Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 01:13:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 427 428 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20609921 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
rozsahegyir
Vendég
« Új hozzászólás #21000 Dátum: 2010.01.16 szombat, 20:47:11 »


köcci hétfőn meg is ejtem!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21001 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 12:19:40 »

Sziasztok,

tud valaki egy jó műanyagost Budapesten, a pesti részen?

Üdv
Csaba
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21002 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:11:10 »

Sziasztok,

tud valaki egy jó műanyagost Budapesten, a pesti részen?

Üdv
Csaba
Hello van 1 öreg, a 15ker-be most pontosan nem is tudom, hogy az még Szentmihályi út vagy már Szőcs Áron u. egy jelzőlámpánál van, ki van írva ,hogy zöld kártya ,gumi, lökhárító javítás... ott megpróbálhatod, nekem lökhárítót 150ft/ cm-ért hegesztett  wave
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21003 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 14:50:42 »

Hello van 1 öreg, a 15ker-be most pontosan nem is tudom, hogy az még Szentmihályi út vagy már Szőcs Áron u. egy jelzőlámpánál van, ki van írva ,hogy zöld kártya ,gumi, lökhárító javítás... ott megpróbálhatod, nekem lökhárítót 150ft/ cm-ért hegesztett  wave

Köszi, megpróbálom.

Üdv
Csaba
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #21004 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 16:34:08 »

Szevasztok fórumozók.Van egy 2004-es mondeo kombim 2.0tdci automata.Olvasgattam már több hozzászólást,hogy megadja magát a váltó.Kérdezném,ez ennyire általános és tuti biztos?Eléggé rajtam van a para,pedig megvan 1,5éve és hál'isten semmi gond vele.Biztos hogy megszívom vele?Nem lehet a tönkremenést semmivel elkerülni?Mondjatok valamit.Nemtudok aludni. rinya

Szia!
Aludj nyugodtan!A váltóban 60'000 km-él érdemes olajat cserélni!Akkor hosszú ideig nem lesz gond vele!
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #21005 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 16:56:02 »

Nem találtam a megfelelő topicot:

Eladó kis kedvencem:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_st-3548989
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #21006 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 18:12:35 »

Nem találtam a megfelelő topicot:

Eladó kis kedvencem:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_st-3548989
Úgy látszik más is így gondolta és meg is vette, mert már nincs is fent a hírdetés.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #21007 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 18:27:09 »

Úgy látszik más is így gondolta és meg is vette, mert már nincs is fent a hírdetés.

Ja-ja, valami nem stimmel, törölve lett!!!!
Majd holnap feldobom újra...
Cheesy
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #21008 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 20:15:46 »

Szia!
Aludj nyugodtan!A váltóban 60'000 km-él érdemes olajat cserélni!Akkor hosszú ideig nem lesz gond vele!

Szia OSZI.Az a gondom hogy 140.000km van benne,101.000km óta használom én.Az előző gazdája sem és én sem cserélt rajta váltó olajt,mert mindkettőnknek azt mondták a ford szervizekben hogy nem kell sosem.Elejében örültem is,na egy gondal kevesebb.Aztán rátaláltam erre az oldalra,majd a váltóproblémákra.Na ezért nem alszom!
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #21009 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 13:56:40 »

Télen, rövid városi távokra, bekapcsolt levegőztető rendszerrel "sokat" fogyaszt a diesel Mondeo (is). Rövid távokon (<=10 km) nem tud üzemmelegre melegedni a motor, ezért magasabb lesz a fogyasztás. Nekem mostanában sokszor kell rövid (3-5 km) távot mennem a gyerekekkel (ovi). Esély sincs a motor bemelegedésre. Ez meg is látszik a fogyasztáson. Azt viszont többször tapasztaltam, hogy ha kikapcsolom a levegőztető rendszert induláskor, akkor sokkal hamarabb bemelegszik a motor.(érthető hiszen nem megy el hő levegőztetésre/fűtésre, próbáld ki egyszer). A baj a párásodás, amit az első ablakfűtés bekapcsolásával lehet az első ablakon eloszlatni. Persze ez nem megoldás, mert oldalra nem sokat lát az ember, és így balesetveszélyes közlekedni, úgyhogy csak próbaképpen használtam így.

Most csak városban napi 2x10 km-ek megtételével eddig 240-et mentem a tele tankból és majdnem felénél áll a pöcök, a fedcomp szerint még megtehetek 520-at, azaz összesen 760-at tudnék a teletankból, azaz 58 literből, ami 7,6-os átlag lenne ugyebár. ....
... de mondjuk tudomásul veszem, hogy nem 10 kmes városi kocsi a mondeo...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #21010 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:02:41 »

sziasztok!
rég jártam már az oldalon, nem tudom végignézni a kommenteket

nos, az előző hsz. is a fogyasztásról szól, ezért azt szeretném megkérdezni, hogy egy mk3 V6-os motor mennyit fogyaszthat? tudom, függ a cipőmtől, de mégis
ezek a példányok jóval olcsóbbak, mint akár az 1.8-as Ambiente változatok, az árkülönbség fedezi a nagyobb fogyasztást
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21011 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:56:43 »

sziasztok!
rég jártam már az oldalon, nem tudom végignézni a kommenteket

nos, az előző hsz. is a fogyasztásról szól, ezért azt szeretném megkérdezni, hogy egy mk3 V6-os motor mennyit fogyaszthat? tudom, függ a cipőmtől, de mégis
ezek a példányok jóval olcsóbbak, mint akár az 1.8-as Ambiente változatok, az árkülönbség fedezi a nagyobb fogyasztást

7,92-től 14,4-ig.

Itt bogarázhatsz:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2001&constyear_e=2007&power_s=120&power_e=130

Üdv, T.

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #21012 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:29:55 »

köszi az infót,  worship

nyilván a nagy motor nagy gázadásokat is jelent, engem is a 4x4 mértéktelen gázadásokra sarkall

ami példány megtetszett, az ritka, 6 sebességes, neki az országúti fogyasztása lehet jó...de sajnos még egyelőre nem fenyeget a V6-os megvásárlása rinya
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #21013 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:18:41 »

Szia OSZI.Az a gondom hogy 140.000km van benne,101.000km óta használom én.Az előző gazdája sem és én sem cserélt rajta váltó olajt,mert mindkettőnknek azt mondták a ford szervizekben hogy nem kell sosem.Elejében örültem is,na egy gondal kevesebb.Aztán rátaláltam erre az oldalra,majd a váltóproblémákra.Na ezért nem alszom!

Szia!
Ne higgy nekik!60'000 ezrenként érdemes olajat cserélni!Én már régen,így teszem,és semmi bajom sem volt egy automataváltós Mondimmal sem!
Egyébként is nem lesz teljes csere,mert a váltóban levő szűrőt nem fogják kicserélni,mert ahhoz szét kéne szedni az egész váltót!
Szóval gyorsan egy automataváltós szerelőhöz és ledobni az olajat!Budapesten a XIII.-kerületben van egy jó szerelő!kb 20 ezer forint a csere,de ebben benne van az olaj ára is!Ha kell a pontos cím megadom!

Üdv:oszi
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #21014 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:24:35 »

  Olaj csere az automata váltóban:  A tévhittel ellentétben, minden automataváltóban kell olajat cserélni időnként. Van amelyikben hamarabb, van amelyikben később. A gyártók és a márkaszervizek sok esetben azt mondják, hogy nem szükséges az olajcsere, mert az olajtöltés mennyisége, minősége az autó élettartamára megfelelő és elegendő. Ennek ellenére, sok olyan autó jön hozzám, amelyikben négy-öt évesen az olaj olyan állapotban van, hogy nem értjük, hogy mitől képes még valamennyire is működni. Sajnos nagyon sok esetben már későn érkeznek hozzám és a váltójuk már károsodott, ami nekem bevételt, az autósnak kiadást jelent.
A LEGJOBB MINŐSÉGŰ OLAJAK SZAVATOSSÁGI (ELTARTHATÓSÁGI) IDEJE 5-6 ÉV! AKKOR IS, HA CSAK A POLCON ÁLLT A RAKTÁRBAN!


http://automatavalto.extra.hu/
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #21015 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:30:15 »

Itt a XIII.-kerületi cím!http://www.valtojavitas.hu/trans.html
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #21016 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:47:55 »

Itt a XIII.-kerületi cím!http://www.valtojavitas.hu/trans.html
Köszi oszi.Náluk voltál te is?Egyébként mondják a szervizesek is hogy cserélni kell,de időben kell elkezdeni.Az a dilemma merjek e nem e nagyobb kárt csinálok mint hasznot, mert hallottam ilyet is.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #21017 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:56:20 »

Na fiuk engem is el ért a fék mizéria!
Pontosabban,a jobb hátsó fékem teljesen beált nem müxik!Vastag rozsda réteg burjándzik a tárcsán,pedig betét még bőven van!
Mi a kotta ezzel?Szétkap darabokra és a jól bevált mindenjavitó wd-40?
Vagy kell valami javitó készlet hozzá?
Nagyon komoly baja lehet ha meg se moccan a fék nyomásra.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #21018 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:47:58 »

Köszi oszi.Náluk voltál te is?Egyébként mondják a szervizesek is hogy cserélni kell,de időben kell elkezdeni.Az a dilemma merjek e nem e nagyobb kárt csinálok mint hasznot, mert hallottam ilyet is.

Szia!
Igen én is mindig hozzájuk járok cserélni az olajat!Nekem utána olyan,mintha új lenne!Kár biztos nem fog érni!

"Karbantartása

Az automata sebességváltók karbantartása, az olajszint ellenőriztetése, és a rendszeres olajcsere. Vannak olyan típusok, amelynél a márkaszerviz állítja, hogy a váltó az olajjal, élettartamra feltöltött. Tehát hogy nem kell az olaját cserélni. De ha bele gondolunk, a váltóban lévő olaj (ha nem cseréljük) 100000-150000Km. között a kopásból keletkező kopadéktól
besűrűsödik, és eltömíti a szűrőt ennek következtében, lecsökken a rendszer nyomása, ami az automataváltó meghibásodását eredményezi. Ezért javasoljuk 50000Km-enként az olaj és a szűrő cserét."
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #21019 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:27:58 »

Szia!
Igen én is mindig hozzájuk járok cserélni az olajat!Nekem utána olyan,mintha új lenne!Kár biztos nem fog érni!

"Karbantartása

Az automata sebességváltók karbantartása, az olajszint ellenőriztetése, és a rendszeres olajcsere. Vannak olyan típusok, amelynél a márkaszerviz állítja, hogy a váltó az olajjal, élettartamra feltöltött. Tehát hogy nem kell az olaját cserélni. De ha bele gondolunk, a váltóban lévő olaj (ha nem cseréljük) 100000-150000Km. között a kopásból keletkező kopadéktól
besűrűsödik, és eltömíti a szűrőt ennek következtében, lecsökken a rendszer nyomása, ami az automataváltó meghibásodását eredményezi. Ezért javasoljuk 50000Km-enként az olaj és a szűrő cserét."
Oszi.Remélem ennyi infoval el birom dönteni.Csakhát ugye nem kettő forintról van szó,azért nehéz a döntés.Szerintem belevágok,lesz ami lesssz.Kszönöm az infókat meg a segítséget!!!! worship worship worship worship worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #21020 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:31:26 »

Oszi.Remélem ennyi infoval el birom dönteni.Csakhát ugye nem kettő forintról van szó,azért nehéz a döntés.Szerintem belevágok,lesz ami lesssz.Kszönöm az infókat meg a segítséget!!!! worship worship worship worship worship

Norberto!

Igazán nincs mit!Valami kérdésed lenne nyugodtan kérdezz!Szívesen megosztom a tapasztalataimat! worship


Tudom,hogy ez nem pár forintos kiadás!De nagyon megéri,mert 2-350'000 ezres kiadástól menthet meg!

Van még egy cím,amit érdemes felhívni!Róla is jókat szoktak írni!Érdemes mindkettőt  felhívni,az árak különbözhetnek!Lehet,hogy ott tudsz egy pár ezrest spórolni!Sajnos az ő áraikat nem tudom!

Válasz
Elérhetőség

Ügyfeleinket telefonos bejelentés alapján a megbeszélt időpontban tudjuk fogadni.

1173 Budapest, Kotász Károly utca 22.
Bartók Zsolt

Tel.: (20) 9 793 009

Nyitvatartás:

    * Hétfő - Péntek: 8:00 - 17:00



Naplózva
DonJoker
Vendég
« Új hozzászólás #21021 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:18:43 »

Sziasztok!
Valaki elmagyarázná pár mondatban, hogy hogyan működik a diagnosztika? Mi kell hozzá? Ez a kütyü hordozható, vagy szervizhez kötött? Pontosan mi derülhet ki belőle? Mennyi idő? Kb. mi az ára? stb.
Nagyon köszönöm!  worship
Üdv.:
Don
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21022 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:21:30 »

Sziasztok!
Valaki elmagyarázná pár mondatban, hogy hogyan működik a diagnosztika? Mi kell hozzá? Ez a kütyü hordozható, vagy szervizhez kötött? Pontosan mi derülhet ki belőle? Mennyi idő? Kb. mi az ára? stb.
Nagyon köszönöm!  worship
Üdv.:
Don
Stealtnak írjál, neki van ehhez mindene ami kell.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #21023 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:57:22 »

Télen, rövid városi távokra, bekapcsolt levegőztető rendszerrel "sokat" fogyaszt a diesel Mondeo (is). Rövid távokon (<=10 km) nem tud üzemmelegre melegedni a motor, ezért magasabb lesz a fogyasztás. Nekem mostanában sokszor kell rövid (3-5 km) távot mennem a gyerekekkel (ovi). Esély sincs a motor bemelegedésre. Ez meg is látszik a fogyasztáson. Azt viszont többször tapasztaltam, hogy ha kikapcsolom a levegőztető rendszert induláskor, akkor sokkal hamarabb bemelegszik a motor.(érthető hiszen nem megy el hő levegőztetésre/fűtésre, próbáld ki egyszer). A baj a párásodás, amit az első ablakfűtés bekapcsolásával lehet az első ablakon eloszlatni. Persze ez nem megoldás, mert oldalra nem sokat lát az ember, és így balesetveszélyes közlekedni, úgyhogy csak próbaképpen használtam így.


Szia Francoe Smiley
Hát igen, ameddig kilátok a párás üvegen, nem szoktam bekapcsolni a levegőztetőt, mert hamar ellopja azt a kis hőfokot, amit sikerül feltornázni (ezt én is megtapasztaltam), csak hát garázsból indulva kb. 1 km után már kénytelen vagyok levegőt fújatni, legalább annyit, hogy a pára lemenjen (arról nem is álmodok, hogy olyan meleget csináljak, ami nekem megfelelne Smiley)
viszont meló alatt a hidegben áll a kocsi, így nem párásodik be az ablak, ugyanakkor odafagyok a kormányhoz, ha nem fűtök egy kicsit Smiley (mondjuk általában kibírom az ülésfűtéssel)

fogyasztásban amúgy menyit jelenthet az, hogy magasabb a hideg miatt az alapjárat?
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21024 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:18:30 »

Sziasztok!
Valaki elmagyarázná pár mondatban, hogy hogyan működik a diagnosztika? Mi kell hozzá? Ez a kütyü hordozható, vagy szervizhez kötött? Pontosan mi derülhet ki belőle? Mennyi idő? Kb. mi az ára? stb.
Nagyon köszönöm!  worship
Üdv.:
Don
ITT találsz egy összesítést

-A kézi U581 CAN OBDII/EOBDII Memo Scanner ebayről megvehető ára változó szállítással kb 100USD Ehhez nem kell semmi magától is müxik akár elem nélkül is csak dugd rá az ODB csatira:vigyor3:
-Az ELM327 interface kb 50USD mindennel De ehhez kell laptop meg + szoftver. A szoftvert guberálni szokta a jónép pl a SCAnXL-t én 140USD-ért rendeltem a szoftvert interneten keresztül
-Az Autoengunity ára már kissebb családi torzsalkodás kategória. Itthon 150eFt körül van az interface és a szoftverlicenszel + laptop. Ez a leg használhatóbb utána már csak a gyári IDS van 1-2 millióért amit már nem ér meg hobbynak  Undecided
Naplózva
gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #21025 Dátum: 2010.01.19 kedd, 07:10:29 »

Üdv mindenikinek!

Mint ahogy pár napja másik topikban is említettem, MONDI vásárlás előtt állok, igaz jóval előtte, de időben elkezdem az adatokat gyűjteni. nyes
Számtalan kérdés merül fel bennem, de többnyire kérdés nélkül is meg találom itt a fórumon a választ. Viszont egy dolog nem hagy nyugodni!

A magyar kereskedők sajnos rákaptak a km átírásra.Igaz nem most hanem 20 éve!
A kérdés az lenne, hogy ha egy mondiban (ami történetesen egy 2.0 tdci) átírják a km-t akkor hogy lehet mégis kideríteni , hogy pontosan mennyi van benne?Huh???
Nem marad meg az ECU  valamely rejtett zugában?
Azt tudom, hogy pl.: 83000-nél nem fényes a kormány, nincs szétkopva a pedálgumi , nem rongyos a váltószoknya.... stb. De mégis! Egy tdci-nél nem mindegy, hogy 109000 vagy 183000 van benne!
Igaz másiknál sem.
Pl.: Ha megvan az alvázszám, akkor a MICROCAT mi minden tud megmondani a kocsiról?
Továbbá mi a véleményetek egy kintről behozott, pl: német mondiról? Mennyi km után szokták őket behozni? Mennyire lutri egy külföldről behozott?
Elvileg ott lelkiismeretesebbek a tulajok, meg a márkaszervizek is , nem?
Talán a 183000 sem olyan gáz ha mindent időben megkap az autó és nem összekókányolják valami harmadosztályú alkatrésszel.

Nagyon várom már a cserét és bizti, hogy mondi lesz, igazából csak dieselt szeretnék, de parázok egy kicsit, mert nem jönne jól egy visszatekert km-es , szétkopott porlsztókkal összetákolt autó.

Köszi előre is , gyurigyuri....
Naplózva
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21026 Dátum: 2010.01.19 kedd, 08:05:38 »

Szia!
Tavaly nekem is berepedt több helyen a szélvédőm, de én voltam a hibás. én még nem cseréztem, szélvédőjavítóval a repedés 3 helyére "mű" lyukat csináltattam, hogy ne repedjen tovább...
Cserélni még azért nem cseréltem, mert márciusban műszaki, s azt mondta a javító srác novemberben mikor történt a dolog, hogy 5 hónapot kibír, s ha kicseréltetem és a vizsgáig megint kapok egy kavicsot, akkor dupla csere lesz. Nekem szerencsére nincs látómezőbe, ugyhogy nem zavar annyira.

V. Tamás forumtárstól kaptam tavaly az alábbi linkeket:

"http://www.autoszelvedo.hu/index.php?page=ceginformacio
Minden nálunk vásárolt szélvédő – amely az árlistánkban megtalálható – e hónapban INGYENESen kerül BEÉPÍTÉSre!
01-FO.3559-GHSM FORD MONDEO 03.09- FŰTHETŐ + SZENZOROS ELSŐ SZÉLVÉDŐ ZÖLD 66 667 Ft

vagy egy másik:
http://www.autouveg.shp.hu/hpc/web.php?a=autouveg&o=1132075810autouvegszelvedo
01-FO.3559-GHS FORD MONDEO 00- FŰTHETŐ+SENZOR 41 800 Ft
01-FO.3559-GYHS FORD MONDEO 00- FŰTHETŐ+SENZOR 46 500 Ft  "

Remélem találsz megfelelőt!

Üdv

Szia!

Köszönöm a válasz és az infót. Jó áraknak tűnnek az eddig találtakhoz képest.

köszi Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21027 Dátum: 2010.01.19 kedd, 08:10:50 »

Szia,

Sajnos TDCI mondeot azok vették akik évente nem 10eKm-et mentek és sajnos az ECU mókolás után már nem lehet megmondani, hogy mennyi a valós Km az autóban, csak a külső-belső nyomok árulkodnak! Illúzióid azonban ne  legyenek, hiszen hacsak idős embertől nem sikerül patent autót venni, akkor reálisan 25-35ekm körül mehetnek a külföldi, itthoni dieselek évente. Az autónepperek manapság már a "vezetett" szervízkönyvet is megoldják, így szerintem a legjobb amit tehetsz, hogy ha megvan a kiszemelt, akkor innen a fórumról hívsz el olyan embert aki nagyon ismeri a típust.....ezzel lehet minimálisra csökkenteni a rizikót!
A hirdetésekben az 5-6 éves 80-90e Km-et futott dieseleken mindig jót mosolygok... Smiley
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #21028 Dátum: 2010.01.19 kedd, 09:17:49 »

Sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy jobb előről sajna valami nyikorgó hang jön, elég erős és éles, nem mindig és nem folyamatosan, de egyre gyakrabban. Tuti nem kavics, mert olyan már volt és felismerem.
Azt tudom, hogy a fékem cserére szorul, de ez ennek a jele? Fékezés közben nincs hang és fog is rendesen.
Szerintetek?Köszi.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21029 Dátum: 2010.01.19 kedd, 09:30:33 »

Sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy jobb előről sajna valami nyikorgó hang jön, elég erős és éles, nem mindig és nem folyamatosan, de egyre gyakrabban. Tuti nem kavics, mert olyan már volt és felismerem.
Azt tudom, hogy a fékem cserére szorul, de ez ennek a jele? Fékezés közben nincs hang és fog is rendesen.
Szerintetek?Köszi.

Nézd meg a tárcsa mögött van egy védő lemez. Ha eltalálja egy kavics akkor behajolhat annyira, hogy néha hozzáérjen a tárcsához.
Nekem ez volt.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21030 Dátum: 2010.01.19 kedd, 09:35:30 »

Sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy jobb előről sajna valami nyikorgó hang jön, elég erős és éles, nem mindig és nem folyamatosan, de egyre gyakrabban. Tuti nem kavics, mert olyan már volt és felismerem.
Azt tudom, hogy a fékem cserére szorul, de ez ennek a jele? Fékezés közben nincs hang és fog is rendesen.
Szerintetek?Köszi.
Válik le a rozsdás reve a tárcsa élérél az karistol néha hozzá a nyereghez
Gyosrs javítás: vedd le a kereket és kesztyüvel szépen szedd le a tárcsa éléről a revés részt
Rendes javítás: cserélj betétet mert biztos, hogy már 5mm alá kopott.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21031 Dátum: 2010.01.19 kedd, 09:37:30 »


Nem marad meg az ECU  valamely rejtett zugában?

Nem csak egyszeres a tárolás. Egy általános diag és egy komoly állapotfelmérés segíthet.
Naplózva
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #21032 Dátum: 2010.01.19 kedd, 09:41:41 »

oké, köszi srácok, meg fogom nézni.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #21033 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:37:03 »

fogyasztásban amúgy menyit jelenthet az, hogy magasabb a hideg miatt az alapjárat?
Nem tudom.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #21034 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:45:38 »

Sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy jobb előről sajna valami nyikorgó hang jön, elég erős és éles, nem mindig és nem folyamatosan, de egyre gyakrabban. Tuti nem kavics, mert olyan már volt és felismerem.
Azt tudom, hogy a fékem cserére szorul, de ez ennek a jele? Fékezés közben nincs hang és fog is rendesen.
Szerintetek?Köszi.

Hali

A fékbetétekben van kopásjelző, nekem tavaly augusztusban kezdett el irgalmatlanul "csikorogni-nyikorogni-nyekeregni-súrlódni"!
Teljesen be voltam xarva, még nem hallottam ilyen hangot soha!
Szerintem Nálad is ez lehet!
Aztán kiderült, hogy semmi komoly, ha nem tudod, vagy nem akarod most cserélni, akkor ezt a kopásjelzőt ki lehet kicsit hajtani, és akkor nem ér hozzá a tárcsához, nem ad ilyen idegesítő hangot.
Viszont óvatosan csináld, vagy ne feledkezz meg erről a manőverről, mert okozhat nagyobb károkat is a nullára kopott betét!

Látom Sz.szentmiklósi vagy! Ugorj be Vik-hez a Könyves Kálmán körúti Auto Fort-nál dolgozik, Ő pikk-pakk megnézi Neked, és közli a diagnózist!
Előtte beszélj vele telefonon, hogy egyáltalán bent van-e, és ráér-e!
Számát küldöm privátban! 
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21035 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:51:10 »

Hali

A fékbetétekben van kopásjelző, nekem tavaly augusztusban kezdett el irgalmatlanul "csikorogni-nyikorogni-nyekeregni-súrlódni"!
Teljesen be voltam xarva, még nem hallottam ilyen hangot soha!
Szerintem Nálad is ez lehet!
Aztán kiderült, hogy semmi komoly, ha nem tudod, vagy nem akarod most cserélni, akkor ezt a kopásjelzőt ki lehet kicsit hajtani, és akkor nem ér hozzá a tárcsához, nem ad ilyen idegesítő hangot.
Viszont óvatosan csináld, vagy ne feledkezz meg erről a manőverről, mert okozhat nagyobb károkat is a nullára kopott betét!

Látom Sz.szentmiklósi vagy! Ugorj be Vik-hez a Könyves Kálmán körúti Auto Fort-nál dolgozik, Ő pikk-pakk megnézi Neked, és közli a diagnózist!
Előtte beszélj vele telefonon, hogy egyáltalán bent van-e, és ráér-e!
Számát küldöm privátban! 
Vagy van, vagy nincs bennük kopásjelző  Undecided
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #21036 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:53:32 »

Vagy van, vagy nincs bennük kopásjelző  Undecided

Lehet, hogy igazad van!
Azt hittem ez "alapfelszereltség"...  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #21037 Dátum: 2010.01.19 kedd, 22:14:16 »

Tehát ha beviszem hozzá a fordba rátekint?
persze ha mondom a fórum jelszót...

Köszi


Hali

A fékbetétekben van kopásjelző, nekem tavaly augusztusban kezdett el irgalmatlanul "csikorogni-nyikorogni-nyekeregni-súrlódni"!
Teljesen be voltam xarva, még nem hallottam ilyen hangot soha!
Szerintem Nálad is ez lehet!
Aztán kiderült, hogy semmi komoly, ha nem tudod, vagy nem akarod most cserélni, akkor ezt a kopásjelzőt ki lehet kicsit hajtani, és akkor nem ér hozzá a tárcsához, nem ad ilyen idegesítő hangot.
Viszont óvatosan csináld, vagy ne feledkezz meg erről a manőverről, mert okozhat nagyobb károkat is a nullára kopott betét!

Látom Sz.szentmiklósi vagy! Ugorj be Vik-hez a Könyves Kálmán körúti Auto Fort-nál dolgozik, Ő pikk-pakk megnézi Neked, és közli a diagnózist!
Előtte beszélj vele telefonon, hogy egyáltalán bent van-e, és ráér-e!
Számát küldöm privátban! 
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #21038 Dátum: 2010.01.20 szerda, 11:09:22 »

Tehát ha beviszem hozzá a fordba rátekint?
persze ha mondom a fórum jelszót...

Köszi

Biza!

Hívd fel, beszéld meg vele, oszt a többi megy magától!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21039 Dátum: 2010.01.20 szerda, 11:17:23 »

Sziasztok!

Letört a tetőről az antennám. Úgy láttam, hogy az antenna menthető (az az "anya"), viszont a tetőn lévő "dokkoló" nem, mert az volt az "apa".   vigyor3

A kérdésem, hogy az antennatartót, hogy tudom leszerelni? Belül kell megbontani a lámpa környékét?
Naplózva
rozsahegyir
Vendég
« Új hozzászólás #21040 Dátum: 2010.01.20 szerda, 13:11:11 »

Még egy kérdés lenne!

Ha be inditom az autót akkor 1-2 másodpercig csörgö hang jön a moci tér felől... menet közben és le álitáskor nincs hang!
mi lehet a beteg?

2002 115Le dízel...
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #21041 Dátum: 2010.01.20 szerda, 13:31:12 »

Szia Szilo!
Voltál olyan kedves és felajánlottad, hogy ha találok valamit Győrben, akkor megnézitek.
Ha van rá időd esetleg ezt megnéznétek?
http://www.hasznaltauto.com/auto_popup_fauto.jsp?id=114315
...
Szia Don!
Ma szabin vagyok, úgyhogy elugrottam megnézni a verdát, a jó hír az hogy a gép valszeg okés, a rossz az hogy
mi ezt nagy valószínűséggel nem tudjuk meg. Ugyanis miután elmondtam hogy miért jöttem, a használt autó értékesítő gyerek nagy vigyorral mutogatott
egy nagydarab torzonborz alakra egy messze lévő asztalnál - aki nem mellesleg valami papírokat töltött ki nagy bőszen - hogy az a manyus az új tulaj kb. öt perce,
és az adás-vételi írja alá...
Úgyhogy most már hívhatod azt a baba 2.2-t (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3529224)   nyes

Mondjuk én még ezeket sem zárnám ki a helyedben: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_di_ghia-3395805
(egy millával olcsóbb mint egy Ci, de nyilván az évek előrehaladtával egyre kevesebb a vállalható példány)

Ha esetleg találsz még győri gépet, akkor írj, és megpróbálunk időt szakítani a megnézésére, kivéve ha neppernél találtad.

Üdv
Sz



Naplózva
DonJoker
Vendég
« Új hozzászólás #21042 Dátum: 2010.01.20 szerda, 13:48:14 »

Szia Don!
Ma szabin vagyok, úgyhogy elugrottam megnézni a verdát, a jó hír az hogy a gép valszeg okés, a rossz az hogy
mi ezt nagy valószínűséggel nem tudjuk meg. Ugyanis miután elmondtam hogy miért jöttem, a használt autó értékesítő gyerek nagy vigyorral mutogatott
egy nagydarab torzonborz alakra egy messze lévő asztalnál - aki nem mellesleg valami papírokat töltött ki nagy bőszen - hogy az a manyus az új tulaj kb. öt perce,
és az adás-vételi írja alá...
Úgyhogy most már hívhatod azt a baba 2.2-t (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3529224)   nyes

Mondjuk én még ezeket sem zárnám ki a helyedben: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_di_ghia-3395805
(egy millával olcsóbb mint egy Ci, de nyilván az évek előrehaladtával egyre kevesebb a vállalható példány)

Ha esetleg találsz még győri gépet, akkor írj, és megpróbálunk időt szakítani a megnézésére, kivéve ha neppernél találtad.

Üdv
Sz
Szia Szilo!
Nagyon köszönöm, hogy megnézted a gépet...  worship
Akkor ez sajnos bukta  szomoru1
Bár, úgysem akartam ESP nélküli kocsit!  Wink
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21043 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 07:59:53 »

Szia Szilo!
Nagyon köszönöm, hogy megnézted a gépet...  worship
Akkor ez sajnos bukta  szomoru1
Bár, úgysem akartam ESP nélküli kocsit!  Wink
Ez ma jött az autóvadász levelekkel ESP-s a leírás szerint:) Csak siess, ha mindez igaz akkor gyorsan elkapkodják ezt az autót az tuti...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_mo.-i.58e_km-3557208
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21044 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 08:08:38 »

Ez ma jött az autóvadász levelekkel ESP-s a leírás szerint:) Csak siess, ha mindez igaz akkor gyorsan elkapkodják ezt az autót az tuti...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_mo.-i.58e_km-3557208

2007-et ír évjáratra, mikor már a forgalombahelyezés is 2006-ban volt... falbav levele

Egy kép? Miért?(ráadásul az az egy alapján is, valami  kocsog nepper)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mosa
Vendég
« Új hozzászólás #21045 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 08:17:55 »

    Sziasztok  Szeretném megkérdezni aki tudja irja meg légyszi .milyen izzó kell a 2005 év járatú Mondeó ba..elsö meg hátsó .köszi elöre is  szasztok
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21046 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 08:21:50 »

2007-et ír évjáratra, mikor már a forgalombahelyezés is 2006-ban volt... falbav levele

Egy kép? Miért?(ráadásul az az egy alapján is, valami  kocsog nepper)
Én csak adom az ötleteket nem én döntök.
Amennyiben valóban minden igaz amiket leírtak akkor ez egy jó vétel szvsz.
Tudom Neked már a 2,2-es sem jött be a rendszám miatt, de Don veszi az autót mi csak okoskodhatunk  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21047 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 08:24:01 »

Én csak adom az ötleteket nem én döntök.
Amennyiben valóban minden igaz amiket leírtak akkor ez egy jó vétel szvsz.
Tudom Neked már a 2,2-es sem jött be a rendszám miatt, de Don veszi az autót mi csak okoskodhatunk  Wink
Ja és gyári xenon is van rajta csak a sok extra mellett azt már elfelejtette felírni a nepper  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21048 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 08:24:08 »

Én csak adom az ötleteket nem én döntök.
Amennyiben valóban minden igaz amiket leírtak akkor ez egy jó vétel szvsz.
Tudom Neked már a 2,2-es sem jött be a rendszám miatt, de Don veszi az autót mi csak okoskodhatunk  Wink

Az autó jónak tűnik, de...

miért kell odaírni, hogy 2007-es, mikor leírja, hogy 2006-os? Ár alapján akár 2005-ös is lehetne...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21049 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 08:27:16 »

Az autó jónak tűnik, de...

miért kell odaírni, hogy 2007-es, mikor leírja, hogy 2006-os? Ár alapján akár 2005-ös is lehetne...

Azért sztm, hogy aki 2007-re keres már kidobja. Tudom, hogy a 2006/12 hó nem 2007, de majdnem. Lehet, hogy 2006.12.31 szilveszteri vétel  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 427 428 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.