Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:07:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2695484 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8700 Dátum: 2012.07.18 szerda, 21:10:44 »

Na ez megy.....OM606.. eplus2 eljen

http://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k&feature=results_main&playnext=1&list=PL3EBCA7E64302A823
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8701 Dátum: 2012.07.18 szerda, 21:14:16 »


Lehet kapni olyan gumit, ami adott színnel füstöl. Pl az egyik zöld, a másik meg piros...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8702 Dátum: 2012.07.18 szerda, 22:04:42 »

Ez jobb eplus2  http://www.youtube.com/watch?v=OB6YD5Ig83w&feature=fvwrel
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8703 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 00:08:02 »


http://www.youtube.com/watch?v=hdCzA3rHwbg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uNrJ6FoVY3E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=LOKDlBDp5Nc
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8704 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 00:29:19 »


Nagyon komoly  taps
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8705 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 15:18:35 »

Nagyon kemény az a fastra!  Sok embert kiidegelhet vele
http://www.youtube.com/watch?v=FHYja3xEYOc&feature=related    Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8706 Dátum: 2012.07.20 péntek, 23:13:46 »

Nagyon kemény az a fastra!  Sok embert kiidegelhet vele
http://www.youtube.com/watch?v=FHYja3xEYOc&feature=related    Wink

 vigyor3
http://www.youtube.com/watch?v=D1wmS0Mz8D4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=crAyV5QHKD8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_zVC7vC5XDY&feature=related
 vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8707 Dátum: 2012.07.21 szombat, 09:16:25 »

az első video még oké.de a többi.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8708 Dátum: 2012.07.21 szombat, 16:48:11 »

Be vannak ám tojva
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8709 Dátum: 2012.07.21 szombat, 17:03:53 »

Be vannak ám tojva

http://www.youtube.com/watch?v=zPGleE-iZmc&feature=related

Na de ez az áldozat még csak meg sem rezzen  vigyor3 sőt még érdeklődik is a dolog iránt  taps
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8710 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 23:08:18 »

Senkit nem hat meg egy rendes dyno teljesítménymérés kedvezményes áron? Smiley 10.000 ft alatt! Nem reklám, csak felmerült bennem, hogy elmennék, és ha többen megyünk, jár kedvezmény.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8711 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 23:10:13 »

Senkit nem hat meg egy rendes dyno teljesítménymérés kedvezményes áron? Smiley 10.000 ft alatt! Nem reklám, csak felmerült bennem, hogy elmennék, és ha többen megyünk, jár kedvezmény.

Nézz át a focusos oldalra,ott is a minap írt erről valaki Smiley
Naplózva
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #8712 Dátum: 2012.07.24 kedd, 15:21:45 »

Sziasztok!
Másik topicban már kérdeztem, de igazából rájöttem, hogy ide való a kérdés, így itt is felteszem.
A 115LE-s 2.0 TDCI ereje egy kicsit kevés nekem. Hozzá vagyok szokva, hogy jobban megy a gép. Nem baj, ha nem 200LE van az ember alatt, de egy kicsit több erő kéne.
Mit javasoltok? Látom ezt a chip dolgot... Ad ez annyival többet, hogy megéri? És az annyival többnél azt sem tudom, hogy mennyi az annyi? 5-20-30LE a különbség?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8713 Dátum: 2012.07.24 kedd, 15:52:21 »

Sziasztok!
Másik topicban már kérdeztem, de igazából rájöttem, hogy ide való a kérdés, így itt is felteszem.
A 115LE-s 2.0 TDCI ereje egy kicsit kevés nekem. Hozzá vagyok szokva, hogy jobban megy a gép. Nem baj, ha nem 200LE van az ember alatt, de egy kicsit több erő kéne.
Mit javasoltok? Látom ezt a chip dolgot... Ad ez annyival többet, hogy megéri? És az annyival többnél azt sem tudom, hogy mennyi az annyi? 5-20-30LE a különbség?

ne azzal foglalkozz mennyit dob rá! gyere el sásdra, itt az ország legjobb tuningműhelye  eplus2 legalábbis itt a chippesek 80%-a tuti ezt mondja! az enyém 90 volt, most a gyári 130asokat alázom  vigyor3 röhögve!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8714 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:07:55 »

Sziasztok!
Ad ez annyival többet, hogy megéri? És az annyival többnél azt sem tudom, hogy mennyi az annyi? 5-20-30LE a különbség?
Ad ám!  Nem az a lényeg, h mennyi lóerő hanem hogy megy utána. Oda vidd ahova Franconéró mondta.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8715 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:52:33 »

Sziasztok!
Másik topicban már kérdeztem, de igazából rájöttem, hogy ide való a kérdés, így itt is felteszem.
A 115LE-s 2.0 TDCI ereje egy kicsit kevés nekem. Hozzá vagyok szokva, hogy jobban megy a gép. Nem baj, ha nem 200LE van az ember alatt, de egy kicsit több erő kéne.
Mit javasoltok? Látom ezt a chip dolgot... Ad ez annyival többet, hogy megéri? És az annyival többnél azt sem tudom, hogy mennyi az annyi? 5-20-30LE a különbség?

óriási lesz a különbség! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #8716 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:13:35 »

óriási lesz a különbség! eljen

Nagyszerű:) előre örülök...
Tudtok abban segiteni, hogy ez kb mennyibe kerül?
Meg az is érdekelne, hogy okoz-e majd bármi kárt az autóban... Gondolok arra pl, hogy van aki mondja, hogy füstölni fog majd...
Szerintetek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8717 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:26:05 »

Nagyszerű:) előre örülök...
Tudtok abban segiteni, hogy ez kb mennyibe kerül?
Meg az is érdekelne, hogy okoz-e majd bármi kárt az autóban... Gondolok arra pl, hogy van aki mondja, hogy füstölni fog majd...
Szerintetek?
45e ft.
Kárt...azt csak te tudsz okozni az autóban.Természetesen, a megnövekedett teljesítménnyel arányosan bizonyos mértékben csökken az alkatrészek élettartama,ami ennek a befolyása alatt áll.A leggyengébb láncszem ebben az esetben a lendkerék,és talán a kuplung.De annyit nem fog nőni a te esetedben a teljesítmény,hogy ez mérvadó legyen.Hiszen a te autó tökéletesen ugyan azzal van szerelve ,mint egy 130le-s tdci mondi.Ha felhúzzák az autódat kb 140le-re,akkor szinte pont ugyan annyit fog kibírni,miat egy csipp nélküli 130le-s gyári autó.
Füst.Valamelyest kötelezően lesz füstpamacs a kigyorsításoknál,hiszen a plusz lóerőt plussz üzemanyaggal éred el.De ez nem jelentős.Sőt,ha nem ész nélküli csippet írnak,akkor észre sem veszed.Robi a sásdi srác erre figyel.Nem fog neked értelmetlenül sokat emelni,még ha kéred akkor sem.Amit csinál arra viszont panasz nem lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #8718 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:50:58 »

45e ft.
Kárt...azt csak te tudsz okozni az autóban.Természetesen, a megnövekedett teljesítménnyel arányosan bizonyos mértékben csökken az alkatrészek élettartama,ami ennek a befolyása alatt áll.A leggyengébb láncszem ebben az esetben a lendkerék,és talán a kuplung.De annyit nem fog nőni a te esetedben a teljesítmény,hogy ez mérvadó legyen.Hiszen a te autó tökéletesen ugyan azzal van szerelve ,mint egy 130le-s tdci mondi.Ha felhúzzák az autódat kb 140le-re,akkor szinte pont ugyan annyit fog kibírni,miat egy csipp nélküli 130le-s gyári autó.
Füst.Valamelyest kötelezően lesz füstpamacs a kigyorsításoknál,hiszen a plusz lóerőt plussz üzemanyaggal éred el.De ez nem jelentős.Sőt,ha nem ész nélküli csippet írnak,akkor észre sem veszed.Robi a sásdi srác erre figyel.Nem fog neked értelmetlenül sokat emelni,még ha kéred akkor sem.Amit csinál arra viszont panasz nem lehet.

Köszönöm szépen, 45ezer az szinte nevetségesen kevésnek tűnik Smiley
Nem szét hajtani akarom az autómat, hanem azt, hogy kicsit dinamikusabban üzemeljen... Nekem is folyamatosan az járt a fejemben, hogy ez annyira sokban nem különbözhet az erősebb társaitól.
Tudtok adni elerhetoseget is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8719 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:14:24 »

Köszönöm szépen, 45ezer az szinte nevetségesen kevésnek tűnik Smiley
Nem szét hajtani akarom az autómat, hanem azt, hogy kicsit dinamikusabban üzemeljen... Nekem is folyamatosan az járt a fejemben, hogy ez annyira sokban nem különbözhet az erősebb társaitól.
Tudtok adni elerhetoseget is?
persze.vedd fel Bunyek-kel a kapcsolatot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8720 Dátum: 2012.07.25 szerda, 19:12:21 »

persze.vedd fel Bunyek-kel a kapcsolatot!

Nekem is Ő intézte és tetszik amilyen lett.
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #8721 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:39:15 »

Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM

http://youtu.be/tUW8XqYtuns

A hardvert az aláírásban találjátok Cheesy
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?







Megosztás Hozzáadás
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8722 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 21:01:02 »

Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM
http://youtu.be/tUW8XqYtuns
A hardvert az aláírásban találjátok Cheesy
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?
Megosztás Hozzáadás
ha az én nagyra becsült és tiszteletre-szeretetre méltó TD-m olyat tudna mint a tied hát az you lenne  Wink
szerintem igen you  taps  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8723 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 21:12:21 »

Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM

http://youtu.be/tUW8XqYtuns

A hardvert az aláírásban találjátok Cheesy
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?








Megosztás Hozzáadás

Nem a legjobb 9-10 másodperc között gyorsulsz 100ra mind a két videón, ha jól mértem stopper-el. Húzz bele  Tongue
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8724 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 21:21:53 »

hasonló kis filmekez szívesen néznék  Wink ne kiméljetek had csemegézzek 1-et  finom
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #8725 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 21:43:46 »

Nem a legjobb 9-10 másodperc között gyorsulsz 100ra mind a két videón, ha jól mértem stopper-el. Húzz bele  Tongue

Nekem 8ra jött ki de mind1 Cheesy
Így marad.Nem gyorsulásra van állítva a tuning box hanem minden tartományban egyenletesen emeli a teljesítményt.Egy chip jobb lenne de az meg itt eléggé $$$$.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8726 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 01:09:33 »

Nekem 8ra jött ki de mind1 Cheesy
Így marad.Nem gyorsulásra van állítva a tuning box hanem minden tartományban egyenletesen emeli a teljesítményt.Egy chip jobb lenne de az meg itt eléggé $$$$.

Te kérdezted  Cheesy. Tedd ki teljes képre, szerintem jól mértem http://www.youtube.com/watch?v=nwuRcsbjzPk&feature=youtu.be
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8727 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 07:48:33 »

Te kérdezted  Cheesy. Tedd ki teljes képre, szerintem jól mértem http://www.youtube.com/watch?v=nwuRcsbjzPk&feature=youtu.be

Szerintem is.

De ez nem drag autó, a 0-100 nem igazán mérvadó itt.  integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8728 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 08:59:43 »

Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM

http://youtu.be/tUW8XqYtuns

A hardvert az aláírásban találjátok Cheesy
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?







Megosztás Hozzáadás
5-ben 100-150-et videózz, abból kiderül vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8729 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 09:55:51 »

Szerintem is.

De ez nem drag autó, a 0-100 nem igazán mérvadó itt.  integet2

Ez tény, de ezt az értéket gyárilag is tudja a box nélkül, ha nem jobbat.   integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8730 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 09:58:18 »

5-ben 100-150-et videózz, abból kiderül vigyor3

Az már érdekesebb lenne  smile Vagy egy boxal, box nélkül videó.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8731 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 10:56:13 »

Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM

http://youtu.be/tUW8XqYtuns

A hardvert az aláírásban találjátok Cheesy
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?

Kapcsold ki a kpörgésgátlót, az segíteni fog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #8732 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 13:01:49 »

5-ben 100-150-et videózz, abból kiderül vigyor3

Itt 112 a max autópályán,szóval eléggé nem fér bele a tűréshatárba a 150  police gun de az nem jelenti azt, hogy még nem mentem annyival  eplus2
Megpróbálok majd csinálni azért olyan videót is.
De tényleg ti is rakhatnátok fel,főleg aki azt mondta,hogy gyárilag többet tud a gép (De nem ér hegyről lefele menet videózni)
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8733 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 13:38:01 »

Itt 112 a max autópályán,szóval eléggé nem fér bele a tűréshatárba a 150  police gun de az nem jelenti azt, hogy még nem mentem annyival  eplus2
Megpróbálok majd csinálni azért olyan videót is.
De tényleg ti is rakhatnátok fel,főleg aki azt mondta,hogy gyárilag többet tud a gép (De nem ér hegyről lefele menet videózni)

Valamit félre értesz, nem kritizáltalak, csak le írtam a véleményem mert kérdezted "Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?". És nem is hasra ütés szerűen alkottam, hanem normálisan lemértem, videót készítettem időt szánva rá Roll Eyes. Az én autóm családi autó, ezért nem is szoktam 0-100-ra gyorsulni vele, mégha sportos kinézetű felni is van rajta meg hasonló sportosságra utaló jelek. De majd készítek róla egy videót a kedvedért ha lesz rá módom.  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8734 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 14:05:11 »

Itt 112 a max autópályán,szóval eléggé nem fér bele a tűréshatárba a 150  police gun de az nem jelenti azt, hogy még nem mentem annyival  eplus2
Megpróbálok majd csinálni azért olyan videót is.
De tényleg ti is rakhatnátok fel,főleg aki azt mondta,hogy gyárilag többet tud a gép (De nem ér hegyről lefele menet videózni)
112 mérföld vagy km?
mert nem mindegy Cheesy
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8735 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 14:19:56 »

112 mérföld vagy km?
mert nem mindegy Cheesy

70 mérföld, azaz 112 km/h.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #8736 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 14:34:50 »

70 mérföld, azaz 112 km/h.

AndyA

Így,így...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 14:40:48 írta oritomi » Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #8737 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:09:49 »

Valamit félre értesz, nem kritizáltalak, csak le írtam a véleményem mert kérdezted "Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?". És nem is hasra ütés szerűen alkottam, hanem normálisan lemértem, videót készítettem időt szánva rá Roll Eyes. Az én autóm családi autó, ezért nem is szoktam 0-100-ra gyorsulni vele, mégha sportos kinézetű felni is van rajta meg hasonló sportosságra utaló jelek. De majd készítek róla egy videót a kedvedért ha lesz rá módom.  integet2

Igen én kértem ki a véleményeket,a tiéd is 1 vélemény-kritika.Nem gáz.
Lehet nem a legjobb gyorsulási érték és lehet jobb is mint az enyém,mivel körbe van szigetelve az autó dynamat lapokkal nameg 30 kilós mélyláda meg több mint fél tank benzin(dízel),meg én se 50kilós vagyok.Több mint 100 kiló súly azért számít. Cheesy
Szóval lehet, hogy annyit dob a tuning box hogy gyári állapotú lett így.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8738 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 16:39:56 »

Igen én kértem ki a véleményeket,a tiéd is 1 vélemény-kritika.Nem gáz.
Lehet nem a legjobb gyorsulási érték és lehet jobb is mint az enyém,mivel körbe van szigetelve az autó dynamat lapokkal nameg 30 kilós mélyláda meg több mint fél tank benzin(dízel),meg én se 50kilós vagyok.Több mint 100 kiló súly azért számít. Cheesy
Szóval lehet, hogy annyit dob a tuning box hogy gyári állapotú lett így.

A gyári pont egy másodperccel jobb 8.7 ami nem gyengén jó. próbálj elváltani 4000ford-nál vagy picivel előtte, szerintem jobb időt mennél, dízelnél ez a hátrány etetni kell a fokozatokat 4-ig kuva gyorsan, majdnem 1000 az alapjárat onnan marad picit kevesebb mint 3000fordod a maxi NM-ig, felesleges tovább forgatnia kövi fokozatig, ez benzinesnél majdnem a duplája. 400nm nem hiszem hogy annyit számítana az 100kiló++
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8739 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 16:59:47 »

A gyári pont egy másodperccel jobb 8.7 ami nem gyengén jó. próbálj elváltani 4000ford-nál vagy picivel előtte, szerintem jobb időt mennél, dízelnél ez a hátrány etetni kell a fokozatokat 4-ig kuva gyorsan, majdnem 1000 az alapjárat onnan marad picit kevesebb mint 3000fordod a maxi NM-ig, felesleges tovább forgatnia kövi fokozatig, ez benzinesnél majdnem a duplája. 400nm nem hiszem hogy annyit számítana az 100kiló++

Mi az a 100 kiló +?
Még egy dolog: kikapcsolni az ESP-t. Az kb 1 másodpercet megfog.
A gyári 8,7-et eléggé esélytelen elérni. Az a gyári tesztpilóták kiváltsága.
Azt se feledd, hogy amit te 100-nak látsz, az valójában 95 körül van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8740 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:18:58 »

Mi az a 100 kiló +?
Még egy dolog: kikapcsolni az ESP-t. Az kb 1 másodpercet megfog.
A gyári 8,7-et eléggé esélytelen elérni. Az a gyári tesztpilóták kiváltsága.
Azt se feledd, hogy amit te 100-nak látsz, az valójában 95 körül van.

Azt írta több mint 100, értsd úgy a 100++  vigyor3
Azt nem írtam mert te már előtte említést tettél róla.
Nem hiszem hogy esélytelen lenne akár még jobb időt is futni a gyárinál.
Amit te 95 látsz azt én 97látom csak nem akartam egy 10időt.
 duhos2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8741 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:32:37 »

Azt írta több mint 100, értsd úgy a 100++  vigyor3
Azt nem írtam mert te már előtte említést tettél róla.
Nem hiszem hogy esélytelen lenne akár még jobb időt is futni a gyárinál.
Amit te 95 látsz azt én 97látom csak nem akartam egy 10időt.
 duhos2

A 100++ az 101... a C világában  vigyor3 nem kötekedni akarok, csak félreérthető, ezért kérdeztem rá.

Nemcsak hogy esélytelen a gyárinál jobbat futni, de még csak a megközelítésére sincs túl sok esély.
Korrekt mérésnél a 8,7 helyett egy jó sofőr kb 9,2-9,5s-ot tud összehozni. Ha chipes, akkor nyilván jobbat.

Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8742 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:45:36 »

A 100++ az 101... a C világában  vigyor3 nem kötekedni akarok, csak félreérthető, ezért kérdeztem rá.

Nemcsak hogy esélytelen a gyárinál jobbat futni, de még csak a megközelítésére sincs túl sok esély.
Korrekt mérésnél a 8,7 helyett egy jó sofőr kb 9,2-9,5s-ot tud összehozni. Ha chipes, akkor nyilván jobbat.


Az előzményekben felsem merült a C világa. Így annak nehéz lenne értelmezni  vigyor3 de igazad van azt nem vitatom.
Ne vedd sértésnek  smile de szerintem lenne itt akár fórumon is pár ember aki egy kis gyakorlás után megtudná futni a gyári időt. nem hiszem hogy egy autógyár olyan adatot ad ki amit csak egy rally versenyző tud megfutni. Az a 8.7 az egy olyan adat amit minden 2.2tdc-nek meg kell tudni futni, mivel nem minden motor sikerül egyformára még gyártósoron sem, így akár a 8,7-et felfoghatjuk egy gyenge átlag eredménynek is. (szerintem) pias
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8743 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:53:35 »

Azt se feledd, hogy amit te 100-nak látsz, az valójában 95 körül van.

Már hogy azoknál, akik nem kalibrálták be az órát a vasárnapi kis ezüst villa és a GPS segítségével. Nálam 100 az kereken 100. wow1

Gyári gyorsulási adat: Turbós motorokról van szó, motor és motor között 5-8% eltérés is megengedett. Alsó értéket adnak meg, 8.7-et az átlagautós ki tudja hozni belőle. A szerencsésebb (akinek a 155 helyett 162 le jutott) akár jobbat is tud menni. A kevésbé szerencsés (akinek 147 van 155 helyett) meg örül a 9.3-nak is.

A számokat csak hasrapacsira írtam, számolja ki az, akinek ez a végzettsége. eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #8744 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:03:01 »

Egy kicsit emberkedtem az autóval.Nem vagyok 1 sumáher,boyracerek biztos jobbat is ki tudnának autózni belőle.
0-62 mérföldet érdemes lesni:
http://youtu.be/FTCiHxI9WEM

http://youtu.be/tUW8XqYtuns

A hardvert az aláírásban találjátok Cheesy
Az adott autótól ez szerintetek jónak számít vagy harmatgyenge?

Megosztás Hozzáadás
Nem rossz ez szerintem, pláne, hogy jobb is lehetett volna símán, ha előbb elváltasz. a videón látszik szépen melyik tartományban ugrik legjobban, azt kellene jobban erőltetni. plusz ha az elején nem kaparsz el, az is hoz pár tizedet.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8745 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:06:47 »

Már hogy azoknál, akik nem kalibrálták be az órát a vasárnapi kis ezüst villa és a GPS segítségével. Nálam 100 az kereken 100. wow1

Az én órám is csal, felfelé. Az órát bekalibrálni... érdekelne, ezt hogyan lehet, mert nem egy sima szorzó szerint csal, hanem más sebességnél más értékkel.
Vagyis, ha más átmérőjű kereket raksz rá, az még nem segít. De gondolom, csak ugratsz.

Válasz
Gyári gyorsulási adat: Turbós motorokról van szó, motor és motor között 5-8% eltérés is megengedett. Alsó értéket adnak meg, 8.7-et az átlagautós ki tudja hozni belőle. A szerencsésebb (akinek a 155 helyett 162 le jutott) akár jobbat is tud menni. A kevésbé szerencsés (akinek 147 van 155 helyett) meg örül a 9.3-nak is.

Azért én nem vennék túl komoly mérget arra, hogy az alsó érték lenne a megadott... arra meg végképp nem, hogy egy átlag autós is ki tudná hozni a gyárit.
Ahhoz piszokul kéne tudni. Egy átlagos autós a 155 lovasnál kb hozza a 130 lovas értékét, azaz a 9,8-at.
Szépen össze lehet hasonlítani mondjuk egy dsg váltós passattal, ami gyárilag 9,8s-ot tud (asszem). 2 ismerősöm mérte össze a tudását, mindketten 2,2-essel.
Emlékeim szerint nem tudták lehagyni. Nehéz a gyári értéket összehozni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8746 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:16:38 »

Az én órám is csal, felfelé. Az órát bekalibrálni... érdekelne, ezt hogyan lehet, mert nem egy sima szorzó szerint csal, hanem más sebességnél más értékkel.
Vagyis, ha más átmérőjű kereket raksz rá, az még nem segít. De gondolom, csak ugratsz.
Nem ugratlak. Gyárilag följebb van helyezve a mutató a tűn 5-8 km/h-val. Simán leveszed a mutatót villával és kicsit erőltetve (lefelé) visszarakod. Azóta nekem a 60 az 60, a 100 az 100. A 150 meg 150. Ez Mk2, a többi nem érdekel. vigyor3

Mások úgy csinálták, hogy levették a mutatót, beálltak GPS szerint 50-re és oda rakták vissza a mutatót, menet közben. Veszélyes mutatvány és elég nehéz is, nem ajánlom. De pl. az a Suzukis legyezőhorgász is így csinálta tavaly, ha jól tévedek. 
Azért én nem vennék túl komoly mérget arra, hogy az alsó érték lenne a megadott... arra meg végképp nem, hogy egy átlag autós is ki tudná hozni a gyárit.
Ahhoz piszokul kéne tudni. Egy átlagos autós a 155 lovasnál kb hozza a 130 lovas értékét, azaz a 9,8-at.
Szépen össze lehet hasonlítani mondjuk egy dsg váltós passattal, ami gyárilag 9,8s-ot tud (asszem). 2 ismerősöm mérte össze a tudását, mindketten 2,2-essel.
Emlékeim szerint nem tudták lehagyni. Nehéz a gyári értéket összehozni.

Béna ismerőseid vannak.  hehe A gyárilag megadott értéket a Zasszony is ki tudja hozni bármilyen itthoni autóból, pedig nem egy sumákker.  Roll Eyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8747 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:17:20 »

Az előzményekben felsem merült a C világa. Így annak nehéz lenne értelmezni  vigyor3 de igazad van azt nem vitatom.

Bocsi.

Válasz
Ne vedd sértésnek  smile de szerintem lenne itt akár fórumon is pár ember aki egy kis gyakorlás után megtudná futni a gyári időt.

Én is szeretek gyorsulni, és az adatok alapján tudok is. A reakcióidőm egész jó, és gyorsan tudok váltani.
A tököli pályán méricskéltük a gyorsulást, most már nem emlékszem a pontos adatokra, de nekem a 9,8s helyett tán 10,1s jött ki, míg a 2,2-esnek 9,8...

Válasz
nem hiszem hogy egy autógyár olyan adatot ad ki amit csak egy rally versenyző tud megfutni.

Pedig de... a fogyiadatokat is nehéz megcsinálni.

Válasz
Az a 8.7 az egy olyan adat amit minden 2.2tdc-nek meg kell tudni futni, mivel nem minden motor sikerül egyformára még gyártósoron sem, így akár a 8,7-et felfoghatjuk egy gyenge átlag eredménynek is. (szerintem) pias

Nem felfogás kérdése...
A 2,2-es megfutja. Csak nem egy átlagsofőrrel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8748 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:21:53 »

Nem ugratlak. Gyárilag följebb van helyezve a mutató a tűn 5-8 km/h-val. Simán leveszed a mutatót villával és kicsit erőltetve (lefelé) visszarakod. Azóta nekem a 60 az 60, a 100 az 100. A 150 meg 150. Ez Mk2, a többi nem érdekel. vigyor3

De az sem igaz, hogy mindig 5-tel többet mutat. Nem kötekedés, de ha 0-át mutat, az pontos, de 200-nál már nem 5-tel mutat többet.
Én az enyémnél tudom, ott a 140 az 134, de 200-nál már több mint 10.

Válasz
Béna ismerőseid vannak.  hehe A gyárilag megadott értéket a Zasszony is ki tudja hozni bármilyen itthoni autóból, pedig nem egy sumákker.  Roll Eyes

Hát... ezt azért kétségbe vonnám. Jó lesz az is, ha a gyári adat 110%-án belül teljesít.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8749 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:23:02 »

Igen én kértem ki a véleményeket,a tiéd is 1 vélemény-kritika.Nem gáz.
Lehet nem a legjobb gyorsulási érték és lehet jobb is mint az enyém,mivel körbe van szigetelve az autó dynamat lapokkal nameg 30 kilós mélyláda meg több mint fél tank benzin(dízel),meg én se 50kilós vagyok.Több mint 100 kiló súly azért számít. Cheesy
Szóval lehet, hogy annyit dob a tuning box hogy gyári állapotú lett így.

Ha elfogadsz pár jótanácsnak álcázott kritikát:

1. ESP-ASR nagyon láma gyorsulóknál marad csak bekapcsolva, szokj le róla. Ha én bekapcsolva hagyom, akkor egy 170 lovas V6 Omega is megver a maga 1500 kilójával. Én meg ott bukdácsolok a 205+ lovammal meg az 1360 kilómmal. Nagyon sokat fog az autón.

2. Ha 0-100-at akarsz futni a gyári értéken belül, akkor úgy is kell csinálni ahogy azt anno mérték a gyárban. Fordulat 2500-3000 között félig tartott gázpedállal, egyesben leugrani a kuplungról és a gázt fokozatosan de határozottan nyomva tartani a csúszáshatár felett az autót, aztán a legjobb tudásod szerint elváltani 4.-ig úgy, hogy 2000rpm alá ne essen a fordulat semelyik váltásnál.

3. Olyan gumikkal próbáld, amiket a méréskor használtak. Ha pl Misi, vagy Conti a gyárilag szerelt, akkor Nankang-gal ne akarj 8.7-et futni.
  
4. 10 fok alatt mérd, mert a gyár sem 30 fokon teszteli a 0-100-at.

Ezeket betartva biztos vagyok benne, hogy van még a gépben 1 sec tartalék. wave
Külön kiemelve Angel-nek!
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 12:32:50 írta drof » Naplózva
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.