Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:21:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698960 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2004.06.25 péntek, 14:15:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.06.25 péntek, 13:58:00
mcraft 700,- de nem platina, nekem bevált, pölö Árpád út (kórház mellett)
Csak ha már egyszer a fogamban is az van...:-)
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2004.06.25 péntek, 14:29:00 »
itt én vagyok a #445
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2004.06.25 péntek, 15:08:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.06.25 péntek, 14:15:00
Csak ha már egyszer a fogamban is az van...:-)
Tisztelettel!
Te biztos vagy benne, hogy az van a fogadban?
Mer' ha azt mondták, akkor nagyon átkúrtak!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2004.06.25 péntek, 15:22:00 »
Idézetet írta: napu - 2004.06.25 péntek, 14:29:00
itt én vagyok a #445
A Club a lényeg nem a tuning!!!:-)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2004.06.25 péntek, 15:24:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.25 péntek, 15:08:00
Te biztos vagy benne, hogy az van a fogadban?
Mer' ha azt mondták, akkor nagyon átkúrtak!
Egy kis nápolyi maradék az biztos van benne, de már azt is kinyalogattam. A gyertyába azért azt még sem tehettek bele.:-)
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2004.06.25 péntek, 20:53:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.06.25 péntek, 15:24:00
Egy kis nápolyi maradék az biztos van benne, de már azt is kinyalogattam. A gyertyába azért azt még sem tehettek bele.:-)
Tisztelettel!
Na kiszedtem a gumit! Eddig oké. azonban rájöttem, hogy a külső levegő odavezetése akváriumbgyborékoltató csőnél vastagabb megoldással lehetetlen. Ez csak akkor megy, ha direktszűrőd van és kiveszed az egész légszűrőházat. Van még egy reményem. az a műanyag darab, ami agumi doblemez felőli végén van, vajon hová vezet? Mert ha azt ki lehetne szerelni, akkor talán annak a helyén előre lehetne vezetni a csövet. Asszem a szerelő cimbroával (poén nem elírás) leszedjük a lököst, amúgy is csak így lehet felrakni a Naputúl leasingelt lakarólemezt és akkor uátnajárunk a levegő útjának. Ja meg lehet, hogy feldobok egy lila neont
is.
Ha esetleg van valakinek ötlete a levegő útjával kapcsolatban, akkor szívesen várjuk Dzsóval. Továbbá indítványozom, hogy alapítsuk meg a friss levegő szakcsoportot.Miccósz hozzá dzsó?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 09:02:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.25 péntek, 20:53:00
Na kiszedtem a gumit! Eddig oké. azonban rájöttem, hogy a külső levegő odavezetése akváriumbgyborékoltató csőnél vastagabb megoldással lehetetlen. Ez csak akkor megy, ha direktszűrőd van és kiveszed az egész légszűrőházat. Van még egy reményem. az a műanyag darab, ami agumi doblemez felőli végén van, vajon hová vezet? Mert ha azt ki lehetne szerelni, akkor talán annak a helyén előre lehetne vezetni a csövet. Asszem a szerelő cimbroával (poén nem elírás) leszedjük a lököst, amúgy is csak így lehet felrakni a Naputúl leasingelt lakarólemezt és akkor uátnajárunk a levegő útjának. Ja meg lehet, hogy feldobok egy lila neont
is.
Ha esetleg van valakinek ötlete a levegő útjával kapcsolatban, akkor szívesen várjuk Dzsóval. Továbbá indítványozom, hogy alapítsuk meg a friss levegő szakcsoportot.Miccósz hozzá dzsó?
Szakcsoport tőlem indulhat.:-)(belépés kötelező:-)
Szombaton gondoltam, hogy meglepem a sógoromat, és kiveszem a '94-es Escortjából azt a bizonyos közbetétet. (1,8 16V) Mikor belenéztem, akkor csodálkozva láttam, hogy neki a légszház motor felöli oldalán van egy lyuk, ahova bemegy a beömlő cső, és az előre megy a hűtőrácshoz, ahol egy négyszőgletes végződésbe fogadja az előről áramló friss levegőt. Ezek után kérdem én: a mi autónkon, miért is nem így oldották meg ezt a kérdést?
Már sok ilyenbe "ütköztem" az ő autójával kapcsolatban.
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 09:29:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.06.28 hétfő, 09:02:00
Szakcsoport tőlem indulhat.:-)(belépés kötelező:-)
Szombaton gondoltam, hogy meglepem a sógoromat, és kiveszem a '94-es Escortjából azt a bizonyos közbetétet. (1,8 16V) Mikor belenéztem, akkor csodálkozva láttam, hogy neki a légszház motor felöli oldalán van egy lyuk, ahova bemegy a beömlő cső, és az előre megy a hűtőrácshoz, ahol egy négyszőgletes végződésbe fogadja az előről áramló friss levegőt. Ezek után kérdem én: a mi autónkon, miért is nem így oldották meg ezt a kérdést?
Már sok ilyenbe "ütköztem" az ő autójával kapcsolatban.
Tisztelettel!
azért mert a mondeo-n a sárvédő alatt egy PONTOSAN kiszámolt rezonátor van!!!(gyárilag)
ennyi:)
Szvsz biztosan nem jobb,ha ezt átmókolod:(gumi)
tisztelettel:)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 09:41:00 »
"Szvsz biztosan nem jobb,ha ezt átmókolod:(gumi)"
És ha jobb(teljesítmény)? Attól máshol lehet rosszabb(élettartam)?
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 11:16:00 »
Ma van akkor, ha az csak a szívóhang csökkenésének az érdekében van ott?
Elég sokszor kötnek a gyártók kompromisszumot a teljesítmény rovására.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 11:41:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.06.28 hétfő, 09:02:00
Szakcsoport tőlem indulhat.:-)(belépés kötelező:-)
Szombaton gondoltam, hogy meglepem a sógoromat, és kiveszem a '94-es Escortjából azt a bizonyos közbetétet. (1,8 16V) Mikor belenéztem, akkor csodálkozva láttam, hogy neki a légszház motor felöli oldalán van egy lyuk, ahova bemegy a beömlő cső, és az előre megy a hűtőrácshoz, ahol egy négyszőgletes végződésbe fogadja az előről áramló friss levegőt. Ezek után kérdem én: a mi autónkon, miért is nem így oldották meg ezt a kérdést?
Már sok ilyenbe "ütköztem" az ő autójával kapcsolatban.
Tisztelettel!
Mert akkor a miénk túl jó lett volna:))
Megoldottam a cső bevezetésének a problémáját, bár még csak elméletileg.
1: lyukat kell fúrni a doboz másik végére, aljára. Innen be lehet vezetni a gégecsövet alulról.
2: egy vékony gumi szelepet kell rakni a beömlőhöz, olyan módon, hogy a levegő csak befelé tudjon menni! (Mint a hátsó lökhárító alatt az utastér kiömlő.)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 11:42:00 »
Ki kell próbálni!
Hamarabb biztos nem megy tönkre, ha jó a szűrőd.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 11:44:00 »
Hoppá!
Most néztem, hogy 475 km-t mentem és még a fél jelzést sem érte el a mutató. Tudom, hogy csal, de itt kb. 350-400 szokott lenni!
Hosszútávon fogom figyelni a fogysztást és ha javul, akkor gumi a kukába...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 11:58:00 »
Jó ötlet, de vigyázz, nehogy vizet tudjon szívni, mert elég drága lesz!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 12:25:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.28 hétfő, 11:44:00
Hoppá!
Most néztem, hogy 475 km-t mentem és még a fél jelzést sem érte el a mutató. Tudom, hogy csal, de itt kb. 350-400 szokott lenni!
Hosszútávon fogom figyelni a fogysztást és ha javul, akkor gumi a kukába...
Tudom ezt sem hiszik el sokan, de már 1000km-t mentem el az említett izé nélkül, és kb. 0,5l-rel fogyaszt kevesebbet a járgány.
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 12:27:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.06.28 hétfő, 09:29:00
azért mert a mondeo-n a sárvédő alatt egy PONTOSAN kiszámolt rezonátor van!!!(gyárilag)
ennyi:)
Szvsz biztosan nem jobb,ha ezt átmókolod:(gumi)
tisztelettel:)
Apró popó!!!
Miért is cserélted le a folytószelep feletti dobozt? Miért van Focus beömlőd. Gyárilag nem ezt számolták ki!
Ja és az újabb autókon miért újítottak olyasmit, amivel mi is próbálkozunk?
Tisztelettel!:-(
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 13:20:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.06.28 hétfő, 12:27:00
Apró popó!!!
Miért is cserélted le a folytószelep feletti dobozt? Miért van Focus beömlőd. Gyárilag nem ezt számolták ki!
Ja és az újabb autókon miért újítottak olyasmit, amivel mi is próbálkozunk?
Tisztelettel!:-(
Ez pont olyan, mint minden, ami a multik kezében van. Megvan a technológia, jó régóta, csak lassan kell csöpögtetni, mert különben nem lesz mit eladni. Egyébként a múltkor láttam egy zöldséges szakadt Mercin, hogy ott van a beömlő kopoltyúja jobb oldalon az index mögött...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:10:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.06.28 hétfő, 12:27:00
Apró popó!!!
Miért is cserélted le a folytószelep feletti dobozt? Miért van Focus beömlőd. Gyárilag nem ezt számolták ki!
Ja és az újabb autókon miért újítottak olyasmit, amivel mi is próbálkozunk?
Tisztelettel!:-(
én régen visszaraktam volna!
de sajnos nálam már nem kivitelezhető(nem tudom visszarakni a légszűrőházat!a kábelek miatt).
amit mi kicseréltünk az a ZAJCSÖKKENTŐ szerintem.
Én azért gondolom,hogy nem biztos hogy jó mert: így MELEG levegőt szív a motor nem?
ez ugye nem teljesítménynövelő hatású ugye?(nem véletlenül van elszeparálva a beszívott levegő a doblemez mögé)
én sem véletlenül vettem az új légszűrőmet ugye?
a fogyasztáscsökkenés pedig nemsokára VISSZAÁLL mert nincs is(csak azért mert így akarod és nem nyomod úgy neki szvsz.)
Csak gondolkozom:)
Tisztelettel:)))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:14:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.28 hétfő, 13:20:00
Ez pont olyan, mint minden, ami a multik kezében van. Megvan a technológia, jó régóta, csak lassan kell csöpögtetni, mert különben nem lesz mit eladni. Egyébként a múltkor láttam egy zöldséges szakadt Mercin, hogy ott van a beömlő kopoltyúja jobb oldalon az index mögött...
az turbo volt!
ez nálad nem fontos:)
a technológia már régen megvan(mivel én vagyok az egyedüli aki ezt fejleszti de ha érdekel akkor neked is bármiokor leírom elmagyarázom bármi)
nem én vagyok állandóan rosszul amikor azt mondom hogy egy jó szűrő 30-40K pl.egy cső 20K pl.
erre áldozni kell van aki akar van aki nem,de a lehetőség megvan szerintem!
tisztelettel!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:18:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.06.28 hétfő, 14:10:00
én régen visszaraktam volna!
de sajnos nálam már nem kivitelezhető(nem tudom visszarakni a légszűrőházat!a kábelek miatt).
amit mi kicseréltünk az a ZAJCSÖKKENTŐ szerintem.
Én azért gondolom,hogy nem biztos hogy jó mert: így MELEG levegőt szív a motor nem?
ez ugye nem teljesítménynövelő hatású ugye?(nem véletlenül van elszeparálva a beszívott levegő a doblemez mögé)
én sem véletlenül vettem az új légszűrőmet ugye?
a fogyasztáscsökkenés pedig nemsokára VISSZAÁLL mert nincs is(csak azért mert így akarod és nem nyomod úgy neki szvsz.)
Csak gondolkozom:)
Tisztelettel:)))
Most irigy vagy, mi, mert neked nincs is ilyened:))
Egyébként a meleg levegő miatt én is elvetettem először az ötletet. Most van kipróbálás alatt. Ha tényleg javul a fogysztás hosszú távon, akkor ok. Most jobb, de tényleg nem mondhatom biztosra. Bár ugyanúgy 160-180-al közlekedek az autópályán és ott csúsznak bele mindig a kilóméterek. Eygébként pont a meleg levegő miatt polemizálunk itt egy ideje a friss levegőről és a torlónyomásról. Neked direktszűrőd van? Egyébként nem tudom, hpogy mi van a doblemez mögött, egy újabb légszűrőházhoz hasonló doboz?
Amúgy nekem K&N betétem van.
Üdv.
S különben is a jó pap is holtig tanul...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:20:00 »
Akkor van valamim egyéb jó ötleted?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:30:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.28 hétfő, 14:18:00
Most irigy vagy, mi, mert neked nincs is ilyened:))
Egyébként a meleg levegő miatt én is elvetettem először az ötletet. Most van kipróbálás alatt. Ha tényleg javul a fogysztás hosszú távon, akkor ok. Most jobb, de tényleg nem mondhatom biztosra. Bár ugyanúgy 160-180-al közlekedek az autópályán és ott csúsznak bele mindig a kilóméterek. Eygébként pont a meleg levegő miatt polemizálunk itt egy ideje a friss levegőről és a torlónyomásról. Neked direktszűrőd van? Egyébként nem tudom, hpogy mi van a doblemez mögött, egy újabb légszűrőházhoz hasonló doboz?
Amúgy nekem K&N betétem van.
Üdv.
S különben is a jó pap is holtig tanul...
ez akonfig teljesen jó én nem nyúlnék hozzá!
sajnos a jó ötlet sok pénzbe kerül!:(
üdv
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:31:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.06.28 hétfő, 14:10:00
én régen visszaraktam volna!
de sajnos nálam már nem kivitelezhető(nem tudom visszarakni a légszűrőházat!a kábelek miatt).
amit mi kicseréltünk az a ZAJCSÖKKENTŐ szerintem.
Én azért gondolom,hogy nem biztos hogy jó mert: így MELEG levegőt szív a motor nem?
ez ugye nem teljesítménynövelő hatású ugye?(nem véletlenül van elszeparálva a beszívott levegő a doblemez mögé)
én sem véletlenül vettem az új légszűrőmet ugye?
a fogyasztáscsökkenés pedig nemsokára VISSZAÁLL mert nincs is(csak azért mert így akarod és nem nyomod úgy neki szvsz.)
Csak gondolkozom:)
Tisztelettel:)))
Én a zajcsökkentőről beszéltem, a dobozcsere ügyében. Te is cserélted, mert az új technika jobb. Nem?
Meglátásom szerint az a kis közbetét elég kicsi így tudja színi a csőböl is és motortéből is. A direct szűrő mire jó? Az csak a motortérből szíja nem? Ezek szerint nem ezzel függ össze a teljesímény növekedésem, hanem mással, de meg van. Úgy érzem, hogy eléggé kiismertem az autómat, én igen csak a végleteken autózom vele. Nem csak kipróbáltam, hogy meddig megy el a fordulat, hanem ki is használom azokat a tartományokat. Igy ha növegszik vmely érték, akkor azt egyértelműen megérzem.
Kb. két naponta tankolom tele az autómat, és a fogyasztást a mutatóról megmondom. Mi együtt élünk.:-) Gondolj bele, hogy ha vmit újjítasz (pl: plusz erő) akkor azt élvezgeted az első időszaktól kezdve, nem lassulsz vele! Vagy? És tényleg így akarom, de a lábamat nem mindig én irányítom, hanem tele vagyok pl: Pesten indulatokkal. Ebből kifolyólag nem vetem meg a 6000-es fordulatot 120-130-ig a Pesti utakon, és az én autóm ilyenkor zabál.
Én is csak morfondírozom a dolgon, és ezek jönek le ilyenkor?!
Tisztelettel!:-))))))))))))))))
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:35:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.06.28 hétfő, 14:30:00
ez akonfig teljesen jó én nem nyúlnék hozzá!
sajnos a jó ötlet sok pénzbe kerül!:(
üdv
MIre godolsz? Minek lehet baja? (Most persze azon felül, hogy esetleg vizet szív.)
Ha nem nyúlnál hozzá, akkor minek rakna bele valaki direktszűrőt?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:36:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.06.28 hétfő, 14:14:00
az turbo volt!
ez nálad nem fontos:)
a technológia már régen megvan(mivel én vagyok az egyedüli aki ezt fejleszti de ha érdekel akkor neked is bármiokor leírom elmagyarázom bármi)
nem én vagyok állandóan rosszul amikor azt mondom hogy egy jó szűrő 30-40K pl.egy cső 20K pl.
erre áldozni kell van aki akar van aki nem,de a lehetőség megvan szerintem!
tisztelettel!
Eddig az volt a baj, hogy csak te gondolkozol a dolgokon, most meg az, hogy mi is beindulnánk vmitől?:-)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:38:00 »
Aztán ha szétmegy a verdánk, majd segítséget kérünk tőle...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:38:00 »
Dzsó szerintem találjunk ki jobbat, mint Szabyk! Nem vagyunk mi hüjegyerekek.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 14:50:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.28 hétfő, 14:38:00
Dzsó szerintem találjunk ki jobbat, mint Szabyk! Nem vagyunk mi hüjegyerekek.
Okkéééééééé!:-)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 15:07:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.28 hétfő, 14:35:00
MIre godolsz? Minek lehet baja? (Most persze azon felül, hogy esetleg vizet szív.)
Ha nem nyúlnál hozzá, akkor minek rakna bele valaki direktszűrőt?
MERT A LÉGSZŰRŐHÁZ HELYÉN MENNEK A HIFI KÁBELEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekem ZÁRT direktszűrőm van ami ki van vezetve a doblemezen KÍVÜLRE a gíári helyre.
az nem baj,hogy ti is beindultok,de nem gondolod ha ez tuti lenne akkor mindenki ezt csinálná(nem erre a klub-ra gondolok)
Én azt mondom,hohy a levegőrendszer mókolástól(légszűrő csövek stb,stb)max 3-4LE-t nyerhetsz,de az,hogy kevesebbet eszik szerintem KIZÁRT!mitöl enne kevesebbet?
üdv:))))))))))))))))
ui:az én autóm több mint 2 éve megy így,hogy van benne tyuning!!!!!(szakértelem:)))))))))))))))))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 15:20:00 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2004.06.28 hétfő, 15:07:00
MERT A LÉGSZŰRŐHÁZ HELYÉN MENNEK A HIFI KÁBELEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekem ZÁRT direktszűrőm van ami ki van vezetve a doblemezen KÍVÜLRE a gíári helyre.
az nem baj,hogy ti is beindultok,de nem gondolod ha ez tuti lenne akkor mindenki ezt csinálná(nem erre a klub-ra gondolok)
Én azt mondom,hohy a levegőrendszer mókolástól(légszűrő csövek stb,stb)max 3-4LE-t nyerhetsz,de az,hogy kevesebbet eszik szerintem KIZÁRT!mitöl enne kevesebbet?
üdv:))))))))))))))))
ui:az én autóm több mint 2 éve megy így,hogy van benne tyuning!!!!!(szakértelem:)))))))))))))))))
Ez jól hangzik. Tehát kivül van azon a jukon a szűrőd? Ott nem koszolódik nagyon? A troló nyomásról akkor sem vagyok hajlandó lemondani:))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 15:22:00 »
Végül is a kevesebbet evés tényleg nem logikus, de ha az autóiparban minden logikus lenne, akkor már rég nem benzinnel mennénk, levegő meg mégannyi sem kellene hozzá:))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 15:38:00 »
Na most jön a hozzá nem értés: ha kedvesebb:) levegőt kap, akkor nem lehet jobb a benzin levegő keveréke? A teljesítmény növekedés pedig annyi, hogy gyorsabban éri el azt, amit eddig is tudott. Tehát kisebb erőfeszítésre van szüksége, rövidebb ideig van csúcsra járatva. Sokkal könnyebb a haladáshoz képest energiatakarékosan közlekedni. A Focusunkba lévő comp. szerint jobban fogyaszt, ha nyomatékkal autózol, mint ha pörgeted, ergo ha könnyebben pörög fel, akkor kevesebbet is ehet.
HÜLYESÉG?
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 16:16:00 »
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 16:18:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.28 hétfő, 16:16:00
Ne ezt most miért kaptam?
Mert tényleg nem értek hozzá?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2004.06.28 hétfő, 16:27:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.06.28 hétfő, 15:38:00
Na most jön a hozzá nem értés: ha kedvesebb:) levegőt kap, akkor nem lehet jobb a benzin levegő keveréke? A teljesítmény növekedés pedig annyi, hogy gyorsabban éri el azt, amit eddig is tudott. Tehát kisebb erőfeszítésre van szüksége, rövidebb ideig van csúcsra járatva. Sokkal könnyebb a haladáshoz képest energiatakarékosan közlekedni. A Focusunkba lévő comp. szerint jobban fogyaszt, ha nyomatékkal autózol, mint ha pörgeted, ergo ha könnyebben pörög fel, akkor kevesebbet is ehet.
HÜLYESÉG?
Tisztelettel!
a benzin levegő keveréket a lambdaszonda szabályozza nem?
ha több levegőt érzékel akkor több benzint ad hozzá,hogy a lambda1 keverék legyen nem?
(ettöl nő a teljesítmény is:több levegő több üa.!)
amitöl kevesebet ehet:szívási "munka" könnyítése az olyan kismértékű,hogy sose veszed észre(szvsz)
tisztelettel
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2004.06.29 kedd, 09:25:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.06.25 péntek, 20:53:00
Na kiszedtem a gumit! Eddig oké. azonban rájöttem, hogy a külső levegő odavezetése akváriumbgyborékoltató csőnél vastagabb megoldással lehetetlen. Ez csak akkor megy, ha direktszűrőd van és kiveszed az egész légszűrőházat. Van még egy reményem. az a műanyag darab, ami agumi doblemez felőli végén van, vajon hová vezet? Mert ha azt ki lehetne szerelni, akkor talán annak a helyén előre lehetne vezetni a csövet. Asszem a szerelő cimbroával (poén nem elírás) leszedjük a lököst, amúgy is csak így lehet felrakni a Naputúl leasingelt lakarólemezt és akkor uátnajárunk a levegő útjának. Ja meg lehet, hogy feldobok egy lila neont
is.
Ha esetleg van valakinek ötlete a levegő útjával kapcsolatban, akkor szívesen várjuk Dzsóval. Továbbá indítványozom, hogy alapítsuk meg a friss levegő szakcsoportot.Miccósz hozzá dzsó?
... asztat még megvárom, asztán nyaralok megin :-)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2004.06.29 kedd, 12:59:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.06.28 hétfő, 16:18:00
Ne ezt most miért kaptam?
Mert tényleg nem értek hozzá?
Bocs nem neked szántam!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2004.07.13 kedd, 21:25:00 »
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2004.07.13 kedd, 21:25:00 »
BMW Z3 krómkarikái már bent figyelnek
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2004.07.13 kedd, 21:26:00 »
kromkarikák
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2004.07.13 kedd, 22:15:00 »
curtis felni
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2004.07.13 kedd, 22:15:00 »
Curtis új felnije:
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2004.07.13 kedd, 22:17:00 »
Curtis felni2
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2004.08.13 péntek, 11:10:00 »
Üdv!
Tegnap összefutottam Korissal, ő javasolta az egr szelep ledugózását. Van valaki másnak is ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Köszi!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2004.08.13 péntek, 12:51:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.08.13 péntek, 11:10:00
Üdv!
Tegnap összefutottam Korissal, ő javasolta az egr szelep ledugózását. Van valaki másnak is ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Köszi!
Nekem is javasolta
De még nem volt érkezésem megcsinálni
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2004.08.13 péntek, 15:16:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.08.13 péntek, 11:10:00
Üdv!
Tegnap összefutottam Korissal, ő javasolta az egr szelep ledugózását. Van valaki másnak is ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Köszi!
Nekem is le van dugózva, és szerintem jobb lett.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2004.08.16 hétfő, 15:17:00 »
Hello!
Mi az a "egr" szelep? De tényleg.
Mi a véleményetek az Ecotek-szelepről
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2004.08.17 kedd, 14:52:00 »
Idézetet írta: BPeter01_old - 2004.08.13 péntek, 15:16:00
Nekem is le van dugózva, és szerintem jobb lett.
Mit vettél észre?
Kuplung felengedés utáni visszafulladást okozhatja az egr szelep hibája, vagy mi?
Egyébként van már vízporlsztás is, magyar találmány természetesen!
)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2004.08.17 kedd, 14:59:00 »
Idézetet írta: george_old - 2004.08.17 kedd, 14:52:00
Mit vettél észre?
Kuplung felengedés utáni visszafulladást okozhatja az egr szelep hibája, vagy mi?
Egyébként van már vízporlsztás is, magyar találmány természetesen!
)
Neked is visszafullad?
?
Te találtad ki? Mesélj!!!
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2004.08.17 kedd, 15:08:00 »
Idézetet írta: Joe - 2004.08.17 kedd, 14:59:00
Neked is visszafullad?
?
Te találtad ki? Mesélj!!!
Tisztelettel!
nem én találtam ki. a weben láttam, de most nem találom, pedig magyar oldal. Van autóklubos refernciája is állítólag 5-10 % telj./fogyasztás szokásos változása. Egyébként régebben a forma 1-es autókban is volt vízporlasztás...
Naplózva
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ