Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:22:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
104
105
106
107
108
109
110
[
111
]
112
113
114
115
116
117
118
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2696146 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5500 Dátum:
2007.12.26 szerda, 17:05:08 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.26 szerda, 13:19:17
Idézetet írta: zsoel - 2007.12.26 szerda, 11:10:56
Zsoel
Nálad mit jelent az hogy 400Nm <
Mindössze annyit, hogy nem vagyok biztos a gyári értékben!
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5501 Dátum:
2007.12.26 szerda, 17:06:01 »
Idézetet írta: Bazsa - 2007.12.26 szerda, 16:24:16
Idézetet írta: stealt - 2007.12.26 szerda, 13:17:08
Idézetet írta: Bigzotya - 2007.12.26 szerda, 09:02:08
(én pl lassan már csak egyetlen 2,2-ről tudok az ismertségi körömben ami maradt az eredeti 155 ló és 400Nm,
És kié az??
Akinek alapban van már gyorshajtása.
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5502 Dátum:
2007.12.26 szerda, 17:07:38 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.26 szerda, 16:45:11
Idézetet írta: Zoli79 - 2007.12.26 szerda, 16:26:04
Zsoel nem is első!!!
Akkor miért kérdezed?
Mert a második is gyanús
Majd tavasszal megnézzük mit tud az új EGR szeleped!
Én elvagyok a régivel is!
Ui: addigra megtanulom a gyors váltást Angeltől, aztán véged lesz!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5503 Dátum:
2007.12.26 szerda, 20:23:39 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.12.26 szerda, 17:07:38
[Majd tavasszal megnézzük mit tud az új EGR szeleped!
Én elvagyok a régivel is!
Ui: addigra megtanulom a gyors váltást Angeltől, aztán véged lesz!
az nem fog tudni stealtnél semmit, mert vakdugóval a ***ében érkezik az új EGR
... infóim alapján
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5504 Dátum:
2007.12.26 szerda, 20:34:55 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.12.26 szerda, 17:07:38
Majd tavasszal megnézzük mit tud az új EGR szeleped!
Én elvagyok a régivel is!
Ui: addigra megtanulom a gyors váltást Angeltől, aztán véged lesz!
Vagy neki tanítsuk meg a lsaaú váltást... esetleg beülök hozzá, ballasznak! Hogy valami haszon is legyen belőlem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
Válasz: 1,8td mondeo
«
Új hozzászólás #5505 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 13:44:21 »
Idézetet írta: liszkaip - 2008.01.10 csütörtök, 13:11:01
esetleg gt17-esre fel lehetne cserélni.
Ha belefér az idegrendszeredbe a sok szívás, akkor mindent lehet.
De jól gondold meg, mert a gyáritól való eltérés sok hiba forrása lehet.
Direktszűrő, kipu csak a reklámokban isten.
Nekem volt fenn mondeon gt17, ha érdekel még a dolog, hívj fel...
Naplózva
liszkaip
Vendég
Válasz: 1,8td mondeo
«
Új hozzászólás #5506 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 13:52:35 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.01.10 csütörtök, 13:44:21
Idézetet írta: liszkaip - 2008.01.10 csütörtök, 13:11:01
esetleg gt17-esre fel lehetne cserélni.
Ha belefér az idegrendszeredbe a sok szívás, akkor mindent lehet.
De jól gondold meg, mert a gyáritól való eltérés sok hiba forrása lehet.
Direktszűrő, kipu csak a reklámokban isten.
Nekem volt fenn mondeon gt17, ha érdekel még a dolog, hívj fel...
pontosan a sok szívást szeretném elkerülni.
tehát a gt17 halott ügy?!
a kipufogó rendszer átalakításába érdemes belefognom?
ha azt mondod, hogy Neked nem vált be, akkor elhiszem, és inkább leteszek az egészről.
kösz a gyors választ
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: 1,8td mondeo
«
Új hozzászólás #5507 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 16:03:01 »
Idézetet írta: liszkaip - 2008.01.10 csütörtök, 13:52:35
pontosan a sok szívást szeretném elkerülni.
tehát a gt17 halott ügy?!
a kipufogó rendszer átalakításába érdemes belefognom?
ha azt mondod, hogy Neked nem vált be, akkor elhiszem, és inkább leteszek az egészről.
kösz a gyors választ
Sajnos rosszul fogalmaztam... Nekem bevált, érdekes volt sok döbbent arcot látni a pirosnál, és nagyon klassz élmény, de elég sok vele a szívás. Sajnos van vele sok apróság, amire figyelni kell.
Nem halott ügy, de sok kitartás kell hozzá.
Egyébként light tuningként állíthatunk neked töltőnyomást, nekem a GT17em boostban 1.5, folyamatában 1.3bart töltött, sztem 1 bar abszolúte nem erős tunying. Azthiszem most Zombi is így jár vele...
Naplózva
Bodicsek
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5508 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 19:00:36 »
De Citet is megkérdezheted,vagy valami B vel kezdodo nagyarcú gyereket,pedig itt van a nyelvemen segíts Tadé.Mond má a nevét.
Mondjuk Citet csak a zöldön találod meg mostanában.
Árak is vannak mielőtt belevágsz:
adagoló 40-50e
Turbó:45e
olajcső:5e
uj szivó és kipusor MKI-é:10-10e
Uj sortomités:4e
uj hattyunyak rozsdamentesből szerelésssel+rozsdamentes rezonátorcső:30e szereléssel
-eladható a régi turbo+adagoló egész jó pénzért,ez csőkkenti a kiadásaidat.
-legalább 1 hét szabi ire minden oké lesz..............vagy több
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5509 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 19:27:00 »
Idézetet írta: Bodicsek - 2008.01.10 csütörtök, 19:00:36
valami B vel kezdodo nagyarcú gyereket,pedig itt van a nyelvemen segíts Tadé.Mond má a nevét.
A B vel kezdődő nagyarcú gyerek nem nagyarcú csak simán Ön- és közveszélyes.
"Mióta kibírom 160 alatt, egész jó lett a fogyasztásom..."
Naplózva
liszkaip
Vendég
Válasz: 1,8td mondeo
«
Új hozzászólás #5510 Dátum:
2008.01.15 kedd, 18:28:31 »
raktam egy turbónyomásmérőt a kocsiba, és a gyári gt15-össel a max érték amire felkúszott az 1bar volt.
úgy 1700as fordulattól mozdul meg a mutató.
csak simán gt17-esre cserélése nem javít rajta?
én főképp 3000-es fordulatig használom de inkább 2500, a változó geometriás turbóval nem lenne jobb ez a tartomány?
esetleg a turbónyomást még megemelném 1.1-1.2-re egy másig wg-vel?
mivel tudom a kocsi előéletét, és nincs agyonhajtva(155ekm) a motor, nem szeretném megbontani.
vagy egyáltalán ne emeljek nyomást, ha nem nyúlok a motorhoz?
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: 1,8td mondeo
«
Új hozzászólás #5511 Dátum:
2008.01.15 kedd, 18:33:15 »
Idézetet írta: liszkaip - 2008.01.15 kedd, 18:28:31
csak simán gt17-esre cserélése nem javít rajta?
Sokat segít rajta a gt17.
Fúrás-faragásigényes a dolog, kell hozzá pár cucc.
nekem a gt17 olyan 1100nál már mozgatta a mutatót, 1500nál már 0.5-0.6bar volt a nyomás.
Ha betartod a turboszabályokat, és persze nem töltöd agyon, szvsz nem ölöd meg a motorját.
Igazán viszont az adagolóban van a power...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: 1,8td mondeo
«
Új hozzászólás #5512 Dátum:
2008.01.15 kedd, 22:05:07 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.01.10 csütörtök, 13:44:21
Idézetet írta: liszkaip - 2008.01.10 csütörtök, 13:11:01
esetleg gt17-esre fel lehetne cserélni.
Ha belefér az idegrendszeredbe a sok szívás, akkor mindent lehet.
De jól gondold meg, mert a gyáritól való eltérés sok hiba forrása lehet.
Direktszűrő, kipu csak a reklámokban isten.
Nekem volt fenn mondeon gt17, ha érdekel még a dolog, hívj fel...
Nem arról van szó, hogy csoda történik a szívóoldal és kipufogóoldali tuningnál, hanem hogy alap dolog, hogy el kell végezni, mert innentől kezdődik a motor felhúzása. Biztosítani kell az akadálytalan gázáramlásokat. Amugy kicsit meglehet érezni, hogy rugalmasabb a gép már ennyitől.
Liszkaip! Szerintem ne aggódj, nem lesz baja a motornak. Legjobb tuningalapoknak mondják a (nem a legmodernebb) turbódízeleket. Talán még erőteljesebb beavatkozást is elviselhet, csak az többe kerülne.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Bodicsek
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5513 Dátum:
2008.01.16 szerda, 15:07:05 »
Hát én pont mást hallottam ezekről a régi dizelekről.Attól függetlenül ugye nekem is át van alakitva.
Max toltő jelenleg 1,1
De a lényeg,hogy nem dadog be,és ugye nincs turbólyuk(akkora),nem kell visszavátogatni stb.
Alapvető turbószabályokat meg kell szivlelni amit Tádé is említett.
Nagyobb nyomáshoz szvsz nagyobb cooler kell ami kb 70e ft beépítéssel együtt.(már tette erről fel fotot korábban)
De!!
Mielőtt hozzányúlsz probálj ki egy átalakított gépet,hogy megéri e neked
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5514 Dátum:
2008.01.24 csütörtök, 09:38:05 »
Sziasztok!
Már többször volt szó tuningboxról, chipről, egyebekről. Most találtam egy érdekes (bocs, angolul van) hozzászólást, ami említ néhány szempontot TDDi/TDCi-vel kapcsolatban.:
http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?post/1395768/
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5515 Dátum:
2008.01.25 péntek, 12:23:11 »
Megérkezett és be is szereltem a K&N 57i kittet az autóba. A hang fenomenális
videó:
http://www.youtube.com/watch?v=B1Z6bNrBLbE
kép:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5516 Dátum:
2008.01.25 péntek, 12:50:27 »
Idézetet írta: clint - 2008.01.25 péntek, 12:23:11
Megérkezett és be is szereltem a K&N 57i kittet az autóba. A hang fenomenális
videó:
http://www.youtube.com/watch?v=B1Z6bNrBLbE
kép:
Hú wazze... ez nagggyon profi! Nagyon állat hangja van, ahogy szívja a levegőt!!! Az utastérbe is behallatszik?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5517 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:08:53 »
Idézetet írta: clint - 2008.01.25 péntek, 12:23:11
Megérkezett és be is szereltem a K&N 57i kittet az autóba. A hang fenomenális
A pénztár csörgése is az lesz, amikor turbót kell rá vásárolni...
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5518 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:17:34 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.01.25 péntek, 13:08:53
A pénztár csörgése is az lesz, amikor turbót kell rá vásárolni...
Miért, tönkreteszi?
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5519 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:19:22 »
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5520 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:22:13 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.01.25 péntek, 13:19:22
Asszem a porszemek bombázzák a lapátokat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5521 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:25:23 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.25 péntek, 13:22:13
Asszem a porszemek bombázzák a lapátokat.
Ha belegondolunk, hogy majd 200e ford/perccel forog a turbina, amikor ki van nyomva az autó szeme, micsoda energiák szabadulhatnak fel egy apró porszemmel való ütközéskor...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5522 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:28:16 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.01.25 péntek, 13:25:23
Ha belegondolunk, hogy majd 200e ford/perccel forog a turbina, amikor ki van nyomva az autó szeme, micsoda energiák szabadulhatnak fel egy apró porszemmel való ütközéskor...
Én belegondoltam, ezért nincs direktszűrőm. Pedig tetszene a hangja!
De szerintem a Gabo imprezájában is valamilyen dirket van, pedig az is turbo.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5523 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:30:16 »
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5524 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:34:46 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.01.25 péntek, 13:19:22
Ez ám a királyi jogar neeem??
Én is elolvadok
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5525 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:36:07 »
Idézetet írta: clint - 2008.01.25 péntek, 12:23:11
Megérkezett és be is szereltem a K&N 57i kittet az autóba. A hang fenomenális
videó:
http://www.youtube.com/watch?v=B1Z6bNrBLbE
kép:
Mennyi volt?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5526 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:46:41 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.01.25 péntek, 13:36:07
Mennyi volt?
harminc valamennyi.
Nem állandó használatra vettem, mivel kb. 5 perc a ki és beszerelés, elég ha csak hétvégékre rakom be.
*****
Az elrettentő képek mókásak, mint egy dohányellenes kampánynál. Köszi mindenesetre
Nem hiszem, hogy normális használat mellett és rendszeres tisztításnál rövid távon képes lenne ilyen károkat okozni egy légszűrő.
Na mindegy, én ugyse értek hozzá gondolom... most lehet kövezni
****
Belülről nem vagy csak alig hallani, csak motorféknél van egy mély duruzsoló hangja.
Persze mióta megvan gyakrabban megyek lehúzott ablakkal
mert azért a szuszogás tetszik
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.25 péntek, 13:48:23 írta clint
»
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5527 Dátum:
2008.01.25 péntek, 13:53:41 »
Idézetet írta: clint - 2008.01.25 péntek, 13:46:41
Az elrettentő képek mókásak, mint egy dohányellenes kampánynál.
Majd kiderül....
Jah, említettem-e, hogy ami a sűrítőkerékről hiányzik, azt megette a motor?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.25 péntek, 13:57:19 írta Tádé
»
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5528 Dátum:
2008.01.25 péntek, 15:40:56 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.01.25 péntek, 13:53:41
Majd kiderül....
Jah, említettem-e, hogy ami a sűrítőkerékről hiányzik, azt megette a motor?
Sajnos ez tényleg igy van!!! Off autómon nekem is volt, utána befigyelt a felújitó készlet. A baj az hogy a változó geosat nem lehet javitani! Egyébként meg kifejezetten nem ajánlják a turbó dizelekhez a direkt szűrőket.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5529 Dátum:
2008.01.25 péntek, 16:13:16 »
Idézetet írta: clint - 2008.01.25 péntek, 13:46:41
harminc valamennyi.
Nem állandó használatra vettem, mivel kb. 5 perc a ki és beszerelés, elég ha csak hétvégékre rakom be.
*****
Az elrettentő képek mókásak, mint egy dohányellenes kampánynál. Köszi mindenesetre
Nem hiszem, hogy normális használat mellett és rendszeres tisztításnál rövid távon képes lenne ilyen károkat okozni egy légszűrő.
Na mindegy, én ugyse értek hozzá gondolom... most lehet kövezni
****
Belülről nem vagy csak alig hallani, csak motorféknél van egy mély duruzsoló hangja.
Persze mióta megvan gyakrabban megyek lehúzott ablakkal
mert azért a szuszogás tetszik
Engem még a képek se rettentettek el, nekem nincs turbom.
És ha meglesz az a +5LE, hogy kerek 150 legyen már megérte!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5530 Dátum:
2008.01.25 péntek, 17:05:52 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.01.25 péntek, 13:53:41
Majd kiderül....
Jah, említettem-e, hogy ami a sűrítőkerékről hiányzik, azt megette a motor?
Szerintem fémpor lett belőle.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5531 Dátum:
2008.01.25 péntek, 18:46:16 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.25 péntek, 17:05:52
Szerintem fémpor lett belőle.
én nem hiszem. ahoz, h fémporrá váljon minig a legszélének kellene egyenletesen, és finoman kopni. ezzel szemben szitává lövöldözi a lapátot a kosz, és idővel leválnak sajna a nagyobb darabok is ami a hengerbe kerülve már okozhatnak nem kis bajokat.
de a gyűrű és a henger talákozásánál a fémpor is elég kemény hibaforrás.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Husqi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5532 Dátum:
2008.02.01 péntek, 19:36:11 »
A tetősinemet kb menyiért lehetne lekromoztatni?Tartós nem fog lekopni róla?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5533 Dátum:
2008.02.01 péntek, 21:14:09 »
Idézetet írta: Husqi - 2008.02.01 péntek, 19:36:11
A tetősinemet kb menyiért lehetne lekromoztatni?Tartós nem fog lekopni róla?
Petya árul ilyen sineket, neki nem kopik.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ocsigep1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1629
...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5534 Dátum:
2008.02.02 szombat, 09:15:23 »
Idézetet írta: Husqi - 2008.02.01 péntek, 19:36:11
A tetősinemet kb menyiért lehetne lekromoztatni?Tartós nem fog lekopni róla?
szabogaby tavaly csináltatta, keresd a dél-dunántúli topicban, adja az adatokat
Naplózva
MKI 2.0i
Husqi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5535 Dátum:
2008.02.02 szombat, 11:07:20 »
Idézetet írta: ocsigep1 - 2008.02.02 szombat, 09:15:23
szabogaby tavaly csináltatta, keresd a dél-dunántúli topicban, adja az adatokat
Köszi.
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5536 Dátum:
2008.02.02 szombat, 18:32:53 »
Fincsi, mi?
Naplózva
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5537 Dátum:
2008.02.02 szombat, 22:06:15 »
Idézetet írta: Husqi - 2008.02.01 péntek, 19:36:11
A tetősinemet kb menyiért lehetne lekromoztatni?Tartós nem fog lekopni róla?
A mienk is Petya közreműködésével lett krómozva. Nem pattog (röpke 1 év allatt), és szerintem nagyon jól mutat.
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5538 Dátum:
2008.02.12 kedd, 18:49:08 »
Idézetet írta: silver - 2008.01.25 péntek, 15:40:56
Egyébként meg kifejezetten nem ajánlják a turbó dizelekhez a direkt szűrőket.
Akkor a turbós benzineseknél miért nincs ilyen probléma? Ahol legtöbb esetben direktszüszi van és sokkal erőteljesebb is a beszívás a turbó által. Nem csak én mondom, de ha jól bevan olajozva az a szűrő, és tisztítva van rendszeresen, akkor elég hatékonyan szűr.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5539 Dátum:
2008.02.13 szerda, 10:38:14 »
MS Design Mondeo MKIV
:
http://www.carstyling.hu/account_shower.php?T=3&id=2027
MS Design MKIII
:
http://www.ms-design.com/carx1ms1_1.icc?lang=de&cty=at&car=235
Szerintem egyik sem nagy szám, de ízléses, és akinek csak ilyen kis szolid kiegészítők, módosítások jöhetnek szóba, lehet hogy ez bejön.
Loder 1899 Mondeo és Vantage Volante
:
http://www.carstyling.hu/account_shower.php?T=3&id=1929
Ez már karakteresebben néz ki. És egy 50lóerőtöbbletet eredményező beavatkozást is elkövettek rajta.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5540 Dátum:
2008.02.13 szerda, 19:22:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.02.13 szerda, 10:38:14
MS Design Mondeo MKIV
:
http://www.carstyling.hu/account_shower.php?T=3&id=2027
MS Design MKIII
:
http://www.ms-design.com/carx1ms1_1.icc?lang=de&cty=at&car=235
Szerintem egyik sem nagy szám, de ízléses, és akinek csak ilyen kis szolid kiegészítők, módosítások jöhetnek szóba, lehet hogy ez bejön.
Loder 1899 Mondeo és Vantage Volante
:
http://www.carstyling.hu/account_shower.php?T=3&id=1929
Ez már karakteresebben néz ki. És egy 50lóerőtöbbletet eredményező beavatkozást is elkövettek rajta.
szerintem a kombi a 20"-on jól nézz ki. bele tennép a kis popómat
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5541 Dátum:
2008.02.14 csütörtök, 18:56:09 »
Idézetet írta: sakos_old - 2007.05.24 csütörtök, 10:15:00
Sziasztok!
Végigolvastam a tempomat utólagos beszereléséről szóló leírást. Szeretném megcsinálni én is (2.0 TDCi Ghia 2004)
Két dolog nem tiszta:
1. A szerző azt írja, hogy dízel Mondeoban szüksége lehet egyéb kábelezésre is. Ez pontosan mit takar?
2. A boltban vásárolt kormánykapcsoló tartalmazza a kábeleket is?
A főoldalról nem tudom elérni a tempomat utólagos beépítését.
Valaki el tudná küldeni? Vagy új linket adni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5542 Dátum:
2008.02.14 csütörtök, 22:06:14 »
Idézetet írta: clint - 2008.02.14 csütörtök, 18:56:09
A főoldalról nem tudom elérni a tempomat utólagos beépítését.
Valaki el tudná küldeni? Vagy új linket adni?
http://www.mondeo.hu/ftp/letoltes/mk3_gyari_tempomat.pdf
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sgabo
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5543 Dátum:
2008.02.18 hétfő, 17:48:40 »
a discoveryn most volt egy műsor az ST motorokról. konkrétan a Focus ST-t próbálgatták, de bemutatták általában az ST-k elkészültét és tesztelését.
a próbaüzem során, 4 héten kersztül járatják a tesztalanyt teljes fordulaton. és bírja...
számítások alapján ez úgy 240e km megtételének megfelelő terhelés.
jó topikba írtam egyáltalán?
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5544 Dátum:
2008.02.18 hétfő, 18:20:38 »
Idézetet írta: sgabo - 2008.02.18 hétfő, 17:48:40
a discoveryn most volt egy műsor az ST motorokról. konkrétan a Focus ST-t próbálgatták, de bemutatták általában az ST-k elkészültét és tesztelését.
a próbaüzem során, 4 héten kersztül járatják a tesztalanyt teljes fordulaton. és bírja...
számítások alapján ez úgy 240e km megtételének megfelelő terhelés.
jó topikba írtam egyáltalán?
Szerintem igen... egy TV műsor ami csak a ford gyári tuningról szól..ennél részletesebb, kevés van... szerintem
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5545 Dátum:
2008.02.18 hétfő, 21:02:54 »
Valaki épített már át Mk2 manuális klímát autómatára? Ha igen, mekkora meló?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5546 Dátum:
2008.02.18 hétfő, 21:10:29 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.02.18 hétfő, 21:02:54
Valaki épített már át Mk2 manuális klímát autómatára? Ha igen, mekkora meló?
Elméletileg meg lehet oldani, ha tudsz szerezni alapapanyagot - kelleni fog: kezelő-vezérlő, motorfordulat szabályzó, propelleres hőmérő, napmérő. Jó ha megvan minden csati a bontot cucchoz.
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5547 Dátum:
2008.02.18 hétfő, 21:28:27 »
Idézetet írta: fusim - 2008.02.18 hétfő, 21:10:29
kezelő-vezérlő, motorfordulat szabályzó, propelleres hőmérő, napmérő.
Kezelő-vezérlő OK
Motorfordulat szabályzó = ventillátor fokozatkapcsoló?
Propelleres hőmérő = ?? ?? ??
Napmérő = ??
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5548 Dátum:
2008.02.18 hétfő, 21:38:39 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.02.18 hétfő, 21:28:27
Kezelő-vezérlő OK
Motorfordulat szabályzó = ventillátor fokozatkapcsoló?
Propelleres hőmérő = ?? ?? ??
Napmérő = ??
A fordulatszám szabályzó - fekete doboz a kesztyűtartó környékén hűtőbordás - a ventit vezérli autó módban
Propelleres hőmérő az óra mellett a kis kerek rács mögött van
napmérő lila cucc a műszerfalpárna és a szélvédő közötti műanyag ívben
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5549 Dátum:
2008.02.18 hétfő, 21:52:12 »
Idézetet írta: fusim - 2008.02.18 hétfő, 21:38:39
A fordulatszám szabályzó - fekete doboz a kesztyűtartó környékén hűtőbordás - a ventit vezérli autó módban
Propelleres hőmérő az óra mellett a kis kerek rács mögött van
napmérő lila cucc a műszerfalpárna és a szélvédő közötti műanyag ívben
Akkor hadjuk. Reméltem, be lesz kábelezve, motyót csak be kell dugni a régi helyére.
Naplózva
Oldalak:
1
...
104
105
106
107
108
109
110
[
111
]
112
113
114
115
116
117
118
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ