Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:15:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698913 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6000 Dátum:
2008.06.07 szombat, 08:30:33 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.06.07 szombat, 00:54:53
Ki kellene próbálnod jól megírt, chipes autót, hátha változik a véleményed.
Én csak ritkán, előzésnél veszem nagy hasznát a plussz Nm-nek és lóerőnek, amúgy normál használom a gépet, nem fitotgatom az erejét.
Kiváncsiságból egy-két rugalmassági mérést csinálok az autómmal, 60-ról 80-ról, 4., 5., sebességben. Tipikus előzési szitu! Remélem írtok ti is egy két mérési eredményt.
Nyilván jobban megy. Bár a tddi 155, és a tdci 170 lovát nem hiszem el. (A tököli talin sikerült lehagyni egy "170" lovas mondeót. Többször is mentünk. Ha az tényleg 170 vagy mondjuk 150 lovas lenne, nem sok esélyt látok ellene a 130-assal.)
Azt gondolom, hogy mindig lesz egy csomó autó, akit le tudsz hagyni, és lesz egy csomó, amit nem.
Ezen a chip nem sokat változtat. Veled sem szedetnek otthon viagrát, hogy a napi 3 helyett 4x bírd...
Persze, jobban lehet vele előzgetni.
Nyilván ki így gondolja, ki úgy.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.07 szombat, 08:51:57 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6001 Dátum:
2008.06.07 szombat, 09:43:19 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.04 szerda, 21:03:06
Azt írta még, hogy a fékpadi mérést nem javasolja, mert az autó hajtásrendszere ott akkora terhelést kap, amit azelőtt sosem (persze arra tervezték a kocsit). Helyette valami G-Tech gyorsulásmérővel tudja megmutatni a növekedést.
Uccsó fontos dolog, hogy ezek a kommonrél mocik 2000 alatt nem igazán húznak, mert nincs turbónyomás. Való igaz, 1800 körül szabadul el a ménes. De nem javasolja a turbónyomás alacsonyan történő kezdését, mert akkor az durvább kormolást okoz, és az emisszió romlana jelentősen.
Nem vagyok autógépész (a srác az), de nagyjából igaznak találom azokat, amiket írt.
Esetleg vélemény - ellenvélemény?
Egy kis ellenvélemény:
Most ahogy boostolom a diagnosztikai képességeimet találgattam ilyen "mérő rendszereket" majdnem beestem a monitor mögé a röhögéstől amikor olvastam hogy miket tud papiron illetve képernyőn. Gyakorlatilag 250 USD-be kerül egy ilyen alkalmazás amivel gyorsulást teljesítményt nyomatékot és még sok mindent lehet mérni ELMÉLETBEN. Már csak a kíváncsiság kedvéért a közeljövőben beakarok újítani egy ilyet is, ha az épp rendelés alatt lévő nem tudná a leírtakkal ellentétben, hogy lássa mindenki hogy mekkora parasztvakítás
Sajnálatos az a tény, hogy az egyetlen megbízható mérési mód az, ha teljesítménymérő padon méred. De még ott is van egy egy kis korrekció mert nem a főtengelyen mér hanem a kerekeken keresztül.
CR motorok 2000 alatti nem húzásához: nálam chip nélkül 1350 kezd mocorogni 1500-tól már azt csinálok amit akarok a próbaként berakott chip ezen rontott, ugyanúgy mint a a végsebesség közeli autózásnál sem adott már többet. Igaz, hogy volt egy szűk tartomány olyan 1800-2600 között ahol több volt 170hp 435Nm de gyakorlatilag semmire nem mentem vele csak arra hogy 4.ben egyenes kerékállás mellet száraz úton 80-90 környékén kikaparjon a kerék előzés közben (illetve bevillant az ESP) Városban ez ok lenne ha a görbe alja is egy picit emelve lenne.
Szóval szép a csúcs lóerő meg nyomaték érték papiron de a tanulság az hogy azért egy szép asztallap simaságú nyomaték és lóerőgörbével többre lehet menni, mint azokkal a nagyon meredeken leeső görbékkel amiket itt is lehet néha látni.
Természetesen az is igaz hogy mindenkinek a saját vezetési szokásaihoz kellene optimalizálni az autót. Én 97%-ban autópályázok Külföldön is így gyakran a Németeknél is. Bizony ott ha a forgalmi körülmény ha olyan, akkor megyek. Én többre becsülöm azt ha egy gép tartósan tudja tartani pl. a 220-as utazótempót mint a piroslámpától való gyorsulást. (és erre megkérdezték tőlem, hogy nem tartom-e soknak a 6,6-os átlagfogyasztást ?
, hát egyáltalán nem )
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6002 Dátum:
2008.06.07 szombat, 12:59:53 »
egyetértek ! én is többre értékelem azt hogy van egy egyenes nyomatékgörbéd mint ami kifutja magát majd ennyi is volt.
nekem is a cél hogy ha chip akkor nem kell 400 Nm mert minek ha elég oda a 350 is akár és ezt tudja nekem 1800-4000 ig ! töretlenül sztem.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6003 Dátum:
2008.06.07 szombat, 16:32:28 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.07 szombat, 08:30:33
Veled sem szedetnek otthon viagrát, hogy a napi 3 helyett 4x bírd...
Persze, jobban lehet vele előzgetni.
Ezt kipróbálom!!!
Bedobok egy viagrát, vagy kettőt-hármat, utána meg elmegyek autózni, megnézem hogy megy az előzgetés!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.07 szombat, 16:35:17 írta Zsiri
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6004 Dátum:
2008.06.07 szombat, 16:58:53 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.06.07 szombat, 16:32:28
Ezt kipróbálom!!!
Bedobok egy viagrát, vagy kettőt-hármat, utána meg elmegyek autózni, megnézem hogy megy az előzgetés!!!
A tankba dobd...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6005 Dátum:
2008.06.07 szombat, 22:11:57 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.07 szombat, 16:58:53
A tankba dobd...
Akkor még a végén hátsó kerékre ágaskodik az autó egy kövér gázadásra.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6006 Dátum:
2008.06.08 vasárnap, 11:49:44 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.07 szombat, 16:58:53
A tankba dobd...
DE huzzál kotont a kipufogóra.Tudod FŐ A BIZTONSÁG
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6007 Dátum:
2008.06.08 vasárnap, 12:04:42 »
Úgymond én kezdtem, de offolunk, offolunk...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6008 Dátum:
2008.06.13 péntek, 18:00:09 »
Az van amit gondoltam. Nézeget most néhány diagnosztikai alkalmazást. A nyűvek adjanak jó éjt puszit azon "tuning" cégeknek akik mérőpad nélküli lóerő, nyomaték és gyorsulás "mérést" végeznek. Pofon egyszerű az egész. Őszi talin már ez is lesz.
Naplózva
Tüske
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6009 Dátum:
2008.06.13 péntek, 21:20:17 »
Sziasztok olvasgatom a csip tuning elméleteket.Számítogépen végzik a tuningot az eredeti eprom ram tartalmát átírva.A gázpedál állítást,az üzemanyag mennyiség,és a túrbónyomást variálják.Az elég gagyi,ha csak egy bizonyos nyomaték csúcsot döntögetnek.Én amit láttam a barátomnál ott a gázpedál 25% -os lenyomásnál már jobban reagál kevesebbet kár állitani mert ez az 1000-es fordulati tartomány.Az üzemanyag mennyiséget is egy táblázatban állitják 1000-töl a 4500-as fordulat számig ált 25% az elfogadott + állitás.Tehát,ha becsületesen végig írják a táblázatot akkor nincs egy kiugró görbe hanem folyamatos nyomaték emelkedés van.A turbónyomásnál 0,8-bar maximum tultöltést szoktak állitani ez nem teszi tönkre a mechanikai elemeket nem sülnek meg a turbina kerekek és nem olvadnak szét a kis állitó nyelvek amik megfékezik a kipufogó gáz sebességét{ez a változó geometriáju turbó lelke}ja és a :integet2:tengely sem törik szét.Tehát 220-as utazó tempót is lehet tartani.Nekem egy 2000 tddi mondim van sima normál használatnál 120-130 Km 1,5l fogyasztás csökkenést értem el.És birja a 190-es utazót.Csak azért enyit mert 5 gangos.Ha rugatom neki tehát gyorsulgatok akkor sajnos többet is eszik de iszonyúan elindul.Dehát az ember amikor utazik akkor nem rugdalja a gázpedált hanem folyamatosan halad tehát kevesebet eszik.Ja és itt Pécs melett.csak 40000 Ft tehát egy tunig box ára kb.És bármikor visszaírja az eredeti eprom tartalmat,akinek kell.Ha valakit érdekel a dolog írjon.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6010 Dátum:
2008.06.13 péntek, 21:27:37 »
Idézetet írta: Tüske - 2008.06.13 péntek, 21:20:17
220-as utazó tempóhoz még nem kell chiptuning
Naplózva
Tüske
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6011 Dátum:
2008.06.13 péntek, 21:31:27 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.13 péntek, 21:27:37
220-as utazó tempóhoz még nem kell chiptuning
csak példáztam,hogy a motornak nem lessz bajja
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6012 Dátum:
2008.06.13 péntek, 21:40:01 »
Idézetet írta: Tüske - 2008.06.13 péntek, 21:20:17
...Nekem egy 2000 tddi mondim van sima normál használatnál 120-130 Km 1,5l fogyasztás csökkenést értem el.És birja a 190-es utazót.Csak azért enyit mert 5 gangos.
Attól, hogy chipes, nemhogy jobban, hanem kevésbé bírja a folyamatos nagy fordulatot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6013 Dátum:
2008.06.13 péntek, 21:43:09 »
Idézetet írta: Tüske - 2008.06.13 péntek, 21:31:27
csak példáztam,hogy a motornak nem lessz bajja
nálam biztos nem
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6014 Dátum:
2008.06.14 szombat, 14:51:43 »
Az én megitélésem a chip-ről.Az azért van mert majd későbbi modellekben ezen a chipen állitanak és több erővel tetemes árt kérnek majd el.És nem kerül túl sokba a beavatkozás.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6015 Dátum:
2008.06.14 szombat, 22:39:39 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.13 péntek, 21:27:37
220-as utazó tempóhoz még nem kell chiptuning
Hanem 3.0 V6 diesel
minimum! Na jó a soros 6-os is megfelelő ehhez
De nálunk már semmi értelme! Eddig sem volt, de most már főleg!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.14 szombat, 22:43:23 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6016 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 00:40:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.06.14 szombat, 22:39:39
Hanem 3.0 V6 diesel
minimum! Na jó a soros 6-os is megfelelő ehhez
De nálunk már semmi értelme! Eddig sem volt, de most már főleg!
Nem kell hozzá. 3.0V6 (Illetve kellene de még nincs, bár a tranzitnak már berakták az új 3.2 200hp 5hengeres TDCi-t
a 4,2 V8TDCi meg csak most készül. Szóval nyugodtan lehetne rám bélyeget akasztani hogy teherautó motort használok de nekem elég lenne az S5 3,2 TDCi
) De jelenleg csak a S4 2,2TDCi van tehát beérjük ennyivel, meg azzal hogy már ennek se plafon a 220
. Az csak az határ ameddig normálisan ugrik utána már csiga, amíg kifekszik a mutató
Ja és azért az se mellékes hoyg a 200 tempomat (felette nem müxik
) 9,8-as átlagfogyasztás (mondjuk 230-nál már 14,1
)
Ez az egész trafipax mizéria azért jól fel van fújva. Nem vettem észre hogy valami változott volna ezután is annyival megyek mint eddig se többel se kevesebbel. Azt viszont észrevettem hogy a forgalom egy picit lassult de nem a nagyobb büntetések miatt, hanem szerintem próbálnak spórolni az üzemanyagon. Egyébként meg pont ezért vált nagyon lényegessé egy erős dizel. Pl. az M1-en minden 20km-en kamera. Előtte tempomat ki utána be. Nem mindegy hogy menyire gyorsan állsz vissza a menet tempora.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6017 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 00:44:02 »
Ja akit érdekel:
Az őszi talin legalábbis a részemről lesz nyomaték, lóerő, gyorsulás, mérés, reakció idő stb. mérés annak aki kéri. Természetesen trendelve stb.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6018 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 01:06:33 »
Idézetet írta: Tüske - 2008.06.13 péntek, 21:20:17
Sziasztok olvasgatom a csip tuning elméleteket.Számítogépen végzik a tuningot az eredeti eprom ram tartalmát átírva.A gázpedál állítást,az üzemanyag mennyiség,és a túrbónyomást variálják.Az elég gagyi,ha csak egy bizonyos nyomaték csúcsot döntögetnek.Én amit láttam a barátomnál ott a gázpedál 25% -os lenyomásnál már jobban reagál kevesebbet kár állitani mert ez az 1000-es fordulati tartomány.Az üzemanyag mennyiséget is egy táblázatban állitják 1000-töl a 4500-as fordulat számig ált 25% az elfogadott + állitás.Tehát,ha becsületesen végig írják a táblázatot akkor nincs egy kiugró görbe hanem folyamatos nyomaték emelkedés van.A turbónyomásnál 0,8-bar maximum tultöltést szoktak állitani ez nem teszi tönkre a mechanikai elemeket nem sülnek meg a turbina kerekek és nem olvadnak szét a kis állitó nyelvek amik megfékezik a kipufogó gáz sebességét{ez a változó geometriáju turbó lelke}ja és a :integet2:tengely sem törik szét.Tehát 220-as utazó tempót is lehet tartani.Nekem egy 2000 tddi mondim van sima normál használatnál 120-130 Km 1,5l fogyasztás csökkenést értem el.És birja a 190-es utazót.Csak azért enyit mert 5 gangos.Ha rugatom neki tehát gyorsulgatok akkor sajnos többet is eszik de iszonyúan elindul.Dehát az ember amikor utazik akkor nem rugdalja a gázpedált hanem folyamatosan halad tehát kevesebet eszik.Ja és itt Pécs melett.csak 40000 Ft tehát egy tunig box ára kb.És bármikor visszaírja az eredeti eprom tartalmat,akinek kell.Ha valakit érdekel a dolog írjon.
Bizony engem érdeklne a dolog és ugyanilyen autóm van mint neked, összetudunk futni Pécsen valahol dumálni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6019 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 10:55:06 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.15 vasárnap, 00:40:26
Nem kell hozzá. 3.0V6 (Illetve kellene de még nincs, bár a tranzitnak már berakták az új 3.2 200hp 5hengeres TDCi-t
a 4,2 V8TDCi meg csak most készül. Szóval nyugodtan lehetne rám bélyeget akasztani hogy teherautó motort használok de nekem elég lenne az S5 3,2 TDCi
) De jelenleg csak a S4 2,2TDCi van tehát beérjük ennyivel, meg azzal hogy már ennek se plafon a 220
. Az csak az határ ameddig normálisan ugrik utána már csiga, amíg kifekszik a mutató
Ja és azért az se mellékes hoyg a 200 tempomat (felette nem müxik
) 9,8-as átlagfogyasztás (mondjuk 230-nál már 14,1
)
Ez az egész trafipax mizéria azért jól fel van fújva. Nem vettem észre hogy valami változott volna ezután is annyival megyek mint eddig se többel se kevesebbel. Azt viszont észrevettem hogy a forgalom egy picit lassult de nem a nagyobb büntetések miatt, hanem szerintem próbálnak spórolni az üzemanyagon. Egyébként meg pont ezért vált nagyon lényegessé egy erős dizel. Pl. az M1-en minden 20km-en kamera. Előtte tempomat ki utána be. Nem mindegy hogy menyire gyorsan állsz vissza a menet tempora.
A mostani trendet nézve előbb lesz a mondeokban 1,2 S3 TDCi mint 4,2 V8 TDCi.
2.2-nél nem lesz benne nagyobb dízel soha, ez szinte biztos. Ez ehhez a méretű autóhoz, már több mint elég, és ezt tudják a fordnál is. Meg azt is, hogy egy mondival nem törhetnek borsot a prémiumautók orra alá csak úgy, hogy nagy motort tesznek bele, egyszerűen nem venné senki, ezért nem is lesz.
A Pug 407 2,7V6 dízelből is eladtak már vagy egy tucattal.......nagy üzlet
...a ford nem engedheti meg, hogy ilyen lüke hibát vétsen.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6020 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 17:20:12 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.15 vasárnap, 00:40:26
230nál 14,1 liter a 2.2-nek? Úgy látszik, hogy ilyen tempónál kiegyenlítődnek a fogyasztások a V6 és a 2.2 között? Nekem 180-220 között volt 13,7. Persze, mikor visszalassultam 180 környékére, padlódázon volt utánna, míg megint nem kellett lassítani.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6021 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 18:12:02 »
V6-os kocsikban milyen nagy öröm lehet porlasztókat cserélni ,ha mind beszart
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6022 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 21:41:21 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.06.15 vasárnap, 17:20:12
230nál 14,1 liter a 2.2-nek?
Azt elfelejtette hozzátenni, hogy emelkedő volt.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6023 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 22:34:50 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.06.15 vasárnap, 17:20:12
230nál 14,1 liter a 2.2-nek? Úgy látszik, hogy ilyen tempónál kiegyenlítődnek a fogyasztások a V6 és a 2.2 között? Nekem 180-220 között volt 13,7. Persze, mikor visszalassultam 180 környékére, padlódázon volt utánna, míg megint nem kellett lassítani.
Ez olyan 50km olyan átlagból jött össze ahol nem mentem 230 alatt és tényleg van zseolnek egy pici igazsága mert enyhe szembeszél volt. Pont a pillantnyi fogyasztás során néztem hogy már 160 nál se mindegy hogy van e szembeszél vagy nincs több mint 1 liter többeltfogyasztást jelent egy enyhe szembe szél is. ha szélcsend van akkor 160 az kerek 6, a 200 az 9,8 az nem si kell csodálkozni az hogy 200 felett kezd el zabálni a max az 14,7 de ez a ritka mutató fektetéskor van. Egyébként meg nem kell csodálkozni ilyen tempóhoz már kell az üzemanyag és tény hogy kb. 220-tól már mindegy hogy dizel vagy benzin ott már a légellenálás egyenlővé tesz mindenkit. Viszont az is tény hogy inkább 160-nal megy tartósan az ember mint 230-al.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6024 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 22:59:56 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.15 vasárnap, 18:12:02
V6-os kocsikban milyen nagy öröm lehet porlasztókat cserélni ,ha mind beszart
Fel kell dobni egy Motorcraft 2500D karburátort - botott is jó - és had mennyen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6025 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 23:25:19 »
Idézetet írta: fusim - 2008.06.15 vasárnap, 22:59:56
Fel kell dobni egy Motorcraft 2500D karburátort - botott is jó - és had mennyen
A rail cső végét meg lehegeszteni mert ugyse kell ha ott a karbi
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6026 Dátum:
2008.06.16 hétfő, 09:34:23 »
Sziasztok!
Remélem a következő talira jönnek a TDDi tulajok. Összemérném az autóm erejét egy-két sporttárssal.
Eversman
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6027 Dátum:
2008.06.16 hétfő, 09:56:54 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.15 vasárnap, 22:34:50
Nem is szívózni akartam én, csak mint érdekesség, információnak jó volt.
Ezt is megtudtam.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6028 Dátum:
2008.06.16 hétfő, 16:33:39 »
Idézetet írta: Eversman - 2008.06.16 hétfő, 09:34:23
Sziasztok!
Remélem a következő talira jönnek a TDDi tulajok. Összemérném az autóm erejét egy-két sporttárssal.
Eversman
Ha összejön, az őszi talin 1, max. 2 gyorsulást bevállalok
. Haza is akarok érni vele utána, kuplung nélkül meg nem sikerülne.
Naplózva
Tüske
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6029 Dátum:
2008.06.18 szerda, 10:34:33 »
Sziasztok a kérkedőknek küldöm:http://www.vezess.hu/magazin/tobb_loero_chiptuninggal/14585/
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6030 Dátum:
2008.06.18 szerda, 15:35:18 »
Idézetet írta: Tüske - 2008.06.18 szerda, 10:34:33
Sziasztok a kérkedőknek küldöm:http://www.vezess.hu/magazin/tobb_loero_chiptuninggal/14585/
Pici segítség.
Igy csak rá kell kattintani!
http://www.vezess.hu/magazin/tobb_loero_chiptuninggal/14585/
Naplózva
Tüske
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6031 Dátum:
2008.06.18 szerda, 20:25:14 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.06.18 szerda, 15:35:18
Pici segítség.
Igy csak rá kell kattintani!
http://www.vezess.hu/magazin/tobb_loero_chiptuninggal/14585/
Köszi
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6032 Dátum:
2008.06.28 szombat, 13:21:30 »
A lényeg meg lemaradt a fejlesztéseim hosszú sorából, megérkezett és be is raktam az új fékeket.
Elől Brembo Bmax Lyuggatott mart tárcsa Ferodo Racing betéttel, hátul még gyári tárcsa és Bosch betét
Edig kb 3-400 km ment bele lassan kezd bekopni és egyre jobban fog
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6033 Dátum:
2008.06.28 szombat, 16:03:45 »
Idézetet írta: clint - 2008.06.28 szombat, 13:21:30
A lényeg meg lemaradt a fejlesztéseim hosszú sorából, megérkezett és be is raktam az új fékeket.
Elől Brembo Bmax Lyuggatott mart tárcsa Ferodo Racing betéttel, hátul még gyári tárcsa és Bosch betét
Edig kb 3-400 km ment bele lassan kezd bekopni és egyre jobban fog
Az ilyen tárcsa eszi meg nagyon hamar a betéteket.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.28 szombat, 16:05:37 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6034 Dátum:
2008.06.28 szombat, 20:54:46 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.28 szombat, 16:03:45
Az ilyen tárcsa eszi meg nagyon hamar a betéteket.
viszont hamarabb meg is áll adott helyzetben, ha logikusan gondolkozunk
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6035 Dátum:
2008.06.28 szombat, 21:12:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.06.28 szombat, 20:54:46
viszont hamarabb meg is áll adott helyzetben, ha logikusan gondolkozunk
Hát, erre mérget nem vennék, a hűtés miatt vannak benne a lyukak, nem?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6036 Dátum:
2008.06.28 szombat, 23:41:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.28 szombat, 21:12:52
Hát, erre mérget nem vennék, a hűtés miatt vannak benne a lyukak, nem?
De vehetsz rá mérget. Hűtés + a betétek sokkal jobban "beleakadnak" a tárcsába. Ez a leghatékonyabb.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6037 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 00:02:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.28 szombat, 21:12:52
Hát, erre mérget nem vennék, a hűtés miatt vannak benne a lyukak, nem?
ezt a logikát a gumi témában is megbeszéltük már
GY gumikról írták, hogy jobban/gyorsaban kopik, de cserébe jobban is tapad
lágyabb gumi gyorsabb kopás - jobb tapadás
fékbetét is azért kopik jobban (szerintem), ahogy te írtad, mert jobban tapad a tárcsán, hamarabb megfogja, stb.....
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6038 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:06:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.28 szombat, 21:12:52
Hát, erre mérget nem vennék, a hűtés miatt vannak benne a lyukak, nem?
Képzeld el, hogy a két tenyered a két fékbetét.Ha tömör tárcsát fogsz közéjük, akkor csak összenyomva tudod megtartani.Ha kilyuggatott tárcsát fogsz meg így, akkor a puhább tenyér belemélyed a lyukakba, és kis "tüskékként" viselkedik.Ugyanez lehet a fékbetétekkel is: nem ilyen látványosan, de a puhább betétanyag a kemény tárcsa ellenállása után belekapaszkodik a lyukakba.A ferde bemarások meg a fékreszeléket és a vizet vezetik ki a tárcsa szélére...szerintem.Ha nem, akkor tévedtem
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6039 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:10:47 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.06.28 szombat, 23:41:40
De vehetsz rá mérget. Hűtés + a betétek sokkal jobban "beleakadnak" a tárcsába. Ez a leghatékonyabb.
Én olvasztottam már le festéket a féknyeregről, és sima gyári tárcsák, és betétek voltak/vannak rajta, mégse gyengült a fék.
Oké, a lyukak miatt jobban "belekad" ebbe lehet valami, de megéri az a kicsi plussz, hogy sokkal hamarabb kopjon el?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6040 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:11:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.06.29 vasárnap, 00:02:08
ezt a logikát a gumi témában is megbeszéltük már
GY gumikról írták, hogy jobban/gyorsaban kopik, de cserébe jobban is tapad
lágyabb gumi gyorsabb kopás - jobb tapadás
fékbetét is azért kopik jobban (szerintem), ahogy te írtad, mert jobban tapad a tárcsán, hamarabb megfogja, stb.....
Csak a GY F1 kopik gyorsan!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6041 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:13:02 »
Idézetet írta: gezola - 2008.06.29 vasárnap, 01:06:05
Képzeld el, hogy a két tenyered a két fékbetét.Ha tömör tárcsát fogsz közéjük, akkor csak összenyomva tudod megtartani.Ha kilyuggatott tárcsát fogsz meg így, akkor a puhább tenyér belemélyed a lyukakba, és kis "tüskékként" viselkedik.Ugyanez lehet a fékbetétekkel is: nem ilyen látványosan, de a puhább betétanyag a kemény tárcsa ellenállása után belekapaszkodik a lyukakba.A ferde bemarások meg a fékreszeléket és a vizet vezetik ki a tárcsa szélére...szerintem.Ha nem, akkor tévedtem
Ez oké, de akkor is gyorsan kopik!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6042 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:14:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.29 vasárnap, 01:10:47
Oké, a lyukak miatt jobban "belekad" ebbe lehet valami, de megéri az a kicsi plussz, hogy sokkal hamarabb kopjon el?
Egy igazán brutális (több100 lovas) gép esetén mindenképpen megéri, mert nem kis plussz és előny. Kis teljesítménynövelésnél lehet hogy tényleg nemsok értelme van, mert nem olcsó, kiemelkedően jók a gyári mondeo fékek is.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6043 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:17:26 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.29 vasárnap, 01:11:43
Csak a GY F1 kopik gyorsan!
Tapad is mint állat, nekem az van. Neked is volt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6044 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:17:53 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.29 vasárnap, 01:13:02
Ez oké, de akkor is gyorsan kopik!
Egyértelmű: nem csiszolódik, hanem reszelődik
Melyik hatékonyabb: a csiszolóvászon, vagy a reszelő?( fém megmunkálásához )
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6045 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:52:59 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.06.29 vasárnap, 01:14:25
Kis teljesítménynövelésnél lehet hogy tényleg nemsok értelme van, mert nem olcsó, kiemelkedően jók a gyári mondeo fékek is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6046 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:54:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.06.29 vasárnap, 01:17:26
Tapad is mint állat, nekem az van. Neked is volt?
Igen, 1x volt egy F1 készletem, nagyon jó abroncs, talán az eddigi legjobb amiket próbáltam, csak hamar elkopott.
Maradtam az NCT5-nél.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6047 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 01:55:10 »
Idézetet írta: gezola - 2008.06.29 vasárnap, 01:17:53
Egyértelmű: nem csiszolódik, hanem reszelődik
Melyik hatékonyabb: a csiszolóvászon, vagy a reszelő?( fém megmunkálásához )
Ott a pont!
De itt elég ha megáll, és nem reszeli.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6048 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 09:17:24 »
Idézetet írta: gezola - 2008.06.29 vasárnap, 01:06:05
Képzeld el, hogy a két tenyered a két fékbetét.Ha tömör tárcsát fogsz közéjük, akkor csak összenyomva tudod megtartani.Ha kilyuggatott tárcsát fogsz meg így, akkor a puhább tenyér belemélyed a lyukakba, és kis "tüskékként" viselkedik.Ugyanez lehet a fékbetétekkel is: nem ilyen látványosan, de a puhább betétanyag a kemény tárcsa ellenállása után belekapaszkodik a lyukakba.A ferde bemarások meg a fékreszeléket és a vizet vezetik ki a tárcsa szélére...szerintem.Ha nem, akkor tévedtem
Nekem néha fenntartásaim vannak hoyg mi kopik el hamarabb, nálam 80ekm után cserélni kellett az első fékbetétet a féktárcsával együtt mert tárcsa body builder vállakat növesztett
100ekm után meg a hátsókat is csere volt bár így utólag a hátsó jó lett volna 120-ig. Szóval egyszerre kopik el a tárcsa és a betét is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6049 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 09:53:41 »
A fúrt/mart felületű sport féktárcsák segítik a
fékbetét
súrlódó felületének tisztulását, elvezetik a fékezéskor
keletkező hőt
és a súrlódó felületről felszabaduló
gázokat
,
vizes úton meggátolják a filmréteg kialakulását
.
Énis azt néztem ki mint Clint
A motocraft fékbetét meg egy nagy *** szerintem, feltettem az ujjakat és kiba... *** lett a fékhatásom,a régi kopott Delphi márkájuval ellenben. Jövő héten megmérem padon is, mert nem tetszik ( persze az előzőt kinyomtattam)
Azt hittem MKIII-ba jobb lessz a gyáribetét de tévedtem, az előző MKI-be is ez volt, vettem bele gyárit szervizbe belőtték, azt alig tudtam megállni, elmentem vettem bele nem gyárit, fater belőtte és egyből fejeltem a kormányt
Ezek az én tapasztalataim, lehet másoknál ez nem igaz, ja és fékfolyadékot is cserélek betét cserekor....
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.29 vasárnap, 10:00:52 írta bunyek
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ