Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:14:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3600064 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 14:58:09 »

amiben benne van a hűtés fűtés.mondtam,külön nem fogsz kapni....... Wink

igen, ez a megfelelő ülés Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 14:59:19 »

Csak a fűtés tönkrement, így is úgy is csere lesz belőle.+ a kapcsoló is cserés...-ezért gondoltam h akkor ilyet tetettem volna bele!
Köszönöm a segítséget!

Alf- te fent vagy a Haldoradón is v az vki más?

nem tudom,de voltam már a Haldorádón pecázni.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:00:09 »

Csak a fűtés tönkrement, így is úgy is csere lesz belőle.+ a kapcsoló is cserés...-ezért gondoltam h akkor ilyet tetettem volna bele!
Köszönöm a segítséget!

Alf- te fent vagy a Haldoradón is v az vki más?

az a baj,hogy csak kompletten tudsz cserélni teljes ülésgarnitúrát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:06:10 »

Neten a rendszerben meg lehet nézni, hogy a navis fejegységre rá lehet-e kötni a tolatóradart vagy sem?
köszi
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:19:27 »

Neten a rendszerben meg lehet nézni, hogy a navis fejegységre rá lehet-e kötni a tolatóradart vagy sem?
köszi

milyen rendszerre gondolsz a neten? Roll Eyes Cheesy

léteznek jelátalakítók,amikkel meglehet utólagosan oldani-mókolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:18:43 »

Ha gondolod, hétvégén szívesen várlak tesztelni az Androidot.

Köszi, lehet élni fogok az ajánlattal. Még nem dőlt el, de lehet szombatonként is be kell jöjjek, elég húzós nálunk az év vége. De majd írok privátot ha tudok menni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:56:25 »

Ha megadják a lehetőségét egy külső mikrofon használatának akkor már nincs gond. A párom JVC-je is ilyen. És nagyon jól hallani, szinte nulla háttér zajjal.
Üdv!

A külső mikrofonnal kapcsolatban lenne kérdésem. Nekem wince-s fejegységem van és a kihangosítónál a mikrofon nekem is halk volt. Kialakítottam egy csatlakozót külső mikrofonhoz, rádugtam egy sima pc-s mikrofont, amivel sokat javult a helyzet de még mindig nem elég hangos. Milyen típusú mikrofont használtok a jvc-hez, hátha nem én nem megfelelőt próbáltam eddig. Gondolkodtam mikrofon előerősítésen is de még nem jutottam el odáig, hogy kipróbáljam.

Köszi domib6
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2014.11.14 péntek, 08:34:16 »

Köszi, lehet élni fogok az ajánlattal. Még nem dőlt el, de lehet szombatonként is be kell jöjjek, elég húzós nálunk az év vége. De majd írok privátot ha tudok menni.

OK.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2014.11.14 péntek, 09:22:29 »

Sziasztok!
A kormányon világít nektek az ok és a másik oldalon a vezérlőpanel középső gombja?
üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2014.11.14 péntek, 09:29:15 »

Sziasztok!
A kormányon világít nektek az ok és a másik oldalon a vezérlőpanel középső gombja?
üdv.
Erasko

igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2014.11.14 péntek, 09:33:19 »

igen

Kezdek kiábrádnulni a mondiból...Sad
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2014.11.14 péntek, 09:54:38 »

Üdv!

A külső mikrofonnal kapcsolatban lenne kérdésem. Nekem wince-s fejegységem van és a kihangosítónál a mikrofon nekem is halk volt. Kialakítottam egy csatlakozót külső mikrofonhoz, rádugtam egy sima pc-s mikrofont, amivel sokat javult a helyzet de még mindig nem elég hangos. Milyen típusú mikrofont használtok a jvc-hez, hátha nem én nem megfelelőt próbáltam eddig. Gondolkodtam mikrofon előerősítésen is de még nem jutottam el odáig, hogy kipróbáljam.

Köszi domib6

A JVC-hez adtak egyet gyárilag, de a nokia kihangosítókhoz is lehet venni pár ezerért direkt külső mikrofont, szabvány jack asszem 2,5-es dugasszal. Szerintem az jó lenne Neked is.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2014.11.14 péntek, 10:46:02 »

Kezdek kiábrádnulni a mondiból...Sad

ez még semmi.majd amikor kilukad a klímahűtőd..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2014.11.14 péntek, 10:58:54 »

ez még semmi.majd amikor kilukad a klímahűtőd..... nyes

Remélem h nem fog.......

ez a 2. mondeom... lehet nem lesz 3. , ha ez így megy
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2014.11.14 péntek, 11:24:33 »

Kezdek kiábrádnulni a mondiból...Sad

Mert nem világít egy gomb? Ki kell benne cserélni a LED-et.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2014.11.14 péntek, 11:36:08 »

Nézzétek miket tudnak művelni a Convers+-szal az oroszok:

https://www.youtube.com/watch?v=cuPNvDr4vgg


És az Androidos Convers+-hoz is készítettek okosságot:

https://www.youtube.com/watch?v=ATUmGeIp6no

Ez nekem is kell wow1
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.14 péntek, 11:41:37 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2014.11.14 péntek, 14:04:36 »

Nézzétek miket tudnak művelni a Convers+-szal az oroszok:

https://www.youtube.com/watch?v=cuPNvDr4vgg


És az Androidos Convers+-hoz is készítettek okosságot:

https://www.youtube.com/watch?v=ATUmGeIp6no

Ez nekem is kell wow1

Másodiknak jót linkeltél?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2014.11.14 péntek, 14:14:55 »

Másodiknak jót linkeltél?

Jót linkeltem, Androidos fejegység esetén itt tartanak csak még. Elég bután néz ki, hogy két menü látható menet közben. Én el tudnék képzelni egy olyat, hogy a menet közbeni Convers+ kijelzőn egy android zöld figura és felette a digitális kilométeróra van, meg a jobb felső sarokban egy óra vagy esetleg egy dátom is elférne.

Egyáltalán nem ragaszkodom a Convers+ rádióadó név, zeneszám nevének kijelzéséhez úgy is csak 13 karakterig tudja kiírni.  
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.14 péntek, 14:17:15 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2014.11.14 péntek, 15:09:02 »

Jót linkeltem, Androidos fejegység esetén itt tartanak csak még. Elég bután néz ki, hogy két menü látható menet közben. Én el tudnék képzelni egy olyat, hogy a menet közbeni Convers+ kijelzőn egy android zöld figura és felette a digitális kilométeróra van, meg a jobb felső sarokban egy óra vagy esetleg egy dátom is elférne.

Egyáltalán nem ragaszkodom a Convers+ rádióadó név, zeneszám nevének kijelzéséhez úgy is csak 13 karakterig tudja kiírni.  

Hát azt igazából megcsinálhatnák akár futóra is, bár lehet az zavaró lenne, és talán felesleges is. De a többi jól jönne hogy ott látod a forrást, látod hogy melyik rádióadó szól, esetleg a számot hogy hányadik. Engem nem zavarna. Egyébiránt a Sony-d az sima volt vagy van hozzá kékfog esetleg usb modul?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2014.11.14 péntek, 15:26:15 »

Hát azt igazából megcsinálhatnák akár futóra is, bár lehet az zavaró lenne, és talán felesleges is. De a többi jól jönne hogy ott látod a forrást, látod hogy melyik rádióadó szól, esetleg a számot hogy hányadik. Engem nem zavarna. Egyébiránt a Sony-d az sima volt vagy van hozzá kékfog esetleg usb modul?

Sima Sony-m volt BT és USB nem volt hozzá.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2014.11.14 péntek, 16:23:15 »

A JVC-hez adtak egyet gyárilag, de a nokia kihangosítókhoz is lehet venni pár ezerért direkt külső mikrofont, szabvány jack asszem 2,5-es dugasszal. Szerintem az jó lenne Neked is.

Köszi utánanézek hol lehet venni nokia-t.

dombi
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2014.11.14 péntek, 16:38:04 »

Sima Sony-m volt BT és USB nem volt hozzá.

Sajna úgy néz ki, nem megyek, sok a munka holnapra és a gyerkőc is beteg lett reggelre. Már megy fel szépen a láza. Talán jövő héten lejutok.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2014.11.14 péntek, 20:22:58 »

Nézzétek miket tudnak művelni a Convers+-szal az oroszok:

https://www.youtube.com/watch?v=cuPNvDr4vgg


És az Androidos Convers+-hoz is készítettek okosságot:

https://www.youtube.com/watch?v=ATUmGeIp6no

Ez nekem is kell wow1

Nekem ilyen van a faceliftes színekkel (csak nem minden facelift-es megoldással, mert nekem még van néhány mutatóm Smiley ), digitális km-órával, magyar nyelven.... Powerford-ot keresd ez ügyben.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2014.11.14 péntek, 22:57:40 »

Sajna úgy néz ki, nem megyek, sok a munka holnapra és a gyerkőc is beteg lett reggelre. Már megy fel szépen a láza. Talán jövő héten lejutok.

Rendben, akkor jövő héten.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2014.11.15 szombat, 10:12:08 »

Sziasztok!

Nappali menetfény utólag FL mondeoba.

2 hete beszereltem a nappali menetfényt a mondeomba, mert nem volt gyárilag benne.  Magyar szabályoknak megfelelően működik, mert kikapcsol, mikor a tompított világít, de szeretném, ha a tompítottal együtt világítana csak 30% fényerővel. Ez e mondeoknál így szokott lenni.

Jelenleg így működik:

Ha 0 állásban van a kapcsoló akkor világít a DRL és semmi más. Tehát nappal világít. Ez így jó is. HA kapcsolok egyet, akkor a helyzetjelző világít csak a DRL kialszik. Után tompítottra kapcsolok, akkor csak a tompított és a helyzetjelző világít, a DRL nem. Automatán pedig nappal a DRL világít, este kikapcsol,és világít a tompított.

NA most. A mondeoknál úgy szokott lenni, hogy nappal csak a DRL világít, este a tompított és a DRL is, de a DRL csak 30%-al.

Vettem egy új elektronikát ami tudja ezt.
Ez az: http://www.ebay.com/itm/Daytime-Running-lights-DRL-Auto-switch-relay-DIM-DIMMING-FORD-FOCUS-MONDEO-/351218783995?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Other_Vehicle_Parts_Accessories_ET&hash=item51c64556fb

De ha, ezt ugyanúgy bekötöm a helyzetjelzőre mint a régi elektronikát, akkor nem működik.  Nem lehet hogy ezt, nem a helyzetjelzőre kell kötni, hanem a tompítottra?

Tudtok ebben segíteni?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2014.11.15 szombat, 10:58:44 »

Sziasztok!

Nappali menetfény utólag FL mondeoba.

2 hete beszereltem a nappali menetfényt a mondeomba, mert nem volt gyárilag benne.  Magyar szabályoknak megfelelően működik, mert kikapcsol, mikor a tompított világít, de szeretném, ha a tompítottal együtt világítana csak 30% fényerővel. Ez e mondeoknál így szokott lenni.

Jelenleg így működik:

Ha 0 állásban van a kapcsoló akkor világít a DRL és semmi más. Tehát nappal világít. Ez így jó is. HA kapcsolok egyet, akkor a helyzetjelző világít csak a DRL kialszik. Után tompítottra kapcsolok, akkor csak a tompított és a helyzetjelző világít, a DRL nem. Automatán pedig nappal a DRL világít, este kikapcsol,és világít a tompított.

NA most. A mondeoknál úgy szokott lenni, hogy nappal csak a DRL világít, este a tompított és a DRL is, de a DRL csak 30%-al.

Vettem egy új elektronikát ami tudja ezt.
Ez az: http://www.ebay.com/itm/Daytime-Running-lights-DRL-Auto-switch-relay-DIM-DIMMING-FORD-FOCUS-MONDEO-/351218783995?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Other_Vehicle_Parts_Accessories_ET&hash=item51c64556fb

De ha, ezt ugyanúgy bekötöm a helyzetjelzőre mint a régi elektronikát, akkor nem működik.  Nem lehet hogy ezt, nem a helyzetjelzőre kell kötni, hanem a tompítottra?

Tudtok ebben segíteni?

Hát lehet nem leszel boldog, de a képen látható szöveget értelmezve ez nem dimmel, hanem simán lekapcsolja a DLR-t ha a tompított be van kapcsolva és csak akkor világít ha a tompított nem ég. Mivel ezek simán csak a lámpától kapnak jelet, elég lehet az egy vezérlő kábel, mert ha nincs feszültség, akkor teljes fényerőn megy a DLR, ha van, akkor dimmel, de nem tudom hogy a modeo gyárija ilyenkor vezérlő jelet kap és lámpán belül dimmel, vagy csak simán kevesebb áramot kap. Ezt kellene kiderítened.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2014.11.15 szombat, 12:16:06 »

Hát lehet nem leszel boldog, de a képen látható szöveget értelmezve ez nem dimmel, hanem simán lekapcsolja a DLR-t ha a tompított be van kapcsolva és csak akkor világít ha a tompított nem ég. Mivel ezek simán csak a lámpától kapnak jelet, elég lehet az egy vezérlő kábel, mert ha nincs feszültség, akkor teljes fényerőn megy a DLR, ha van, akkor dimmel, de nem tudom hogy a modeo gyárija ilyenkor vezérlő jelet kap és lámpán belül dimmel, vagy csak simán kevesebb áramot kap. Ezt kellene kiderítened.

Dehát ez nem azt jelenti, hogy tudja a 30%-ot?   Akkor vettem még 1 olyat ami eredetileg is volt? Hogy full kikapcsol és kész?

This simple auto switch will connect to any aftermarket DRLs allowing them Dim by 30% brightness when you turn the headlights or sidelights on, which complys with EU regulations to make them legal. i.e. Brightest in the daytime only.

Lámpán belül nincsen semmilyen elektronika, tehát dimmelt jelet kap.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.15 szombat, 12:19:13 írta Vyzo » Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2014.11.15 szombat, 13:51:35 »

Dehát ez nem azt jelenti, hogy tudja a 30%-ot?   Akkor vettem még 1 olyat ami eredetileg is volt? Hogy full kikapcsol és kész?

This simple auto switch will connect to any aftermarket DRLs allowing them Dim by 30% brightness when you turn the headlights or sidelights on, which complys with EU regulations to make them legal. i.e. Brightest in the daytime only.

Lámpán belül nincsen semmilyen elektronika, tehát dimmelt jelet kap.

Hát a képen azt írja a fehér kábelhez hogy az lekapcsolja a DLR-t és nem dimmeli.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2014.11.15 szombat, 14:30:24 »

Dehát ez nem azt jelenti, hogy tudja a 30%-ot?   Akkor vettem még 1 olyat ami eredetileg is volt? Hogy full kikapcsol és kész?

This simple auto switch will connect to any aftermarket DRLs allowing them Dim by 30% brightness when you turn the headlights or sidelights on, which complys with EU regulations to make them legal. i.e. Brightest in the daytime only.

Lámpán belül nincsen semmilyen elektronika, tehát dimmelt jelet kap.
A leírás és a cikk neve alapján is ez egyértelműen egy dimmelős vezérlő. Ha nem dimmel, akkor kérd vissza a pénzt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2014.11.15 szombat, 15:53:58 »

A leírás és a cikk neve alapján is ez egyértelműen egy dimmelős vezérlő. Ha nem dimmel, akkor kérd vissza a pénzt.

A szövegben azt írja, hogy 30%-ra dimmel, de a képen az van a fehér vezérlőszálhoz írva, hogy power off.

Amúgy szerintem rém egyszerű. Adj neki 12V-ot, ekkor a DRL kapocson is 12V-ot kell mérned, aztán a fehér kábelre is adj 12V-ot és utána 10V alatti feszkót kérne mérned a kapcsokon.

//persze, ha megrendelted és megjött a cucc, akkor tudod ezt megtenni//
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2014.11.15 szombat, 15:59:41 »

A szövegben azt írja, hogy 30%-ra dimmel, de a képen az van a fehér vezérlőszálhoz írva, hogy power off.

Amúgy szerintem rém egyszerű. Adj neki 12V-ot, ekkor a DRL kapocson is 12V-ot kell mérned, aztán a fehér kábelre is adj 12V-ot és utána 10V alatti feszkót kérne mérned a kapcsokon.

//persze, ha megrendelted és megjött a cucc, akkor tudod ezt megtenni//

Megjött, és akkor ezt ki is fogom próbálni. De akkor ezt hova kössem? Helyzetjelző vagy tompított?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2014.11.15 szombat, 16:10:06 »

Megjött, és akkor ezt ki is fogom próbálni. De akkor ezt hova kössem? Helyzetjelző vagy tompított?

A helyzetjelzőre kellene, mert nekem a gyári DLR már akkor csökkentett fénnyel világít, ha a helyzetjelző állásban van a kapcsoló. Csak akkor világít full fényerőn, ha simán ráadom a gyújtást, vagy jár a motor és a lámpa le van kapcsolva.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2014.11.15 szombat, 16:22:47 »

A helyzetjelzőre kellene, mert nekem a gyári DLR már akkor csökkentett fénnyel világít, ha a helyzetjelző állásban van a kapcsoló. Csak akkor világít full fényerőn, ha simán ráadom a gyújtást, vagy jár a motor és a lámpa le van kapcsolva.

így van hivatalosan a helyzetjelzőre.
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2014.11.15 szombat, 20:12:13 »

Nekem (német beállítás, fl előtti DRL nélkül) :

0 állás: tompított világít
1 állás: helyzetjelző világít
2 állás: tompított világít
3 (Automata) állás: tompított világít
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 20:17:40 »

Valaki meg tudja mondani nekem, hogy a computer miért nullázódik le teljesen váratlanul összefüggéstelenül?
Eddig háromszor vettem észre, augusztusban vásároltuk az autót. Kb. egy hónapja írhattam, akkor tankolás után nullázódott le,pedig nem lett beállítva. Most szombaton indításkor láttam, hogy az átlag fogyasztás, az átlag sebesség, meg hogy mennyi km-t tehetek meg a következő tankolásig azok nullázódtak. Ilyenkor ha indítom az autót, a középső kijelző az OK- reset trip funkcióra ugrik be. ( lehet nem pontosan írtam le, de gondolom tudjátok mire gondolok. ) Ezen a funkción sosem hagyom az autót, de nem is használom, szinte mindig az átlag fogyasztást nézem. Szombaton még kétszer beindítottam akkor semmi, majd utána vasárnap reggel talán a 3. 4. indításnál ( közben mentem vele pár km-t megálltam tovább mentem stb. ) megint bedobta ezt a nullázódást. Azt figyeltem meg, mintha ilyenkor több dolog is bevillanna, konkrétan az irány jelző két zöld nyila villant be, ami nem szokott. Valahogy nem találom a magyarázatot rá, hogy miért csinálja ezt...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 20:49:25 »

Valaki meg tudja mondani nekem, hogy a computer miért nullázódik le teljesen váratlanul összefüggéstelenül?
Eddig háromszor vettem észre, augusztusban vásároltuk az autót. Kb. egy hónapja írhattam, akkor tankolás után nullázódott le,pedig nem lett beállítva. Most szombaton indításkor láttam, hogy az átlag fogyasztás, az átlag sebesség, meg hogy mennyi km-t tehetek meg a következő tankolásig azok nullázódtak. Ilyenkor ha indítom az autót, a középső kijelző az OK- reset trip funkcióra ugrik be. ( lehet nem pontosan írtam le, de gondolom tudjátok mire gondolok. ) Ezen a funkción sosem hagyom az autót, de nem is használom, szinte mindig az átlag fogyasztást nézem. Szombaton még kétszer beindítottam akkor semmi, majd utána vasárnap reggel talán a 3. 4. indításnál ( közben mentem vele pár km-t megálltam tovább mentem stb. ) megint bedobta ezt a nullázódást. Azt figyeltem meg, mintha ilyenkor több dolog is bevillanna, konkrétan az irány jelző két zöld nyila villant be, ami nem szokott. Valahogy nem találom a magyarázatot rá, hogy miért csinálja ezt...
Hát ezt passzolom, ilyet még nem hallottam. De még csak tippem sincs.  szomoru1
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 21:18:13 »

Valaki meg tudja mondani nekem, hogy a computer miért nullázódik le teljesen váratlanul összefüggéstelenül?
Eddig háromszor vettem észre, augusztusban vásároltuk az autót. Kb. egy hónapja írhattam, akkor tankolás után nullázódott le,pedig nem lett beállítva. Most szombaton indításkor láttam, hogy az átlag fogyasztás, az átlag sebesség, meg hogy mennyi km-t tehetek meg a következő tankolásig azok nullázódtak. Ilyenkor ha indítom az autót, a középső kijelző az OK- reset trip funkcióra ugrik be. ( lehet nem pontosan írtam le, de gondolom tudjátok mire gondolok. ) Ezen a funkción sosem hagyom az autót, de nem is használom, szinte mindig az átlag fogyasztást nézem. Szombaton még kétszer beindítottam akkor semmi, majd utána vasárnap reggel talán a 3. 4. indításnál ( közben mentem vele pár km-t megálltam tovább mentem stb. ) megint bedobta ezt a nullázódást. Azt figyeltem meg, mintha ilyenkor több dolog is bevillanna, konkrétan az irány jelző két zöld nyila villant be, ami nem szokott. Valahogy nem találom a magyarázatot rá, hogy miért csinálja ezt...
akku, testhiba....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 21:25:25 »

akku, testhiba....

Úgy érted fogyatékos?
Vagy hogy kicsire nőtt a teste....mind neked?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 21:42:51 »

Úgy érted fogyatékos?
Vagy hogy kicsire nőtt a teste....mind neked?  eplus2
az te vagy.csak szellemileg. laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 12:27:51 »

az te vagy.csak szellemileg. laugh

Mondtam, nekem van mentségem.
Neked?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 17:41:16 »

A szövegben azt írja, hogy 30%-ra dimmel, de a képen az van a fehér vezérlőszálhoz írva, hogy power off.

Amúgy szerintem rém egyszerű. Adj neki 12V-ot, ekkor a DRL kapocson is 12V-ot kell mérned, aztán a fehér kábelre is adj 12V-ot és utána 10V alatti feszkót kérne mérned a kapcsokon.

//persze, ha megrendelted és megjött a cucc, akkor tudod ezt megtenni//

A következőképpen működik.
Adtam neki 12 V-ot  ekkor a DRL kábelek végén a piros és a fekete kábelen is mértem 12V-ot. Majd adtam 12V-ot a fehér vezetéknek is, amit a helyzetjelzőre kell kötni. Ekkor a piros kábelen ami a DRL -hez megy 12V a fekete szálon 4V.   Tehát egy lámpához 2 vezeték megy, mégis mindkettőben van feszültség.

Vélemények?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 19:18:17 »

A következőképpen működik.
Adtam neki 12 V-ot  ekkor a DRL kábelek végén a piros és a fekete kábelen is mértem 12V-ot. Majd adtam 12V-ot a fehér vezetéknek is, amit a helyzetjelzőre kell kötni. Ekkor a piros kábelen ami a DRL -hez megy 12V a fekete szálon 4V.   Tehát egy lámpához 2 vezeték megy, mégis mindkettőben van feszültség.

Vélemények?
Ezt így nem lehet megmérni. Tegyél rá egy DRL lámpát és nézd meg a működést, de én biztos vagyok benne, hogy dimmelni fog.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 19:27:30 »

Ezt így nem lehet megmérni. Tegyél rá egy DRL lámpát és nézd meg a működést, de én biztos vagyok benne, hogy dimmelni fog.

Rátettem és nem világít, mivel mindkét szálán van feszültség. Vagy folyamatosan 12 v mindkettőn vagy, 4 V az egyik szálon 12 V a másik szálon.  Ez egyik szála dimmel.
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 22:42:14 »

Korábban írtam a váratlanul lemerült akksiról, akkor az fel lett töltve. Írtam a váratlan nullázásról amit az átlag fogyasztás/sebesség stb.-nél produkált. Gondolom ezek az elektromos, elektronikai dolgok összefüggésben lehetnek. Az autó reggel tökéletesen indult, 12 órát állt ( munka idő ) aztán este meg nem indult el, a megszokott kattogás amit írtam az előzőnél most is. A bikázás nem jött össze, egy picasso-val, hajtott kicsit de nem indult be, majd egy másik autóval hosszabb próbálkozás után meg már a kattogás sem volt meg, semmit nem csinált a kulcs elfordítása utána. A hátsó ablaktörlő meg az első azok mennek összevissza, egy két visszajelző lámpa meg egyebek világítanak. A km óra és a fordulat mérő óra közti kis jelző hol világít hol nem, a végére már teljesen sötét lett a próbálkozásoknál, a középkonzolon a nagyobb kijelző az meg halványodott aztán egyszer elsötétült.
Holnap újabb neki futás valahogy elindítani, aztán valami szerelő keresés lesz aki vállalja a rejtélyes problémák feltárását, kiméri amit kell stb...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Tallm
Vendég
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2014.11.18 kedd, 09:20:22 »

Hi!

Még új vagy ok itt a fórumon, remélem jó helyre írom a kérdésem.
Van egy 2008-as MKIV-es kombim.
Elég érdekes dolgot csinál, ha gyújtást ráadom akkor felkapcsolja a távolsági fényszórót 10-ből kb 6 alkalommal, ami még nem is lenne akkora baj ha csak ezt csinálni(mondjuk ez sem normális).
De menet közben is néha "rájön" és villant egyet-kettőt a lámpa ami nem annyira vicces dolog főleg egy kereszteződésnél...
Találkozott már valaki ilyen hiba jelenséggel? Mit lehetne vele kezdeni?
A válaszokat előre is köszi.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2014.11.18 kedd, 09:36:10 »

Hi!

Még új vagy ok itt a fórumon, remélem jó helyre írom a kérdésem.
Van egy 2008-as MKIV-es kombim.
Elég érdekes dolgot csinál, ha gyújtást ráadom akkor felkapcsolja a távolsági fényszórót 10-ből kb 6 alkalommal, ami még nem is lenne akkora baj ha csak ezt csinálni(mondjuk ez sem normális).
De menet közben is néha "rájön" és villant egyet-kettőt a lámpa ami nem annyira vicces dolog főleg egy kereszteződésnél...
Találkozott már valaki ilyen hiba jelenséggel? Mit lehetne vele kezdeni?
A válaszokat előre is köszi.


lehet,hogy a reléje halódik. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2014.11.18 kedd, 10:02:57 »

Az akksi fel lett töltve, és az autó simán elindult. Nem tudom , hogy miért merült le kb. 10 óra alatt. 12 órában dolgozom, akkor készüljek fel, hogy munka után nem indul majd el... bosszantó, egy ilyen autónál. Van amúgy ebben valami áramtalanító kapcsoló?
Megint nullázódtak a dolgok amit már megszoktam, de amit nem értek, hogy az óra amit két helyen mutat, mindig összhangban volt, de most 10 perc eltérés van köztük...
Most majd úgy állok meg vele, hogy közel legyen egy kis áram forrás... ( 18 éves autómmal jártam úgy régen, hogy bika kábellel mentem mindenhova, de egy normális akksit vettem és elindul télen -15 fokban is egy hét állás után most már )

Más
Már korábban is megfigyeltem, de aztán nem akarok paranoiás lenni a sok gonddal, de az is lehet, hogy csak hidegen csinálja az autó... Ha a gáz pedálra rálépek és megakarom tartani egy bizonyos fordulaton alacsonyabbnál 1200-1400 valahol 2000 alatt, akkor leesik a fordulat. Próbáltam kézzel nyomni a pedált hátha a lábammal van a baj de akkor is ugyan úgy leesik a fordulat hiába tartom ugyan ott a pedált. Vagy ez a jelenség természetes? Korábbi benzines autóimnál ilyen nem volt legalábbis.
Nekem MK2-nél a generátor volt a ludas! Nem töltött rendesen. Hiába kerülét bele új akksi (elsőre az volt a tipp) nyílván nem oldotta meg a gondott, hanem a generátort kellett felújítani, utána minden helyreállt. Megvolt a jó töltés (14V) és onnantól az akksi se merült le!
Sztem mérjétek meg a generátor töltését!!!
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2014.11.18 kedd, 11:20:06 »

Rátettem és nem világít, mivel mindkét szálán van feszültség. Vagy folyamatosan 12 v mindkettőn vagy, 4 V az egyik szálon 12 V a másik szálon.  Ez egyik szála dimmel.
Ha az egyik szál 4V a másik pedig 12V és mégsem világít, akkor fordított polaritással kötötted be a lámpát. A dimmelés egyébként nem egy állandó feszültséggel történik, hanem a ledek gyors kapcsolgatásával, tehát 0 és 12V gyors váltakozásával. Ezért nem mond semmit a mérés, főleg terhelés nélkül.
Alap esetben pedig azért lehet mindkét szálon 12V, mert valószínűleg a tápfeszültségből érzékeli a doboz, hogy jár a motor, és a tesztnél ez a feltétel nem áll fenn. Lehet, hogy 14V-on kéne meghajtani, és akkor máris 0-12V-ot mérnél a két vezetéken.
Inkább építsd be. Jó lesz az.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2014.11.18 kedd, 12:51:48 »

Nekem MK2-nél a generátor volt a ludas! Nem töltött rendesen. Hiába kerülét bele új akksi (elsőre az volt a tipp) nyílván nem oldotta meg a gondott, hanem a generátort kellett felújítani, utána minden helyreállt. Megvolt a jó töltés (14V) és onnantól az akksi se merült le!
Sztem mérjétek meg a generátor töltését!!!

Voltak gondok az autóval nem mindent ebbe a topicba írtam le csak most az elektromos dolgokat írtam le ennek volt előzmènye már csak a motorral kapcsolatos topicba írtam. Röviden: volt egy töltès jelző hiba hogy nem tölt az akksi menet közben mindig jelezte. Elvittem autovillamosság szerelőhöz 50.000 ftèrt felújította a generátort mert kopott volt ez az mutatta is... aztán vissza tettèk ès továbbra is mutatta hogy nincs töltès. Aztán valami vezetèk hiba volt azt cserèltèk akkor ès jó lett.
Volt előtte lendkerèk csere meh kuplung szerkezet lehet egy másik szerelő akkor a vezetèkeket tönkre tette volt egy ilyen tipp is.
Most èpp a fordnál vagyok várom a szerelőt hogy mit mond majd ezekre a jelensègekre..
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2014.11.18 kedd, 13:34:46 »

Voltak gondok az autóval nem mindent ebbe a topicba írtam le csak most az elektromos dolgokat írtam le ennek volt előzmènye már csak a motorral kapcsolatos topicba írtam. Röviden: volt egy töltès jelző hiba hogy nem tölt az akksi menet közben mindig jelezte. Elvittem autovillamosság szerelőhöz 50.000 ftèrt felújította a generátort mert kopott volt ez az mutatta is... aztán vissza tettèk ès továbbra is mutatta hogy nincs töltès. Aztán valami vezetèk hiba volt azt cserèltèk akkor ès jó lett.
Volt előtte lendkerèk csere meh kuplung szerkezet lehet egy másik szerelő akkor a vezetèkeket tönkre tette volt egy ilyen tipp is.
Most èpp a fordnál vagyok várom a szerelőt hogy mit mond majd ezekre a jelensègekre..
Ohh értem már. Sok sikert a szerelőnél Smiley
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.