Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 01:03:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20668294 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 17:46:00 »

Hi !
 
Nuh szakad a viz !
 
Ennek hala megvan, hol folyik be a viz az utasterbe !
Az anyos oldalon az ajto also reszenel kb. a hangszoroval egy vonalban alul a gumi tomitesnel gyulik, aztan onnan tovabb folyik szo szerint folyik ! be a padlo karpitra ! Namost ebben a qrva nagy zuhiban mar nem tudtam megallapitani, hogy pontosan az ajtobol folyik, vagy a szigeteles vezeti le a vizet. A szigetelesben van egy csik vegig, ami tokeletesen megfelelne valamifele folyo medernek. A lenyeg, hogy megvan a pontos helye es ennek uuugy orulok 8((( Holnap meg lapatolhatom ki a vizet szegeny joszagbol 8(((
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 17:59:00 »

Hi !
 
Nuh szakad a viz !
 
Ennek hala megvan, hol folyik be a viz az utasterbe !
Az anyos oldalon az ajto also reszenel kb. a hangszoroval egy vonalban alul a gumi tomitesnel gyulik, aztan onnan tovabb folyik szo szerint folyik ! be a padlo karpitra ! Namost ebben a qrva nagy zuhiban mar nem tudtam megallapitani, hogy pontosan az ajtobol folyik, vagy a szigeteles vezeti le a vizet. A szigetelesben van egy csik vegig, ami tokeletesen megfelelne valamifele folyo medernek. A lenyeg, hogy megvan a pontos helye es ennek uuugy orulok 8((( Holnap meg lapatolhatom ki a vizet szegeny joszagbol 8(((
zacci!
 
Erről beszéltem!Ilyen volt nekem is pontosan.Ha nincs garázsod,most menj el egy kézi mosóba/ilyenkor ugysincs ott senki/kárpitot leszeded,és már látod is hol folyik a víz.
 
Jó munkát.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 18:01:00 »

Hi !
 
Nuh szakad a viz !
 
Ennek hala megvan, hol folyik be a viz az utasterbe !
Az anyos oldalon az ajto also reszenel kb. a hangszoroval egy vonalban alul a gumi tomitesnel gyulik, aztan onnan tovabb folyik szo szerint folyik ! be a padlo karpitra ! Namost ebben a qrva nagy zuhiban mar nem tudtam megallapitani, hogy pontosan az ajtobol folyik, vagy a szigeteles vezeti le a vizet. A szigetelesben van egy csik vegig, ami tokeletesen megfelelne valamifele folyo medernek. A lenyeg, hogy megvan a pontos helye es ennek uuugy orulok 8((( Holnap meg lapatolhatom ki a vizet szegeny joszagbol 8(((
Én nem várnék a vízlapátolással holnapig!Ha egy éjszakát vízben áll szegény,akkor holnapra bűz is lehet,és más sok egyéb kellemetlenség.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 22:38:00 »

Meg arra is gondoltam, hogy eccer mar volt elso ablax csere, es esetleg xarul sikerult a tomites, de erre utalo nyomot meg nem talaltam. Mindenesetre nem orulok annak, hogy egy ilyen kategorias verda igy be tudjon azni 8(
zacci, zacci, Te mindig azt mondod, ha hiba van, hogy ilyen kategóriás autótól nem ezt várod. Smiley  
De azért azt számítsd bele, hogy nem új autót vettél, és ki tudja, hogy hol, és mennyire volt már törve. Pl. nekem teljesen új 0km -es volt, mióta a családba van, tudom, hogy nem volt törve, és nem is rohad, nem is ázik be sehol!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2005.07.12 kedd, 08:25:00 »

Hi !
 
Nuh szakad a viz !
 
Ennek hala megvan, hol folyik be a viz az utasterbe !
Az anyos oldalon az ajto also reszenel kb. a hangszoroval egy vonalban alul a gumi tomitesnel gyulik, aztan onnan tovabb folyik szo szerint folyik ! be a padlo karpitra ! Namost ebben a qrva nagy zuhiban mar nem tudtam megallapitani, hogy pontosan az ajtobol folyik, vagy a szigeteles vezeti le a vizet. A szigetelesben van egy csik vegig, ami tokeletesen megfelelne valamifele folyo medernek. A lenyeg, hogy megvan a pontos helye es ennek uuugy orulok 8((( Holnap meg lapatolhatom ki a vizet szegeny joszagbol 8(((
Több mint valószínü, hogy az ajtóból folyik ki. Mivel az ablakon lecsúrgó vizet a gúmikéder elvezeti a két végéig, és ha már piszkálták a kédert és nem tökéletesen tették vissza (elég 1-2 mm difi)szépen becsurog a víza az ajtó belsejébe.
Ellenőrizd, hogy az ajtó alján nincs-e eltömödve a vízelvezető furat(ok)-ennek a küszöbre kellene vezetnie az esetleges vizet-, mert az okozhatja a befelé jövő vizet
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2005.07.12 kedd, 08:55:00 »

Scratch,
 
Nyilvan nem uj autot vettem, igy a beazas akar lehet az en hibambol, vagy valami mas okbol, mondjuk serules. Bar torve volt az eleje, de csak a lokos meg az egyik lampa. Ettol emg nem kene befolynia a viznek. Mind1, Viszont az ajto rohadas nem fugg attol, hogy hasznaltan vagy esetleg ujjonan vettem a verdat, mivel ez egy kozismert tipushiba es gariban javitjak. Ez utobbira tenyleg jogos az " ilyen kategóriás autótól nem ezt várom" kijelentes.
Sooot, hogy tovabb menjek, minap olvastam 2001-es mondeo betegsegrol, ami ugy tunik az en verdamat is megtamadta mar egy ideje. Most hirtelen nem talalom az iromanyt, de azt irtak, hogy az elso szerianal nagy ritkan, ismetlem nagy ritkan, de elofordul gyujtas problema, esetleges gyertya vizesedes, parasodas (vagy valami ilyesmi) es hogy ezeket a hiabakat a kesobbi szeriakban kijavitottak. Szal nekem is az a bajom, hogy neha nehezen indul be a moci. Az irasbol arra tudok kovetkeztetni, hogy ezis valami tipushiba es azert en egy ilyen kategorias verdatol elvarnam azt az alapveto dolgot, hogy beinduljon akkor amikor en akarom. Azert az qrva ciki tud lenni, mikor egy vasut atkelonel pirosat kapok es leallitom a motort, utan meg nem indul be. Szal a 3 felsorolt dologbol majdnem biztos, hogy 2 tipushiba. Az utobbi gyujtas problema csak ritkan jon elo, ergo kifogtam, de igy is szeretem a draagasagom 8)Csak picit bosszantoak ezek a dolgok.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2005.07.12 kedd, 09:37:00 »

hali
 
Csabesz76,
 
gumi keder alatt azt a gumit erted, ami az ajto es az uveg kozott talalhato ?
Az tul keppen 2 reszbol all. Multkor kiszedtem oket a hangszoro beszereles alkalmaval es letisztogattam, kiveve az anyos oldalan talahatot. Ott csak a kulsot szedtem le es tettem vissza. De meg a kereskedesben eszre vettem, hogy vizes az anyos oldali gumi szonyeg. Erre a kereskedo csak annyit modnott, hogy most volt kozmetikan es vizesen tettek vissza a gumi szonyeget. Mondom ok. Mnit kesobb kiderult ez kampo duma lehetett, mert az a viz nem azert volt ott, hanem azert, mert beazott. Mindenesetre ha jo ido lesz akkor szetkapom az ajtot es megviszgalom...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2005.07.12 kedd, 09:40:00 »

egyebkent a tobbi ajtonal nem azik be, pedig ott mind2 gumi kedert kivettem, szal nem valoszinu, hogy azert folyik be a viz pont az anyosulesnel, mert xarul tettem vissza a gumi kedert. Mint mar irtam mar korabban is eszleltem ott vizet, csak en hulye hittem a kereskedonek.
Naplózva

blah blah blah
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2005.07.12 kedd, 09:48:00 »

egyebkent a tobbi ajtonal nem azik be, pedig ott mind2 gumi kedert kivettem, szal nem valoszinu, hogy azert folyik be a viz pont az anyosulesnel, mert xarul tettem vissza a gumi kedert. Mint mar irtam mar korabban is eszleltem ott vizet, csak en hulye hittem a kereskedonek.
Szeva Zacci!
írtam néked privát emailt!
 
ref100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2005.07.12 kedd, 09:58:00 »

haj,
 
ref100,
 
jaja, mar valaszoltam is Cool
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2005.07.12 kedd, 10:01:00 »

Scratch,
 
Nyilvan nem uj autot vettem, igy a beazas akar lehet az en hibambol, vagy valami mas okbol, mondjuk serules. Bar torve volt az eleje, de csak a lokos meg az egyik lampa. Ettol emg nem kene befolynia a viznek. Mind1, Viszont az ajto rohadas nem fugg attol, hogy hasznaltan vagy esetleg ujjonan vettem a verdat, mivel ez egy kozismert tipushiba es gariban javitjak. Ez utobbira tenyleg jogos az " ilyen kategóriás autótól nem ezt várom" kijelentes.
Sooot, hogy tovabb menjek, minap olvastam 2001-es mondeo betegsegrol, ami ugy tunik az en verdamat is megtamadta mar egy ideje. Most hirtelen nem talalom az iromanyt, de azt irtak, hogy az elso szerianal nagy ritkan, ismetlem nagy ritkan, de elofordul gyujtas problema, esetleges gyertya vizesedes, parasodas (vagy valami ilyesmi) es hogy ezeket a hiabakat a kesobbi szeriakban kijavitottak. Szal nekem is az a bajom, hogy neha nehezen indul be a moci. Az irasbol arra tudok kovetkeztetni, hogy ezis valami tipushiba es azert en egy ilyen kategorias verdatol elvarnam azt az alapveto dolgot, hogy beinduljon akkor amikor en akarom. Azert az qrva ciki tud lenni, mikor egy vasut atkelonel pirosat kapok es leallitom a motort, utan meg nem indul be. Szal a 3 felsorolt dologbol majdnem biztos, hogy 2 tipushiba. Az utobbi gyujtas problema csak ritkan jon elo, ergo kifogtam, de igy is szeretem a draagasagom 8)Csak picit bosszantoak ezek a dolgok.
zacci,
 
jól van, nehogy besértődj! Smiley
Én csak arra célozgattam, hogy nem tudhatod 100% -ig, hogy volt-e sérülve az oldala is, ami okozhat beázást, rozsdát. Smiley Az ajtó rohadás valóban olyan hiba, ami törés nélkül is előjött pár autón, de hát ezt ingyen javítják. Meg ez az autó is olyan, mint bármi más, 1-2 hibás darab sajnos sikerül ebből is. Sad De nem mind ilyen! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2005.07.12 kedd, 10:36:00 »

haj,
 
ref100,
 
jaja, mar valaszoltam is Cool
Zacc!!
a mondeo talis topikban olvastam még a múlt héten, hogy lesz találkozó a Lurdynál!!
 
Ennyi
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2005.07.12 kedd, 10:56:00 »

HElló!Mondeo III.-ba keresnék gyári cd-s rádiót!cd tár nem szükséges!Ha tudna valaki "olcsón" szerezni az szóljon
Köszi
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2005.07.12 kedd, 12:06:00 »

Ref100,
 
namost mondeo talis topicban csak arrol beszelnek, hogy majd akkor meg talin stb. De hogy mikor is lesz/volt Lurdynal az nem derult ki szamomra. Lehet kiszurja a szemem, de en akkro se latom az idopontot Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2005.07.12 kedd, 12:15:00 »

HElló!Mondeo III.-ba keresnék gyári cd-s rádiót!cd tár nem szükséges!Ha tudna valaki "olcsón" szerezni az szóljon
Köszi
Július 8-án, Pénteken volt.
Legközelebbit a topicban megbeszéljük!
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2005.07.12 kedd, 12:46:00 »

Ref100,
 
namost mondeo talis topicban csak arrol beszelnek, hogy majd akkor meg talin stb. De hogy mikor is lesz/volt Lurdynal az nem derult ki szamomra. Lehet kiszurja a szemem, de en akkro se latom az idopontot Cool
Zacci!
Újsrác megírta neked a tutit.
 
én is nehezen találtam meg!!
 
Ref100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2005.07.12 kedd, 12:51:00 »

Július 8-án, Pénteken volt.
Legközelebbit a topicban megbeszéljük!
Elvileg minden hónap első hétvégéjén van találkozó, ált. a Lurdy parkolójában.  Hogy mennyire havi szinten működik nem tudom, mert nekem ez volt az első.  Még "Újsrác" vagyok..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2005.07.12 kedd, 13:08:00 »

nuh, akkor errol most le csusztam Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2005.07.12 kedd, 16:01:00 »

Háj zacci!
 
A Váci úton nem a legjobban csinálták meg az ajtóimat, egy kifejezetten szarul sikerült. Ha lehet vidd máshova. Most levelezni fogok velük, ajtócsere ügyben.
 
pablo
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2005.07.12 kedd, 16:25:00 »

Fiúk/lányok!
 
Kiégett már valakinek a középkonzolon az(időmérő) órának a mutatók világítása? Hogy lehet hozzáférni/cserélni az izzót? (a keretet jelenleg is megvilágítja)
Köszi ,
Janika
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2005.07.12 kedd, 16:43:00 »

Hi Smiley
 
http://www.in-pro.de/shop/picture.php?bild=5150.jpg kivancsi volnak mennyiert szorjak Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2005.07.12 kedd, 17:10:00 »

Csaó skacok.Segítsetek nekem.Hiába keresem nem jövök rá melyik ajtótömítésről beszéltek, ahol rozsdásodik a vas.Irjátok már meg az erre utaló hozzászólást.Mert szeretném a saját verdámon is megnézni a dolgot.Azt olvastam hogy valahol kép is van róla de nem találom.
Köszi a segítséget.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2005.07.12 kedd, 17:27:00 »

Kép
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2005.07.12 kedd, 17:27:00 »

Csaó skacok.Segítsetek nekem.Hiába keresem nem jövök rá melyik ajtótömítésről beszéltek, ahol rozsdásodik a vas.Irjátok már meg az erre utaló hozzászólást.Mert szeretném a saját verdámon is megnézni a dolgot.Azt olvastam hogy valahol kép is van róla de nem találom.
Köszi a segítséget.
Ebben a topicban, 1956-os hozzászólásban írta Zacci.
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04975.JPG
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2005.07.12 kedd, 20:36:00 »

pablo,
 
mi a gaz ? Mit baxtak L ?
Tucc rola kepet kesziteni ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2005.07.12 kedd, 20:36:00 »

huu vazzeg, ennyire rohad az ajtom ? Cool jaaaj Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2005.07.12 kedd, 20:41:00 »

DEVIL=DEVLIN Cool Csak megartott a pezsgo Cool)
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2005.07.12 kedd, 20:41:00 »

Es akkor hova vigyem ?
 
DEVIL ! Nalatok van karosszerias ? Garanciaban meg tudjatok oldani ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2005.07.12 kedd, 21:37:00 »

Nem tudjátok hogy hány liter hivatalosan a tank, illetve ha  kigyullad a lámpa mennyi van még a tankban?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2005.07.12 kedd, 22:04:00 »

haj,
 
Laya,
 
Ugy tudom 58 littyos a tank.
Nalam akkor kezd vilagitani, mikor a megteheto ut 80km-t eleri. Szal elvileg ilyenkor meg kb. 7-9littyo benya van meg. De nyilvan ez fugg a labadtol is. Nalam eddig az atlag fogyi varosban olyan kb. 8.6-9 littyo. A lenyeg, hogy mikor kigyullad a lampa, akkor a meg megteheto ut 80km.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2005.07.13 szerda, 07:33:00 »

zacci
 
Köszi az infot. Nekem diesel van, vegyes használatnál olyan 850-900km -nél szokott felkapcsolni. Városban kb 7 városon kivül 5,3 is volt már, én nem vagyon egy autóversenyző! Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2005.07.13 szerda, 09:24:00 »

zacci
 
Köszi az infot. Nekem diesel van, vegyes használatnál olyan 850-900km -nél szokott felkapcsolni. Városban kb 7 városon kivül 5,3 is volt már, én nem vagyon egy autóversenyző! Smiley
Most a hétvégén voltunk Mohácsnál, lefelé a feleségem vezetett (most tanulgat), neki 4,8 volt, klímával. Visszafelé csak a feléig, onnan átvettem én. Felment rögtön 5,2-re. Csak egy 530d előzött meg, más nem. Én viszont lementem már 970 km-t is egy tankkal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2005.07.13 szerda, 10:07:00 »

Mikor Orfurol jottunk haza akkor folyamatosan 5.7-et mutatott a fogyasztas mero. Az se rossz egy 2littyos benyastol Cool
Nyilvan 90-100-al mentem, igy ertheto a jo fogyi.
Naplózva

blah blah blah
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2005.07.13 szerda, 11:27:00 »

Mikor Orfurol jottunk haza akkor folyamatosan 5.7-et mutatott a fogyasztas mero. Az se rossz egy 2littyos benyastol Cool
Nyilvan 90-100-al mentem, igy ertheto a jo fogyi.

Zacci!
Nekem 140-160-as temponál 4 személyel mutatott 6,2 klímástul a 2000tdci.
nem sok ez egy kicsit a tiedhez képest???
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2005.07.13 szerda, 11:53:00 »

Nekem Horvátokhoz lefele menet, fullon megpakolva, 4 személlyel, végig klímázva, 140-150-es sebességgel, 930km-re mérve az átlagot 6 littyó jött ki.
2.0 TDDI
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2005.07.13 szerda, 12:13:00 »

Mikor Orfurol jottunk haza akkor folyamatosan 5.7-et mutatott a fogyasztas mero. Az se rossz egy 2littyos benyastol Cool
Nyilvan 90-100-al mentem, igy ertheto a jo fogyi.
És gondolom légkondi nélkül... az egyik imerősömék együtt mentek egy 2 literes, benzines III-as mondeóval, és egy 1,6-os Merivával. A mondeo fogyasztott kevesebbet. Aztán a mentünk az 1,2 skoda fabia (3 hengeres, direkt a kis fogyira optimalizálva, benzines), meg én. 5,8, mondja a srác büszkén a fogyit. 4,6, mondom én. Hát ez van. Pedig a mondeo jóval nagyobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2005.07.13 szerda, 12:23:00 »

pablo,
 
mi a gaz ? Mit baxtak L ?
Tucc rola kepet kesziteni ?
Hali,
 
küldök majd képeket...
 
Én Szigetszentmiklósra viszem majd 80e km-es szervízre hamarosan, állítólag ügyesek.
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2005.07.13 szerda, 12:25:00 »

zacci
 
Köszi az infot. Nekem diesel van, vegyes használatnál olyan 850-900km -nél szokott felkapcsolni. Városban kb 7 városon kivül 5,3 is volt már, én nem vagyon egy autóversenyző! Smiley
Üdv,
 
én autoversenyző vagyok, és automata a TDCi-m, így 7,3-7,5 között van a fogyasztásom. Autópálya, város, klíma, meg ami kell...
 
pablo
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2005.07.13 szerda, 12:26:00 »

ref100,
 
Szerintem egyaltalan nem sok. Ha en 140-160-al megyek, akkor szerintem megkajalja a 8at siman. Ellenben mi csak 2en voltunk, csak 90-100-al mentunk (szerencsenk is volt, mert 2 helyen is lattunk rendoroket),igaz nalunk is ment a klimatika folyamatosan.
Nekem picit alacsonynak tunt a fogyasztas egy 2.0as benzineshez kepest. De hat ezt mutatta a fogyi mero. Es az elegetett benya alapjan ez kb. igy is volt.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2005.07.13 szerda, 12:33:00 »

És gondolom légkondi nélkül... az egyik imerősömék együtt mentek egy 2 literes, benzines III-as mondeóval, és egy 1,6-os Merivával. A mondeo fogyasztott kevesebbet. Aztán a mentünk az 1,2 skoda fabia (3 hengeres, direkt a kis fogyira optimalizálva, benzines), meg én. 5,8, mondja a srác büszkén a fogyit. 4,6, mondom én. Hát ez van. Pedig a mondeo jóval nagyobb.
Angel,
 
Folyamatosan ment a klimatika.
Namost akkor a te esetedben mennyit evett a 2littoys benyas MKIII ?
 
Egyebkent ahhoz kepest, hogy 2literes a moci iszonyatosan keveset zabal. Varosban kb. 8.5-9littyo, pedig eleg sokat allok dugoban M5 bevezeto szakas, aztan lagymanyosi reggel fel nyoc korul. Aki ismeri azt a kornyeket abban az idoszakban, az tudja mirol beszelek.
Bratyom 1.6os 107 paci off Lianaja neha tobbet eszik, foleg autopalyan. De varosban is megeszi a 8-9littyot, pedig az nem 2littyos, csak egy 1.6os.
Nyilvan a fogyi sok mindentol fugg. Fugg az ember labatol, vezetesi technikajatol, dugotol, ut minosegtol, valtotol, kasztni sulyatol stb. De a vegeredmenyt ugyis tankolasnal erzi az ember.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2005.07.13 szerda, 13:49:00 »

Én nemsoká megnézem az ajtót.
Már tudom hol kell nézni.Nekem Mondi III.om 2.0 benyás.De nem igazán sikerált még 8.5 alá vinnem a fogyit.
Vajon mit csinálok rosszul??
Meddig optimális pörgetni, a kedvezőbb fogyasztás érdekében??Tanácsokat kérek.Ja sajna én elég sokat használom úgy a gépet hogy 10km nél kisebb távot jövök reggel.Ezután leállítom.Újra csak este megyek vele megint 10km körül.Gondolom ez így fő gáz.Így 10.3 is volt a fogyim.Pedig nem igazán versenyzek senkivel.
Az autóban 89000km van.
Szerintetek mi lenne az optimális???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2005.07.13 szerda, 14:01:00 »

Csaó skacok.Segítsetek nekem.Hiába keresem nem jövök rá melyik ajtótömítésről beszéltek, ahol rozsdásodik a vas.Irjátok már meg az erre utaló hozzászólást.Mert szeretném a saját verdámon is megnézni a dolgot.Azt olvastam hogy valahol kép is van róla de nem találom.
Köszi a segítséget.
Angel
 
Sajna 1956 os hozzászólásban nem pont ez van.Zacci verdájáról van egy pár jó kép.De azért köszi.Így hogy küldtél képet már vágom miről van szó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2005.07.13 szerda, 14:39:00 »

Angel,
 
Folyamatosan ment a klimatika.
Namost akkor a te esetedben mennyit evett a 2littoys benyas MKIII ?
 
Egyebkent ahhoz kepest, hogy 2literes a moci iszonyatosan keveset zabal. Varosban kb. 8.5-9littyo, pedig eleg sokat allok dugoban M5 bevezeto szakas, aztan lagymanyosi reggel fel nyoc korul. Aki ismeri azt a kornyeket abban az idoszakban, az tudja mirol beszelek.
Bratyom 1.6os 107 paci off Lianaja neha tobbet eszik, foleg autopalyan. De varosban is megeszi a 8-9littyot, pedig az nem 2littyos, csak egy 1.6os.
Nyilvan a fogyi sok mindentol fugg. Fugg az ember labatol, vezetesi technikajatol, dugotol, ut minosegtol, valtotol, kasztni sulyatol stb. De a vegeredmenyt ugyis tankolasnal erzi az ember.
Nekem 1.8 benzines MKIII van, 8,5-10 közötti a fogyasztás, attól függ hogy mennyi a bp-i araszolás a dugókban. Én kicsit sokallom, de lehet hogy egy 200e km-t futott kocsinál ez már nem megy lejjebb. Az is igaz hogy városon kívül általában autópályán megyek 150-170-nel.
Üdv:
M.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2005.07.13 szerda, 14:42:00 »

Én nemsoká megnézem az ajtót.
Már tudom hol kell nézni.Nekem Mondi III.om 2.0 benyás.De nem igazán sikerált még 8.5 alá vinnem a fogyit.
Vajon mit csinálok rosszul??
Meddig optimális pörgetni, a kedvezőbb fogyasztás érdekében??Tanácsokat kérek.Ja sajna én elég sokat használom úgy a gépet hogy 10km nél kisebb távot jövök reggel.Ezután leállítom.Újra csak este megyek vele megint 10km körül.Gondolom ez így fő gáz.Így 10.3 is volt a fogyim.Pedig nem igazán versenyzek senkivel.
Az autóban 89000km van.
Szerintetek mi lenne az optimális???
haj,
 
sumika01,
 
"Vajon mit csinálok rosszul??"
 
A valaszt TE magad meg is irtad nehany sorral lejjebb.
 
"Meddig optimális pörgetni, a kedvezőbb fogyasztás érdekében??"
 
Szerintem porgetni nem igen erdemes. Nyilvan szereti, de ha a fogyasztas szempontbol nezzuk, akkor erdemes minnel hamarabb felvaltogatni. Nyilvan nem vagyok egy F1 pilota, igy sikerult ilyen atlag 8.5-9littyos fogyasztas elerni varosban, varoson kivul meg meg kevesebbet. Lehet bennem van a hiba, de en igyexem minel hamarabb felvaltani. Ecceruen megneztem a gepkonyvben, hogy a valto fokozathoz milyen sebessegtartomany tartozik es ennek az aljan hasznalom a verdat. Magyaran 10-20ig 1es, aztan 20-30-ig 2es, 30-40-ig 3-as, 40-50-ig 4es, es a felett 5os. Igy ezt betartva mondhatni alig porog a motor, cserebe nincs is akkora ereje, de arra eleg, hogy normalisan kozlekedjek vele Cool
Szal igy sikerult kihoznom ezt az atlagot.  Ha ennel jobban porgeted, akkor nyilvan tobbet fog kajalni. Vagyis mondjuk ha 4-esben 50el haladsz, tobbet porog a moci. Viszont tobb az ero tartalek egy hirtelen "kiugrasra" vagy gyorsitasra.  
Na most en ezeket annyira nem szoktam alkalmazni. Foleg varosban dugoban. Nincs ertelme, felesleges stb.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2005.07.13 szerda, 14:44:00 »

Én nemsoká megnézem az ajtót.
Már tudom hol kell nézni.Nekem Mondi III.om 2.0 benyás.De nem igazán sikerált még 8.5 alá vinnem a fogyit.
Vajon mit csinálok rosszul??
Meddig optimális pörgetni, a kedvezőbb fogyasztás érdekében??Tanácsokat kérek.Ja sajna én elég sokat használom úgy a gépet hogy 10km nél kisebb távot jövök reggel.Ezután leállítom.Újra csak este megyek vele megint 10km körül.Gondolom ez így fő gáz.Így 10.3 is volt a fogyim.Pedig nem igazán versenyzek senkivel.
Az autóban 89000km van.
Szerintetek mi lenne az optimális???
Nah,  
 
"sajna én elég sokat használom úgy a gépet hogy 10km nél kisebb távot jövök reggel."
 
nah ettol eszik tobbet a verda. Joforman meg csak bemelegedett a moci, de mar le is allitod.
 
"Szerintetek mi lenne az optimális???"
 
Ha nekem adnad a verdadat es legyalogolnad azt a 10km-t Cool)))
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2005.07.13 szerda, 14:47:00 »

Nekem 1.8 benzines MKIII van, 8,5-10 közötti a fogyasztás, attól függ hogy mennyi a bp-i araszolás a dugókban. Én kicsit sokallom, de lehet hogy egy 200e km-t futott kocsinál ez már nem megy lejjebb. Az is igaz hogy városon kívül általában autópályán megyek 150-170-nel.
Üdv:
M.
Mordy,
 
Esetleg lambda szonda csere. De elotte meress CO-t.
Nekem az 1.6os evett ilyen 10-11 littyot nyaron es cserebe nem is ment. Lambda szonda csere utan nyaron olyan 8.5-8.7klimaval, telen kb. 9-9.5 es sokkal jobban ment.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2005.07.13 szerda, 14:49:00 »

jah, meg ugye azt se felejtsuk el, hogy azert motor-motor kozott is lehet nemi szoras. Igy lehet az egyik verda ugyanazt a tavot mondjuk 8.5-el a masik 8.7-el teszi meg.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2005.07.13 szerda, 14:52:00 »

haj,
 
sumika01,
 
"Vajon mit csinálok rosszul??"
 
A valaszt TE magad meg is irtad nehany sorral lejjebb.
 
"Meddig optimális pörgetni, a kedvezőbb fogyasztás érdekében??"
 
Szerintem porgetni nem igen erdemes. Nyilvan szereti, de ha a fogyasztas szempontbol nezzuk, akkor erdemes minnel hamarabb felvaltogatni. Nyilvan nem vagyok egy F1 pilota, igy sikerult ilyen atlag 8.5-9littyos fogyasztas elerni varosban, varoson kivul meg meg kevesebbet. Lehet bennem van a hiba, de en igyexem minel hamarabb felvaltani. Ecceruen megneztem a gepkonyvben, hogy a valto fokozathoz milyen sebessegtartomany tartozik es ennek az aljan hasznalom a verdat. Magyaran 10-20ig 1es, aztan 20-30-ig 2es, 30-40-ig 3-as, 40-50-ig 4es, es a felett 5os. Igy ezt betartva mondhatni alig porog a motor, cserebe nincs is akkora ereje, de arra eleg, hogy normalisan kozlekedjek vele Cool
Szal igy sikerult kihoznom ezt az atlagot.  Ha ennel jobban porgeted, akkor nyilvan tobbet fog kajalni. Vagyis mondjuk ha 4-esben 50el haladsz, tobbet porog a moci. Viszont tobb az ero tartalek egy hirtelen "kiugrasra" vagy gyorsitasra.  
Na most en ezeket annyira nem szoktam alkalmazni. Foleg varosban dugoban. Nincs ertelme, felesleges stb.
Zacci, így már értem hogy neked miért jöttek ki olyan alacsony számok. Én egy kicsit magasabb fordulatszám mellett váltok, szeretem ha van erő a kocsiban. Pl: én gyorsításkor 80-90-nél váltom csak az 5.-iket.
M
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2005.07.13 szerda, 15:02:00 »

Nekem 1.8 benzines MKIII van, 8,5-10 közötti a fogyasztás, attól függ hogy mennyi a bp-i araszolás a dugókban. Én kicsit sokallom, de lehet hogy egy 200e km-t futott kocsinál ez már nem megy lejjebb. Az is igaz hogy városon kívül általában autópályán megyek 150-170-nel.
Üdv:
M.
Nekem szóról szóra ugyanígy van.
+ a legpörgősebb végáttétel, ami 160 körül nem túl takarékos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2005.07.13 szerda, 15:06:00 »

Nekem szóról szóra ugyanígy van.
+ a legpörgősebb végáttétel, ami 160 körül nem túl takarékos
Ja, hogy ez az MKIII topic? Bocs, nekem MKI.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.