Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:12:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693470 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2003.04.26 szombat, 20:39:00 »

Street barátomnak!
 
Az nem baj ha nem egyezik a véleményünk, de abban remélem Te is egyetértesz velem, hogy ha ezeket a "kis tuningokat" mind megcsinálod akkor sem lesz az 1.6-ból még 15 lóerővel sem több.
 
Nekem 3 éve van direktszűrőm és 10 000-ként tisztítom, semmi extra szennyeződés sincs benne. Előtte "sima" sportszűrőm volt, de tényleg a hangja miatt tetettem direktet.
 
A katalizátorra konkrét példám van, mégpedig 1.8 122 LE katalizátorral (nem gyári érték!!!), kat nélkül 129 LE! Ezt hivatalos teljesítménymérő fékpadon mérték, és csak az lett kiszedve.
 
Nem tudom Te hol csináltatod a zöldkártyát, de nekem '97 óta egyetlen egyszer sem mértek semmit, csak cash és cserébe a kártya. Volt már hogy a KPM megállított és lemérte a kipufogót, és megállapította, hogy jó, megfelelő, igaz nem teljesen a gyári érték, de még bőven a határon belül van.
 
Nekem összesen 3 dob lett kicserélve + a csőrendszer, emellett már nem sokat számít hangban a katalizátor...
 
A véleményem akkor is az, hogy a mondikban ha bikát akarsz akkor ennyi átalakítással csak a V6 lesz méginkább megvadítva. Egyébként kérdezd nyugodtan Szabyt, Ő elég sok mindent csinált a motorral, de szerintem neki sem a szűrő és a gyertyasor adja azt a plusz 20-25 LE-t.
 
"Szerintem dinamikusabb lett tőle a gép" mondtad. Szerintem a mondeo nagy, nehéz autó, és sem az 1.6, sem az 1.8 (nekem az van) nem dinamikus, bármit is csinálsz vele. Igaz ez előtt BMW 325i volt alattam, lehet ahhoz viszonyítok.
 
G.
Kedves TI!
Az a 20-25LE az inkább 30-35LE:)))))))))))))))))))))
Street!
Igazat kell,hogy adjak Gerabá kollegának abban amit írt!
"Lökettérfogatot csak a lökettérfogat helyettesíti!"
Hakomolyabb teljesítmény növekedést szeretnél vagy nagyobb motororral vagy a motor megbontásával tudod elérni(lökettérfogat,veztengely,auspuff stb)
Példának okáért igazán a légszűrő(mindegy,hogy milyen) csak kipufogóval együtt működik igazán jól!
Nem akarlak elkeseríteni titeket,de a sportgyertya egy nagy HUMBUG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Semmit nem ér!
Csak a gyári gyertyát szabad használni a Ford-nál!
A katalizátor az enyémbe sincs benne jelenleg,de ha kiveszed akkor az is csak félmegoldás,mert a nagyobb teljesítményt akkor hozza ha a keverékképzést is hozzá hangolják!
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2003.04.26 szombat, 22:33:00 »

Nem azért, de a Ford teljes palettát kínál. Akinek kicsi a motorja, az abból a +pénzből amit rákölt tuning gyanánt vehetne eggyel nagyobbat. Ezalól persze kivételt képez a 2.0 (adó) és a 2.5V6 (plafon).  
Szóval szerintem jobb megoldás, ha "katalizátor a helyén marad" (azbeszt nyomán).
Itt persze nem a kissebb tuningokról beszélek, de egy 1.6-os motorból ne akarjunk sportautót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2003.04.26 szombat, 22:57:00 »

URAIM!!!!
Gerabá, Szabyk és végül de nem utolsó sorban LogoutX!!
Jó estét!
Én személy szerin egy Daewoo Tico-ból ültem át a MONDEO-ba igaz a Tico is meg volt bütykölve polírozott hengerfej elektronika vezérlés sportrendszer stb. De ehhez képest még az 1,6-os MONDEO is sportgép!!!!!!!!
Egyet értek az elöttem leírtakkal én csodát nem várok csak azt szeretném, hogy az én 1,6-osom ne ugyanaz az 1,6-os legyen mint a többieké!!!
A katalizátorra a tanácsot megfogadom ki tudja talán az 1,6-os motorból is ki lehet csiholni pár lóerő pluszt. Ja és ehhez jön akkor a chip a sportdob!!!
Kérdés:
Akkor a direkt és a sima sportbetét között teljesítményben nincs különbség csak hangban?
Szabyk, hogy csináltál 30-35LE pluszt ugye nem titok?
Üdv és további jó tuningolást Mindenkinek!!!
De akkor is THE MONDEO IS THE KING OF ROADS!!!!!!!
Smiley))))))))))))
További jó estét!!!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2003.04.27 vasárnap, 19:07:00 »

Sziasztok!
turbót szeretnék 2.5v6-hoz  
hova kihez fordulhatok? meg kell erősíteni a motort ha min 300 lóerőst szeretnék!
nem tom olyat lehet hogy a turbót ki-be kapcsolom mint a nitrót??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2003.04.27 vasárnap, 19:48:00 »

Sziasztok!
turbót szeretnék 2.5v6-hoz  
hova kihez fordulhatok? meg kell erősíteni a motort ha min 300 lóerőst szeretnék!
nem tom olyat lehet hogy a turbót ki-be kapcsolom mint a nitrót??
Helló  
Szerintem ne turbot hanem NITRO-t tegyél a gépbe!!
Olcsobb, ha autot cserélsz átrakhatod és nem kell szétszedni a gyári motort!! Mert az úgy jó ahogy a gyárban összerakták!!
De ez egyéni vélemény, a turbó építés jóval drágább mint a nitro.
A tuning&stereoban van turbóépítésről hírdetés!!
Csá  
 
Streetrace
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2003.04.27 vasárnap, 19:53:00 »

Srácok S.O.S S.O.S S.O.S!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A drágám nem indul!!!!!!!!!!!
Benzin van önindító működik aksi jó, hát akkor mi a f*:!!sz van az én drágámmal??!! Sad((((
Ismerősöm szerint a gyertyát cseréljem ki mert neki is volt ilyen gondja, szerintetek!!!!
Szerintem nem kap benzint, megnésztem a biztonsági kapcsolót az O.K.
Ja MONDEO I. 1,6-os!
HELP HELP HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MINDENKINEK!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2003.04.27 vasárnap, 20:34:00 »

Srácok S.O.S S.O.S S.O.S!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A drágám nem indul!!!!!!!!!!!
Benzin van önindító működik aksi jó, hát akkor mi a f*:!!sz van az én drágámmal??!! Sad((((
Ismerősöm szerint a gyertyát cseréljem ki mert neki is volt ilyen gondja, szerintetek!!!!
Szerintem nem kap benzint, megnésztem a biztonsági kapcsolót az O.K.
Ja MONDEO I. 1,6-os!
HELP HELP HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MINDENKINEK!!!!
Megy az elektromos AC?
Nézd meg a gy.trafón a kábelek csatlakozását!
Nezd meg a biztiházban a motortérben 1,4,11,14 biztit és az R8,R11 relét ha ezek közül valamelyik nem jó akkor cseréld ki!
Nézd meg az összes vacum csövet hogy a helyén legyen!
 
Ha valami van írjál!
Vagy hívjál fel:06309610963
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2003.04.27 vasárnap, 20:51:00 »

Srácok S.O.S S.O.S S.O.S!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A drágám nem indul!!!!!!!!!!!
Benzin van önindító működik aksi jó, hát akkor mi a f*:!!sz van az én drágámmal??!! Sad((((
Ismerősöm szerint a gyertyát cseréljem ki mert neki is volt ilyen gondja, szerintetek!!!!
Szerintem nem kap benzint, megnésztem a biztonsági kapcsolót az O.K.
Ja MONDEO I. 1,6-os!
HELP HELP HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MINDENKINEK!!!!
Streetrace
Szerintem (még ha csak elvi szinten is) a direktszűrő kisebb ellenállást jelent, mint a sima sport.
 
Most lehet, hogy nagy baromságot mondok, de ha kicsit önindítóznál, malyd levennél egy gyertyát, és önindítóznál megint egy kicsit, akkor a gyertyafuratnál enyhe benzinszagot érezve valószínűsíthető lenne, hogy kap benzint
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2003.04.27 vasárnap, 23:41:00 »

VÁLASZ minden SEGÍTŐNEK!!!!!!!!!!!!!!!
Köszönöm a segítséget de mivel én csak ímádom és használom no meg néha bűtykölgetem ezért inkább szakemberre bízom a dolgot!!! Sad(
Írány a szervíz: valószínű hogy a Ford Petrányi lesz de ha van jobb tippetek írjatok!!
Még egyszer köszi a segítséget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Streetrace
u.i.: csak amatőr szinten bűtykölök. közgáz szakos vagyok (sajnos) pedig imádok a gép szívében hasalni és szaglászni a benzin és olajszagot!!!!!!!!!! Smiley))))))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2003.04.27 vasárnap, 23:47:00 »

Streetrace
Szerintem (még ha csak elvi szinten is) a direktszűrő kisebb ellenállást jelent, mint a sima sport.
 
Most lehet, hogy nagy baromságot mondok, de ha kicsit önindítóznál, malyd levennél egy gyertyát, és önindítóznál megint egy kicsit, akkor a gyertyafuratnál enyhe benzinszagot érezve valószínűsíthető lenne, hogy kap benzint
LogoutX
Ebben egyet értek veled és lehet, hogy a végén meg győztél vagy meg győztetek és beszerzek direktszűrőt!!!!!!!!!!!
Tudsz vagy tudtok valakit aki jó direkt szűrőket forgalmaz?
Üdv
Street
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2003.04.28 hétfő, 13:03:00 »

Sziasztok!
turbót szeretnék 2.5v6-hoz  
hova kihez fordulhatok? meg kell erősíteni a motort ha min 300 lóerőst szeretnék!
nem tom olyat lehet hogy a turbót ki-be kapcsolom mint a nitrót??
Kedves BandiV6
 
Hát ez mindannyiunk álma!
Készülj fel zsebügyileg, amivel én is kacérkodtam ebben a műfajban az a Vortec turbó amit sajna az Usa-ból kell megrendelni. Ára beszerelés nélkül kb. 3700 USD, 294 lovat tud. Ez az alapeset de lehet kérni ennél erősebbet is.  
Én két ok miatt vetettem el, az egyik az hogy mindenestül több mint 1 mill, ami a mondihoz képest horror (ha el akarnám adni a viszonylag jó állapotban lévő gépemet, nem kapnám meg ennek a kétszeresét) a másik a hely jelentette tecnikai probléma, mivel a V6 kicsit túlmotorizált ezért sehova sem fér el a cucc. Okos amerikaiak kitalálták a megoldást, sebaj felesleges elöl az aksi, annak a helyére tolják be magát a turbót, és a csöveit. Az aksi meg megy a csomagtartóba, lehet hozzá külön dobozt kapni további 1-200 Usd leperkálása mellett.
Na ez lett nekem kicsit durva, nem szeretnék 15 év után skodával járni amiben az utasok mögött találom meg az aksit.
 
Helyeselni tudom csak az elöttem szólókat akik nitrót ajánlanak, mivel utcai használatra majdnem ugyanaz a teljesítmény, csak olcsóbb, egyszerűbb, átteheted másik gépbe is, stb.
 
Ami meg a tuningban felángolt véleménykülönbségeket illeti:  
 
Szép dolog hogy 1.6-ból akar bárki gyors gépet, de az a vas motor véleményem szerint nem alkalmas erre a feladatra. Akármit csinál az ember fia, ahogy Gerabá is mondá a mondi nehéz vas, + 20 lóval is csak éppen gyorsul. Szinte mindegy milyen csodákt teszünk bele, ha az átalakítás nem éri el a közepes beavatkozás szintjét, szinte felesleges pénzkidobásnak tűnik. Ezért nem kezdtem még bele én sem, mert eddig nem láttam olyan meggyőző munkát, ami irányadó lett volna ár-érték arányban, bár a leírtak szerint már kiváncsi vagyok Szabyk gépére.
 
Streetrace harcosnak meg ajánlom a chip-kipufogó-szűrő kombinációt, az lehet a leghatékonyabb és kb 80-ból meg is lehet.
 
Ja és Gerabá! az 1.8-as azért nem annyira gyenge javaslom hozzá a gázlengéses rezonátort, nekem pont kiegyenlítette a klíma okozta 3-6%-os veszteséget!!!!!!!!!!!!
 
De ha már itt tartunk, mi a vélemény a könnyített lendkerékről, polírozott leömlőről, hegyesebb vezérműtengelyről, gázgyorsítódobról ?
 
Üdv:
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2003.04.28 hétfő, 13:56:00 »

Csá Levis!!
Ez nagyon jó, mert pl.: levegőszűrőből én minden képpen a símát és nem a direktet ajánlom mert az csupa kosz lesz a motortérben és nincs semmi ami megvédené!!!!!!!!! Ezért vegyél olyat ami jó a légszűrő házba.  
Gyertya: nekem splitfire van és nagyon megvagyok elégedve ez egy Y alaku polussal rendelkezik így a szikra elöbb jut oda ahova kell! Elvileg csökkeni a fogyasztást!
Sportdob: az a kérdés, hogy mekkora motor van az autodban mert ehez kell dobot venni. Nekem van egy nagyon jó sportdob készítő ismerősöm: PROEXHAUST Bp. 17.ker 256-75-90 a srác akit kérj Toto.
Árak: a légszűrő és a gyertya 30ezer a dob 30ezer (ezek kb árak) kérdés hogy V6 e vagy sem a géped mert akkor plusz két gyertya!!!!!!!!!!!!!
Üdv és jó hétvégét
 
u.i.: én szerintem dinamikusabb lett tőle a gép (nekem 1,6 16V) ha nem gondolkozol komoly tuningban akkor még egy chip és akkor király!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smiley))))))))))
Streetrace
Hello Mindenki!
Szép kis lavinát indítottam el a kérdésemmel! :-) Szóval 1.8 16v gépem van. Én alapvetőleg meg vagyok elégedve a menetteljesítménnyével. Mikor megvettem is tudtam, hogy nem egy rakétát veszek, de a súlyához képest szerintem jól megy. (sokat ülök a kollegám V6-osában, azért az egy kicsit más...) Igazából csak optikai tuningon gondolkodtam eddig, azért is kérdeztem a gyertya, szürő, dob hatékonyságát, érdekelt az  
ár-érték arány. Bár mostmár kezd érdekelni a peppin álltal említett chip+dob+szűrő kombináció. Mindenesetre a tali-ig várok és majd ott szétnézek...
 
hali
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2003.04.28 hétfő, 15:49:00 »

Sziasztok!!
Úgy nézki a dolog, hogy veszek egy dirktszűrőt.
A kérdés ha kiszerelem a légszűrőházat és felteszem a rezoncsőre a szűrőt akkor mivel szorítom oda? Adnak hozzá bilincset vagy valamit?
 
Üdv:
Street
u.i.: mostmár csak egy jó chip kéne!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2003.04.28 hétfő, 21:15:00 »

Kedves BandiV6
 
Hát ez mindannyiunk álma!
Készülj fel zsebügyileg, amivel én is kacérkodtam ebben a műfajban az a Vortec turbó amit sajna az Usa-ból kell megrendelni. Ára beszerelés nélkül kb. 3700 USD, 294 lovat tud. Ez az alapeset de lehet kérni ennél erősebbet is.  
Én két ok miatt vetettem el, az egyik az hogy mindenestül több mint 1 mill, ami a mondihoz képest horror (ha el akarnám adni a viszonylag jó állapotban lévő gépemet, nem kapnám meg ennek a kétszeresét) a másik a hely jelentette tecnikai probléma, mivel a V6 kicsit túlmotorizált ezért sehova sem fér el a cucc. Okos amerikaiak kitalálták a megoldást, sebaj felesleges elöl az aksi, annak a helyére tolják be magát a turbót, és a csöveit. Az aksi meg megy a csomagtartóba, lehet hozzá külön dobozt kapni további 1-200 Usd leperkálása mellett.
Na ez lett nekem kicsit durva, nem szeretnék 15 év után skodával járni amiben az utasok mögött találom meg az aksit.
 
Helyeselni tudom csak az elöttem szólókat akik nitrót ajánlanak, mivel utcai használatra majdnem ugyanaz a teljesítmény, csak olcsóbb, egyszerűbb, átteheted másik gépbe is, stb.
 
Ami meg a tuningban felángolt véleménykülönbségeket illeti:  
 
Szép dolog hogy 1.6-ból akar bárki gyors gépet, de az a vas motor véleményem szerint nem alkalmas erre a feladatra. Akármit csinál az ember fia, ahogy Gerabá is mondá a mondi nehéz vas, + 20 lóval is csak éppen gyorsul. Szinte mindegy milyen csodákt teszünk bele, ha az átalakítás nem éri el a közepes beavatkozás szintjét, szinte felesleges pénzkidobásnak tűnik. Ezért nem kezdtem még bele én sem, mert eddig nem láttam olyan meggyőző munkát, ami irányadó lett volna ár-érték arányban, bár a leírtak szerint már kiváncsi vagyok Szabyk gépére.
 
Streetrace harcosnak meg ajánlom a chip-kipufogó-szűrő kombinációt, az lehet a leghatékonyabb és kb 80-ból meg is lehet.
 
Ja és Gerabá! az 1.8-as azért nem annyira gyenge javaslom hozzá a gázlengéses rezonátort, nekem pont kiegyenlítette a klíma okozta 3-6%-os veszteséget!!!!!!!!!!!!
 
De ha már itt tartunk, mi a vélemény a könnyített lendkerékről, polírozott leömlőről, hegyesebb vezérműtengelyről, gázgyorsítódobról ?
 
Üdv:
Pepin!
Nekem pont ezek (is)vannak az autómba.
Egészen jól megy,de azért nem egy vadászgép.Volt már nekem is erősebb autóm.
Ez sem egyszerű metr nem igazán van olyan ember aki ezt jól installálja az autódba.
Az hogy mennyibe kerül relatív,de nem egyszerre kell kiadni(én már láttam itthon kompresszoros V6-ot kb 2mill mire rendesen műxik) hanem elég szép apránként.Ez se volt olcsó,de az itthoni gagyiért nem adnák ki egy forintot sem.
A nitró pedig jó,de nem az igazi:csak 8 negyedmérföld-re elég azt sem egyszerre az utántöltés 10.000FT
Én azt szeretem,hogy akkor és addig megy az autó amikor én akarom.És nem akkor amikor éppen van a"palackba".És az sem egy jó dolog,hogy a nitró csak teljes gáznál működik mi van az átmeneti állapottal?
 
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2003.04.29 kedd, 07:15:00 »

köszi peppin kimerítő válaszodat!
 én személy szerint ugyanazon a véleményen vagyok a nitróval kapcsolatban mint szaby. majd még írok idő hiányában vagyok jó napot mindenkinek
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2003.04.29 kedd, 09:45:00 »

Sziasztok!!
Úgy nézki a dolog, hogy veszek egy dirktszűrőt.
A kérdés ha kiszerelem a légszűrőházat és felteszem a rezoncsőre a szűrőt akkor mivel szorítom oda? Adnak hozzá bilincset vagy valamit?
 
Üdv:
Street
u.i.: mostmár csak egy jó chip kéne!!!
III.Ker. Hunor u.35. alatt lehet kapni direkt szűrőt 22500HUF és a 3-as VR6 Golf-é való bele. Adnak hozzá bilincset, de a beszereléséhez nem értek, mert lehet, hogy ki kell cserélni Focus leömlő csőre és akkor van hely berakni. Ehhez a Fegyu biztos ért.
 
Pá!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2003.04.29 kedd, 17:29:00 »

Pepin!
Nekem pont ezek (is)vannak az autómba.
Egészen jól megy,de azért nem egy vadászgép.Volt már nekem is erősebb autóm.
Ez sem egyszerű metr nem igazán van olyan ember aki ezt jól installálja az autódba.
Az hogy mennyibe kerül relatív,de nem egyszerre kell kiadni(én már láttam itthon kompresszoros V6-ot kb 2mill mire rendesen műxik) hanem elég szép apránként.Ez se volt olcsó,de az itthoni gagyiért nem adnák ki egy forintot sem.
A nitró pedig jó,de nem az igazi:csak 8 negyedmérföld-re elég azt sem egyszerre az utántöltés 10.000FT
Én azt szeretem,hogy akkor és addig megy az autó amikor én akarom.És nem akkor amikor éppen van a"palackba".És az sem egy jó dolog,hogy a nitró csak teljes gáznál működik mi van az átmeneti állapottal?
 
 
Üdv
Szabyk Guru!
 
Az ezek is azért bővebb kifejtést érdemelne, de sebaj erre lesz május 17-e, amire hacsak addig nem dobom fel a prakkert megyek!
 
A kompresszoros V6-ra meg kiváncsi lennék, mert nem tudom elképzelni hova az égbe nyomtak be a mondi elejébe egy olyan szerkezetet, amit a turbóval szemben mechanikusan a motor főtengelyéről kell hajtani. Hacsak nem elektronikus mint pl. a Novitec gyárt Fiathoz, ami gyakorlatilag "végfokturbó".
Azt el tudom képzelni, hogy se akksi, se klíma, akkor meg nem kell, mert ahogy mondtam visszaülök a skodába és a jó Jikov, vagy dupla Weber felhasználásával fele annyiért 150-180 lovas gépet csináltatok, de ez már OFF TOPIC.
 
A nitróval kapcsolatosan nem osztom álláspontodat, mert van már "kompjúter" vezérlésű is igaz az már 350e aminél csak a 2000 fordulatszámot kell megvárni, aztán mehet a kakaó. Ez áthidalja a közbenső fordulattal kapcsolatos problémát, mivel 2000 alatt általában a turbo sem dolgozik. Ha kiszámolod, hogy egy évben elnitrózól 20 palackot, ami valljuk meg elég sok, akkor is kell a szettel együtt legalább 4-5 év mire kiadásba a turbónál tartasz, az meg csak hab a torkán, hogy turbót, kompresszort kivenni, másik gépbe áttenni nem nagyon lehet.
 
Üdv
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2003.04.29 kedd, 21:38:00 »

Peppin - Szabyk "nitrós vita"
 
Belepofáznék, mert szerintem is Peppinnek van igaza. Már nagyon komoly komplyútert lehet venni a szettel együtt és úgy állítják be ahogy Te kéred, illetve 3 állású, így lehetsz versenyen (Drag állás), autópályán (Street állás), illetve még egy általad beállított állapotban tutira jó valamelyik az adott pillanatban.
 
Szerintem király a Nitro!
G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2003.04.29 kedd, 23:12:00 »

Peppin - Szabyk "nitrós vita"
 
Belepofáznék, mert szerintem is Peppinnek van igaza. Már nagyon komoly komplyútert lehet venni a szettel együtt és úgy állítják be ahogy Te kéred, illetve 3 állású, így lehetsz versenyen (Drag állás), autópályán (Street állás), illetve még egy általad beállított állapotban tutira jó valamelyik az adott pillanatban.
 
Szerintem király a Nitro!
G.
Ezt nem értem?"Street állás"
Nem igazán értem,hogy ez mire jó mert ugye a palack tartalma kb 3500m-re elég a pályán ennyi idő alatt nem igazán váltod meg a világot nem?
Pepin!
A saját szememel láttam a V6-ot.
Elfér benne úgy,hogy semmit nem szedtek ki az autóbol!
Akkor finomitottak a computerén amikor az én autóm a padon volt!
De erröl majd részletesen a talin!
Nekem a 20 palack kb 1 hónap vagy annyi se!
És mi van akkor ha húzamos távú a "verseny"(én sokat versenyzek pl.a szentendrei,soroksári nagykörösi úton)ha kifogyott a NOS akkor annyi?!
Nekem olyan tuning kell ami bármikor ott van a lábamnál.
Ez az én véleményem.Mindenki máshogy gondolkozik:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2003.04.29 kedd, 23:18:00 »

Jó estét Úraim!!!!!
Köszi a választ Joe!!!
Az a helyzet, hogy maradok a bontex direktszűrőjénél!!
Tipp a hátsó lámpa lakkozásához rendszeresen az emberek fekete lámpalakkal festik le a lámpát és kipróbáltam pirossal és nagyon nyagyon KIRÁLY lett csak ajánlani tudom!!!!
Smiley)))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2003.04.30 szerda, 13:36:00 »

Ezt nem értem?"Street állás"
Nem igazán értem,hogy ez mire jó mert ugye a palack tartalma kb 3500m-re elég a pályán ennyi idő alatt nem igazán váltod meg a világot nem?
Pepin!
A saját szememel láttam a V6-ot.
Elfér benne úgy,hogy semmit nem szedtek ki az autóbol!
Akkor finomitottak a computerén amikor az én autóm a padon volt!
De erröl majd részletesen a talin!
Nekem a 20 palack kb 1 hónap vagy annyi se!
És mi van akkor ha húzamos távú a "verseny"(én sokat versenyzek pl.a szentendrei,soroksári nagykörösi úton)ha kifogyott a NOS akkor annyi?!
Nekem olyan tuning kell ami bármikor ott van a lábamnál.
Ez az én véleményem.Mindenki máshogy gondolkozik:)
Szabyk!
 
Teid a pont!  
Én meg már azt hittem, hogy csak én szoktam 2kilóval járkálni Bpest belterületén!  
Hol hallotad a 3500 métert mint maximum távolságot? Ilyenről még nem olvastam, bár megmondom őszintén azt ugye pár perc alatt lenyomod, ami minden valószínüség szerint a nagy igénybevétel miatt rövid motorélettartamot eredményez.  
Egyébként egyet is értenék veled mindenben és én volnék a legboldogabb, ha mondjuk 500 körül bele lehetne ugrani egy turbó/kompresszor építésbe, de a 2mió nagyon durva.
Addig meg zörhgetem a gyárilag 170, ma kb. 150 pacimat.
 
Üdv.
 
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2003.04.30 szerda, 14:03:00 »

Bár én azt a vallom, hogy  
KÉT PIROS LÁMPA KÖZÖTT A LEGRÖVIDEBB ÚT A PADLÓGÁZ....de a mondeoban akkor is belsőégésű benzinmotor van....és ez így van rendjén....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2003.04.30 szerda, 21:28:00 »

Szabyk!
 
Teid a pont!  
Én meg már azt hittem, hogy csak én szoktam 2kilóval járkálni Bpest belterületén!  
Hol hallotad a 3500 métert mint maximum távolságot? Ilyenről még nem olvastam, bár megmondom őszintén azt ugye pár perc alatt lenyomod, ami minden valószínüség szerint a nagy igénybevétel miatt rövid motorélettartamot eredményez.  
Egyébként egyet is értenék veled mindenben és én volnék a legboldogabb, ha mondjuk 500 körül bele lehetne ugrani egy turbó/kompresszor építésbe, de a 2mió nagyon durva.
Addig meg zörhgetem a gyárilag 170, ma kb. 150 pacimat.
 
Üdv.
 
 
Üdv
Én úgy tudom,hogy kb 8 negyedmérföld egy palack.Ezt olvastam valahol(nem itthon)
Van nállam egy teszt és van benne egy MK1 2.0 NOS-al elárulonm nektek,hogy 25 bph-t nyomott rajta(legalábbis angliába)ettöl nem vagyok elájulva!
A 2.5 V6-on is 30-35 bph-t hozhat asszem!
Ha kiszámolod,hogy mennyibe kerül 1LE ez sem valami jó arány nem?
 
Ha akarod elküldöm a tesztet neked is.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2003.05.01 csütörtök, 12:58:00 »

Szabyk!
 
1., több fajta palack van, és az utántöltés kijön 3000 eFt-ből (majd személyesen elmondom, hogy hol)
2., nekem amikor tervezték akkor 2 db 15 literes palackot terveztek be, így kb 2 hónapig jó lettem volna az úton, s utána 6000 Ft-ból megint 2 hónap
3., A Nitro szintet, mármint, hogy hány lóerőt dob, azt be lehet állítani.  
Optimális adatok: 1.0-1.4 motornál +15-35 LE, 1.5-2.0 motornál +35-75 LE, 2.0 felett +75-300 LE. Természetesen egy 1.4-esbe is lehet tenni +150 Le-s szettet, csak akkor még ki kell cserélni egy pár dolgot kb. 200 eFt.
Az optimális adatok úgy készültek, hogy nem kell kicserélni a hajtókart és semmit a motorban.
 
A 8 negyedmérföldes távot pedig nem kell szószerint venni! Én ültem egy autóban (Németország) akinek volt egy 150 LE-s szettje egy Escort Cosworth-ban. Az autó elég brutális volt, és főleg autópályán használta (ez az autó alap több mint 200 lóerejéből adódott). Neki egy 15 LE-s palack elég volt kb 1 hónapig.  
 
Amikor valaki elkezdett "arcoskodni" vele, pl. egy merci, vagy BMW, akkor szép lassan kihúzódott a szélső sávba és amikor mellé ért a vetélytárs, akkor nyomta a gombot 5.-ben kb 160 km/h-nál és hidd el az BMW530 csak nézett. Utána már 250-nél lelassítottunk, és bömbölő elszáguldott mellettünk, de akkor már kit érdekelt!
 
G.
 
u.i.: Ha hosszútávú a verseny akor is ki tudod használni, mert mondjuk az egyenesekben ráadod a kakót, és már 200 környékén is vagy, utána nem kell, mert már tudod tartani a gyorsan elért nagy tempót. Ez az én véleményem.
 
Még annyit, hogy a street allásban nem egyszerre adja oda a beállított mondjuk 100 LE-t, hanem 20%-ról kezdve fokozatosan.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2003.05.01 csütörtök, 13:04:00 »

Mindenkinek!
 
Meg van a pontos ár és 90.- eFt/ garnitúra a komplett ST200 kit (első lökös, hátsó lökös, küszöb).
 
Azt hiszem ez elég barátságos ár, és a faszi nagyon szépen dolgozik. A lényeg hogy legalább 10 garnitúra el legyen adva. Eddig 4 garnitúra tutira elkelt. Kérek mindenkit, hogy ha szépíteni akarja a mondiját akkor jelentkezzen és legyen készen minnél hamarabb!
 
A talira viszek fényképeket a munkáiról!
 
Az árakat nézve:  
gyári kit:        322 000.-+ÁFA
CROMAX kit:       270 000.- +ÁFA (ebben nincsenek benne a rácsok árai)
ha egyedül csináltatod akkor: 190 000.- Ft+ÁFA
 
HA legalább 10-en megcsináltatjuk akkor 90 000.- Ft bruttyó (ÁFÁVAL!!!)
 
 
Gera
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2003.05.01 csütörtök, 17:30:00 »

Szabyk!
 
1., több fajta palack van, és az utántöltés kijön 3000 eFt-ből (majd személyesen elmondom, hogy hol)
2., nekem amikor tervezték akkor 2 db 15 literes palackot terveztek be, így kb 2 hónapig jó lettem volna az úton, s utána 6000 Ft-ból megint 2 hónap
3., A Nitro szintet, mármint, hogy hány lóerőt dob, azt be lehet állítani.  
Optimális adatok: 1.0-1.4 motornál +15-35 LE, 1.5-2.0 motornál +35-75 LE, 2.0 felett +75-300 LE. Természetesen egy 1.4-esbe is lehet tenni +150 Le-s szettet, csak akkor még ki kell cserélni egy pár dolgot kb. 200 eFt.
Az optimális adatok úgy készültek, hogy nem kell kicserélni a hajtókart és semmit a motorban.
 
A 8 negyedmérföldes távot pedig nem kell szószerint venni! Én ültem egy autóban (Németország) akinek volt egy 150 LE-s szettje egy Escort Cosworth-ban. Az autó elég brutális volt, és főleg autópályán használta (ez az autó alap több mint 200 lóerejéből adódott). Neki egy 15 LE-s palack elég volt kb 1 hónapig.  
 
Amikor valaki elkezdett "arcoskodni" vele, pl. egy merci, vagy BMW, akkor szép lassan kihúzódott a szélső sávba és amikor mellé ért a vetélytárs, akkor nyomta a gombot 5.-ben kb 160 km/h-nál és hidd el az BMW530 csak nézett. Utána már 250-nél lelassítottunk, és bömbölő elszáguldott mellettünk, de akkor már kit érdekelt!
 
G.
 
u.i.: Ha hosszútávú a verseny akor is ki tudod használni, mert mondjuk az egyenesekben ráadod a kakót, és már 200 környékén is vagy, utána nem kell, mert már tudod tartani a gyorsan elért nagy tempót. Ez az én véleményem.
 
Még annyit, hogy a street allásban nem egyszerre adja oda a beállított mondjuk 100 LE-t, hanem 20%-ról kezdve fokozatosan.
Ha lesz ilyen szett valakinek akkor szóljatok mert kipróbálnám!
Azt a +75le pedig megnézném azért,mert kiváncsi lennék hogy a hajtáslánc hogy viselné el.
Amugy én nem azt mondtam hogy rossz a NOS de nekem nem kellene.
Azt pedig már leirtam,hogy ez az én véleményem.A többit pedig a talin megbeszéljük!
 
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2003.05.01 csütörtök, 17:32:00 »

UI:
Neked milyen motortuning van az autódba?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2003.05.01 csütörtök, 18:29:00 »

Nekem semmi extra, csak szűrő, gyertya, kipufogó és egy kis tengely. Nem érezhető lényeges különbség, de mivel ezek nem drága dolgok, így megveszi az ember.
 
Úgy néz ki eladó lesz az autóm, mert másikat veszek, így én már nem is akarok sok mindent rákölteni!
 
Pont az ilyen dolgokra figyelnek oda a nitrósok, hogy a relatív kicsi gyenge motorokra ne engedjék egyből rá azt apl.: +75 LE-t, mert kifeküdne tőle hamar mind a motor, mind a hajtásláncban lenne hiba. Ezért jó computeres Nitro, mert az figyel mindenre.  
Gera
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2003.05.01 csütörtök, 19:34:00 »

A tengelyt ki csinálta?Mekkora?
Amúgy "jó kis computeres nitró"-val most robbant fel egy bogár a hivatalos gyorsulásin.
Nem biztos hogy csak ettöl volt,de én nem szeretném magamon kipróbálni.
Én még mindig azt mondom maradok a mehanikus tuningnál és még mindig azt mondom a lökettérfogatot csak lökettérfogat helyettesít!
És a gyertya mitől "tuning"és milyen gyártmány?
A tengely nekem 300K volt lehet ez "nem"drága de legalább gyári angol és nem másolt csúcstechnika!
Ha jó a tengely akkor azt észre kellene venned!
Nekem csak 22Le-t hozott.
De majd kivesézzük a dolgokat a talin ok?Smiley)))))))))))))))))
 
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2003.05.02 péntek, 10:34:00 »

Talin oksi!
 
Addig is teljesen egyetértek Veled abban, amit már korábban is leírtam valamelyik kollégának, hogy 1.6 -ból semmi féle képpen nem lesz 2.5 V6.  
 
Én nem is akartam/akarom az enyémet nagyon tuningolni, mert tudom, hogy nincs nagy értelme, inkább egy újat kell venni nagy motorral!
 
A Nitro tényleg lehet veszélyes de szerintem akik itt Magyarországon csinálják hivatalosan, elég komolyak. Voltam náluk egy párszor és tényleg fel vannak szerelve minden cuccal. A computert is ők fejlesztették ki, de tényleg be van vizsgálva és minden hivatalos.
 
Amit írtam, hogy optimális adatok, az pont erre vonatkozik, hogy pl az én autómba 1.8 115 LE egy max 75 LE szettet tudnak betenni minden gond nélkül, úgy hogy nem fog robbanni, tönkremenni. Természetesen ha én kérem akkor belerakják a +150 pacit, de azt már az én felelősségemre, és akkor jönnek az ilyen csodabogarak, mint a gyorsulásin.
 
A gyertya és a többi amit írtam nem igazán tuning kategória, ezt én is tudom, csak megnyugtatja az embert, hogy ezek már benne vannak. A gyertya splitfire dupla elektródás. Semmit sem érezni tőle, még azt sem hogy simábban indulna, vagy menne.  
 
A +22 LE az tényleg király. Nekem valami "másolt csúcstechnika" van benne, viszont aki csinálta az tényleg ért hozzá, mert Németországba gyárt tengelyeket.
 
Egyébként láttam már tönkrement autót Nitro nélkül is, ráépített (ATC) turbóval!:)
 
Egyébként egy Nitro szettet kipróbálhatsz, igaz BMW-ben van, de összehozhatjuk a talit.  
 
Szép napot!Gera
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2003.05.02 péntek, 18:39:00 »

En is láttam a nitrós ember hirdetését az ujságba tényleg ért hozzá.Csak nekem mindig készen kell,hogy álljon az autó arra ha "menni akarok".
A splitfire gyertya szerintem csak ront az autón(ezt nem én találtam ki)ki kellene venni amig nagyobb bajt nem csinál.
Részletesen a talin elmondom amit én tudok róla.
Fordba (már 4 volt belőle és ez a leggyengébb)csak gyári gyertyát szabad rakni, szerintem ugyanúgy allergiás ra mint a válto olaj-ra.
EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM csak tapasztalatbol mondom nem ba......gatás képpen.
További jó tuningolást,ha érdekel szakirodalom akkor viszek a talira egy pár magazint.
 
 
Maradok tisztelettel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2003.05.03 szombat, 12:28:00 »

"KÉT PIROS LÁMPA KÖZÖTT A LEGRÖVIDEBB ÚT A PADLÓGÁZ..."
Ez még mindíg annyira tetszik, hogy megérne egy matricagyártást:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2003.05.03 szombat, 13:30:00 »

Sziasztok!!
Tudom az 1,6-os nem rakéta, de ha ebbe is tudtok tengelyt és egy jó chipet írjatok!!!!!!!!!!!!!
FONTOS!!!!
Hogy miért azért mert tegnap este az illegális gyorsulásin lenyomott egy 11 éves 1,3 Suzuki de úgy, hogy semmi nem volt benne!!!
Sad(((((((
Lehet hogy azért mert a Mondeo kb kétszer olyan nehéz!!!
 
Üdvözlettel
 
Streetrace
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2003.05.03 szombat, 15:43:00 »

Sziasztok!!
Tudom az 1,6-os nem rakéta, de ha ebbe is tudtok tengelyt és egy jó chipet írjatok!!!!!!!!!!!!!
FONTOS!!!!
Hogy miért azért mert tegnap este az illegális gyorsulásin lenyomott egy 11 éves 1,3 Suzuki de úgy, hogy semmi nem volt benne!!!
Sad(((((((
Lehet hogy azért mert a Mondeo kb kétszer olyan nehéz!!!
 
Üdvözlettel
 
Streetrace
Streetrace,
 
Ezen egy percig sem csodálkozz. Az 1,3-as Suzuki papiron is 11.5 vagy 11.8 -at gyorsul 100km/h -ra. Az 1,6-os Mondi az meg kb 13-at. Szóval ez igy van rendjén. Az 1,3-as Suzuki-t maximum egy 1,8-as Mondi tudja, éppen hogy csak leverni. Viszont a Suzuki 100 felett meghal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2003.05.03 szombat, 16:21:00 »

Sziasztok!!
Tudom az 1,6-os nem rakéta, de ha ebbe is tudtok tengelyt és egy jó chipet írjatok!!!!!!!!!!!!!
FONTOS!!!!
Hogy miért azért mert tegnap este az illegális gyorsulásin lenyomott egy 11 éves 1,3 Suzuki de úgy, hogy semmi nem volt benne!!!
Sad(((((((
Lehet hogy azért mert a Mondeo kb kétszer olyan nehéz!!!
 
Üdvözlettel
 
Streetrace
Ne kell aggodni uram a suzuki kb 900kg a tied meg 1350körül azért ez nagyon sok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2003.05.04 vasárnap, 12:52:00 »

Ne kell aggodni uram a suzuki kb 900kg a tied meg 1350körül azért ez nagyon sok!
Az a suzuki csak 700Kg volt állítolag!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2003.05.04 vasárnap, 12:52:00 »

Ja azt viszont elfelejtettem mondani hogy egy 1,6 16V-s Opel Astra nem tudott megverni pedig az 105-110LE!
130 Km/h-nál már jött a kanyar így az eredmény döntetlen!!!
Max 5cm-vel nyertem!!!
A CHIP még mindig kéne!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2003.05.04 vasárnap, 13:09:00 »

Az a suzuki csak 700Kg volt állítolag!!
Ja,ha nem ült benne senki:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2003.05.04 vasárnap, 22:33:00 »

Sziasztok!!
Tudom az 1,6-os nem rakéta, de ha ebbe is tudtok tengelyt és egy jó chipet írjatok!!!!!!!!!!!!!
FONTOS!!!!
Hogy miért azért mert tegnap este az illegális gyorsulásin lenyomott egy 11 éves 1,3 Suzuki de úgy, hogy semmi nem volt benne!!!
Sad(((((((
Lehet hogy azért mert a Mondeo kb kétszer olyan nehéz!!!
 
Üdvözlettel
 
Streetrace
Streetrace!
Ezen ne keseregj, az 1.4-es Oriont is verte (de csak az elején!) egy 1.3 -as Mutyuki "terheléses" gyorsulásban (a mutyukiban 2 utas volt, nálam meg asszem 3).
Ez nem meglepő, mert a mutyuki acél-alufóliában van. Ha összeugranátok (frontálba) belőled meg a Mondidból maradna több.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2003.05.05 hétfő, 10:23:00 »

Streetrace,
 
Ezen egy percig sem csodálkozz. Az 1,3-as Suzuki papiron is 11.5 vagy 11.8 -at gyorsul 100km/h -ra. Az 1,6-os Mondi az meg kb 13-at. Szóval ez igy van rendjén. Az 1,3-as Suzuki-t maximum egy 1,8-as Mondi tudja, éppen hogy csak leverni. Viszont a Suzuki 100 felett meghal.
Ez így van. Nekem ez előtt egy 1,3 suzukim volt, ami úgy ment, mint egy mérgezett egér, de ez az 1,8 Mondeo úgy érzem, hogy nagyobb gyorsulásokra képes. Főleg 50 fölött, de alatta is.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2003.05.05 hétfő, 17:59:00 »

Ez így van. Nekem ez előtt egy 1,3 suzukim volt, ami úgy ment, mint egy mérgezett egér, de ez az 1,8 Mondeo úgy érzem, hogy nagyobb gyorsulásokra képes. Főleg 50 fölött, de alatta is.
A suzuki veszélyes fajta én már nem gyorsulok vele mert félek:)
Azért régebben ifjú koromban az 1.8-al is adtam nekik, úgyhogy annak már nem lehet tétel a "Ti autótok"
Egyébként az 1.6-os Astra leverése nagyon-nagyon szép dolog, mivel a suzukimuki után azt a típust utálom a legjobban, de vegyük azt is figyelembe, hogy a viszonylag nagy fogyasztás csökkentése céljából igen *** a váltó áttételezése.
Azért Hajrá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2003.05.05 hétfő, 23:05:00 »

Hát igen... Egyszer belénk szállt egy ilyen autónak nevezett négykerekű dodzsem, mi teljesen vétlenek voltunk, majdnem álltunk. A végeredmény:
Renault 25: egy lökhárító csere, és a bal fényszóró védőuvege eltörött.
Suzuki: A bal első kereke bement a vezető alá, motor széttört, szélvédő megrepedezett, ajtót alig tudta kinyitni...
Szóval én akkor megfogadtam, hogy inkább gyalog megyek, de suzukit soha Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2003.05.06 kedd, 08:46:00 »

Hát igen... Egyszer belénk szállt egy ilyen autónak nevezett négykerekű dodzsem, mi teljesen vétlenek voltunk, majdnem álltunk. A végeredmény:
Renault 25: egy lökhárító csere, és a bal fényszóró védőuvege eltörött.
Suzuki: A bal első kereke bement a vezető alá, motor széttört, szélvédő megrepedezett, ajtót alig tudta kinyitni...
Szóval én akkor megfogadtam, hogy inkább gyalog megyek, de suzukit soha Smiley
Egy ismerősöm pár éves Opelllébe belement egy trabant. A bal elejét kapta el. A végeredmény: Az Opel eleje totálkár, a trabant ehhez képest szinte egy karcolás nélkül megúszta.
Nem minden esetben ez a mérvadó, de ennek ellenére részben osztom a véleményedet. Azért csak részben, mert szeretem a nosztalgiát.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2003.05.06 kedd, 18:42:00 »

A suzuki veszélyes fajta én már nem gyorsulok vele mert félek:)
Azért régebben ifjú koromban az 1.8-al is adtam nekik, úgyhogy annak már nem lehet tétel a "Ti autótok"
Egyébként az 1.6-os Astra leverése nagyon-nagyon szép dolog, mivel a suzukimuki után azt a típust utálom a legjobban, de vegyük azt is figyelembe, hogy a viszonylag nagy fogyasztás csökkentése céljából igen *** a váltó áttételezése.
Azért Hajrá
Mi bajod az Astrával? (Mármint az 1.6-ossal, az 1.4-essel nekem már meggyűlt a bajom, ráadásul az gázos volt)
 
Vagy csak az, hogy népautó, közönséges a formája, és a lengyelek gyártják ruszki lemezből és állítólag pár év után már szépen rohad, és Opel, tehát bajor mocsok, és ezeken kívül semmi bajod eme remek kis családi autóval?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2003.05.06 kedd, 18:50:00 »

Srácok SOS!
 
Eltévedtem.... a tuning fórumot kerestem és megtaláltam a miért nincs nekünk már egy opelünk és/vagy suzukink se című helyet, de hát erre a kérdésre már vagy 5 éve tudom a választ.........
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2003.05.06 kedd, 18:53:00 »

Nem! Te a "nekünk autónk van"-ná módosult "tuning" topicot találtad meg:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2003.05.06 kedd, 18:58:00 »

Nem! Te a "nekünk autónk van"-ná módosult "tuning" topicot találtad meg:)
Ja az más, akkor indítsunk egy jó fikázós topicot is!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2003.05.06 kedd, 19:01:00 »

Ja az más, akkor indítsunk egy jó fikázós topicot is!!!
Benne vagyok, mondjuk "miért jobb a Mondeo a többi autónál" névvel.
Ez még kulturált név is lenne neki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2003.05.06 kedd, 19:04:00 »

Hajrá, bár ezt az élméyeknél is leírhatjuk, én már el is kezdtem:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2003.05.06 kedd, 23:13:00 »

Jó estét kívánok az Úraknak!!!
Nagyon örülők hogy így felkeltettem az érdeklődéseteket a "mutyuki" kontra MONDEO és az astra kontra MONDEO futammal!!
Az az igazság hogy annak én is nagyon örültem hogy az astra lemaradt igaz nem sokkal de lemaradt!!!!!!!!!
Smiley)))
Köllene egy CHIP, tuningmesterek nehogymá ne tudjatok egy jó helyet ahúl megcsinálják jó delláé!!!
Smiley)
Úgy hogy ide azt a címet mert különben még leigáz néhány "mutyuki" engemet!!!
Az itten a lényeg hogy a FORD MONDEO egy jó auto és kész!!!
Nagy kényelmes és van benne hely mindenre (barátnő(k))!!
Na szóval ez van!!!
 
Üdvözlettel és tisztelettel!!!!!!!!!
 
Mr Streetrace Junior
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.