Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:00:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698803 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5500 Dátum: 2007.12.26 szerda, 17:05:08 »

Zsoel
Nálad mit jelent az hogy 400Nm <   eplus2   eljen wave

Mindössze annyit, hogy nem vagyok biztos a gyári értékben!  eplus2
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5501 Dátum: 2007.12.26 szerda, 17:06:01 »

(én pl lassan már csak egyetlen 2,2-ről tudok az ismertségi körömben ami maradt az eredeti 155 ló és 400Nm,
És kié az??  wow1 smile

Akinek alapban van már gyorshajtása.  wave
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5502 Dátum: 2007.12.26 szerda, 17:07:38 »

Zsoel nem is első!!!
Akkor miért kérdezed?
Mert a második is gyanús eplus2

Majd tavasszal megnézzük mit tud az új EGR szeleped!  hehe

Én elvagyok a régivel is!  smile

Ui: addigra megtanulom a gyors váltást Angeltől, aztán véged lesz!  nevetes1
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5503 Dátum: 2007.12.26 szerda, 20:23:39 »

[Majd tavasszal megnézzük mit tud az új EGR szeleped!  hehe
Én elvagyok a régivel is!  smile
Ui: addigra megtanulom a gyors váltást Angeltől, aztán véged lesz!  nevetes1

az nem fog tudni stealtnél semmit, mert vakdugóval a ***ében érkezik az új EGR Grin  ... infóim alapján
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5504 Dátum: 2007.12.26 szerda, 20:34:55 »

Majd tavasszal megnézzük mit tud az új EGR szeleped!  hehe

Én elvagyok a régivel is!  smile

Ui: addigra megtanulom a gyors váltást Angeltől, aztán véged lesz!  nevetes1

Vagy neki tanítsuk meg a lsaaú váltást... esetleg beülök hozzá, ballasznak! Hogy valami haszon is legyen belőlem. szomoru1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5505 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 13:44:21 »

esetleg gt17-esre fel lehetne cserélni.
Ha belefér az idegrendszeredbe a sok szívás, akkor mindent lehet.
De jól gondold meg, mert a gyáritól való eltérés sok hiba forrása lehet.
Direktszűrő, kipu csak a reklámokban isten.
Nekem volt fenn mondeon gt17, ha érdekel még a dolog, hívj fel...
Naplózva
liszkaip
Vendég
« Új hozzászólás #5506 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 13:52:35 »

esetleg gt17-esre fel lehetne cserélni.
Ha belefér az idegrendszeredbe a sok szívás, akkor mindent lehet.
De jól gondold meg, mert a gyáritól való eltérés sok hiba forrása lehet.
Direktszűrő, kipu csak a reklámokban isten.
Nekem volt fenn mondeon gt17, ha érdekel még a dolog, hívj fel...

pontosan a sok szívást szeretném elkerülni.
tehát a gt17 halott ügy?!
a kipufogó rendszer átalakításába érdemes belefognom?
ha azt mondod, hogy Neked nem vált be, akkor elhiszem, és inkább leteszek az egészről.
kösz a gyors választ szomoru1



Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5507 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 16:03:01 »

pontosan a sok szívást szeretném elkerülni.
tehát a gt17 halott ügy?!
a kipufogó rendszer átalakításába érdemes belefognom?
ha azt mondod, hogy Neked nem vált be, akkor elhiszem, és inkább leteszek az egészről.
kösz a gyors választ szomoru1
Sajnos rosszul fogalmaztam... Nekem bevált, érdekes volt sok döbbent arcot látni a pirosnál, és nagyon klassz élmény, de elég sok vele a szívás. Sajnos van vele sok apróság, amire figyelni kell.
Nem halott ügy, de sok kitartás kell hozzá.
Egyébként light tuningként állíthatunk neked töltőnyomást, nekem a GT17em boostban 1.5, folyamatában 1.3bart töltött, sztem 1 bar abszolúte nem erős tunying. Azthiszem most Zombi is így jár vele...
Naplózva
Bodicsek
Vendég
« Új hozzászólás #5508 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 19:00:36 »

De Citet is megkérdezheted,vagy valami B vel kezdodo nagyarcú gyereket,pedig itt van a nyelvemen segíts Tadé.Mond má a nevét.
Mondjuk Citet csak a zöldön találod meg mostanában.
Árak is vannak mielőtt belevágsz:
adagoló 40-50e
Turbó:45e
olajcső:5e
uj szivó és kipusor MKI-é:10-10e
Uj sortomités:4e
uj hattyunyak rozsdamentesből szerelésssel+rozsdamentes rezonátorcső:30e szereléssel
-eladható a régi turbo+adagoló egész jó pénzért,ez csőkkenti a kiadásaidat.
-legalább 1 hét szabi ire minden oké lesz..............vagy több
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5509 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 19:27:00 »

valami B vel kezdodo nagyarcú gyereket,pedig itt van a nyelvemen segíts Tadé.Mond má a nevét.
A B vel kezdődő nagyarcú gyerek nem nagyarcú csak simán Ön- és közveszélyes.
"Mióta kibírom 160 alatt, egész jó lett a fogyasztásom..."  eplus2
Naplózva
liszkaip
Vendég
« Új hozzászólás #5510 Dátum: 2008.01.15 kedd, 18:28:31 »

raktam egy turbónyomásmérőt a kocsiba, és a gyári gt15-össel a max érték amire felkúszott az 1bar volt.
úgy 1700as fordulattól mozdul meg a mutató.
csak simán gt17-esre cserélése nem javít rajta?
én főképp 3000-es fordulatig használom de inkább 2500, a változó geometriás turbóval nem lenne jobb ez a tartomány?
esetleg a turbónyomást még megemelném 1.1-1.2-re egy másig wg-vel?
mivel tudom a kocsi előéletét, és nincs agyonhajtva(155ekm) a motor, nem szeretném megbontani.
vagy egyáltalán ne emeljek nyomást, ha nem nyúlok a motorhoz? Roll Eyes

 
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5511 Dátum: 2008.01.15 kedd, 18:33:15 »

csak simán gt17-esre cserélése nem javít rajta?
Sokat segít rajta a gt17.
Fúrás-faragásigényes a dolog, kell hozzá pár cucc.
nekem a gt17 olyan 1100nál már mozgatta a mutatót, 1500nál már 0.5-0.6bar volt a nyomás.
Ha betartod a turboszabályokat, és persze nem töltöd agyon, szvsz nem ölöd meg a motorját.
Igazán viszont az adagolóban van a power... Cheesy
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5512 Dátum: 2008.01.15 kedd, 22:05:07 »

esetleg gt17-esre fel lehetne cserélni.
Ha belefér az idegrendszeredbe a sok szívás, akkor mindent lehet.
De jól gondold meg, mert a gyáritól való eltérés sok hiba forrása lehet.
Direktszűrő, kipu csak a reklámokban isten.
Nekem volt fenn mondeon gt17, ha érdekel még a dolog, hívj fel...

Nem arról van szó, hogy csoda történik a szívóoldal és kipufogóoldali tuningnál, hanem hogy alap dolog, hogy el kell végezni, mert innentől kezdődik a motor felhúzása. Biztosítani kell az akadálytalan gázáramlásokat. Amugy kicsit meglehet érezni, hogy rugalmasabb a gép már ennyitől.
Liszkaip! Szerintem ne aggódj, nem lesz baja a motornak. Legjobb tuningalapoknak mondják a (nem a legmodernebb) turbódízeleket. Talán még erőteljesebb beavatkozást is elviselhet, csak az többe kerülne.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bodicsek
Vendég
« Új hozzászólás #5513 Dátum: 2008.01.16 szerda, 15:07:05 »

Hát én pont mást hallottam ezekről a régi dizelekről.Attól függetlenül ugye nekem is át van alakitva.
Max toltő jelenleg 1,1
De a lényeg,hogy nem dadog be,és ugye nincs turbólyuk(akkora),nem kell visszavátogatni stb.
Alapvető turbószabályokat meg kell szivlelni amit Tádé is említett.
Nagyobb nyomáshoz szvsz nagyobb cooler kell ami kb 70e ft beépítéssel együtt.(már tette erről fel fotot korábban)
De!!
Mielőtt hozzányúlsz probálj ki egy átalakított gépet,hogy megéri e neked
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #5514 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 09:38:05 »

Sziasztok!
Már többször volt szó tuningboxról, chipről, egyebekről. Most találtam egy érdekes (bocs, angolul van) hozzászólást, ami említ néhány szempontot TDDi/TDCi-vel kapcsolatban.: http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?post/1395768/
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5515 Dátum: 2008.01.25 péntek, 12:23:11 »

Megérkezett és be is szereltem a K&N 57i kittet az autóba. A hang fenomenális  nyes

videó:
http://www.youtube.com/watch?v=B1Z6bNrBLbE
kép:

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5516 Dátum: 2008.01.25 péntek, 12:50:27 »

Megérkezett és be is szereltem a K&N 57i kittet az autóba. A hang fenomenális  nyes

videó:
http://www.youtube.com/watch?v=B1Z6bNrBLbE
kép:



Hú wazze... ez nagggyon profi! Nagyon állat hangja van, ahogy szívja a levegőt!!! Az utastérbe is behallatszik?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5517 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:08:53 »

Megérkezett és be is szereltem a K&N 57i kittet az autóba. A hang fenomenális  nyes
A pénztár csörgése is az lesz, amikor turbót kell rá vásárolni...  rinya szomoru1
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5518 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:17:34 »

A pénztár csörgése is az lesz, amikor turbót kell rá vásárolni...  rinya szomoru1

Miért, tönkreteszi?  Huh?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5519 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:19:22 »

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5520 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:22:13 »



Asszem a porszemek bombázzák a lapátokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5521 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:25:23 »

Asszem a porszemek bombázzák a lapátokat.
Ha belegondolunk, hogy majd 200e ford/perccel forog a turbina, amikor ki van nyomva az autó szeme, micsoda energiák szabadulhatnak fel egy apró porszemmel való ütközéskor...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5522 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:28:16 »

Ha belegondolunk, hogy majd 200e ford/perccel forog a turbina, amikor ki van nyomva az autó szeme, micsoda energiák szabadulhatnak fel egy apró porszemmel való ütközéskor...

Én belegondoltam, ezért nincs direktszűrőm. Pedig tetszene a hangja!
De szerintem a Gabo imprezájában is valamilyen dirket van, pedig az is turbo.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5523 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:30:16 »

Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5524 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:34:46 »


Ez ám a királyi jogar neeem??
Én is elolvadok  nyes wave
Naplózva

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5525 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:36:07 »

Megérkezett és be is szereltem a K&N 57i kittet az autóba. A hang fenomenális  nyes

videó:
http://www.youtube.com/watch?v=B1Z6bNrBLbE
kép:

Mennyi volt? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5526 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:46:41 »

Mennyi volt? Smiley


harminc valamennyi.
Nem állandó használatra vettem, mivel kb. 5 perc a ki és beszerelés, elég ha csak hétvégékre rakom be.

*****
Az elrettentő képek mókásak, mint egy dohányellenes kampánynál. Köszi mindenesetre  hehe
Nem hiszem, hogy normális használat mellett és rendszeres tisztításnál rövid távon képes lenne ilyen károkat okozni egy légszűrő.
Na mindegy, én ugyse értek hozzá gondolom... most lehet kövezni  pias

****
Belülről nem vagy csak alig hallani, csak motorféknél van egy mély duruzsoló hangja.
Persze mióta megvan gyakrabban megyek lehúzott ablakkal  eplus2 mert azért a szuszogás tetszik  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.25 péntek, 13:48:23 írta clint » Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5527 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:53:41 »

Az elrettentő képek mókásak, mint egy dohányellenes kampánynál.
nemtudom
Majd kiderül....  eplus2
Jah, említettem-e, hogy ami a sűrítőkerékről hiányzik, azt megette a motor?  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.25 péntek, 13:57:19 írta Tádé » Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5528 Dátum: 2008.01.25 péntek, 15:40:56 »

nemtudom
Majd kiderül....  eplus2
Jah, említettem-e, hogy ami a sűrítőkerékről hiányzik, azt megette a motor?  nyes

Sajnos ez tényleg igy van!!! Off autómon nekem is volt, utána befigyelt a felújitó készlet. A baj az hogy a változó geosat nem lehet javitani! Egyébként meg kifejezetten nem ajánlják a turbó dizelekhez a direkt szűrőket.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5529 Dátum: 2008.01.25 péntek, 16:13:16 »


harminc valamennyi.
Nem állandó használatra vettem, mivel kb. 5 perc a ki és beszerelés, elég ha csak hétvégékre rakom be.

*****
Az elrettentő képek mókásak, mint egy dohányellenes kampánynál. Köszi mindenesetre  hehe
Nem hiszem, hogy normális használat mellett és rendszeres tisztításnál rövid távon képes lenne ilyen károkat okozni egy légszűrő.
Na mindegy, én ugyse értek hozzá gondolom... most lehet kövezni  pias

****
Belülről nem vagy csak alig hallani, csak motorféknél van egy mély duruzsoló hangja.
Persze mióta megvan gyakrabban megyek lehúzott ablakkal  eplus2 mert azért a szuszogás tetszik  eplus2

Engem még a képek se rettentettek el, nekem nincs turbom. Smiley
És ha meglesz az a +5LE, hogy kerek 150 legyen már megérte! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5530 Dátum: 2008.01.25 péntek, 17:05:52 »

nemtudom
Majd kiderül....  eplus2
Jah, említettem-e, hogy ami a sűrítőkerékről hiányzik, azt megette a motor?  nyes

Szerintem fémpor lett belőle.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5531 Dátum: 2008.01.25 péntek, 18:46:16 »

Szerintem fémpor lett belőle.

én nem hiszem. ahoz, h fémporrá váljon minig a legszélének kellene egyenletesen, és finoman kopni. ezzel szemben szitává lövöldözi a lapátot a kosz, és idővel leválnak sajna a nagyobb darabok is ami a hengerbe kerülve már okozhatnak nem kis bajokat.
de a gyűrű és a henger talákozásánál a fémpor is elég kemény hibaforrás.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #5532 Dátum: 2008.02.01 péntek, 19:36:11 »

A tetősinemet kb menyiért lehetne lekromoztatni?Tartós nem fog lekopni róla?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5533 Dátum: 2008.02.01 péntek, 21:14:09 »

A tetősinemet kb menyiért lehetne lekromoztatni?Tartós nem fog lekopni róla?

Petya árul ilyen sineket, neki nem kopik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5534 Dátum: 2008.02.02 szombat, 09:15:23 »

A tetősinemet kb menyiért lehetne lekromoztatni?Tartós nem fog lekopni róla?

szabogaby tavaly csináltatta, keresd a dél-dunántúli topicban, adja az adatokat wave
Naplózva

MKI 2.0i
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #5535 Dátum: 2008.02.02 szombat, 11:07:20 »

szabogaby tavaly csináltatta, keresd a dél-dunántúli topicban, adja az adatokat wave

Köszi.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5536 Dátum: 2008.02.02 szombat, 18:32:53 »

Fincsi, mi?
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #5537 Dátum: 2008.02.02 szombat, 22:06:15 »

A tetősinemet kb menyiért lehetne lekromoztatni?Tartós nem fog lekopni róla?
A mienk is Petya közreműködésével lett krómozva. Nem  pattog (röpke 1 év allatt), és szerintem nagyon jól mutat.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5538 Dátum: 2008.02.12 kedd, 18:49:08 »

Egyébként meg kifejezetten nem ajánlják a turbó dizelekhez a direkt szűrőket.

Akkor a turbós benzineseknél miért nincs ilyen probléma? Ahol legtöbb esetben direktszüszi van és sokkal erőteljesebb is a beszívás a turbó által. Nem csak én mondom, de ha jól bevan olajozva az a szűrő, és tisztítva van rendszeresen, akkor elég hatékonyan szűr.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5539 Dátum: 2008.02.13 szerda, 10:38:14 »

MS Design Mondeo MKIV: http://www.carstyling.hu/account_shower.php?T=3&id=2027

MS Design MKIII: http://www.ms-design.com/carx1ms1_1.icc?lang=de&cty=at&car=235

Szerintem egyik sem nagy szám, de ízléses, és akinek csak ilyen kis szolid kiegészítők, módosítások jöhetnek szóba, lehet hogy ez bejön.


Loder 1899 Mondeo és Vantage Volante: http://www.carstyling.hu/account_shower.php?T=3&id=1929

Ez már karakteresebben néz ki. És egy 50lóerőtöbbletet eredményező beavatkozást is elkövettek rajta.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #5540 Dátum: 2008.02.13 szerda, 19:22:37 »

MS Design Mondeo MKIV: http://www.carstyling.hu/account_shower.php?T=3&id=2027

MS Design MKIII: http://www.ms-design.com/carx1ms1_1.icc?lang=de&cty=at&car=235

Szerintem egyik sem nagy szám, de ízléses, és akinek csak ilyen kis szolid kiegészítők, módosítások jöhetnek szóba, lehet hogy ez bejön.


Loder 1899 Mondeo és Vantage Volante: http://www.carstyling.hu/account_shower.php?T=3&id=1929

Ez már karakteresebben néz ki. És egy 50lóerőtöbbletet eredményező beavatkozást is elkövettek rajta.

szerintem a kombi a 20"-on jól nézz ki. bele tennép a kis popómat
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5541 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 18:56:09 »

Sziasztok!
 
Végigolvastam a tempomat utólagos beszereléséről szóló leírást. Szeretném megcsinálni én is (2.0 TDCi Ghia 2004)
Két dolog nem tiszta:
1. A szerző azt írja, hogy dízel Mondeoban szüksége lehet egyéb kábelezésre is. Ez pontosan mit takar?
2. A boltban vásárolt kormánykapcsoló tartalmazza a kábeleket is?


A főoldalról nem tudom elérni a tempomat utólagos beépítését.
Valaki el tudná küldeni? Vagy új linket adni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5542 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 22:06:14 »


A főoldalról nem tudom elérni a tempomat utólagos beépítését.
Valaki el tudná küldeni? Vagy új linket adni?

http://www.mondeo.hu/ftp/letoltes/mk3_gyari_tempomat.pdf
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #5543 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 17:48:40 »

a discoveryn most volt egy műsor az ST motorokról. konkrétan a Focus ST-t próbálgatták, de bemutatták általában az ST-k elkészültét és tesztelését.
a próbaüzem során, 4 héten kersztül járatják a tesztalanyt teljes fordulaton. és bírja...  vigyor3 számítások alapján ez úgy 240e km megtételének megfelelő terhelés.

jó topikba írtam egyáltalán?  Huh?
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5544 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 18:20:38 »

a discoveryn most volt egy műsor az ST motorokról. konkrétan a Focus ST-t próbálgatták, de bemutatták általában az ST-k elkészültét és tesztelését.
a próbaüzem során, 4 héten kersztül járatják a tesztalanyt teljes fordulaton. és bírja...  vigyor3 számítások alapján ez úgy 240e km megtételének megfelelő terhelés.

jó topikba írtam egyáltalán?  Huh?

Szerintem igen... egy TV műsor ami csak a ford gyári tuningról szól..ennél részletesebb, kevés van... szerintem Grin hehe
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5545 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:02:54 »

Valaki épített már át Mk2 manuális klímát autómatára? Ha igen, mekkora meló?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5546 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:10:29 »

Valaki épített már át Mk2 manuális klímát autómatára? Ha igen, mekkora meló?

Elméletileg meg lehet oldani, ha tudsz szerezni alapapanyagot - kelleni fog: kezelő-vezérlő, motorfordulat szabályzó, propelleres hőmérő, napmérő. Jó ha megvan minden csati a bontot cucchoz.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5547 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:28:27 »

kezelő-vezérlő, motorfordulat szabályzó, propelleres hőmérő, napmérő.
Kezelő-vezérlő OK
Motorfordulat szabályzó = ventillátor fokozatkapcsoló?
Propelleres hőmérő = ?? ?? ??
Napmérő = ??
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5548 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:38:39 »

Kezelő-vezérlő OK
Motorfordulat szabályzó = ventillátor fokozatkapcsoló?
Propelleres hőmérő = ?? ?? ??
Napmérő = ??

A fordulatszám szabályzó - fekete doboz a kesztyűtartó környékén hűtőbordás - a ventit vezérli autó módban
Propelleres hőmérő az óra mellett a kis kerek rács mögött van
napmérő lila cucc a műszerfalpárna és a szélvédő közötti műanyag ívben
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5549 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:52:12 »

A fordulatszám szabályzó - fekete doboz a kesztyűtartó környékén hűtőbordás - a ventit vezérli autó módban
Propelleres hőmérő az óra mellett a kis kerek rács mögött van
napmérő lila cucc a műszerfalpárna és a szélvédő közötti műanyag ívben
Akkor hadjuk. Reméltem, be lesz kábelezve, motyót csak be kell dugni a régi helyére.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.