Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:07:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
168
169
170
171
172
173
174
[
175
]
176
177
178
179
180
181
182
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693419 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8700 Dátum:
2012.07.18 szerda, 21:10:44 »
Na ez megy.....OM606..
http://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k&feature=results_main&playnext=1&list=PL3EBCA7E64302A823
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8701 Dátum:
2012.07.18 szerda, 21:14:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.18 szerda, 21:10:44
Na ez megy.....OM606..
http://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k&feature=results_main&playnext=1&list=PL3EBCA7E64302A823
Lehet kapni olyan gumit, ami adott színnel füstöl. Pl az egyik zöld, a másik meg piros...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8702 Dátum:
2012.07.18 szerda, 22:04:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.18 szerda, 21:10:44
Na ez megy.....OM606..
http://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k&feature=results_main&playnext=1&list=PL3EBCA7E64302A823
Ez jobb
http://www.youtube.com/watch?v=OB6YD5Ig83w&feature=fvwrel
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8703 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 00:08:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.18 szerda, 22:04:42
Ez jobb
http://www.youtube.com/watch?v=OB6YD5Ig83w&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=hdCzA3rHwbg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uNrJ6FoVY3E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LOKDlBDp5Nc
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8704 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 00:29:19 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.19 csütörtök, 00:08:02
http://www.youtube.com/watch?v=hdCzA3rHwbg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uNrJ6FoVY3E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LOKDlBDp5Nc
Nagyon komoly
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8705 Dátum:
2012.07.19 csütörtök, 15:18:35 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.19 csütörtök, 00:08:02
http://www.youtube.com/watch?v=hdCzA3rHwbg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uNrJ6FoVY3E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LOKDlBDp5Nc
Nagyon kemény az a fastra! Sok embert kiidegelhet vele
http://www.youtube.com/watch?v=FHYja3xEYOc&feature=related
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8706 Dátum:
2012.07.20 péntek, 23:13:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.19 csütörtök, 15:18:35
Nagyon kemény az a fastra! Sok embert kiidegelhet vele
http://www.youtube.com/watch?v=FHYja3xEYOc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=D1wmS0Mz8D4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=crAyV5QHKD8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_zVC7vC5XDY&feature=related
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8707 Dátum:
2012.07.21 szombat, 09:16:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.20 péntek, 23:13:46
http://www.youtube.com/watch?v=D1wmS0Mz8D4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=crAyV5QHKD8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_zVC7vC5XDY&feature=related
az első video még oké.de a többi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8708 Dátum:
2012.07.21 szombat, 16:48:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.20 péntek, 23:13:46
http://www.youtube.com/watch?v=D1wmS0Mz8D4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=crAyV5QHKD8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_zVC7vC5XDY&feature=related
Be vannak ám tojva
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8709 Dátum:
2012.07.21 szombat, 17:03:53 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.21 szombat, 16:48:11
Be vannak ám tojva
http://www.youtube.com/watch?v=zPGleE-iZmc&feature=related
Na de ez az áldozat még csak meg sem rezzen
sőt még érdeklődik is a dolog iránt
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8710 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 23:08:18 »
Senkit nem hat meg egy rendes dyno teljesítménymérés kedvezményes áron?
10.000 ft alatt! Nem reklám, csak felmerült bennem, hogy elmennék, és ha többen megyünk, jár kedvezmény.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8711 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 23:10:13 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.07.22 vasárnap, 23:08:18
Senkit nem hat meg egy rendes dyno teljesítménymérés kedvezményes áron?
10.000 ft alatt! Nem reklám, csak felmerült bennem, hogy elmennék, és ha többen megyünk, jár kedvezmény.
Nézz át a focusos oldalra,ott is a minap írt erről valaki
Naplózva
splendidart
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8712 Dátum:
2012.07.24 kedd, 15:21:45 »
Sziasztok!
Másik topicban már kérdeztem, de igazából rájöttem, hogy ide való a kérdés, így itt is felteszem.
A 115LE-s 2.0 TDCI ereje egy kicsit kevés nekem. Hozzá vagyok szokva, hogy jobban megy a gép. Nem baj, ha nem 200LE van az ember alatt, de egy kicsit több erő kéne.
Mit javasoltok? Látom ezt a chip dolgot... Ad ez annyival többet, hogy megéri? És az annyival többnél azt sem tudom, hogy mennyi az annyi? 5-20-30LE a különbség?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8713 Dátum:
2012.07.24 kedd, 15:52:21 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.24 kedd, 15:21:45
Sziasztok!
Másik topicban már kérdeztem, de igazából rájöttem, hogy ide való a kérdés, így itt is felteszem.
A 115LE-s 2.0 TDCI ereje egy kicsit kevés nekem. Hozzá vagyok szokva, hogy jobban megy a gép. Nem baj, ha nem 200LE van az ember alatt, de egy kicsit több erő kéne.
Mit javasoltok? Látom ezt a chip dolgot... Ad ez annyival többet, hogy megéri? És az annyival többnél azt sem tudom, hogy mennyi az annyi? 5-20-30LE a különbség?
ne azzal foglalkozz mennyit dob rá! gyere el sásdra, itt az ország legjobb tuningműhelye
legalábbis itt a chippesek 80%-a tuti ezt mondja! az enyém 90 volt, most a gyári 130asokat alázom
röhögve!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8714 Dátum:
2012.07.24 kedd, 20:07:55 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.24 kedd, 15:21:45
Sziasztok!
Ad ez annyival többet, hogy megéri? És az annyival többnél azt sem tudom, hogy mennyi az annyi? 5-20-30LE a különbség?
Ad ám! Nem az a lényeg, h mennyi lóerő hanem hogy megy utána. Oda vidd ahova Franconéró mondta.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8715 Dátum:
2012.07.24 kedd, 20:52:33 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.24 kedd, 15:21:45
Sziasztok!
Másik topicban már kérdeztem, de igazából rájöttem, hogy ide való a kérdés, így itt is felteszem.
A 115LE-s 2.0 TDCI ereje egy kicsit kevés nekem. Hozzá vagyok szokva, hogy jobban megy a gép. Nem baj, ha nem 200LE van az ember alatt, de egy kicsit több erő kéne.
Mit javasoltok? Látom ezt a chip dolgot... Ad ez annyival többet, hogy megéri? És az annyival többnél azt sem tudom, hogy mennyi az annyi? 5-20-30LE a különbség?
óriási lesz a különbség!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
splendidart
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8716 Dátum:
2012.07.24 kedd, 21:13:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.24 kedd, 20:52:33
óriási lesz a különbség!
Nagyszerű:) előre örülök...
Tudtok abban segiteni, hogy ez kb mennyibe kerül?
Meg az is érdekelne, hogy okoz-e majd bármi kárt az autóban... Gondolok arra pl, hogy van aki mondja, hogy füstölni fog majd...
Szerintetek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8717 Dátum:
2012.07.24 kedd, 21:26:05 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.24 kedd, 21:13:35
Nagyszerű:) előre örülök...
Tudtok abban segiteni, hogy ez kb mennyibe kerül?
Meg az is érdekelne, hogy okoz-e majd bármi kárt az autóban... Gondolok arra pl, hogy van aki mondja, hogy füstölni fog majd...
Szerintetek?
45e ft.
Kárt...azt csak te tudsz okozni az autóban.Természetesen, a megnövekedett teljesítménnyel arányosan bizonyos mértékben csökken az alkatrészek élettartama,ami ennek a befolyása alatt áll.A leggyengébb láncszem ebben az esetben a lendkerék,és talán a kuplung.De annyit nem fog nőni a te esetedben a teljesítmény,hogy ez mérvadó legyen.Hiszen a te autó tökéletesen ugyan azzal van szerelve ,mint egy 130le-s tdci mondi.Ha felhúzzák az autódat kb 140le-re,akkor szinte pont ugyan annyit fog kibírni,miat egy csipp nélküli 130le-s gyári autó.
Füst.Valamelyest kötelezően lesz füstpamacs a kigyorsításoknál,hiszen a plusz lóerőt plussz üzemanyaggal éred el.De ez nem jelentős.Sőt,ha nem ész nélküli csippet írnak,akkor észre sem veszed.Robi a sásdi srác erre figyel.Nem fog neked értelmetlenül sokat emelni,még ha kéred akkor sem.Amit csinál arra viszont panasz nem lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
splendidart
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8718 Dátum:
2012.07.24 kedd, 21:50:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.24 kedd, 21:26:05
45e ft.
Kárt...azt csak te tudsz okozni az autóban.Természetesen, a megnövekedett teljesítménnyel arányosan bizonyos mértékben csökken az alkatrészek élettartama,ami ennek a befolyása alatt áll.A leggyengébb láncszem ebben az esetben a lendkerék,és talán a kuplung.De annyit nem fog nőni a te esetedben a teljesítmény,hogy ez mérvadó legyen.Hiszen a te autó tökéletesen ugyan azzal van szerelve ,mint egy 130le-s tdci mondi.Ha felhúzzák az autódat kb 140le-re,akkor szinte pont ugyan annyit fog kibírni,miat egy csipp nélküli 130le-s gyári autó.
Füst.Valamelyest kötelezően lesz füstpamacs a kigyorsításoknál,hiszen a plusz lóerőt plussz üzemanyaggal éred el.De ez nem jelentős.Sőt,ha nem ész nélküli csippet írnak,akkor észre sem veszed.Robi a sásdi srác erre figyel.Nem fog neked értelmetlenül sokat emelni,még ha kéred akkor sem.Amit csinál arra viszont panasz nem lehet.
Köszönöm szépen, 45ezer az szinte nevetségesen kevésnek tűnik
Nem szét hajtani akarom az autómat, hanem azt, hogy kicsit dinamikusabban üzemeljen... Nekem is folyamatosan az járt a fejemben, hogy ez annyira sokban nem különbözhet az erősebb társaitól.
Tudtok adni elerhetoseget is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8719 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:14:24 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.24 kedd, 21:50:58
Köszönöm szépen, 45ezer az szinte nevetségesen kevésnek tűnik
Nem szét hajtani akarom az autómat, hanem azt, hogy kicsit dinamikusabban üzemeljen... Nekem is folyamatosan az járt a fejemben, hogy ez annyira sokban nem különbözhet az erősebb társaitól.
Tudtok adni elerhetoseget is?
persze.vedd fel Bunyek-kel a kapcsolatot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8720 Dátum:
2012.07.25 szerda, 19:12:21 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.24 kedd, 22:14:24
persze.vedd fel Bunyek-kel a kapcsolatot!
Nekem is Ő intézte és tetszik amilyen lett.
Naplózva
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8721 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 20:39:15 »
Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM
http://youtu.be/tUW8XqYtuns
A hardvert az aláírásban találjátok
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?
Megosztás Hozzáadás
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8722 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 21:01:02 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.29 vasárnap, 20:39:15
Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM
http://youtu.be/tUW8XqYtuns
A hardvert az aláírásban találjátok
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?
Megosztás Hozzáadás
ha az én nagyra becsült és tiszteletre-szeretetre méltó TD-m olyat tudna mint a tied hát az you lenne
szerintem igen you
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8723 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 21:12:21 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.29 vasárnap, 20:39:15
Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM
http://youtu.be/tUW8XqYtuns
A hardvert az aláírásban találjátok
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?
Megosztás Hozzáadás
Nem a legjobb 9-10 másodperc között gyorsulsz 100ra mind a két videón, ha jól mértem stopper-el. Húzz bele
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8724 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 21:21:53 »
hasonló kis filmekez szívesen néznék
ne kiméljetek had csemegézzek 1-et
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8725 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 21:43:46 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.29 vasárnap, 21:12:21
Nem a legjobb 9-10 másodperc között gyorsulsz 100ra mind a két videón, ha jól mértem stopper-el. Húzz bele
Nekem 8ra jött ki de mind1
Így marad.Nem gyorsulásra van állítva a tuning box hanem minden tartományban egyenletesen emeli a teljesítményt.Egy chip jobb lenne de az meg itt eléggé $$$$.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8726 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 01:09:33 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.29 vasárnap, 21:43:46
Nekem 8ra jött ki de mind1
Így marad.Nem gyorsulásra van állítva a tuning box hanem minden tartományban egyenletesen emeli a teljesítményt.Egy chip jobb lenne de az meg itt eléggé $$$$.
Te kérdezted
. Tedd ki teljes képre, szerintem jól mértem
http://www.youtube.com/watch?v=nwuRcsbjzPk&feature=youtu.be
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8727 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 07:48:33 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.30 hétfő, 01:09:33
Te kérdezted
. Tedd ki teljes képre, szerintem jól mértem
http://www.youtube.com/watch?v=nwuRcsbjzPk&feature=youtu.be
Szerintem is.
De ez nem drag autó, a 0-100 nem igazán mérvadó itt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8728 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 08:59:43 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.29 vasárnap, 20:39:15
Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM
http://youtu.be/tUW8XqYtuns
A hardvert az aláírásban találjátok
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?
Megosztás Hozzáadás
5-ben 100-150-et videózz, abból kiderül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8729 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 09:55:51 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 07:48:33
Szerintem is.
De ez nem drag autó, a 0-100 nem igazán mérvadó itt.
Ez tény, de ezt az értéket gyárilag is tudja a box nélkül, ha nem jobbat.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8730 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 09:58:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.30 hétfő, 08:59:43
5-ben 100-150-et videózz, abból kiderül
Az már érdekesebb lenne
Vagy egy boxal, box nélkül videó.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8731 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 10:56:13 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.29 vasárnap, 20:39:15
Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM
http://youtu.be/tUW8XqYtuns
A hardvert az aláírásban találjátok
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?
Kapcsold ki a kpörgésgátlót, az segíteni fog.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8732 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 13:01:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.07.30 hétfő, 08:59:43
5-ben 100-150-et videózz, abból kiderül
Itt 112 a max autópályán,szóval eléggé nem fér bele a tűréshatárba a 150
de az nem jelenti azt, hogy még nem mentem annyival
Megpróbálok majd csinálni azért olyan videót is.
De tényleg ti is rakhatnátok fel,főleg aki azt mondta,hogy gyárilag többet tud a gép (De nem ér hegyről lefele menet videózni)
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8733 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 13:38:01 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.30 hétfő, 13:01:49
Itt 112 a max autópályán,szóval eléggé nem fér bele a tűréshatárba a 150
de az nem jelenti azt, hogy még nem mentem annyival
Megpróbálok majd csinálni azért olyan videót is.
De tényleg ti is rakhatnátok fel,főleg aki azt mondta,hogy gyárilag többet tud a gép (De nem ér hegyről lefele menet videózni)
Valamit félre értesz, nem kritizáltalak, csak le írtam a véleményem mert kérdezted "Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?". És nem is hasra ütés szerűen alkottam, hanem normálisan lemértem, videót készítettem időt szánva rá
. Az én autóm családi autó, ezért nem is szoktam 0-100-ra gyorsulni vele, mégha sportos kinézetű felni is van rajta meg hasonló sportosságra utaló jelek. De majd készítek róla egy videót a kedvedért ha lesz rá módom.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8734 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 14:05:11 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.30 hétfő, 13:01:49
Itt 112 a max autópályán,szóval eléggé nem fér bele a tűréshatárba a 150
de az nem jelenti azt, hogy még nem mentem annyival
Megpróbálok majd csinálni azért olyan videót is.
De tényleg ti is rakhatnátok fel,főleg aki azt mondta,hogy gyárilag többet tud a gép (De nem ér hegyről lefele menet videózni)
112 mérföld vagy km?
mert nem mindegy
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8735 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 14:19:56 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.30 hétfő, 14:05:11
112 mérföld vagy km?
mert nem mindegy
70 mérföld, azaz 112 km/h.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8736 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 14:34:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.30 hétfő, 14:19:56
70 mérföld, azaz 112 km/h.
AndyA
Így,így...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 14:40:48 írta oritomi
»
Naplózva
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8737 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 15:09:49 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.30 hétfő, 13:38:01
Valamit félre értesz, nem kritizáltalak, csak le írtam a véleményem mert kérdezted "Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?". És nem is hasra ütés szerűen alkottam, hanem normálisan lemértem, videót készítettem időt szánva rá
. Az én autóm családi autó, ezért nem is szoktam 0-100-ra gyorsulni vele, mégha sportos kinézetű felni is van rajta meg hasonló sportosságra utaló jelek. De majd készítek róla egy videót a kedvedért ha lesz rá módom.
Igen én kértem ki a véleményeket,a tiéd is 1 vélemény-kritika.Nem gáz.
Lehet nem a legjobb gyorsulási érték és lehet jobb is mint az enyém,mivel körbe van szigetelve az autó dynamat lapokkal nameg 30 kilós mélyláda meg több mint fél tank benzin(dízel),meg én se 50kilós vagyok.Több mint 100 kiló súly azért számít.
Szóval lehet, hogy annyit dob a tuning box hogy gyári állapotú lett így.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8738 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 16:39:56 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.30 hétfő, 15:09:49
Igen én kértem ki a véleményeket,a tiéd is 1 vélemény-kritika.Nem gáz.
Lehet nem a legjobb gyorsulási érték és lehet jobb is mint az enyém,mivel körbe van szigetelve az autó dynamat lapokkal nameg 30 kilós mélyláda meg több mint fél tank benzin(dízel),meg én se 50kilós vagyok.Több mint 100 kiló súly azért számít.
Szóval lehet, hogy annyit dob a tuning box hogy gyári állapotú lett így.
A gyári pont egy másodperccel jobb 8.7 ami nem gyengén jó. próbálj elváltani 4000ford-nál vagy picivel előtte, szerintem jobb időt mennél, dízelnél ez a hátrány etetni kell a fokozatokat 4-ig kuva gyorsan, majdnem 1000 az alapjárat onnan marad picit kevesebb mint 3000fordod a maxi NM-ig, felesleges tovább forgatnia kövi fokozatig, ez benzinesnél majdnem a duplája. 400nm nem hiszem hogy annyit számítana az 100kiló++
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8739 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 16:59:47 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.30 hétfő, 16:39:56
A gyári pont egy másodperccel jobb 8.7 ami nem gyengén jó. próbálj elváltani 4000ford-nál vagy picivel előtte, szerintem jobb időt mennél, dízelnél ez a hátrány etetni kell a fokozatokat 4-ig kuva gyorsan, majdnem 1000 az alapjárat onnan marad picit kevesebb mint 3000fordod a maxi NM-ig, felesleges tovább forgatnia kövi fokozatig, ez benzinesnél majdnem a duplája. 400nm nem hiszem hogy annyit számítana az 100kiló++
Mi az a 100 kiló +?
Még egy dolog: kikapcsolni az ESP-t. Az kb 1 másodpercet megfog.
A gyári 8,7-et eléggé esélytelen elérni. Az a gyári tesztpilóták kiváltsága.
Azt se feledd, hogy amit te 100-nak látsz, az valójában 95 körül van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8740 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 17:18:58 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 16:59:47
Mi az a 100 kiló +?
Még egy dolog: kikapcsolni az ESP-t. Az kb 1 másodpercet megfog.
A gyári 8,7-et eléggé esélytelen elérni. Az a gyári tesztpilóták kiváltsága.
Azt se feledd, hogy amit te 100-nak látsz, az valójában 95 körül van.
Azt írta több mint 100, értsd úgy a 100++
Azt nem írtam mert te már előtte említést tettél róla.
Nem hiszem hogy esélytelen lenne akár még jobb időt is futni a gyárinál.
Amit te 95 látsz azt én 97látom csak nem akartam egy 10időt.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8741 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 17:32:37 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.30 hétfő, 17:18:58
Azt írta több mint 100, értsd úgy a 100++
Azt nem írtam mert te már előtte említést tettél róla.
Nem hiszem hogy esélytelen lenne akár még jobb időt is futni a gyárinál.
Amit te 95 látsz azt én 97látom csak nem akartam egy 10időt.
A 100++ az 101... a C világában
nem kötekedni akarok, csak félreérthető, ezért kérdeztem rá.
Nemcsak hogy esélytelen a gyárinál jobbat futni, de még csak a megközelítésére sincs túl sok esély.
Korrekt mérésnél a 8,7 helyett egy jó sofőr kb 9,2-9,5s-ot tud összehozni. Ha chipes, akkor nyilván jobbat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8742 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 17:45:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 17:32:37
A 100++ az 101... a C világában
nem kötekedni akarok, csak félreérthető, ezért kérdeztem rá.
Nemcsak hogy esélytelen a gyárinál jobbat futni, de még csak a megközelítésére sincs túl sok esély.
Korrekt mérésnél a 8,7 helyett egy jó sofőr kb 9,2-9,5s-ot tud összehozni. Ha chipes, akkor nyilván jobbat.
Az előzményekben felsem merült a C világa. Így annak nehéz lenne értelmezni
de igazad van azt nem vitatom.
Ne vedd sértésnek
de szerintem lenne itt akár fórumon is pár ember aki egy kis gyakorlás után megtudná futni a gyári időt. nem hiszem hogy egy autógyár olyan adatot ad ki amit csak egy rally versenyző tud megfutni. Az a 8.7 az egy olyan adat amit minden 2.2tdc-nek meg kell tudni futni, mivel nem minden motor sikerül egyformára még gyártósoron sem, így akár a 8,7-et felfoghatjuk egy gyenge átlag eredménynek is. (szerintem)
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8743 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 17:53:35 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 16:59:47
Azt se feledd, hogy amit te 100-nak látsz, az valójában 95 körül van.
Már hogy azoknál, akik nem kalibrálták be az órát a vasárnapi kis ezüst villa és a GPS segítségével. Nálam 100 az kereken 100.
Gyári gyorsulási adat: Turbós motorokról van szó, motor és motor között 5-8% eltérés is megengedett. Alsó értéket adnak meg, 8.7-et az átlagautós ki tudja hozni belőle. A szerencsésebb (akinek a 155 helyett 162 le jutott) akár jobbat is tud menni. A kevésbé szerencsés (akinek 147 van 155 helyett) meg örül a 9.3-nak is.
A számokat csak hasrapacsira írtam, számolja ki az, akinek ez a végzettsége.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8744 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:03:01 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.29 vasárnap, 20:39:15
Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM
http://youtu.be/tUW8XqYtuns
A hardvert az aláírásban találjátok
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?
Megosztás Hozzáadás
Nem rossz ez szerintem, pláne, hogy jobb is lehetett volna símán, ha előbb elváltasz. a videón látszik szépen melyik tartományban ugrik legjobban, azt kellene jobban erőltetni. plusz ha az elején nem kaparsz el, az is hoz pár tizedet.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8745 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:06:47 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 17:53:35
Már hogy azoknál, akik nem kalibrálták be az órát a vasárnapi kis ezüst villa és a GPS segítségével. Nálam 100 az kereken 100.
Az én órám is csal, felfelé. Az órát bekalibrálni... érdekelne, ezt hogyan lehet, mert nem egy sima szorzó szerint csal, hanem más sebességnél más értékkel.
Vagyis, ha más átmérőjű kereket raksz rá, az még nem segít. De gondolom, csak ugratsz.
Válasz
Gyári gyorsulási adat: Turbós motorokról van szó, motor és motor között 5-8% eltérés is megengedett. Alsó értéket adnak meg, 8.7-et az átlagautós ki tudja hozni belőle. A szerencsésebb (akinek a 155 helyett 162 le jutott) akár jobbat is tud menni. A kevésbé szerencsés (akinek 147 van 155 helyett) meg örül a 9.3-nak is.
Azért én nem vennék túl komoly mérget arra, hogy az alsó érték lenne a megadott... arra meg végképp nem, hogy egy átlag autós is ki tudná hozni a gyárit.
Ahhoz piszokul kéne tudni. Egy átlagos autós a 155 lovasnál kb hozza a 130 lovas értékét, azaz a 9,8-at.
Szépen össze lehet hasonlítani mondjuk egy dsg váltós passattal, ami gyárilag 9,8s-ot tud (asszem). 2 ismerősöm mérte össze a tudását, mindketten 2,2-essel.
Emlékeim szerint nem tudták lehagyni. Nehéz a gyári értéket összehozni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8746 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:16:38 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 18:06:47
Az én órám is csal, felfelé. Az órát bekalibrálni... érdekelne, ezt hogyan lehet, mert nem egy sima szorzó szerint csal, hanem más sebességnél más értékkel.
Vagyis, ha más átmérőjű kereket raksz rá, az még nem segít. De gondolom, csak ugratsz.
Nem ugratlak. Gyárilag följebb van helyezve a mutató a tűn 5-8 km/h-val. Simán leveszed a mutatót villával és kicsit erőltetve (lefelé) visszarakod. Azóta nekem a 60 az 60, a 100 az 100. A 150 meg 150. Ez Mk2, a többi nem érdekel.
Mások úgy csinálták, hogy levették a mutatót, beálltak GPS szerint 50-re és oda rakták vissza a mutatót, menet közben. Veszélyes mutatvány és elég nehéz is, nem ajánlom. De pl. az a Suzukis legyezőhorgász is így csinálta tavaly, ha jól tévedek.
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 18:06:47
Azért én nem vennék túl komoly mérget arra, hogy az alsó érték lenne a megadott... arra meg végképp nem, hogy egy átlag autós is ki tudná hozni a gyárit.
Ahhoz piszokul kéne tudni. Egy átlagos autós a 155 lovasnál kb hozza a 130 lovas értékét, azaz a 9,8-at.
Szépen össze lehet hasonlítani mondjuk egy dsg váltós passattal, ami gyárilag 9,8s-ot tud (asszem). 2 ismerősöm mérte össze a tudását, mindketten 2,2-essel.
Emlékeim szerint nem tudták lehagyni. Nehéz a gyári értéket összehozni.
Béna ismerőseid vannak.
A gyárilag megadott értéket a Zasszony is ki tudja hozni bármilyen itthoni autóból, pedig nem egy sumákker.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8747 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:17:20 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.30 hétfő, 17:45:36
Az előzményekben felsem merült a C világa. Így annak nehéz lenne értelmezni
de igazad van azt nem vitatom.
Bocsi.
Válasz
Ne vedd sértésnek
de szerintem lenne itt akár fórumon is pár ember aki egy kis gyakorlás után megtudná futni a gyári időt.
Én is szeretek gyorsulni, és az adatok alapján tudok is. A reakcióidőm egész jó, és gyorsan tudok váltani.
A tököli pályán méricskéltük a gyorsulást, most már nem emlékszem a pontos adatokra, de nekem a 9,8s helyett tán 10,1s jött ki, míg a 2,2-esnek 9,8...
Válasz
nem hiszem hogy egy autógyár olyan adatot ad ki amit csak egy rally versenyző tud megfutni.
Pedig de... a fogyiadatokat is nehéz megcsinálni.
Válasz
Az a 8.7 az egy olyan adat amit minden 2.2tdc-nek meg kell tudni futni, mivel nem minden motor sikerül egyformára még gyártósoron sem, így akár a 8,7-et felfoghatjuk egy gyenge átlag eredménynek is. (szerintem)
Nem felfogás kérdése...
A 2,2-es megfutja. Csak nem egy átlagsofőrrel...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8748 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:21:53 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 18:16:38
Nem ugratlak. Gyárilag följebb van helyezve a mutató a tűn 5-8 km/h-val. Simán leveszed a mutatót villával és kicsit erőltetve (lefelé) visszarakod. Azóta nekem a 60 az 60, a 100 az 100. A 150 meg 150. Ez Mk2, a többi nem érdekel.
De az sem igaz, hogy mindig 5-tel többet mutat. Nem kötekedés, de ha 0-át mutat, az pontos, de 200-nál már nem 5-tel mutat többet.
Én az enyémnél tudom, ott a 140 az 134, de 200-nál már több mint 10.
Válasz
Béna ismerőseid vannak.
A gyárilag megadott értéket a Zasszony is ki tudja hozni bármilyen itthoni autóból, pedig nem egy sumákker.
Hát... ezt azért kétségbe vonnám. Jó lesz az is, ha a gyári adat 110%-án belül teljesít.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8749 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:23:02 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.07.30 hétfő, 15:09:49
Igen én kértem ki a véleményeket,a tiéd is 1 vélemény-kritika.Nem gáz.
Lehet nem a legjobb gyorsulási érték és lehet jobb is mint az enyém,mivel körbe van szigetelve az autó dynamat lapokkal nameg 30 kilós mélyláda meg több mint fél tank benzin(dízel),meg én se 50kilós vagyok.Több mint 100 kiló súly azért számít.
Szóval lehet, hogy annyit dob a tuning box hogy gyári állapotú lett így.
Ha elfogadsz pár jótanácsnak álcázott kritikát:
1. ESP-ASR nagyon láma gyorsulóknál marad csak bekapcsolva, szokj le róla. Ha én bekapcsolva hagyom, akkor egy 170 lovas V6 Omega is megver a maga 1500 kilójával. Én meg ott bukdácsolok a 205+ lovammal meg az 1360 kilómmal. Nagyon sokat fog az autón.
2. Ha 0-100-at akarsz futni a gyári értéken belül, akkor úgy is kell csinálni ahogy azt anno mérték a gyárban. Fordulat 2500-3000 között félig tartott gázpedállal, egyesben leugrani a kuplungról és a gázt fokozatosan de határozottan nyomva tartani a csúszáshatár felett az autót, aztán a legjobb tudásod szerint elváltani 4.-ig úgy, hogy 2000rpm alá ne essen a fordulat semelyik váltásnál.
3. Olyan gumikkal próbáld, amiket a méréskor használtak. Ha pl Misi, vagy Conti a gyárilag szerelt, akkor Nankang-gal ne akarj 8.7-et futni.
4. 10 fok alatt mérd, mert a gyár sem 30 fokon teszteli a 0-100-at.
Ezeket betartva biztos vagyok benne, hogy van még a gépben 1 sec tartalék.
Külön kiemelve Angel-nek!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 12:32:50 írta drof
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
168
169
170
171
172
173
174
[
175
]
176
177
178
179
180
181
182
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ