nem akkor kunszt ám, egy elektronikát építeni, ami megvezérel egy akármilyen motort fel és le.

Közben felhívtak a Powertuning-tól, hogy műszer hiányában ugyan nem tudják bemérni a leadott izzóimat, de futárral küldenek újat.
Elmegyek majd a xenonizzósokhoz a Villányi útra és megpróbálom rábírni őket, mérjük ki hol is van a hiba. Kíváncsi leszek az eredményre.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2013.07.05 péntek, 14:54:45 »

Igen, az enyém teljesen gyári.
A tiéd gyorsan bólint? Mondjuk nem akkor kunszt ám, egy elektronikát építeni, ami megvezérel egy akármilyen motort fel és le.

Közben felhívtak a Powertuning-tól, hogy műszer hiányában ugyan nem tudják bemérni a leadott izzóimat, de futárral küldenek újat.
Elmegyek majd a xenonizzósokhoz a Villányi útra és megpróbálom rábírni őket, mérjük ki hol is van a hiba. Kíváncsi leszek az eredményre.

Igen gyorsan. 1mp alatt lezajlik. És az egész lámpatest megmozdul nem csak egy lap a projektoron belül.
Ha gyári b xenonod van akkor neked még egy motor kéne hogy mozgasson egy lapot vagy magát az izzót hogy refinél nagyobb legyen a xenon fénye, ez is igy van nálad vagy csak az extra H1 -es refi izzó kapcsol (nekem csak az)
Gondolom hogy nem nagy kunszt, ezért is akarom megtalálni mi okozza. Ahogy olvastam a 14-es lábnál kapja a vezérlő jelet a gyári xenon lámpatest servo motorja. Ide kell ppm jelet vinni, és akkor akár manuálisan is lehetne állítani.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:37:39 »

Igen gyorsan. 1mp alatt lezajlik. És az egész lámpatest megmozdul nem csak egy lap a projektoron belül.
Ha gyári b xenonod van akkor neked még egy motor kéne hogy mozgasson egy lapot vagy magát az izzót hogy refinél nagyobb legyen a xenon fénye, ez is igy van nálad vagy csak az extra H1 -es refi izzó kapcsol (nekem csak az)
Gondolom hogy nem nagy kunszt, ezért is akarom megtalálni mi okozza. Ahogy olvastam a 14-es lábnál kapja a vezérlő jelet a gyári xenon lámpatest servo motorja. Ide kell ppm jelet vinni, és akkor akár manuálisan is lehetne állítani.

Igen a lámpa motorosan bólogat és van benne egy másik motor (a bi-xenon) ami a fénykévét irányító takaró lemezt állítgatja.
E mellett van extra H1 is. Ennek szerintem a fő oka a fénykürt, mert a xenon a villogtatáshoz túl lassú lenne.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2013.07.05 péntek, 16:51:16 »

Hy mindenki!
Egy ideje a P042D hibával közlekedek a kocsival, de semmi változást nem észleltem az autó viselkedésében(fogyasztás, erő, stb.)
Tegnap viszont elszállt az erő, és a P2263 hibakódot dobta. Mit kellene megvizsgálni, mit lehetne tenni vele!
A kettőnek van egymáshoz köze?
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2013.07.05 péntek, 17:00:23 »

Igen a lámpa motorosan bólogat és van benne egy másik motor (a bi-xenon) ami a fénykévét irányító takaró lemezt állítgatja.
E mellett van extra H1 is. Ennek szerintem a fő oka a fénykürt, mert a xenon a villogtatáshoz túl lassú lenne.
És azt elfogadjak nekem a vizsgan:)? Mert mivel egyenlőre nem tudom vezerelni a lampatstet ezért csak a kiegészítő fenykurt marad a H1. Most vagyok a fordnal hatha okosabb leszek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2013.07.05 péntek, 17:48:59 »

Hy mindenki!
Egy ideje a P042D hibával közlekedek a kocsival, de semmi változást nem észleltem az autó viselkedésében(fogyasztás, erő, stb.)
Tegnap viszont elszállt az erő, és a P2263 hibakódot dobta. Mit kellene megvizsgálni, mit lehetne tenni vele!
A kettőnek van egymáshoz köze?
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
szia!
Írd be az aláírásodba,hogy milyen autód van!Gondolom tdci.....

A hibád turbó miatt íródott.töröltesd a hibakódot,és ellenőriztesd a turbó működését!
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance


A kettő talán össze is függ,mert szerintem a másik hiba a részecskeszűrő hőérzékelője miatt keletkezhetett-pontosabban a mért eltérés miatt.Evvel lehet összefüggésben a turbó,hogy nem megy....illetve fordítva.
P042D -   Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Catalyst Temperature Sensor Circuit High
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:13:41 »

szia!
Írd be az aláírásodba,hogy milyen autód van!Gondolom tdci.....

A hibád turbó miatt íródott.töröltesd a hibakódot,és ellenőriztesd a turbó működését!
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance


A kettő talán össze is függ,mert szerintem a másik hiba a részecskeszűrő hőérzékelője miatt keletkezhetett-pontosabban a mért eltérés miatt.Evvel lehet összefüggésben a turbó,hogy nem megy....illetve fordítva.
P042D -   Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Catalyst Temperature Sensor Circuit High

Üdv!
Pótolva
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.05 péntek, 18:21:40 írta majozo » Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:20:21 »

Üdv!
2L tdci 140 le 2008

Csináld!
Felül középen profil fül-klikk,bal oldalon fórum profil információ-klikk,aláírás-ide beírod az autód adatait,és ennyi-alul profil módosítása-klikk!
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:36:55 »

És azt elfogadjak nekem a vizsgan:)? Mert mivel egyenlőre nem tudom vezerelni a lampatstet ezért csak a kiegészítő fenykurt marad a H1. Most vagyok a fordnal hatha okosabb leszek.
Miért ne fogadnák el? Sok xenonos autóban csak a tompított xenon, a reflektor hagyományos (=nem bi-xenon)
Mosód van, látszólag magasság állításod is, a lámpatest is gyári. Látszólag gyári az egész.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2013.07.05 péntek, 19:50:44 »

És azt elfogadjak nekem a vizsgan:)? Mert mivel egyenlőre nem tudom vezerelni a lampatstet ezért csak a kiegészítő fenykurt marad a H1. Most vagyok a fordnal hatha okosabb leszek.

Na mi volt a Petrányinál? Szerintem a kevésbé rossz fickót fogtad ki... Sok megoldást ne várj tőle.

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2013.07.05 péntek, 21:59:44 »

Egy marha idegesítő dolog ford power gombbal rendelkező autókban:
Leállításkor, mikor megnyomom a gombot az olyan mintha a kulcsot teljesen elfordítanám, az autó leáll és se a rádió semmi nem megy tovább.
Be lehet e programozni, hogy a rádió ne kapcsoljon ki mikor leállítom az autót??
Nagyon idegesítő mikor beállok Vaterékhoz az udvarba leállítom és meg kell nyomnom a rádió gombját, hogy hallgatni tudjam tovább.
Tudtok erre valami programozást??
Köszi
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2013.07.05 péntek, 22:07:21 »

Egy marha idegesítő dolog ford power gombbal rendelkező autókban:
Leállításkor, mikor megnyomom a gombot az olyan mintha a kulcsot teljesen elfordítanám, az autó leáll és se a rádió semmi nem megy tovább.
Be lehet e programozni, hogy a rádió ne kapcsoljon ki mikor leállítom az autót??
Nagyon idegesítő mikor beállok Vaterékhoz az udvarba leállítom és meg kell nyomnom a rádió gombját, hogy hallgatni tudjam tovább.
Tudtok erre valami programozást??
Köszi
Nekem volt ilyen start/stop gombos franciám. Ott bizony meg kellett nyomni extra a rádió gombot...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2013.07.05 péntek, 22:10:52 »

Nekem volt ilyen start/stop gombos franciám. Ott bizony meg kellett nyomni extra a rádió gombot...
Szuper szomoru1
Abból indulnék ki,hogy ez nem francia, ez már egy jó jel eplus2
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2013.07.05 péntek, 22:23:25 »

Szuper szomoru1
Abból indulnék ki,hogy ez nem francia, ez már egy jó jel eplus2

Nem, török vagy mifene....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2013.07.06 szombat, 08:34:29 »

Hy mindenki!
Egy ideje a P042D hibával közlekedek a kocsival, de semmi változást nem észleltem az autó viselkedésében(fogyasztás, erő, stb.)
Tegnap viszont elszállt az erő, és a P2263 hibakódot dobta. Mit kellene megvizsgálni, mit lehetne tenni vele!
A kettőnek van egymáshoz köze?
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ

Sztem repedt a turbocsoved.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2013.07.06 szombat, 12:26:11 »

Na mi volt a Petrányinál? Szerintem a kevésbé rossz fickót fogtad ki... Sok megoldást ne várj tőle.

 vigyor3
Egyrészt meglepodtek hogy egy hete az allapotfelmeresen miért nem vettek észre hogy ez a kocsi nem lehet xenonos gyárilag.
Ids alapján nincs afs. Viszont a vezeték ki van vezetve a lampatest hez a 14 es lábon. .a masik fele meg megy a műszer falnal a kesztyűtarto fele ahová az afs menne ha lenne.  Ez majd később jól jöhet a mozgatás miatt.
A refim nekem is bi kimerült ugy lett bekotve hogy mozgatja a relet es a xenon is refikent világít.

Egy gond maradt hogy a jobb lampaban le van dugózva es nincs kivezetekelve a helyzetjelzo (faceliftes volt DLR miatt).  A kereskedo szereloje azt monta beköti. A fordnal azt mondtak kerjek masik lampatestet mert lehet a dugo nem jön ki akkor furni kell meg hogy utólag nem lehet a lampatestet vezetekelni!? En ugy láttam az enyém en az átalakítása miatt kihuztak a lampatest csatlakozo dugojat hogy hozzaferjenek a belső kábelek hez.

Szerintetek lehet bele tetetni helyzetjeltot csak egy fold es táp kell neki. Kimertem hofy az a lab ami a tapot viszi ebben a jobb oldali lampacsatiban nincs is labra kivezeve hiányzik a femtüske.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2013.07.06 szombat, 22:21:22 »

Egyrészt meglepodtek hogy egy hete az allapotfelmeresen miért nem vettek észre hogy ez a kocsi nem lehet xenonos gyárilag.
Ids alapján nincs afs. Viszont a vezeték ki van vezetve a lampatest hez a 14 es lábon. .a masik fele meg megy a műszer falnal a kesztyűtarto fele ahová az afs menne ha lenne.  Ez majd később jól jöhet a mozgatás miatt.
A refim nekem is bi kimerült ugy lett bekotve hogy mozgatja a relet es a xenon is refikent világít.

Egy gond maradt hogy a jobb lampaban le van dugózva es nincs kivezetekelve a helyzetjelzo (faceliftes volt DLR miatt).  A kereskedo szereloje azt monta beköti. A fordnal azt mondtak kerjek masik lampatestet mert lehet a dugo nem jön ki akkor furni kell meg hogy utólag nem lehet a lampatestet vezetekelni!? En ugy láttam az enyém en az átalakítása miatt kihuztak a lampatest csatlakozo dugojat hogy hozzaferjenek a belső kábelek hez.

Szerintetek lehet bele tetetni helyzetjeltot csak egy fold es táp kell neki. Kimertem hofy az a lab ami a tapot viszi ebben a jobb oldali lampacsatiban nincs is labra kivezeve hiányzik a femtüske.

Én voltam a Focussal előtted. Wink
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.