Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:12:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693467 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6000 Dátum: 2008.06.07 szombat, 08:30:33 »

Ki kellene próbálnod jól megírt, chipes autót, hátha változik a véleményed.  integet2
Én csak ritkán, előzésnél veszem nagy hasznát a plussz Nm-nek és lóerőnek, amúgy normál használom a gépet, nem fitotgatom az erejét.
Kiváncsiságból egy-két rugalmassági mérést csinálok az autómmal, 60-ról 80-ról, 4., 5., sebességben. Tipikus előzési szitu! Remélem írtok ti is egy két mérési eredményt.  nezze

Nyilván jobban megy. Bár a tddi 155, és a tdci 170 lovát nem hiszem el. (A tököli talin sikerült lehagyni egy "170" lovas mondeót. Többször is mentünk. Ha az tényleg 170 vagy mondjuk 150 lovas lenne, nem sok esélyt látok ellene a 130-assal.)
Azt gondolom, hogy mindig lesz egy csomó autó, akit le tudsz hagyni, és lesz egy csomó, amit nem.
Ezen a chip nem sokat változtat. Veled sem szedetnek otthon viagrát, hogy a napi 3 helyett 4x bírd...
Persze, jobban lehet vele előzgetni.
Nyilván ki így gondolja, ki úgy.
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.07 szombat, 08:51:57 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6001 Dátum: 2008.06.07 szombat, 09:43:19 »

Azt írta még, hogy a fékpadi mérést nem javasolja, mert az autó hajtásrendszere ott akkora terhelést kap, amit azelőtt sosem (persze arra tervezték a kocsit). Helyette valami G-Tech gyorsulásmérővel tudja megmutatni a növekedést.
Uccsó fontos dolog, hogy ezek a kommonrél mocik 2000 alatt nem igazán húznak, mert nincs turbónyomás. Való igaz, 1800 körül szabadul el a ménes. De nem javasolja a turbónyomás alacsonyan történő kezdését, mert akkor az durvább kormolást okoz, és az emisszió romlana jelentősen.
Nem vagyok autógépész (a srác az), de nagyjából igaznak találom azokat, amiket írt.
Esetleg vélemény - ellenvélemény?
Egy kis ellenvélemény:
Most ahogy boostolom a diagnosztikai képességeimet találgattam ilyen "mérő rendszereket" majdnem beestem a monitor mögé a röhögéstől amikor olvastam hogy miket tud papiron illetve képernyőn. Gyakorlatilag 250 USD-be kerül egy ilyen alkalmazás amivel gyorsulást teljesítményt nyomatékot és még sok mindent lehet mérni ELMÉLETBEN. Már csak a kíváncsiság kedvéért a közeljövőben beakarok újítani egy ilyet is, ha az épp rendelés alatt lévő nem tudná a leírtakkal ellentétben, hogy lássa mindenki hogy mekkora parasztvakítás  falbav Sajnálatos az a tény, hogy az egyetlen megbízható mérési mód az, ha teljesítménymérő padon méred. De még ott is van egy egy kis korrekció mert nem a főtengelyen mér hanem a kerekeken keresztül. 
CR motorok 2000 alatti nem húzásához: nálam chip nélkül 1350 kezd mocorogni 1500-tól már azt csinálok amit akarok  a próbaként berakott chip ezen rontott, ugyanúgy mint a a végsebesség közeli autózásnál sem adott már többet. Igaz, hogy volt egy szűk tartomány olyan 1800-2600 között ahol több volt 170hp 435Nm de gyakorlatilag semmire nem mentem vele csak arra hogy 4.ben egyenes kerékállás mellet száraz úton 80-90 környékén kikaparjon a kerék előzés közben (illetve bevillant az ESP) Városban ez ok lenne ha a görbe alja is egy picit emelve lenne.
Szóval szép a csúcs lóerő meg nyomaték érték papiron de  a tanulság az hogy azért egy szép asztallap simaságú nyomaték és lóerőgörbével többre lehet menni, mint azokkal a nagyon meredeken leeső görbékkel amiket itt is lehet néha látni.
Természetesen az is igaz hogy mindenkinek a saját vezetési szokásaihoz kellene optimalizálni az autót. Én 97%-ban autópályázok Külföldön is így gyakran a Németeknél is. Bizony ott ha a forgalmi körülmény ha olyan, akkor megyek. Én többre becsülöm azt ha egy gép tartósan tudja tartani pl. a 220-as utazótempót mint a piroslámpától való gyorsulást. (és erre megkérdezték tőlem, hogy nem tartom-e soknak a 6,6-os átlagfogyasztást ? nyes , hát egyáltalán nem )
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #6002 Dátum: 2008.06.07 szombat, 12:59:53 »

egyetértek ! én is többre értékelem azt hogy van egy egyenes nyomatékgörbéd mint ami kifutja magát majd ennyi is volt.
nekem is a cél hogy ha chip akkor nem kell 400 Nm mert minek ha elég oda a 350 is akár és ezt tudja nekem 1800-4000 ig ! töretlenül sztem.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6003 Dátum: 2008.06.07 szombat, 16:32:28 »

Veled sem szedetnek otthon viagrát, hogy a napi 3 helyett 4x bírd...
Persze, jobban lehet vele előzgetni.
Ezt kipróbálom!!!  taps taps Bedobok egy viagrát, vagy kettőt-hármat, utána meg elmegyek autózni, megnézem hogy megy az előzgetés!!! eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.07 szombat, 16:35:17 írta Zsiri » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6004 Dátum: 2008.06.07 szombat, 16:58:53 »

Ezt kipróbálom!!!  taps taps Bedobok egy viagrát, vagy kettőt-hármat, utána meg elmegyek autózni, megnézem hogy megy az előzgetés!!! eplus2 eplus2

A tankba dobd...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6005 Dátum: 2008.06.07 szombat, 22:11:57 »

A tankba dobd...

Akkor még a végén hátsó kerékre ágaskodik az autó egy kövér gázadásra.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6006 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 11:49:44 »

A tankba dobd...
DE huzzál kotont a kipufogóra.Tudod FŐ A BIZTONSÁG nyes
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6007 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 12:04:42 »

Úgymond én kezdtem, de offolunk, offolunk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6008 Dátum: 2008.06.13 péntek, 18:00:09 »

Az van amit gondoltam. Nézeget most néhány diagnosztikai alkalmazást. A nyűvek adjanak jó éjt puszit azon "tuning" cégeknek akik mérőpad nélküli lóerő, nyomaték és gyorsulás "mérést" végeznek. Pofon egyszerű az egész. Őszi talin már ez is lesz.  Grin
Naplózva
Tüske
Vendég
« Új hozzászólás #6009 Dátum: 2008.06.13 péntek, 21:20:17 »

Sziasztok olvasgatom a csip tuning elméleteket.Számítogépen végzik a tuningot az eredeti eprom ram tartalmát átírva.A gázpedál állítást,az üzemanyag mennyiség,és a túrbónyomást variálják.Az elég gagyi,ha csak egy bizonyos nyomaték csúcsot döntögetnek.Én amit láttam a barátomnál ott a gázpedál 25% -os lenyomásnál már jobban reagál kevesebbet kár állitani mert ez az 1000-es fordulati tartomány.Az üzemanyag mennyiséget is egy táblázatban állitják 1000-töl a 4500-as fordulat számig ált 25% az elfogadott + állitás.Tehát,ha becsületesen végig írják a táblázatot akkor nincs egy kiugró görbe hanem folyamatos nyomaték emelkedés van.A turbónyomásnál 0,8-bar maximum tultöltést szoktak állitani ez nem teszi tönkre a mechanikai elemeket nem sülnek meg a turbina kerekek és nem olvadnak szét a kis állitó nyelvek amik megfékezik a kipufogó gáz sebességét{ez a változó geometriáju turbó lelke}ja és a  :integet2:tengely sem törik szét.Tehát 220-as utazó tempót is lehet tartani.Nekem egy 2000 tddi mondim van sima normál használatnál 120-130 Km 1,5l fogyasztás csökkenést értem el.És birja a 190-es utazót.Csak azért enyit mert 5 gangos.Ha rugatom neki tehát gyorsulgatok akkor sajnos többet is eszik de iszonyúan elindul.Dehát az ember amikor utazik akkor nem rugdalja a gázpedált hanem folyamatosan halad tehát kevesebet eszik.Ja és itt Pécs melett.csak 40000 Ft tehát egy tunig box ára kb.És bármikor visszaírja az eredeti eprom tartalmat,akinek kell.Ha valakit érdekel a dolog írjon.

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6010 Dátum: 2008.06.13 péntek, 21:27:37 »

220-as utazó tempóhoz még nem kell chiptuning eplus2 wave
Naplózva
Tüske
Vendég
« Új hozzászólás #6011 Dátum: 2008.06.13 péntek, 21:31:27 »

220-as utazó tempóhoz még nem kell chiptuning eplus2 wave
  csak példáztam,hogy a motornak nem lessz bajja
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6012 Dátum: 2008.06.13 péntek, 21:40:01 »

...Nekem egy 2000 tddi mondim van sima normál használatnál 120-130 Km 1,5l fogyasztás csökkenést értem el.És birja a 190-es utazót.Csak azért enyit mert 5 gangos.
Attól, hogy chipes, nemhogy jobban, hanem kevésbé bírja a folyamatos nagy fordulatot.

Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6013 Dátum: 2008.06.13 péntek, 21:43:09 »

  csak példáztam,hogy a motornak nem lessz bajja
nálam biztos nem  smile
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6014 Dátum: 2008.06.14 szombat, 14:51:43 »

Az én megitélésem a chip-ről.Az azért van mert majd későbbi modellekben ezen a chipen állitanak és több erővel tetemes árt kérnek majd el.És nem kerül túl sokba a beavatkozás.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6015 Dátum: 2008.06.14 szombat, 22:39:39 »

220-as utazó tempóhoz még nem kell chiptuning eplus2 wave
Hanem 3.0 V6 diesel nyes minimum! Na jó a soros 6-os is megfelelő ehhez eplus2
De nálunk már semmi értelme!  Eddig sem volt, de most már főleg!
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.14 szombat, 22:43:23 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6016 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 00:40:26 »

Hanem 3.0 V6 diesel nyes minimum! Na jó a soros 6-os is megfelelő ehhez eplus2
De nálunk már semmi értelme!  Eddig sem volt, de most már főleg!
Nem kell hozzá. 3.0V6 (Illetve kellene de még nincs, bár a  tranzitnak már berakták az új 3.2 200hp 5hengeres TDCi-t  taps a 4,2 V8TDCi meg csak most készül. Szóval nyugodtan lehetne rám bélyeget akasztani hogy teherautó motort használok de nekem elég lenne az S5 3,2 TDCi  eplus2 ) De jelenleg csak a S4 2,2TDCi van tehát beérjük ennyivel, meg azzal hogy már ennek se plafon a 220  taps. Az csak az határ ameddig normálisan ugrik utána már csiga, amíg kifekszik a mutató szomoru1 Ja és azért az se mellékes hoyg a 200 tempomat (felette nem müxik falbav ) 9,8-as átlagfogyasztás (mondjuk 230-nál már 14,1 szomoru1 )
Ez az egész trafipax mizéria azért jól fel van fújva. Nem vettem észre hogy valami változott volna ezután is annyival megyek mint eddig se többel se kevesebbel. Azt viszont észrevettem hogy a forgalom egy picit lassult de nem a nagyobb büntetések miatt, hanem szerintem próbálnak spórolni az üzemanyagon. Egyébként meg pont ezért vált nagyon lényegessé egy erős dizel. Pl. az M1-en minden 20km-en kamera. Előtte tempomat ki utána be. Nem mindegy hogy menyire gyorsan állsz vissza a menet tempora.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6017 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 00:44:02 »

Ja akit érdekel:
Az őszi talin legalábbis a részemről lesz nyomaték, lóerő, gyorsulás, mérés, reakció idő stb. mérés annak aki kéri. Természetesen trendelve stb.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6018 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 01:06:33 »

Sziasztok olvasgatom a csip tuning elméleteket.Számítogépen végzik a tuningot az eredeti eprom ram tartalmát átírva.A gázpedál állítást,az üzemanyag mennyiség,és a túrbónyomást variálják.Az elég gagyi,ha csak egy bizonyos nyomaték csúcsot döntögetnek.Én amit láttam a barátomnál ott a gázpedál 25% -os lenyomásnál már jobban reagál kevesebbet kár állitani mert ez az 1000-es fordulati tartomány.Az üzemanyag mennyiséget is egy táblázatban állitják 1000-töl a 4500-as fordulat számig ált 25% az elfogadott + állitás.Tehát,ha becsületesen végig írják a táblázatot akkor nincs egy kiugró görbe hanem folyamatos nyomaték emelkedés van.A turbónyomásnál 0,8-bar maximum tultöltést szoktak állitani ez nem teszi tönkre a mechanikai elemeket nem sülnek meg a turbina kerekek és nem olvadnak szét a kis állitó nyelvek amik megfékezik a kipufogó gáz sebességét{ez a változó geometriáju turbó lelke}ja és a  :integet2:tengely sem törik szét.Tehát 220-as utazó tempót is lehet tartani.Nekem egy 2000 tddi mondim van sima normál használatnál 120-130 Km 1,5l fogyasztás csökkenést értem el.És birja a 190-es utazót.Csak azért enyit mert 5 gangos.Ha rugatom neki tehát gyorsulgatok akkor sajnos többet is eszik de iszonyúan elindul.Dehát az ember amikor utazik akkor nem rugdalja a gázpedált hanem folyamatosan halad tehát kevesebet eszik.Ja és itt Pécs melett.csak 40000 Ft tehát egy tunig box ára kb.És bármikor visszaírja az eredeti eprom tartalmat,akinek kell.Ha valakit érdekel a dolog írjon.




Bizony engem érdeklne a dolog és ugyanilyen autóm van mint neked, összetudunk futni Pécsen valahol dumálni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6019 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 10:55:06 »

Nem kell hozzá. 3.0V6 (Illetve kellene de még nincs, bár a  tranzitnak már berakták az új 3.2 200hp 5hengeres TDCi-t  taps a 4,2 V8TDCi meg csak most készül. Szóval nyugodtan lehetne rám bélyeget akasztani hogy teherautó motort használok de nekem elég lenne az S5 3,2 TDCi  eplus2 ) De jelenleg csak a S4 2,2TDCi van tehát beérjük ennyivel, meg azzal hogy már ennek se plafon a 220  taps. Az csak az határ ameddig normálisan ugrik utána már csiga, amíg kifekszik a mutató szomoru1 Ja és azért az se mellékes hoyg a 200 tempomat (felette nem müxik falbav ) 9,8-as átlagfogyasztás (mondjuk 230-nál már 14,1 szomoru1 )
Ez az egész trafipax mizéria azért jól fel van fújva. Nem vettem észre hogy valami változott volna ezután is annyival megyek mint eddig se többel se kevesebbel. Azt viszont észrevettem hogy a forgalom egy picit lassult de nem a nagyobb büntetések miatt, hanem szerintem próbálnak spórolni az üzemanyagon. Egyébként meg pont ezért vált nagyon lényegessé egy erős dizel. Pl. az M1-en minden 20km-en kamera. Előtte tempomat ki utána be. Nem mindegy hogy menyire gyorsan állsz vissza a menet tempora.
A mostani trendet nézve előbb lesz a mondeokban 1,2 S3 TDCi mint 4,2 V8 TDCi. Wink eplus2
2.2-nél nem lesz benne nagyobb dízel soha, ez szinte biztos. Ez ehhez a méretű autóhoz, már több mint elég, és ezt tudják a fordnál is.  Meg azt is, hogy egy mondival nem törhetnek borsot a prémiumautók orra alá csak úgy, hogy nagy motort tesznek bele, egyszerűen nem venné senki, ezért nem is lesz.
A Pug 407 2,7V6 dízelből is eladtak már vagy egy tucattal.......nagy üzlet hehe...a ford nem engedheti meg, hogy ilyen lüke hibát vétsen. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6020 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 17:20:12 »


230nál 14,1 liter a 2.2-nek? Úgy látszik, hogy ilyen tempónál kiegyenlítődnek a fogyasztások a V6 és a 2.2 között? Nekem 180-220 között volt 13,7. Persze, mikor visszalassultam 180 környékére, padlódázon volt utánna, míg megint nem kellett lassítani.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6021 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 18:12:02 »

V6-os kocsikban milyen nagy öröm lehet porlasztókat cserélni  ,ha mind beszart falbav falbav
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6022 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 21:41:21 »

230nál 14,1 liter a 2.2-nek?

Azt elfelejtette hozzátenni, hogy emelkedő volt.  eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6023 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 22:34:50 »

230nál 14,1 liter a 2.2-nek? Úgy látszik, hogy ilyen tempónál kiegyenlítődnek a fogyasztások a V6 és a 2.2 között? Nekem 180-220 között volt 13,7. Persze, mikor visszalassultam 180 környékére, padlódázon volt utánna, míg megint nem kellett lassítani.

Ez olyan 50km olyan átlagból jött össze ahol nem mentem 230 alatt és tényleg van zseolnek egy pici igazsága mert enyhe szembeszél volt. Pont a pillantnyi fogyasztás során néztem hogy már 160 nál se mindegy hogy van e szembeszél vagy nincs több mint 1 liter többeltfogyasztást jelent egy enyhe szembe szél is. ha szélcsend van akkor 160 az kerek 6, a 200 az 9,8 az nem si kell csodálkozni az hogy 200 felett kezd el zabálni a max az 14,7 de ez a ritka mutató fektetéskor van. Egyébként meg nem kell csodálkozni ilyen tempóhoz már kell az üzemanyag és tény hogy kb. 220-tól már mindegy hogy dizel vagy benzin ott már a légellenálás egyenlővé tesz mindenkit. Viszont az is tény hogy inkább 160-nal megy tartósan az ember mint 230-al.  wave
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6024 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 22:59:56 »

V6-os kocsikban milyen nagy öröm lehet porlasztókat cserélni  ,ha mind beszart falbav falbav

Fel kell dobni egy Motorcraft 2500D karburátort - botott is jó - és had mennyen  hehe
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6025 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 23:25:19 »

Fel kell dobni egy Motorcraft 2500D karburátort - botott is jó - és had mennyen  hehe

A rail cső végét meg lehegeszteni mert ugyse kell ha ott a karbi  vigyor3 wow1
Naplózva
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #6026 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 09:34:23 »

Sziasztok!

Remélem a következő talira jönnek a TDDi tulajok. Összemérném az autóm erejét egy-két sporttárssal.

Eversman   
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6027 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 09:56:54 »


Nem is szívózni akartam én, csak mint érdekesség, információnak jó volt.
Ezt is megtudtam.  wave
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6028 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 16:33:39 »

Sziasztok!

Remélem a következő talira jönnek a TDDi tulajok. Összemérném az autóm erejét egy-két sporttárssal.

Eversman   
Ha összejön, az őszi talin 1, max. 2 gyorsulást bevállalok  Wink. Haza is akarok érni vele utána, kuplung nélkül meg nem sikerülne.
Naplózva
Tüske
Vendég
« Új hozzászólás #6029 Dátum: 2008.06.18 szerda, 10:34:33 »

Sziasztok a kérkedőknek küldöm:http://www.vezess.hu/magazin/tobb_loero_chiptuninggal/14585/
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6030 Dátum: 2008.06.18 szerda, 15:35:18 »

Sziasztok a kérkedőknek küldöm:http://www.vezess.hu/magazin/tobb_loero_chiptuninggal/14585/

Pici segítség.
Igy csak rá kell kattintani!

http://www.vezess.hu/magazin/tobb_loero_chiptuninggal/14585/
Naplózva
Tüske
Vendég
« Új hozzászólás #6031 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:25:14 »

Pici segítség.
Igy csak rá kell kattintani!

http://www.vezess.hu/magazin/tobb_loero_chiptuninggal/14585/
Köszi taps
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6032 Dátum: 2008.06.28 szombat, 13:21:30 »

A lényeg meg lemaradt a fejlesztéseim hosszú sorából, megérkezett és be is raktam az új fékeket.

Elől Brembo Bmax Lyuggatott mart tárcsa Ferodo Racing betéttel, hátul még gyári tárcsa és Bosch betét


Edig kb 3-400 km ment bele lassan kezd bekopni és egyre jobban fog  hehe wow1
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6033 Dátum: 2008.06.28 szombat, 16:03:45 »

A lényeg meg lemaradt a fejlesztéseim hosszú sorából, megérkezett és be is raktam az új fékeket.

Elől Brembo Bmax Lyuggatott mart tárcsa Ferodo Racing betéttel, hátul még gyári tárcsa és Bosch betét

Edig kb 3-400 km ment bele lassan kezd bekopni és egyre jobban fog  hehe wow1

Az ilyen tárcsa eszi meg nagyon hamar a betéteket. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.28 szombat, 16:05:37 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6034 Dátum: 2008.06.28 szombat, 20:54:46 »

Az ilyen tárcsa eszi meg nagyon hamar a betéteket. Sad
viszont hamarabb meg is áll adott helyzetben, ha logikusan gondolkozunk  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6035 Dátum: 2008.06.28 szombat, 21:12:52 »

viszont hamarabb meg is áll adott helyzetben, ha logikusan gondolkozunk  Wink

Hát, erre mérget nem vennék, a hűtés miatt vannak benne a lyukak, nem?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6036 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:41:40 »

Hát, erre mérget nem vennék, a hűtés miatt vannak benne a lyukak, nem?

De vehetsz rá mérget. Hűtés + a betétek sokkal jobban "beleakadnak" a tárcsába. Ez a leghatékonyabb.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6037 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 00:02:08 »

Hát, erre mérget nem vennék, a hűtés miatt vannak benne a lyukak, nem?
ezt a logikát a gumi témában is megbeszéltük már
GY gumikról írták, hogy jobban/gyorsaban kopik, de cserébe jobban is tapad
lágyabb gumi gyorsabb kopás - jobb tapadás
fékbetét is azért kopik jobban (szerintem), ahogy te írtad, mert jobban tapad a tárcsán, hamarabb megfogja, stb.....
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6038 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:06:05 »

Hát, erre mérget nem vennék, a hűtés miatt vannak benne a lyukak, nem?
Képzeld el, hogy a  két tenyered a két fékbetét.Ha tömör tárcsát fogsz közéjük, akkor csak összenyomva tudod megtartani.Ha kilyuggatott tárcsát fogsz meg így, akkor a puhább tenyér belemélyed a lyukakba, és kis "tüskékként" viselkedik.Ugyanez lehet a fékbetétekkel is: nem ilyen látványosan, de a puhább betétanyag a kemény tárcsa ellenállása után belekapaszkodik a lyukakba.A ferde bemarások meg a fékreszeléket  és a vizet vezetik ki a tárcsa szélére...szerintem.Ha nem, akkor tévedtem smile
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6039 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:10:47 »

De vehetsz rá mérget. Hűtés + a betétek sokkal jobban "beleakadnak" a tárcsába. Ez a leghatékonyabb.

Én olvasztottam már le festéket a féknyeregről, és sima gyári tárcsák, és betétek voltak/vannak rajta, mégse gyengült a fék.
Oké, a lyukak miatt jobban "belekad" ebbe lehet valami, de megéri az a kicsi plussz, hogy sokkal hamarabb kopjon el?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6040 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:11:43 »

ezt a logikát a gumi témában is megbeszéltük már
GY gumikról írták, hogy jobban/gyorsaban kopik, de cserébe jobban is tapad
lágyabb gumi gyorsabb kopás - jobb tapadás
fékbetét is azért kopik jobban (szerintem), ahogy te írtad, mert jobban tapad a tárcsán, hamarabb megfogja, stb.....

Csak a GY F1 kopik gyorsan! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6041 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:13:02 »

Képzeld el, hogy a  két tenyered a két fékbetét.Ha tömör tárcsát fogsz közéjük, akkor csak összenyomva tudod megtartani.Ha kilyuggatott tárcsát fogsz meg így, akkor a puhább tenyér belemélyed a lyukakba, és kis "tüskékként" viselkedik.Ugyanez lehet a fékbetétekkel is: nem ilyen látványosan, de a puhább betétanyag a kemény tárcsa ellenállása után belekapaszkodik a lyukakba.A ferde bemarások meg a fékreszeléket  és a vizet vezetik ki a tárcsa szélére...szerintem.Ha nem, akkor tévedtem smile

Ez oké, de akkor is gyorsan kopik! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6042 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:14:25 »

Oké, a lyukak miatt jobban "belekad" ebbe lehet valami, de megéri az a kicsi plussz, hogy sokkal hamarabb kopjon el?


Egy igazán brutális (több100 lovas) gép esetén mindenképpen megéri, mert nem kis plussz és előny. Kis teljesítménynövelésnél lehet hogy tényleg nemsok értelme van, mert nem olcsó, kiemelkedően jók a gyári mondeo fékek is.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6043 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:17:26 »

Csak a GY F1 kopik gyorsan! Smiley
Tapad is mint állat, nekem az van. Neked is volt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6044 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:17:53 »

Ez oké, de akkor is gyorsan kopik! Smiley
Egyértelmű: nem csiszolódik, hanem reszelődik  nyes
Melyik hatékonyabb: a csiszolóvászon, vagy a reszelő?( fém megmunkálásához )
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6045 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:52:59 »

Kis teljesítménynövelésnél lehet hogy tényleg nemsok értelme van, mert nem olcsó, kiemelkedően jók a gyári mondeo fékek is.

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6046 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:54:18 »

Tapad is mint állat, nekem az van. Neked is volt?

Igen, 1x volt egy F1 készletem, nagyon jó abroncs, talán az eddigi legjobb amiket próbáltam, csak hamar elkopott. Sad Maradtam az NCT5-nél.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6047 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 01:55:10 »

Egyértelmű: nem csiszolódik, hanem reszelődik  nyes
Melyik hatékonyabb: a csiszolóvászon, vagy a reszelő?( fém megmunkálásához )

Ott a pont! Smiley
De itt elég ha megáll, és nem reszeli. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6048 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 09:17:24 »

Képzeld el, hogy a  két tenyered a két fékbetét.Ha tömör tárcsát fogsz közéjük, akkor csak összenyomva tudod megtartani.Ha kilyuggatott tárcsát fogsz meg így, akkor a puhább tenyér belemélyed a lyukakba, és kis "tüskékként" viselkedik.Ugyanez lehet a fékbetétekkel is: nem ilyen látványosan, de a puhább betétanyag a kemény tárcsa ellenállása után belekapaszkodik a lyukakba.A ferde bemarások meg a fékreszeléket  és a vizet vezetik ki a tárcsa szélére...szerintem.Ha nem, akkor tévedtem smile
Nekem néha fenntartásaim vannak hoyg mi kopik el hamarabb, nálam 80ekm után cserélni kellett az első fékbetétet a féktárcsával együtt mert tárcsa body builder vállakat növesztett szomoru1 100ekm után meg a hátsókat is csere volt bár így utólag a hátsó jó lett volna 120-ig. Szóval egyszerre kopik el a tárcsa és a betét is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6049 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 09:53:41 »

A fúrt/mart felületű sport féktárcsák segítik a fékbetét súrlódó felületének tisztulását, elvezetik a fékezéskor keletkező hőt és a súrlódó felületről felszabaduló gázokat, vizes úton meggátolják a filmréteg kialakulását.

Énis azt néztem ki mint Clint  vigyor3 vigyor3
A motocraft fékbetét meg egy nagy *** szerintem, feltettem az ujjakat és kiba... *** lett a fékhatásom,a régi kopott Delphi márkájuval ellenben. Jövő héten megmérem padon is, mert nem tetszik ( persze az előzőt kinyomtattam) vigyor3
Azt hittem MKIII-ba jobb lessz a gyáribetét de tévedtem, az előző MKI-be is ez volt, vettem bele gyárit szervizbe belőtték, azt alig tudtam megállni, elmentem vettem bele nem gyárit, fater belőtte és egyből fejeltem a kormányt  vigyor3
Ezek az én tapasztalataim, lehet másoknál ez nem igaz, ja és fékfolyadékot is cserélek betét cserekor....
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.29 vasárnap, 10:00:52 írta bunyek » Naplózva
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.