Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:59:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3607768 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2013.07.06 szombat, 23:06:48 »

Én voltam a Focussal előtted. Wink
Super. .akkor látásbol is már ismerjük már egymást meg a kocsikat is:)


Valahogy ki kéne szedni azt a műanyag dugót a helyzet jelző lyukbol.
Francba hogy az előző tulaj az egyik oldalra miért faceliftes ledugozott lampatestet rakott??? Ajhh

Vagy a kodlampakat cserelem DRL esre amibe van helyzet jelző is:)  ledes megoldásban
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.06 szombat, 23:42:14 írta Ltomi78 » Naplózva
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2013.07.06 szombat, 23:45:29 »

Kinn van!!! nyes

Na mar előre bb vagyok mint a markaszerviz.

Most már csak kabelezni..kell
Nyugtassatok meg hogy a lampatest csatijaban levo hianyzo tuske labat egy autovillamosagiss mar be tudja tenni vagy azt is nekem kell majd?
Naplózva
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 02:22:45 »

A fordosok szerint a a lampacsati belső kabelezesehez sem lehet hozzaferni. ...pedig ket pocok egy csavarhúzóval benyomva simán kijon es vissza is pattan a csati...most már csak a két lábát kell bekötni a helyzetjelző nek...es no more faceliftes xenon lampataest...Smiley
Naplózva
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 16:32:54 »

Akinek esetleg gyarilag van afs modulja es xenonos fényszóró ja ...megengedne hogy lemerjuk mi jon ki milyen jel a fényszóró csati pin 14 es labon?
 worship

 Tegnap kibtobaltam a modellezesben használt servo motor vezérlésre használt ppm (pulse position modulation) jelet 980-2000ms tartomány ban rakuldeni de nem mozdult.  Viszont az alap le fel mozgast a 12v tap rskapcsoladkor igy is elvegezte a lampatest.

Szóval az afs modul jelet szeretnenk lemerni műszer van hozzá. ..olyan ismerős tol aki itthon a nemzetközi piacra is ABS modulokat gyártó cég nel van .
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 21:30:04 »

Akinek esetleg gyarilag van afs modulja es xenonos fényszóró ja ...megengedne hogy lemerjuk mi jon ki milyen jel a fényszóró csati pin 14 es labon?
 worship

 Tegnap kibtobaltam a modellezesben használt servo motor vezérlésre használt ppm (pulse position modulation) jelet 980-2000ms tartomány ban rakuldeni de nem mozdult.  Viszont az alap le fel mozgast a 12v tap rskapcsoladkor igy is elvegezte a lampatest.

Szóval az afs modul jelet szeretnenk lemerni műszer van hozzá. ..olyan ismerős tol aki itthon a nemzetközi piacra is ABS modulokat gyártó cég nel van .

Most nem azért, de az afs nem a kanyarkövetős lámpában van, azaz xenonban nincs?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 21:44:19 »

Most nem azért, de az afs nem a kanyarkövetős lámpában van, azaz xenonban nincs?
Az automatikus magasság allitast is az AFS modul vegzi...attól l függ milyen rendszer van raprogramozva tudja a kanyarkovetos t (azt hívják adaptív nak abban igazad van) de a magasság szenzorok is ide futnak be es küldik tovább a jelet a xenon auto szintezo lampatest fele. . A csatlakozó k ki vannak vezetve.  Egyedül a halogenesekben nincs afs. Nalam van par ford ids es kapcsolási rajz a világítás rendszerről:)

Nekem csak a lampatest  előtt lévő csatlakozó dugó 14 es lábára kéne ramernem egy afs es xenonos mondeoba hogy tudjam milyen jel mozgatja a motorokat.
Tehát nem kell megbontani semmit max a lampatestet kivenni hogy a kocsi felőli dugora ramerjunk. Ha van egy segítőkész kolkega varom a jelentkezest..előre is köszi
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 vasárnap, 21:51:38 írta Ltomi78 » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 21:47:57 »

Az automatikus magasság allitast is az AFS vegzi...attól l függ milyen rendszer van raprogramozva tudja a kanyarkovetos t de a magasság szenzorok is ide futnak be es küldik tovább a jelet a lampatest fele. . A csatlakozó k ki vannak vezetve.  Egyedül a halogenesekben nincs afs. Nalam van par ford ids es kapcsolási rajz a világítás rendszerről:)

Nekem csak a lampatest  előtt lévő csatlakozó dugó 14 es lábára kéne ramernem egy afs es xenonos mondeoba hogy tudjam milyen jel mozgatja a motorokat.

Valaki volt itt aki kanyarkövetősre upgradeelt, de többről nem tudok, csak xenonosról.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 21:59:21 »

Valaki volt itt aki kanyarkövetősre upgradeelt, de többről nem tudok, csak xenonosról.

Hát a tuti egy gyári xenonos lenne. ..ha upgradelt akkor nem biztos hogy tudja mozgatni a lampait. De talán a kanyarkovetos be is hasonló rendszer van szóval ha eszedbejut ki volt  az upgrades kollega nagyon jó lenne Wink 
Vagy ha van gyári xenonos ismerős. .Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 22:12:39 »

Hát a tuti egy gyári xenonos lenne. ..ha upgradelt akkor nem biztos hogy tudja mozgatni a lampait. De talán a kanyarkovetos be is hasonló rendszer van szóval ha eszedbejut ki volt  az upgrades kollega nagyon jó lenne Wink 
Vagy ha van gyári xenonos ismerős. .Köszi

Nekem bár smax, de gyári xenon, de van még pár ilyen kolléga.

Kanyarkövetős viszont csak az upgradelt van, több nincs. Olvass issza, mert a upgradet leírta itt a fórumon.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 22:59:44 »

Nekem bár smax, de gyári xenon, de van még pár ilyen kolléga.

Kanyarkövetős viszont csak az upgradelt van, több nincs. Olvass issza, mert a upgradet leírta itt a fórumon.
Ok. .mivel a lampa gyari xenon olyan kell...az s max labkiosztasa lehet más ahhoz nincs meg kapcsolási rajz om:)
Naplózva
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 23:55:13 »

Tudnátok egy megbízható szakembert aki ért a gyári navigációhoz?

Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 17:59:22 »

Akinek esetleg gyarilag van afs modulja es xenonos fényszóró ja ...megengedne hogy lemerjuk mi jon ki milyen jel a fényszóró csati pin 14 es labon?
 worship

 Tegnap kibtobaltam a modellezesben használt servo motor vezérlésre használt ppm (pulse position modulation) jelet 980-2000ms tartomány ban rakuldeni de nem mozdult.  Viszont az alap le fel mozgast a 12v tap rskapcsoladkor igy is elvegezte a lampatest.

Szóval az afs modul jelet szeretnenk lemerni műszer van hozzá. ..olyan ismerős tol aki itthon a nemzetközi piacra is ABS modulokat gyártó cég nel van .
A PPM-hez kell a forgásjeladó jele is egyébként nem kapcsolja ki a feszültséget mert nem tudja hol áll a motor azért mozgatja minden bekapcsoláskor a lámpát hogy tudja milyen helyzetet kell felvennie pont úgy mint a robot karoknál be kell járni a poziciót
Naplózva
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:19:17 »

A PPM-hez kell a forgásjeladó jele is egyébként nem kapcsolja ki a feszültséget mert nem tudja hol áll a motor azért mozgatja minden bekapcsoláskor a lámpát hogy tudja milyen helyzetet kell felvennie pont úgy mint a robot karoknál be kell járni a poziciót
Akkor mi a megoldás hogy meg lehessen mozgatni manuálisan le és fel...? Nem a csavarhuzora gondolok:)
Egyedül a 14es labon van adatkommunikacio a többi tap es test. A forgásjeladó is az afs ben vsn? De afs nincs a kocsiban tehát akkor a motorban lenne?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2013.07.09 kedd, 08:03:24 »

Hát a tuti egy gyári xenonos lenne. ..ha upgradelt akkor nem biztos hogy tudja mozgatni a lampait. De talán a kanyarkovetos be is hasonló rendszer van szóval ha eszedbejut ki volt  az upgrades kollega nagyon jó lenne Wink 
Vagy ha van gyári xenonos ismerős. .Köszi
Ha az Én xenonom megfelel, hozzám jöhetsz méregetni.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2013.07.09 kedd, 09:31:54 »

Ha az Én xenonom megfelel, hozzám jöhetsz méregetni.

Te is? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2013.07.09 kedd, 09:50:31 »

Ha az Én xenonom megfelel, hozzám jöhetsz méregetni.
Köszönöm. .mindenképp élnék vele...irok privát ba
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2013.07.09 kedd, 10:03:38 »

Te is? eplus2
Mééé, ki nem  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2013.07.10 szerda, 18:28:57 »

Na végre be lett kötve a helyzetjelzo a faceliftes lámpatest be is:)
Vagyis a ket 1.5w os 9ledes izzo...asszam 1 usd darabja Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.10 szerda, 22:29:41 írta Ltomi78 » Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:09:49 »

Na végre be lett kötve a helyzetjelzo a faceliftes lámpatest be is:)
Vagyis a ket 1.5w os 9ledes izzo...asszam 1 usd darabja Smiley ez is rc modell be ment volna eredetileg.

Neked is tenger szürke az autód?
Mintha csak az enyémet látnám!  vigyor3
És ráadásul még 1.8-as is!  Wink

Jól megy? Nincs vele semmi gond? Mennyi km van benne??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:30:47 »

Neked is tenger szürke az autód?
Mintha csak az enyémet látnám!  vigyor3
És ráadásul még 1.8-as is!  Wink

Jól megy? Nincs vele semmi gond? Mennyi km van benne??


Azt hiszed ha sokan ilyet vesznek, akkor jó lesz? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:50:03 »

Egyenlőre tökéletesen megy..az afs modul hiányát leszamitva elégedett vagyok de a többiek et mar nem untatom a s hogyan mozgassunk gyari xenon lámpát manuálisan kérdéssel:)

Szóval nekem a 3 as 1.8 benzines utan tetszik hogy huz rendesen az meg 110le volt. Ami fura a dizelben hogy mindezt marmint a gyorsulast késleltetetve teszi gondolom vahogy a turbó bekapcsol...szoval 1-2 mp eltelik ahogy lenyomom a gázt 3 as ba mire elkezd huzni ez normális?

5ajtos ami szintén tok jo a sedan utan..mivel rc modell ezek is neha kell a hely.
Egyszer volt egy motor malfunction jelzés ez egyik henger talán meg is állt de azota 8 napja nem jelent kezett. Akkor raneztek ids el es es az egyik porlasztó vezrrles jelzett hibát. ..de meg nem dugulasos...remélem.  Tudom dízel tol fugg de kb mikor adja meg magát egy porlasztó csúcs. ?
Ja es volt egy rossz toltasom egy meredek garazsfelhajtoban amikor megalltam es ujrainduladnal kicsit ferrodol szag lett. De egyenlőre jonak erzem kuplungot a teszt szerint le is fulladt 3 asba rakva es indulva.
113.000 km el vettem ket hete most van benne 114.000 tehát még  csak ennyi tapasztalatom vele. Fogyasztás városi csak a fedelzeti szerint 7.7 l.



Neked is tenger szürke az autód?
Mintha csak az enyémet látnám!  vigyor3
És ráadásul még 1.8-as is!  Wink

Jól megy? Nincs vele semmi gond? Mennyi km van benne??

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2013.07.10 szerda, 23:16:11 »

Egyenlőre tökéletesen megy..az afs modul hiányát leszamitva elégedett vagyok de a többiek et mar nem untatom a s hogyan mozgassunk gyari xenon lámpát manuálisan kérdéssel:)

Szóval nekem a 3 as 1.8 benzines utan tetszik hogy huz rendesen az meg 110le volt. Ami fura a dizelben hogy mindezt marmint a gyorsulast késleltetetve teszi gondolom vahogy a turbó bekapcsol...szoval 1-2 mp eltelik ahogy lenyomom a gázt 3 as ba mire elkezd huzni ez normális?

5ajtos ami szintén tok jo a sedan utan..mivel rc modell ezek is neha kell a hely.
Egyszer volt egy motor malfunction jelzés ez egyik henger talán meg is állt de azota 8 napja nem jelent kezett. Akkor raneztek ids el es es az egyik porlasztó vezrrles jelzett hibát. ..de meg nem dugulasos...remélem.  Tudom dízel tol fugg de kb mikor adja meg magát egy porlasztó csúcs. ?
Ja es volt egy rossz toltasom egy meredek garazsfelhajtoban amikor megalltam es ujrainduladnal kicsit ferrodol szag lett. De egyenlőre jonak erzem kuplungot a teszt szerint le is fulladt 3 asba rakva es indulva.
113.000 km el vettem ket hete most van benne 114.000 tehát még  csak ennyi tapasztalatom vele. Fogyasztás városi csak a fedelzeti szerint 7.7 l.




A kuplungszag miatt no para. Viszont a hibaüzenet alapján úgy tűnik a kilóméter nem annyi...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2013.07.10 szerda, 23:37:04 »

A kuplungszag miatt no para. Viszont a hibaüzenet alapján úgy tűnik a kilóméter nem annyi...
Hát ezt sosem tudjuk meg... szervizelve volt rendesen mindegyiknel visszaigazoltak a km t es olajcsreket...volt szegeden es itt bp en is szervizben.....a motor állapota alapján meg a alulról nezve azt mondtak inkabb pályán használták mint városban...
Tettem bele egy kis injektor tisztitot ahogy a szerviz javasolta. ...nincs vele gond
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 19:15:45 »

Azt hiszed ha sokan ilyet vesznek, akkor jó lesz? eplus2
Te kis humorherold!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 19:18:52 »

Egyenlőre tökéletesen megy..az afs modul hiányát leszamitva elégedett vagyok de a többiek et mar nem untatom a s hogyan mozgassunk gyari xenon lámpát manuálisan kérdéssel:)

Szóval nekem a 3 as 1.8 benzines utan tetszik hogy huz rendesen az meg 110le volt. Ami fura a dizelben hogy mindezt marmint a gyorsulast késleltetetve teszi gondolom vahogy a turbó bekapcsol...szoval 1-2 mp eltelik ahogy lenyomom a gázt 3 as ba mire elkezd huzni ez normális?

5ajtos ami szintén tok jo a sedan utan..mivel rc modell ezek is neha kell a hely.
Egyszer volt egy motor malfunction jelzés ez egyik henger talán meg is állt de azota 8 napja nem jelent kezett. Akkor raneztek ids el es es az egyik porlasztó vezrrles jelzett hibát. ..de meg nem dugulasos...remélem.  Tudom dízel tol fugg de kb mikor adja meg magát egy porlasztó csúcs. ?
Ja es volt egy rossz toltasom egy meredek garazsfelhajtoban amikor megalltam es ujrainduladnal kicsit ferrodol szag lett. De egyenlőre jonak erzem kuplungot a teszt szerint le is fulladt 3 asba rakva es indulva.
113.000 km el vettem ket hete most van benne 114.000 tehát még  csak ennyi tapasztalatom vele. Fogyasztás városi csak a fedelzeti szerint 7.7 l.



Huuu... nem tudom meddig bírják a porlasztó, de nem is merek belegondolni!  vigyor3
Nekem 155ezernél nézték a porlasztóimat, akkor még semmi gondnak jelét nem lehetett látni... remélem egy darabig nem is lesz semmi!  smile

Sok szerencsét a kocsihoz!
A szaggal meg ne foglalkozz, az normális!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zono
Vendég
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:32:47 »

Tisztelt autóstársaim!
A segítségeteket szeretném kérni. Talán valaki találkozott már ilyen hibával.
Autópályán haladtam a 2008 –as 2.0  140 lovas dízel MK4-es Mondeoval nagy navis és lcd van a műszerfalban is . Haladtam kb 120 –as tempóval semmi extra  1 x csak villogni kezd a nagy lcd (navi) a másik kicsi lcd-n az értékek kiakadtak pl hőmérő mutatott mindent a mutatók kiakadtak (sebesség, fordulat ,üzemanyagszint, stb minden) teljesen. Leálltam és vártam egy kicsit majd indítottam minden ok volt csak a vízhőmérséklet jelzőm úgy kiakadt hogy nem áll vissza a helyére. Azóta semmi probléma elmentünk nyaralni meg vissza semmi probléma nem volt csak a mutatóm maradt ott kiakadva. A kérdésem: találkozott már valaki hasonló hibával? Mi lehetett ez a jelenség? A mutatót valahogy vissza lehet állítani? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv! Tamás

Ha valaki tudna infót a jelenségről kérem írjon nekem a : lengeto@gmail.com -ra   worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:37:03 »

Tisztelt autóstársaim!
A segítségeteket szeretném kérni. Talán valaki találkozott már ilyen hibával.
Autópályán haladtam a 2008 –as 2.0  140 lovas dízel MK4-es Mondeoval nagy navis és lcd van a műszerfalban is . Haladtam kb 120 –as tempóval semmi extra  1 x csak villogni kezd a nagy lcd (navi) a másik kicsi lcd-n az értékek kiakadtak pl hőmérő mutatott mindent a mutatók kiakadtak (sebesség, fordulat ,üzemanyagszint, stb minden) teljesen. Leálltam és vártam egy kicsit majd indítottam minden ok volt csak a vízhőmérséklet jelzőm úgy kiakadt hogy nem áll vissza a helyére. Azóta semmi probléma elmentünk nyaralni meg vissza semmi probléma nem volt csak a mutatóm maradt ott kiakadva. A kérdésem: találkozott már valaki hasonló hibával? Mi lehetett ez a jelenség? A mutatót valahogy vissza lehet állítani? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv! Tamás

Ha valaki tudna infót a jelenségről kérem írjon nekem a : lengeto@gmail.com -ra   worship
elektromos anomália-generátor,akku,töltés,testkábel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 21:29:26 »

Tisztelt autóstársaim!
A segítségeteket szeretném kérni. Talán valaki találkozott már ilyen hibával.
Autópályán haladtam a 2008 –as 2.0  140 lovas dízel MK4-es Mondeoval nagy navis és lcd van a műszerfalban is . Haladtam kb 120 –as tempóval semmi extra  1 x csak villogni kezd a nagy lcd (navi) a másik kicsi lcd-n az értékek kiakadtak pl hőmérő mutatott mindent a mutatók kiakadtak (sebesség, fordulat ,üzemanyagszint, stb minden) teljesen. Leálltam és vártam egy kicsit majd indítottam minden ok volt csak a vízhőmérséklet jelzőm úgy kiakadt hogy nem áll vissza a helyére. Azóta semmi probléma elmentünk nyaralni meg vissza semmi probléma nem volt csak a mutatóm maradt ott kiakadva. A kérdésem: találkozott már valaki hasonló hibával? Mi lehetett ez a jelenség? A mutatót valahogy vissza lehet állítani? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv! Tamás

Ha valaki tudna infót a jelenségről kérem írjon nekem a : lengeto@gmail.com -ra   worship

testkábeleket ellenőrizd. Ne csak az akkusarunál.
Próbáld a műszerfalat tesztüzemmódba rakni (OK gombot nyomva gyújtást ráadni), van egy olyan menüpont ahol végállásba hajtja a mutatókat, majd vissza. Elvileg vissza kellene jönnie.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zono
Vendég
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 22:40:59 »

Köszönöm a segítségedet!! Megcsináltam a tesztet de sztem elfordult a tengelyen a mutató .Lehet ezt javítani? A linkre kattintva látható a video:

http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-mk4-8tPKvmX8Yv5MBkeu 

testkábeleket ellenőrizd. Ne csak az akkusarunál.
Próbáld a műszerfalat tesztüzemmódba rakni (OK gombot nyomva gyújtást ráadni), van egy olyan menüpont ahol végállásba hajtja a mutatókat, majd vissza. Elvileg vissza kellene jönnie.

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 22:52:37 »

Köszönöm a segítségedet!! Megcsináltam a tesztet de sztem elfordult a tengelyen a mutató .Lehet ezt javítani? A linkre kattintva látható a video:

http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-mk4-8tPKvmX8Yv5MBkeu 


Esetleg beszélj velük...

https://boschelectronicservice.eu/hu


Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zono
Vendég
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 23:01:09 »

Köszönöm a linket!
Esetleg beszélj velük...

https://boschelectronicservice.eu/hu



Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 23:12:02 »

Köszönöm a segítségedet!! Megcsináltam a tesztet de sztem elfordult a tengelyen a mutató .Lehet ezt javítani? A linkre kattintva látható a video:

http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-mk4-8tPKvmX8Yv5MBkeu 


szedd ki a műszercsoportot, kicsit forgasd meg, kocogtasd meg azon a részen.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zono
Vendég
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2013.07.12 péntek, 07:34:30 »

Ok megpróbálom! Köszönöm!:)
szedd ki a műszercsoportot, kicsit forgasd meg, kocogtasd meg azon a részen.

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2013.07.12 péntek, 07:55:52 »

Köszönöm a segítségedet!! Megcsináltam a tesztet de sztem elfordult a tengelyen a mutató .Lehet ezt javítani? A linkre kattintva látható a video:

http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-mk4-8tPKvmX8Yv5MBkeu 


Az a mutató bizony elfordult. Szerintem házilag is javítható.
Nincsen egyébként semmilyen elektromos anomália. Az MK4 ilyen, ennyit tud.
Csak megnyugtatásképpen, ha az akkusaru testpontja ment volna el, akkor meg is áll az autó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2013.07.13 szombat, 16:26:51 »

Urak!
Tiszteletem! Ismét itt, de már egy mk4-el  nyes nyes

Kérdésem a köv.: HA frissítettem a Converse+ kijelzőmet akkor fogja e tudni ezeket az opciókat? Vkinek van ilyenje?
A lényeg a Bluetooth-os audió menüpont lenne, a parkradar és az olajhőfok! Cheesy






Itt tudom, hogy ez az újabb modell-frissített autókban van ilyen de elvileg a miénk is képes rá. Vagy arra, hogy jelezze az olajhőfokot!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2013.07.13 szombat, 17:16:28 »

Urak!
Tiszteletem! Ismét itt, de már egy mk4-el  nyes nyes

Kérdésem a köv.: HA frissítettem a Converse+ kijelzőmet akkor fogja e tudni ezeket az opciókat? Vkinek van ilyenje?
A lényeg a Bluetooth-os audió menüpont lenne, a parkradar és az olajhőfok! Cheesy


Ha sikerül frissíttetni, akkor a BT audió és az OK gombra a fogyasztás kijelzés üzemmód választás működni fog. De le kell keserítselek, mert a frissítés is HW verzióhoz kötött. Régebbi (2009 előtti) kijelzőre nem megy fel az új SW.
Nekem is ez a gondom...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 04:43:39 »

szia!
Írd be az aláírásodba,hogy milyen autód van!Gondolom tdci.....

A hibád turbó miatt íródott.töröltesd a hibakódot,és ellenőriztesd a turbó működését!
P2263 Turbo / Super Charge Boost System Performance


A kettő talán össze is függ,mert szerintem a másik hiba a részecskeszűrő hőérzékelője miatt keletkezhetett-pontosabban a mért eltérés miatt.Evvel lehet összefüggésben a turbó,hogy nem megy....illetve fordítva.
P042D -   Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Catalyst Temperature Sensor Circuit High


Hy!
Hiba kódokat töröltük.
Két napra rá mentünk Győrbe ott még produkálta az erőtlenséget, de mikor jöttünk haza visszatért bele az élet, mintha mi sem történt volna.
Csak a P042D dobja be hibának.
Szerelő kollégám ezután átnézte a vákuumot, csöveket.A coolerről menő cső a műanyagon mozgott egy kicsit meg olajos volt rendesen, ezt javította.
Ment vele egy kört és ELM327-el olvastatott hibát, csak a fent említett jelent meg sárgán. A töltő nyomás 20 psi volt, az jónak mondható, vagy mennyinek kéne lennie.
A hőfok jeladót lehet helyettesíteni másik fajta jeladóval, milyen értékűnek kéne lennie? Ez a katalizátorhoz vagy a DPF-hez tartozó jeladó?
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 09:24:59 »


Hy!
Hiba kódokat töröltük.
Két napra rá mentünk Győrbe ott még produkálta az erőtlenséget, de mikor jöttünk haza visszatért bele az élet, mintha mi sem történt volna.
Csak a P042D dobja be hibának.
Szerelő kollégám ezután átnézte a vákuumot, csöveket.A coolerről menő cső a műanyagon mozgott egy kicsit meg olajos volt rendesen, ezt javította.
Ment vele egy kört és ELM327-el olvastatott hibát, csak a fent említett jelent meg sárgán. A töltő nyomás 20 psi volt, az jónak mondható, vagy mennyinek kéne lennie.
A hőfok jeladót lehet helyettesíteni másik fajta jeladóval, milyen értékűnek kéne lennie? Ez a katalizátorhoz vagy a DPF-hez tartozó jeladó?
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
2,5bar a max töltő nyomás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2013.07.16 kedd, 14:52:15 »

Ha sikerül frissíttetni, akkor a BT audió és az OK gombra a fogyasztás kijelzés üzemmód választás működni fog. De le kell keserítselek, mert a frissítés is HW verzióhoz kötött. Régebbi (2009 előtti) kijelzőre nem megy fel az új SW.
Nekem is ez a gondom...

Na megnézettem a dolgot. Még utánanéz a szoftver cserének, de nem ajánlja, mert volt amire feltette és a komplett egységet cserélni kellett neki mert megfőtt... érdekes... Bár elmondása szerint eleve rossz volt vmi az óraegységben.
Nem tudom beállíttatni továbbá a 3 vagy 10 km/h feletti automata zárást. Nem tudok tükröt behajtatni, bár az angol fórumon olvastam vmi GEM modul szükséges hozzá..

De a szaros nappali menetfényt bezzeg be lehetne állítani...

Egyenlőre ennyi. De még írok ha van fejlemény!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2013.07.16 kedd, 15:32:17 »

Na megnézettem a dolgot. Még utánanéz a szoftver cserének, de nem ajánlja, mert volt amire feltette és a komplett egységet cserélni kellett neki mert megfőtt... érdekes... Bár elmondása szerint eleve rossz volt vmi az óraegységben.
Nem tudom beállíttatni továbbá a 3 vagy 10 km/h feletti automata zárást. Nem tudok tükröt behajtatni, bár az angol fórumon olvastam vmi GEM modul szükséges hozzá..

De a szaros nappali menetfényt bezzeg be lehetne állítani...

Egyenlőre ennyi. De még írok ha van fejlemény!

Smiley
Tükör behajtás és zárás (igaz az zárást én nem kértem, csak mondta a szerelő), nem tudja, nekem ki is végezték az autót, tehát oroszrulett volt a próba, vagy sikerül vagy nem, na bumm, nem sikerült.
Cseréltek rajta minden szart.
A vége az lett, ha azt akarom,hogy a tükrök becsukódjanak vegyek 2009es autót SmileySmileySmiley

Most már nem is hiányzik annyira az a tükör becsukódás.....
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2013.07.16 kedd, 17:11:12 »

Na megnézettem a dolgot. Még utánanéz a szoftver cserének, de nem ajánlja, mert volt amire feltette és a komplett egységet cserélni kellett neki mert megfőtt... érdekes... Bár elmondása szerint eleve rossz volt vmi az óraegységben.
Nem tudom beállíttatni továbbá a 3 vagy 10 km/h feletti automata zárást. Nem tudok tükröt behajtatni, bár az angol fórumon olvastam vmi GEM modul szükséges hozzá..

De a szaros nappali menetfényt bezzeg be lehetne állítani...

Egyenlőre ennyi. De még írok ha van fejlemény!
Először is nézd meg a kijelző ROM verzióját. Ha megvan, akkor lehet okoskodni, hogy mi megy rá vagy mi nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2013.07.16 kedd, 18:00:42 »

Ha valakit érdekel nem teljesen friss térkép DVD gombokért, akkor nézzen be a hirdetés rovatba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2013.07.17 szerda, 00:39:45 »

Akkor mi a megoldás hogy meg lehessen mozgatni manuálisan le és fel...? Nem a csavarhuzora gondolok:)
Egyedül a 14es labon van adatkommunikacio a többi tap es test. A forgásjeladó is az afs ben vsn? De afs nincs a kocsiban tehát akkor a motorban lenne?

jellemzően a motorban szokták elhelyezni a forgásjelsadót miért különbözne a xenon mozgtó
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:44:44 »

Sziasztok!

Van egy kis problemam (mily meglepö...). A kanyarkövetö lämpänäl vettem eszre, hogy csak a jobb oldali funkcio müködik. Amikor balra kanyarodok, akkor nem kapcsol be a kanyarkövetö. Szerintetek miert van ez?

Köszi:
Csaba
Naplózva
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2013.07.19 péntek, 08:55:21 »

Sziasztok!
Pár napja kicsit behülyültek az ablakok a kocsin... Elvileg be vannak programozva (ha kicsit hosszabb ideig húzom fel a gombot, max.-ig felhúzza őket), viszont a két első ablak ahogy felér, már indul is vissza kb. félig, ott megáll. Úgy tudom csak teljesen felhúzni őket, ha folyamatosan húzom a gombot. Másnál is csinált ilyet? Mi az oka és a megoldás? Vagy mégis elfelejtette a programozást?
Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2013.07.19 péntek, 09:12:37 »

Sziasztok!
Pár napja kicsit behülyültek az ablakok a kocsin... Elvileg be vannak programozva (ha kicsit hosszabb ideig húzom fel a gombot, max.-ig felhúzza őket), viszont a két első ablak ahogy felér, már indul is vissza kb. félig, ott megáll. Úgy tudom csak teljesen felhúzni őket, ha folyamatosan húzom a gombot. Másnál is csinált ilyet? Mi az oka és a megoldás? Vagy mégis elfelejtette a programozást?
Köszi!

Nekem ezt a jobb hátsó csinálja. Elvuleg életbe lép a becsipődésgátló, azért húzza vissza. Tisztítsd meg a sínt amiben fut az ablak, mert valamiért szorul egy kicsit.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2013.07.19 péntek, 10:23:23 »

Sziasztok!
Pár napja kicsit behülyültek az ablakok a kocsin... Elvileg be vannak programozva (ha kicsit hosszabb ideig húzom fel a gombot, max.-ig felhúzza őket), viszont a két első ablak ahogy felér, már indul is vissza kb. félig, ott megáll. Úgy tudom csak teljesen felhúzni őket, ha folyamatosan húzom a gombot. Másnál is csinált ilyet? Mi az oka és a megoldás? Vagy mégis elfelejtette a programozást?
Köszi!
nekem olyan volt,hogy csak 10 centiket ment fel és le is az ablak.kölök elnyomkodta.
kiszedtem a biztijét,majd mikor újra visszatettem,már jó volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2013.07.19 péntek, 11:13:54 »

nekem olyan volt,hogy csak 10 centiket ment fel és le is az ablak.kölök elnyomkodta.
kiszedtem a biztijét,majd mikor újra visszatettem,már jó volt.

Neked van a gyerekben is bizti?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2013.07.19 péntek, 11:52:10 »

Nekem ezt a jobb hátsó csinálja. Elvuleg életbe lép a becsipődésgátló, azért húzza vissza. Tisztítsd meg a sínt amiben fut az ablak, mert valamiért szorul egy kicsit.
Köszi, akkor gondolom a szélterelő miatt lehet.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2013.07.19 péntek, 12:07:53 »

Neked van a gyerekben is bizti?  eplus2
mé,a tieidben nincs?Milyen hikomatos vagy te......?! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.